Markės
1598 iš 1633
Volkswagen Touran (5T) 2015 - dabar
Volkswagen Touran, (5T) 2015 - dabar
52Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.513% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)Viso įvertinimų: 2
20% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)7% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)16% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.8)7% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)18% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)
Ar rekomenduojuTaip 100% Ne 0%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt Nuomonė
PRIVALUMAI
  • Didelis variklių pasirinkimas
  • Erdvus, kokybiškai surinktas salonas
  • Gera saugumo įranga
TRŪKUMAI
  • Maža interjero erdvė ant trečios sėdynių eilės
  • Nuobodus interjeras ir išorė
  • Ne toks smagus kaip konkurentai
Volkswagen Touran yra patrauklus, modernaus dizaino kompaktiškas vienatūris. Automobilio dizainas tikrai nėra netikėtas – jame puikiai išpildytas subtilus Volkswagen stilius. Touran siluetas liko nepakitęs, priekinė dalis yra beveik tiksli Volkswagen Passat kopija, o galinė dalis ... na tiesiog kaip ir daugelio Volkswagen. Svarbu tai, kad padidėjo vienatūrio interjero erdvė, kuri gali būti modifikuota daugeliu variantų, o svoris sumažėjo 62 kg. 1040 litrų bagažo erdvė ir 47 įvairios dėtuvės bus labai naudingos kasdieninėje eksploatacijoje. Automobilis yra taip pat komplektuojamas su trijų zonų oro kondicionieriumi. Variklių komplektaciją sudaro trys benzininiai (TSI) varikliai su 81 kW / 110 AG, 110 kW / 150 AG, 132 kW / 180 AG galia ir trys dyzeliniai (TDI) varikliai su 81 kW / 110 AG, 110 kW / 150 AG, 140 kW / 190 AG galia, kurie tapo dar iki 19 procentų ekonomiškesni. Ką jūs manote apie šį automobilį? Parašykite savo nuomonę žemiau esančiame komentarų laukelyje.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
VIN patikra - sužinokite automobilio istoriją
Filtruoti atsiliepimus:
        
Atsiliepimų: 2
2020-01-02
2018 VW Touran 1.4 TSI
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Tikras šeimos automobilis. Talpus, ekonomiškas, funkcionalus, gražus ir t.t. Didelės galinės durys, jei yra erdvės jas atidaryti.
Didelis variklio garsas. Pastačius aikštelėj nepatogios galinės durys dėl jų dydžio.
Mano automobilis buvo pirktas visiškai naujas iš salono ir jau metai kaip jį turiu. Todėl nusprendžiau ir aš pasidalinti savo patirtimi. Persėdus nuo Honda Accord 2009 metų, tai šios mašinos pakaba pasirodė tikrai kieta. Patogumo prasme atrodė, kad stipriai sumažinau šią kartelę pasirinkdamas šį automobilį. Aišku nėra ko ir norėti, kai persėdi nuo vienos klasės automobilio, prie vadinkim ekonominės klasės miniveno, bet kito pasirinkimo nelabai ir buvo. Pagausėjus šeimai norėjau būtent ne didelio miniveno ir, kad esant reikalui būtų galimybė dar sutalpinti ir septynis asmenis. Tai būtent šis septynių vietų automobilis yra talpiausias lyginant su jo konkurentais (tik negarantuoju dėl Opel Zefiros, bet pastarąją aš iš karto atmečiau). Buvo taip pat dar keli pagrindiniai kriterijai, kokio norėjau automobilio. Kategoriškai esu prieš mechanines greičių dėžes, tai būtinai turėjo būti automatinė, bei kadangi pravažiuoju per metus ne daug, o t.y. apie 20000 km, tai tikrai nenorėjau dyzelinio variklio. Čia ir buvo dar vienas iš kriterijų, kodėl man labai buvo priimtinas 1.4 TSI ekonomiškas variklis su 7-nių bėgių DSG greičių dėže. Variklis turi 150 hg. Nusėdus nuo 200 hp man VW variklis tikrai nepasirodė "bukas". Galios užtenka per akis, bet matyt tai puikiai kompensuoja 7nių bėgių greičių dėžė. Vienintelis minusas, kad ji gana jautriai reaguoja pajudant iš vietos. Jei dar planuoji staigiau tai padaryti, tai su šia greičių dėže praverstų platesnės padangos, nes pirmi bėgiai gana trumpi ir duodamas didelis sukimo momentas. Dėl to dažnai suveikia anti prabuksavimo sistema. Bet visumoj ši greičių dėžė puikiai dirba. Net nelabai ir jaučiasi bėgių persijungimas. Taip pat galima keisti ir greičių dėžės dirbimo programas, kaip, kad "komfortišką", "sportinį", "ekonomišką" ir t.t. Pamėginus jas pajunginėti, pradžioj skirtumo nejutau, bet ilgiau pavažinėjus ir pripratus prie tam tikros programos ir perjungus į kitą, pastebėdavau, kad veikia kitaip... Pvz ant ekonomiško labiau laiko aukštus bėgius, kai variklis neturi apkrovos ir pan. Bet greičių dėžei duočiau 9 iš 10-ties. Variklio didžiausia problema tai jo garsas. Nežinau ką jie ten padarė, bet aš atleisčiau tą asmenį, kuris atsakingas už kuro padavimo sistemą. Purkštukai kaip purkštukai, bet ten stovi kažkoks aukšto slėgio siurblys, ar kažkas, kuris tarškia taip, tarsi važiuotum su dyzeliniu automobiliu. Visi tai pastebi ir klausia, kas negerai su mano varikliu, kai automobilis benzininis ir jis 2018 metų gamybos. Tyliau seni kledarai dirba, nei šis jaunuolis. Kaip galėjo jie paleist į prekybą su tokia "nedadielka", tai nežinau. Na jei jau ir paleido, tai būtų bent žmonės ir padarytų tam siurbliui kažkokį uždengimą ar dar ką, kad tik prislopinti jo veikimo garsą. Jei važiuoji be muzikos, tai taip ir girdi, kaip jis bjauriai zirzia. Nors imk ir apipurkšk kokiu makrofleksu :) Bet šiaip varikliu atvažinėjus metus tikai negaliu skūstis. Ir traukos per akis, ir ekonomiška... Pvz važiuojant paatostogaut į Palangą iš Vilniaus ir atgal apie 7 litrai 100 km vidurkis. Važinėjant vien mieste, su klimato kontrole ir netaupant, o gana jaunatvišku ritmu, tai daugiau 9l nesu suvartojęs. Taip pat kompiuterio parodymai skiriasi. Realiai apie 0,3-0,5l suvalgo daugiau, nei rodo. Aišku kažkas važinėjantis su dyzeliu, kokiu 1.9 pasakytų, kad tai daug, bet taip... jei jūs neremontuojat savo dyzelių ir pvz dūminimas jums ne gedimas, tai gal ir taip... pigiau jūs važiuojat, bet jei norėtumėt turėti savo dyzelį tvarkingą, tai manau per remontus mano išlaidos būtų mažesnės. Ir neatmetu varianto, kad pati mašina yra visiškai nauja, bei po kažkiek laiko dar kuro sąnaudos sumažės. Salono plastmasių kokybė tai pasibaisėtina. Per savo gyvenimą mašinų n mačiau, bet čia pirmas VW. Kur paspausi, ten traška, braška :) Nei vienoj mano turėtoj to nebuvo. Nei Hondoj, nei Renault, nei Mitsubishi, nei Ford ir pan. Tai čia nesuprantu, kodėl VW taip apsi...ika šioj vietoj. Kiti tai sugeba padaryti, o čia.... Nei šis, nei tas. Specialiai patikrinau kitus VW, kaip, kad Passat ar Toureg, tai tas pats. Paspaudinėk durelių rankeną uždarydamas duris ir suprasi.... Bet esminis dalykas tas, kodėl ir rinkausi šį automobilį, kad norėjau (kaip jau ir minėjau), didesnės šeimyninės mašinos, o šioj vietoj ji labai pateisina visus lūkesčius. Vietos smulkiems daiktams pilna visur. Duryse, lubose, panelėj, po sėdynėm ir dar daug kur. Net po porankiu yra šiukšlių dėžė, kuri išsiima. Galima įdėti maišelį ir ten dėti visas per kelionę susidariusias šiukšles. Kaip sako, kad jei jums trūksta šioj mašinoj vietos pasidėti kokių daiktų, tai žinokit, kad jūs turit per daug daiktų :) Vidurinės sėdynės stumdosi pirmyn ir atgal. Jas taip pat galima ir atlošti, o tai patogu keleiviams. Susėdus septyniese tikrai vietos pakanka normaliems lietuviams. Kiniečiai tai visai gali kaifuoti turėdami tiek erdvės, bet.... kai parodo, kad į pačias galines sėdynes deda vaikiškas kėdutes, tai čia tik butaforija. Kėdutę pačią įdėsit, bet jei vidurinėj eilėj sėdės žmonių, tai vaiko į tą kėdutę nelabai patalpinsit. Ten gali sėdėti tik vaikai, su sėdynės paaukštinimu, o ne su vaikiška didele kėdute. Bet visumoj mašina labai talpi ir patogi. Kelionėse nepamainomas dalykas. Prisikrovus tampa net kaip ir limuzinas dėl padidėjusio svorio :) Vienas iš minusų tai vidurinės durys, kurias daug kas aiškina kaip pliusą, nes neva atidarius daug vietos įlipimui (aišku taip ir yra), bet tai tampa minusu, kai pastatai parduotuvės aikštelėj tarp mašinų. Nes kuo didesnės durys, tuo mažiau jos atsidaro. Va ko jai trūksta iki idealumo, tai stumdomų durų. Ir kaip tokiai populiariai mašinai Vokietijoje, tai galėtų tikrai padaryti. Ne visi (tame tarpe ir aš) nori didelių minivenų. Krovinių vežimui taip pat nepamainoma mašina. Visos sėdynės nusileidžia ir vietos pasidaro kaip daržinėj. Turiu trumpą žvejybinę kanoją, tai net ją sutalpinu, nes atsilenkia net priekinė sėdynė. Nepatinka dar vienas dalykas, kad kai užgesini variklį, tai esantys mygtukai pasidaro neaktyvūs ir valdymas būna tik ant displėjaus. O tai dažnai erzina. Pati multimedija labai patogi. Net nemanau, kad verta pirkti papildomai su GPS navigacija, kai yra galimybė pasijungti telefoną. O jį pasijungus gali naudotis kokia tik nori navigacijos programėle, kurios manau būna dar net geresnės, nei originalas (bet čia tik nepatvirtinta teorija). Audio sistema tiesą pasakius geresnė, nei tikėjausi. Aišku pas mane Composition Media multimedija ir nežinau ar nuo to keičiasi patys garsiakalbiai, bet jie groja tiesiog puikiai. Mėgstu klausyti garsiai, tai mano lūkesčius audio sistema pilnai patenkino. Visumoj pravažinėjus metus su šia mašina man ji pradėjo labai patikti. Yra viskas ko reikia ir net su kaupu. Dar jei sugebėtų garsą variklio prislopinti, tai duočiau šiai mašinai 9 iš 10, kaip šeimos automobiliui. Čia nieko pasakyti negaliu, nes dar neteko nieko remontuoti. Net tepalų dar nekeičiau per metus, nes kompiuteris rodo, kad to nereikia. Jis neva analizuoja važiavimo parametrus ir sprendžia pagal jį, kada reikia keisti tepalus. Tikrai rekomenduočiau žmogui, kuriam reikia šeimyninio automobilio, arba tam, kuriam reikia pavežioti daug daiktų. Dėl sėdynių funkcionalumo tai super patogus automobilis. Per kelias min gali pasidaryti vietos nors ir šaldytuvo vežimui. Važiuojant su šeima tilps ir vežimukai, ir dviratukai ir visi reikalingi ir nereikalingi rakandai. Kai ją nusipirkau kraunamės ir tai, ko gali būti, kad net ir neprireiks, bet dėl visą ko įsidedam. Taip, kad jei jums to reikia, šis automobilis Jūsų tikrai nenuvils.
Pilnas atsiliepimas...
2018-06-10
vw touran 2.0 dsg6 se familly 2018
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
viskas patogu
mazi veidrodeliai
tikrai patogi masina automatas .gerai vaziuja mieste ir greitkelyje 2.0 l 110kw automatas
Pilnas atsiliepimas...
 

Klausimai apie šį automobilį

Turite klausimų apie šį automobilį? Klauskite mūsų lankytojų:
Volkswagen modelių gama
Klasė 1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
890123456789012345678901234567890
  Mini   LupoFox
    Up
  Maži   PoloPoloPoloPoloPolo
  Kompaktiniai GolfGolfGolfGolfGolfGolfGolf
  VentoBoraJettaJettaJetta
  New BeetleBeetle 
    ID.3
  Vidutiniai PassatPassatPassatPassatPassatPassat
  Reprezentaciniai    Phaeton  
  Kupė Corrado  Scirocco  
  Keturduriai kupė    Passat CC  
    Arteon
  Roadsteriai    Eos  
  Mini krosoveriai     T-Cross
  Krosoveriai     T-Roc
  Dideli krosoveriai    TiguanTiguan
  Visureigiai    TouaregTouaregTouareg
  Dideli visureigiai     Atlas
  Pikapai    Amarok
  Mini vienatūriai    Golf PlusGolf Sportsvan
  Vienatūriai    TouranTouranTouran
  Dideli vienatūriai   SharanSharanSharan
  Daugiatiksliai   TransporterTransporterTransporter
  CaddyCaddyCaddy
  Komerciniai    Crafter
  890123456789012345678901234567890
1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Automobilio pirkimo pardavimo sutartis

Taršos mokesčio lentelė

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Išskirtiniai automobiliai

© Autoasas.lt 2007-2020

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk CVkodas.lt