Markės
1622 iš 1940
Skoda Superb (3V) 2015 - 2024
Skoda Superb, (3V) 2015 - 2024
56Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.04% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)Viso įvertinimų: 6
3% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)3% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)8% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)10% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.4)17% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)
Ar rekomenduojuTaip 83% Ne 17%
-20%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
PRIVALUMAI
  • Didelis ir itin praktiškas
  • Erdvus viduje
  • Saugus
TRŪKUMAI
  • Neitin stabilus kelyje
  • Nuobodus interjeras
  • Neitin pigus
"Medžiagų kokybė nors Audi ar BMW modeliams prilygti negali, tačiau yra nepriekaištinga ir palieka puikų įspūdį"
Jau senokai Škoda nebėra tiesiog biudžetinė ir pigi markė, o Superb modelis yra kaip tik tas, kuris griovė tuos seniai galiojusius įvaizdžius. Naujas Superb nei kiek nenusileidžia kiek mažesniems, tačiau labai gerai vertinamiems VW Passat, Ford Mondeo ar Mazda 6 modeliams. Automobilio dizainas yra analogiškas anksčiau pasirodžiusiam Octavia stiliui - skulptūriškos linijos, subtilumas ir elegancija. Šioje srityje Škoda flagmanas nepristato nieko naujo. Priekiniai žibintai primena Seat Leon modelio – tai nenuostabu, nes abi markės slepiasi po tuo pačiu Volkswagen sparneliu. Viduje Superb dizainas yra dar artimesnis Octavia modeliui – čia nerasime jokių kontraversiškų linijų ar netikėtų sprendimų. Kita vertus medžiagų kokybė nors Audi ar BMW modeliams prilygti negali, tačiau yra nepriekaištinga ir palieka puikų įspūdį. Superb tikslas būti S klaės Mercedes‘u masėms, tad automobilio elgesys yra sufokusuotas į komfortą ir rafinuotumą. Gamintojas neslepia - Superb sportiškumo sąvybių neturi, tad kėbulo posvyriai posūkiuose ženkliai jaučiami. Svarbus automobilio privalumas – nedidelio darbinio tūrio ekonomiškų variklių derinimas su dideliu kėbulu. Automobilis gali pasigirti išties didele salono erdve visiems keleiviams įskaitant ir tuos kurie sėdi ant galinių sėdynių, bei nepaprasto dydžio bagažo skyriumi kurio tūris varijuoja nuo 652 iki 1760 litrų.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Filtruoti atsiliepimus:
         
Atsiliepimų: 6
Škoda | 2024-06-03
Atrodo geriau, nei važiuoja
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
.
.
Pirkau naują Lietuvoje 2017m. Buvo po minimalaus atnaujinimo, jau su plačiu ekranu. L&K 2.0 140kw, dyz. Autom. Komplektacija arti pilnos. Nereikėjo 4x, ventiliuojamų sėdynių, stoglangio, daugiau praktiškai viskas yra. 39500€. Tuo metu kaina atrodė jau gana solidi. Taigi apie pliusus. Kadangi neesu sportiško vairavimo mėgėjas, tai kuro sąnaudos tikrai geros. Vasarą apie 5.5, žiemą 6.5. Didmiesčių kamščiuose beveik netenka papulti, bet gyvenu mieste. Salono erdvė tikrai didelė, bagažinė taip pat. Su trimis vaikais viskas telpa išskyrus vaikų kėdutes, bet tris normalias kėdutes nesutalpinsi nei į vieną 5 vietų automobilį. Gale 3 netelpa, todėl viena priekyje, tada gale nėra vietos suaugusiam. Geras dalykas vilkimo "kablys", kurį gali lengvai paslėpti ir kai reikia vėl ištraukti. Centriniame ekrane funkcijos lengvai ir suprantamai valdomos. Vietų viskam pasidėti taip pat pakanka. Daug saugos funkcijų, kaip atstumo palaikymas, automatinis stabdymas, automatinis parkavimas, aklos zonos įspėjimas ir t.t. Pagrindiniai minusai. VAŽIUOKLĖS DARBAS. Pas mane yra su reguliuojama pakaba (gal tiksliau amortizatoriais). Ji turi 4 režimus plius vieną gali sukonfigūruoti pats (teoriškai gali, bet praktiškai tik gali parinkti kelis punktus iš pirmųjų 3jų). Eco, Normal, Comfort, Sport. Rėžimai reguliuoja ne tik pakabos darbą, bet ir kitas kelias funkcijas, pavarų dėžės, vairo, kondicionieriaus ir kt. Ant NORMAL automobilis siūbuoja, linguoja, tai gale sėdintiems gali pasidaryti negera. Plius važiuojant per lėtinimo kalnelius, gali nerdamas nulaužti buferį. Automobilis valdomas sunkiai, toks jausmas, kad turi gaudyti. SPORT režimas geriausias, nes nebesiūbuoja automobilis, vairas tikslesnis, ir tada jautėsi saugiai vairuodamas. (Nežinau, kaip yra su paprastus amortizatorius turinčiomis komplektacijos, bet jei veikia, kaip pas mane ant NORMAL, tai užuojauta). Bet tada "surenki" net ir menkesnius nelygumus. Kadangi garso izoliacija, nors ir su "slopinančiu triukšmą stiklų" paketu, girdisi ir variklis (kurio darbas tikrai garsus) ir padangų triukšmas, plius visi padangų bumsėjimai per kiekvieną nelygumą. Apsisukimo spindulys kaip maršrutinio autobuso, daugiabučio kieme teks atidžiau manevruoti. Net ir tuščioje aikštelėje ar plačiame kelyje norint apsisukti, dažniausiai nepavyks be atbulinės pavaros. Dėl patikimumo, kolkas sunku pasakyti, nuvažiuota apie 165k. Garantinio metu keitė užvedimo mygtuką, galinį dangtį, nes korozija paveikė galinę kamerą. Kaip ir visų dyzelinių auto visos ekologijos sistemos su laiku eina iš rikiuotės, keistas vamzdelis nuo bako iki variklio, ad blue padavimo kažkokiame mazge. . Pažymėjau, kad rekomenduoju, bet su sąlygomis, kurias parašiau. Jei būtų tokia važiuoklė naujame automobilyje, tikrai nepirkčiau. Visa kita galima pakęsti.
Pilnas atsiliepimas...
Vaigaras | 2023-09-27
Puikus šeimos automobilis
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Dydis
Manevringumas ir valdomumas
Labai didelis šeimos auto. Kainos ir kokybės satykis puikus Nieko nedariau apart tepalų keitimo Verčiau rinktis 2.0 dyzelį, 1.6 šiam auto per silpnas
Pilnas atsiliepimas...
Danielius | 2023-03-01
Superinis automobilis, kurio niekas neperka
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Pakaba, vidaus dizainas, dinamika, degalų sąnaudos, saugumo įranga, salono erdvumas, surinkimo kokybė, dizainas, didelė bagažinė, pavarų dėžė, multimedija ir komfortas
Triukšmo izoliacija, kaina
Skoda Superb 2022 metų 2.0 TSI 190 AG – po Octavios tai tikras lėktuvas ant ratų. Mašina didžiulė tiek viduje, tiek išorėje, pilna vietos 3 asmenų šeimai ir vienam šuniui. Pakaba po Octavios daug komfortiškesnė, bet dėl didesnio svorio pasvyrimas posūkiuose irgi daug didesnis. Automobilis greitkelyje beveik plūduriuoja , lengvai palaiko 200-220 km greitį be didesnio diskomforto. Mieste jautiesi kaip prezidentas - niekas nekreipia pernelyg didelio dėmesio į šią mašiną ir man tai yra pliusas. Dėl patikimumo dar nieko negaliu pasakyti, nuvažiavau tik 5000 km. Rezultate tai puikus automobilis, bet kiek per brangus kaip „Škoda“ markei, visgi vokiška/čekiška kokybė pateisina kiek didoką kainą.
Pilnas atsiliepimas...
Gintautas | 2022-03-12
1,8 benzinas 132 kw, 2016 m, universalas
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
1,8 varikliukas su 132 kw turi pakankamai traukos, daug vietos sėdintiems tiek priekyje tiek gale, erdvi bagažinė.
Didelių minusų kol kas nepastebėta. Nemažos kuro sąnaudos. Per mėnesį važiuojama ne mažiau 2000 km, 50% mieste, 50% autostradoje. Žmonai nepatinka, kad žemai sėdisi, sako kaip ant žemės :D Bet turbūt toks pojūtis kai atsisėdi po vienatūrio :)
Erdvus universalas, daug vietos sėdinčiam tiek priekyje tiek gale, net atslinkus priekines sėdynes maksimaliai. Taip pat pakankamai erdvi bagažinė. 132 kw pakanka traukai tiek mieste, tiek autostradoje. DSG pavarų automatinė dėžė veikia puikiai, Sport režimas taip pat palieka pasitenkinimą. Automobilis pas mus jau virš 2 metų, jokių remonto darbų kol kas neprireikė, apart einamų (tepalai, filtrai, padangos, stabdžių diskai, ir pan.)
Pilnas atsiliepimas...
2021-04-13
Klaida
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Daug vietos
Kokybės ir kainos santykis neadekvatus
Naujų Skoda modelių bėdos: nepatikima elektronika, pigios medžiagos interjere net ir geriausiose komplektacijose. Pagirti galima tik išorinį automobilių Oktavia ir Superb bei Kamiq dizaino meistrus ir marketingo specialistų pastangas. Kai pradedi studijuoti Skoda modelių kaininkus, tai kyla minčių, kad Skoda kainodaros formuotojai bando įbrukti skėtį už pavėsinės kainą. Tačiau, įpakavus ožkos spirą į auksuotą popierėlį, ji nepavirs vyšnia šokolade.
Pilnas atsiliepimas...
2018-09-22
Skoda Superb 1.4 DSG
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Nebrangus palyginus su kitais šioss klasės automobiliais, patikimas
nelabai gražus salonas
Pasirinkimas buvo tarp "Superb", "Passat" ir "Camry". Visi trys automobiliai nėra blogi, bet "Volkswagen" geros komplektacijo yra brangus, "Camry" nepatinka išvaizda. Nusipirkau Superb, kaip patį optimaliausią varijantą pagal kainą, komplektaciją ir dizainą. Mano biudžetas buvo 20000 € į šią sumą nusipirkau su "Ambition" komplektaciją ir 1,4 l varikliu. Ir atvirai kalbant, iki šiol esu patnkintas šiuo pasirinkimu. Automobilis yra labai dinamiškas, sklandžiai ir patikimai greitinasi. Net nejungiu "sporto" rėžimo (automobilis pradeda per daug tampyti), aš važinėju standartiniu rėimu. Kuro sąnaudo apie 8 litrai. Pakaba man labai patinka, kad ir kiek kietoka, bet per duobes maloniai važiuoja. Garso izoliacija yra aukščiausio lygio. Važiuojans 160 km / h salone gan tylu, net negirdėti vėjo šniokštimo. komplektacija gera, tačiau už daugelį privalumų teko primokėti. Standartiškai šildomos sėdynės, Start-Stop mygtukas, dviejų zonų klimato kontrolė ir garso sitema Canton pridėta dar šildomi veidrodžiai ir stiklas, taip pat parktronikas. Superb labai praktiškas automobilis, salonas yra vienas iš didžiausių savo klasėje. Tegul dizainas yra ne pats gražiausias, bet pstogus ir kokybiškas. O pagrindinis privalumas - didžiulė bagažinė su plačia atidarymo anga. Bagažinės dangtis atsidaro su galiniu stiklu, kas leidžia leidžia pakrauti stambių gabaritų daiktus, vežimėlį ar net nedidelį šaldytuvą. remontas yra nebrangus
Pilnas atsiliepimas...
 
Skoda modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Mini    Citigo 
  Maži  FabiaFabiaFabiaFabia
  Kompaktiniai    RapidScala
  Vidutiniai  OctaviaOctaviaOctaviaOctavia
  Dideli   SuperbSuperbSuperbSuperb
  Mini krosoveriai    Kamiq
  Krosoveriai   YetiKaroq
  Dideli krosoveriai    Enyaq
  Visureigiai    KodiaqKodiaq
  Daugiatiksliai   Roomster  
  Komerciniai   Praktik  
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt