Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Nerijus Paketūras
Autoasas.lt
apžvalga
PRIVALUMAI
- Itin dinamiškas
- Praktiškas ir kokybiškai surinktas
- Kokybiškas, įdomus interjeras
TRŪKUMAI
- Maža interjero erdvė ant galinių sėdynių
- Prastas matomumas atgal
- Brangus
"Tai automobilis turintis keisti žmonių suvokimą apie Kia prekinį ženklą"
Kuomet sakoma “galingas sedanas”, mes iškarto pagalvojame apie M serijos BMW arba Audi RS6 arba Audi S4. Galbūt į šią kompaniją priimsime ir Alfa-Romeo Giulia – visgi tai senas sporto tradicijas turinti kompanija. Tačiau ar į šią kompaniją priimsime Kia? Dar prieš metus kitus atsakymas būtų aiškus, tačiau laikai keičiasi ir štai mes turim Kia Stinger su 3,3 litro V6 dviejų turbinų varikliu su 272 kW galia, 510 Nm sukimo momentu ir nuo 0 iki 100 km/h pagreičiu per 5,1 sekundės. Solidu. Kia Stinger sukurta stebinti ir ji nustebins. Automobilis pasižymi išraiškingu dizainu, pernelyg stipriai pabrėžiant sportiškas detales tokias kaip didžiulės oro paėmimo angos, kurios sumontuotos visur kur tik įmanoma. Stinger dizainas rodos neturi vientisumo, išbaigtumo, tačiau būtent tokia ir yra kūrėjų idėja. Žengiant į naujas teritorijas automobilis turi būti pastebimas. Tai automobilis turintis keisti žmonių suvokimą apie Kia prekinį ženklą. Kad ši kompanija tai sugeba parodė Sportage, Niro ir Sorento visureigiai, mes tai pripažįstame. Viduje Stinger itin primena C klasės Mercedes-Benz dėl trijų oro apipūtimo angų centre ir virš jų išlendančio 8,0 colių LCD ekrano, bei Harman-Kardon garso sistemos (garsiakalbių grotelės beje beveik identiškos Mercedes’o). Ir nors rafinuotumu Mercedes interjerui Kia prilygti negali, kogero pirkėjams tas panašumas patiks. Kia Stinger gaminamas su galinių bei visų varomųjų ratų versijomis. Kelyje jaučiama, kad tai ne lenktyninis automobilis, tačiau tai yra labai praktiškas bei itin galingas sportiškas sedanas. Vairuotojams mėgstantiems pajusti pagreičio teikiamą malonumą, tačiau neskaičiuojantiems G perkrovų posūkiuose, šis automobilis bus puikus pasirinkimas.
SKAITYTI DAUGIAU
SUSKLEISTI
2017-03-02
„Kia Stinger“ modeliui - ekstremalus žiemos testas Prieš pat oficialią pardavimų pradžią, kuri numatoma antrąjį šių metų ketvirtį, „Kia Stinger“ pasinėrė į arktinės žiemos išbandymus. Įveikęs Niurburgringo trasos testą Vokietijoje, naujasis „Kia“ sportinis sedanas pasiryžo įveikti neigiamos temperatūros ir ledo išbandymus snieguotoje Švedijoje.
Inžinieriai siekia suderinti vairuotojų troškimus vairuoti bet kokiomis sąlygomis stabilų ir nuspėjamą „Gran Turismo“ automobilį su malonaus, dinamiško vairavimo patirtimi.
Iš automobilių bandymų centro Arjeploge (Švedija, Laplandija) „Kia“ savo naująjį modelį palydėjo susigrumti su prastu sukibimu pasižyminčia kelio danga ant užšalusio Uddjaure ežero ledo.
Paskutinis bandymų etapas leis „Kia“ inžinieriams galutinai užbaigti „Stinger“ tobulinimo darbus ir suderinti optimaliausius sprendimus tiek galinių, tiek visų varančių ratų sistemą turintiems modeliams.
Naujasis „Stinger“ bus pirmasis „Kia“ sedanas, kuris nuo pat pardavimų pradžios leis vairuotojams rinktis galinių arba visų varančių ratų sistemą.
Visų varančių ratų sistema yra sukurta optimaliam sukibimui bet kokiomis sąlygomis. Ši pavara yra derinama su pažangia „Dynamic Torque Vectoring Control“ sistema, kuri automatiškai reguliuoja variklio galios perdavimą kiekvienam ratui atskirai, priklausomai nuo važiavimo sąlygų ir sukibimo. Šis techninis sprendimas užtikrina stabilumą įveikiant posūkius bei važiuojat prastu sukibimu pasižyminčia kelio danga.
Galiniais ratais varomo modelio pirkėjai galės rinktis mechaninį riboto praslydimo diferencialą. Labiausiai patyrę vairuotojai 3,3 l variklį turinčiuose „Stinger GT“ modeliuose galės mėgautis vairavimo malonumu, nes šie automobiliai turės visiškai išjungiamą ESC elektroninę stabilumo kontrolės sistemą bei „Traction Control System“ traukos kontrolės sistemą (pasirinkus „Sport“ režimą).
„Automobilių bandymas ekstremaliose situacijose leidžia mums didžiulį dėmesį skirti stabilumui ir nuspėjamumui bet kokiose situacijose. Būtent tokias savybes „Stinger“ gali pasiūlyti vairuotojams. Tačiau visų svarbiausia, kad šie testai suteikia mums galimybę sukurti tokį automobilį, kokio pirkėjai tikisi iš sportinio sedano. Mes norime, kad entuziastingi vairuotojai mėgautųsi kiekviena akimirka vairuodami savo „Singer“ bet kokiomis sąlygomis, be jokių kompromisų saugumui“, - sakė „Kia“ automobilių testavimo ir vystymo vadovas Albertas Biermannas.
Žiemos testas patvirtins ir „Stinger“ modelio patikimumą. Naujojo „Kia“ sedano medžiagų kokybę „patikrins“ 35°C šaltis bei suteiks inžinieriams galimybę drąsiai pristatyti šį modelį kaip išlaikantį ekstremaliausius išbandymus. „Stinger“ modeliui bus suteikiamos tokios pat garantijos, kaip ir kitiems „Kia“ modeliams.
Priklausomai nuo rinkos, „Stinger“ pirkėjai galės rinktis iš trijų variklių. Pats galingiausias – 3,3 l „twin-turbo“ V6 variklis, išvystantis 370 AG galią ir 510 Nm sukimo momentą. Šį variklį turintis modelis iki 100 km/h įsibėgėja vos per 5,1 sek. Tai geriausias įsibėgėjimo laikas „Kia“ gaminamų modelių istorijoje. Pirkėjai taip pat galės rinktis 2,2 l keturių cilindrų variklį su turbina. Jo galia siekia 255 AG, o didžiausias sukimo momentas - 353 Nm. Trečiasis variklis – 2,2 l dyzelinis motoras su turbina, pasižymintis 200 AG galia ir 440 Nm sukimo momentu. Visi varikliai bus derinami su 8 pavarų automatine transmisija.
|
Kia modelių gama | ||||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Klasė | 1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji | ||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
Mini | Picanto | Picanto | Picanto | |||||||||||||||||||||||||||||
Maži | Rio | Rio | Rio | Rio | ||||||||||||||||||||||||||||
Venga | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Kompaktiniai | Ceed | Ceed | Ceed | |||||||||||||||||||||||||||||
Forte | Forte | Forte | ||||||||||||||||||||||||||||||
Vidutiniai | Magentis | Magentis | Optima | Optima | ||||||||||||||||||||||||||||
Stinger | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Dideli | Opirus | Cadenza | Cadenza | |||||||||||||||||||||||||||||
Mini krosoveriai | Niro | Niro | ||||||||||||||||||||||||||||||
Stonic | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Krosoveriai | Sportage | Sportage | Sportage | Sportage | ||||||||||||||||||||||||||||
EV6 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Dideli krosoveriai | EV9 | |||||||||||||||||||||||||||||||
Visureigiai | Sorento | Sorento | Sorento | Sorento | ||||||||||||||||||||||||||||
Mini vienatūriai | Soul | Soul | Soul | |||||||||||||||||||||||||||||
Vienatūriai | Carens | Carens | Carens | |||||||||||||||||||||||||||||
Dideli vienatūriai | Carnival | Carnival | Carnival | Carnival | ||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji |
Kia Stinger TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis