Markės
977 iš 1918
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
PRIVALUMAI
  • Simpatiškas dizainas
  • Kokybiškai pagamintas
  • Ergonomiškas ir pakankamai erdvus salonas
TRŪKUMAI
  • CVT pavarų dėžė
  • Mažas variklių pasirinkimas
  • Standi pakaba

Praėjo nemažai laiko nuo pirmos kartos įspūdingo dizaino Lexus NX pristatymo ir dabar turime antros kartos populiariausio segmento atstovą iš Lexus kompanijos. Matome, kad automobilio dizaino kalba nepasikeitė – automobilis išlaikė aštrias, dinamiškas formas tik kiek švelnesnes nei turėjo pirmtakas. Akcentas išlieka didelės radiatoriaus grotelės priekyje, kurios vizualiai “nusveria” šiaip jau nedidelį NX kėbulą. Priminsime, kad Lexus NX modelis pozicionuojamas žemiau didesnio RX modelio Lexus gamoje ir konkuruoja su aukščiausios klasės visureigiais tokiais kaip BMW X3, Audi Q5, Volvo XC60 ir Range Rover Evoque. Palyginti su pirmosios kartos NX modeliu, automobilio ilgis išaugo 20 mm, atstumas tarp ratų ašių – 30 mm, plotis – dar 20 mm, o aukštis – 5 mm. Šie matmenys suteikia geresnį erdvės suplanavimą salone, įskaitant ir daugiau vietos tiems, kurie sėdės ant užpakalinės sėdynės. Po akį traukiančia NX išore pagrindinė jėgainė yra hibridinė su 2,5 litro keturių cilindrų benzininiu varikliu kokį turi ir Lexus IS 300h sedanas. Visi NX variantai komplektuojami tik su CVT automatine pavarų dėže kas tokios klasės automobiliui yra trūkumas. Taip pat skirtingai nei turi konkurentai, NX galima įsigyti tik su benzinine/elektrine hibridine pavara – nėra jokio dyzelinio varianto. Po naujojo modelio kapotu – keturių cilindrų, 2,5 litro darbinio tūrio hibridinis variklis ir įkraunamoji ličio jonų baterija, kurios talpa siekia 18 kWh. Dėl papildomai įrengto elektros variklio gale nuolat veikia visų varančiųjų ratų pavara. Bendra naujojo iš tinklo įkraunamo NX modelio hibridinės jėgainės galia siekia 306 AG ir turi leisti pagreitėti iki 100 km/h per kiek daugiau nei 6 sekundes. Iš tinklo įkraunamas hibridinio modelio baterijos dydis ir talpa leidžia vien elektra nuvažiuoti iki 65 km atstumą kas yra nemažai, tačiau tuo jau nebenustebinsi konkurentų. Ilgesnėse kelionėse automobilis automatiškai persijungia į savaime įsikraunančio hibrido režimą. Nors greitkelyje automobiliu važiuoti labai patogu, mieste pakaba jaučiasi kiek kietoka. Tuo pačiu Lexus NX nesuteikia tokio sukibimo su kelio danga kaip sportiškesni BMW X3 ir Range Rover Evoque konkurentai.

SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI

2022-01-10

„Lexus NX 450h+“ hibridas vien elektra įveiks beveik 100 km

„Lexus NX 450h+“ hibridas vien elektra įveiks beveik 100 km
Vasario pradžioje pasirodysiantis naujasis įsikraunantis hibridas „Lexus NX“ bus siūlomas ir kaip iš tinklo įkraunamas hibridas, leisiantis važiuojant mieste iki 97 km įveikti vien tik elektros režimu. Šio modelio vidutinės degalų sąnaudos sieks vos 0,9–1,1 litro benzino 100 km, o CO₂ emisija – tik 21–25 g/km: tokie rezultatai yra geriausi segmente. Be to, didžiausias „Lexus NX“ vien tik elektra pasiekiamas greitis sieks net iki 135 km/val.

Skaičiai, kuriais didžiuojasi „Lexus“, yra geriausi prabangių vidutinio dydžio SUV segmente, o drauge jie leidžia nuvažiuoti toliau naudojant nulinės emisijos elektros variklį. Kitaip nei konkurentai, kai baterija išsenka, „Lexus NX“ tampa įprastu hibridiniu automobiliu. 
 
Tai, žinoma, reiškia, jog degalų sąnaudos ir CO₂ emisija išauga, tačiau „Lexus“ nustatė, kad konkurentų degalų sąnaudos yra 23–30 proc. didesnės nei NX 450h+.

 
„Dėl „Lexus“ technologijų teikiamų pranašumų NX patrauklus visiems klientams, nesvarbu, ar jie ieško iš tinklo įkraunamo hibridinio modelio, ar savaime įsikraunančio hibrido. Ir tai tik dalis viso paveikslo: naujasis NX pasižymi tiek įspūdinga galia, drąsiu dizainu, tiek legendiniu „Lexus Takumi“ specialistų meistriškumu – taip atverčiamas naujas šio prekių ženklo gyvavimo puslapis“, – sako Raigo Kaseorgas, „Lexus Baltic“ vadovas.
 
Daugiau galios ir ekologiškumo – suderinama
 
Atnaujinta iš tinklo įkraunama hibridinė sistema sujungia ypač našų 2,5 l darbinio tūrio Atkinsono ciklu veikiantį vidaus degimo variklį su elektriniu motoru-generatoriumi ir įkraunamąja ličio jonų baterija. Baterijos talpa – 18,1 kWh: tai dar vienas aukščiausias segmente skaičius. Ji gali būti visiškai įkrauta per maždaug 2,5 valandos naudojant 32A stotelę ir integruotą 6,6 kW galios įkroviklį.
 
Pažangi jėgos sistema papildo NX visureigio galimybes: NX 450h+ jau standartinėje įrangoje turi energiją taupančią „e-Four“ visų varančiųjų ratų sistemą, kuri naudoja papildomą elektros variklį, esantį ant užpakalinės ašies, tada, kai to prireikia.
 
NX 450h+ yra tik vienas iš NX modelio technologinio šuolio pavyzdžių. Naujasis NX 350h, savaime įsikraunantis hibridinis modelis, taip pat buvo visapusiškai techniškai patobulintas. 

 
Palyginti su ankstesnės kartos NX 300h modeliu, nauja, ketvirtosios kartos sistema, yra 24 proc. galingesnė, generuodama 244 AG galią, o tai leidžia sumažinti naujojo modelio pagreitėjimo nuo 0 iki 100 km/val. greitį 15 proc. – iki 7,7 sek.
 
Tačiau šis galios prieaugis nereiškia, jog išaugo degalų sąnaudos ir emisija. Oficialių bandymų rezultatai rodo, jog CO₂ emisija sumenko apie 20 proc. 
 
Remiantis WLTP ciklo bandymais, visus varančiuosius ratus turintis modelis važiuodamas mišriu ciklu išmeta 135 g/km CO₂, tik priekine ašimi varomas automobilis į aplinką paskleidžia dar mažiau –  129 g/km CO₂, o degalų sąnaudos siekia 5,7 l/100 km.
 


Lexus modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Kompaktiniai   CT  
  Vidutiniai  ISISIS
  IS F  
  HS  
  Dideli  GSGSGS 
  ESESESES
   GS F 
  Reprezentaciniai  LSLSLS
  Kupė SCSC RC
   RC F
  Mini krosoveriai    UX
    LBX
  Krosoveriai    NXNX
    RZ
  Visureigiai  RXRXRXRXRX
  GXGX
  Dideli visureigiai  LXLXLX
  Vienatūriai     LM
  Sportiniai   LF-A  
   LC
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt