Markės
712 iš 1939
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
PRIVALUMAI
  • Nesudėtingas valdymas priimtinas tiek pradedantiesiems, tiek patyrusiems vairuotojams
  • Komfortiškas
  • Geras matomumas iš vidaus
  • Hibridinė pavara užtikrina gerą pagreitį ir geras degalų sąnaudas
TRŪKUMAI
  • Nesukelia tiek emocijų kaip konkurentai
  • Maža bagažinė palyginus su konkurentais
  • Mažas salonas
  • Informacijos ir pramogų sistema yra pasenusi
  • Sunku suprasti automobilio vietą rinkoje
"NSX projekto vadovas teigia, kad naujas NSX turi tokias pačias technologijas kaip 918 Porsche ar LaFerrari tik už daug mažesnę kainą"
Neabejotinai tai yra vienas laukiamiausių sportinių automobilių per paskutinį dešimtmetį. Ilgus metus fanai laukė pargrįžtant NSX ir sulaukė. Senasis NSX buvo išties revoliucinis automobilis – tai “superkaras”, kuriam nusipirkti ir dar svarbiau išlaikyti nereikėjo milijoninių sąskaitų banke, kuris buvo pakankamai komfortiškas ilgose kelionėse ir solidus lenktynių trasose. Tuo metu aliumininė automobilio konstrukcija buvo inovatyvi, o visa kita labai paprasta. Bet būtent taip kaip ir turėtų būti – centre sumontuotas variklis, galiniai varomieji ratai, mechaninė pavarų dėžė ir tiek. Kogero greičiausias gamyklinis japoniškas to meto automobilis. Taigi, naujo modelio laukia dideli iššūkiai ir Honda sako yra tam pasiruošusi. NSX projekto vadovas teigia, kad naujas NSX turi tokias pačias technologijas kaip 918 Porsche ar LaFerrari tik už daug mažesnę kainą. Ta pati sėkmės formulė kaip prieš 25 metus? Taip, kodėl gi ne. Naujas modelis elektros variklius naudoja ne tam, kad sumažinti kuro sąnaudas. Ištiesų posūkiuose automobilis atlieka skaičiavimus ko reikia, kad pasiekti idealią trajektoriją. Atitinkamai gali būti duotas signalas pristabdyti vieną iš vidinių posūkyje esančių ratų arba elektros variklių pagalba suteikti daugiau sukimo momento išoriniam priekiniam ratui. Automobilis turi V6 vidaus degimo variklį sukantį galinius ratus ir du 36 AG galios elektros variklius kiekvienam iš priekinių ratų, bendra variklių galia sudaro apie 500 AG. Gamintojas teigia turintis vieną efektyviausių starto kontrolės sistemų, kuri leidžia 100 km/h pasiekti per mažiau nei 3 sekundės! Paspaudus akseleratoriaus pedalą, variklis suskamba visu garsumu – jo tembras tiesiog isteriškas, palyginamas nebent su F1 bolido atmosferinio variklio garsu. Viduje automobilis gali pasigirti puikiu matomumu, neblogesniu nei 570/650/675 McLaren modelių, vairuotojo pozicija yra žema su puikiu šoniniu palaikymu. NSX yra puikiai valdomas – vairuotojas gali tiesiogiai pajusti bet kurį net ir mažiausią rankos ar kojos judesį persiduodantį į tiesioginį rezultatą kelyje. Visgi, sunku nusakyti kokią poziciją NSX turės užimti šiandieninių superautomobilių rinkoje – ar tai yra aukštų technologijų automobilis ar galingas, solidus ar tiesiog “kietas” automobilis. Taip, automobilis yra puikiai valdomas, bet ar galės prilygti tokiems ištobulintiems konkurentams kaip Porsche 911 GT3 ar Ferrari 488 GTB, ypač turint galvoje santykinai didelį NSX svorį. Honda hibridinės technologijos neįgalina NSX naudoti ekonomiškumo tikslais ką gali padaryti BMW i8. Ar automobilis sugebės suteikti tokias emocijas kaip McLaren, Pagani modeliai? Ar galės būti kasdieninis superautomobilis kaip Audi R8? Kuo turės tapti Honda NSX? O gal tiesiog šis automobilis išras naują kelią, savo pačio kelią – taip kaip padarė jo šlovingasis pirmtakas.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Naujas ar senas? :)





Acura bendradarbiavo su „Marvel” pirmame “The Avengers“ filme. Jame galite pastebėti daugybę tuo metu naujausių Acura automobilių tokių kaip MDX, ZDX ir TL. Įsimintiniausia scena kai Tony Stark ir Bruce Banner personažai filmo gale sėdo į raudono vyno spalvos Acura NSX kabrioletą. Kiek keista matyti Tony Starką prie Acura NSX vairo, nes esame įpratę matyti jį vairuojant labai panašų Audi R8 automobilį. Tačiau dėl to nelikome labai nusivylę, nes Acura NSX atrodė tiesiog puikiai. Įdomu tai, kad filme parodytas automobilis nebuvo serijinis modelis, nes oficialiai jis dar nebuvo pristatytas. Tai buvo koncepcinis automobilis sukurtas ant senesniojo Acura NSX bazės:


Automobilis naudojamas žiedinėse varžybose:




Filtruoti pagal kurą:
  
Modifikacijų: 1
KĖBULAS 3.5 i-VTEC Bi-Turbo V6 (581 Hp) Hybrid AWD Automatic
Kėbulo tipas Kupė
Durų skaičius 2
Sėdimų vietų skaičius 2
Bagažinės talpa, l 110
VARIKLIS
Kuro tipas Benzinas / Elektra
Kuro sistema Tiesioginis įpurškimas
Variklio tipas V formos
Variklio kodas -
Darbinis tūris, cm3 3493
Cilindrai/vožtuvai 6/24
Galia, AG/KW/aps 581/433
Maks. sukimo momentas, Nm/aps.per min. 645/2000
Įsibėgėjimas 0-100 km/h, s -
Maksimalus greitis, km/h 308
TRANSMISIJA
Varomieji ratai Visi
Pavarų dėžė Automatinė 9 pavarų
MATMENYS/SVORIS
Ilgis, mm 4487
Plotis, mm 1920
Aukštis, mm 1204
Svoris/Max svoris, kg 1847/2040
Atstumas tarp ašių, mm 2630
PAKABA IR VAŽIUOKLĖ
Priekinė pakaba Double wishbone
Galinė pakaba Double wishbone
Priekiniai stabdžiai Diskiniai aušinami ABS
Galiniai stabdžiai Diskiniai aušinami ABS
Priekinės padangos 245/35 ZR19 93Y
Galinės padangos 305/30 ZR20 103Y
DEGALŲ SĄNAUDOS
Mieste, l/100km 10.3
Užmiestyje, l/100km 9.9
Vidutinės, l/100km 10
CO2 emisija, g/km 228
Degalų bako talpa, l 59
Autoterminų paaiškinimai...
Honda modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Maži    e
  Kompaktiniai CivicCivicCivicCivicCivicCivicCivic
  Insight Insight
  Vidutiniai AccordAccordAccordAccord Accord
  Reprezentaciniai LegendLegendLegend  
  Kupė Del Sol  CR-Z  
PreludePrelude   
 IntegraIntegraCivic  
  Roadsteriai  S2000  
  Mini krosoveriai  HR-V  HR-VHR-V
    e:Ny1
  Krosoveriai  CR-VCR-VCR-VCR-VCR-VCR-V
  Element  
    ZR-V
  Dideli krosoveriai   PilotPilotPilot
  Crosstour  
  Pikapai   Ridgeline  
  Mini vienatūriai   JazzJazzJazzJazz
  Vienatūriai  StreamStream  
  FR-V  
  Dideli vienatūriai  OdysseyOdysseyOdysseyOdysseyOdyssey
  Sportiniai NSX  NSX 
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt