Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Nerijus Paketūras
Autoasas.lt
apžvalga
PRIVALUMAI
- Praktiškas
- Gerai valdomas ir komfortiškas
- Hibridinės versijos
TRŪKUMAI
- Mažas variklių pasirinkimas
- Neišsiskiria tarp konkurentų
"Paprasto ir visiems priimtino dizaino taktika pasiteisino, tad automobilį noriai perka įvairaus amžiaus ir poreikių pirkėjai"
Penktos kartos Honda CR-V buvo pristatytas 2016 metais. Visureigis pasižymi atnaujintu dizainu, erdvesniu ir universalesniu interjeru bei naujais varikliais ir technologijomis. Nors ir visiškai naujas, tačiau dizaino požiūriu automobilis beveik nepasikeitė. Nieko stebėtino - tai yra vienas geriausiai parduodamų automobilių Honda gamoje. Paprasto ir visiems priimtino dizaino taktika pasiteisino, tad automobilį noriai perka įvairaus amžiaus ir poreikių pirkėjai. Automobilio priekinė dalis primena mažesniojo krosoverio HR-V dizainą, o galinėje dalyje įtaisyti naujos formos žibintai – panašius matome populiariuose Volvo visureigiuose. Interjeras dėl ilgesnės ratų bazės tapo erdvesnis, tačiau čia naujovių nepamatysime. Prietaisų skydelis išliko beveik toks pat, dizaineriai nesivargino kurti įdomesnių sprendimų, tačiau medžiagos kiek malonesnės, daugiau naudojamas minkštas plastikas. Kad ir kokie būtų CR-V patobulinimai, svarbiausi yra naujas dyzelinis variklis ir pavarų dėžė. Naujas nedidelis 1,6 L darbinio tūrio dyzelinis agregatas išvysto 160 AG galią ir 350 Nm sukimo momentą. 100 AG iš vieno litro variklis išspaudžia dviejų turbinų pagalba. Na, o pavarų dėžė skirtingai nei daugelis šiuolaikinių automatinių transmisijų turinčių aštuonias ar septynias pavaras, ši turi visas devynias. Ką tai įtakos? Žinoma, kuro ekonomija, kadangi CR-V devintą pavarą naudoja tik esant greičiui didesniam nei 120 km/val. Esant tokiam greičiui variklio apsisukimai tesiekia 1600 aps./min.
SKAITYTI DAUGIAU
SUSKLEISTI
2020-05-24 |
Ir vėl Honda CR-V |
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
Patikimumas
Variklis
Interjero kokybė
Komfortas
Valdymas
|
Patikimumas
Multimedija
|
Kuro tipas: Benzinas |
Bendras automobilio aprašas |
Kad Honda marke Lietuvoje yra pakankamai nišine galiu spręsti pagal atsiliepimu skaičių. Šiuo metu važinėju 5 kartos CR-V modeliu. Taip pat šeimos autoparke liko ir 4 kartos CR-V. Jam neužilgo bus 8 metai. Abu pirkti salone. Apie pirmąjį mano CR-V galit rasti atsiliepimuose. Jeigu pirmąjį savo CR-V pirkau visiškai ekspromtu , tai antrąjį jau su dideliu noru. Pries tai per savo beveik trisdešimt metu automobilisto istorija nebuvo kad i to pacio gamintojo auto persesčiau. Jeigu gyvenime turėsiu ir toliau pakankamai lėšų, tai prie savęs norėsiu tureti du ypatingai kokybiškus daiktus. Tai IPhone ir Honda CR-V. Jie ir po 8 metu veikia taip pat kaip ir pirma diena. Apie remontus nėra ką rašyti nes jų beveik nebuvo. Eksploatacinės išlaidos ir viena karta per 8 metus kazkas neženkliai tvarkyta galineje pakaboje. Tai čia viskas apie ankstesnįjį mano CR-V su 2.2 dyzeliniu motoru ir 5 pavarų automatine greičio dėže. Tai tvirtas derinys. Dabartine yra benzinas 1.5 turbo ir variatoriumi. Kai sužinojau kad sekantis CR-V bus tik 1.5 motoru negalėjau patikėti. Važinėjau su 2.2 o dabar galiu rinktis tik 1.5. Nekažkas ... Bet 1.5 generuoja 143 Kw o 2.2 110 Kw. Test drive dariau gal tris kartus. Na nekėlė man pasitikėjimo tas 1.5 skaičius.Bet kadangi tai Honda , kuri garseja savo patikimais varikliais, tai ryžausi. Bet po metu eksplotacijos nieko blogo negaliu pasakyti. Manęs nenuvylė.Sanaudos priklauso nuo važiavimo stiliaus. Mieste 9-10 l. Trasoje krašto keliais važiuojant 90-100 km/h uzteks ir 6 l. Greitkelyje minant 150 km/h galima ir 10l vidurkį išvysti. Aš neturėjau kantrybes laukti kol Lietuvoje bus galima įsigyti hibridine versija. Pradžioje įvežineti pradėjo benzinine o vėliau hibridine versijas. Bet mano skaičiavimais man hibridas atsipirks po 7 metu. Nelabai racionalus is ekonomines puses pasirinkimas. Nebent is ekologines ... Grįžtant prie “monstro” 1.5 Turbo. Važiavimo pojūtis geresnis negu ankstesnis 2.2 variantas. Gal naujausis variatorius tą jausmą sukuria lyginat su klasikiniu automatu. Pagreitėjimas tolygesnis.Visur man dinamikos užtenka. Ir mieste ir greitkelyje. Naujoji CR-V man komfortiškesne . Yra visos saugumo sistemos. Automatinis stabdymas , juostos išlaikymas ir t.t. Minusą irgi galiu paminėti. MULTIMEDIJA. Tikrai yra kur tobulėti. Ber kažkaip susigyvenau. Palaiko Apple Car ir tai jau yra neblogai. Net neabejoju kad yra ir greitesnių, taupesnių ,komfortiškesnių automobilių. Bet matyt Honda CR-V turi kažką tokio , kad savininkai važinėja po 10-15 metu su tuo pačiu modeliu. Mano nuomone tai jausmas kad turi tikrą tvirtą daiktą , kas šiais laikais reta. |
Įvertink šį atsiliepimą (viso 35)
Honda modelių gama | ||||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Klasė | 1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji | ||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
Maži | e | |||||||||||||||||||||||||||||||
Kompaktiniai | Civic | Civic | Civic | Civic | Civic | Civic | Civic | |||||||||||||||||||||||||
Insight | Insight | |||||||||||||||||||||||||||||||
Vidutiniai | Accord | Accord | Accord | Accord | Accord | |||||||||||||||||||||||||||
Reprezentaciniai | Legend | Legend | Legend | |||||||||||||||||||||||||||||
Kupė | Del Sol | CR-Z | ||||||||||||||||||||||||||||||
Prelude | Prelude | |||||||||||||||||||||||||||||||
Integra | Integra | Civic | ||||||||||||||||||||||||||||||
Roadsteriai | S2000 | |||||||||||||||||||||||||||||||
Mini krosoveriai | HR-V | HR-V | HR-V | |||||||||||||||||||||||||||||
e:Ny1 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Krosoveriai | CR-V | CR-V | CR-V | CR-V | CR-V | CR-V | ||||||||||||||||||||||||||
Element | ||||||||||||||||||||||||||||||||
ZR-V | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Dideli krosoveriai | Pilot | Pilot | Pilot | |||||||||||||||||||||||||||||
Crosstour | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Pikapai | Ridgeline | |||||||||||||||||||||||||||||||
Mini vienatūriai | Jazz | Jazz | Jazz | Jazz | ||||||||||||||||||||||||||||
Vienatūriai | Stream | Stream | ||||||||||||||||||||||||||||||
FR-V | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Dideli vienatūriai | Odyssey | Odyssey | Odyssey | Odyssey | Odyssey | |||||||||||||||||||||||||||
Sportiniai | NSX | NSX | ||||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji |
Honda CR-V TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis