Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Nerijus Paketūras
Autoasas.lt
apžvalga
PRIVALUMAI
- Komfortiškas
- Praktiškas
- Erdvus salonas
TRŪKUMAI
- Brangus
- Ne toks smagus kaip konkurentai
"Galima susodinti septynis keleivius. Ir reikia pripažinti visos sėdimos vietos yra pakankamai erdvios suaugusiems"
Naujasis Santa Fe visureigis yra jau ketvirtos kartos Santa Fe. Tai gerokai solidesnis, didesnis ir pasižymintis ne tik visiškai nauju dizainu, bet ir didele interjero erdve bei pažangiomis technologijomis. Ištiesų automobilis labai nenustebino, nes jo pirmtakas buvo didžiulis žingsnis į priekį padėjęs suformuoti visai kitokį daug solidesnį Hyundai kompanijos įvaizdį. Tad šios kartos Santa Fe skirtas tiesiog išlaikyti iškovotas pozicijas ir galbūt šiek tiek jas pagerinti. Naują visureigį sunku identifikuoti kaip Hyundai kompanijos atstovą, jis veikiau panašus į vieną iš Toyota modelių. Kita vertus galbūt ši dizaino linija bus panaudota ateinantiems kompanijos modeliams. Tuo labiau, kad panašų siaurais priekiniais žibintais Hyundai jau turime – tai mažasis krosoveris Kona. Panašūs šių automobilių ir interjerai. Visgi pagrindinis Santa Fe koziris yra jo praktiškumas. Ir taip nemažas trečios kartos modelis dar labiau padidėjo ir skirtingai nuo daugybės panašių konkurentų tokių kaip Škoda Kodiaq gali susodinti septynis keleivius. Ir reikia pripažinti visos sėdimos vietos yra pakankamai erdvios suaugusiems. Galbūt tik vidurinioji sėdynių eilė yra kiek ankšta, tačiau ją galima stumdyti pirmyn ir atgal, kas išsprendžia nedidelį erdvės trūkumą. Santa Fe komplektuojamas su trimis varikliais: 2,4 litro GDI benzininiu varikliu su 185 AG (136 kW) galia, galingesniu varikliu su 2,0 litrų turbokompresoriumi su 235 AG (173 kW) galia, o dyzelinis 2,2 litro CRDi variklis turi 190 AG (140 Kw). Visi varikliai komplektuojami su nauja aštuonių greičių automatine pavarų dėže.
SKAITYTI DAUGIAU
SUSKLEISTI
2018-09-25 |
Santa Fe 2.2d AT |
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
Patikimumas
Variklis
Interjero kokybė
Komfortas
Valdymas
|
vieni pliusai
nera
|
Variklio darbinis tūris, l: 2,2
Kuro tipas: Dyzelinas
Degalų sąnaudos mieste, l/100km: 10,4
Degalų sąnaudos užmiestyje, l/100km: 8,5 |
Bendras automobilio aprašas |
Automobilis yra tiesiog pasaka! Aš mėgaujuosi kiekvienu pravažiuotu centimetru! Nesvarbu, ar tai kiemo duobė, ar užmiesčio bekelė ar tiesi trasa, bet kokiu atveju didelis malonumas. Ramiai galima važiuoti kokias 4 valandas nesustojant. Komfortiškos sedynės leidžia. Ir kai kojos pavargsta ir pradeda tirpti, tiesiog lengvu mygtuko paspaudimo pakeičiu sedynės padėti ir galiu toliau važiuoti. Važiuja ne kietai. Tai man buvo lemiamas aspektas perkant. Smulkūs kalniukai, smulkūs nelygumai, akmenys - sklandžiai pravažiuoja, skirtingai nei daugelis kitų. Dyzelinis variklis yra labai geras! Man labai patinka, kaip ji įsibegėja. Man patinka, kad galiu vežti 3 metrų plokštes. Yra daug visokių nišų ir dėtuvių. Ankstesniuose automobiliuose viskas mėtėsi bagažinėje. Dar man patinka, kad važiuojant po nelygumus, kebulas neskraipo ir negirgžda. Apie elektroninius niekučius aš net ne pasakosiu, viskas veikia puikiai kaip ir turėtų. Ką dar? Aš net nežinau prie ko daugiau prisikabinti. AWD labai puikiai veikia žiemą, kai visur būna ledas, aš važiuoju vaziuosi, netgi neįdomu, niekada niekada neumetė ir neapsuko. Tiesa, pakaba yra kažkaip taip sureguliuota, kad pakankamai minkšta, bet stagiuose posukiuose stovi gerai. Tai reiškia, kad galite tiesiog galite spausti dugną 90 laipsnių ruože ir neumes. Kuro sanaudos užmiestyje: 8,5. Mieste 10,4. "Start-stop" yra retai įtraukta, bet kartais tai yra naudinga. Radijas neįprastai gausu, tai aš, kaip vairuotojas, turintis 19 metų patirtį, pasakykite. Garsas yra nuostabus. Radijas puikiai veikia. Apskritai. mašina sielai! |
Įvertink šį atsiliepimą (viso 22)
Hyundai modelių gama | ||||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Klasė | 1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji | ||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
Mini | i10 | i10 | i10 | |||||||||||||||||||||||||||||
Maži | Accent | Accent | Accent | |||||||||||||||||||||||||||||
Getz | i20 | i20 | i20 | |||||||||||||||||||||||||||||
Kompaktiniai | Elantra | Elantra | Elantra | Elantra | Elantra | |||||||||||||||||||||||||||
i30 | i30 | i30 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Ioniq | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Vidutiniai | Sonata | Sonata | i40 | |||||||||||||||||||||||||||||
Ioniq 6 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Dideli | Grandeur | Grandeur | Grandeur | |||||||||||||||||||||||||||||
Reprezentaciniai | Genesis | Genesis | ||||||||||||||||||||||||||||||
Equus | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Kupė | Coupe | Coupe | Coupe | Veloster | ||||||||||||||||||||||||||||
Genesis Coupe | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Veloster | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Mini krosoveriai | Kona | Kona | ||||||||||||||||||||||||||||||
Bayon | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Inster | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Krosoveriai | Tucson | ix35 | Tucson | Tucson | ||||||||||||||||||||||||||||
Ioniq 5 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Dideli krosoveriai | Santa Fe | Santa Fe | Santa Fe | Santa Fe | Santa Fe | |||||||||||||||||||||||||||
Visureigiai | Terracan | |||||||||||||||||||||||||||||||
ix55 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Mini vienatūriai | Matrix | ix20 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Vienatūriai | Trajet | |||||||||||||||||||||||||||||||
Dideli vienatūriai | H-1 | H-1 | ||||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji |
Hyundai Santa Fe TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis