Romas | 2024-02-04 |
Skoda Octavia 2010, benzinas 1,8 variklis 118 kw
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Labai talpus ir manevringas auto.
Nera tokiu.
|
Pirkau automobilį prieš trejus metus.
Ir esu sužavėtas.
Geras valdomumas, patogumas, ir kas svarbiausia talpumas. Labai geras derinys. Tyliai veikiantis TSI 1,8 variklis yra pats geriausias pasirinkimas iš šio segmento benzininiu varikliu. 1,2 ir 1,4 ne kokie atsiliepimai. Tepalo variklis gamykliskai valgo tai normalu visiem volkswagen grupes benzininiams, kad 10 000 apie litra tepalo tai normalu, net manuale taip raso. Jei jau daugiau valgo tai mašina bus nekokybiškai eksploatuota ilgai stovėjusi ir panašiai, bet čia su visais benzininiais motorais. Per tris metus nieko ipatingo nesugedo viena traukė, galinio žibinto LED kelios lemputes, 24 eurai ir pačiam paprasta pasikeisti jei kiek krapštaisi prie mašinos. Tiesa dar buvo užsidegusi oro pagalvė prijungus prie kompo pažiejau youtubei kad tiesiog durelėse kai darinėji laidas palūžęs buvo, laida sutvarkiau problema išsisprendė. Automobilio šiek tiek prošvaisa yra didesne negu paprastu auto. Beje, į jį patogiau ir įlipti manau, kad dėl prošvaisos.
Šiaip automobilis labai tyliai veikia salone nesigirdi jokiu triukšmų. Tai yra patikimas ir geras darbinis arkliukas. Palyginus su audi tai škoda gerai stovi ant kelio, su audi nėra isižeminimo atrodo ratai sau vairas sau, o škoda atvirkščiai jauti žeme po kojom :). Gerai reaguoja ratai į vairo pasukimą. Golfas šiek tiek geriau valdomas, bet golfe uždėti labai juokingi miniatiūriniai veidrodėliai kurie sudaro labai didelę aklają zoną. O škodos veidrodiai solidus ir labai gerai matomi, tokie pat kaip ant audi, tokiu pačiu metu. Kaip ir visų auto volkswagen grupes. Žiūrėti kad nedūmytų variklis.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
Buvęs savininkas | 2023-11-29 |
Octavia 1.8 TSI
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Apart aptartų defektų - jokių gedimų per 2 metus ir +20000 km.
DSG pavarų dėžė, Tepalo problemos benzininiuose varikliuose
|
Nusipirkęs kurį laiką labai džiaugiausi - 2009 metų, beveik idealios būklės. Prieš perkant nuvežiau patikrai į autorizuotą Škoda servisą Vilniuje, rado keletą menkniekių, tačiau meistrai paminėjo, kad "šis variklis šiek tiek "valgys" tepalo. Paklausus kiek tas "šiek tiek" konkretaus atsakymo negavau. Reikėjo bėgti neatsisukus. Bet nusipirkau ir kurį laiką važinėjau be didesnių problemų. Rezultatas po pusės metų: kas 700 km reikėjo dapilti ~0,5L tepalo,.Vieni varikliai ryja mažiau, kiti daugiau. Mano automobilis pateko į "labai daug" kategoriją. Kiek žinau trečios kartos (2012-) modeliuose bėda sutvarkyta, Pasirodo, tai įgimta šių benzininių variklių bėda. Sutvarkoma, tačiau kaina +1000€. DSG dėžė irgi ne patikimumo viršūnė - kartais nemaloniai subarškėdavo važiuojant lėtai, lyg neapsispręstų kurią pavarą jungti. Apart to - važiuoja patogiai, patogumų užtenka, daugiau problemų neturėjo. Interjeras paprastas, nieko įspūdingo, bet užteko, trauka gera, ant kelio stovi stabiliai. Per 2 metus keičiau tik pažibinčio lemputę (0,7€), parduodant jau reikėjo keisti Diskus, kalades, kitas einamąsias detales. Tepalų nekeičiau, nes vis tiek pastoviai dapilti reikėjo, tai būčiau tik švaistęs pinigus. Pardaviau 2000€ pigiau nei pirkau, dėl žinomų defektų ir neaiškių Lietuvos automobilių rinkos kainų svyravimų. Klausti, klausti ir dar kartą klausti apie tepalo problemas perkant benzinu varomą automobilį
Pilnas atsiliepimas...
|
|
Saulius | 2023-09-28 |
Škoda Octavia,2006m. 1.6 benzinas
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Manevringas, nebrangus dabar nupirkti
Prasta salono kokybė, neekonomiškas, morališkai jau pasenęs
|
Sveiki. Per savo gyvenimą esu turėjęs ir išbandęs ne vieną automobilį, tad šį kartą parašysiu apie vieną iš jų darbovietės skirtą tarnybos tikslais. Škoda Octacia, 2006 m. 1.6 benzas. Sedanas. Automobilis važiuoja minkštai, labai trumpas apsisukimo spindulys, dėl ko manevringas. Ši versija žiauriai neekonomiška, mieste 10 l neužtenka. Traukos mažai. Važiuoklė lepi, ypač priekinė dalis. Kėbulas rūdija, ypatingai slenksčiai. Vidaus apdaila pigi, viskas greitai dyla. Rekomenduočiau tik dyzelį dėl ekonomijos, jei kažkam tinka toks modelis. Bent aš tokios tikrai nepirkčiau. Sakyčiau, labai nuobodus, blankus ir neįdomus automobilis. Labiau tinkantis kaip darbinis ar atsarginis auto.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
2021-04-06 |
Antras šeimos automobilis
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Nebrangus išlaikymas, jei pasibaigus garantijai, atsisakai oficialios atstovybės paslaugų
Brangios oficislaus dilerio paslaugos
|
Pirkau naują automobilį su 1,2 l varikliu iš oficialaus dilerio 2012 m. Pavyko nusipirkti su ženklia nuolaida. Šiuo metu automobilis nuvažiavo jau 100 tūkst. km. Įvertinus automobilio nuvertėjimą, remonto, aptarnavimo, degalų kaštus, nuvažiuoto 1km kaina apie 0,2 eurai. Per visą eksploatavimo laikotarpį be eilinių TA dar teko keisti stabdžių diskus, visas spyruokles, kelis kart vairo stabilizatorių traukes, kuro purkštuką. Nepatogios galvos atramos vairuotojo ir keleivio vietose. Vis dėl to ateityje nepirksiu naujo modelio Skodos automobilių dėl neadekvačių šios markės modelių kainų
Pilnas atsiliepimas...
|
|
2020-12-03 |
Octavia 2006 metų 1.9 TDI
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Galingas, praktiškas, edrvus, patikimas, neužmušamas, tinkamas beveik visoms sąlygoms, pigūs remontai.
Rūdys, garso izolicija, elektronikos veikimas, interjero kokybė.
|
Turiu jau 6 metus, rida siekia jau 294 tūkst. km. Esu labai laimingas, kad 2014 metais nusipirkau šią Škoda. Visi pliusai čia netilps, todėl išvardinsiu visus minusus. Interjero medžiagos skurdokos, garso izoliacijas vidutinė, klimato kontrolė šiap sau, kondicionierius, įsijungia ne iš pirmo karto. Automobilis šeimai, žvejybai, ir ilgoms kelionėms. Mieste sąnaudos siekia 6 lirtus, užmiestyje mažiau 5,5 litro, vidutinės sąnaudos 5,2 litro. 6 metus vairuoju, automobilis juk nėra stebuklingas, apie remontus - Per visus metus remontavau starterį (apie 300 Eur), landžeronus (350 Eur), kuro baką (250 Eur). Aš esu laimingas ir rekomenduoju jums pirkti šią octavia, jei ji mane nudžiugino, tai neabejoju, kad ir jūsų nenuvils.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
2018-11-04 |
Skoda Octavia vRS 125 kW diesel PD
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Didelė kaip hecbeko bagazines, gera trauka, suderinta sportiska, bet ne kieta vaziuokle, patogios sedynes (recaro tipo), kuro sanaudos plente, vidutines detaliu kainos (jeigu taisysite ne pigiausiomis)
Garso izoliacija, kuro sanaudos miesye didokos, jeigu vaziuosite trumpais atstumais.
|
Sveiki, turiu vRS pumpeduse varikliu, paskutinės kartos 2008 metų, vėliau ėjo comonrail tipo varikliai. Anksčiau turėjau Opel Astra H serijos universalą dyzelį. Talpos prasme universalas lenkia hecbeka bet kokiu atveju, bet skodos talpa nustebins daugeli, net ir universalu. Pvz. L, sulyginus su 2008 ar velesnių metų BMW 3 klasės universalą pasijusite, kad Skoda talpina kaip limuzinas, nes BMW nėra vieyos nei gale sėdintiems, nei bagažinėje ir sėdėsena tragiška, tarsi gupėtumei. VRS išlaiko visos standartinės Skodos privalumus: talpi bagažinė, nuleidus galines sėdynes tilps ir žoliapjovė ir lauko baldai nedideli ir kelionės daiktai. Žinoma, ilgose kelionėse vRS bus patogesnis 4 žmonėms, nes gale per visurį sėdėjimas tarsi ant taburetės. Šiaip salonas gana kokybiškas iškyrus visokias oro angas (deflektorius), kurie pvz pas opelį ženkliai kokybiškesni ir taip nelūžta. vRS minusas iko 2008 metų bent jau man tai nėra multifunkcinio vairo, kas yra patogu. Bet gal orientuotasi į aktyvų važiavimą. Maloniausia tai važiuoklė ir trauka... Jos tikrai pakanka, bet kam mažai ne problema pašalinus DPF ir atjungus EGR užkelti galią iki 145 kW. DPF beje irgi yta kančia tam kas važinės trumpais atstumais ir variklio neužkaitins ar neprapūs savaitgaliais (tiesiog pamirškit dyzelį jeigu tikitės sutaupyti šioje vietoje). Minusai galimi variklio srityje tai jeigu užtaikysite ant pumpaduse variklio iki 2008 metų, kuris turėjo senuosius siemens purkštukus bei šiašiakampį tepalo siurblyje, kuris yra liga daugelio 2 litrų dyzelių. Ne tiesa, kad visi iki 2008 metų tokie buvo, mano variklyje nei vienos iš šių bėdų nėra, nes pvz., siemens purkštukus gamintojas keitė į patobulintus siemens ir su jais bėdų nėra, neskaitykite nesąmoningų komentarų ir nepatingėkite pasitikrinti mašinos vw ar Skodos atstovybėje. Iš minusų tai kuro sąnaudos mieste (ramiai važinėjant pasieksite vasara 7,5 , žiemą 8-9, paspaudus ir 10 litrų). Bet kas važiuoja toiau ir ne vien sankryžose kaip Vilniuje tai manau gali pasiekyi ir iki 7 mieste. Čia priklauso kur gyvenate. Kas erzino po Opelio tai garso izolaicija, yapč plente, bet aišku nepamirškim, kad gumines durų tarpines reikia keisto vos ne kas 5 metus, bet kas tai daro LT? Važiuoklė manau puiki, nors padaryti suvedimą meistrus erzina. Pakeičiau 6 sailentblokus į pastiprintus HD serijos už 200 eurų su suvedimu ir darbai vidutiniame Vilniaus sevise ir manau tai gana optomali kaina, nes nepirkau pigiausių dalių. Kur galima pataypyti tai su žieminėmis padangomis, kur radua nuo vw tonkamo dydžio 16 colių sutaupysite padangoms, nes standartas eina 17 ir 18 ratai (net vasarai įmanomi variantai su storesnėmis padangomis ir didesniu išnešimu). Pamiršau paminėti, tikras VRS turi tamsiai pilką stogo (salono) dangą, kad yra labai praktiška, o sėdynės oda, kombinuota su sintetika (gana kokybiškos tik vairuotojo įlipimo pusėje visda nusitrina). Pavarų dėžė 6 bėgių, todėl ilgoje kelionėje optimalu važiuoti 120 km taupiai (4.3 litro Vilnius-Pabevėžys autostratoje ar panašiam kelyje). Skoda turiu 2 metus, todėl kol kas džiaigiuosi. Sėkmės kelyje.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
2018-04-29 |
Praktiskas pasirinkimas
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Pigi eksplotacija, auksta medziagu kokybe, talpus, pigus kasko, ekonomiskas
Gal noretusi geresnes garso izoliacijos, kart nuo karto islenda kokia kompo klaida, bet ir pati susitvarko.
|
Ilga gyvenimo laika buvau saab automobilju fanas iki to momento kol pries 3 metus neisigijau savo pirmosios skoda octavia 2008 metu, 2l 100kw ir per 2 metus su ja pravaziavau virs 60k km ir apart kaladeliu, disku ir tepalu nieko daugiau kaip ir nedariau. Kas labai mane nustebino tai detaliu (saliginai zemos) kainos, interjero kokybe ir kuro sanaudos. Jei sakykim Vilniuje paprastam servise tepalus su filtrais kainuodavo pakeisti alie 100 eur, tai pas oficialu dyleri 120 eur, gai sakyciau tikrai nera labai didelis skirtumas. Kuras, besdavau jo statistika ir su machanu daugiau 8.5l mebuvau isspaudes, o siaip misriu rezimu 7-7,5l 100km.
Antroji mano skoda octavia kuria pirkau pries metus ir vazineju iki siol yra VRS 2l 125kw (dyzelis) su automatine pavaru deze. Na ka, cia sanaudos paauga iki 8.5l misriu rezimu. Aisku prie to prisideda ir 18 coliu ratai su zemo profilio padangom. Pirkdamas masina pasitikrinau skodoje, primigtynai prasiau patikrinti purkstuku darba, dpf uzsikimsima, kebula ir oro pagalves. Patikinus, kad viskas tikrai geram stovy nusipirkau ir nlrs rifa buvo 238k vazineju iki siol ir negaliu atsidziaugti. Pasikeiciau visus tepalus, dirzus, susimokejau apie 600eur ir neturiu jokio vargo su automobiliu. Tad perkanciajam patarciau neziureti i rida, o ziureti bendra automobilio stovi. P.S. skodoje automobilio patikra pries pirkima kainjoja beroc 42 eur, todel tikrai negailekite, nes ten vyrukai tikrai nuodugniai patikrino ir mano abi skodas ir dar leido kartu apziuroje dalyvauti.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
2018-01-13 |
1.6 octavia benzinas/dujos
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
patikimas/pigus variklis, mechanine pavarų dėžė, auto nereikalauja daug priežūros
garso izoliacija, variklis neturbininis/neekonomiškiausias
|
Sutaupysiu gal kažkam laiko renkantis. Sėdėjau daug pražiūrėjau rusiškų video su patarimais kol įsigijau. Kam reikia paprastos patikimos auto patariu octavia (facelift maniškė) 1.6 benzinas (įsidėti dujas), mechaninė pavarų dėžė. Truputį deficitas tokių bet įmanoma rasti. Perkant žiūrėti palei galines apačioj dureles yra gamyklinis lipdukas, jei auto neperdažyta. Po kapotu tarp radiatoriaus ir buferio turi būti plasmasės šonuose, nes po avarjos nebelieka jau. Po variklio dangteliu ta 'grietine' viskas ok.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
2017-12-29 |
2011 2.0 TDI 103 kW dsg
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Mažos kuro sąnaudos apie 6 l vidurkis, pakankamai minkšta pakaba važinėjant blogais keliais, nereikalaujantis daug priežiūros
Prastoka garso izoliacija , važinėjant Vokietijos autobanais prie didesnio greičio virš 170 labai jaučiasi šoninis vėjas, trūksta stabilumo
|
Patikimas paprastas automobilis, rida 170000 , prie 160000 teko isprogramuoti egr ir pašalinti DPF , apie 240 eur.Nes naujų kainos bent jau atstovybėje didelės.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
Rolandas M | 2016-12-07 |
Skoda Octavia 1.8 TSI Ellegance
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Patikimumas, praktiškumas, 1.8 TSI variklio sąnaudos, puikus valdymas
Garso izoliacija
|
Patikimas, praktiškas ir greitas automobilis.
Ką tik prisukau 200,000 km su Škoda Octavia 1.8 TSI (nuo 0). Keli pastebėjimai:
- Patikimas. Išskyrus periodiškos priežiūros kaštus buvo: šildomos sėdynės gedimas, veidrodėlio posūkio lemputės keitimas (brangus, nes reikia nuardyt visą veidrodėlį), galinio atraminio guolio keitimas du kartus (gal reikėtų ramiau per duobes važinėt).
- Praktiškas: Būdamas dar viengungis susikišau visą savo vieno kambario buto mantą į vieną šitą Škodą. :)
- Greitas. 1.8 TSI trim žodžiais: greitas, tylus, adekvatus. Greitas, nes šauna iš vietos kaip vijurkas, tik mokėk suvaldyt. O kai šauna, mokėk sustot, nes riba tik ties 7,500 rpm. Tylus, nes tyliai dirba? Kartais norėtųsi, kad savo galią išreikštų su balsu ir kit girdėtų. Adekvatus, nes nebus jokių siurprizų. Koks važiavimo stilius, tokios iš sąnaudos. Važinėjant dyzelinio variklio apsukom, bus panašios ir sąnaudos. Paspaudus, bus benzininio variklio galia, bet ir sąnaudos didesnės. Kaip ir minėjau aprašyme. Esu turėjęs tik benzininį modelį, kuris neturi jokių smagračio, sankabos ar pan. problemų.
Reikėtų patikrinti turbūt tik elektros sistemą. Kad visos lemputės ir elektronika veiktų.
P.S. Taip pat esu vairavęs naują VW Passat 2006 ir Jetta 2008. Yra daug ką palyginti, bet šis puslapis nesuteikia galimybės. Jei įdomu tai rolandasnieko eta gmail.com
Pilnas atsiliepimas...
|
|
|
123 |