Markės
641 iš 1775
Honda CR-Z 2010 - 2016
Honda CR-Z, 2010 - 2016
52Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas5.010% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.5)Viso įvertinimų: 2
10% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.5)10% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.5)20% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)9% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.6)0% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (5.0)
Ar rekomenduojuTaip 100% Ne 0%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
Štai automobilis, kuris kaip tikisi Honda padarys hibridinius automobilius "kietais"! Honda CR-Z (Compact Renaissance Zero) yra kompaktiškas sportiškas hibridinis kupė automobilis, kuris turi suderinti sportinių automobilių savybes su hibridinių ekonomiškumu. Automobilyje įdiegta įprasta šio japonų gamintojo „Integrated Motor Assist“ (IMA) hibridinė sistema, naudojama ir Honda Civic Hybrid, bei Honda Insight modeliuose. Keturvietis Honda CR-Z gaminamas naudojant tą pačią platformą, kaip ir hibride Honda Insight, tačiau kupė ratų bazė yra 115 mm, o ilgis – 295 mm trumpesnis (ilgis siekia 4080 mm, plotis – 1740 mm, aukštis – 1395 mm, o ratų bazė – 2435 mm). Automobilio svoris – 1196 kg. Honda CR-Z be jokios abejonės negali nepriminti kultinio devintojo ir dešimtojo dešimtmečių miniatiūrinio Honda CR-X kupė automobilio. Tai primena ne tik automobilio pavadinimas, tačiau ir dizainas - tai aštrių dinamiškų formų kupė su 2+2 sėdynių sistema. Detroito (JAV) automobilių parodoje pagaliau pademonstruota galutinė, gamybai paruošta versija, deja, neteko kai kurių koncepcinio modelio dizaino detalių ir tapo kiek "žemiškesnė", tačiau šarmo vistiek turi. Automobilio interjeras kiek panašus į Insight modelio (pvz. melsvai apšviestas prietaisų skydelis), tačiau negalima nepastebėti akivaizdaus dizaino stiliaus panašumo į sportinio Ferrari 458 Italia interjero stilių. Kogero tai patiks Honda gerbėjams. CR-Z varomas 1.5 L keturių cilindrų i-VTEC 110 AG benzininio motoro, sujungto su 14 AG elektros varikliu. Bendra hibridinės sistemos galia siekia 124 AG prie 6000 aps./min., maksimalus sukimo momentas – 174 Nm intervale tarp 1000 ir 1500 aps./min, o 100 km/val. greitį galima pasiekti per 9,7 sekundės. Pirkėjai gali rinktis iš 6 pavarų mechaninės greičių dėžės ir bepakopės transmisijos (CVT). Vidutinės kuro sąnaudos siekia 5,0 l/100 km, o CO2 emisija 117g/km. Dar daugiau, vairuotojai gali išsirinkti vieną iš trijų vairavimo režimų - ekonomiško „Eco“, įprasto „Normal“ bei sportiško „Sport“. Taip įtakojamas reagavimo greitis į akseleratoriaus paspaudimą, vairo stiprintuvo elgesys, IMA sistemos, bei klimato sistemos veikimas. Koks važiavimo būdas įjungtas, bus galima spręsti ir iš tachometro apšvietimo spalvos. Vėliau tikimasi bus paruošta ir Honda CR-Z modelio Mugen versija.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
CR-Z tapo 2010-2011 metų Japonijos metų automobiliu.

Laidoje „Top Gear“ automobilis buvo pripažintas 2010 metų geriausiu gamtą tausojančiu automobiliu.

CR-Z mums primena kadaise gamintą Honda CRX:


VIN patikra - sužinokite automobilio istoriją
Filtruoti atsiliepimus:
         
Atsiliepimų: 2
Domas | 2017-01-05
Crz 2011
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Ekonomiškumas, patogumas. Mažas, manevringas, gerai stovintis kelyje bei posukyje. Pakankamai galingas kaip tokiam automobiliui.
Brangios dalys.
Gražiai ir sportiškai atrodantis, ekonomiškas automobilis. Kaip ir visų hondų, nemirtingas. Ekonomiškas. Dalys brangios. Tuo labiau, gyvenant Lietuvoje dalis rasti ne itin lengva. Tai yra automobilio minusas, dėl kurio reiktų apsvarstyti ar verta pirkti. Tokia mašina turi patikti. Ji maža, netinka šeimai, ji nėra bmw. Tai smagiai atrodantis, sportiškas japonas. Kuris, manau, tikrai nusisekė.
Pilnas atsiliepimas...
Julija | 2016-08-17
Crz 2011
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Taupus, stilingas.
Netinkamas ilgoms kelionėms.
Akį traukiantis ir sportiškai atrodantis. Tausojantis gamtą, pakankamai ekonomiškas. Kaip tokiam automobiliui - galios pakanka mieste. Užmiestyje lenkimo manevrams yra boost mygtukas, bet dėja, įsijungus sport režimą jis ne kažką pagelbėja. Neturėjo jokio gedimo nuo pat pirkimo iš salono.
Pilnas atsiliepimas...
 
Honda modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
01234567890123456789012345678901
  Maži    e
  Kompaktiniai CivicCivicCivicCivicCivicCivicCivic
  Insight Insight
  Vidutiniai AccordAccordAccordAccordAccord Accord
  Reprezentaciniai LegendLegendLegend  
  Kupė CRXDel Sol  CR-Z  
PreludePreludePrelude   
 IntegraIntegraCivic  
  Roadsteriai  S2000  
  Mini krosoveriai  HR-V  HR-VHR-V
  Krosoveriai  CR-VCR-VCR-VCR-VCR-V
  Element  
  PilotPilot
  Dideli krosoveriai   Crosstour  
  Pikapai   Ridgeline  
  Mini vienatūriai   JazzJazzJazzJazz
  Vienatūriai  StreamStream  
  FR-V  
  Dideli vienatūriai  OdysseyOdysseyOdysseyOdysseyOdyssey
  Sportiniai NSX  NSX
  01234567890123456789012345678901
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti virš 5000 skelbimų, virš 7000 atsiliepimų apie automobilius bei virš 1600 automobilių anketų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
Hey.lt - Nemokamas lankytojų skaitliukas
© Autoasas.lt 2007-2021

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt