Markės
1831 iš 1918
Volkswagen Golf, (Mk3) 1991 - 1997
583Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas3.47% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.7)Viso įvertinimų: 83
9% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.5)7% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.6)9% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.5)26% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.3)9% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)
Ar rekomenduojuTaip 73% Ne 27%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
PRIVALUMAI
  • Erdvus salonas
  • Ekonomiškas
  • VR6 variklis
TRŪKUMAI
  • Prasta salono medžiagų kokybė
  • Prastai valdomas
  • Ne pats geriausias patikimumas
Trečios kartos Volkswagen Golf buvo pradėtas pardavinėti 1991 metais, o sekančiais šis Golf buvo išrinktas Europos Metų Automobiliu. Pirmą kartą buvo pristatytas Golf universalo kėbulu, kad konkuruotų su Ford Escort ir Vauxhall/Opel Astra universalais. Vėl buvo pristatyta GTI versija, kuri nors ir galingesnė (150 AG) yra gerokai sunkesnė, todėl nebuvo vertinamas kaip sėkmingas sprendimas. Tačiau buvo ir kitas variantas - VR6 variklis su 2.8 L ir 174 AG (128 kW) galia, automobilio svoris ~ 1285 kg, maksimalus greitis 222 km/h - beveik nenugalimas to meto tokios klasės automobiliams, geriau net už Ford Escort RS2000 ar Opel Astra GSi. VR6 buvo revoliucinis variklis savo laiku todėl, kad jis jungia geriausias V formos ir linijinių variklių savybes. Jis turi 2 cilindrų blokus sustatytus 15° kampu, tačiau dalinasi viena cilindrų galva. Toks komponavimas leido inžinieriams sutalpinti šešių cilindrų variklį į tokią pačią erdvę kaip ir keturių cilindrų variklio. Bendrai automobilis buvo gerai įvertintas kritikų ir puikiai pirkėjų. Golf kaip visada pasižymi praktiškumu, ekonomija ir erdvumu. Tarp minusų – gal kiek pernelyg praktiškas ir patogus, todėl nuobodus, be to su nekaikuriomis patikimumo problemomis.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Trečios kartos Volkswagen Golf 1992 metais buvo išrinktas Europos Metų Automobiliu. Tai buvo pirmas Volkswagen kompanijos nugalėtojo titulas šiuose rinkimuose.

Galingiausia 2.9 VR6 versija turėjo 190 AG variklį:



VR6 variklio komponuotė pakyginus su kitais tipais:



Pats variklis atrodė taip:


Tai pirmas Golf‘as turintis universalo kėbulą.
Patalpino: Demonsight | 2010-06-27
vw golf mk3 92" mono 1.8
Mano vertinimas: Mano vertinimas Rekomenduoju:
Patikimumas Mano vertinimas automobilio patikimumui
Variklis Mano vertinimas automobilio varikliui
Interjero kokybė Mano vertinimas automobilio kokybei
Komfortas Mano vertinimas automobilio komfortui
Valdymas Mano vertinimas automobilio valdymui
trauka, stabilumas, pigi eksplotacija
jei gesta tai daznai viskas grupėm, rudys
Bendras automobilio aprašas
automobilis gana neblogas, detalės pigios, eksplotacija tai pat pigi (jei automobilis tvarkingas ir nedrozemas), lygiam kely galima visai maliniai vaziuoti, pas mane buvo 92 hecbekas su sportine pakaba, dėl to automobilis visada gerai laikėsi ant kelio, net ir 170 km/h stabiliai laikėsi ant kelio, posūkiuose tai pat niekad nebuvo išspjautas. deja konfortas visas dingsta kai patenki ant nelygaus kelio. Yra problemų su korozija, man po vienos ziemos lietuvoje teko visą dugną pervirinti, bagazinės dangtis taip pat korozija labai mėgsta. Žiemą tai pat neblogas automobilis, gana gerai laikosi ant kelio, jei užneša galima išsilygint lengvai, visada užsikurdavo net ir prie -26 ar didesnio šalčio.
Variklis
maniškis buvo 1,8 66 kW mono ipurkimas, traukos pilnai pakako 1 tonos automobiliui, mieste, įšokt kur nors, staigiai greitėt pilnai pakako. rijo gana mazai 7-8 ltr 100 km. variklis ištvermingas 2 metus nieko neteko daryt tik tepalus pakeist ir filtrus. per mėn kažkur nuvaziuodavau po 1500 km kartais net daugiau.
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas
automobilis jei tvarkingas tai beveik nenuverteja. deja bet jei kas pradeda byret golfe tai jau daug kas kartu, siaip visos detalės yra pigios, stabdžių kaladėlės 40 lt, traukės vairo 15lt, na tik rudys yra baisus priešas, priekiniai sparnai mėgsta rudyt, bet jei nauji tai 50 lt/vnt, jei sudus priekinė ar galinė fara tai 50 lt, teko keist tarpinę variklio, nes pramušė tai už visas tarpineles gavosi apie 100 lt, dar buvo ir tepalo siurblis sugedes naujas kainuoja 90 lt, degima pasistatyt labai lengva, dar buvo parejes ir termostatas 14 lt kainavo naujas.
Patarimai perkančiajam
atkreipt dėmesi i dugną, priekinius sparnus ir bagažinės dangtį dėl korozijos, pažiūrėt ar variklis netaško tepalų per tepalo kamštį.
Įvertink šį atsiliepimą (viso 4)
Volkswagen modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Mini  LupoFox 
   Up 
  Maži  PoloPoloPoloPoloPolo
  Kompaktiniai GolfGolfGolfGolfGolfGolf
VentoBoraJettaJettaJetta
 New BeetleBeetle 
   ID.3
  Vidutiniai PassatPassatPassatPassatPassat
  Dideli     ID.7
  Reprezentaciniai   Phaeton  
  Kupė Corrado  Scirocco  
  Keturduriai kupė   Passat CCArteon
  Roadsteriai   Eos  
  Mini krosoveriai    T-Cross
    Taigo
  Krosoveriai    T-Roc
  Dideli krosoveriai   TiguanTiguanTiguan
   ID.4
    ID.5
  Visureigiai   TouaregTouaregTouareg
  Dideli visureigiai    Atlas
  Pikapai   AmarokAmarok
  Mini vienatūriai   Golf PlusGolf Sportsvan 
  Vienatūriai   TouranTouranTouran
    ID. Buzz
  Dideli vienatūriai  SharanSharanSharan 
  Routan  
  Daugiatiksliai TransporterTransporterTransporterTransporter
 CaddyCaddyCaddyCaddy
  Komerciniai   Crafter
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt