Markės
563 iš 1626
Honda Civic 2016 - dabar
Honda Civic, 2016 - dabarTOP 10
55Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.40% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)Viso įvertinimų: 5
2% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)1% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.5)1% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)1% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)2% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.5)
Ar rekomenduojuTaip 80% Ne 20%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt Nuomonė
PRIVALUMAI
  • Didelė bagažinė
  • Puikūs benzininiai varikliai
  • Komfortiškas ir smagus kelyje
TRŪKUMAI
  • Mažas dyzelinių variklių pasirinkimas
  • Išorės dizainas ne kiekvieno skoniui
  • Mažoka erdvės ant galinių sėdynių
"Neleiskite, kad "racing" Civic įvaizdis jus apgautų - tai patogus, praktiškas šeimos automobilis"
Honda Civic svarba yra akivaizdi - tai kertinis kompanijos automobilis nuo 1972 metų. Ir štai pirkėjams pristatytas jau dešimtos kartos Civic modelis. Kompanija teigia, kad šio automobilio sukūrimo projektas yra pats didžiausias kada nors vykdytas kompanijos: buvo suprojektuotas naujas eksterjeras, nauja struktūra, du nauji varikliai, nauja galinė pakaba ir visiškai naujo stiliaus salonas. Jūs tikrai nesumaišysite jo su senuoju modeliu. Naujokas ūgtelėjo į plotį ir net 13 cm į ilgį. Sedano versija šįkart yra gerokai panašesnė į hečbeką. Honda Civic tapo kampuotesnis, agresyvesnis ir dinamiškesnis. Tačiau negalime nepastebėti, kad pats dizainas yra nevientisas, nesuderintas ir perkrautas detalėmis. Vien ko vertos “grotelės” galiniame bamperyje, kurios neatlieka jokios funkcijos bei atrodo itin nesolidžiai, šoninių langų linija yra beformė ir nedera prie griežtų kėbulo linijų, didelės oro angos priekiniame bamperyje irgi atrodo tiesiog per daug agresyviai, priekinėje dalyje linijų gausa neleidžia suvokti kokia gi yra pagrindinė Civic stiliaus idėja. Galima būtų įvardinti taip: idėja ir yra neturėti jokios idėjos. Panašu, kad toks dizaino sprendimas yra rizikingas žingsnis. Kitas rizikingas žingsnis – yra interjero stilius, kuris skirtingai nei išorė yra pabrėžtinai konservatyvus. Praėjusios kartos Honda Civic buvo liaupsinami už drąsius ir pasiteisinusius dizaino sprendimus interjere, o štai jubiliejiniam dešimtos kartos Honda Civic buvo parinktas konservatyvus kelias. Viduje keleiviai sėdi 35 mm žemiau, kadangi naujojo hečbeko stogo linija eina žemiau. Dėl šios priežasties kuro bakas buvo atitrauktas link galo dėl ko galinės sėdynės nesusilanksto taip patogiai kaip buvo prieš tai gaminamame hečbeke. Tiesa, variklių pasirinkimas nuteikia džiugiai – bazinis naujoko variklis yra 3 cilindrų turbo motoras su 129 AG, galingoji versija yra 4 cilindrų turbo jėgainė išvystanti 182 AG. Sukimo momentas atitinkamai 200 ir 240 Nm. Civic bus gaminamas ir su dyzeline jėgaine ir žinoma visų taip laukiama Honda Civic Type-R versija. Pas visas versijas vairo mechanizmas veikia greitai ir tiksliai, nors jaučiamas pojūčio trūkumas su kelio danga. Automobilio posvyris posūkiuose yra labai nedidelis, Civic puikiai laikosi užduotos trajektorijos. Tad sportiškas valdymo sąvybes naujokas išsaugojo. Ką jūs manote apie šį automobilį? Parašykite savo nuomonę žemiau esančiame komentarų laukelyje.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
VIN patikra - sužinokite automobilio istoriją
Filtruoti atsiliepimus:
        
Atsiliepimų: 5
2020-02-10
Honda Civic 2017 1.6
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Visa mašina yra pliusas
Brangokas
Smagus ir komfortiškas Hečbekas be jokių ydų. Pirkau 2018m. Rida buvo 6,000km, o dabar 38,210 km. Problemų nėra.
Pilnas atsiliepimas...
2020-01-11
Beveik tobulas miesto automobilis (Honda Civic Elegance 1.0L AT)
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
1)Gera dinamika kaip su 1L varikliu. 2)Dinamiškas valdymas. 3)Kokybiškos surinkimas.
1)Automatinės tolimos šviesos modelyje su halogenais - įsijungia kada nori, tad tenka apšvietimą reguliuoti ranka. 2)Muzikos kokybė labai vidutiniška, trūksta žemų dažnių, stipriai pagarsinus "barška" plasmasės. 3)Didelės sąnaudos kaip 1L varikliui.
O kodėl tik "beveik"? Nes turi tam tikrų vietų, kurios nedžiugina, tačiau pripratus, galima gyventi. Turiu šį automobilį jau pusantrų metų, pirkau naują iš salono. Prieš tai atlikau labai išsamų tyrimą beieškant labiausiai mano lūkesčius atitinkančio automobilio, kurio kainos ir kokybės santykis būtų kuo geresnis. Rinkausi vidutinio segmento modelį: tarp VW Golf, Toyota CHR, Opel Astra, Seat Leon, Skoda Octavia ir t.t. Ir jau buvau išsirinkęs VW Golf MK7.5, nes visiškai atitiko mano keliamus reikalavimus, nebent kainos prasme nevisai džiugino. Tačiau dėl tuometinių VW koncerno problemų, buvo atšaukta daug automobilių ir norimos komplektacijos modelis būtų buvęs mano "rankose" tik po 3-4 mėnesių. Na, o kadangi tiek laiko laukti aš negalėjau, nutariau išmėginti laimę su Honda Civic. Lygiai prieš metus nuo pirkimo buvau šio modelio pristatyme (2017 m.) ir bandomasis važiavimas su 1.5L varikliu paliko neišdildomą įspūdį.. Tas pats įspūdis išliko visus metus. Net ir su 1.0L modifikacija, nes jau po kelių nuvažiuotų kilometrų bandymo metu, supratau, kad tai yra mano automobilis. Kainos skirtumas tarp 1.0L ir 1.5L modifikacijų siekė apie 3 tūks. EUR. Sąnaudos: Visur skelbiami parodymai, kad su 1 litro Civic mieste tesudeginsite 5 litrus benzino yra melas. Taip, mano koja sunki, tačiau net ir stengiantis važiuoti "senuko" režimu, mieste niekaip netelpu į 7 litrus. Geriausia, kas buvo pasiekta mieste - 8l/100km. Tačiau bendros sąnaudos mieste yra tarp 9 - 10 l/100km. Atitinkamai žiemos metu mieste +1 litras. Tikrai nepasakyčiau, kad ekonomiškas variklis. Bet kita situacija yra su važiavimu užmiestyje. Važiuojant 100-110km/h sąnaudos svyruoja tarp 5 - 6 l/100km. Tai yra tikrai tikrai neblogai. Važiuojant 130km/h, sąnaudos pakyla iki 6-7 l/100km. Dinamika: Gamintojas deklaruoja įsibegėjimą iki 100km/h per 10.2 - 10.6 s (priklausomai nuo informacijos šaltinio internete). Realybėje pagreitis geresnis: tarp 9 ir 10 s. Mieste dinamikos pilnai užtenka. Sudėtingiau užmiestyje, nes norint kažką aplenki važiuojant dideliu greičiu, saugiausia tą daryti įsijungus S pavarą. Bet jaučiasi galios trūkumas, kuris ko gero 1.5L modelyje tokiose situacijose nesijaustų. Kalbant apie S pavarą, tai ją įsijungus akceleratoriaus pedalas pasidaro itin jautrus, ir visai smagiai galima prasilėkti vingiuotais takeliais naudojant pavarų perjungimo padalas, sumontuotas ant vairo. Valdymas: Šio automobilio manevringumas tikrai pagirtinas, nes valdosi kaip sportinis bolidas. Vairo pasukamumas geresnis nei vidutinis, tad ankštose aikštelėse pavyks nesunkiai išsisukti. Stabdžiai labai geri ir jautrūs. Kita: Automatinis avarinis stabdymas veikia puikiai, kai automobilio kompiuteris apskaičiuoja, jog tikėtina nespėsite sustoti prieš artėjančią kliūtį, tuomet automobilis stoja kaip stulpas ir įsijungia avarinės posūkio lempos. Tačiau ši sistema kartais gali kliūdyti važiuojant kiek agresyviau. Adaptyvi kruizo kontrolė ir linijų palaikymas - įpratus sunku įsivaizduoji ilgas keliones be šių pagalbinių sistemų. Kaip 1 litro tūrio variklio dinamika tikrai pagirtina. O salone esančios medžiagos tikrai aukštesnės klasės, minkšti paviršiai, karbono imitacijos ir panašiai. Visą laiką pilus 95 benziną ir pradėjus pilti 98 - nustebins pagerėjusi ekonomika, vos pastebimai papgerėjusi dinamika ir pailgėjęs nuvažiuojamas atstumas. Pripylus pilną baką rodys 450-500km nuvažiuojamą atstumą, o pilnas bakas po indikatoriaus užsidegimo yra apie 35 - 39 litrai. Verdiktas: Šiaip tikrai komfortiškas ir malonus kasdieną vairuoti automobilis, nepaisant galios trūkumo (bet pats kaltas, reikėjo imti 1.5L modelį, nors kaip 1L važiuoja įspūdingai), erzinančių automatinių tolimųsjų žibintų, kurie įsijungia kuomet nereikia, vidutuniško muzikos grojimo ir baisaus barškėjimo klausant labai garsiai, ir, žinoma, neadekvačiai didelių degalų sąnaudų kaip 1L varikliui. Kol kas buvo porą kartų keisti tepalai ir filtrai pagal garantinį aptarnavimą, ir atliktos dvi bendros patikros, stabdžių sistemos patikra ir valymas. Tepalų keitimas ~80 Eur, tepalų keitimas su filtrų (salono, oro, tepalo) keitimu ~200 Eur, stabdžių sistemos ir bendra patikra ~180 Eur. Nusimato pavarų dėžės tepalo keitimas, kurio kaina sieks ~150 Eur. Aptarnavimas vidutiniškai kas 6 mėnesius su važiavimu per metus po ~18.000km. Apskritai, tai šis automobilis yra beveik idealus su minimaliais trūkumais, už prieinamą kainą. Jis visa galva geresnis nei visi kiti šio segmento konkurentai ir eina koja kojon su Golf 7.5, tačiau yra žymiai įdomesnis ir smagesnis. Perkančiajam linkiu pirmiausia pačiam išbandyti, nes vien iš apžvalgų spresti negalima.
Pilnas atsiliepimas...
2018-08-24
LX 4dr Sedan (2.0L 4cyl 6M)
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Ekonomiškas
Labai dažnai genda kondicionierius ir kiti dalykai, prastai surinktas automobilis
Pirmą kartą gyvenime nusipirkau visiškai naują 2017 Civic su 8 Km rida ir nuo pat pradžių buvau patenkintas juo, nors šie automobiliai yra šiek tiek pernelyg dideli. Per 3 savaites nuvažiavau apie 1800 kilometrų, tada pamečiau kondicionieriaus vamzdelį ir dar kažkokią kondyškės dalį iš apačios. Bet šeip ne taip sutvarkė man tą gedimą, kaip garantinį. Po mėnesio galinis salono kilimas atsilaisvino nuo rėmo. Po 13 mėnesių pravažiavus 70 000 kilometrų sugedo kondicionierius, o kaip tik buvo vasara. Garantinis remontas užtruko 2 mėnesius. Mano pirmojo visiškai naujo "Honda" pirma patirtis buvo visiškai neigiama patirtis, todėl niekuomet nepirksiu jokio naujo automobilio iš HONDA salono. Vienintelis įspūdingas įspūdis apie 2017 m. "Civic" - labai didelis ekonomiškumas, o visą kita yra galvos skausmas.
Pilnas atsiliepimas...
2018-08-24
Už tokią kainą neįmonoma rast daugiau funkcijų turinčio automobilio
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Dinamiškas, tiksliai valdosi, ekonomiškas (jei koja nėra itin sunki), adaptyvinė pakaba labai gerai sugeria visus kelio nelygumus, automatas dirba švelniai.
Važiuojant kartais "krebžda" ta vieta, kur yra stoglangio atidarymo mygtukas. Analoginio FM radijo kokybė prastoka (sprendimas - jungtis radiją per telefoną su internetu). Nuo bosinių garsiakalbių ant didelio garso girdisi plerpimas duryse.
Prieš perkant rinkausi labai ilgai, skaitinėjau/žiūrėjau apžvalgas ne tik šio automobilio, bet ir konkurentų - VW Golf (daug važinėjau su paskutinės kartos Golf 1.4 TSI), Mazda 3, Ford Focus, Nissan Pulsar, Toyota Auris ir kt. Maniškis Civic 1.5 Sport Plus kainavo 26240€. Pabandžiau susiskaičiuot, kiek kainuotų paminėti konkurentai su tomis pačiomis funkcijomis kaip mano išsirinktas Civic, pvz., galinio vaizdo kamera, LED žibintai, aklosios zonos stebėjimas ir kt., praktiškai 1 prie 1 bandžiau suvest. Galiu pasakyt, kad nei vienas neprilygo Civic'ui funkcionalumo per kainą atžvilgiu, visi buvo brangesni arba gaudavosi, kad kaina panaši, bet variklis/trauka silpnesnė, ko aš nenorėjau. Golfas buvo artimiausias konkurentas, bet dėl kainos skirtumo ir dar šiek tiek naivaus (?) tikėjimo, kad japonai gamina ilgiau nei garantiją atitarnaujančius automobilius - įsigyjau Civic'ą. Automobilis iš tikro labai džiugina. Tie toliau paminėti minusai nėra tokie, kurie man labai trukdo, tiesiog paminėjau, kad perkantys žinotų ir suprastų - visi tokios klasės automobiliai turės vienokių ar kitokių minusų, juk perkat ne Audi A6, ne BMW 5 ir ne E klasės mersą, kurie kainuoja 2x daugiau. Interjero kokybę ir komfortą įvertinau 4 iš 5, nors nežinau ar turint omeny jo kainą galima taip vertint, tiesiog lyginu su visais savo vairuotais automobiliais. Registruokitės bandojamam važiavimui ir apčiupinėkit viską
Pilnas atsiliepimas...
2018-05-07
Honda civic 2018 1,0 l
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Puiki trauka, lengvas valdymas, dinamiškumas, kokybiska salono apdaila.
Nepastebėjau
Įsigytas Honda Civic 2018 m 1,0 l varikliu. Automobilis puikiai elgiasi kelyje, elektroninės pagalbinės vairavimo sistemos(juostos išlaikymo sistema, pėsčiųjų apsaugos sistema, atstumo iki priešais važiuojančio automobilio išlaikymo sistema) veikia tiksliai ir labai palengvina vairavimą.
Pilnas atsiliepimas...
 

Klausimai apie šį automobilį

Turite klausimų apie šį automobilį? Klauskite mūsų lankytojų:
Honda modelių gama
Klasė 1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
890123456789012345678901234567890
  Maži     e
  Kompaktiniai   CivicCivicCivicCivicCivicCivic
   Insight Insight
  Vidutiniai   AccordAccordAccordAccord  
  Reprezentaciniai LegendLegendLegendLegend  
  Kupė CRXDel Sol  CR-Z  
PreludePreludePrelude   
  IntegraIntegraCivic  
  Roadsteriai   S2000  
  Mini krosoveriai   HR-V  HR-V
  Krosoveriai   CR-VCR-VCR-VCR-VCR-V
   Element  
   Pilot  
  Dideli krosoveriai    Crosstour  
  Pikapai    Ridgeline  
  Mini vienatūriai    JazzJazzJazzJazz
  Vienatūriai   StreamStream  
   FR-V  
  Dideli vienatūriai   OdysseyOdysseyOdysseyOdysseyOdyssey
  Sportiniai  NSX  NSX
  890123456789012345678901234567890
1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Automobilio pirkimo pardavimo sutartis

Taršos mokesčio lentelė

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Išskirtiniai automobiliai

© Autoasas.lt 2007-2020

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk CVkodas.lt