2019-12-06 |
Paskutinis tikras Volvo
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Ilgaamžė ir patikima konstrukcija, gera gamyklinė garso aparatūra, net ir šiandien labai saugus, tvirtas ir rūdims atsparus kėbulas, erdvus salonas, patogus ilgose kelionėse, dyzelinis motoras labai ilgaamžis, geras kainos ir kokybės santykis
Amžių baigianti technika (daugumos vieta jau autokapinėse), brangesnės nei vokiečių analogų detalių ir remonto kainos, suvargę vairo kolonėlės, LT rinkoje - suvažinėtos mašinos, yra daug smulkių netobulumų, netrukdančių vairuoti, bet kvailų suremontuoti
|
Laikomas paskutiniu tikru Volvo ir pirmuoju Volvo, kuris gavo priekinių varančiųjų ratų sistemą. Patogios sėdynės, SIPS saugumo sistemos šoninėse durelėse, Isofix sėdynių sistema vaikams (buvo "pašikniukas" vaikams), buvo ir keleivio oro pagalvė. Kalbu apie dyzelį. Geri ilgaamžiai motorai, užtikrintumo jausmas vairuojant. Vairo sistema nėra jautri, bet geras jausmas vairuoti. Gali būti su trečia sėdynių eilė, suleidžiama į dvigubą bagažinės dugną, yra bagažinės skyriaus pertvara nuo salono (galima). Dėl ilgo priekio grėsmingai atrodo, daug kam nepatinka jų dizainas, bet kažkada Italai jį išrinko gražiausiu universalu Europoje būtent dėl galinių žibintų linijos. Skardos storos, dauguma jų pagamintos iš švediško plieno, net aprūdijęs metalas gerai susišveičia ir pasiduoda dažymui. Geras antikorozinis padengimas. net tokių metų mašina turi autopilotą, šildomas sėdynes, dažnai elektra valdomą vairuotojo sėdynę, kondicionierių (čia aišku priklauso nuo komplektacijos). Gal kiek nervina greičiau susidėvintis odinis salonas ar jei veliūras, mėgsta išaižėti siūlės. Salono apdaila kokybe Volvo geresnė nei naujesnėse modeliuose, plastikas irgi minkštesnis ir ne toks pigus. Pavarų dėžės svirties odinis užvalkalas nesusidėvėjęs net nekeistas nuo pagaminimo. Saugos diržų pirotechnika sumontuota ne žemai kur sėdynių apačia, bet aukštai, ties statramsčiu. labai gerai šviečia Hella žibintai, ir patikimi, jei naudojate tik tokias lemputes, kokias galima dėti.
Su šiuo automobiliu važiuojant apima jausmas, kad tu kažkoks kelių pabaisa. Važiuojant daug kas atsisuka pažiūrėti, bet matau tik perkreiptus veidus. Beje, kėbulai labai tvirti. turėjau keletą smulkių auto įvykių, kur dėl kėbulo tipo lengvesni auto patyrė rimtų įlenkimų, o maniškė buvo tik apibraižyta, bet čia nėra jos "unikalumo" rodiklis. tiesiog tuomet kėbulo tvirtumas reiškė daugiau auto saugumui nei dabartinės skardos su papildomom saugumo sistemom. Automobilio niuansai:
1) variklis - motoras yra tik pagamintas iš VAG/ Audi pasiskolinto bloko. Sklaido pasakos, kad čia Audi motoras - tai tik dalinė tiesa. Šiaip jis su Audi a6 C4 ar 100 "bulka" 2,5 tdi bendro turi tik apie 30 proc. Visų pirma - volvinis yra skersas, o ne išilginis, dėl ko pigiau ir patogiau jam keičiasi variklio diržas dėl geresnio priėkimo, antra - gyvenimas parodė, kad jis pats yra gyvesnis ir juntamai ekonomiškesnis. trečia - jam tinka tik 1 iš 3 Audi motoro detalių variklio skyriui - kai kurie generatoriaus diržo guoliukai, tarpinės. Nei generatoriaus škyvas, nei kuro siurblys netinka. Keičiant diržą būtina keisti ir vandens pompą bei patartina apatinį alkūninio veleno škyvą, nes jis dažnai išsimala dėl vibracijų, ko pasekoje ima vibruoti automatinis generatoriaus diržo įtempėjas ir būna nutraukiamas juostinis diržas. kartais gali leisti tepalą per apatinį riebokšlį ar vožtuvų dangtelio tarpinę. tepalo pilasi 7 litrai. toleruoja 5w40, bet pilu ir 10w40. oro srauto matuoklė yra mechaninė (nuo gazo pedalo), ne elektrinė. variklis turi OBD II diagnostikos galimybę, bet kartais sunku nuskaityti bėdas. Kuro siurblys BOSCH yra jautri vieta tuo atveju, jei buvo dažna kaitaliojamas kuro mišinio degimo kampas (dėl geresnės traukos, a la "čipas"), bet dauguma jų baigia gyvenimą ir dėl amželio. Jei sunkiai kuriasi karštas - garantuotai dvesia kuro siurblys. Be to jis varomas atskiro dirželio, taip kad šitam motore yra dvigubas diržas - atskirai varantysis variklį, o kitas- atskiras kuro siurbliui. Iš variklio bėdų būna nedaug - jis pats šaltas dirba grubokai ir garsiai, ilgokai šyla salonas, šiltas važiuoja pakankamai elastingai, bet turi lengva vibraciją, paspaudus turi specifinį 5 cilindrų motoro baubimą ir pakankamai gerai bėgėjasi, naudoja kuro pagal "tapkę". beje, langų skystis bent jau maniškėje mašinoje yra pašildomas nuo antifrizo bakelio ateinančiu pajungimu. Rinkoje daug mašinų su "pagerinta trauka" šiuose motoruose - yra mėgėjų juos pačipuoti, nes Volvo entuziastų klube šis modelis yra gerbiamas ir į juos investuojama. patartina investuoti lėšų į motoro pagalves - jos mėgsta plyšti, dėl ko padidėja vibracijos. Manoma, kad variklis yra pakankamai sunkus, todėl hidroguoliai neatlaiko. pagalvės yra nepigios ir patartina geriau dėti brangesnes. Šiaip tai geras variklis, gali nuvažiuoti milijoną kilometrų ir daugiau, jei bus teisingai eksploatuojamas. geras sukimo monentas kaip tada, dabar gėdos irgi nedaro, smarvės motoras turi ir dar yra vietos rezervui. Bėdų su turbinomis, purkštukais pasitaiko rečiau. kuro ryja, grubiai, 6,5 - 8 litrus mišriai. man mažiau nepavyksta. Vasarą, kai nejungiu pečiaus, palei 6 litrus. jau 1996 metų gamybos mašinoje yra sumontuotas dvimasis smagratis. Subyrėjus jam, keičiasi visas sankabos komplektas ir smagratis. Kaina su remontu bus palei 6-700 eurų. Bū9tent už tiek galima nupirkti dar padoriai važiuojantį visą automobilį su galiojančia technine apžiūra. mėgsta kalenti vakuuminis Pierburg stabdžių siurblys, dėl ko kartais gali sukietėti stabdžių pedalas ar atrodyti, kad nedirba gerai motoras. bet dažniausiai galima ignoruoti šitą bėdą, nes pakeitus jį nauju greitai siurblio "pirštas" vėl ima kalenti.
Kiti minusai - priekiniai žibintų valytuvai tai tėra brangi imitacija dėl įvaizdžio - jie visi būna pagedę, juos taisyti brangu ir neapsimoka, o jų motoriukai - plastikiniais dantračiais. Dažnai sugenda odometro, rodančio ridą, varikliukai arba lūžta jų dantratukai. Tai yra VDO gamintojo brokas. Nustoja suktis rida. Jie yra remontuojami, bet galima ir sutaisius negauti rezultato. Dar gali sustreikuoti prietaisų skydelio apšvietimas - bėda būna arba šviesos apšvietimo ryškumo reguliatoriuje, kartais būna padega tranzistoriai, arba tiesiog perdegę lemputės. Skydeliai jei nepavyksta sutaisyti, tinka nuo pirmosios V70 kartos mašinų. Iš kitų trūkumų interjere - mažai daiktadėžių, bet jau yra du cup holderiai porankyje. man patinka sėdynės, kitiem, perėjusiems iš prancūzų, sėdynės per kietos, perėjusiems iš vokiečių - per prastas prilaikymas, bet realiai sėdynės visiškai nevargina ir yra platokos, su geru pogalviu. Įdomi sėdėjimo padėtis - kėbulas žemas, bet sėdi aukštai. salone plastikas mėgsta pabarškėti, ypač 'bardačiokas", nes dauguma atvejų būna kažkas ardyta. Antra sėdynių eilė pilnai atsilenkia, telpa 2 metrų ilgio krovinys.
išoriniai trūkumai - antikorozinė apsauga labai gera, bet rūdija galinis bagažinės dangtis (universale) dėl po stiklu esančios gumos, kuri sulaiko purvą, jautresnė vieta ir priekiniai sparnai. Dugnas būna pakankamai gerai apsaugotas, slenksčiai dengti plastikiniais apvadais. maniškė mašinas pirmąsias rimtesnes korozijos apraiškas pradėjo rodyti po 12 lietuviškų žiemų Lietuvoje (kai jai buvo 23 metai). kiti auto būna sąvartynuose po tiek metų.
niuansai pakaboje yra tik tokie, kad jautresni yra priekiniai salenblokai, vairo traukių antgaliai. važiuoklė yra standi, nėra labai komfortiška. Galinė pakaba standartinė ir patvari nebent kartą gyvenime teks pakeist galinio tilto įvores, kurių gauti jau sunkoka ir jos brangios. Amortizatoriai tarnauja pakankamai gerai, mašina gerai toleruoja didelę krovą. brangiausia tvarkoma visų Volvo (ar naujų ar senų) - gendantys nuo senatvės vairo stiprintuvo siurbliai ir netobulai pagamintos vairo kolonėlės. Būna sudyla velenai, "šlicai' susidėvi nepataisomai. Būna dar sustreikuoja stabdžių suportai, tenka perrinkinėti ar pirkt remkomplektus, dažnai tenka reguliuoti rankinio stabdžio trosą. technikinėse būna bėdų dėl stabdžių vamzdelių būklės.
Tai pagrindinės problemos. Taisymai ir detalių kainos yra didesnės nei VW ar Opel, bet vos mažesnės nei MB, BMW. Detalių kainos mažesnės nei japono, bet brangesnės už ne elitinio vokiečio ar prancūzo. laimei, pasirinkimas dar šioks toks yra ir analoguose. beje, daug ką galima gauti Lenkijoj internetu. labai geras Volvo fanų klubas Lietuvoje gali padėti ir konsultuoja dėl visų bėdų. Šiaip tai yra savo amželį nugyvenęs automobilis, bet labai geras, su juo sunku išsiskirti. Važiuoja ilgai. Pagal patikimumą Volvo šios eros mašinos buvo arti patikimiausių, bet nusileido kai kuriems vokiečiams ir japonams. Nuvertėti jau nebėra kur. Norint gero eksponato, reikia ieškot užsienyje. ten jų yra, ypač Švedijoje. tėvynėje jie turi didelį autoritetą. jei ieškote smagaus, geriau rinkitės benzininį, jei reikia sukti daug kilometrų - dyzelį, nes šis motoras buvo vienas geriausių kūrinių dyzelinių mašinų eroje. Gyvas toks Volvo eksploatuotas Lt turi kainuot ne mažiau 1000 eur. Pigiai pirkdami, sukišite dar minimum 3-4 kartus tiek, kad jį privestumėt iki tokios būklės, kad jis deramai laikytų. Nepirkt pigaus ir nesitikėt stebuklo. nupirkus brangiai gali tarnauti kad ir 10 metų, jei tinkamai prižiūrėsit. Beje, jau greitai taps "yountimer". verta dėmesio mašina, tvirta, kaip universalas visiškai tenkina, nes kvadratinis kėbulas atima mažai erdvės iš bagažinės tūrio. beje, gera garso aparatūra. turi ji kažkokią gerą aurą šita mašina.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
wowka924 | 2014-01-04 |
850s
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Patvari pakaba, kebulas nepunantis, taupus
Daznai gendanti elektronika
|
Volvo 850s '94m 2.0l 105kw benzinas/dujos. Benzino rydavo iki 10l, duju 12l. Patvari pakaba, atsparus korozijai kebulas, tylus, galios uztenka, daznai genda elektronika. Pavedes nebuvo, kai reikejo tai vaziuodavo, savaitgaliais vis kazka taisydavau, per metus viena karta sugedo elektronika, pakeite puse davikliu, 3 OSM, zvaklaidzius, tramplioriu, zvakes, siurbli, beda issprende neilgam. 2.0l 105kw pilnai uztenka vazinet tiek mieste tiek uzmiesti, pats variklis patikimas, megsta valgyt tepalus, tai ju liga (nuvaziuotem ~500km suvalgydavo apie litra tepalu), megsta kalti kompensatoriai jei nekeiti tepalo laiku, Didziausia beda - elektronika, per daug daznai genda, reikia daznai daryt diagnostika, nes vis kazkas genda -Automobiliui susilus uzgesinti ir uzkurti, pakartot 2-3 kartus, jeigu su dujom, kad silta kurtusi ir ant duju, nes megsta silta nesivesti, o tai jau eilinis davikliu keitimas.
-Ar neplaukioja apsukos.
-Ar peciukas be pasaliniu garsu veikia.
Pilnas atsiliepimas...
|
|