Markės
850 iš 1918
Kia Ceed, (JD) 2012 - 2018
57Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas3.85% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)Viso įvertinimų: 7
2% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)14% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)12% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.8)13% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.7)8% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)
Ar rekomenduojuTaip 86% Ne 14%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
PRIVALUMAI
  • Erdvus
  • Gera įranga
TRŪKUMAI
  • Konkurentai smagesni vairuoti
  • Ne pats ekonomiškiausias
Kia šturmas tęsiasi – šįkart kompanija taikosi tiesiai į VW Golf, Ford Focus ar Opel Astra automobilių gerbėjų širdis. Tai itin konkurencinga klasė ir joje kova dėl vietos yra nepaprastai aštri. Visgi Cee’d turi ką pasiūlyti – pirmiausiai pastebime išties malonų automobilio dizainą. Didelė automobilio „nosis“, bei ištęsti priekiniai LED žibintai sklandžiai apgaubia Cee’d šonus, šone pastebima grakščiai aukštėjanti šoninių langų linija, visos linijos ir proporcijos puikiai dera tarpusavyje. Automobilis sukelia geresnes emocijas nei VW Golf ar Ford Focus ir yra labai panašus į naująją Opel Astra. Cee’d interjeras ne toks išraiškingas, tačiau prietaisai sudėlioti pagal aiškią europietišką tvarką – viskas logiška, aišku, patogu ir kokybiška. Tiesa, kelyje agresyvaus dizaino hečbekui dar reikia pasitemti – vairas posūkiuose yra per lengvas, o automobilio nosis nenoriai įsipaišo į aštrius posūkius. Variklių gama taip pat negali pasiūlyti nieko ko nerastum pas bet kurį kitą modernių „golf“ klasės automobilių gamintoją. Tačiau Kia Cee’d paperka valdymo lengvumu, sąlyginai komfortiška pakaba, didele erdve salone bei vienu didžiausiu klasėje bagažo skyriumi - 380 litrų, kas yra visais 64 litrais daugiau nei Ford Focus bagažinė. Taigi automobilis yra vertas dėmesio, tačiau tai nėra gera alternatyva sportiškumo ir dinamikos mėgėjams.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI

2015-02-23

Ženevos parodoje - sportiškoji „Kia GT Line“ linija, naujas variklis ir naujos kartos pavarų dėžė

Ženevos parodoje - sportiškoji „Kia GT Line“ linija, naujas variklis ir naujos kartos pavarų dėžė
Kovo 3 dieną Ženevoje prasidėsiančioje 85-ojoje automobilių parodoje „Kia Motors Europe“ žada pristatyti  naują sportišką „cee‘d“ modelių liniją – „GT Line“. Be daugybės akį traukiančių dizaino patobulinimų, Europai bus pademonstruotas ir visiškai naujas 1,0 l T-GDI variklis su tiesioginiu kuro įpurškimu (angl. „turbo gazoline direct injection“) bei nauja moderni septynių pavarų dvigubos sankabos transmisija. 
 
GT linijos „aksesuarai“: universalumas ir nauja išvaizda
 
Debiutui besiruošianti „GT Line“ linija pirkėjus vilios naujojo „Kia cee‘d GT“ ir „pro_cee‘d GT“ išvaizda bei tradicinio „cee‘d“ universalumu.  „GT Line“ linijos bruožus turės visos trys „cee‘d“ kėbulo versijos: penkių durų hečbekas „cee‘d“, trejų durų kupė „pro_cee‘d“ ir universalas „cee‘d Sportswagon“.
 
„GT Line“ pagrindiniai eksterjero bruožai – agresyvūs „ice-cube“ LED dienos šviesos žibintai, kuriuos turi „cee‘d GT“ modelis, bei gilesni bamperiai, juosiantys tradicines „tigro nosies“ groteles. Tiek „cee‘d“ hečbekas, tiek „pro_cee‘d“ gale turės platesnį GT bamperį ir dvigubus išmetamuosius vamzdžius, o „Sportswagon“ – dar ir įmantrų galinį difuzorių. Visi „GT Line“ modeliai vilios žavinga slenksčių apdaila, LED žibintais bei naujais stilingais 17 colių lengvojo lydinio ratlankiais. 

 
„GT Line“ interjeras pasižymės dar aukštesne kokybe ir sportiška atmosfera. Būsimųjų modelių šeimininkų akis džiugins klasiški pilkos, baltos arba juodos spalvos dygsniuoti sėdynių apmušalai, stilingai į bendrą visumą įsiliejantys „GT Line“ logotipai, juodos spalvos odinis vairas su „piano black“ intarpais bei aliuminio pedalai. Prietaisų skydelyje dėmesį iškart patraukia naujas aliuminio spalvos „START/STOP“ mygtukas, kiti stilingi dizaino sprendimai, apšviestos USB ir AUX-IN jungtys ir chromo apdaila aplink ventiliacines angas ir langų reguliavimo mygtukus.  
 
„Kia“ „mažylio“ – 1,0 l T-GDI trijų cilindrų variklio – debiutas
 
Drauge su naująja „cee‘d GT Line“ modelių gama, „Kia“ visuomenę supažindins ir su visiškai nauju 1,0 l trijų cilindrų T-GDI varikliu, kurio kūrėjų pagrindinis tikslas buvo pagerinti ekonomiškumą, sumažinti išmetamųjų teršalų kiekį bei pasirūpinti, kad dėl to nenukentėtų jo techninės savybės bei reakcija į vairuotojo komandas. Ir tai tik pirmasis iš „Kia“ planuojamų sukurti sumažintos talpos variklių gamos.
 
1.0 l T-GDI variklis pasižymi 120 AG galia ir 172 Nm sukimo momentu. Debiutavęs, šis variklis atsinešė ir kilnią misiją – garantuoti mažesnes CO2 emisijas negu „cee‘d“ modeliams būdingas 1,6 l GDI benzininis variklis, tačiau užtikrinti praktiškai nepakitusias dinamines charakteristikas. Kartu su nauju mažuoju varikliu derinama ekonomiškumui tarnaujanti „Kia“ „Stop & GO“ sistema, kuri ne tik taupo degalus, bet ir rūpinasi mažesnėmis teršalų emisijomis. Būsimieji pirkėjai taip pat galės rinktis ir šešių pavarų mechaninę transmisiją. 

 
„Kia“ „Namyang R&D“ centre Korėjoje sukurtas variklis turi aukšto slėgio tiesioginio kuro įpurškimo sistemą, pažangią variklio aušinimo sistemą ir integruotą išmetimo kolektorių, kuris atsakingas už švaresnes emisijas. 
 
Variklio sumažinimo strategijos kertiniai akmenys buvo ypatingai staigi variklio reakcija į komandas ir efektyvus kuro degimo procesas. Ateityje planuojama šį 1.0 l T-GDI variklį montuoti ir į kitus Europoje parduodamus „Kia“ modelius. 
 
Galingesnis ir efektyvesnis dyzelinis variklis
 
„Kia cee’d“ tradicinis 1,6 litrų CRDi dyzelinis variklis taip pat buvo atnaujintas ir pritaikytas naujajai „GT Line“ gamai. Jo galia nuo 128 AG padidėjo iki 133 AG (sukimo momentas - nuo 265 iki 285 Nm). Su šiek tiek padidinta galia šio variklio didžiausias sukimo momentas dabar gali būti pasiektas nuo žemesnių variklio apsukų. 
 
Tikėtina, kad pasibaigus homologacijos procesui CO2 emisijas taip pat pavyks nežymiai sumažinti.  
 
Nauja septynių pavarų transmisija su dviguba sankaba 
 
Naujoji „GT Line“ linija turi dar vieną kozirį – visiškai naują septynių pavarų dvigubos sankabos transmisiją (DCT). 
 
Kaip ir 1,0 l T-GDI variklis, naujoji DCT transmisija buvo kuriama kompanijos vidinėmis pajėgomis. Tokia transmisija savyje derina dviejų pavarų dėžių privalumus – iš mechaninės perimtos mažesnės degalų sąnaudos bei sportiškumas, o iš automatinės – komfortabilumas ir sklandumas. 
 
Su 1,6 l CDRi dyzeliniu varikliu, pasižyminčiu 133 AG galia, derinama DCT transmisija gali susidoroti su  300 Nm siekiančiu sukimo momentu ir savo savybėmis gerokai lenkia įprastą šešių pavarų automatinę transmisiją.
 
Būsimieji savininkai tikrai įvertins DCT automatinės transmisijos spartesnį pavarų persijungimą bei mažesnes eksploatacines išlaidas. Gamintojai tikisi, kad naujoji transmisija taip pat džiugins žemesniu emisijų lygiu ir bus ekonomiškesnė negu dabartinė šešių pavarų automatinė transmisija. 
 
„Kia“ vystymo ir konstravimo komanda siekė, kad naujoji pavarų dėžė modelių įsibėgėjimo (nuo 0 iki 100 km/h) savybes pagerintų 3-4 proc., o kuro ekonomiškumą  - 5-7 proc.  Po naujosios „GT Line“ pristatymo septynių pavarų DCT transmisija bus komplektuojama ir su kitais „Kia“ modeliais.
 
 „Kia cee’d GT Line“ pardavimo pradžia – 2015 m. IV ketvirtį
 
Naujosios „Kia cee‘d GT Line“ modeliai „Kia“ atstovybes Europoje turėtų pasiekti ketvirtąjį šių metų ketvirtį. Visiems modeliams kompanija žada suteikti tokią pačią kaip ir kitiems modeliams - 7-erių metų arba 150 tūkst. km garantiją. 
 
Europoje sukurta „Kia cee‘d“ šeima, įskaitant hečbeką, universalą ir „pro_cee‘d“ tridurį modelį, toliau bus gaminama „Kia“ Žilina gamykloje Slovakijoje. 2014 m. Europoje buvo parduota 75 960 „cee‘d“ automobilių ir tai yra vienas geriausiai parduodamų „Kia“ modelių šiame žemyne. 
 


Kia modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Mini   PicantoPicantoPicanto
  Maži  RioRioRioRio
  Venga  
  Kompaktiniai   CeedCeedCeed
  ForteForteForte
  Vidutiniai   MagentisMagentisOptimaOptima 
   Stinger 
  Dideli   OpirusCadenzaCadenza 
  Mini krosoveriai    NiroNiro
   Stonic
  Krosoveriai   SportageSportageSportageSportage
    EV6
  Dideli krosoveriai     EV9
  Visureigiai   SorentoSorentoSorentoSorento
  Mini vienatūriai   SoulSoulSoul
  Vienatūriai   CarensCarensCarens  
  Dideli vienatūriai  CarnivalCarnival CarnivalCarnival
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt