2022-08-02 |
Puikus kokybės/kainos santykis
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Gera kokybė už santūrią kainą
Neišsiskiriantis, arčiau kuklumo. Reiklesniam žmogui jis nesiūlo kokio nors prestižiškesnio dalyko.
|
Pirkau š.m. balandį, nuvažiavau virš 4 tūkst. Kapotą atsidariau gal porą kartų. Mašina puikiai tinka jaunai šeimai, kaina nesikandžioja, o kokybės pakankamai daug. Žinoma, jei nesivaikote "statuso" ir nesižavite sunkvežimių dydžio visureigiais (galva neišneša - kodėl jie taip madingi?). Variklis dinamiškas, pagreičiai aukštesnėmis pavaromis geri. Žemomis pavaromis pagreičiai kuklesni, bet gal dar neįpratau sklandžiai perjungti. Kuro sąnaudos tik 5.4 visoje distancijoje (užmiestyje gal 1/3 distancijos, 2/3 mieste), manau, kad tai labai geras rezultatas. Tačiau važinėju pensininko režimu pavadinimu "lengvas pedalas", toks daug kam bus nepriimtinas. Stengiuosi taupyti, nes ir esu pensininkas. Jei važinėti agresyviau, o tą tikrai nesunku padaryti, sąnaudos labai greitai auga, nesunkiai privarysite iki 8 ltr. Patinka 2 cilindrų režimas, mieste juo važiuoju gal trečdalį kelio, užmiestyje didesnę dalį. Problemos pasitaikė tik mažytės. Rimčiausia - pasikračius kokius 10 km nelygiu žvyrkeliu, pradėjo labai negražiai barškėti priekinė panelė. Turbūt suveikė kombinacija: saulės įkaitinta juoda panelė + žvyrkelio vibracijos. Stuksenau ir "raminau", bet pasitaisė savaime, važiuojant asfaltu. Gerais keliais nebeatsikartojo. Buvo užsidegusi įspėjamoji lemputė (šauktukas geltoname trikampyje), bet kol nuvažiavau iki serviso pasiaiškinti, užgeso. Jokių nusiskundimų neturiu, bet dar nedaug ridos. Kai kam gali nepatikti variklio garsas didesniais sūkiais, man tas nesvarbu. Kol kas manau, kad kuklesniam žmogui tai puikus auto. Gal problemos dar priekyje? Jei ieškote statuso ir išskirtinumo, šis auto turbūt netiks. Jei esate kuklesnis, ieškote praktiškumo, šis automobilis tiks puikiai. Rekomenduoju vidurinę Ambition komplektaciją, geriausios pastebimai brangesnės. Verta papildomai užsakyti galinio parkavimo sistemą. Bazinis IT ekranas nedidelis ir turi nedaug funkcijų (toks pas mane), jei norėsit navigacijos, reikia rinktis brangesnę opciją.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
2022-01-06 |
Skoda Scala 1.5 TSI DSG style
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Dinamiškas, gana ekonomiškas, sklandi DSG dėžė, gražus dizainas.
Prastoka garso izoliacija, prastokos sėdynės (nors šildymas veikia puikiai :) ), galinių amortizatorių darbas.
|
Ką perki ir už kiek perki tą ir gauni :) Ekonominis/biudžetinis auto. Mano atveju biudžetas ribotas iki 23 000 eur. Renkantis naują auto pagrindiniai reikalavimai buvo: racionalaus galingumo variklis, automatas, hečbekas arba universalas. alternatyva buvo Octavia 150AG su mechanine dėže arba Octavia 110AG automatas, buvo ir GOLF 110AG automatas, bet nepatiko, kad valdymas salone jau vien elektroniais mygtukais, dauguma priliečiant... Į kurą šiuo atveju nekreipiant dėmesio, lyg visi benzinai.
Įvertinus tai, kad 90% laiko važiuojama vienas ar dviese, tai likau prie Scala pasirinkimo. Per 8mėn jau nuvažiuota beveik 20 000km. Salonas gan erdvus ir priekyje ir gale. Bagažinė nėra per didelė bet dažniausiai jos pakanka. Iš tikrųjų tai ir kelias ilgesnes keliones turėjome iki Gdansko (4 keleiviai su bagažu ir šuo) - tilpome, ir iki Zakopanės dviese. Kelionės labai nevargino, bet žinoma, negalima lyginti su komfortiškesniais auto.
DSG veikia tikrai sklandžiai (ir prie lauke -15). Aišku turi tą savo uždelsimą, bet priprantama. Aš iš esmės dyzelistas (visos auto buvo DYZ.), tai dar pratinuosi, kad lenkimo metu peršokinėja bėgiai stipriau ir užkyla apsisukimai, bet šiuo atveju dar praktiškai neteko gazo laikyti užmynus ant dugno, kas būdavo su silpnesnėmis dyzelinėmis, kai visai nevažiuodavo :)
Kažkas minėjo, kad senos kartos šildomas stiklas blogis.. Gal kai kurių akys jautresnės. man tai nekliuvo nei vasarą nei žiemą. tik paėmęs naują mašiną, grįžęs namo, ėjau pasitikrinti ar priekinis stiklas šildomas, nes prieš tai to tinklelio nepastebėjau :) Man ta funkcija super.
Mašiną rinkausi iš sandėlyje esančių modelių, jie visi komplektuojami vienodi. Mielai vietoje galinės kameros rinkčiausi adaptyvaus greičio kontrolę (teko bandyti ant VW - labai labai patogu).
Lietaus jutiklis - man atrodo net per jautrus.. Kai vos vos dulksna krenta, norėtųsi, kad valytų dar vos vos rečiau nei žemiausia automatinė parinktis, nes tada brauko beveik sausą stiklą.
Automobilis mažas, bet srebia vistiek savo :) Labai atsargiai važiuojant galima tilpti plius minus į deklaruojamus duomenis. Važiuojant su srautu ar vos vos greičiau, pusiau miesto režimu 6,5-7 litrai. Daugiau akseleruojant vidurkis labai greitai auga :) pirmą kartą bandžiau technologiją TSI (kai gali atsijungti 2 cilindrai), sunku pasakyti kaip dažnai ir kiek naudos jie duoda, nes atsijungia praktiškai tik visiškai lygiam keliui esant ir visiškai nesant jokios apkrovos. Jeigu kartais visgi padidėjus apkrovai sudvejoja įjungti 4 cilindrus pasijaučia tokia vibracija, bet nieko baisaus, varginančio ir buvo vos kelis kart ant tokios ribos, visais kitais atvejais suprantu tik iš skydelio rodmenų, kad veikia tik 2 cilindrai.
Kažkas skundėsi dėl plastikų. Nežinau ar gali būti skirtumas dėl komplektacijos, bet style, niekas ten nei braška nei traška.. Garsiau klausantis muzikos, kažkur vibruoja, bet dažniausiai dėl to, kad primesta kokių daiktų daiktadėžėse. Važiuojant ar darinėjant dureles jokių triukšmų nėra. Bet va šiek tiek erzina durelių vyrių garsas :) su sekaniu aptarnavimu bandysiu klausti kad kažkuo suteptų. Negirgžda, bet kažkaip kliūva ausiai.
Pastebėjimai iš blogesnės pusės:
1. Mažokai vietos daiktams pasidėti. Vos kelios mažos kišenės, vietos.
2. Kaip jau kažkas komentavo, tikrai erzina, kad valytuvai palieka per daug nenuvalytos vietos ties vairuotojo statramsčiu. sustumia sniegą, kuris linkęs ten laikytis, tada valytuvas grįždamas atgal dalį drėėgmės traukia atgal ant stiklo mažindamas matomumą.
3. Nežinau, kodėl bet valytuvai būdami praktiškai nauji, gan garsiai dirba dažniausiai, toks braukimo garsas nemalonus, nebent stipriau pilamas lietus (gal iš esmės vekia lietaus rūgštingumas, šarmingumas.. O gal guma šiaip sau).
4. Drėgnesnėmis sąlygomis labai traukia visus galinius langus ir sunkiai juos nušildo.
5. Norėtųsi kažkokių kitokių amortizatorių gale. Važiuojant 4iese, kažkaip lyg netaip leidžiasi ar atmeta.
6. Nustebino, kad sutaupė ant variklio dangčio amortizatoriaus :) Stovi ten pastatoma lazda :) Gerai, kad naujai mašinai ten reikia landžioti tik langų skysčio papildymui.
7. Nežinau ar skoda app ar telefonas kaltas (samsung), bet išsisaugojus mašinoje keletą dažniausių numerių per 1-2 savaites jie vis nusimuša.. Nebesaugoju..
8. Norėtųsi geresnės garso izoliacijos.
9. Sėdynių norėtųsi geresnių už bendrą tokią kainą. Vizuliai lyg ir nieko, bet per prastos su aukščiausia standartine komplektacija. Kol kas pastabų nėra. Reikėjo šiek tiek papildyti tepalo nepasiekus 15 000km, bet lygtai visoms auto pan iki pirmojo keitimo. Tiesiog pabandyti auto. Jei įmanoma su konkrečiu varikliu ir greičių dėže. Nes išbandžius skirtingus, kartais po to būna neatitikimų su iškeltais lūkesčiais.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
2020-07-06 |
Patobulintas, tačiau hierarchiškai vis dar "Rapid" modelis
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Patogu ant galinės automobilio sėdynės (ilgas atloštas suolelis), nemaža bagažinė, rankinis stovėjimo stabdis, vis dar likusios analoginės temperatūros valdymo rankenėlės, nedidelė masė (
Prastoka interjero surinkimo kokybė, girgždančios/traškančios durelių rankenos ir centrinė konsolė, garsiai traškanti valytuvų relė, prastai veikiantis lietaus jutiklis, didokas apsisukimo radiusas, ilgokos pavaros
|
2018 m. pastebėjus pirmąsias kėbulo rūdis ant mano 2008 m. laidos antros kartos (1Z) Octavijos, nutariau pradėti dairytis naujo VAG grupės automobilio. Pradžioje rinkausi tarp 7 kartos Golfo ir 3 kartos Octavijos. Abu modeliai jau buvo gan atsibodę, vienaip ar kitaip ne kartą išbandyti, norėjosi kažko šviežio, tad kaip tik tuo metu atsiradus pirmiesiems naujo Škodos hečbeko teaseriams, nutariau palaukti, ką pasiūlys Škoda.
2018 m gruodį oficialiai pristačius Scalą, žmonės tikėjosi naujojo Rapid. Tačiau Škoda, pateikdama naują modelio vardą, naują gan dailų dizainą, geresnes salono medžiagas ir MQB A0 platformos nešamas technologijas, aiškiai stengėsi atsiriboti nuo Rapid modelio. Aiškus atsiribojimas nuo Rapid matėsi ir kainoraštyje - už tą pačią kainą (atsižvelgus į nuolaidas) tuo metu buvo galima įsigyti į gamybos pabaigą einančią Octaviją. Visgi naujo modelio šarmas ir didelio automobilio poreikio nebuvimas nugalėjo.
Savo Scalą eksploatuoju jau 9 mėnesius. Kadangi automobilį patinka valdyti pačiam, pasirinkau Style variantą su 1.5 TSI ir mechanine pavarų dėže.
Važinėju nedaug, praktiškai tik maršrutu darbas/namai, tad kol kas nuvažiavau tik 7000 km.
Įspūdžiai gan dviprasmiški ir kuo toliau, tuo labiau jaučiu vadinamąjį "buyer's remorse". Ypač po to, kai išbandžiau naujos kartos (A8) Octaviją.
Iš vienos pusės - Scala kasdien džiugina savo išvaizda, o 1.5 TSI variklis, persėdus iš senojo 1.9 TDI PD, stebina savo tyliu darbu ir nebloga dinamika (visgi dyzelinio variklio sukimo momento ir PD variklių jautrumo į akseleratoių pasiilgstu).
Tačiau, kaip sakoma, velnias detalėse.
O tos mažos detalės kasdien primena, kad vienaip ar kitaip, Scala hierarchiškai vis dar yra Rapid įpėdinis, komforto ir kokybės atžvilgiu Octavijos lygio nesiekiantis automobilis.
Kasdieną, įlipant ir išlipant iš automobilio apie tai primena traškančios ir girgždančios durų rankenų plastmasės, per kelio nelygumus važiuojant pradedančios braškėti centrinio ekrano ir dekoratyvinės plastmasės.
Lyjant lietui, apie kiekvieną valytuvų brūkštelėjimą jums kaip Ladoje jus informuos garsiai traškanti relė, o apie automatinio valytuvų režimo naudojimą galite pamiršti - net ir lyjant nestipriai, mieste priekinis stiklas spėja pilnai pasidengti vandeniu iki nullinio matomumo ir tik po kelių sekundžių įsijungia valytuvai.
Taip pat valytuvai ant priekinio stiklo vairuotojo pusėje palieka labai didelę paraštę - tai ypač nervina, kai drebia šlapdriba ir valytuvai suplaka sniego kalną.
Taip pat siųlyčiau atkreipti dėmesį, kad galinių ratų posparnių priekinė dalis prastai priglunda prie rato arkos - po posparniu lengvai patenka ir kaupiasi purvas.
Apie hierarchiją išduoda ir tokie smulkūs, iš A0 platformos paveldėti dalykai, kaip plastmasinės kairės kojos atramos nebuvimas (jos vietoje stora, tanki kiliminė danga, kuri ilgainiui užsiteršia purvu ir smulkiais akmenukais, kurių pilnai išvalyti neįmanoma), "slidžių" angos nebuvimas galinėse sėdynėse, kuris kartais praverčia nenulenkiant galinės sėdynės gabenant ilgesnius daiktus, kliminės dangos nebuvimu durų kišenėse ir pan.
Prie neigiamų emocijų prisideda ir paties padarytos klaidos komplektuojant automobilį.
Elektra šildomas stiklas žiemą yra labai geras dalykas, tačiau ne tada, kai jis senovinės technologijos - su per visą stiklą integruotais laideliais.
Jokiu būdu nepatariu užsisakinėti šio malonumo, nebent norite, jog saulėtomis dienomis ir naktį pasijustumėte taip, tarsi sirgtumėte katarakta.
Ko gero keisiu stiklą standartiniu variantu.
Tuo tarpu Superb, Kodiaq ir naujame Octavia (A8) modelyje stiklas šildomas su integruota metalo plėvele - neturėdami jokio vizualinio diskomforto žiemą be grandiklio greitai atsidirpdysite stiklą, o vasarą metalinė plėvelė dalinai atspindės saulės IR spektro dalį - saulė lėčiau prikaitins automobilį. Win win.
Taip pat pražiopsojau, kad jeigu neužsisakinėsite juodo stogo apmušimo arba stiklinio stogo, standartinė šviesi stogo apdaila bus aptraukta ne audiniu, o pagaminta iš savotiško popieriaus/veltinio - bet koks neatsargus prisilietimas ar ištepimas ant tokios medžiagos lieka visam laikui, o bandymas valyti tokią medžiagą sugadina/sutrina stogą dar labiau.
Jeigu neužsisakinėsite dekoratyvinės salono iliuminacijos LED juostele, komplektacijoje nebus kojų apšvietimo.
Gal ir gerai - nereiks žiūrėti į purvo ir akmenų pilną kairės kojos kiliminę atramą.
Kalbant apie vairavimą, automobilio pakaba gan komfortiška, tačiau kasdien nervina tai, kad, nors Scala'os ratų bazė yra trumpesnė už Octavijos, jos apsisukimo diametras yra apie 30 cm didesnis.
Ir nors tai atrodo nedaug, tačiau praktiškai tai jaučiasi, ypač kai tenka statmenai parkuotis arba išvažiuoti iš ankštos vietos.
Taip pat mechaninės pavarų dėžės (MQ250) pirmosios dvi pavaros jungiasi su pasipriešinimu (tinka žodis "notchy") - papuolus į kamštį ilgainiui tikrai pradeda nervinti.
Galbūt tai ridos klausimas, kada pralaisvės.
Nauja mechaninė VAG'o dėžė MQ281 daug smagesnė - pirmos pavaros man pasirodė trumpesnės, jungiasi labai lengvai, be pasipriešinimo.
Nenoriu sudaryti įspūdį, kad tai blogas automobilis - visumoje, blaiviai vertinant, taip tikrai nėra.
Tačiau, jeigu esate smulkmeniškas/-a kaip ir aš ir jeigu leidžia biudžetas, siūlyčiau vietoje Scalos geriau rinktis Octaviją. Net ir važiuojant lygiu keliu, garsiai barškėjo analoginis prietaisų skydelis.
Pagal garantiją dėl to servise apsilankyti teko 2 kartus. Abu kartus nesėkmingai - po kelių dienų barškesys grįždavo.
Greičiau pralėkus Vilniaus senamiesčio trinkelėmis grįstomis gatvėmis, problema išsisprendė.
Nemalonus bonusas - servisas, baigęs prietaisų skydelio permontavimą, sugalvojo pavalyti savo pirštų antspaudus ir dulkes ir kapitaliai subraižė jo skaidrų plastiką.
Pažiūrėjus prieš saulę, net ant mano 10 metų senumo octavijos taip blogai nebuvo.
Bandyti kažką įrodyti beprasmiška. Skaitmeninis prietaisų skydelis čia turi privalumą - ekrano taip paprastai nesubraižysi.
Net ir važiuojant lygiu keliu, keistus poškėjimo garsus skleidė statramstis.
Vėl apsilankymas servise - šįkart sutvarkė iš pirmo karto, garsas dingo.
Bonusas - dabar statramtis šiek tiek atsiknojęs, o puikusis veltinis stogas toje vietoje sutrintas.
You win some, you lose some.
Buvo sugedusi automatinė pagalbos iškvietimo sistema (eCall) - automobilis pats nuolatos skambinėdavo pagalbos tarnyboms.
Sutvarkė pagal garantiją.
Giržda priekinės pakabos sailentblokai (ta pačia liga serga Octavia).
Kaip ir su visais naujais automobiliais, per pirmuosius metus prarasite 20 - 25 % automobilio vertės. Pačiupinėti, paspaudinėti interjero plastmases, durų rankenas.
Palyginti medžiagų ir surinkimo kokybę su Octavia ir Superb.
Neužsakinėti elektra (laideliais) šildomo priekinio stiklo.
Neverta užsakinėti papildomos garso sistemos.
Nepamiršti užsakyti salono iliuminacijos.
Jeigu pirmenybę teikiate komfortui ir minimaliam padangų triukšmui, nepirkite didesnių nei R16 ratlankių.
Esant finansinėms galimybėms siūlyčiau geriau pirkti naują Octavią (A8) arba praeitą A7 modelį.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
2020-06-02 |
Scala 1.0 TSI 2019 - tai yra Čekiška Renault
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Manevringa
Begalo daug
|
Siaubingas automobilis, kietas, pigus plastikas salone, Variklis kaip sraigės, sėdynių apmušalai pigūs. Už tai vietos daug. Sąnaudos kosminės, keistas dizainas,multimedia veika neaiškiai, IR UŽ ŠITĄ SCALA PRAŠO 15,540 EUR?!!!! tai yra beprąsmiškas laiko ir pinigų švaistymas. Neaiškinsiu ar pirkti ar ne. Čia jau jums spręsti.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
2019-09-27 |
Liuks mašinyte
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Pigiai važiuoja, patogi.
Dar nedavaziavom iki minusų 3000km nuvažiuota.
|
Labai patenkinta žmona, pigiai važiuoja, dar nera ką pasakyti, nuvažiuota 3000 KM, 4.2 ltr/ 100km, ďyzelis, labai patogios sėdynės "dynamic", labai greit įšyla salonas, automatas 7 DSG, apžiurejom daugelį tos klasės konkurentų, Škoda scala tik įlipus “užkabino", beveik viskas ko realiai reikia sudėta į bazinę įranga, style versija.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
|