Markės
1604 iš 1918
Skoda Scala, 2019 - dabar
55Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.02% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)Viso įvertinimų: 5
9% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)18% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.7)8% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.8)0% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.8)2% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)
Ar rekomenduojuTaip 60% Ne 40%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
PRIVALUMAI
  • Gera kaina
  • Erdvus salonas
  • Gera standartinė įranga
TRŪKUMAI
  • Neišsiskiriantis dizainas
  • Ne toks smagus kaip konkurentai
  • Triukšmingi dyzeliai ir lėta automatinė pavarų dėžė
2020-07-06
Patobulintas, tačiau hierarchiškai vis dar "Rapid" modelis
Mano vertinimas: Mano vertinimas Rekomenduoju:
Patikimumas Mano vertinimas automobilio patikimumui
Variklis Mano vertinimas automobilio varikliui
Interjero kokybė Mano vertinimas automobilio kokybei
Komfortas Mano vertinimas automobilio komfortui
Valdymas Mano vertinimas automobilio valdymui
Patogu ant galinės automobilio sėdynės (ilgas atloštas suolelis), nemaža bagažinė, rankinis stovėjimo stabdis, vis dar likusios analoginės temperatūros valdymo rankenėlės, nedidelė masė (
Prastoka interjero surinkimo kokybė, girgždančios/traškančios durelių rankenos ir centrinė konsolė, garsiai traškanti valytuvų relė, prastai veikiantis lietaus jutiklis, didokas apsisukimo radiusas, ilgokos pavaros
Variklio darbinis tūris, l: 1,5
Kuro tipas: Benzinas
Degalų sąnaudos mieste, l/100km: 7,5
Degalų sąnaudos užmiestyje, l/100km: 6,2
Vidutinės degalų sąnaudos, l/100km: 7,0
Bendras automobilio aprašas
2018 m. pastebėjus pirmąsias kėbulo rūdis ant mano 2008 m. laidos antros kartos (1Z) Octavijos, nutariau pradėti dairytis naujo VAG grupės automobilio. Pradžioje rinkausi tarp 7 kartos Golfo ir 3 kartos Octavijos. Abu modeliai jau buvo gan atsibodę, vienaip ar kitaip ne kartą išbandyti, norėjosi kažko šviežio, tad kaip tik tuo metu atsiradus pirmiesiems naujo Škodos hečbeko teaseriams, nutariau palaukti, ką pasiūlys Škoda. 2018 m gruodį oficialiai pristačius Scalą, žmonės tikėjosi naujojo Rapid. Tačiau Škoda, pateikdama naują modelio vardą, naują gan dailų dizainą, geresnes salono medžiagas ir MQB A0 platformos nešamas technologijas, aiškiai stengėsi atsiriboti nuo Rapid modelio. Aiškus atsiribojimas nuo Rapid matėsi ir kainoraštyje - už tą pačią kainą (atsižvelgus į nuolaidas) tuo metu buvo galima įsigyti į gamybos pabaigą einančią Octaviją. Visgi naujo modelio šarmas ir didelio automobilio poreikio nebuvimas nugalėjo. Savo Scalą eksploatuoju jau 9 mėnesius. Kadangi automobilį patinka valdyti pačiam, pasirinkau Style variantą su 1.5 TSI ir mechanine pavarų dėže. Važinėju nedaug, praktiškai tik maršrutu darbas/namai, tad kol kas nuvažiavau tik 7000 km. Įspūdžiai gan dviprasmiški ir kuo toliau, tuo labiau jaučiu vadinamąjį "buyer's remorse". Ypač po to, kai išbandžiau naujos kartos (A8) Octaviją. Iš vienos pusės - Scala kasdien džiugina savo išvaizda, o 1.5 TSI variklis, persėdus iš senojo 1.9 TDI PD, stebina savo tyliu darbu ir nebloga dinamika (visgi dyzelinio variklio sukimo momento ir PD variklių jautrumo į akseleratoių pasiilgstu). Tačiau, kaip sakoma, velnias detalėse. O tos mažos detalės kasdien primena, kad vienaip ar kitaip, Scala hierarchiškai vis dar yra Rapid įpėdinis, komforto ir kokybės atžvilgiu Octavijos lygio nesiekiantis automobilis. Kasdieną, įlipant ir išlipant iš automobilio apie tai primena traškančios ir girgždančios durų rankenų plastmasės, per kelio nelygumus važiuojant pradedančios braškėti centrinio ekrano ir dekoratyvinės plastmasės. Lyjant lietui, apie kiekvieną valytuvų brūkštelėjimą jums kaip Ladoje jus informuos garsiai traškanti relė, o apie automatinio valytuvų režimo naudojimą galite pamiršti - net ir lyjant nestipriai, mieste priekinis stiklas spėja pilnai pasidengti vandeniu iki nullinio matomumo ir tik po kelių sekundžių įsijungia valytuvai. Taip pat valytuvai ant priekinio stiklo vairuotojo pusėje palieka labai didelę paraštę - tai ypač nervina, kai drebia šlapdriba ir valytuvai suplaka sniego kalną. Taip pat siųlyčiau atkreipti dėmesį, kad galinių ratų posparnių priekinė dalis prastai priglunda prie rato arkos - po posparniu lengvai patenka ir kaupiasi purvas. Apie hierarchiją išduoda ir tokie smulkūs, iš A0 platformos paveldėti dalykai, kaip plastmasinės kairės kojos atramos nebuvimas (jos vietoje stora, tanki kiliminė danga, kuri ilgainiui užsiteršia purvu ir smulkiais akmenukais, kurių pilnai išvalyti neįmanoma), "slidžių" angos nebuvimas galinėse sėdynėse, kuris kartais praverčia nenulenkiant galinės sėdynės gabenant ilgesnius daiktus, kliminės dangos nebuvimu durų kišenėse ir pan. Prie neigiamų emocijų prisideda ir paties padarytos klaidos komplektuojant automobilį. Elektra šildomas stiklas žiemą yra labai geras dalykas, tačiau ne tada, kai jis senovinės technologijos - su per visą stiklą integruotais laideliais. Jokiu būdu nepatariu užsisakinėti šio malonumo, nebent norite, jog saulėtomis dienomis ir naktį pasijustumėte taip, tarsi sirgtumėte katarakta. Ko gero keisiu stiklą standartiniu variantu. Tuo tarpu Superb, Kodiaq ir naujame Octavia (A8) modelyje stiklas šildomas su integruota metalo plėvele - neturėdami jokio vizualinio diskomforto žiemą be grandiklio greitai atsidirpdysite stiklą, o vasarą metalinė plėvelė dalinai atspindės saulės IR spektro dalį - saulė lėčiau prikaitins automobilį. Win win. Taip pat pražiopsojau, kad jeigu neužsisakinėsite juodo stogo apmušimo arba stiklinio stogo, standartinė šviesi stogo apdaila bus aptraukta ne audiniu, o pagaminta iš savotiško popieriaus/veltinio - bet koks neatsargus prisilietimas ar ištepimas ant tokios medžiagos lieka visam laikui, o bandymas valyti tokią medžiagą sugadina/sutrina stogą dar labiau. Jeigu neužsisakinėsite dekoratyvinės salono iliuminacijos LED juostele, komplektacijoje nebus kojų apšvietimo. Gal ir gerai - nereiks žiūrėti į purvo ir akmenų pilną kairės kojos kiliminę atramą. Kalbant apie vairavimą, automobilio pakaba gan komfortiška, tačiau kasdien nervina tai, kad, nors Scala'os ratų bazė yra trumpesnė už Octavijos, jos apsisukimo diametras yra apie 30 cm didesnis. Ir nors tai atrodo nedaug, tačiau praktiškai tai jaučiasi, ypač kai tenka statmenai parkuotis arba išvažiuoti iš ankštos vietos. Taip pat mechaninės pavarų dėžės (MQ250) pirmosios dvi pavaros jungiasi su pasipriešinimu (tinka žodis "notchy") - papuolus į kamštį ilgainiui tikrai pradeda nervinti. Galbūt tai ridos klausimas, kada pralaisvės. Nauja mechaninė VAG'o dėžė MQ281 daug smagesnė - pirmos pavaros man pasirodė trumpesnės, jungiasi labai lengvai, be pasipriešinimo. Nenoriu sudaryti įspūdį, kad tai blogas automobilis - visumoje, blaiviai vertinant, taip tikrai nėra. Tačiau, jeigu esate smulkmeniškas/-a kaip ir aš ir jeigu leidžia biudžetas, siūlyčiau vietoje Scalos geriau rinktis Octaviją.
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas
Net ir važiuojant lygiu keliu, garsiai barškėjo analoginis prietaisų skydelis. Pagal garantiją dėl to servise apsilankyti teko 2 kartus. Abu kartus nesėkmingai - po kelių dienų barškesys grįždavo. Greičiau pralėkus Vilniaus senamiesčio trinkelėmis grįstomis gatvėmis, problema išsisprendė. Nemalonus bonusas - servisas, baigęs prietaisų skydelio permontavimą, sugalvojo pavalyti savo pirštų antspaudus ir dulkes ir kapitaliai subraižė jo skaidrų plastiką. Pažiūrėjus prieš saulę, net ant mano 10 metų senumo octavijos taip blogai nebuvo. Bandyti kažką įrodyti beprasmiška. Skaitmeninis prietaisų skydelis čia turi privalumą - ekrano taip paprastai nesubraižysi. Net ir važiuojant lygiu keliu, keistus poškėjimo garsus skleidė statramstis. Vėl apsilankymas servise - šįkart sutvarkė iš pirmo karto, garsas dingo. Bonusas - dabar statramtis šiek tiek atsiknojęs, o puikusis veltinis stogas toje vietoje sutrintas. You win some, you lose some. Buvo sugedusi automatinė pagalbos iškvietimo sistema (eCall) - automobilis pats nuolatos skambinėdavo pagalbos tarnyboms. Sutvarkė pagal garantiją. Giržda priekinės pakabos sailentblokai (ta pačia liga serga Octavia). Kaip ir su visais naujais automobiliais, per pirmuosius metus prarasite 20 - 25 % automobilio vertės.
Patarimai perkančiajam
Pačiupinėti, paspaudinėti interjero plastmases, durų rankenas. Palyginti medžiagų ir surinkimo kokybę su Octavia ir Superb. Neužsakinėti elektra (laideliais) šildomo priekinio stiklo. Neverta užsakinėti papildomos garso sistemos. Nepamiršti užsakyti salono iliuminacijos. Jeigu pirmenybę teikiate komfortui ir minimaliam padangų triukšmui, nepirkite didesnių nei R16 ratlankių. Esant finansinėms galimybėms siūlyčiau geriau pirkti naują Octavią (A8) arba praeitą A7 modelį.
Įvertink šį atsiliepimą (viso 11)
Skoda modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Mini    Citigo 
  Maži  FabiaFabiaFabiaFabia
  Kompaktiniai    RapidScala
  Vidutiniai  OctaviaOctaviaOctaviaOctavia
  Dideli   SuperbSuperbSuperbSuperb
  Mini krosoveriai    Kamiq
  Krosoveriai   YetiKaroq
  Dideli krosoveriai    Enyaq
  Visureigiai    KodiaqKodiaq
  Daugiatiksliai   Roomster  
  Komerciniai   Praktik  
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt