Markės
588 iš 1939
Ford Focus 2004 - 2010
Ford Focus, 2004 - 2010
522Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas3.90% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)Viso įvertinimų: 22
7% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)5% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)8% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.8)10% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.5)6% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)
Ar rekomenduojuTaip 73% Ne 27%
-20%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
PRIVALUMAI
  • Gerai valdomas
  • Platus variklių ir apdailos lygių pasirinkimas
  • Patogus interjeras, rafinuota elgsena kelyje
  • Ekonomiškas ECOnetic modelis
TRŪKUMAI
  • Maža erdvė ant galinių sėdynių
  • Maža bagažinė palyginus su konkurentais
Šios kartos Focus naudoja Ford C1 platformą, kuria dalinasi su Volvo S40, V50, C70, Mazda3 ir Focus C-Max automobiliais. Naujas Focus yra daug didesnis negu jo pirmtakas - 25 mm didesnė bazė, 168 mm ilgesnis, 8 mm aukštesnis ir 138 mm platesnis. Todėl padidėjo interjero ir bagažo erdvės. Stilistiškai Mk 2 labai panašus į naują Mondeo ir Fiesta, nors ir liko tas pats atpažįstamas Focus. Interjeras ir prietaisų skydelis tęsia Mk 2 Ford Mondeo stilistiką ir dabar yra gerokai kokybiškesnis nei anksčiau. Automobilis turi dar geresnes valdymo savybes, važiavimo kokybę ir vertinamas kaip geriausios važiuoklės klasėje savininkas. Nors kritikai pripažįsta, kad 1 serijos BMW valdomas kiek geriau, o naujasis Volkswagen Golf važiuoja maloniau, tačiau Focus kogero siūlo geriausią kompromisą tarp šių ypatybių. Buvo ir kritikos dėl to, kad automobilis prarado senojo Focus dizaino aštrumą, o interjeras nors ir ženkliai patobulintas vis dar negali prilygti Mk 5 Volkswagen Golf modeliui. 2005 metais Ford pristatė karštą versiją Focus ST turinčią puikų T5 variklį paimtą iš Volvo S40/V50 T5 modelių, šis turbo 2.5 L 5 cilindrų variklis turi 225 AG ir nuostabų garsą!
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
2005 metais Ford pristatė karštą versiją Focus ST turintį puikų T5 variklį paimtą iš Volvo S40/V50 T5 modelių, šis turbo 2.5 L 5 cilindrų variklis turi 225 AG ir nuostabų garsą!



Buvo gaminamas ir dar retesnė RS500 versija, kurios pagaminta tik 500 vienetų. Šis nepaprastas automobilis turi 2.5 litro turbo variklį su 350 AG (257 kW) galia, bei pagreičiu nuo 0-62 mph per 5.4 sekundės, o maksimalus greitis siekia net 266 km/h. Tai yra pats greičiausias iki tol pagamintas Focus modelis.



Ford Focus buvo itin plačiai naudojamas įvairiuose ralio čempionatuose, tame tarpe ir FIA WRC, kur 2006 ir 2007 metais laimėjo konstruktorių taurę.


Filtruoti atsiliepimus:
         
Atsiliepimų: 22
2023-01-11
Ford Focus
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Talpi bagažinė, taupus automobilis, pigios detalės
Prasta interjero medžiaga, garsus, aušinimo sistema
Neblogas automobilis tiek mieste, tiek užmiestyje, gan neblogas pravažiuojamumas. Važiuoklė patvari, daugelį darbų galima atlikti pačiam. Kilo problemų su spidometro skydeliu, nežinau ar pats spidometras ar jungtis, bet kažkas vis padurniuodavo, užsidega lemputės visos, bet perlitavau mikroschemą, lygtais problemos dingo... Šiaip gana minkštas ir komfortiškas automobilis, talpi bagažinė. Ant kelio laikosi gerai, bekelė jam nėra itin baisi, automobilį turiu jau 4 metus teko visko, bet kažkaip laikomės, jokių didesnių darbų neteko atlikti apart lūžusios šakės... Pats kaltas, neapskaičiavau posūkio. Tikrai rekomenduoju kas dvejojat, bet norit gana patikimo automobilio.
Pilnas atsiliepimas...
2022-04-06
Ford Focus 1.6l 66kw
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Mašina nusipirkau apytiksliai 270000km, pirgdamas mašina gavau visa servizo išraša su labai daug pakeistu daliu, pirminis žvilgsnis pasirode geras. Mašina buvo nesurudijus, nesupuvus. Mašinos komfortas išties nustebino. Fordas buvo išties ekonomiškas.
Labai prastas variklis, 66kw varikliai labai opus. Kaip išlindo viena beda atsirado dar kruvos jų, remonto kainos kosmines vien sankabos komplektas 500e. Reikejo keisti velena kas kainavo dar 500e. Nusipirkti geros būklės tokį Forda beveik neįmanoma
Tai tragedija o ne mašina, kalbamt konkrečiai apie 1.6 variklius šiam modeliui. Rinkos kaina gal ir maža tačiau remontas atseina dvigubai nei mašina, o remontuoti tenka dažnai, jei ne viena tai kita dalyka. Kas 10000km tenka sumokėti apie 500e. Turbūt 1.6l 66kw labiausiai nepasisekes Focuso modelis. Kekviena savaite rodė fokusus man, nors ir prižiūrejau ir nupirkau geros būklės. Daugiau tokio modelio nepirkčiau.
Pilnas atsiliepimas...
2019-04-04
Puikiai valdoma
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Ekonomiska, erdi, talpi
Prasta komplektacija
Pirkau pries du metus, 1,6 Dyz, nuvaziaves 30 tukst smagretas pradejo bildeti, keiciau visa komplekta, nemazai kainavo. Guoliai pradejo bildeti, guoliu kaina nera pigi, motoras ekonomiskas, mieste galios pakanka, uzmietyje mazoka. Talpi masina, puikiai, patogiai galines sedines issilanksto, patogus miegojimui.
Pilnas atsiliepimas...
2018-02-16
GERAS AUTO 2.0 TDCI 81kw AT
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Pigi eksplotacija
Dazna liga. Musa vaira nuo 70 iki 110km/h. Issidevi vidines granatos.
Vairuoju 2009 pabaigos fokuca su automatine dvieju sankabu Powershift greiciu deze. Visas reikalingas funcijas masina atlieka. Del greiciu dezes labai patenkintas begius meto labai staigiai o kuro sanaudos mazai skiriasi nuo mechanines.
Pilnas atsiliepimas...
2017-11-16
Ford Focus, 2009, 2.,0 l TDi, universalas
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Nedidelė kaina, optimalus auto vidutinei šeimai nuvažiuoti iki darbo ar sodo
Nepatikima, dažnai genda, nuvertėjimas
Patirtis su Focus'u - apie 2 metus, pravažiuota apie 40 tūkst. km. Pirktas nenaujas ir už santykinai nedidelę kainą. Iš esmės Focus universalas man patinka tuo, kad jis nėra nei per didelis, bet tuo pačiu užtenka vietos trims žmonėms ir bagažui iki kokio sodo ar toliau. Titanium komplektacija tokia, kad ir kai kuriuose naujuose automobiliuose neviską surasi. Variklio (100 kW) ramiam važiavimui pilnai užtenka. Ant kelio laikosi gerai, stabiliai. Su automatine greičių dėže viskas gerai, kol veikia... Manau, tai galėtų būti puikus vidutinės klasės šeimos automobiliukas, jei ne patikimumas. Nežinau, ar man nepasisekė su šiuo Ford'u, bet genda dažnai. Juokas juokais, bet su gretimo autoserviso darbuotojais jau sveikinuosi kaip su senais pažįstamais. Pastoviai išlenda kažkokie šūdai, nesikeikiant. Dar priedo smarkokai rūdija, jei neprižiūri. Auto kaina santykinai nedidelė, bet ir nuvertėjimas nemažas. Nors ir dyzelis, bet važinėjant tik miesto kamščiuose 10 l /100 km laisvai pasiekia. Automagistralėj ant 130-140, imdavo apie 7 l /100 km. Remontuoti teko labai dažnai (čia neskaitant įprastinių tepalų, stabdžių kaladėlių ir pan. einamųjų dalykų). Pirmiausia, man kliuvo nuo elektronikos dalies. Pastoviai išlįsdavo kokie nors gedimai, tai starteris nesukdavo, tai išsikraudavo ir neužsivesdavo, tai kažkur kontakto nebūdavo ir pan. Po to teko nemažai sukišti į pakabos remontą. Galiausiai turėjau problemų su turbina ir automatine greičių dėže. Jei elektronikos, pakabos remontai kainuoja kaip ir kitiems ekonominės klasės automibiliams, tai greičių dėžės kainos kosminės. Kaip bebūtų keista, man dar nepasitaikė problemų su purkštukais / kuro siurbliais /dpf filtrais, nors kiti Focus'u savininkai tokiomis problemomis skundžiasi. Su šiuo automobiliu supratau, kiek daug lemia naudoto automobilio rida ir ankstesnio šeimininko priežiūra. Todėl perkant reiktų atidžiai perkratyti automobilio istoriją ir pagalvoti, ar tikrai verta imti su didesne rida. Kategoriškai siūlau neimti automato. Jei suges (o tokio amžiaus ir atitinkamos ridos focus'o tikrai suges, nes bus jau gerai padėvėta), numaus paskutines kelnes. Jei vis dėl to imsit focus'ą, tai nebent tik su mechanine greičių dėže.
Pilnas atsiliepimas...
2017-09-03
Puikus auto
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Ekonomiskas nebrangios dalys gera garso aparatura manevringas
Neaptikau
Pries pirkdamas isbandziau daugiau nei 10tokiu focus is is tu 10 gero stovio buvo tik 2 bet ilgos paieskos atsipirko per du metus jokiu problemu
Pilnas atsiliepimas...
2017-08-12
Malonus, bet genda. 2007 1.6 Ti-VCT Ghia
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Gan malonus važiuoti, Dizaino sprendimai man patiko.
Genda, rūdyja, nepatikima auto. Stabilus, bet senesnis modelis stabilesnis.
Malonus auto, jei ne jo gedimai ir rūdys. Pirkau 7 metų senumo su 75 k. rida. Eksploatuota Lietuvoje. Tai man dave, jog žinojau tikrą ridą ir kad galiniai sparnai jau pagavę rūdies nemažai. Pardaviau po trijų metų, nes tiek smulkios tiek stambios problemos užkniso juodai. Keletas iš jų: ratų guoliai, pavarų dėžės riebokšliai, tepalo aušintuvas, termostatas, sankaba ir t,t. Pažiūrėjus TA istoriją matėsi, kad riebokšlių ir važiuoklės problemų buvo jau varant pirmą TA (ties 30 k. km.) Matyt nelabai tikusias iš gamyklos jau išleidžia... Pats auto prižiūriu, todėl vos kam sugedus buvo remontuojama ir tai reikalavo investicijų. Nors auto pardaviau labai tvarkingą ir gerai atrodančią lyginant su kitomis rinkoje, bet manau tik laiko klausimas. Remonto ir detalių kainos vidutiniškos, bet genda. Korozija įtakoja greitesnį nuvertėjimą. Tokią pirkti tik kai daug nevažiuojate ir jums nebūtina, kad viskas veiktų. Patirtis rodo, kad tokios auto visai puikiai tarnauja naudojamos retai :D
Pilnas atsiliepimas...
2017-04-22
Ford Focus 2007 1.6 benzinas
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Sportiškas jausmas, viskas padaryta patogiai ir ergonomiškai.
Genda, stipriai nuvertėja.
Automobilis visai smagiai važiuoja, komplektacijos yra neblogos, kaip šio segmento automobilis yra visai talpus. Trasoje pakankamai garsiai važiuoja, tikrai trūksta 6 bėgio. Automobilį pirkau pirktą ir važinėtą Lietuvoje nuvažiavusį 90.000 km. su pilna serviso istroija. Per 3 metus nuvažiavau 60.000. Kaip automobilis nuvažiavęs tik tiek kilometrų turėjo nemažai bėdų: keistos visos traukutės, šarnyrai, guolai. pradėjo ūžti ir turėjo būti pakeista pavarų dėžė, galiausiai važiuojant autostrada subyrėjo variklis (lūžo virnas vožtuvas). Elektros gedimų nebuvo,variklis skysčių neleido, tepalų nevalgė. Detalės tikrai pigios, remontas brangiai nekainuoja.
Pilnas atsiliepimas...
focusininkas | 2016-08-12
Ford Focus 1.6 TDCi (66 kW)
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Salyginai patrauklus, praktiskas, nereikalaujantis daug demesio
Kaip ir pas visas - pavieniai oziukai
Automobilis, norimtiems darbinio arklio, priemones nusigauti is tasko A i taska B per daug negalvojant apie eksploatacijos kastus. Vidaus detales ganetinai solidzios, minkstas plastikas nebarska, saltu oru niekas negirgzda. Jauciasi a la vokiska surinkimo kokybe, jausmas sedint viduje net siek tiek primena jausma sedint kokioj A4, Volvo S40 ar panasioj sios klases masinoj. Vairuojant paciam gal tiek nesijaucia, bet keleiviai spejo pagirt ganetinai minksta vaziuokle ir komforta. Puiki garso izoliacija, dyzelinis variklis nebirbia kaip traktorius ir mieste nesportuojant motoro visiskai negirdeti. Aisku visas tas malonumas uzsibaigia vaziuojant vokisku arba lenkisku autobahnu, prie 140 ir daugiau per svilpima darosi ganetinai sunku girdet ir paties savo mintis :) Pliusas, kad i standartine komplektacija ieina cruise control, klimato kontrole, visokie sildomi stiklai (kurie, jei reikia juos pakeisti, kainuoja virs 200 EUR) ir kiti zaisliukai, kurie bando Forda bent ant popieriaus pritraukti prie savo klases konkurentu patogumo atzvilgiu. Mano paties pirktas modeliukas buvo imones automobilis, nubeges garbingus 340 tukst., bet tai per daug rupesciu nesukele nes vakaru europieciai savo company cars kazkaip myli ir visi aptarnavimai buvo daryti normaliuose servisuose ir laiku. Peugeot gamybos 1.6 TDCi(66 kW) turi galios vazinet mieste ir tik tiek. Vaziuojant ne magistraliniam kelyje kur tenka palenktyniaut su sunkvezimiais ir pensininkais bandanciais nusigauti i soda, tenka mustis i 4 pavara is 5. Problemine vieta - purkstukai (konkreciau, ju sealeris), kurie su laiku apsinesa suodziais ir pradeda cakseti po kapotu, leisdami kompresija laukan. Nekreipiantiems demesio i kuro sanaudas, rekomenduociau iskart griebti 2.0, kur minetos problemos issprestos ir norint istestuosi masina autobahne, tikrai nepritruks keliu km/h iki 200 :) Fordas tai ne Audi, BMW ar MB - vertes neturi, reikia pasinaudot ir ismest jei tik atsirado noras, nebent jau labai prisirisot prie jos :) Mano Focusui darytas vienas rimtesnis servisas, i kuri iejo dirzu, filtru ir skysciu keitimas beigi visu 4 silentbloku keitimas ir tai kastuoja apie 370 EUR. Ne per daugiausia. Apziureti jau minetus purkstukus ir galiniu numeriu apsvietima - problemine vieta deka debiliskos konstrukcijos nes i ta vieta prisirenka daug dregmes ir to pasekmej supuna laidai, kontaktai arba pacios lemputes ir daznai tenka keist. Lengvas problemos sprendimas - nusiardzius uzsandarinti kokiu tai silikonu kad nesimatytu ir sudeti LED. Ir grazu, ir uzmirsit apie ta vieta.
Pilnas atsiliepimas...
Arnoldas | 2016-08-02
Fokusuoklis - būčiau pirkęs ne dyzelį, būtų ok
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Važiuoklė, Talpumas
Variklis, dyzelis
Mano pirmoji mašina - fokusuoklis. Pats esu mašinų entuziastas, tačiau biudžetas ekonomiškai mašinai buvo tik 2,5k Eur, tad nutariau pasiimti 1,6 Duratorq fokusą. Paėmimo metu buvo riedėjęs 230k km. Deja, magijos krašte nusipirkau padarytą automobilį, nors iki 180k km turėjo vokišką serviso knygą, daug stebuklų atsitiko šiai mašinai per tuos 50k km. Pati mašina žiauriai talpi, važiuoklė standi, tačiau ne per kieta. Vairas kažkur per vidurį tarp BMW 3 ir Škoda - aukso viduryje. Jauti kur yra ratai, bet nepavargsti kai reikia parkuoti ar mieste sukinėtis. Komplektacijų būna įvairių, maniškė gan bazinė, tačiau visi pagrindiniai dalykai yra ir jų užtenka: radio control po vairu, AC ir šildomas galinis stiklas, bent jau šešios oro pagalvės. Važiuoklė - ne variklis, viskas pataisoma, net ir naujos dalys daug nekainuoja. Variklis - esminis jūsų pasirinkimas perkant šį automobilį. Pirkite benziną, na o dyzelių fanai pasiklausykite, kas bus blogai su šita mašina: Ligos kurias aš pats patyriau: Perėjimas tarp intercooler'io ir kolektoriaus (į jį taip pat dedasi paduodamo oro slėgio sensorius) yra linkęs trūkti - 60Eur, Turbina - kadangi tai VGT (variable geometry turbina) - restauravimas 300 Eur. Nepaisant susidėvėjimo, pilno veikimo metu variklis 80kW yra tikrai "nifty" - smagus ir užsukus turbiną tikrai nereikia melstis bandant ką aplenkti trasoje. Jis taip pat ir ekonomiškas, bet vėlgi reikia palaukti serviso ir ekonomija dingsta. Kadangi pasikeičiau visus diržus, tepalus keičiu kas 10k km ir nechaltūrinu nuvažiavęs į servisą. eksploatacijos kaštai per pirmus 9 mėnesius baigia priaugti iki 1,3k Eur. Tų pinigų niekaip iš mašinos neišsiimsi, belieka tikėtis kad po turbinos remonto šie pinigai bent atidirbs dar kažkiek. Turit pastebėti, kad visi minėti gedimai yra susiję su dyzelio sistema, benzininėje sistemoje visų remontuotų komponentų tiesiog nėra, tad daryčiau prielaidą, jog benzinas būtų tikrai nebuvęs brangesnis eksploatuot, turint omeny štukos eurų duobę, kurios +1-2l/100km per iiiiilgą laiką neiškasi.
Pilnas atsiliepimas...
 
123
Ford modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Mini  KaKaKa 
  Sport Ka  
  Maži FiestaFiestaFiestaFiestaFiesta
  Kompaktiniai EscortEscort   
 FocusFocusFocusFocus
  FusionFusion  
  Vidutiniai MondeoMondeoMondeoMondeo 
  Dideli ScorpioScorpio    
  Taurus 
  Kupė ProbeCougar   
 MustangMustangMustangMustang
 Puma   
  Kabrioletai   Thunderbird   
  Street Ka   
  Mini krosoveriai    EcoSport 
   Puma
  Krosoveriai   EdgeEdge
  KugaKugaKuga
    Explorer EV
  Dideli krosoveriai   Flex  
   Mustang Mach-E
  Visureigiai   ExplorerExplorer
    Bronco
  Dideli visureigiai  Excursion   
  ExpeditionExpeditionExpedition
  Pikapai   F150F150F150F150
   RangerRanger
  Dideli pikapai   Super DutySuper DutySuper Duty
  Mini vienatūriai    B-MAX  
  Vienatūriai   Focus C-MAXC-MAX 
  Dideli vienatūriai  GalaxyGalaxyGalaxy  
 Windstar   
  S-MAXS-MAX 
  Sportiniai   GT  GT 
  Daugiatiksliai   Tourneo / Transit ConnectTourneo / Transit ConnectTourneo / Transit Connect
   Tourneo / Transit CourierTourneo / Transit Courier
  Komerciniai  TransitTransitTransit
   Tourneo / Transit CustomTourneo / Transit Custom
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt