Dainnius | 2014-01-12 |
Skoda Octavia 1.8 20v Benzinas/Dujos
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Nerudijantis kebulas, pigi eksploatacija bei ekonomiskumas (tik dyzelis!)
Pakvailiuojanti elektronika (el. langai, veidrodziai), kazkiek
|
Sveiki, Skoda Octavia - tai, kaip automobilis bendrai, tai visai neblogas pasirinkimas. Isvaizda gal kiek "pilkos pelytes", salonas taip pat nepaliekantis ispudzio. Tik jokiu budu nepatarciau pirkti benzinines Skodos, o dasidejus lituku pasiimti 1.9 TDI 81 kw., arba 66 kw. Sie varikliai tikrai puikus, tiek traukos, tiek ekonomijos atzvilgiu, kad ir 66 kw. Teko tureti abu variantus. Plius taupus bei pigios eksploatacijos, ko nepasakysi apie 1.8 20v benzinini ! Siaip Skoda Octavia, tokiu kaip ir minusu neturinti masina, gal tik retkarciais "papsichuojancia" elektronika, bent jau mano sioje aprasomoje Skodoje. Automobilio " pasiskolintoji " pakaba visai nebloga, nepalyginsi su A4-os. Pigus jos remontas. Kebulas jei nebuves dauztas, tai rudziu galima ir neieskoti. Siaip tai manevringas, stabilus, pigios eksploatacijos auto. 1.8 20v. - tai labai nevykes projektas (beje pasiskolintas is Audi A4, A3, bei VW Passat B5). Zodziu, visiska nesamone! Galima tik pagirti tylu jo darba. Siaip tai - SUPER NEEKONOMISKAS variklis, plius nemegstantis greicio. Nors tai 92-ju kw. variklis, bet Jums vaziuojant 110 km/h., tachometras rodys apie 3400 aps/min !!! Auto "valgys" irgi atitinkamai ! Vaziuojant 90 km/h. automobilis " valgo " apie 7 ltr., vaziuojant 110 km/h. apie geru 10 ltr. trasoje! Miesto rezimu sanaudos irgi ISPUDINGOS !!! Apie 12-13 ltr. graziai vazinejant. Zodziu, tu 92 kw. taip ir nera kur panaudoti !? Nebent turite nuosava kolonele. Plius-tai dar variklis, megstantis " ryti " tepalus! 1000 km. apie 600-700 gramu reik dapilti. Ir tai ne tik manajai Skodai, bet ir kitoms su tokiu varikliu. Kadangi bendradarbis turi irgi benzinine, tai sake, jog lygiai tas pats. Tai tipo normalu ??? Zodziu, tokio Audi sedevro tikrai nepatarciau! Kazkokia pornografija, o ne variklis! Na bet Jusu teise rinktis..... Eksploatacija, tai tikrai pigi, na nieko nesiskirianti nuo "ketvirtosios kartos tautovezio". Nuvertejimas irgi pakankamai mazas, kadangi musu tautieciai jau pripazino ir pamego Skoda. Ziureti taip pat ir ta pati, kaip ir perkant bet koki auto. Kazkokiu subtilybiu - jis mano nuomone tikrai neturi. Na jei ant kebulo rasite rudziu, tai jau klaustukas apie jo praeiti ....
Pilnas atsiliepimas...
|
|
Marius | 2013-10-30 |
Skoda octavia elegance 1.9TDI 81kw
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Pigi eksploatacija, ekonomiškas, mažas nuvertėjimas, labai erdvus bagažo skyrius, netraukia ilgapirščių.
Mažai vietos gale sėdintiems, prastoka garso izoliacija, sunkus vairas
|
Patikimas, pigiai eksploatuojamas, funkcionalus automobilis. Didelio komforto jame nerasite, tačiau tikrai sutalpinsite visus daiktus. Puikus dinamiškas variklis, 81kw net ir smarkiai pakrautam universalui jo pilnai pakanka.
Variklis paprastas, lengvai aptarnaujamas. Automobilis mažai nuvertėja,manau taip yra dėl ypač mažų eksploatacijos kaštų. Jei ieškote paprasto, patikimo automobilio ir neieškote didelio komforto, jis mums kaip tik.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
nerijus | 2013-10-28 |
skoda oktavija
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
nebrangus paprastas aptarnavimas.
truksta komforto gale vietos mazai keleiviams.
|
labai vidutinis niekuo nepasizymintis automobilis didziausia problema maza ratu baze tik 2,51 metro kaip seno golfo ar kadeto todel gale sedeti labai maza vietos be to kietoka pakaba taip tai gana ekonomiska gedimai tai vaziuokles kaip ir visiems volksvagenams daugiausia genda.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
Andrius | 2013-08-14 |
Octavia 1.9 TDI 66 kw 2001 m.
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Kuro ekonomija, maži ekplotaciniai kaštai, didelė bagažinė, atlenkiamos sėdynės, patvarus kėbulas.
Pakaba gana kieta, mažoka vietos gale.
|
Turiu pusę metų šį automobilį ir kol kas tarnauja jis man tikrai neblogai. Pas mane hečbekas po "facelift" ir džiaugiuosi, kad tokį kėbulą paėmiau, nes atrodo simpatiškiau ir vietos tiek pat kiek universale. Išvaizda nėra kažkuom ypatinga, bet su originaliais R16 lietais diskais atrodo visai neblogai. Pakaba kietoka, bet pigi ir patikima "McPherson". Kėbulas geras, nerūdija. Su komforto agregatais problemų neturėjau (kondicinionierius, keturi el. langai, ASR, borto kompiuteris). Garso izoliacija mane tenkina, važiuojant autostrada vėjo švilpimas ir variklio garsas nevargina. Priekinis skydelis simpatiškai atrodo (aišku skonio reikalas). Vietos pasidėti daiktams užtenka tik šiek tiek trūksta turėklo rankai pasidėti, bet čia išsprendžiamas dalykas. Gale sėdintiems tai nekažka, ypač jeigu prieky sėdi aukšti žmonės. Grįžtant prie bagažinės tai ji milžiniška, nulenkus galines sėdynes tai spinta galima drąsiai įmest arba pačiam miegot vietoj palapinės. Šiaip jei kalbant apie patikimumą ir komfortą tai čia tas pats Golfas IV tik su kitokia išvaizda ir didele bagažine. Kas man dar patinka, kad tokių Octavijų nėra per daugiausia kaip tų pačių Golfų IV. 1.9 TDI, 66 kw su paprastais purkštukais ne "pumpe duse". Patikimas ir nerajus, vidutinės sanaudos su dažnai įjungtu kondicionieriumi ~ 5.7 l/100km. Nėra kaprizingas dėl kuro kokybės, žiema kuriasi be problemų. Kas erzina tai ryški turbo duobė, bet čia jau ne variklio kaltė, tikriausiai turbina gana vėlai užsipučia, kad prailginti slankiojančio smagračio gyvenimą. Tik nupirkus padarytas einamasis remontas t.y. diržas su guoliais, filtrai, tepalai, termostatas, dar pakeista avarinio signalo rėlė kuri taip pat atsakinga ir už posukius (paimta iš Golfo IV), po kurio laiko artimų šviesų lemputė ir antifryzo temperatūros daviklis. Detalios tikrai nebrangios ir pilna dėvėtų, kadangi viskas tinka nuo Golfo IV. Kiek žinau tai dažnai sugenda priekinis skydelis, bet po 2000 m. facelifto ši bėda buvo išspręsta. Kažkokių ypatingų ligų ši Octavia neturi išskyrus priekinį skydelį kuris mėgsta sugest (modeliuose iki facelift) , bet tai pataisoma perlitavus dvi varžas. Patarčiau pirkti po 2000 m. facelifto, kadangi atrodo simpatiškiau, priekiniai žibintai gražesni, sėdynės kokybiškiau padarytos, priekinis skydelis simpatiškesnis. Turbiną nesunku pasitikrint dėl ryškios turbo duobės.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
Augis | 2013-02-18 |
Skoda Octavia
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Octavijoje iš šodos yra tik kėbulas ir apdailos detalės. Variklis, važiuoklė - tie patys iš VW golf 4. Važiuoklė smagi ir patikima. Didžiausias mašinos pliusas - ekonomija. Trasoje apie 5l užtenka. Pigus išlaikymas. Gerai cinkuota - 14metų automobilis faktiškai dar be rūdžių. Minusai - bloga garso izoliacija, barškančios durų bei salono detalės. 1.9TDI 66kW Teko pakeisti subirusį plaukiojantį smagratį, čia šitų TDI liga. Dar generatoriaus sankabą. Dar viena Octavia (iki 2002m) liga - langų pakėlėjai. Visa kita tik smulkmenos. Važiuoklėje kažką keisti tenka ypačretai.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
daeras | 2012-06-13 |
Oktavia
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
kainos kokybes santykis
"Plaukiojanti" sankaba,"sunkus "vairas
|
-Nelabai komfortiskas automobilis. "Sunkus" vairas, garsus variklio darbas, salono garso izoliacija vidutiniska, galinio dangcio barskejimas, sedyniu gobelenas raukslejasi, kietoka pakaba (skaudziai valgo visas kelio duobutes), gale keleiviam mazai vietos kojom, ziema sals kojas nes nera putimo i gala kojom.
+Stabili kely,gana kokybiskas surinkimas (nebarska plastmases isskyrus galini dangti), baisingai didele bagazine... Na sitie varikliai legendiniai ir apie juos nera ko rasyti...
-sunkus priejimas prie dirzu keitimo,"plaukiojanti"sankaba..
+tai legendinis 1,9 81kw variklis
Didelis+ del kainos ir kokybes santykio. "Normali" ne svirtine priekine pakaba, pagrindines detales nebrangios, remontas nebrangus, komforto nelabai reikliam zmogui pilnai pakanka...
Pilnas atsiliepimas...
|
|
Romas | 2011-06-21 |
octavia 1.8T
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
dinamiškumas
kieta pakaba
|
Jau du metai esu octavijos savininkas. Variklis labai dinamiškas ir veržlus ir nepasakyčiau , kad labai reiklus degalams. Kuro sąnaudos mieste 9-11Ltr/100km, užmiestyje 7,5-9Ltr/100km, priklausomai nuo važinėjimo stiliaus. Variklis su turbina 1.8T benzinas. Detalės pigios ir susitvarkyti daug ka pačiam įmanoma. Pakaba kieta ir nėra labai komfortiška tačiau galima priprasti. Pakabos remontas pigus nes detales pigios o ir pakeitimas nebrangus. Viduje mažoka vietos sėdintiems gale, sėdynės nėra labai patogios, bagažinė erdvi. Jei nenorite turėti problėmų su turbina šiam varikliui labai svarbu laiku keisti tepalus, bei oro filtrą. Patikrinti pakaba, amortizatorius. Taip pat patikrinti visu prietaisų veikima (valytuvai, elektriniai langai, valdymo skydelis ir t.t.)
Pilnas atsiliepimas...
|
|
Ramūnas | 2011-05-18 |
Škoda Octavia 1.9 TDI 2003
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Paprastas, patikimas, nerūdija, didelė bagažinė, skurdi įranga, tepus gobelenas
Garsus ir šiurkštus variklis, kietoka pakaba, gale mažai vietos
|
Teko labai daug reikalų turėti su šiuo, tiksliau šiais automobiliais. Automobilis tikrai pagamintas kokybiškai, nors medžiagų kokybė ir nėra labai aukšto lygio, tačiau tokiam automobiliui tokios klasės priimtina. Čekai tikrai pasistengė, o VW pasielgė labai teisingai-sudėjo į šį automobilį laiko patikrintą techniką, pradedant važiuokle, baigiant 1.9 TDI varikliu. Automobilis turi pakankami kietą pakabą, tačiau tvirtą ir patikimą. Paprastai škodos nepasižymi gausia įranga (vistik ekonominė golfo klasė), tačiau ta įranga, kuri yra, veikia patikimai. Tiesa, gobelenas naudojamas sėdynėms yra tvirtas, bet labai tepus-čia VW pataupė, o ir pačios sėdynės ilgoms kelionėms netinkamos-kietos, plokščios ir be jokių šoninių prilaikymų. Juo patogu važinėti nedidelius atstumus, nors prabangesnėse versijose esanti įranga ir ypatingai sėdynės, leis gana patogiai įveikti ir didelius atstumus. Negalima paminėti ir bagažinės, kuri net chečbeke, yra milžiniška. 1.9 TDI 66 kW variklis tikrai labai (negailėkite gerų tepalų) patikimas ir ekonomiškas (vid. kuro sąnaudos 5,6 litro dyzelino, "agresyviai" važinėjant galima "užkelti" iki 7 ltr, bet labai reikės stengtis) ir...garsus (dirba šiurkščiai, kadangi naudojama VW sugalvota siurblio -purkštuko sistema). Tiesa, tai anaiptol didelių emocijų ir noro spausti nekeliantis agregatas. Galvojome, kad turėsime problemų su turbina, tačiau su ja jokių rūpesčių neturėjome net nuvažiavę 300 000 km. Be abejo, jos ilgaamžiškumas priklauso ne tik nuo tepalo, bet ir nuo vairuotojo... Jei lietuviai tikrai skaičiuotų pinigus ir ieškotų geriausiai atitinkančio apibrėžimą "kainos ir kokybės santykis" automobilio, Škoda neturėtų konkurentų. Galvanizuotas kėbulas visiškai nebijo korozijos, paprasta ir patikima pakaba nekelia jokių ypatingų rūpesčių, o jei ką ir reikia remontuoti, viskas kainuoja tiek pat, kaip ir Golf, tik pigiau:) Netgi firminiame servise. Naudojant kokybiškus tepalus ir dalis, šis automobilis ištikimai tarnaus. Dėl paminėtų savybių - paprastas ir patikimas automobilis - Octavia "išlaiko" geras kainas. Ir ne veltui. Renkantis dyzelinį automobilį, reikia susitaikyti su didele rida (tam jis ir buvo pirktas). Turbina neturėtų švilpti, o jos veikimą nesunku patikrinti, nes šis variklis pasižymi ryškia turboduode, kuri leidžia spręsti, ar ji apskritai veikia. Kadangi dėl savo maitinimo sistemos ("pumpe-duesse") vaiklis dirba garsiai ir šiurkščiai, to nereikėtų išsigasti. Tačiau, jei girdisi metalinis tarškėjimas, galimos rimtos problemos, kurias reikės spręsti. Jei ant kėbulo matosi rūdžių, automobilis buvo stipriai apgadintas ir nekokybiškai suremontuotas. Nusipirkus pasikeisti paskirstymo diržą, tepalus ir filtrus. Beje, pardavėjai, norėdami nuslėpti rimtas variklio problemas, pripila tiršto tepalo, kad "paslėpti" visokius metalinius garsus, todėl, prieš mokėdami savo litukus, pasikeiskite tepalus...
Pilnas atsiliepimas...
|
|
Giedrius | 2010-12-04 |
šoda Octavia
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Šiaip labai ekonomiška mašina ir dalys labai pigios (prieš tai turėjau passat b3, tai nė kiek ne brangesnis išlaikymas), kuro valgo nedaug, su pilnu baku (55 l.) galima nuvažiuoti virš 1000km trasoj. mišriu rėžimu vartoja apie 5,2-5,4l 100km. Trauka pakankamai gera, autostradoj 180km/h be problemų, pavaikius ir beveik 190km/h pasiekia, labai talpi bagažinė, na šiaip tikrai puiki, nebrangiai išlaikoma mašina. 1,9TDI 66kw Pakeičiau tepalus, filtrus, diržus, na čia priklauso viskas tik nusipirkus auto. Taip pat sailentblokus (vieno kaina 6lt. kito 12lt), šarnyrus (40lt), visos paminėtos dalys buvo tik Vokiškos FEBI.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
adas | 2010-08-13 |
super
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
sedi ir vazioji, kaip su laivu
nera tokiu
|
oktavia tikrai geras patikimas automobilis dalys pigios retai genda, geros isvaizdos automobilis,smagus vaziavimas , geras komfortas. variklis 1.9 tdi 81kw labai geras negenda na ka galima pasakyti wolsvagen masina ysitikinkite, kad masina nebuvus smarkiai sudauzyta ir vel sudeta
Pilnas atsiliepimas...
|
|
|
123 |