Vycka | 2024-04-16 |
škoda oktavia 2019 universalas
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
pliusai
iš minusų
|
Dsg viskas ok, šiaip beveik viskas gerai. "Beveik" vien dėl žiauriai silpnos garso izoliacijos. Kaip išsireiškė vienas meistriukas servise skarbonkė. Vien dėl to lenda dvi mintys arba parduoti arba įdėti garso izoliacija kuri kainuoja 1500€.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
Buvęs savininkas | 2023-11-29 |
Octavia 1.8 TSI
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Apart aptartų defektų - jokių gedimų per 2 metus ir +20000 km.
DSG pavarų dėžė, Tepalo problemos benzininiuose varikliuose
|
Nusipirkęs kurį laiką labai džiaugiausi - 2009 metų, beveik idealios būklės. Prieš perkant nuvežiau patikrai į autorizuotą Škoda servisą Vilniuje, rado keletą menkniekių, tačiau meistrai paminėjo, kad "šis variklis šiek tiek "valgys" tepalo. Paklausus kiek tas "šiek tiek" konkretaus atsakymo negavau. Reikėjo bėgti neatsisukus. Bet nusipirkau ir kurį laiką važinėjau be didesnių problemų.
Rezultatas po pusės metų:
kas 700 km reikėjo dapilti ~0,5L tepalo,.Vieni varikliai ryja mažiau, kiti daugiau. Mano automobilis pateko į "labai daug" kategoriją. Kiek žinau trečios kartos (2012-) modeliuose bėda sutvarkyta, Pasirodo, tai įgimta šių benzininių variklių bėda. Sutvarkoma, tačiau kaina +1000€.
DSG dėžė irgi ne patikimumo viršūnė - kartais nemaloniai subarškėdavo važiuojant lėtai, lyg neapsispręstų kurią pavarą jungti.
Apart to - važiuoja patogiai, patogumų užtenka, daugiau problemų neturėjo. Interjeras paprastas, nieko įspūdingo, bet užteko, trauka gera, ant kelio stovi stabiliai. Per 2 metus keičiau tik pažibinčio lemputę (0,7€), parduodant jau reikėjo keisti Diskus, kalades, kitas einamąsias detales.
Tepalų nekeičiau, nes vis tiek pastoviai dapilti reikėjo, tai būčiau tik švaistęs pinigus.
Pardaviau 2000€ pigiau nei pirkau, dėl žinomų defektų ir neaiškių Lietuvos automobilių rinkos kainų svyravimų. Klausti, klausti ir dar kartą klausti apie tepalo problemas perkant benzinu varomą automobilį
Pilnas atsiliepimas...
|
|
2022-09-21 |
2l D 110kw 2013m Oktaske
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
kantrus, istvermingas, gerai surinktas, paprastas, geras auto, malonus salonas, nesenstanti isore, praktiskas, gausi e-komplektacija, pigus islaikymas
nepigus, kuklus, paprastas, nuobodus, pataupyta ant medziagu salone, ant izoliacijos, keistoki dizaino sprendimai, nepopuliarus modelis, nera prestizo
|
Niekada nebuvau skodu fanas. Tas sukis "ir i darba ir i soda" yra sukurtas pencininkams ir vyresniems. (kas iki 30m galvoja apie darba sode?)
Bet taip kazkaip pasitaike netoliese atrasti nebrangu varianta su nedidele rida(iki 100tukst km)
Pirmas ispudis isedus - tvarkingas auto nekeliantis jokiu blogu emociju. Pakankamai "sviezias" salonas viduje. Truputi nervino tas savotiskas spidometras su saules tipo padalomis - originalu, taciau atrodo keistai. Mazoji navigacija - ne itin patrauklus variantas. Bet kazkaip prisitaikyti galima. (visada buna kazkokie kompromisai)
Sedynes is pirmo zvilgsnio Elegance komplektacijoje atrodo neblogai: pusiau oda ir veliuras. Geriau uz standartines. Bet veliau supranti, kad sioje vietoje stipriai sutaupe auto kurejas. Pagaminta popigiai - plonos konstrukcijos, paprastos kaip 2x2. (liaudyje - taburetes) ypac pasigendu sedimos dalies prailginimo kojoms - sedeti nepatogu, ypac vaziuojant toliau. (naujesniuose pasatuose ir superbe si beda istaisyta). Gerai saldo kondiske, maloniai reguliuojasi klimatas su ratukais, kaip pas golfa. Muzika paprasta, yra usb. Lieciamas ekranas. Patogus multimedijos valdymas nuo vairo mygtuku. grazus baltas skidelio apsvietimas. Daug elektroniniu pagalbininku. Patarciau pirkti automata - 2l komplektacijoje eina su stipresne DSG deze 250DQ. (1,6 - 200DQ kaip pasiseks) Jei neskubesi metyti pavaru ypac is galines i prieki, staigiai nestartuosi - tarnaus ilgiau, nes yra juntamas uzdelsimas, nespeja persijungti.
Isvaizdos dizainas - neutralus. vientiso tipo faros atrodo man geriau nei merso tipo kvadratukai atnaujinto modelio kartoje. Galiniai stopai ryskios permatomos raudonos spalvos gerai atrodo dar ir dabar. Is isvaizdos tikrai auto nera bjaurus. Labiau nesenstanti klasika. Galima be gedos vazinetis ir 2022m ir nieks nesupras, jog auto pagamintas 2013m. Viduje solidi komplektacija - pribumbasu tikrai daugiau negu eiliniame 7kartos golfe, kurie konkuruoja tarpusavyje. Ir kuris kainuoja beveik ta pati. Aisku salonas pas golfa yra viena galva auksciau, truputi geresnes medziagos.
Vaziuokle paprasta - pusiau minksta. Akmenu nesijaucia, bet ir neplaukia , kaip mersas ar A6. C klases Mersas Ceske - vaziuoja tik truputi minksciau,yra standesnis. NORMALI vaziuokle. Pas mane buvo su R17 grazaus dizaino originalus ratai - truputi aprudijo nuo agresivios plovimo chemijos plaunant ranku plovyklose. Su paprastais R16 turetu vaziuoti minksciau. Ant kelio stovi iki 100 normaliai - toliau apima keistas jausmas ypac netiesiame kelyje. Auto ideliai tinka TAXI - talpi, gera bagazine(patarciau imti chechbeka - atsilenkia kaip didelis cemodanas, priejimas geriau negu pas universala) Ilgom kelionem reikia priprasti, nestabilus ant didesniu greiciu. Visai kas kita butu RS komplektacija. Ten eina kitokia vaziuokle, pagerinta stabilizacija kelyje, taciau siek tiek kietesne. (is isvaizdos tikrai noreciau RS) - buves savininkas butent ir nusipirko RS dyzeli, del geresnes traukos ir isvaizdos ir automato. Dazai nera stiprus - kapotas lengvai apsidauzo nuo akmenuku - perkant atkreipti demesi. Pavaros jungiasi patogiai, variklis lankstus, atleidzia uzveluotus perjungimus.
Garso izoliacija - nekazka. Miesto ribose -ok. Uzmiestyje reikia muzikos, nes viskas girdisi. Bet kazko noret is darbinio arkliuko turbut nereikia.
Kuros sanaudos(mechanika): mieste 7-8l uzmiestyje 5-6(nuo 130km/h srebia 7 ir daugiau). Vidurkis 6,5-7l. Tas pats variklis, kaip passat ir golf,seat. Su 2l/110kv/150AG ir 1,6l su 77kw/105AG, kuris silpnokai traukia, ypac i kalna, lenkti reikia pagalvoti. Tokiu skelbimuose daugiausia ir kaina zenkliai skiriasi nuo 2l. Aisku pencininkams, taksiorams ir megejams "nelakstyti" aisku pats tas. Todel tokios komplektacijos populiarios. 1,6 ypac megsta ekonomijos numizmatai, kurie bando miesto zonos ribose tilpti i 6l. Kazkiek gelbeja pacipavimas - dadeda ekonomijos ir siek tiek galios - tokiu atveju speju butu galima is bedos ir su 1,6 vazineti. Bet asmeniskai juos apeiciau.
Dabar apie remontus - techniskai tvarkingas, nedroziant , vazinejant lygiomis nekalnuotomis vietomis agregatai laiko virs 120-130tukst. Paciam pravaziavus virs 20tukst parejo priekiniai stbdziai(neprejo technikines, atlaike kokiu 40-50tuks tikrai)- 300eu geresnes firmos diskas ir kaladeles su darbu. Tepalas backoje su filtru + keitimas - 70-80eu. Vaziuokles netvarkiau per visa laika. Taciau del dazno sankabos drozimo, parkuojantis ikalnese ir siauro, nepatogaus parkingo nusprogo sankabos cilindriukas(nuo 2014m eina jau naujesnis modelis, kur cilindras randasi sankabos viduje ir keiciasi kartu su ja) Senesniem modeliams galima pasikeisti paciam uz 60eu nusipirkus detale. Mano atveju kainavo servise 600eu su nauja nepilna sankaba. Daugiau per 2m lyg ir nieko nekeiciau.
Apibendrinant - tai visai neblogas darbinis, kuklus, nekrentantis i akis auto, kuris nepleso kisenes, patikimas, galima drasiai keliauti ir ilgesnius atstumus, jeigu nemaiso komforto trukumas. Labai kantrus auto - priziurint gali tarnaut labai ilgai ir nuobodziai. Nedrasko akiu salono viduje(ne kaip batmenas bmw5 ar koks kitas moraliskai pasenes auto) Puikus kainos ir kokybes santykis. Atidirba visas investicijas ir nenuverteja greitai. Stiprus konkurentas savo klaseje. Vertinamas ir mylimas pirkeju. (truputi sunkiau parduoti su 2l varikliu uz didesne kaina, nes dauguma pirkeju tai neesminis kriterijus, svarbiausia - juk kuo pigiau) Daugiau pliusu negu minusu. Itin megstamas perekupu. Daugumos neivertintas, nepopuliarus tarp jaunimo.
pirkau uz 6000 - dabar virs 8000 su tokia pat rida butu. Bet infliacija, metai, rida numusa kaina. Su didele rida galima ir uz 4-5t turbut rast su 1,6d. Bet 2l eina apie 8t. (7t - 600t rida)
isvardinta imt automata su 2l ir didesniu ekranu. jei liks pinigu su RS apdaila ir mazesne rida
Pilnas atsiliepimas...
|
|
2021-10-11 |
Puiki škoda
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Tik pliusai minusu nera
Nera minisu
|
Skoda octavia combi tdi mano 2016 metu versija puiki gera garso izolecija molonus važiavimas gerai reguoja į vairo posuki talpi kokybiška tik pliusai
Pilnas atsiliepimas...
|
|
Olegas | 2021-08-19 |
Puikus automobilis už tokius pinigus
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Patikimumas, degalų sąnaudos, priežiūros išlaidos, komfortas, surinkimo kokybė, pavarų dėžė, infosistema, bagažinė
Dinamika, triukšmo izoliacija, vidaus erdvė, kietoka pakaba
|
Pirkau naują salone ir automobilis pasirodė esąs tikrai puikus, per dvejus metus niekada nesikreipiau dėl garantinio remonto, nebuvo jokių problemų, labai patikimas automobilis ir puikiai surinktas, be jokio salono triukšmo ar girgždėjimo nei vasarą, nei žiemą. Automobilis ekonomiškas, bet kai kurie skundžiasi dinamika. Tačiau tai nėra lengvas automobilis, todėl 110 AG sakyčiau yra gana efektyvus, man niekada labai netrūko galios. Esu patenkinta bagažinės erdve, matmenys tikrai neblogi. Vis dar kartais nustembu, kiek daug visko gali tilpti. Esu patenkinta ir tai, kad automobilis stovi gana aukštai – tai buvo labai naudinga šiomis žiemomis :) Be problemų išlipdavau iš sniego pusių ne tik snieguotuose kiemuose, bet ir užmiestyje. Apskritai per dvejus metus neradau nė vieno rimto minuso. Nesiginčysiu, yra smulkių minusų, bet jie man tiesiog nėra labai svarbūs.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
2021-01-01 |
Skoda oktavia 2014m 2.0TDI 110kw combi
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Gražus dizainas daug vietos geri varikliai 2.0 110kw gaminami nuo 2013metu kuro sanaudos nuo 4l-7l
Visos turi minusu
|
Smagi graži auto jei pirksit tik 2.0 TDI 110kw nuo 2013metu jie pradejo eiti traukos uztenka kuro sanaudos uzmiesti ~4l mieste iki 7l
Pilnas atsiliepimas...
|
|
2020-11-29 |
Praktiškas ir gražus automobilis
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Talpus ir praktiškas; Nebrangus išlaikymas; Pakankamai patikimas; Mažos kuro sąnaudos;
Ilgos galinės durelės hečbekuose; Kai kuriems vairuotojams 77kW variklio galios nepakaks;
|
Skaityti atsiliepimus įdomu, bet, kaip pats įsitikinau, geriausia yra išbandyti mašiną pačiam, nes atsiliepimai yra labai subjektyvus dalykas.
Na bet štai, ką aš manau apie savo Škoda Octavia Hečbeką. Graži išvaizda. Labai patinka, kad atrodo kaip sedanas, bet bagažinė kaip hečbeko. Labai patogu patalpinti bagažą. Mašinos su tokiu kėbulu yra retenybė. Patinka galinės lempos. Naktį Octavią visada atpažinsi iš galinių lempų.
Patinka, kad mašinoje yra normalus rankinis stabdis, o ne elektrinis, kuriuos dabar deda į visas naujesnes mašinas. Elektrinis rankinis stabdis yra blogis. Dabar sunku rasti mašiną su normaliu rankiniu. Kai rinkausi mašiną, Golf 7 man labai patiko, bet nepirkau vien dėl to, kad neturi normalaus rankinio stabdžio.
Jautrūs stabdžiai. Kilimėliai prisitvirtina prie grindų ir nesimala po kojomis. Mašina kaip tokio dydžio vairuojasi smagiai. Salone panaudotos pakankamai geros kokybės medžiagos. Tikrai nesijaučia, kad kažkur buvo labai taupyta. Važinėjant trumpais atstumais, sustojus ir išjungus variklį, nenustebkit, jei ventiliatorius neišsijungs kurį laiką. Tai reiškia, kad vyksta DPF filtro regeneraciją. Važinėjant ilgesniais atstumais regeneracija įvyksta paties važiavimo metu.
Minusai:
Prieš tai vairavau Passat B5 sedaną. Po Passato Škodoje šiek tiek pasijautė prastokas matomumas pro galinį stiklą, nes jis labiau pagulęs, nei Passate, todėl matomumas vertikalai šiek tiek mažesnis.
Hečbeko galinės durelės yra ilgos. Iš pradžių reikia prie jų priprasti, o taip pat būti atsargiam išlipant stovėjimo aikštelėje.
Norėjau pasikrauti telefoną per mašinos USB lizdą. Nekrauna. Išsiaiškinau, kad ne visus telefonus krauna. Tiesiog kai kurie telefonai nesupranta, kad buvo pajungti pakrauti. Ne problema, nes kraunu telefoną per 12V lizdą šalimais.
2013 metų modeliuose neturint VCDS programos neina atstatyti serviso priminimo laikmačio. Ne problema. Nusipirkau iš kiniečių HEX-V2 laidą už 25€ ir atstačiau serviso laikmatį pats. Modeliuose nuo 2014-ų metų serviso laikmatį galima atstatyti įprastai per prietaisų skydelį.
Daug kas rašė, kad variklis per silpnas. Čia priklauso nuo kiekvieno asmeninių poreikių. Aš pirmą kartą pravažiavęs iškart supratau, kad galios man pakanka.
Kiti rašė, kad garso izoliacija silpna. Mane garso izoliacija visiškai tenkina. Variklio garsas pakankamai tylus. Važiuojant 100 km/h labiau girdisi vėjo švilpimas nei variklis. Aš daug mieliau klausausi vėjo nei variklio garso. Dar turiu pastebėti, kad važiuojant blogais keliais į purvasaugius atsimušantis purvas ar akmenukai girdisi labai gerai. Tai šita prasme garso izoliacija nėra gera, bet aš dažnai po purvus ir nevažinėju nevažinėju.
Kiti rašė, kad garso sistema prastoka. Gal aš nežinau, kas yra gera garso sistema, bet mano mašinoje muzika skamba tikrai neprastai ir jokių nusiskundimų aš neturiu. Labai daug Octavių buvo parduota Lietuvoje, todėl, jei renkatės, ar pirkti iš užsienio parvarytą ar Lietuvoje pirktą ir eksploatuotą, rinkitės lietuvišką variantą. Daug mažesnė tikimybė dėl atsuktos ridos ir mažiau tikėtina, kad mašina turėjo auto įvykių.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
2020-11-18 |
Octavia 2.0l 110kw DSG 2016m
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Didele bagazine, ekonomiskas
Smagraciai byra, brangus keitimas, zibintuose ledai trumpai laiko, brangus remontas, nauja deti dar brangiau.
|
Sveiki. Na ka, parasysiu apie skoda. Turiu skoda 2016m. Universala 2.0l 110kw DSG 6 begiu. Masina kaip masina. Vaziuokle su r17 gan kietoka, galetu buti minkstesne, nors be premium klases automobilis. Garso izoliacija taip pat nera gera, girdisi tikrai tiek variklis tiek padangu uzimas. Toliau, automatas.. automatas gan bukas, galetu staigiau metyti begius, kaikuriuose modeliuose galima nusistatyti sport, normal, comfort dezes veikima, siulyciau toki varianta pirkti, bet pas mane nera gaila sios funkcijos. Galios lenkimui pakanka, bet manau pacipuosiu saugiai iki 130-140, maloniau bus vaziuoti. Turejau 2 dideles problemas. Tai : smagratis ! Pradejo barsketi ant laisvu saltu motoru, remontas kaip kur, man su viskuo gavosi 700eu. Toliau ! Lempos, pas mane yra su led juosta apacioje, kaip dienos sviesos. Vienos lempos pradejo geltonai sviesti ledas. Mazai kas tai tvarko. Jei tvarko tai reikia donorines lempos is kurios isims veikianti leda, kiek jis veiks vel gi neaisku, nauja lempa nuo 350eu, jei pirksi viena, tai skirsis spalvos ir siaip, nauja yra nauja, tad reiks abi naujas pirkti. O siaip bendrai, neblogas eko klases automobilis uz tokia kaina. Del vietos, tai tikrai pakanka.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
2020-05-19 |
Octavia 2.0 tdi
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Patikimas, pigus
Sako,kad rudys, bet as su tokiom dar nesusiduriau
|
Vairuoju 2016 Octavia, rida dabar jau 103k, asmeniskai as pravaziavau 35k.
Sanaudos vidurkis apie 6.3L, vaziuojant 70proc uzmiesty ir Vilniaus aplinkeliais ir 30proc mieste.
Komplektacijoje yra adaptyvinis cruise- rekomenduoju!! Po sito gerio lb sunku vairuoti automobili kurisnto neturi.
Iki tobulumontruksta tik liniju asistento ir automatines pavaru dezes.
Remontas: masina dar garantine, neesu tas kuris lb saugotu ir vaziuodamas per duobes pristabdytu, taciau nubezus i Skoda retai kankeicia be tepalu ir kitu einamuju daliu.
Visumoje tai geras pasirinkimas ir puikus kainos ir kokybes santykis
Pilnas atsiliepimas...
|
|
2020-04-22 |
Škoda Octavia 1.4 TSI Elegance, mechanika
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
1.4 TSI - optimaliausias variklis (galios ir ekonomijos santykis). Erdvė galinėse sėdynėse ir bagažinėje.
Garso izoliacija, kietoka pakaba.
|
Automobilis pirktas naujas 2013 m. pabaigoje. Per 6,5 metų nuvažiuota 128 000 km. Vidutinis kuro sunaudojimas neviršija 6 L (važiuoju mieste/užmiestyje - 40/60). Variklio galios (103 kW) pilnai užtenka. Didžiausias šio variklio pliusas - galios ir ekonomijos santykis. Kol kas remonto išlaidos minimalios (žr. žemiau), tad nemanau, kad reikia abejoti automobiliu patikimumu.
Pakaba galėtų būti minkštesnė. Pakabos kietumas nesuteikia tikslumo automobiliui trasoje. Automobilis ant kelio "stovi" vidutiniškai ir tikrai nėra skirtas sportiniam vairavimui.
Prastoka garso izoliacija (tiek iš po arkų, tiek ir iš variklio skyriaus). Vokietijos autobanuose važiuoti greičiau kaip 150 km/h nelabai komfortiška. Ilgose kelionėse sėdynės nepatiko nugarai, bet čia gal asmeninės bėdos... Dėl kėbulo aerodinamikos labai purvinasi automobilio šonai ir ypač veidrodėliai. Nustebino priekinio stiklo kokybė - jau po antros žiemos ant stiklo buvo aibė įbrėžimų.
Salonas atrodo spartietiškai, bet čia jau vokiško ordnungo įtaka ;-) Kita vertus, salono medžiagos patvarios ir iki šiandien niekur dar nenusitrynė. Būtina paminėti bagažinės ir galinių sėdynių erdvumą. Manau, Octavia šioje vietoje yra prie lyderių savo klasėje.
Apibendrinimas. Geras ir patikimas automobilis šeimai kasdieniame gyvenime. Aišku savito šarmo ar charizmos trūksta ;-(, bet čia jau reikia taupyti ant Ferario ;-)
Tai mano antra Škoda. Panašu, kad bus ir trečia ;-)
Per 6,5 metų tvarkyta (neskaitant privalomų serviso aptarnavimų):
1. pakeisti stabdžių diskai ir pr./gal. kaladėlės (95 000 km),
2. pakeisti kondicionieriaus ir aušinimo radiatoriai (107 000 km).
Ir daugiau nieko nedaryta...
Kol kas jokių korozijos pėdsakų ant kėbulo nėra.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
|
123 |