Markės
758 iš 1911
Hyundai i40, 2009 - 2016
59Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas3.513% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)Viso įvertinimų: 9
24% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)20% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)17% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)21% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)9% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)
Ar rekomenduojuTaip 44% Ne 56%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
PRIVALUMAI
  • Daug vietos priekiniams ir galiniams keleiviams
  • Švarūs ir degalus taupantys varikliai
  • Daug standartinės įrangos
TRŪKUMAI
  • Prastokai valdomas
  • Bagažinė nėra tokia didelė kaip kai kurių konkurentų
  • Erzinantys puodelių laikikliai tiesiai už mechaninės pavarų dėžės
Šeštos kartos Sonata (Europos rinkose vadinamas i40) kaip ir paskutinieji Hyundai modeliai "vilki" sėkmingai vystomą šios kompanijos stilių vadinamą "skulptūriška tėkme". Automobilio dizainas nė trupučio neprimena savo pirmtako - jis tapo labiau aptakus, švelnių persipinančių linijų. Sedanas savo kėbulo formomis panašus į ketverių durų kupė automobilius, tokius kaip Volkswagen Passat CC ar Mercedes-Benz CLS. Automobilis ne tik ženkliai išaugo, tačiau tapo galingesnis, saugesnis ir ekonomiškesnis. Tai vienas svarbiausių Hyundai modelių, todėl privalo tinkamai reprezentuoti kompaniją ir brėžti naujus standartus, kurie vėliau bus diegiami mažesniuose modeliuose. Interjere dominuoja panašios linijos kaip ir automobilio eksterjere - sklandžios linijos nuteikia ramiam kruizinimui, dizaino idėjos gal ir ne naujos (panelės forma, prietaisų apšvietimas kiek panašus į Honda Accord), tačiau žiūrisi harmoningai ir labai prabangiai. Visi i40 turi ne tik kokybišką interjerą, tačiau ir nemažai komforto įrangos, bei kitų prabangesniems automobiliams būdingų atributų - standartinę iPod jungtį, Bluetooth laisvų rankų įrangą. Brangesnės komplektacijos turi solidžią garso aparatūrą, dviejų zonų klimato kontrolę, lakuotą interjero detalių apdailą, pavarų perjungimo svirtis už vairo, navigacinę sistemą su lietimui jautriu ekranu ir t.t. Automobilis gaminamas iš karštai štampuoto itin stipraus plieno. Nors i40 turi vos keletą variklių, tačiau jie turėtų patenkinti daugelio poreikius. Tai 2.0 litrų Theta II MPi benzininis agregatas su 165 AG galia, 202 Nm sukimo momentu ir tiesioginio įpurškimo Theta II GDI 2.4 litro keturių cilindrų dyzelinis variklis su 201 AG galia. Abu varikliai taip pat yra komplektuojami su naujomis šešių pavarų automatinėmis pavarų dėžėmis. i40 turi ir hibridinę pavarą naudojančią naujai sukurtą ličio polimero baterijų technologiją. Panašu, kad Hyundai-Kia koncernas ne tik taikosi įsiterpti tarp autopramonės galingųjų, bet ir bando tai pasakyti garsiai.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
2018-06-03
Atsargiai daug problemų.
Mano vertinimas: Mano vertinimas Rekomenduoju:
Patikimumas Mano vertinimas automobilio patikimumui
Variklis Mano vertinimas automobilio varikliui
Interjero kokybė Mano vertinimas automobilio kokybei
Komfortas Mano vertinimas automobilio komfortui
Valdymas Mano vertinimas automobilio valdymui
Dizainas, erdvus salonas.
Kieta pakaba, triukšmo lygis, gausybė gamyklinio broko.
Kuro tipas: Dyzelinas
Bendras automobilio aprašas
Pirkau 3 metų automatą. Po menesio pradėjo tratėti priekinė panelė. Labai erzinantis garsas. Audio aparatūros garso kokybė tragiška. Dar po pusmečio pradėjo streikuoti navigacijos liečiamas ekranas. Po žiemos pradėjo rasoti galiniai stopai. Pradėjo strigti saugos diržo sagtis ir klibėti varuotojo sėdynė. Labai prastai sureguliuota atomatinė dėžė. Ko pasekoje mieste kuro sąnaudos 12-15 litrų. Labai ilgai užlaikoma antra pavara. Prastas matomumas ir priekyje ir žiūrint per galinį veidrodėlį. Tokiam automobiliui labai kieta pakaba. Važiuojant nors truputėlį duobėtu keliu jaučiamas diskomfortas. Kas liūdniausia, kad šių trūkumų ir gedimų netvarko kaip garantinio atvejo. Brangios dalys. Nuoširdžiai nerekomenduoju. Vienas vargas, ne automobilis. Forumuose teko skaityti ir apie tokias rimtas problemas kaip cilindrų iškorėjimas. Ko pasekoje antifrizas patenka į tepalą. Problematiški senesnių modelių priekiniai žibintai. Nebeveikianti galinio stebėjimo kamera dėl kondensato. Ir čia tik dalis iš gausybės problemų.
Įvertink šį atsiliepimą (viso 18)
Hyundai modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Mini   i10i10i10
  Maži  AccentAccentAccent  
  Getzi20i20i20
  Kompaktiniai   ElantraElantraElantraElantraElantra
  i30i30i30
   Ioniq 
  Vidutiniai  SonataSonatai40  
    Ioniq 6
  Dideli   GrandeurGrandeurGrandeur 
  Reprezentaciniai   GenesisGenesis 
  Equus  
  Kupė  CoupeCoupeCoupe  Veloster  
  Genesis Coupe  
   Veloster 
  Mini krosoveriai    KonaKona
    Bayon
  Krosoveriai   Tucsonix35TucsonTucson
    Ioniq 5
  Dideli krosoveriai   Santa FeSanta FeSanta FeSanta FeSanta Fe
  Visureigiai   Terracan   
  ix55  
  Mini vienatūriai   Matrixix20  
  Vienatūriai  Trajet   
  Dideli vienatūriai  H-1H-1 
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt