2017-06-14 |
Nerekomenduoju
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Patogios, grazios odines sedynes
prasta garso izoliacija, nevykusi pavaru deze, mazai vietos gale, prasta garso aparatura
|
Volvo s40 1.9td 66kw. Odinis salonas su medzio apdaila, elektrinis stoglangis, oro kondicionierius,automatiskai isijungiantys zibintai. Keiciau motora, pavaru deze, sankabos komplekta ir dar daug kitko, nevykes automobilis. Apeikite si volvo modeli s40/v40.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
Ed | 2014-08-01 |
Volvo S40 1.9 TD
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Stipri važiuoklė, dyzelis gana ekonomiškas ir kantrus, eksploatacija gana pigi
Pabuvęs Lietuvoje pradeda stipriai rūdyti, periodiškai pasikartojantis gedimas bėgių svirties mechanizme, veliūro salonas labai prastos kokybės
|
Nors tai nėra grynakraujis Volvo (važiuoklė Mitsubishi Carisma, variklis Renault), bet tai gana kantrus, asketiškas, daug priežiūros nereikalaujantis automobilis. Tačiau dėl to, kad tai ne grynakraujis Volvo, nekelia daug simpatijų ir neatspindi Volvo dvasios. Stipri, nors ir kieta važiuoklė. Gana ekonomiškas. Pagrindiniai minusai - po 2-3 metų Lietuvoje pradeda pūti arkos, dugnas. Veliūrinis salonas žemiau kritikos ribos, ištisai plyšo ir nusidėvėjo baisiai. Salono plastmasės atrodo pigiai. Pagrindinė šitų Volvų liga - pradeda sunkiai junginėtis bėgiai, ypač pirmas, antras ir galinis. Susidėvi kažkokia detalė pačiam svirties mechanizme, ne greičių dėžėje. Remontas pigus ir greitas, tačiau kas 1,5 metų ši problema vis pasikartodavo. Variklis Renault, 66 kW. Žiemą kūrėsi prastai, tačiau visada užsikurdavo net ir prie didžiausių šalčių, traukos ir smagumo daug neturi, tačiau pasižymi kantrybe. Būtina keisti pagrindinį diržą kas 2-4 metus arba kas 70 tūkst. km. Per 7 eksploatacijos metus į automobilį įkišau labai nedaug. Nuvažiuota nedaug - apie 100000 km. Didžiausias remontas kainavo apie 400 Lt, kitų remontų buvo nedaug, niekas rimtai nebuvo sugedę, nors jau nusipirkau su nemaža rida ir išoriškai gerai padrožtą. Tačiau visai nebuvo gaila automobilio, kai juo atsikračiau. Tai be sielos ir be veido automobilis. Jei jau pirkti Volvo, tai tik ne I kartos S/V40. Žiūrėti, kad nebūtų surudyjęs, jokiu būdu nepirkti su veliūro salonu.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
Volvojobas | 2014-02-03 |
Reno automobilis su volvo zenkliuku
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
tokiu nera
pats automobilis didelis minusas
|
Kai nusipirkau si auto tai paskui labai gailejausi. Bet pavazinejes supratau, kad geresnes uz tokia kaina nelabai ir yra. Teko restauruoti kuro purkstukus, mokejau 450lt. Bet traukos kaip nebuvo taip ir nera. Paskui pasiziurejau internete keleta video kaip pasididinti variklio galia pareguliuojant kuro siurbli. Galia atsirado ir nuo to laiko problemu dideliu nebuvo. Ziema vedasi prastai, reikia zvakes pasildyti kelis kart iki kol neatsijungia p. zvakiu rele, nes pakaitinimo zvakiu lempute kazkodel uzgesta po keliu sekundziu. Auto labai rudija, nors mano buvo atvaziaves is italijos. Valytuvas labai nervuoja kai reikia atidaryti kapota pastoviai uz jo kabinasi. Tepalai per visus galus pradejo begti. Vaziuokle turbut antro golfo minkstesne negu sitos volvo. Sitas automobilis tai didele volvos geda. Variklis prancuzu 1.9td 66kw nera labai blogas, bet siurblys 'lucas' tikrai nepatikimas. Nuverteja labai stipriai, dabar tik kapeikas kainuoja. Patarimas nepirkti.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
Julius | 2014-02-03 |
Volvo S40, 1997 m., 1,9 L./66 kW TD
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Saugumas, dizainas, geras kainos-kokybės santykis, mažos kuro sąnaudos, talpi bagažinė.
Uždegimo sistema jautri šalčiui, gana prastas matomumas saulėtą dieną, garsiai dirba variklis.
|
Geras automobilis, už nedidelę kainą. Saugus, kaip tokių metų, man asmeniškai gražesnio dizaino nei vokiški ar prancūziški auto, patikima. Taupus, mišriu režimu degalų sanaudos nesiekia 6 l. / 100 km. Šiek tiek sunkiai kuriasi žiemą, bet tai manau išsprendžiama problema. Važiuoklė labai patikima, nieko nekeičiau per metus laiko. Interjeras neįspūdingas, pigokos plastmasės, saulėtą dieną atsispindi panelė ant lango, sėdynės minkštos ir patogios, vairas slidus. Man po hondos persėdus, tai gana gera garso izoliacija. Variklis taupus, mieste apie 8,5 l. / 100 km, užmiestyje apie 4,5 l. / 100 km nespaudžiant. Nėra galingas, todėl lėtai įsibėgėja, tačiau turbina duoda savo, kai apsukos pakyla virš ~2300 apsk. Detalių kainos vidutiniškos, filtrai nedaug kainuoja, važiuoklės detalių nekeičiau. Pasikeisti diržus.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
Jonas | 2013-05-31 |
s40 1,9 TD 66kW
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
patikimas variklis, cinkuotos skardos, komfortiškos sėdynės, talpi bagažinė, nealiuminė patvari važiuoklė
garso izoliacija, lange atsispindinti priekinė panelė, silpnos galinės spyruoklės
|
S40 1,9 TD 66kW įsigyta 2009 m. kaip pirmoji mašina ką tik gavus teises. Pirkta ne nuo tralo ir turgaus, o per pažįstamų pažįstamus. Eksploatuota tris metus tik Lietuvos miestų keliais. Parduota važiuojanti ir ne lavonas - norėta naujesnės ir didesnės mašinos. Kaip pirmoji gyvenime auto paliko patikimos, kiek kaprizingos, tačiau neįnoringos įspūdį. Prieš perkant šį modelį neturėta jokios patirties automobilizmo srityje, todėl dabar galima objektyviau palyginti tai, kas girdėta prieš perkant modelį ir tai, kaip buvo konkrečiu šiuo atveju.
Salonas. Mano nuomone, nei per didelis, nei per mažas kaip savo klasės auto. Vidutino ūgio (apie 180 cm) vairuotojas priekyje visada jausis patogiai, apie 190 cm. vairuotojo pusės keleivis bus priverstas atsitraukti sėdynę, nes bardačiokas įkyriai trukdo keliams. Keleivių kojoms tokiu atveju tampa ankštoka, tačiau važiuoti ilgesnę kelionę galima nesibaiminant mėšlungio. Kiek erzina pigi pilka plastmasė ir toks pats niūrus interjeras. Nežiūrint to visi mygtukai išdėstyti patogiai. Ypatingą įspūdį paliko visos sėdynės - ypač minkštos ir patogios nugarai (nuomonė napasikeitė net ir palyginus su kitomis, prabangesnės klasės auto).
Bagažinė. Vienareikšmiškai talpi. Vienu metu talpindavo bosavyką, bulvių maišą ir keturių asmenų bagažą kelių mėnesių vasarojimui kitame mieste. Jei vietos negana - galinės sėdynės atsilenkia rankenėlės pagalba.
Valdymas. Čia jau subjektyvus reikalas, tačiau nardant mieste (nepažeidinėjant KET) jaučiausi užtikrintai ir saugiai. Nekilo mintis, kad mašina nepaslanki ar buka dėl manevravimo (buka tik dėl silpno variklio).
1996-2004 ėjo 66kW, 70kW, 75kW ir 85kW dyzeliai.
Iki facelifto 66Kw (1997 sausis-1999 sausis) ir 70kW (1999 sausis/2000 gegužė). Ant 1,9 TD 66kW variklio gaubto parašyta "Turbo Diesel Intercooler", tačiau tai nelygu TDI. Šis variklis yra netiesioginio įpurškimo ir gamintas Renault (ne Volkswagen kaip dažnai maišoma). Variklyje stovi paskirstymo diržas, ne grandinė. Per tris eksploatavimo metus variklis dirbo nepriekaištingai (išskyrus žiemos pradžią, kai nesikurdavo daugiausia dėl šeimininko aplaidumo) Pakeitus žvakes ir akumą, auto vesdavau ir prie -25 be problemų, o mašina visą laiką buvo laikoma lauke. Pagrindinis minusas - nemažos dyzelio sąnaudos, ypač lyginant su vagenų šeima. Auto rydavo apie 8l ir daugiau mieste nesidraskant žiemą vasarą. Važiuojant pensininko režimu mieste buvo pasiekta apie 7,0l rekordas, važiuojant kaip akis išdegusiam tom pačiom sąlygom 11,5l. Skelbimuose dažnai nurodoma "ekonomiškas auto 6l ir pan.", tačiau šitam varikliui tai tikrai negalioja - tai rodo įvairios auto specifikacijų duombazės, žmonių atsiliepimai ir asmeninė patirtis (beje visi filtrai ir tepalai buvo keičiami laiku). Eksploatuotas rytinių kaimynų degalais be jokių problemų, gal todėl ir kuro ėmė daugiau.
Važinėjant vienam ar dviese traukos pakanka. Autostradoje pasikrovus lenkti – akivaizdžiai per silpnas. 130km/h su pliusu šiam varikliui riba, kurios peržengti nesinori nei dėl ekonominių kuro prasme, nei smagumo priežasčių.
Nuo pat mašinos įsigijimo pradžios sunkėsi tepalas variklio apačioj pro salniką, bet ne vienas mechanikas apie tai užsiminus atsakydavo: "jeigu laša tai jo dar yra, nelašėtų būtų blogai" ar "tai čia visų renault problema". Žodžiu per tris metus šiuo atžvilgiu nieko ir nebuvo daryta, o tepalo variklis visai nedegindavo. Kartą dėl šalčio išputojo skystis iš vairo stiprintuvo bakelio, tai gal savaitę iš vis pravažinėjau be skysčio, bet apsižiūrėjus ir pripylus skysčio viskas vėl veikė be priekaištų. Dar viena variklio įdomybė nuo pat įsigijimo pradžios buvo ta, kad variklis valgė ne tepalą, bet aušinimo skystį: maždaug kas mėnesį vis reikėdavo šiek tiek pridėt. Antifrizo bakelio sienelės buvo lyg tepalu kažkokiu apsinešusios, bet išleidus visą skystį jis buvo švarus. Variklis sunkiai išildavo iki darbinės temperatūros, ypač žiemą. Pakeitus termostatą reikalai pagerėjo, tačiau vis tiek žiemą važinėdavau užsikišęs prieš radiatorių kartono gabalą, tik taip užšildavo variklis iki darbinės temperatūros, be kartono daugiausia temperatūros rodyklė pakildavo iki temperatūros skalės ketvirčio, o ne pusės, kaip turėtų būti pagal auto manual'ą. Maniškėje buvo gamyklinis imobilaizeris ir sulūžęs raktelis, dėl ko mašina nesivesdavo (vedant prietaisų skyde degdavo imobilaizerio simbolis). Pagaminus naują raktelį bėda išnyko porai mėnesių, o po to vėl atsirado. Pasiklausinėjus sužinojau, kad tai sutinkama ir kituose s40, dėl to kaltas raktelis arba pati spynelė. Kadangi raktelis buvo naujas, tai nesivedančią mašiną užvesdavau kumščiu padaužęs užvedimo spynelę. Šitaip užsivedus mašina be problemų kurdavosi kartais savaitę, kartais dvi, o kartais ir keletą mėnesių, kol vėl reikėdavo padaužyt spynelę. Ir čia buvo ne anekdotas, o reali situacija.
70kW. Neturėta ir nesusidurta. Būtent šitam varikliui ir turėtų būti taikoma „6l reklama“, nes čia jau TDI. Tiesioginis įpurškimas. Nežinau kieno gamyba (gal ir nebe Renault). Bosh kuro sistema ir purkštukai. Dėl lepumo kurui galiu remtis tik nuogirdomis, kad pilnai suderinamas su kuru ne iš degalinių.
Po facelift‘o 2000-2004.
75kW. Realiai nieko nežinau, turėtų būti Common rail‘as.
85kW. Neturėta ir nesusidurta. Lepiausias kurui, nes Common rail‘as. Degalų sąnaudos turėtų būti panašios į 70kw, tik važiavimas žymiai smagesnis.
Priklauso nuo to naujos ar naudotos detalės. Šroto kainos (prieš porą metų): guolis su visa stupica 40 lt, amortikas su spyruokle 70 lt, stiklas priekinis 150 lt. Naujos detalės (prieš metus): stabdžių kaladėlės galinės ~70lt (ne pačios pigiausios ir ne brangiausios), priekinės ~100 lt, kaitinimo žvakių kainų neatsimenu, bet keičiant žiemą ir kainuodavo gerokai brangiau nei nusipirkti vasarą :). Galiniai sailenblokai ~80 lt už vieną. Pilnas sankabos keitimas (Valeo sankabos komplektas ir darbas pas garažinį meistrą) 600 lt. Priekinis žibintas 200 lt Aleksoto turguje. Raktelio su imobilaizeriu padarymas 150 lt. Dėl nuvertėjimo nežinau, nes pirkau papigiai, o pardaviau dar papigiau nes reikėjo pinigų greitai. Ieškoti 70 kw (tdi), o ne 66 kw (td) variklio ir kuo geresnės komplektacijos. Nesitikėti ypatingo komforto šioje mašinoje, nes ji turi "barškučio" pravardę ir pilnai jos nusipelno, bet šiaip yra tikrai patikimas ir visai smagus auto. Jeigu auto gerai parūdijusi, tai ženklas, kad mušta. Galima pasiskaityti atsiliepimų, kad jos rūdija, bet iš tikrųjų nuo 1995 iki maždaug 1999 šių mašinų gamyklinė problema buvo ne antikorozinė danga, o prastas dažymas, dėl kurio atsilupdavo dažai prie arkų ir durelių apačiose. Taigi smulkūs parūdijimai šiose vietose galimi ir nieko blogo nereiškia, o didesni židiniai gali byloti tik apie didesnius autoįvykius ir kitas negandas.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
Gytis | 2013-04-13 |
Volvo s40 1.9L. D 84kw.
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Patogus, minkštas , mažos kuro sanaudos ,patikima.
Bėdos su elektronika.
|
Patogus ,gražus dizainas, gera originali audio sistema, didelė bagažinė,minkštos sedynes.
Turime problemu su elektronikos sistema, dažnai dega ABS sistema, ankščiau degdavo oro pagalvių , teko išjungti rankiniu budu su kompiuteriu.
Bėdų su rudyjimu neturėjome , nors stovi lauke. Bent jau mūsiškė sunkiai traukia didesniu greičiu, ypač nuo 80km/h , pamyndžiojus akseleratoriu greitis kyla greičiau , manome tai gedimas , šiaip variklis geras, traukia neblogai , gedimų neturėjome išskyrus reikejo šlifuot galvutę ir bėdos su elektronika.
Sanaudos:
Mieste 8-9l.
Užmiestyje 6-7. Detalių kainos gan didelės, užtat genda retai, mūsų atveju dar nieko nebuvo iskyrus elektronika, bet keisti nieko nereikėjo.
Patikrinti automobilio kompiuterio klaidas.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
Doncevaz | 2013-01-25 |
Volvo V40 1.8l 85kW denzinas/dujos
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Valdomumas, surinkimo kokybė, eksploatacija
Garso izoliacija, 1.8l silpnokas variklis
|
Smagus automobilis. Neblogai stovi ant kelio. Daug keleivių sako kad kietas, bet man pats tas. Išvaizda - skonio reikalas, man patinka. Vidaus apdaila gana kokybiška, ne barškutis. Yra vienas ne labai vykęs sprendimas (bent jau mano atveju) - veidrodėlių valdymas padarytas tarp sėdynių, o ten draugė mėgsta savo rankinuką numest, tai pastoviai nusireguliuoja veidrodėliai. Kas dar nepatinka, tai kad prasta garso izoliacija. ilgesnėje kelionėje vargina. Tačiau priekinės sėdynės tikrai patogios. Gale nežinau, nesėdžiu :) Mažoka galios. nors privalumas tas, kad ar spausi, ar nespausi, valgys gana panašiai. Pas mane duju valgo ~11 litru. Labai kantrus variklis. Tiesiog neužmušamas! Teko važiuot ir be tepalo, velnias negriebė. Dabar nuvažiuota ~500 000km, tai jau galios jaučiamas sumažėjimas. Per 6 metus keičiau tik tai kas priklauso (diržai, žvakės, tepalai ir filtrai).
Šiaip patarčiau geriau imti 2l variklį, nes jis yra galingesnis, o sąnaudos mažai skiriasi. Bus maloniau gyvent :) Per 6 metus kaina nukrito 2x. Vis tik tai jau 15 metų senumo automobilis. Detalių kainos palyginus tikrai nėra brangios. Daugiausiai teko tvarkyti važiuoklę, nes nemažai tenka važinėt žvirkeliais ir miško keliais (su gerom padangom lipa kaip tankas :)). Teko perrinkinėti greičių dėžę, kaina 600lt. Pagrindinis diržas su keitimu ~350-400lt tiksliai nepamenu, bet reikia keist kas 120 000km. tai ne bėda. Išskyrus važiuoklės dylančias dalis, visos detalės kurias teko keist, iki tol buvo originalios. Taip kad su remontu gana paprasta - jei reikia keist, tai pakeitei detalę ir pamiršai. Imti geriau su galingesniu 2l varikliu. Dar geriau T4 :). Su dujom sugyvena puikiai. Verta pravažiuot, paklausyt ir pajaust kaip dirba greičių dėžė. Tai nėra dažna bėda, bet gana skausminga finansiškai. Taip pat valytuvų vechanizmas išsimala. Čia jų liga. O toliau, tai kaip ir su bet kokiu auto.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
R | 2011-07-23 |
Volvo S40, 1998, 1.9l / 66kW TD
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Solidumas, ekonomija, neuzknisantis taisymas,talpi bagazine, pakankamai erdvus salonas (aisku tai nera kelionine masina), jokiu rudziu, patikimumas
garso izoliacija, galines sedynes neatsilenkia lygiai su bagazines lygiu (ne kelioninis auto)
|
geras automobilis, vertinu griezciau nes yra ir daug kitu brangesniu ir geresniu automobiliu, taciau sis puikiai pateisina savo kaina.
vienas ekonomiskiausiu is visu Volvo.
patinka volvo standartai. apskritai ziuriu tik i volvo, lexus ir mersus, nes nuo audi ir bmw vemt vercia.
geras kainos ir kokybes santykis
palyginus BMW, MB, Audi ar kitu tu paciu metu auto dizaina sis S40 atrodo naujoviskiausiai - ne toks kampuotas
lyginant su tu paciu metu modeliais ir ta pacia klase - atrodo solidziausiai
geriausiai tinka mieste ir keliuose iki 110km/h
remontas nera jau toks ir brangus kaip visi sneka apie volvo, nes sis modelis yra is Mistubishi/Reno/Volvo + jeigu ne nauju detaliu ieskot - lengva rast naudotu.
Karta sutaisius gali ramiai problema pamirst
taupus - ramiai vazinejant man ryja 6l, jeigu apie taupyma negalvojant 6.5l. neisivaizduoju kaip galima isdegint daugiau 7l vidutiniu.
talpi bagazine - laisvai italpinu visas 4 R15 padangas
esu 187cm - laisvai telpu prieky, gale plaukais vos vos lieciu lubas
jokiu nusiskundimu su elektronika
jokiu rudziu nei virsuj nei apacioj
puikiai veikia kondicionierius
Minusai (jeigu juos galima minusais vadint):
garso izoliacija galetu buti geresne (arba muzika garsesne)
galines sedynes sunku istiesti kad butu lygu su bagazine
kita karta imciau su odiniu salonu
kura valgo jeigu draguojat i kalna arba vaziuojat autostrada greiciau nei 140km/h
atidarius vairuotojo langa apie 5cm - vaziuojant susidaro svilpimas (gal tik pas mane)
neipatingo galingumo ekonomiskas dyzelis
puikiausiai tinka megstantiems ramiai vazinet ir gatvese nesiardyt
autostradoj galingumo pilnai uztenka norint aplenkt
taupiausiu rezimu esu degines 5.5l/100km (ziema), netaupiausiu 6.5l.
pilu geros kokybes tepalus, ne is tu masinu kurios ji tiesiog suvalgo
jeigu butu galingesnis nesupykciau
Ekspoataciniai remontai (automobili turiu 2 metus, per metus nuvaziuoju apie 15t. km)
kasmet keiciu visus tepalus ir filtrus - 100lt / m
reiketu naujo akumo
reiketu pakeist variklio dirza
keiciau sarnyra (tik nusipirkes) - 100lt
keiciau stabdziu kaladeles - 200lt
Kas nervuoja (nebutinai tinka visiem atvejam):
rimtesnis minusas yra ziemos ir salciai.
esant temperaturai -5C uzsiveda su tamsiu debeseliu gale
-15C prie debeselio dar ir cirpiantis garsas
-20C reik duot gerokai papildomo gazo
-25C geriau ieskot garazo
artejant ziemai keisiu akuma, vesiu i servisa del zvakiu, purkstuku, siurbliu pas mane niekas nebarska, per nelygumus graziai vaziuoja - tad turi nebarsket.
minusus plika akim sunku izvelgt, siaip auto patikimas
Pilnas atsiliepimas...
|
|
Gytis | 2011-07-07 |
Volvo s40 1.9L. D
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Saugus , patogus , ilgai ,,laiko'' detales
Detaliu kaina didesne negu pigesnes markes automobiliu.
|
Patogus, saugus , nerudyja , turi dideli posuki , su originalia garso sistema gan gerai groja quadro sistema . Variklio problemu per 3 metus neturejome Mieste 8-9L
Uzmiestyje 6-7 L. Nera
Pilnas atsiliepimas...
|
|
Aidas | 2010-05-03 |
VOLVO S40 2.0i 97m
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Kainos , komforto , saugumo , patikimumo derinys
Kai gale sedi suauge zmones padejuoja , kad mazoka vietos , bet vaikui viskas gerai..
|
Patikimas,saugus,geras auto,.Savaji pirkau pries 4 metus su 75k myliu rida dabar 116k ir jokiu problemu.Tik nupirkus ,keiciau pagrindini ,taippat generatoriaus dirza,tepalus ir kuro filtra.Neperseniausiai pries tech apziura pakeiciau priekinius stabdziu diskus ir viena kaires puses sarnyra.Visa eksploatacijos laika tik einamieji dalykai,kaipkad tepalai,filtrai,kaladeles..Manau per 4metus ir pravaziavus 41k myliu visai liux - masinai 13metu ir 116k mls.Tiesa,auto vazineju Airijoje ivairiais keliais tenka ir ''kamsciuose'' pastoveti,tai kuro sanaudos apie 9-10l/100km,manau normalu.
Kainos , kokybes , saugumo derinys. Variklis dirba puikiai be priekaistu,kaip minejau,misriai vaziuojant apie 9-10l/100km. Diskai - €40/vnt,kaladeles - €40,sarnyras €26 , darbas- €70.Detales neoriginalios,bet kolkas viskas gerai.
Kainos kuria mokejau , zinoma dabar tokios nera , bet as ir nesiruosiu parduot :) Pirkti - tikrai geras automobilis.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
|
123 |