Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Nerijus Paketūras
Autoasas.lt
apžvalga
PRIVALUMAI
- Patrauklus išorės dizainas
- Kokybiškas interjeras
- Ekonomiškas
TRŪKUMAI
- Nekomfortiška pakaba
- Prastos automatinės pavarų dėžės
- Neitin patogi vairuotojo pozicija
Misija skirta Peugeot 208 išties nepaprasta – jis privalo pratęsti savo itin sėkmingų pirmtakų 205, 206 ir 207 modelių tradicijas. Tai itin konkurencinga klasė Europoje ir joje kova dėl vietos yra nepaprastai aštri. Visgi Peugeot 208 turi ką pasiūlyti – pirmiausiai pastebime šviežią ir malonų akiai automobilio dizainą, bet kartu ir atpažįstamą Peugeot siluetą. Kėbulas pasižymi gausybe išraiškingų linijų ir įdomių detalių, kurios visos skirtos suteikti netikėtumo jausmą. Savo stilistika automobilis panašus į Toyota kompanijos kūrinius. Tiesa, šį stilių pamėgo jau ne viena kompanija, kuri tai sėkmingai demonstruoja naujuose savo modeliuose. Peugeot 208 interjeras taip pat maloniai kviečia atsisėsti ir paimti nediduką odinį vairą į savo rankas – prietaisų skydelis yra pakeltas, žiūrisi labai estetiškai, gal tik prietaisų išdėstymas nėra labai patogus. Neapleidžia pojūtis jog vairuotojo pozicija yra per aukšta, o vairo viršutinis kraštas užstoja prietaisų rodmenis, tačiau interjero medžiagų kokybė labai maloniai stebina. Po kapotu slepiasi ekonomiški varikliai, tame tarpe pakankamai dinamiški 1.2 VTi 3 cilindrų benzininiai turbo varikliai. Dyzelinis 1.6 litro 92 AG variklis taip pat nusipelnė pagyrų už galią ir gerą ekonomiškumą. Tačiau gerą įspūdį kiek prislopina vangi 5 pavarų mechaninė greičių dėžė. Mieste 208 jaučiasi gerokai manevringiau už savo pirmtaką 207 modelį dėka gerokai mažesnio svorio (naujas modelis sveria net 100 kg mažiau) ir nors pakaba vis dar nemaloniai perduoda į saloną didelius kelio nelygumus, tačiau automobilį galima pavadinti pakankamai komfortišku kasdieniniam naudojimui. Bagažinės skyrius lyginant su Peugeot 207 padidėjo 15 litrų – iki 285. Automobilis pakankamai erdvus net ir ant galinių sėdynių – lyginantį su konkurentais negalima nei supeikti nei labai pagirti. Taigi, Peugeot 208 nusiteikęs pasistumdyti su rinkos lyderiais VW Polo ar Ford Fiesta automobiliais.
SKAITYTI DAUGIAU
SUSKLEISTI
Peugeot 208 buvo išrinktas metų automobiliu 36-ąjį kartą vykusiame „Airijos Metų europietiško automobilio 2013“ (Continental Irish Car of the Year) konkurse.
2012-09-10
Oficialiai parodytas „Peugeot 208 GTi“ Prancūzai moka gaminti du dalykus – vyną ir karštus hečbekus. Vienas jų papildo rinką ir, tikėtina, sukels nemažai nemalonumų savo konkurentams. Ne, pasirodo, ne nauja prancūziško vyno rūšis, o karštas hečbekas. Visiškai naujas „Peugeot 208 GTi“ turėtų padėti lipti iš duobės, kurioje šiuo metu yra visas „PSA Peugeot – Citroen“ koncernas. Palyginti su pirmtaku, naujasis modelis tapo lengvesnis ir šiek tiek galingesnis. Tai turėtų padėti surasti naujų klientų ir pasiveržti dalį rinkos iš „Renault Clio RS“.
Nauja dieta leido sumažinti automobilio svorį net 165 kilogramais, palyginus su ankstesniu „207 GTi“. Taip pat automobilis nuo šiol turės 1,6 l turbo benzininį variklį, kuris, palyginti su pirmtaku, galingesnis 22 arklio galiomis. Naujasis automobilis turės 197 arklio galias ir maksimalų 203 Nm sukimo momentą. Nuo 0 iki 100 km/val. šis spirgas įsibėgės per mažiau nei 7 sekundes. Ar jau minėjome, kad prancūzai moka gaminti karštus hečbekus? Turime tai patvirtinančių faktų. Naujasis „208 GTi“ turės pažemintą ir standesnę važiuoklę nei standartinis modelis, taip pat sportiškiau sureguliuotą vairo mechanizmą, šešių pavarų mechaninę greičių dėžę ir galimybę visiškai išjungti ESP sistemą, smagiam pasivažinėjimui. Pirmieji penkiasdešimt „208 GTi“ bus papuošti išskirtine, balta „Satin Pearlescent“ spalva, 17 colių lengvojo lydinio ratlankiais, Prancūzijos vėliavos dažymu ant priekinių grotelių ir navigacijos sistema. Taip pat debiutuoja ir kita „Peugeot 208 XY“ versija. Kaip skelbia gamintojas, ši versija labiau pritaikyta mieste gyvenantiems ir čia daugiausia važinėjantiems vairuotojams. Abi šios versijos oficialiai debiutuos Paryžiaus automobilių parodoje. |
Peugeot modelių gama | ||||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Klasė | 1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji | ||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
Mini | 107 | 108 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Maži | 205 | |||||||||||||||||||||||||||||||
206 | 207 | 206 | 208 | 208 | ||||||||||||||||||||||||||||
Kompaktiniai | 306 | 307 | 308 | 308 | 308 | |||||||||||||||||||||||||||
408 | 408 | |||||||||||||||||||||||||||||||
301 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Vidutiniai | 405 | 406 | 407 | 508 | 508 | |||||||||||||||||||||||||||
Dideli | 605 | 607 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Kupė | 406 Coupe | 407 Coupe | ||||||||||||||||||||||||||||||
RCZ | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Mini krosoveriai | 2008 | 2008 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Krosoveriai | 3008 | |||||||||||||||||||||||||||||||
408 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Dideli krosoveriai | 4008 | |||||||||||||||||||||||||||||||
Visureigiai | 4007 | 5008 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Pikapai | Landtrek | |||||||||||||||||||||||||||||||
Mini vienatūriai | 1007 | |||||||||||||||||||||||||||||||
3008 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Vienatūriai | 5008 | |||||||||||||||||||||||||||||||
Dideli vienatūriai | 806 | 807 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Traveller | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Daugiatiksliai | Partner | Partner | Partner | Rifter | ||||||||||||||||||||||||||||
Bipper | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Komerciniai | Boxer | Boxer | ||||||||||||||||||||||||||||||
Expert | Expert | Expert | ||||||||||||||||||||||||||||||
Partner | ||||||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji |
Peugeot 208 TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis