Markės
1854 iš 1939
Volkswagen Golf Plus 2003 - 2014
Volkswagen Golf Plus, 2003 - 2014
57Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.17% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.8)Viso įvertinimų: 7
13% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)17% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)10% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.8)11% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.8)4% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)
Ar rekomenduojuTaip 100% Ne 0%
-20%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
PRIVALUMAI
  • Lengva vairuoti ir parkuotis
  • Daug vietos keleiviams gale
  • Geras ekonomiškų variklių pasirinkimas
TRŪKUMAI
  • Ne daug erdvesnis už hečbeką
  • Kai kurios patikimumo problemos
  • Silpni 1,4 litro varikliai
Volkswagen Golf Plus yra paaukštinta Golf versija su kitokia priekine dalimi ir panašiu į vienatūrį kėbulu. Tai nedidelis vientaūris, tačiau mažesnis už mažiausią tikrą Volkswagen vienatūrį Touran. Visais kitais atžvilgiais automobilis yra identiškas populiariajam Golf. Kadangi senesnės kartos Golf buvo kritikuojamas kaip ne itin dinamiškas ir sportiškas automobilis, kuriant šį Golf buvo padirbėta iš peties. Automobilis gaminamas su nauja galine daugiasvirte pakaba, kas itin patobulino automobilio elgesį kelyje ir dabar būtent Golf šioje srityje laikomas lyderiu savo klasėje. Naujo Golf interjero medžiagas sunku būtų apibūdinti kaip nepriekaištingas, gali būti iš dalies dėl to, kad Golf nekonkuruotų su prabangesniu savo broliu Audi A3.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Filtruoti atsiliepimus:
         
Atsiliepimų: 7
Motiejus | 2022-09-04
Šeimos automobilis
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Kuro sąnaudos, priežiūros išlaidos, valdymas, saugumas, patikimumas, komfortas, interjero kokybė, salono erdvė, matmenys, pavarų dėžė, pakaba
Išvaizda, dinamika, maža bagažinė
Galiu drąsiai teigti, kad šis automobilis yra geriausias šeimos draugas. Erdvus interjeras - net 196 cm ūgio sūnus puikiai jaučiasi ne tik priekinėse sėdynėse, bet ir gale :) Mūsų automobilio komplektacija - 1,4 L atmosferinis variklis ir 5 greičių mechanika, manau yra patikimumo, praktiškumo ir ekonomiškumo standartas. Per daugiau nei 14 eksploatacijos metų, neskaitant guolių, siurblio ir paskirstymo diržo keitimo pagal serviso aptarnavimo rekomendacijas, ir pasiekus 150 tūkst. km ridą keista buvo tik alyva dėžėje, variklio alyva, kuro filtrai, žvakės ir oro filtras. Kuro sąnaudos taip pat negali nedžiuginti, ypač esant dabartinėms kainoms. 55 litrų talpos bakas mieste leidžia važinėti visą mėnesį, žinoma čia turi įtakos ir vairavimo stilius. Trasoje pilnu baku nuvažiavome 800+ km važiuojant skirtingais greičiais. Be to, automobilis yra mažas, todėl vairuoti lengva, matomumas labai geras. Apie šį VW liko tik teigiamos emocijos, jei būtų galima įsigyti tokį patį tik naują, tikrai galėčiau susigundyti.
Pilnas atsiliepimas...
2019-05-18
1.9 77KW automatas 2006m.
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Pagal savo dydi labai talpus, nes stumdosi visos galines sedynes. Vairuotojo sedyne aukstai pasikelia. Automatas maloniai jungia begius. Traukos su situ varikliu sociai, trasoje laisvai laiko 140-150 ir su autopilotu nesijaucia i kalna kazkokio letejimo.
Galetu buti geresne garso izoliacija,bet ji vis tiek geresne nei kokiam Toyota Prius.Vidines granatos ne stiprioji sitos masinos vieta, todel jei teks keisti (pastebesite vairo drebejima), butinai dekite brangiausias-geriausias, kad nereiketu po men. vel
Puikus automobilis uz savo kaina, visokiem Toyota Prius, Opel Zafira, Mersiukam A klases ner ko lygintis. Nuvertejimas LABAI nedidelis, per 2 metus kai pirkau praktiskai nepakito kaina. Turbut pirma masina kuria turi kurios kaina taip laikosi. Tiesa, verta paminet, kad cia apie automata. Mechanes greiciau nuverteja. Tiesa automatine nera labai ekonomiska, mieste nedideliais atstumais judriai vaziuojant ir dar kokia kondiske uzsimetus tai drasiai pasiima 9L dyzelio. Trasoje nepakrauta kazkas apie 6L-6.5L su kondiske, be 5.5-6 TIK automata pirkti. Jie brangesni, bet mechanines pedalai nera labai patogus, taip kad vargins mieste. Jei yra lengvas drebejimas vairo - greiciausiai vidines granatos bus i pabaiga. Abieju keitimas su darbais kazkas iki 200eur, pigiausiu nedeti jokiu budu. Pasiziuret virs amortizatoriu ar atramines gumos nesuplysusios: jei taip - greiciausiai bus ir amortizatoriai i pabaiga ir daugiau elementu pakabos pasideveje, pakabos remontas nera baisiai pigus bent jau Vilniuj. Pati masina jei pakaboj viskas tvarkoj tikrai pakankamai standi ir maloniai valdosi, neturi linguot net per duobes vaziuojant. Pasiziuret aisku kaip ir visus dyzelius, kad nemestu dumo spustelejus. Siulau privengti benzininiu 1.4 varikliu, labai problematiski ir brangus remontas, realiai 1.9 77kw dyzeliniai patikimiausi. 2.0L irgi neblogi, bet kaprizingesni, o traukos neka daugiau. pasiziurekit dugna jei Lietuvoj perkat, daug supuveliu, pats pirkdamas apziurejau gal 6 golf pliusus ir visi stipriai aprudije buvo, teko is Olandijos parsivaryt. O siaip jei neuzmusta rast, tikrai verta savo kainos masinyte. Patogi tiek mieste, tiek trasoje. 4 zmones gali vaziuot kaip ponai joje, atslinkus sedynes galines realiai net kojas gales issitiesti kaip priekyje sededami. Viduje tikrai erdvu, jausmas lyg mazame vienaturyje, bet masina pakankamai nedidele, ner sunku rast parkintis vietos.
Pilnas atsiliepimas...
2017-02-26
1,9tdi 77kw
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
patikimas,patogus vaziuoti
nera
... Vw mazai nuverteja Tikrai neblogas automobilis,jauciasi,kad tvirtai ir kokybiskai surestas,patinka aukstesne sedesena ir geras valdymas.Variklio galios pakanka,nebarskutis,tikrai rekomenduociau
Pilnas atsiliepimas...
Artiomas | 2014-11-11
Volkswagen Golf Plius 2.0 TDI 103kW 2007m.Mechanika
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Ekonomiskas, erdvus salonas, talpus, galingas(geras svorio ir galios santykis), lietaus daviklis, isvaizdus, yra atlenkiami staliukai sedintiems ant galines sedynes, audio garso sistema,
Variklio triuksmas salone, puodelio kavai laikiklio nebuvimas, kietoka pakaba, mechanines pavaru dezes trumpos pavaros
Automobiliukas linksmas, isvaizdus, nors man labiau patinka automobilio galas nei priekis. Priekis atrodo siek tiek priplotas.Volkwagenu inzinieriai gerai padirbejo, ir daugmaz gerai apgalvojo automobilio ergonomika. Daug lempuciu, dezuciu menknikiams susideti. Pagamintas grynai zmogui vazineti. Oro pasipriesinimo lygis zemas, todel vaziuojant dideliu greiciu nera pasaliniu garsu(svilpimo), tik variklis bjauriai klaksi ir tai girdisi salone nes nera garso izoliacijos tarp salono ir variklio. Veidrodeliai elipsiniai, todel apziuros kampai geri. Vienas patarimas norintiems pirkti si auto: pirkit automata. As nezinau kaip vaziuojasi automatu, bet mechanines pavaru dezes trumpos pavaros, todel reik daznai perjungineti pavaras(pavaru yra sesios). Mieste trumpos pavaros tiesiog tragedija. Minusiuka nedideli dedu originaliam muzikos grotuvui:nesuprantu kas sugalvojo deti i automobili lieciamu ekranu grotuva, vaziuojant automobiliu reik ziureti i kelia, o ne i grotuva, nes meniu toks nepatogus padarytas, kad reik tiksliai pataikyti pirstu i ekrana, kad pavyzdziui, perjungti i kita daina. Mano manymu tai yra nesaugu. Bet muzikos sistema skamba labai gerai, be subwooferio, o basus kala labai gerai. Pakaba lyg ir patvari. Kolkas ner prie ko prikibti. Variklis labai smagus. pirkom automobili 2014 sausi gariunuose, tai per beveik vienerius metus buvo sugedusi tik turbina. Zinoma, turbinos remontas ne is pigiuju, sumokejom 1500Lt, bet tai vienintelis rimtas gedimas. Perkant automobili neveike kondicionavimo sistema, tai nupirkus auksto spaudimo kondicionavimo sistemos davikli uz 150LT kondicionavimo sistema eme dirbti kaip bitute. Variklis labai smagus , lengvai issisuka, trauka puiki. 2014 sausi automobiliukas gariunuose kainavo 18500Lt, turbinos remontas 1500lt, auksto sapaudimo oro kondicionieriaus daviklis 150lt, priekinio ziminto lempute 20lt (7H)varta,na ir visos eksploatacines medziagos (tepalai, antifrizas, tepalo ir oro filtrai) bendroj sumoj apie 300-350lt. (kainos nurodytos tik detaliu, be turbinos viska keiciau pats). Automobilis kolkas nenuvertejes. Nezinau kaip vaziuojasi su automatu, bet ieskokit masina su automatine pavaru deze, maloniau bus vazineti.
Pilnas atsiliepimas...
Rėjus | 2013-02-28
1,9 tdi 77kw 2005
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Erdvė, ekonomiškumas, lengvas valdymas mieste.
Veidrodėlių keliamas triukšmas,bėgių svirtis galėtų jungtis smagiau.
Automobilį turime dar tik 3 mėnesius,taip kad tai tik pirmieji įspūdžiai.Surinkimo kokybė jaučiasi nebloga,salono plasmasės minkštos,pusiau veliūro salonas visada suteikia jaukumo ir šilumos,tiesa cd grotuvo mygtukai ir vėjelio grotelių chromo apdaila apsitrynę nuo devėjimo,durelių plasmasės taip pat nusidėvi greitai,atrodo kaip apkrmatytos,bet čia jau seniai žinoma vw problema.Sėdynės patogios,erdvės aplink vairuotoją išties labai daug,gale jos taip pat yra pakankamai,nors tiesa- gal šiek tiek mažiau vietos gale sėdinčių kojoms nei prieš tai turėtame 7 kartos penkiaduriame civic,erdvės pojūtį kompensuoja automobilio aukštos lubos.Įlipant taip pat jaučiamas patogumas dėl aukštų sėdynių ir lubų,vienatūrio privalumas.Šviesos ir lietaus davikliai praktiškai nereikalinga įranga už kurią derėtų mokėti papildomai mano nuomone.O štai pritamsėjantys veidrodėliai puikiai atlieka darba ir palengvina kelionę.Kiti mygtukai ir valdymas automobilyje yra patogus ir paprastas.Bagažinėje vietos pakankamai,turint omenyje kad tai kompaktinis automobilis.Nesiūlyčiau jo rinktis jei žadate kiekvieną dieną į jo bagažinę kilnoti vaiko vežimėlį. Kas nepatiko tai veidrodėlių skleidžiamas vėjo garsas važiuojant didesniu nei 100km/h greičiu.Nėra purvasaugių,todėl automobilio šonai greitai apsineša purvu(originalūs 300 lt). Važiuoklė ganėtinai standi,todėl blogu keliu nėra malonu važiuoti (lyginant su turimu pasatu).Bėgių jungimasis taip pat nėra labai švelnus/švarus,jungiant reikia pataikyti į tiksliai bėgiui skirtą vietą. Automobilis patogus mieste bei ekonomiškas užmiestyje.Kodėl ekonomiškas tik užmiestyje (4-4,5 l./100km),nes mieste jis "valgo" praktiškai kaip ir kiekvienas automobilis apie 7-8 litrus,todėl važinėjantiems tik mieste siūlyčiau pigesne eksplotacija ir kaina atsieinantį benzininį variantą.Naudojant autopilotą užmiestyje jis taip pat kuro gurkšnoja apie litru daugiau,vidutiniškai apie 5litrus,o važiuojant be jo iki 100 km/h greičiu borto kompiuteris nerodo nė 4 litrų kuro sanaudų.Nors tai ir 1,9,bet nekokybišką kurą jis atskiria labai puikiai,padidėja variklio garsas,sumažėja trauka,dar žinant ir brangias purkštukų kainas manau toks taupymas ne išeitis.77kw- traukos tikrai pakanka ir įsibėgėjant ir lenkiant,juolab kad tai mažas šeimyninis automobilis o ne sportinis bolidas. Keisti tik tepalas 150lt,kuro filtras 90lt,oro filtras 30lt,salono filtras 80lt.Automobilio kilometražas 170k,tad didesnių darbų dar tikiuosi nereikės kurį laiką,žinant kat TUV šis automobilis jau beveik 10 metų nekrenta iš pirmojo dešimtuko.
Pilnas atsiliepimas...
Tadas | 2012-10-13
Praktiškas, komfortiškas ir talpus automobilis
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Talpus, patvarus
Kol kas neatskleidė
Kadangi galinės sėdynės stumdomos, tai leidžia nesunkiai keisti automobilio bagažinės tūrį priklausomai nuo situacijos. Vietos gale su atitrauktomis sėdynėmis daugiau negu reikia. Kadangi automobilis nėra žemas, tai suteikia didelės erdvės pojūtį viduje. Automobilyje netrūksta daiktadėžių, įvairių stalčiukų, laikiklių ir pan. Važiuojant net ir žvirkeliu nesigirdi jokio barškėjimo, viskas stabilu, apgalvota, nieko nėra nereikalingo. Važiuojant didesniu nei 100km/h greičiu salone jaučiamas nedidelis garsas nuo veidrodėlių. Variklis 1.9 TDI PD. Ekonomiškas, nusiskundimų neturiu. Važinėju pusmetį, nuvažiavau apie 8000 km, gedimų neturėjau. Kuro vid. sąnaudos apie 5.4 l/100km. Per pusmetį beveik nieko kaina nepasikeitė, ko gero savo kainą laikantis automobilis.
Pilnas atsiliepimas...
Lijana ir Tadas | 2009-02-23
Labai geras pasirinkimas nedidelei seimai
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Labai geras 1.4 litro benzininis variklis – ekonomiskas ir galingas. Gana solidus interjeras, kuris skiriasi nuo parasto golf, malonus liesti, minkstas plastikas, grazus preitaisu apsvietimas. Automobilis labai patogus mieste, gana talpus. Geras pasirinki
Tikrai nesportiskas automobilis, linkes siek tiek siubuoti prie didesniu greiciu. Ne pats tikslausias pavaru jungimas, nera labai komfortiskas auotomobilis. Taciau visi trukumai labai nezenklus.
Visu pirma ar tai golfas? Is isores jis stipriai skiriasi, interjeras taip pat skiriasi. Sakyciau tai nera golfas. Automobilis labiau vienaturis. Patikekit tai tikrai patogu. Vazineti mieste akivaizdziai saugiau ir patogiau, nes kelias matomas kaip ant delno. Be to jame tikrai gerai jauciasi ir dideli keleiviai. Tiesa bagazo skyrius yra praktiskai toks pat kaip ir paprastame golfe. Taciau vietos ir cia pakankamai. Tiesa automobilis negali pakeisti tarkim Passat. Atsisedus – viskas iprasta, jauciasi, kad tai vokiskas automobilis. Priekine panele gana idomi (manau idomesne nei pas golf), medziagos malonios liesti, tikrai visa galva geresnes nei pas visus kitus konkurentus, apsvietimas labai solidus. Labai smagus posukiu svirteliu valdymas – vos jas prilietus galima ijungti posukio signala trumpam laikui. Begiai jungiasi neblogai, taciau galetu buti ir geriau. Sedynes tokios pacios kaip ir senesniuose modeliuose. Gan patogios, taciau neipatingos. Taciau cia tokia bendra VW automobiliu beda. Automobilis aukstas todel tikrai nesportinis, neverta jo stipriai spausti posukiuose. Taciau pakaba veikia neblogai, patikimai, taciau nesportiskai, o ir pakabos darbas girdimas. Cia duodu vidutinius ivertinimus. Dabar apie didziausia Golf Plus pliusa – varikli. Pas mane 1.4 turbo variantas su 140 ag galia. Labai labai geras motoras – nedidukas, todel ekonomiskas. Uzmiestyje ima apie 6 litrus, gal net dar maziau. Be to, kadangi greiciu deze 6 pavaru, todel galima pigiai vaziuoti prie gan didelio greicio – 120km/h. Kitas pliusas – variklis labai dinamiskas, jo pilnai pakanka lenkiant prie bet kokiu greiciu, todel nereikia rizikuoti. Tai labai geras variklis savyje turintis galios ir ekonomiskumo kompromisa. Na pirkau nauja automobili, todel kol kas visiskai nieko neteko remontuoti. Kiek zinau automobilis neturi jokiu silpnu vietu, net ir pakaba puikiai atlaiko Lietuviskus kelius. Tikrai nebus brangus islaikyti. Perkant golf belieka isitikinti, kad jis nebuvo rimtai dauztas.
Pilnas atsiliepimas...
 
Volkswagen modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Mini  LupoFox 
   Up 
  Maži  PoloPoloPoloPoloPolo
  Kompaktiniai GolfGolfGolfGolfGolfGolf
VentoBoraJettaJettaJetta
 New BeetleBeetle 
   ID.3
  Vidutiniai PassatPassatPassatPassatPassatPassat
  Dideli     ID.7
  Reprezentaciniai   Phaeton  
  Kupė Corrado  Scirocco  
  Keturduriai kupė   Passat CCArteon
  Roadsteriai   Eos  
  Mini krosoveriai    T-Cross
    Taigo
  Krosoveriai    T-Roc
  Dideli krosoveriai   TiguanTiguanTiguan
   ID.4
    ID.5
  Visureigiai   TouaregTouaregTouareg
  Dideli visureigiai    Atlas
  Pikapai   AmarokAmarok
  Mini vienatūriai   Golf PlusGolf Sportsvan 
  Vienatūriai   TouranTouranTouran
    ID. Buzz
  Dideli vienatūriai  SharanSharanSharan 
  Routan  
  Daugiatiksliai TransporterTransporterTransporterTransporter
 CaddyCaddyCaddyCaddy
  Komerciniai   Crafter
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt