Markės
1351 iš 1912
Opel Signum, 2003 - 2007
529Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.22% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)Viso įvertinimų: 29
2% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.8)2% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)5% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)6% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.4)2% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)
Ar rekomenduojuTaip 86% Ne 14%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
Opel Signum buvo gaminamas ant Vectra platformos ir turi labai daug bendrų dalių – tai visa priekinė dalis, prietaisų skydelis, priekinės sėdynės, varikliai ir t.t. Pagrindinis skirtumas – galinė dalis dėl kurios automobilis panašėja į universalą ar net didesnės klasės automobilį. Būtent šiam automobiliui Opel siekė suteikti prabangos įspūdį. Jis taip pat kainavo daugiau nei Vectra, bet mažiau nei tarkim Audi A4. Iš dalies šis automobilis pakeitė nebegaminamą didesnį Opel Omega modelį. Signum turi ilgesnę ratų bazę bei didesnį ilgį nei Vectra modelis, todėl yra labai erdvus viduje. Galinės sėdynės yra suprojektuotos ne ištisinės, o dvi atskiros su galimybe viduryje atsisėsti ir trečiam keleiviui. Šias galines sėdynes panašiai kaip priekines galima reguliuoti įvairiomis kryptimis.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Koncepcinis automobilis su "užmautu" Opel Astra priekiu atrodė taip:






2018-03-04
Opel Signum 1.9 cdti 110kW
Mano vertinimas: Mano vertinimas Rekomenduoju:
Patikimumas Mano vertinimas automobilio patikimumui
Variklis Mano vertinimas automobilio varikliui
Interjero kokybė Mano vertinimas automobilio kokybei
Komfortas Mano vertinimas automobilio komfortui
Valdymas Mano vertinimas automobilio valdymui
Isvaizda (ypac po restailingo), variklio trauka
Kieta pakaba, garso izoliacija, interjero medziagos, DPF, smagratis
Variklio darbinis tūris, l: 1,9
Kuro tipas: Dyzelinas
Bendras automobilio aprašas
Apie 3 metus turiu Opel Signum 2007 metu. Automobilis, mano nuomone, labai isvaizdus, ypac jei stovi ne mazesni negu R17 ratlankiai. Pas mane R17 -ziema, R18 - vasara. Automobilis gan dideliu gabaritu ir mazi ratai atrodo neproporcingai. Bet delto kencia komfortas. Auto kietokas, jei ne pasakyti kietas (mano atveju), vaziuojant per gulinti policininka sedintis gale net pasoka nuo sedyniu. Variklis gyvas ir dinamiskas, ypac greitejant ne is vietos. Lenkiant jokiu problemu nebuna. Bet pats dirbancio variklio garsas nera molunus ausiai..toks traktoriukas. Variklis ilgai syla ziema, kol nuvaziuoji i darba, gali susalti velniop. Sesios pavaros, geras dalykas vazziuojant kur nors toli. Mieste maltis ji nera reikalinga. Siaip man asmeniskai auto turi daugiau trukumu negu privalumu. Prie privalumu galima pamineti isvaizda ir variklio trauka. Visa kita nuvyle. Garso izoliacija tragiska: aiskiai girdisi variklio darbas, vaziuojant greiciau neimanoma susikalbeti su keleiviais. Girdisi ir vejas ir padangu uzesys ir variklis. Kad muzika klausytis reikia atsukti garsa vos ne iki maksimumo. Turiu dar senuka BMW e39 tai zeme ir dangus palyginus garso izoliacija. Interjero medziagos, mano nuomone, nera kokybiskos. Daug pigiu plastmasiu. Prie 175k ridos (originali rida) jau vairas patrintas, duru rankenos is vidaus patrintos, begiu svirti suvariau per 30 tuks. kilometru. Gal tai del ziedo, bet vistiek.. Sedyniu medziagos nekazka..pas mane kombinuotas salonas. Pati oda kazkokia kieta, nera elastinga, megsta sutrukineti. Mano atveju vairuotojo sedyne jau pradejo plysti, butent ta dalis kur , taip vadinama, oda. Nepatogus klimato valdymas. Reikia nukreipti akis nuo kelio , ieiti i meniu ir ten pasirinkti norima vejelio krypti. Tai uzima per daug laiko, galima kur nors ivaziuoti. Cia jau inzinieriai tikrai prasove. Gale tik dvi pilnavertes sedimos vietos. Tryse gale nera patogu, nors ir vietos kojoms yra daug. Galines sedynes reguliuojasi, sulenkus gauname lygia, ilga bagazine. Zodziu, labiausiai as nusivyles salono kokybe ir medziagom. Dar prie trukumu galima pamineti EURO4 - kietuju daleliu filtras ir visos tos regeneracijos kurios, dazniausiai, prasideda nelaiku ir ne vietoje. Regeneracijos nutraukimas pagreitina DPF mirti. Poto reikia ji ispjauti ir isprogramuoti - tai nera pigus malonumas. Silpni smagraciai - kaip ir kitu dyzeliniu auto tu metu. As pirkau su barskanciu smagraciu (rida buvo 140k) dabar 175k ir jis jau pradeda nemaloniai vibruoti. Smagracio keitimas irgi nepigus.. Buna problemu su isiurbimo kolektoriaus sukurinemis sklendemis. Dar viena silpnoka vieta, tai kuro filtro korpusas. Jis yra plasmasinis ir su laiku pradeda leisti kura. Naujas kainuoja 70-100 euru. Devetus greitai isperka, o jai ir pasiseks tai perki kate maise. Teko keisti termostata, tas irgi keiciasi su korpusu ir davikliu kartu..Nors ir senas daviklis buvo geras..Zodziu marketingo specialistai padirbejo kaip reikia... Kuo toliau tuo liudniau su automobiliu pramone..
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas
Rimtu gedimu neturejau, neskaitant barskancio smagracio. Alyvos filtras KNECHT -11 euru Kaitinimo zvakes (4vnt) NGK - 54 eurai Kuro filtras MAHLE - 18 euru Oro filtras MAHLE - 9 eurai Piekiniai atraminiai guoliai 2 vnt LEMFORDER -21 euras Termostatas BEHR - 32 eurai Priekiniai stabdziu diskai + kaladeles OTTO ZIMMERMANN - 107 eurai Galiniai stabdziu diskai + kaladeles OTTO ZIMMERMANN - 68 eurai Cia tik detaliu kainos. Dazniausiai keiciu viska pats, tai del darbu kainu pasakyti nieko negaliu. Dar teko keisti duslintuvo gofra, perdege. Pameciau abu soniniu veidrodeliu stikliukus..neitiketina..bet faktas. Sildomas stikliukas apie7-8 euro. Nuvertejimas gan didelis. Pirkau uz 4800 dabar jo kaina kazkur apie 3000..
Patarimai perkančiajam
patarimai..sunku kazka patarti kai auto yra marketingo kurinys, kuris turi isgyventi iki garantijos pabaigos. (5metai)
Įvertink šį atsiliepimą (viso 11)
Opel modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Mini  AgilaAgilaKarl 
   Adam 
  Maži CorsaCorsaCorsaCorsaCorsa
   Ampera-e 
  Kompaktiniai AstraAstraAstraAstraAstraAstra
   Ampera  
  Vidutiniai VectraVectraVectraInsigniaInsignia 
  Signum   
  Dideli Omega   
  Kupė Calibra    
 Tigra Tigra  
  Kabrioletai    Cascada 
  Roadsteriai  SpeedsterGT  
  Mini krosoveriai    MokkaMokka
   Crossland X
  Krosoveriai   Antara Grandland X
  Visureigiai  Frontera   
  Mini vienatūriai   MerivaMeriva  
  Vienatūriai  ZafiraZafiraZafira 
  Daugiatiksliai   ComboComboCombo
  Komerciniai   VivaroVivaroVivaro
  Movano 
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt