Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Nerijus Paketūras
Autoasas.lt
apžvalga
PRIVALUMAI
- Patrauklus išorės dizainas
- Kokybiškas interjeras
- Ekonomiškas
TRŪKUMAI
- Nekomfortiška pakaba
- Prastos automatinės pavarų dėžės
- Neitin patogi vairuotojo pozicija
Misija skirta Peugeot 208 išties nepaprasta – jis privalo pratęsti savo itin sėkmingų pirmtakų 205, 206 ir 207 modelių tradicijas. Tai itin konkurencinga klasė Europoje ir joje kova dėl vietos yra nepaprastai aštri. Visgi Peugeot 208 turi ką pasiūlyti – pirmiausiai pastebime šviežią ir malonų akiai automobilio dizainą, bet kartu ir atpažįstamą Peugeot siluetą. Kėbulas pasižymi gausybe išraiškingų linijų ir įdomių detalių, kurios visos skirtos suteikti netikėtumo jausmą. Savo stilistika automobilis panašus į Toyota kompanijos kūrinius. Tiesa, šį stilių pamėgo jau ne viena kompanija, kuri tai sėkmingai demonstruoja naujuose savo modeliuose. Peugeot 208 interjeras taip pat maloniai kviečia atsisėsti ir paimti nediduką odinį vairą į savo rankas – prietaisų skydelis yra pakeltas, žiūrisi labai estetiškai, gal tik prietaisų išdėstymas nėra labai patogus. Neapleidžia pojūtis jog vairuotojo pozicija yra per aukšta, o vairo viršutinis kraštas užstoja prietaisų rodmenis, tačiau interjero medžiagų kokybė labai maloniai stebina. Po kapotu slepiasi ekonomiški varikliai, tame tarpe pakankamai dinamiški 1.2 VTi 3 cilindrų benzininiai turbo varikliai. Dyzelinis 1.6 litro 92 AG variklis taip pat nusipelnė pagyrų už galią ir gerą ekonomiškumą. Tačiau gerą įspūdį kiek prislopina vangi 5 pavarų mechaninė greičių dėžė. Mieste 208 jaučiasi gerokai manevringiau už savo pirmtaką 207 modelį dėka gerokai mažesnio svorio (naujas modelis sveria net 100 kg mažiau) ir nors pakaba vis dar nemaloniai perduoda į saloną didelius kelio nelygumus, tačiau automobilį galima pavadinti pakankamai komfortišku kasdieniniam naudojimui. Bagažinės skyrius lyginant su Peugeot 207 padidėjo 15 litrų – iki 285. Automobilis pakankamai erdvus net ir ant galinių sėdynių – lyginantį su konkurentais negalima nei supeikti nei labai pagirti. Taigi, Peugeot 208 nusiteikęs pasistumdyti su rinkos lyderiais VW Polo ar Ford Fiesta automobiliais.
SKAITYTI DAUGIAU
SUSKLEISTI
Peugeot 208 buvo išrinktas metų automobiliu 36-ąjį kartą vykusiame „Airijos Metų europietiško automobilio 2013“ (Continental Irish Car of the Year) konkurse.
2011-11-02
Naujausias prancūzų darbas – „Peugeot 208“ Po ilgą laiką sekusių gandų, „Peugeot“ pristatė naująjį 208 modelį, pakeisiantį šiuo metu vis dar pardavinėjamą 207. Teigiama, kad prancūzai nepasidavė šiuolaikinei tų pačių modelių didinimo madai ir naujame modelyje išlaikė tokią pačią ratų bazę ir netgi padarė jį lengvesnį. Praėjusią savaitę rašėme apie tai, kad legendinė „Peugeot“ GTI serija turėtų atgimti naujajame 208 modelyje. Neklydome – gamintojas patvirtino visus ore sklandžiusius gandus apie sportišką „Peugeot“ seriją. Prancūzai taip pat teigia, kad yra atsižvelgta į kritiką dėl prastai valdomo ankstesniojo 207 modelio. „Peugeot 208“ yra 70 mm trumpesnis (3960 mm) ir 10 mm žemesnis (1492 mm), tačiau turi tokią pačią ratų bazę – 2540 mm – kaip jo pirmtakas. Vis tik didžiausią įspūdį kelia svoris – teigiama, kad lengviausias 208 sveria net 173 kg mažiau (975 kg) už 207. Tuo pačiu 15 l padidėjo bagažinės talpa – dabar ji siekia 285 l. Ankstesniojo 207 naudoti 1,4 ir 1,6 benzininiai varikliai bus pakeisti 1,0 ir 1,2 l VTi motorais. Jų galia – atitinkamai 75 ir 100 AG, o silpnesnis į aplinką išmes vos 99 g/km CO2 dujų. Renkantis 208, bus siūlomi ir penki dyzeliniai varikliai.
|
Peugeot modelių gama | ||||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Klasė | 1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji | ||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
Mini | 107 | 108 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Maži | 205 | |||||||||||||||||||||||||||||||
206 | 207 | 206 | 208 | 208 | ||||||||||||||||||||||||||||
Kompaktiniai | 306 | 307 | 308 | 308 | 308 | |||||||||||||||||||||||||||
408 | 408 | |||||||||||||||||||||||||||||||
301 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Vidutiniai | 405 | 406 | 407 | 508 | 508 | |||||||||||||||||||||||||||
Dideli | 605 | 607 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Kupė | 406 Coupe | 407 Coupe | ||||||||||||||||||||||||||||||
RCZ | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Mini krosoveriai | 2008 | 2008 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Krosoveriai | 3008 | |||||||||||||||||||||||||||||||
408 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Dideli krosoveriai | 4008 | |||||||||||||||||||||||||||||||
Visureigiai | 4007 | 5008 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Pikapai | Landtrek | |||||||||||||||||||||||||||||||
Mini vienatūriai | 1007 | |||||||||||||||||||||||||||||||
3008 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Vienatūriai | 5008 | |||||||||||||||||||||||||||||||
Dideli vienatūriai | 806 | 807 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Traveller | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Daugiatiksliai | Partner | Partner | Partner | Rifter | ||||||||||||||||||||||||||||
Bipper | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Komerciniai | Boxer | Boxer | ||||||||||||||||||||||||||||||
Expert | Expert | Expert | ||||||||||||||||||||||||||||||
Partner | ||||||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji |
Peugeot 208 TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis