2022-09-06 |
Tikras seno kirpimo automobilis
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Patikimas ir nebrangus
Per silpnas motoras
|
Isigijau Octavia kombi 1.6 74kw kaip laikiną automobilį, bet jau trys metai važiuoju. Pakankamai talpus, patikimas ir nebrangus eksploatuoti automobiliukas. Ekonomiskas, benzino mišriu ciklu 8ltr. Galios truputį uti trūksta , kaip ir 6 bėgio
Pilnas atsiliepimas...
|
|
2022-05-02 |
Skoda Octavia 1U5 1.9TDI 66kw 1999m. 420'000KM
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Ekonomiškas, gerai valdomas, erdvus, nebrangiai išlaikomas, geras matomumas, patikimas variklis ir greičių dėžė.
Prasta garso izoliacija, visiškai nekomfortiškas, pasenęs dizainas.
|
Labai ekonomiškas, ypač ilgiems atstumams, pripylus pilną baką užteko iš Kauno iki Rygos ir atgal, ir dar savaitę pavažinėjau kol iki raudonos zonos nukrito kuro matuoklė. Automobilio galia pakelta iki 90kw, tai ramiai važiuojant dar keliais procentais nukrito kuro sąnaudos. Mašina erdvi, turi gerą sukimosi kampą, važiuoklė nešokinėja ir nėra per kieta, o pačios važiuoklės patikimumas pusė velnio, tai šį, tai tą pakeiti, nieko kažko per daug rimto, kad kažkas lūžtų ar greit dėvėtųsi. Variklis neužmušamas, jeigu tepalo yra ir neperkaista, tai tas 1.9TDI realiai traktoriaus variklis ir nėra ten kam gesti, kas gali būti mechaniška (bent jau senesniems modeliams), tai tas ir mechaniška, elektronikos minimaliai, ne veltui kiti ir kalba, kad, tiesiogine šio žodžio prasme, 1.9TDI gali važiuoti aliejumi vietoj dyzelio (nes jau daug kas išbandė). Per 400'000km iš variklio pusės VISIŠKAI nieko nedaryta, nė viena tarpinė nepakeista, o tepalo nė kiek nevalgo ir nenulaša (aišku gal dėl to, kad prieš mane mašiną turėjo mechanikas, o aš sąžiningai kas 10'000km keičiu tepalą).
Kalbant apie gedimus ir minusus, tai teko restauruoti vairo kolonėlę (kas šitiems modeliams dažna problema), teko galinius bugninius stabdžius pilnai perrinkti, nes pradėjo leisti cilindriukai ir nusidėvėjo kaladėlių atramos. Pakeičiau visus guolius, nes vienas staigiai ūžti pradėjo, o patikrinus dar du guoliai kėlė įtarimą. Garso izoliacija gana prasta, važiuojant greitkeliu garsiai girdisi variklis. Sėdynės, kaip taburetės, nors čia kažkodėl visos ir naujesnės mašinos tokią madą ima. Ilgoms kelionėms tikrai nėra pati patogiausia, nors, kaip ir minėjau, amortizacija gera, mašina nešokinėja, valdomumas geras, bet atsėdėjus gerus 400km mašinoj, jau ir kojas vos pavelki.
Apibendrinant, jeigu jums patikimumas svarbiau už komfortą, tai tikrai galiu rekomenduoti. Patikimas, ekonomiškas, gana pigiai išlaikomas, erdvus automobilis.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
2022-04-17 |
Octavia 1,9 66kw automatas
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Patikimas ,nebrangus ,ekonomiškas tolimoje kelionėje
Bloga Garso izoliacija, automato didelės sąnaudos mieste , vairo kolonėlės gedimas, žemas priekis galima pramušti karteri
|
Automobilis buvo pirktas Lietuvoje , tinkamai prižiūrėjus nerudijo atlikus antikorozini padengimą , automobilis patikimas tik, mieste daug ima kuro dėl automatinės pavarų dėžės , labai garsiai veikia variklis prasta garso izoliacija , tai teko pasidaryti papildoma padėjo nuo kelio triukšmą nuimti ,bet variklio urzgimo ne
Minusai sugedo vairo kolonėlė, pagrindinis stabdziu stiprintuvo pūslė , abs daviklis turbinos aktuatorius supuvo , visa kita gerai
Pilnas atsiliepimas...
|
|
2022-03-18 |
2001 m. 1.9 TDI 81kW
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Paprastai ir pigiai remontuojamas, lengva gauti detalių, ekonomiškas, neblogai valdomas, talpi bagažinė
Amžius ir didelė rida daro savo - teko daug ką pasikeisti ir remontuoti
|
Su Octavia važinėju jau 7 metai. Norisi pasikeisti į kažką naujesnio ir komfortiškesnio, bet dar pasilaikysiu iki TA galo, nes eksploatacija pigi.
Pagrindines problemos su kuriom susiduriau: 1) lengvai užsikemša turbina, nors daugiausiai važinėju užmiestyje. Jei važiuoju laikau apie 2000 aps/min, turbinos geometrija užsikemša po poros šimtų kilometrų. Reikia važinėti šiek tiek agresyviau. 2) Užsikišusi turbina prapučia galvos tarpinę. 3) Lužta langų pakelėjų kronšteiniukai. 4) Buvo sugedęs MAF sensorius. 5) Kartais užstringa galinių stabdžių suportų kreipiančiosios. 6) Kvailioja centrinis užraktas. 7) Per kelių metų laikotarpį teko perrinkti visą priekinę važiuoklę, nors galui keičiau tik varvančius amortizatorius. 8) Nebelaikė stabdžių pagrindinis cilindras.
Valdosi ir ant kelio stovi neblogai. Garso izoliacija patenkinama.
Automobilis paprastas ir patikimas darbinis arkliukas. Esu iš pirmo karto neužkuręs tik vieną kartą, kai numirė senas akumuliatorius, tačiau pavyko užsikurti užstumiant. Žiemą jokių problemų, tačiau aš visada prieš žiemą pasikeičiu filtrus ir kas kelis metus žvakes. Didelis detalių pasirinkimas nuo pigių kiniškų iki kokybiškų vokiškų. Susidėjau važiuoklę ir stabdžius TRW, tai problemų neturiu. Tepalus keičiu kas 10000 km. Teko prieš du metus nuimti galvą, kad pasikeisti tarpinę, tai cilindrų honas buvo matomas, o pats variklis iš vidaus švarutėlis. Senieji purkštukai ir siurblys, dėl kurių neskauda galvos. Kaip ir su visais automobiliais - pasidomėti "ligomis" ir įvertinti bendrą būklę.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
2021-12-07 |
Skoda
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Patikimas
Rūdys
|
Sveiki.Tur turėjau šešis metus pakeičiau vairo kolonke guolius šviesų reguliatorius kas 10000 km keičiu tepalus ir filtrus, keičiau stabdžių diskus kaladėlės pagrindinį diržą . Per šešis metus pradėjo kelti rudelis bet nebuvo supuvus 1.9Tdi 66kw ir 81kw pats geriausias variklis
patikimiausias.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
2018-01-02 |
Nepirkčiau daugiau tokios lupenos
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
gera trauka kaip 66kw; ekonomiškas; lengvai remontuojamas
pastovūs erzinantys elektronikos gedimai; turbina; važiavimas kaip skarbonkėje
|
2015 m. vasarą įsigijau Octa 2004 m. 1,9TDI 66kw. Pirmas įspūdis buvo visai nieko, tvarkinga, normalios salono medžiagos, gerai važiuojanti paprasta mašina. Tačiau jau praėjus pirmąjam mėnesiui pradėjo lysti visos standartinės problemos. Visų pirma apie automobilio privalumus, tai mašinytė ekonomiška, nebloga trauka kaip 66kw, žiemą niekad neturėjau problemų, net prie -30 užkurdavo kaip bitutė, nėra nereikalingų mygtukų viskas maloniai po ranka, su vagcom galima daug problemų išaisaiškint ir pačiam susitvarkyt. Čia visi privalumai ir baigiasi. Jau pirmąjį mėnėsį automobilį teko vežt į servisą, nes prapūtė tarpinę, buvo sugadintas termostatas, užslėptas defektas kol galų gale vistiek išlindo. Praėjus dar mėnesiui pradėjo dingti trauka prie 100km/h, to pasekoje buvo restrautuota turbina. Vėliau prireikė ir vairo kolonėlę restauruoti, nes pradėjo dingti skystis. Visą eksploatacijos laikotarpį erzino pastovūs elektronikos gedimai, tai valytuvai stringa, tai šviesos nebedega, tai neveikia prikurkė, tai problemos su centriniu, tai miršta kondicionierius, tai langai sugenda. Pastoviai problemos su traukėm. Trumpai tariant, amžinos smulkmenos, problemos kurios ne tik kad erzindavo, bet ir nemažai paplonindavo piniginę. Visų gedimų, problemų net nebesinori vardinti. Jeigu žmogus gerai išmano automobilius, pats juos moka remontuoti gal ir neblogas variantas, nors realiai tą patį galima pasakyt apie visas mašinas. Iš savo asmeninės patirties tikrai nerekomenduoju.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
Andrius | 2017-04-18 |
Škoda Octavia Combi 1.9 tdi
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Kantrus, nebrangiai išlaikomas, eksploatuojamas; talpus, nepamainomas darbinis "asilas" - ir į darbą ir į sodą...
Kietokas. "Sunkus" vairas. Teplus salonas.
|
2003 m. Škoda Octavia Combi 1.9 tdi, 66 kW, Ambiente komplektacijos (4 xel .langų kėlikliai, 2x air bag, rūko žibintai, kablys, ragai, ABS, ASR).
Automobilis pirktas Italijoje, tai korozijos nerasta, tik labai daug apibraižymų ir įlenkimų.
Škoda Octavia - kantrus, nebrangiai išlaikomas, eksploatuojamas, talpus (bagažinė - didžiulė, nors mašina vidutinės klasės) automobilis. Šiai dienai perkopta rida - 320 k. km. ir be didesnių problemų rieda toliau. Remontas nebrangus, traukia kaip 66 kW gerai, telpa daug krovinio, nedomina vagių, patvarus automobilis šeimai ir darbui. Pirktas devynerių metų, dabar kaži ar vertas pusės ar trečdalio to ką kainavo (3600 eur.). Per turėjimo laiką - tik eksploatacinės iškaidos. Radus nenuvažiuotą negyvai - drąsiai pirkti - mašina atlaikys ilgus kilometrus ir džiugins patikimumu.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
Octavia | 2015-06-19 |
Škoda Octavia 2000 m 1.9TDI, 66kW
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
taupus, gan talpi bagažinė, ekonomiškas išlaikymui darbinis automobilis
mažai vietos gale, silpnoka pakaba
|
Geras kantrus automobilis jei nenuvaikytas. Turiu šį automobilį nepilnai du metus prasukau jau 40 tūkst. pirkau na ura su draugeliu be rimtos patikros reikejo greitai masinos atsirado darbas. Tai apziurejau kelta masinu utenos turguje nezinau ar sutapimas ar ne bet buvo kelios su apsinesusiais bakeliais ir pakaitinus varikli atsukant pute per bakeli kuria pirkau nebuvo tokiu nesmaoniu trauka normali liginant kaip persedus nuo A3 81 kW tikrai nesujaute kad butu buka masina spidometras rode 243t is vokietijos vieno savininko nuo pirkimo radau senu lipduku tepalo tai primeciau kad per metu prasukdavo po 25t tai pagal metus turejo buti apie koki 350t nebent i pabaiga maziau vaziavo :D pasikeiciau dirzus visus itempejus filtrus tepalus kaina su darbais buvo apie 800lt. daugiau ir papildomu remontu buvo spidometro gedimas kaip jau daugelis rase tai iki 2001m metu modeliu beda bet auksarankis palitavo uz 200 lt ir jau metai viskas ok sake kontaktai atsidauze... dar keiciau viena guoli priekini su darbais 160 lt sake dejo geresni, buvo nuejusi galiniu stabdziu kaladeliu kur laiko tokia spiruoklite tokia saibuke nuejo kelioneje ir pradejo trintis metalai garsas baisus buvo atrod kad jau amen tai pats nemeistras bet laikinam vaziavimui siek tiek pasikrapscius susiremotavau po to servise sutvarke stabdziu galinu remonto komplektas tos spiruokles laikiakliai ir tt 25lt darbas 40lt. dar buvo temperaturos variklio daviklis nuejes irgi kapeikas kainavo ar tai 15lt
Na pigiai islaikoma taupi masinele pakabos nei is stipriuju nes kazkas jau girgzdeti pradejo dar vis neprisiruosiu pasitikrinti bet kiek zinau nera brangios detales.
Dar viena problema kai gerai saulute pasildo pradeda galiniu dureliu plasmases girgzdeti bet nieko saulei nusileidus praeina ;)
Yra problema dar ir su variklio stiprintuvų ar tai su vairo kolonėle kai ateina žiema ir virš -7 kokiu prasideda kol nesusyla skyscio varimas per bakelio virsu buvau pas keleta meistru sake kad cia vario koloneliu problema kazkokiu gumyciu ar tai kazko kad remontas tas pats kas vairo koloneles kapitalinis taip kad sako daispilk skyscio ir vaziuok kai minusas praeina praeina ir beda piliau ir tokio amerikietisko papildo i vairo stiprintuvo sistema siek tiek padejo prie didesnio salcio tik tas veiksmas vyksta Varikliai senieji 66kW manau jau laiko patikrinti taupus jei neraliuoji kompas realias sanaudas rodo patikrinta realiai.
Tepalu nerija kad ir daug jau pravaiziaves variklis pilu tik pilnai sintetinius viena karta piliau Xado bet po keleto pasiskaitimu perejau ant KronOilu kol kas viskas ok Na nuvertejimas kaip ir yra pirkau uz 8t lt pries beveik du metus dabar manau negauciau nei 6t nes jau siek tiek ir masina atitarnavo o eksplotacija manau jau lyginant su tokiu metu masinomis pigiau manau nera kur Pažiurėti kad nebūtų apnašų aušinimo skysčio bakelyje, variklis gražus neapistepalaves trauka kad normali būtų, geriausi sevise kad peržiūrėtu šiaip mašina nenauja viskas patvarkoma jei tik nedaug
Pilnas atsiliepimas...
|
|
rimis | 2015-04-05 |
skoda octavia2001
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
patvarus,pigi eksplotacija
garsas salone
|
puikus darbinis arkliukas.geriau nei golf4 nes nerudija kebulas. taupus tdi,galios pakanka,patartina pilt sintetika.turiu 4m problemu nebuvo.kartais reikia duot prasidukt ir viskas bus ok. nupirkus gera eksplotacija pigi,ir nuvertejimas mazas. pirk geros bukles.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
Kęstutis | 2015-02-20 |
Škoda Octavia
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Talpumas, patikimumas tinkamai eksploatuojant
Garso izoliacija, brangus vairo kolonėlės restauravimas
|
Mašinos dizainas - skonio reikalas. Man asmeniškai atrodo geriau už Audi A4 ar VW Bora. Viduje, priekinėse sėdynėse vietos pakankamai, prietaisų ergonomika gana gera. Gaila, bet klimato kontrolė būna tik pačiose geriausiose komplektacijose. Aprašomam modelyje yra elektriniai langai, el.veidrodėliai, elektra valdomos ir šildomos sėdynės ir borto kompiuteris. Keista, kad gale dar būgniniai stabdžiai, bet mašina važiuoja ir stabdo pakankamai gerai. Ant galinių sėdynių aukštam žmogui ( mano ūgis 186 cm) vietos nedaug, bet pareguliavus priekines sėdynes sakyčiau pakankamai. Važiuoklė paprasta - McPherson tipo, lengvai aptarnaujama - detalių kainos ( amortizatoriai, sailenblokai, stabilizataroriaus traukės ir šarnyriukai) iki keliasdešimt eurų. Salono medžiagos - plasmasės ir sėdynių apmušalai gana kuklios, bet nėra labai teplios. Didelis pliusas - milžiniška bagažinė, kurioje galima vežti šaldytuvą. Prie minusų - prastoka garso izoliacija važiuojant didesniu greičiu, važiuoklė nėra iš pačių minksčiausių, bet kadangi mašinos ilgis apie 4,5 m. sakyčiau,kad kelio nelygumus sugeria geriau nei trumpesnis VW Golf 4 ant kurio bazės ši mašina ir yra pagaminta 1,9 tdi 66 kw dyzelis, paprastas, lengvai aptarnaujamas motoras. Traukos nelakūnams pakankamai, jei turbina nepavargus ir normaliai užpučia - maksimalus sukimo momentas 210 Nm/1900 aps. Pilami pusiau sintetiniai 10W-40 tepalai kas 12-15 tūkst km. Prižiūrimas - nelinkęs gęsti, jei pilsite normalų tepalą ir naudosit normalų dyzelį lengvai perkops 500000 km ridą. Džiugina kuro sąnaudos - net ir žiemą mieste palakstant sunku perkopti 6,5 ltr/100 km., o užmiestyje riedant pastoviu greičiu apie 90-100 km/val galima pasiekti ir 4,2 ltr. Minusai - linkęs gęsti aušinimo skysčio temperatūros daviklis ( trūkus daviklį tvirtinančiai tarpinei - gali išbėgti aušinimo skystis, o to nepastebėjus - variklis gali būti perkaitintas), jei pjautas katalizatorius - bus gana nemažas dūmingumas. Transmijos brangus remontas, jei prireiks keisti plaukiojanti orginalų smagratį - orginalaus kaina apie 400 EUR, geriau keisti į paprastą jo kaina nuo 150-200 EUR. Pirkdami būtinai patikrinkite ar sukinėjant vairą nepasigirstą stiprus ūžesys, taip pat ar per vairo traukių gumas nelaša stiprintuvo skystis - tai besibaigiančios vairo kolonėlės ženklas, jos restauravimas pas gerus meistrus - apie 250-300 eur Kaip ir minėjau - einamosios detalės nuo keliolikos - keliasdešimt eurų. Stabdžių kaladėlės apie 15 EUR, diskai nuo 20 EUR. 5 ltr 10W 40 part synthetic tepalo - apie 100 lt, tepalo filtras - 6 eur, pagrindinio diržo komplektas su vandens pompa - nuo 150 EUR, amortizatoriai priekiniai nuo 35 EUR vienetas, stabilizatoriaus įvorės ir traukės apie 10 EUR. Nuvertėjimas jau kaip tokių metų mašinos nėra didelis. Geresni, prižiūrėti ir turtingesnių komplektacijų egzemplioriai kainuoja nuo 2000 EUR. Netikėkit pasakom apie 200000 km rida. Tokių metų automobiliai būna pramyne apie 350000 - 400000 tūkst km, o kai kurie ir daugiau. Automobilio ilgamžiškumas labai priklauso nuo buvusių savininkų ir jų požiūrio į automobilį. Gerai aptarnautas tdi variklis 66 ar 81 kw laisvai trauks ir 500000-600000 km.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
|
123 |