Markės
682 iš 1917
Honda CR-V, (RW) 2016 - 2022
55Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.08% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)Viso įvertinimų: 5
3% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.7)6% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)2% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)12% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)6% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.4)
Ar rekomenduojuTaip 60% Ne 40%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
PRIVALUMAI
  • Praktiškas
  • Gerai valdomas ir komfortiškas
  • Hibridinės versijos
TRŪKUMAI
  • Mažas variklių pasirinkimas
  • Neišsiskiria tarp konkurentų
"Paprasto ir visiems priimtino dizaino taktika pasiteisino, tad automobilį noriai perka įvairaus amžiaus ir poreikių pirkėjai"
Penktos kartos Honda CR-V buvo pristatytas 2016 metais. Visureigis pasižymi atnaujintu dizainu, erdvesniu ir universalesniu interjeru bei naujais varikliais ir technologijomis. Nors ir visiškai naujas, tačiau dizaino požiūriu automobilis beveik nepasikeitė. Nieko stebėtino - tai yra vienas geriausiai parduodamų automobilių Honda gamoje. Paprasto ir visiems priimtino dizaino taktika pasiteisino, tad automobilį noriai perka įvairaus amžiaus ir poreikių pirkėjai. Automobilio priekinė dalis primena mažesniojo krosoverio HR-V dizainą, o galinėje dalyje įtaisyti naujos formos žibintai – panašius matome populiariuose Volvo visureigiuose. Interjeras dėl ilgesnės ratų bazės tapo erdvesnis, tačiau čia naujovių nepamatysime. Prietaisų skydelis išliko beveik toks pat, dizaineriai nesivargino kurti įdomesnių sprendimų, tačiau medžiagos kiek malonesnės, daugiau naudojamas minkštas plastikas. Kad ir kokie būtų CR-V patobulinimai, svarbiausi yra naujas dyzelinis variklis ir pavarų dėžė. Naujas nedidelis 1,6 L darbinio tūrio dyzelinis agregatas išvysto 160 AG galią ir 350 Nm sukimo momentą. 100 AG iš vieno litro variklis išspaudžia dviejų turbinų pagalba. Na, o pavarų dėžė skirtingai nei daugelis šiuolaikinių automatinių transmisijų turinčių aštuonias ar septynias pavaras, ši turi visas devynias. Ką tai įtakos? Žinoma, kuro ekonomija, kadangi CR-V devintą pavarą naudoja tik esant greičiui didesniam nei 120 km/val. Esant tokiam greičiui variklio apsisukimai tesiekia 1600 aps./min.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
2020-05-24
Ir vėl Honda CR-V
Mano vertinimas: Mano vertinimas Rekomenduoju:
Patikimumas Mano vertinimas automobilio patikimumui
Variklis Mano vertinimas automobilio varikliui
Interjero kokybė Mano vertinimas automobilio kokybei
Komfortas Mano vertinimas automobilio komfortui
Valdymas Mano vertinimas automobilio valdymui
Patikimumas
Multimedija
Kuro tipas: Benzinas
Bendras automobilio aprašas
Kad Honda marke Lietuvoje yra pakankamai nišine galiu spręsti pagal atsiliepimu skaičių. Šiuo metu važinėju 5 kartos CR-V modeliu. Taip pat šeimos autoparke liko ir 4 kartos CR-V. Jam neužilgo bus 8 metai. Abu pirkti salone. Apie pirmąjį mano CR-V galit rasti atsiliepimuose. Jeigu pirmąjį savo CR-V pirkau visiškai ekspromtu , tai antrąjį jau su dideliu noru. Pries tai per savo beveik trisdešimt metu automobilisto istorija nebuvo kad i to pacio gamintojo auto persesčiau. Jeigu gyvenime turėsiu ir toliau pakankamai lėšų, tai prie savęs norėsiu tureti du ypatingai kokybiškus daiktus. Tai IPhone ir Honda CR-V. Jie ir po 8 metu veikia taip pat kaip ir pirma diena. Apie remontus nėra ką rašyti nes jų beveik nebuvo. Eksploatacinės išlaidos ir viena karta per 8 metus kazkas neženkliai tvarkyta galineje pakaboje. Tai čia viskas apie ankstesnįjį mano CR-V su 2.2 dyzeliniu motoru ir 5 pavarų automatine greičio dėže. Tai tvirtas derinys. Dabartine yra benzinas 1.5 turbo ir variatoriumi. Kai sužinojau kad sekantis CR-V bus tik 1.5 motoru negalėjau patikėti. Važinėjau su 2.2 o dabar galiu rinktis tik 1.5. Nekažkas ... Bet 1.5 generuoja 143 Kw o 2.2 110 Kw. Test drive dariau gal tris kartus. Na nekėlė man pasitikėjimo tas 1.5 skaičius.Bet kadangi tai Honda , kuri garseja savo patikimais varikliais, tai ryžausi. Bet po metu eksplotacijos nieko blogo negaliu pasakyti. Manęs nenuvylė.Sanaudos priklauso nuo važiavimo stiliaus. Mieste 9-10 l. Trasoje krašto keliais važiuojant 90-100 km/h uzteks ir 6 l. Greitkelyje minant 150 km/h galima ir 10l vidurkį išvysti. Aš neturėjau kantrybes laukti kol Lietuvoje bus galima įsigyti hibridine versija. Pradžioje įvežineti pradėjo benzinine o vėliau hibridine versijas. Bet mano skaičiavimais man hibridas atsipirks po 7 metu. Nelabai racionalus is ekonomines puses pasirinkimas. Nebent is ekologines ... Grįžtant prie “monstro” 1.5 Turbo. Važiavimo pojūtis geresnis negu ankstesnis 2.2 variantas. Gal naujausis variatorius tą jausmą sukuria lyginat su klasikiniu automatu. Pagreitėjimas tolygesnis.Visur man dinamikos užtenka. Ir mieste ir greitkelyje. Naujoji CR-V man komfortiškesne . Yra visos saugumo sistemos. Automatinis stabdymas , juostos išlaikymas ir t.t. Minusą irgi galiu paminėti. MULTIMEDIJA. Tikrai yra kur tobulėti. Ber kažkaip susigyvenau. Palaiko Apple Car ir tai jau yra neblogai. Net neabejoju kad yra ir greitesnių, taupesnių ,komfortiškesnių automobilių. Bet matyt Honda CR-V turi kažką tokio , kad savininkai važinėja po 10-15 metu su tuo pačiu modeliu. Mano nuomone tai jausmas kad turi tikrą tvirtą daiktą , kas šiais laikais reta.
Įvertink šį atsiliepimą (viso 35)
Honda modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Maži    e
  Kompaktiniai CivicCivicCivicCivicCivicCivicCivic
  Insight Insight
  Vidutiniai AccordAccordAccordAccord Accord
  Reprezentaciniai LegendLegendLegend  
  Kupė Del Sol  CR-Z  
PreludePrelude   
 IntegraIntegraCivic  
  Roadsteriai  S2000  
  Mini krosoveriai  HR-V  HR-VHR-V
    e:Ny1
  Krosoveriai  CR-VCR-VCR-VCR-VCR-VCR-V
  Element  
    ZR-V
  Dideli krosoveriai   PilotPilotPilot
  Crosstour  
  Pikapai   Ridgeline  
  Mini vienatūriai   JazzJazzJazzJazz
  Vienatūriai  StreamStream  
  FR-V  
  Dideli vienatūriai  OdysseyOdysseyOdysseyOdysseyOdyssey
  Sportiniai NSX  NSX 
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt