Markės
690 iš 1918
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
Po neitin sėkmingo pirmojo bandymo patekti į elektromobilių rinką su mažu miesto automobiliu Honda e, japonų kompanija bando antrą kartą. Dabar tai bus kompaktiškas krosoveris Honda e:Ny1, kuris tiesa Kinijos rinkoje parduodamas jau nuo 2021 metų. Po įmantriu modelio pavadinimu slepiasi kažkur jau matyti automobilio bruožai – taip, e:Ny1 yra jau mums pažįstamo Honda HR-V elektrinė versija. Iš išorės abu automobiliai skiriasi tik tuo, kad Honda e:Ny1 turi plokšte uždengtas priekines groteles, kurios uždengia ertmę su elektromobilio įkrovimo prievadu. Žvelgiant iš šono e:Ny1 pasižymi lygiai tokiu pačiu profiliu su išskirtine stipriai į priekį pasvirusia bagažinės forma, paslėptomis galinių durelių rankenėlėmis ir švariu, paprastu dizainu. Tad e:Ny1 sunku pavadinti nauju modeliu, taip pat automobilį su priekiniais varomaisiais ratais sunku pavadinti krosoveriu, tuo labiau kad elektromobilio prošvaisa yra vos 135 mm – tokia kaip kaip įprastame hečbeke. Nors automobilio išorė yra paimta iš HR-V modelio, tačiau automobilių interjerai labai skiriasi. Durelių dizainą Honda inžinieriai paliko tokį patį, tačiau prietaisų skydelis kitoks – dabar priešais vairuotoją įtaisytas LCD ekranas, o centre įtaisytas vertikalus milžiniškas 15,1 colio jutiklinis ekranas padalintas į tris sritis. Standartinės įrangos versijos „Base Elegance“ turi ne tik minėtą LCD ekraną, bet ir 18 colių lengvojo lydinio ratlankius, sintetinės odos sėdynes, dviejų zonų klimato kontrolę ir galinio vaizdo kamerą. Įranga gera, taip pat naudojamos gana kokybiškos medžiagos - sėdint priekyje daugumoje vietų naudojamas plastikas atrodo puikiai, tik pačiame prietaisų skydelio viršuje ir durelių apačioje rasite kietą plastiką, visa kita ką liečiate yra padengta minkšta medžiaga. Ekranas reaguoja ir atrodo fantastiškai, nors padalintas į tris dalis valdikliai yra statiški - navigacijos modulis yra įtaisytas viršuje, o klimato valdikliai matomi apačioje. Gamintojas teigia, kad tai yra „idealus automobilis“ pirmojo elektromobilio savininkams, kuris būdamas 4387 mm ilgio konkuruos su B ir C segmento krosoveriais. Honda yra ilgesnis nei Peugeot e-2008, bet trumpesnis nei Volkswagen ID.4 elektromobiliai. Maždaug 1750 kg Honda svoris taip pat yra per vidurį. Honda e:Ny1 turi palyginti didelę 62 kWh bateriją, tačiau gamintojo deklaruojamas nuvažiuojamas atstumas nėra geresnis nei konkurentų - WLTP nurodomos sąnaudos yra 18,2 kWh/100 km. Taip pat ne pats didžiausias ir 78 kW įkrovimo greitis – nuo 10 iki 80 procentų nuolatinės srovės įkrovimas užtruks 45 minutes. Kelyje automobilio pakaba atrodo kiek per kieta, neidealus miesto asfaltas jaučiamas pernelyg stipriai, o ir elektros variklio garsas yra pernelyg didelis - važiuojant elektromobiliu nedideliu greičiu mieste kaip tik ir norisi idealios tylos. Taip pat norėtųsi šiek tiek daugiau energijos iš regeneracinės stabdžių sistemos, kuri intuityviai valdoma mentelėmis už vairo. Pasirinkus įvairius režimus beveik nepajusite jokio apčiuopiamo skirtumo, todėl mėgstantiems naudojantis vienu pedalu tai nepatiks. Praktiškumas taip pat nėra stiprioji automobilio pusė – minėta mažoka prošvaisa, nebėra į viršų pakeliamų galinių sėdynių kokias turi HR-V, bei nedidelis bagažinės tūris, kuris siekia tik 344 litrus. Beje bagažinė ne tik mažesnė nei pas konkurentus tokius kaip minėtas Volkswagen ID.4, bet ir mažesnė nei visai nedidelio Jeep Avenger bagažinės erdvė, kurio ilgis siekia vos 4,1 metro. Tiesa vietos sėdintiems Honda e:Ny1 gale užteks ir suaugusiems.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Filtruoti pagal kurą:
  
Modifikacijų: 1
KĖBULAS 68.8 kWh (204 Hp)
Kėbulo tipas Visureigis
Durų skaičius 5
Sėdimų vietų skaičius 5
Bagažinės talpa, l 361/1176
VARIKLIS
Kuro tipas Elektra
Variklio kodas -
Baterijos talpa, kWh 68
Rida su vienu įkrovimu, km 412 (TOP elektromobiliai)
Galia, AG/KW/aps 204/152
Maks. sukimo momentas, Nm/aps.per min. 310
Įsibėgėjimas 0-100 km/h, s 7.6
Maksimalus greitis, km/h 160
TRANSMISIJA
Varomieji ratai Priekiniai
Pavarų dėžė Automatinė
MATMENYS/SVORIS
Ilgis, mm 4387
Plotis, mm 1790
Aukštis, mm 1584
Svoris/Max svoris, kg 1730
Atstumas tarp ašių, mm 2607
PAKABA IR VAŽIUOKLĖ
Priekinės padangos 225/50 R18
Galinės padangos 225/50 R18
Autoterminų paaiškinimai...
Honda modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Maži    e
  Kompaktiniai CivicCivicCivicCivicCivicCivicCivic
  Insight Insight
  Vidutiniai AccordAccordAccordAccord Accord
  Reprezentaciniai LegendLegendLegend  
  Kupė Del Sol  CR-Z  
PreludePrelude   
 IntegraIntegraCivic  
  Roadsteriai  S2000  
  Mini krosoveriai  HR-V  HR-VHR-V
    e:Ny1
  Krosoveriai  CR-VCR-VCR-VCR-VCR-VCR-V
  Element  
    ZR-V
  Dideli krosoveriai   PilotPilotPilot
  Crosstour  
  Pikapai   Ridgeline  
  Mini vienatūriai   JazzJazzJazzJazz
  Vienatūriai  StreamStream  
  FR-V  
  Dideli vienatūriai  OdysseyOdysseyOdysseyOdysseyOdyssey
  Sportiniai NSX  NSX 
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt