Markės
1602 iš 1912
Skoda Superb, (3T) 2008 - 2015
55Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.64% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.4)Viso įvertinimų: 5
13% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)14% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)3% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)3% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.4)10% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.6)
Ar rekomenduojuTaip 100% Ne 0%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
PRIVALUMAI
  • Nuostabiai patogus
  • Hečbeko praktiškumas
  • Gera vertė
  • Ekologiškas Greenline modelis
  • Erdvus salonas
TRŪKUMAI
  • Galinis matomumas galėtų būti geresnis
  • V6 benzininis variklis neekonomiškas ir neitin galingas
Antros kartos Superb naudoja Passat platformą ir yra hečbekas su novatorišku bagažinės dangčiu, kuris gali atsidaryti kaip paprasto sedano arba kaip hečbeko. Superb naudoja penkis VW kompanijos variklius: 125 AG (92 kW) 1.4 L TFSI, 160 AG (118 kW) 1.8 TFSI ir galingiausią 3.6 L V6 su visais varomaisiais ratais ir 6 greičių DSG pavarų dėže. Dyzeliniai varikliai yra šie: 2.0 TDI 140 AG (103 kW), 2.0 TDI 170 AG (125 kW) ir 1.9 TDI Greenline su sumažintu kuro suvartojimu. Pavarų dėžės gali būti 5 ir 6 greičių mechaninės arba 6 ir 7 greičių DSG pavarų dėžės.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
2020-05-08
Puikus
Mano vertinimas: Mano vertinimas Rekomenduoju:
Patikimumas Mano vertinimas automobilio patikimumui
Variklis Mano vertinimas automobilio varikliui
Interjero kokybė Mano vertinimas automobilio kokybei
Komfortas Mano vertinimas automobilio komfortui
Valdymas Mano vertinimas automobilio valdymui
Didelis ir erdvus, tikrai gera garso izoliacija, auto dinamika, nebloga stereo aparatūra, mažos sąnaudos, patikimi varikliai ir automatai, komfortiška važiuoklė
Su R16 ratais auto kartais atrodo jog plaukioja kelyje, kartais norėtųsi turėti daugiau galios po dangčiu :). Halogenai silpni ir prastai sviečia, tai įsidėjau LEDus. Daugiau minusu neturiu, nes auto tenkina visus poreikius.
Variklio darbinis tūris, l: 2,0
Kuro tipas: Dyzelinas
Degalų sąnaudos mieste, l/100km: 7,0
Degalų sąnaudos užmiestyje, l/100km: 4,0
Vidutinės degalų sąnaudos, l/100km: 6,0
Bendras automobilio aprašas
Automobilis pirktas iš vokiečių ir per nepilnus 1.5 metų prasuko virš 30 t. km. Per tuos metus atlikti remonto darbai: 1. Pakeistas alyvos aušintuvas, nes jų korpusas plastikinis ir dažnai suskyla ir pradeda leisti aušinimo skystį; 2. Leido freoną ir reikėjo pakeisti tarpinę. Nebrangus remontas; 3. Tvarkyta priekinė pakaba (prasukus 30 tuks. km). Dvi įvorės, stabilizatorius ir atmušėjai, nes pradėjo barškėti; Daugiau papildomai tik aptarnavimai. Alyva kas 10 tūkst., o pavarų dėžės alyva kas 50. tūkst. Visi aptarnavimai ir servisai daryti tik Škodo atstovybėje ir detalės keičiamos į originalias iš karto nieko nelaukiant. Dyzeliuku esu tikrai patenkintaas. Puikiai telpa aukšti žmonės (virš 2m.) tiek gale, tiek priekyje ir tiek visi keturi. Vietos salone apstu. Salono medžiagos ir kokybė yra tikrai užtektina tokios klasės auto. Salonas nebarška (galbūt todėl, kad iš vokiečių mašina). Bagažinės dydis yra kažkas tokio. Sutalpinsite viską ko tik reikės. Automobilis yra apie 4.8m ilgio, tačiau neturėjau problemų išsisukinėjant ir manevruojant siauruose vietose. Palyginimui passat cc, kuris yra tokio pat dydžio - turėjau daug problemų. Variklis 2.0 TDI 103 kw 6 DSG. Dinamikos pilnai užtenka mašinai esant pilnai žmonių, tačiau esant pilnai pakrautai mašinai galios galėtų būti daugiau, nes tuomet auto dirba jau aukštais sūkiais, o ne sukimo momento pagalba. Iš tiesų buvau nustebęs, kad trasoje be didelių problemų automobilis važiuoja iki 190 km/h ir dinamikos netrūksta. Lenkti auto įvairiais greičiais problemų tikrai neturėsite. Kuro sąnaudos įvairios. Važiuojant ramiai iki 100 km sąnaudos buvo net iki 4 L. Rekordas 3.1 velkantis iki 80 km. Trąsoje iki 120 km - sąnaudos apie 5.
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas
Remontuojant laiku ir aptarnaujant laiku problemų neturėsite. Nuvertėja tikriausiai minimaliai.
Patarimai perkančiajam
Šie auto, o ypač dyzeliai bėga ir gali bėgti tikrai daug. Renkantis auto tikrai buvo ne vienas rastas prasuktas variantas nuo 400 k iki 220 k. Pirkite tik su tvarkinga auto istorija arba iš patikimo žmogaus. Negailėkite pinigų kokybiškam remontui, nes tuomet auto tarnaus tvarkingai. DSG  6 turi problemų su smagračiais prie didesnių ridų ir pradeda barškėti. Remontas nėra labai pigus.
Įvertink šį atsiliepimą (viso 9)
Skoda modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Mini    Citigo 
  Maži  FabiaFabiaFabiaFabia
  Kompaktiniai    RapidScala
  Vidutiniai  OctaviaOctaviaOctaviaOctavia
  Dideli   SuperbSuperbSuperbSuperb
  Mini krosoveriai    Kamiq
  Krosoveriai   YetiKaroq
  Dideli krosoveriai    Enyaq
  Visureigiai    KodiaqKodiaq
  Daugiatiksliai   Roomster  
  Komerciniai   Praktik  
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt