Markės
1852 iš 1939
Volkswagen Golf, (Mk7) 2012 - 2019
55Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.46% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)Viso įvertinimų: 5
3% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)6% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)12% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.8)5% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.8)0% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)
Ar rekomenduojuTaip 100% Ne 0%
-20%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
PRIVALUMAI
  • Komfortiškas interjeras
  • Didelis variklių pasirinkimas
  • GTI
TRŪKUMAI
  • Neišsiskiriantis dizainas
  • Gana brangus
"Visi Mk7 Golf komplektuojami su standartine variklio Stop/Start bei stabdžių energijos rekuperacijos sistema"
Tai vienas iš tų automobilių, kuriuos itin sunku sukritikuoti, tačiau kartu sunku likti kažkuom nustebintam. Tai puikus automobilis kokybės kartelę kilsterėjęs dar aukščiau. Septintos kartos Golf dizainas yra evoliucinis – visi dizaino elementai išliko tie patys, tik tapo kiek aštresni ir agresyvesni ir dar labiau pritaikyti prie kompanijos propaguojamo stiliaus. Priekiniai žibintai buvo įkvėpti Passat, Polo ir Phaeton modelių, o galiniai – iš to paties Passat. Automobilis atrodo ne tik dinamiškiau, moderniau bet ir tapo lengvesnis, nors yra 5 cm ilgesnis, tiek pat ilgesnė ir jo ratų bazė. Privalumai matomi visur – automobilio ratai yra arčiau kampų, todėl Golf atrodo sportiškiau, salone daugiau vietos, o ir saugumo lygis padidėjo. Naujoko viduje karaliauja subtilus stilius ir itin kokybiškos medžiagos. Visi Golf variantai turi 5.8 colių LED lietimui jautrų ekraną, nors jis nėra tobulas. Ekranas spalvas atkuria neitin kokybiškai, o ir į paspaudimus reaguoja nenoriai. Prietaisų skydelis standartinis ir paprastas – dvi ryškios rodyklės rodo esminius parametrus: greitį ir variklio apsukas. Tarp spidometro ir tachometro įtaisytas juodai baltas ekranas, kuriame galima matyti pagrindinius automobilio parametrus: kuro sąnaudas, radijo ar MP3 informaciją, navigacinės sistemos nurodymus ar tiesiog laiką. Paprasta, subtilu, tačiau visada madinga. Kitas svarbus privalumas – automobilis yra tikrai erdvus ne tik priekyje sėdintiems, bet ir ant galinių sėdynių sėdintiems keleiviams. Čia dviems suaugusiems keleiviams vietos užteks ne tik pečiams, galvai, bet ir kojoms. Bagažinės erdvė taip pat nenuvils. Dauguma Golf pirkėjų rinksis vieną iš dviejų TDI dyzelinių variklių: 1,6 arba 1,9 versijų. Pirmoji turi 104 AG, antroji 150 AG. Puikiai įvetintas ir benzininis 1.4 TSI variklis su 140 AG galia. Visi Mk7 Golf komplektuojami su standartine variklio Stop/Start bei stabdžių energijos rekuperacijos sistema. Bluemotion versijos šių sistemų pagalba leidžia maksimaliai sutaupyti kurą, o CO2 emisiją sumažinti iki įspūdingų 82 g/km. Kelyje automobilis elgiasi nepriekaištingai – varikliai džiugina geru sukimo momentu, pakaba rafinuota, puikiai sugerianti kelio nelygumus, tačiau neatitraukianti vairuotojo nuo vairavimo proceso. Nenuostabu, kad iš naujos kartos Golf visada daug tikimasi, todėl jokios silpnybės jam nebūtų atleidžiamos. Volkswagen kompanija tai puikiai žino ir paprastai pirkėjų nenuvilia.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Volkswagen Golf buvo pripažintas Europos metų ir Pasaulio metų automobiliu 2013 metais.

Galingiausia R versija turėjo dviejų litrų 300 AG variklį:


Filtruoti atsiliepimus:
         
Atsiliepimų: 5
Redas | 2024-04-03
e-Golf 100kW 2020m 36 kWh
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Mieste pilnai atlieka savo paskirtį, važiuoti į darbą, darželį ir parkuotis prie parduotuvių elektromobilių vietose bei mieste nemokamai!
salono šildymas žiemą prie minuso tikrai prastokas, tenka šilčiau apsirengti
Rinkomės tarp e-Golf, vw e-up, nissan leaf, hyundai kona. e-golf lenkia visus paminėtus variantus man amseniškai tai savo išorės išvaizda, vidaus interjero dizainu, medžiagų kokybė, garso izoliacija. Kaip tokiam automobiliui tikrai buvau nustebęs garso izoliacijos kokybe, ji puiki lyginant su kitais panašaus dydžio ir biudžeto automobiliais. Valdomas tikrai gerai, stabilus kelyje, vairas lengvas, stabdžių praktiškai nereikia naudojant e-brake, matomumas pats geriausias savo klasėje, medžiagų kokybė geresnė nei korėjietiškų ar japoniškų analogų, visi mygtukai ir valdikliai aiškiai ir patogiai išdėstyti. Galios mieste tikrai per akis, lyginant su ID modeliais golfas daug lengvesnis tad įsibėgėjimo ir nuvažiuojamu atstumu jis labai nedaug atsilieka nuo ID3 su 54kwh baterija. Kolkas naudojam dar tik metai laiko ir esam patenkinti, mašina apynauja remontų dar kolkas jokių nebuvo. Remonto kolkas nebuvo, rida tik 20k, eksploatacija pigi jei biudžetas kiek daugiau nei 20k tai rinkitės id3, jeigu biudzetas tarp 15-20k tai atnaujintas facelift e-golf yra pats geriausias variantas.
Pilnas atsiliepimas...
2020-01-22
Golf 1.5 blumotion evo 130ag
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
varikliai,kuro saunaudos,greiciu deze,surinkimo kokybe,media,vaziuokle,dsg greiciu deze,trauka.
kolkas neradau tokiu
2019metu golf blumotion evo nauju varikliu, 7dsg comfort line su premium paketu. Masina tobula visom prasmem ,variklis realiai traukia ir vaziuoja,kuro mieste 7,uzmiesti 6litrai. salonas surinktas gerai,niekas nebarska,nerzina pasaliniai garsai,ant kelio ir posukiu lb stabiliai laikosi kaip mazesnei masinai. Viskas apgalvota protingai skyreliai pasidejimui. masina dar nauja,jokiu gedimu ir gliukiu napasitaike. Dsg deze dirba greitai ir nelagina,taupo kura greitai meto begius. Greitai supranta kai nori paspausti. vaziuokle nei per kieta nei per minksta.
Pilnas atsiliepimas...
2019-12-11
Kaip ir visi golf
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Daug
Neperdaugiausiai
Tai parasysiu trumpa nuomone apie darbini 2019 05. Vw Golf Alltrack 4motion 2.0dyzelis 130kw DSG pavaru deze. Taip gavosi jog gavome toki darbini automobili, ir su tikrai neskurdzia komplektacija, nes yra , sildomos sedynes, masazuojamos sedynes, sildomas vairas, webasta, galine vaizdo kamera, ir pns ka manau visa kita turi daugelis automobiliu siandienaiz Tai mano nuomone komforto ryskus trukumas, sedynes kietos, ir nesvarbu kur sedi, ilgoje kelioneje tikrai praiilgtu kelias, nes buna per diena iki 300km tenka susukti, tai pavargsti. Atejus salciams uzsala bagazines dangcio atidarymas, tai galine kamera galima pamirsti. Pats vairavimas tai galetu buti informatyvesnis vairas nera jau toks jautrus kaip noretusi. Kuro bakas 55litru bet nuvaziuosi maksimaliai 800 km eco vaziavimu, o as dar kai megstu agresyviau vairuoti tai max 700km nuvaziuoju, kaip dyzelis tai sakyciau nesiskundzia apetitu. Dar labai smagus dalykas tai nusistacius autopilota aptinka priekyje automobili ir automatiskai prisistabdo ir gali palei ji vaziuoti, jis greites ir tu greitesi. Is pirmo buvo keista bet trafikuose sedint auksinis reikalas!
Pilnas atsiliepimas...
2018-08-28
2017 Volkswagen Golf Alltrack 132TSI
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Praktiškumas; Našumas ir ekonomika; "Apple CarPlay"; Komfortas; malonu vairuoti
DSG transmisija lėta spūstyse
Prieš gerus metus susiruošiau pakeisti sav 2014 m. "Mazda 3 SP25" sedaną, į kažką naujo, norėjau miniveno, SUV arba AWD, kad žiemą , kai slidu būtų geresnis pravašumas ir saugiau. Artimiausias mano poreikiams buvo "Hyundai Tucson Elite" 1,6 litro turbokompresorius, kuris buvo šiek tiek brangesnis 35000 €, o "Alltrack" - 33000 EUR. "Hyundai" papildoma garantija buvo penkeri metai, neribotas kilometražas, o "VW" trejiems metams, neribotas kilometražas. Dėl mažesnės kainos pasirinkau VW Man patinka krovinių skyrius su į grindis suleižiamomis sėdynėmis, o tai suteikia 1800 mm krovinių ploto. Automobilis yra patogus važiuoti autostradose, kurio vidurkis yra apie 7,5 l / 100 km pirmsius 37 000 km, dažniausiai važinėjau į kaimą. Galbūt labiausia man šiame automobilyje patinka - tai DSG transmisija, kuri tinka puikia važiuoti mieste. "Xenon" žibintai su apiplovimu puikiai šviečia naktį. Automobilis dažniausiai naudojamas kaip dvivietis, bet puikia telpa ir keturi žmonės. Galia puikia veikia kondicionierius G Automobilis turi "Apple CarPlay", kuri gerai veikia ir tai yra funkcija, kurią norėčiau turėti bet kuriame kitamame mano būsimame automobilyje. Jis taip pat turi CD grotuvą pirštinių skyrelyje, kuri atradau tik po kelių dienų. Dabar suprantu, kad "Golf Alltrack" šiuo metu puikiai tinka man. 1,8 litro variklis užtikrina gerą galią ir ekonomiškumą, o automobilis gerai išnaudoja jo vidutinius matmenis. Iki šiol 37 000 km važiavimo, nebuvo jokių problemų, ir automobilis veikia puikiai. Bazinėje komplektacijoje yra priekiniai ir galiniai parkavimo sensoriais ir galine kamera, automatinia valytuvai, automatiniai žibintai, priekinių žibintų sukimosi funkcija. Pasirenkami vairavimo režimai yra "Normal", "Sport", "Off-road" ir "Individual". Tai geriausias automobilis, kurį kada esu turėjęs.
Pilnas atsiliepimas...
2018-04-17
MK7 1,6D DSG7
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
kuro sanaudos; talpa; klimato kontrolė; multimedija su usb/aux/sd/bluetooth
DSG 7 bėgių veikia su uždelsimu; vis kas nors pradeda barškėti salone
pirkau iš oficialaus atstovo grįžusią po lizingo 3 metų su pilna serviso istorija ir aptarnavimais. Po metų važinėjimo manau kad tai tikrai vertas dėmesio modelis, Pakankamai gausi komplektacija: 2 zonų automatinis klimatas, autopilotas, multimedija, navigacija, bluetooth telefonui, elektroninis rankinis, autoholdas, start/stop, automatas DSG 7 bėgių. Mašina patogi tiek kelionėje, tiek mieste. Kad ir universalas, mieste vistiek pakankamai lengva manevruoti. Pakankamai gera garso izoliacija kaip tokios klasės automobiliui, patogios sedynės. Nustebino kuro sanaudos geraja prasme. mieste žiemą per kamščius 7ltr, užmiestis 110 - 5 ltr, magistralė 160 - 6 ltr. Kaip automatui manau kad labai gerai. Vieninteliai minusai - lėtai veikia DSG 7 bėgių dėžė, reikia priprasti. Su sport režimu kiek geriau Vis salone atsiranda papildomas triukšmo šaltinis - bet kai važinėjama žvirkeliu tai manau natūralu Per metus laiko remontuoti dar neteko, nors ir automobilis mato visko: autostrada 160km/h, žvyrkelis. Buvo perdegusi priekyje viena lemputė. Tai pavyko pakeisti tik paieškojus internete info. VW nuvertėtimas manau yra minimalus, ypač jei auto yra su gera komplektacija pasitikrinti autorizuotam servise. Nes netikiu kad aikštelėse ar turguose galima nusipirkti su rida iki 200k. Mano 3 metų senumo buvo nuvažiavus 190000, ir tai dar teko pavargt, nes visos tokių metų virš 200000
Pilnas atsiliepimas...
 
Volkswagen modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Mini  LupoFox 
   Up 
  Maži  PoloPoloPoloPoloPolo
  Kompaktiniai GolfGolfGolfGolfGolfGolf
VentoBoraJettaJettaJetta
 New BeetleBeetle 
   ID.3
  Vidutiniai PassatPassatPassatPassatPassatPassat
  Dideli     ID.7
  Reprezentaciniai   Phaeton  
  Kupė Corrado  Scirocco  
  Keturduriai kupė   Passat CCArteon
  Roadsteriai   Eos  
  Mini krosoveriai    T-Cross
    Taigo
  Krosoveriai    T-Roc
  Dideli krosoveriai   TiguanTiguanTiguan
   ID.4
    ID.5
  Visureigiai   TouaregTouaregTouareg
  Dideli visureigiai    Atlas
  Pikapai   AmarokAmarok
  Mini vienatūriai   Golf PlusGolf Sportsvan 
  Vienatūriai   TouranTouranTouran
    ID. Buzz
  Dideli vienatūriai  SharanSharanSharan 
  Routan  
  Daugiatiksliai TransporterTransporterTransporterTransporter
 CaddyCaddyCaddyCaddy
  Komerciniai   Crafter
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt