Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Visų kartų Škoda Superb buvo evoliuciniai modeliai ir šis ne išimtis. Tradiciškai ilgas variklio dangtis pereina į kiek platesnes aštuonkampes radiatoriaus groteles, kurios šonuose įtaisyti panašios formos tik kiek glotnesnės formos žibintai su naujausia Matrix LED technologija, skleidžiančiai 40 procentų daugiau šviesos. Priekinis stiklas dabar turi didesnį pasvyrimo kampą, stogo linija kiek nuožulnesnė, o valytuvai dabar įtaisyti priekiniuose statramsčiuose – visa tai ženkliai pagerina Superb oro pasipriešinimą. Nors vizualiai taip neatrodo, tačiau ištiesų automobilis tapo šiek tiek ilgesnis ir aukštesni, todėl ir taip didelė salono erdvė tapo dar didesnė. Padidėjo ir bagažinės erdvė – hečbeko versijos dabar siekia 645 litrų (padidėjo 20 litrų), universalo siekia 690 litrų (padidėjo 30 litrų), o sulanksčius galines universalo sėdynes išauga iki 1920 litrų. Salone matome gerokai didesnius pasikeitimus nei automobilio išorėje. Dabar į Superb montuojami nuo 10 iki 13 colių įstrižainės centriniai pramogų ir informacijos sistemos ekranai. Be to šalia 10 colių įstrižainės virtualaus prietaisų skydelio pirmą kartą siūlomas projekcinis vairuotojo zonos ekranas. Taip pat sumontuota visiškai nauja centrinė konsolė, kurioje gerokai daugiau vietos, nes pavarų valdymo svirtis buvo perkelta į vairo kolonėlę. Centrinio porankio dėtuvėje dabar daiktams skirta net 5,5 litro erdvė. Puiku, tai kad Škoda inžinieriai svarbiausias funkcijas paliko valdyti fiziniais mygtukais. Trys daugiafunkciai „Smart Dial“ valdymo ratukai įtaisyti tarp centrinio ekrano ir konsolės panašiai kaip ir naujausiame Škoda Kodiaq visureigyje. Jais galima valdyti skirtingas funkcijas juos sukinėjant ir spaudžiant. Kiekvieno ratuko viduje yra spalvotas skaitmeninis ekranas, kuriame rodoma konkreti reguliuojama funkcija. Ją galima pakeisti spustelėjus ekraną. Vairuotojai viduriniam ratukui turi galimybę priskirti vieną iš keturių funkcijų: informacijos ir pramogų sistemos garso, ventiliatoriaus greičio, krypties, oro kondicionieriaus, važiavimo režimų ir navigacijos žemėlapio mastelio valdymo. Viena iš naujų „Simply Clever“ funkcijų yra elektra valdomas universalo bagažinės dangtis. Naujojo modelio priekinių sėdynių atlošuose pritaisytos išmaniųjų telefonų kišenės. Taip pat automobilyje debiutuoja stumdomas centrinis galinės sėdynės porankis su dviem integruotais puodelių laikikliais bei planšetinio kompiuterio laikikliu. Priekinėse durelėse tradiciškai numatyta vieta Škoda skėčiui. Naująjį Superb galima rinktis su šešiais skirtingais varikliais. Variklių asortimentą sudaro trys benzininiai varikliai, kurie išvysto nuo 110 kW/150 AG iki 195 kW/265 AG galią - pastarasis su keturių ratų pavara. Dvi dyzelinės jėgainės pasiekiančios 110 kW/150 AG ir 142 kW/193 AG - vėlgi, galingesnis agregatas turi visų ratų pavarą. 1,5 L įkraunamojo hibrido variantas turi 148 AG galios benzininį variklį suporuotą su elektriniu varikliu, bendra sistemos galia yra 201 AG. Hibridiniame Superb montuojamas nemažas 25,7 kWh talpos akumuliatorius, leidžiantis nuvažiuoti iki 100 kilometrų pilnai elektriniu režimu. Dėka 50 kW galios krovimo galimybės, baterija nuo 0 iki 80 procentų gali būti įkrauta vos per 25 minutes. Visi Superb komplektuojami su DSG automatine pavarų dėže, kuri valdoma vairo kolonėlėje įtaisytu jungikliu.
Pristatomas jau ketvirtos kartos - kainos, erdvės ir praktiškumo flagmanas Škoda Superb automobilis. Simboliška, kad automobilis pradedamas gaminti talpiausios universalo versijos, o pirmoje 2024-ųjų metų pusėje pasirodys ir pirmieji hečbekai savo forma itin panašūs į sedanus. Kaip galite matyti savo išvaizda automobilis neką skiriasi nuo savo pirmtako. SKAITYTI DAUGIAU
SUSKLEISTI
Modifikacijų sąrašas tuščias.
Skoda modelių gama | ||||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Klasė | 1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji | ||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
Mini | Citigo | |||||||||||||||||||||||||||||||
Maži | Fabia | Fabia | Fabia | Fabia | ||||||||||||||||||||||||||||
Kompaktiniai | Rapid | Scala | ||||||||||||||||||||||||||||||
Vidutiniai | Octavia | Octavia | Octavia | Octavia | ||||||||||||||||||||||||||||
Dideli | Superb | Superb | Superb | Superb | ||||||||||||||||||||||||||||
Mini krosoveriai | Kamiq | |||||||||||||||||||||||||||||||
Krosoveriai | Yeti | Karoq | ||||||||||||||||||||||||||||||
Dideli krosoveriai | Enyaq | |||||||||||||||||||||||||||||||
Visureigiai | Kodiaq | Kodiaq | ||||||||||||||||||||||||||||||
Daugiatiksliai | Roomster | |||||||||||||||||||||||||||||||
Komerciniai | Praktik | |||||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji |
Skoda Superb TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis