2018-05-07 |
9Volvo v40 1.6 16v
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Konfortas, stabilumas
byranti vaziuokle, renault puse automobilio, net renault zenklai ant daliu israizyti. sankaba ilgai nelaiko, eksplotacijai netinkamas, ir nevertas savo pinigu, tokie automobiliaitokiu metu masinom kitu markiu daro geda.
|
Siaubingas automobilis, turiu dar vis, atsikratyti neina... nevertas savo pinigu istisai byra ( renault greiciu deze, puse vaziuokles). is vaziuokles puses kol viena sutvarkai subyra kitas, pliusas tik tas kad smagiai valdoma masina, visa kita vien minusai, vairas ir tas nepatogus... Remontas sudetinkas, priejimas prastas, servisas brangus, kaip daugumos siu metu automobiliu nepirkti, nebent daug pinigu ant remonto pasiruose skirti :)
Pilnas atsiliepimas...
|
|
2018-02-19 |
Volvo V40 2.0T 118kW 1998
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Variklis tiesiog pasaka! mieste vaziuoja labai smagiai, ar tai reikia kazka lenkti ar siaip "biski" spustelt gaza tai eina labai smagiai. Bet jeigu reiktu rinktis imciau 147kW varikli, nes turbina didesne, variklio viduriai kaltiniai.
Kaip universalas turi labai mazai vietos del savo lenktu formu, gale vietos zmonems jeigu priekyje sedi aukstas zmogus galima sakyti nera..
|
Sveiki, turiu si automobili jau trejus metus (eina ketvirti). Ka galiu pasakyti apie si masiniuka tai neuzmusamas, tiek variklis tiek vaziuokle. Yra teke ir beveik be tepalo nedaug vazineti kol pamaciau jog net dip stick'as nebegaudo tepalo, o kiek grioviu bei krumoksniu ismaisyta ziema per stipriai uztraukus rankini.. ir viskas liux, niekas nelinko, neluzo. Nezinau, gal cia man tik taip sekesi, bet kolkas viskas labai gerai!
jeigu norit galit paziureti ir video apie si masiniuka!
VIDEO: https://www.youtube.com/watch?v=NF7mvKzElV8&t=101s&list=PLdrKNIVKhuD1IZpjmDsU8D3L4-kLOCh7p&index=2
Galeciau pasakoti ir pasakoti kiek visko su ja yra nutike ir buve.. VARIKLIS:
Kadangi pats variklis yra volvo (be renault) tad istvermingas kaip tikras svediskas briedis, deja turbina teko restauruot (12T). Nezinau ar man vienam taip buvo, bet turbinos wastegate'o (turbinos karstosios dalies slegio reguliatorius) guma vidine plyso ir nelaike slegio, ko pasekmeje masina overboost'indavo ir trukciodavo, nevaziuodavo, uztruko ilgai kol pats tai issiaiskinau nes pas kiek meistru nuvezdavau nerasdavo kame beda del to, tad issiardziau ji ir ta membrana susiklijavau. Taip pat labai megsta mano variklis tepala bei antifryza, tad visad tenka veziotis kartu pora bakeliu bagazineje.
KEBULAS:
slenksciai ir kapotas.. matyt cia visu situ volvo bedos, slenksciai supuvo matyt del to jog vairuotojo puse buvo musta ir tvarkyti slenksciai buvo, o kapoto priekis labai megsta akmenukus gaudyt nuo kelio, ko pasekmeje issidauzo dazai ir pradeda lysti rudys. Gerai apziurek ar slenksciai nesupuve, ar turbina gerai traukia, (nes ji pilnai pradeda pusti nuo mazdaug 3-tukst apsuku, pasijaucia is kart jeigu su ja viskas tvarkoje) ar ji neapsitepalavus. Paziurek ar visos dureles darinejasi ir rakinasi ir laikosi uzsirakinusios.
Patarciau pirkt Ph2 volvo (t.y. nuo 2000 metu gamybos iki 2004) nes si modeli tada atnaujino ir jis gavo daugybe atnaujinimu ir isvaizda jo geresne uz Ph1 volvo. Apie sia masina galiu mineti tik gera, kad ir kiek kartu su ja buvo bedu :D
Pilnas atsiliepimas...
|
|
2017-11-18 |
Volvo V40 2003m 1.9 85kw
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Mažos kuro sąnaudos, išvaizda ,komplektacija ir kainą
Renault variklis, turbina, garso izoliacija, kietą pakaba
|
Turiu ši auto pusę metų. Kolkas būtų tokią nuomone apie jį. Išvaizdus , pakankamai galingas atsižvelgiant į kuro sąnaudas ir kainą 5.5l/100km. Pirkau daugmaž pilnos komplektacijos, borto kompiuteris , odą, kondicionierius , gera gamykline garso aparatūra, navigacija, šildomos sėdynės. Iš trūkumų būtų, prastą garso izoliacija, bet kentėti galima, pakaba kietoka ,bet patvari. Iš trūkumų užkalė, variklis,lūžus alkūniniam velenui, teko keisti į kitą taipat restauruoti turbiną. Remontas atsiėjo kaip antras automobilis. Bet daugiau jokių rimtesnių gedimų nebuvo. Dar ir minusų būtų , radiatoriaus grotelių kokybė taipat šviesų reguliavimo ir kitų reguliatorių nusidėvėjimas. Kartais girdimas panelės krebsdejimas. Patarimas perkančiam, neimti pigiausio varianto, prieš perkant nuvažiuoti į servisą , diagnostikai ir bendrai apžiūrai. Taipat paskutinį modelį nuo 2003. Gavus pakankamai neuzdrozta variantą , manau tikrai džiugins savo išvaizda ir praktiškumu. Tiks tiek jaunam tiek vyresniam vairuotojui.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
2017-05-29 |
Jokio saugumo extra atveju islipant
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Du pliusai. Ant akumuliatoriaus ir vaistineles. Kur dar pavaizduota nemaciau.
As tik apie viena minusa, duru rankeneliu plastmasinius laikiklius kurie smarkiau is vidaus darant duris ir smarkiau patraukus rankenele jie nuluzta.
|
Atsitiktu kas ir staigiai greit islipt prireiktu su kokiu atveju tai zmogus gali ir vapse nebeislipt, nes vidaus rankeneliu jungiancios su kitu metalu plastmases smarkiau patraukus nuluzta ir tada turek beda, vapse neislipsi. O panikuojant turbut taip ir butu
Pilnas atsiliepimas...
|
|
Volvo V40 | 2015-09-28 |
Volvo V40 2001 85kW 1.9 dyzelis
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Ekonomiškas, gera trauka, kokybiškas salonas
Rūdys, brangoka eksploatacija
|
Automobilis tinkamas vyresnio amžiaus žmonėms arba taupiam studentui. Jei prižiūrimas, nereikalauja didelių investicijų.
Patvarus ir taupus variklis, kelyje 5-6 litrai, bendras sąnaudas rodo 5,5 litro jau ilgą laiką, nors ir kartais mėgstu paspausti mieste. Kaip 85kW variklis tai traukos turi tikrai nemažai, kelyje nesunku apsilenkti. Tiesa, daug pakrovus mašiną, traukos kiek gali trūkti, bet čia tokiais atvejais kai penki žmonės su pilna bagažine.
Stebėtinai kokybiškas salonas. Volvo V40 yra žemiausios kastos Volvo, bet salono kokybė lenkia tų pačių metų limuzinų klasės S80 arba S60. Mano volvo su odiniu salonu, bet net porankio siūlės visos vietoje, o kiek teko matyti S80 ar S60, ten porankiai dažniausiai klibantys, medžiagos nusitrynusios, kas nepriimtina aukštos klasės automobiliui. Vairuotojo sėdynė net be įplyšimų yra, aplink durelių rankenėles jokių apsitrynusių plastmasių, aplink magnetolą irgi plastmasės visiškai sveikos. Pavarų svirties apdailos be jokių įplyšimų. 1,9 85kW. Variklio jėgos tikrai pakanka, nes automobilis yra ganėtinai lengvas (apie 1250kg), o dėl to jis dar ir ekonomiškas. Kai pirkau, rodė 7,5 vidutines sąnaudas, bet kai pats pradėjau važinėt, nukrito iki 5,5 litro.
Trauka jaučiasi jau nuo 1500 apsukų.
Žiemą variklis kuriasi stebėtinai gerai. Net kartais per skubėjimą pasukdavau raktelį, nepašildžius kaitinimo žvakių, prie -10 ir užsikurdavo lygiai taip, kaip kuriasi vasarą.
Manau šitas variklis yra vienas iš geresnių už tokią nedidelę automobilio kainą. Kadangi tai nėra populiarus automobilis, jo vertę supranta labiau auto entuziastai arba volvo mėgėjai, o kitiems geriau bus audi ar bmw analogai. Eksploatacija ne iš pigiųjų (nebent kinietiškas detales perki), nes detalės šiam auto yra gaminamos aukštos kokybės. Būtent dėl to ir sakoma apie Volvo, kad kartą detalę pakeitęs, daugiau apie tai galvos nesuksi. Gaila tai, kad nelabai kam įdomu investicijos į šio auto detales, nes jis nėra populiarus. Gaila tai, kad automobilį patvarkius jo kaina nelabai auga.
Visumoje, tai pakeitus susidėvėjusias detales, apie jas bus galima ilgam pamiršti. Siūlau apžiūrėti arkas, dureles dėl rūdžių. Pats pirkau kiek aprūdijusi variantą, bet per metus laiko rudžių nepadaugėjo atrodo.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
Paulius | 2015-04-08 |
Volvo V40 1.9D 70 kW
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Komfortiškos sėdynės, talpus, pigus remontas
Triukšmingas, elektra, rūdys.
|
Automobilį turiu du su puse metų, tad manau turiu jau kompetenciją išvardinti jo geras ir blogas savybes. Automobilyje patogu sėdėti. Sėdynės minkštos. Gal kiek erzina porankis, kuris trukto užtraukti rankinį. Bet porankis nuimamas. Apmušalai - su užtrauktukais, plaunami. Pas mane veliūras, labai švelnus, priemena pliušinį žaisliuką. Garso izoliacija prasta, girdisi variklis, vėjas ir ratai. Priekinė keleivio sėdynė persilenkia per pusę ir palenda po bardačioku. Nulenkus dar galines sėdynes galima vežti kokį nors pagalį kurio ilgis iki 2.70 m. Automobilis idealus jei važinėjate dviese. Su drauge važiuodami sutalpiname gale dviračius: nereik nei ratų, nei vairų nuimt, telpa taip tiesiog. Šeimai automobilis jau per mažas. Automobilis turi gera garso aparatūra. Prieki: duryse 13 cm dinamikai, panelėje aukštadažniai, skylės 10 cm. Gale 13 cm dinamikai + dešiniam šone subwooferis iš kurio realiai nieko gero. Viduj viskas laikosi, niekas nelūžta. Ai tiesa, jei jau luš, tai luš galinės užuolaidėlės laikikliai. Yra tokie du pirštai, kurie nulūžta ir tada užuolaidėlė visad būna susisukus (neina užtraukti). Automobilis nėra "tikras" universalas. Atvertus bagažinės dangtį, lieka bortas, per kurį vis tiek reikia perkelti daiktus. Išlanksčius galines sėdynes, grindys nesigauna lygios, tad jei ruošiatės miegot, tai tikrai ne kažką, o ir į ilgį, galima tilpt, jei esat iki 170 cm.
Kas liečia mašinos elektroniką, tai ji gan prastoka. Per šį laikotarpį nustojo veikti vairuotojo langas. Tiesiog ėmė ir nustojo. Sutvarkiau viską išardęs ir atgal surinkęs. Nežinau kas buvo sugedę, bet susitvarkė. Nustojo veikti elektriniai veidrodėliai. Teko išimt fyškę esančią tarp durų ir kėbulo, supurkšti ir atgal įdėt - vėl veikia. Dabar neseniai nustojo veikti abu priekiniai langai. Nei kyla, nei leidžiasi. Vėl bus kažkokia fyškė... Na ir taip kas 9 mėn vis kas nors nueina jai... Dar su variklio temperatūra - kartais blūdyja rodo, kad kaista variklis - išjungi šviesas, pyst jau nebekaista. Taip pat buvo sugedęs varikliukas galinių durų, centrinis neveikė. Dar buvo sugedęs priekinių šviesų aukščio reguliatorius (kilnojo šviesas belekaip padažant) Žodžiu, elektronikai dedu minusą.
Apie kėbulą. Linkęs rūdyti. Ypač mėgsta rūdys šias vietas: Slenksčiai: priekis kur varo visa š iš po priekinių ratų, privaro į slenksčio vidų, tada ten išpūva viskas. Mistiškai po galinėm durelėm (nežinau kodėl). Taip pat kapotas po priekinėm grotelėm. Dar iš tokių rūdyjančių vietų yra dugnas po dyzelio baku. Ten nedengta antikorozine (iš fabriko jau taip) ir linkę rudyti. Supūva kiaurai skylė į saloną, jei neprižiūri. Taip pat gali parudyti stogas aplink priekinį langa, bagažinės dangtis. Priekiniai sparnai ir būna parūdiję, bet naujas 22 eur, tai ne taip baisu. Taip pat, kas liečia rūdyjimą, tai nupūva stabdžių ir kuro vamzdeliai. Prie kuro bako, po mašina yra tokia plastmasė, po kuria užtenkti vamzdeliai. Tie vamzdeliai ten bebūdami surūdija. Teko jau keisti.
Šviesos. Priekinės faros (vienos lempos) yra nieko vertos. Jų reguliatoriai labai jautrūs, biški atsuktuvu stipriau pasuksi ir iškart nulūžta, tada jau visą lempą reik imt lauk ir kažką bandyt klijuot. Kai pirkau pas mane jau buvo išlaužytos. Taisiau su epoksidiniais klijais. Šių lempų skleidžiamas šviesos srautas yra apgailėtinas. Kaip su uždegtom žvakėm važiuotum - nieko nesimato. Pats pasikeičiau ir kitam patarčiau keistis į dviejų lempų farą nuo facelifto. Provotkė vienos lempos ir dviejų lempų skiriasi. Jei jau pirksit iš šroto patariu iš fyškių paprašyti. Rūko žibintų jei nėra numatytų, tai ir neįdėsi - reik programuot kompą, tai daro tik sostena.
Stabdžiai. Priekis ir galas - diskiniai stabdžiai. Su jais kaip ir viskas gerai. Bet rankinis stabdys tokios durnai paprastos konstrukcijos, kad jei mažai traukysi - užrudys tokios lopetėlės ant suportų (prie jų trosas tvirtinasi) ir rankinis liks pastoviai užtrauktas - tada prasidės bėdos - kais ratas ir kuro ims...
Važiuoklė. Mistubishi carisma. Labai paprasta ir elementari. Galas nepriklausomas. Priekį mcpersonas. Tik vienas šarnyras. Maždaug kas metus išbylda stabilizatoriaus traukė, kas kainuoja 10 eur ir visas važiuoklės remontas tuom pasibaigia. Šarnyrai į šakę presuojami. Šakės tuščiavidurės. Mano buvo išpuvus kiaurai, tai pirkau kitą. Galinės spyruoklės linkusios nusilpti, todėl dažnai matome šiuos V40 su nusmukusiom šiknom. Gale yra tokie didžiuliai saleinblokai, bet per šitus 2.5 metų nieko gale nedariau. Apskritai galinė važiuoklė neužmušama. Renault meno šedevras su kurčiais nuvarytais arkliais. Sakai "važiuok" o jiem dzin. Niekas niekur netraukia.
Variklio kodas D4192t2 70 kW. Realiai tas pats renūškės F9Q. Nu ką aš galiu pasakyt? Šudas, nu. Bukas. Labai, labai bukas. Iki 2000 rpm niekas nevyksta. Visiškai niekas. Vėliau, jau pradeda važiuot, bet ir ne pyragai. Iki 100km/h per 13.5 s (geriausias).
Kuro ima mažai. Apie 6 litrus ir jam visai nesvarbu kur tu važiuosi mieste ar užmiesti. Iki 2000 metų šitos auto ėjo butent su šitu varikliu ir M5D dėže kuri taip pat yra šūdo krūva. Pavarų perjungimas netikslus dėka išsimalusių plastikinių įvorių kurios yra pavarų perjungimo štangoje po mašina. Pati dėžė triukšminga. Girdėjau linkusios pabirti. Rasti sunku, gan brangios. Pavarų dežė turi tokį dangtelį, kurį nuėmus matosi penktas bėgis. Tas dangtelis iš paprasto metalo. Dažytas baltai. Kai įsimeta rūdys, prapūva tas dangtelis ir išbėga tepalai. Va taip va. O apie patį variklį, tai kas gerai, kad dalių visur pilna, nuo renūškių viskas tinka (tik žarnos netinka). Pats variklis pabirti nelinkęs, turbina laiko gerai, vedasi prie didelių šalčių. Pas mane nubėgusi jau 400 ' 000km, tai truputi dūmina, kai variklis dar ne darbinėje temperatūroje. Rekomenduoju pirkti automobilį po 2000 Metų. Bus variklis D4192t3 (75 kw) arba D4192t4 (85 kw) su M56 dėže. Varikliai vienodi, skiriasi tik programa variklio ECU. Dežė daug geresnė, be tų štangų, jau perjungimas vykdomas trosu. O ir lempas iškart gausit normaliais. Apskritai nuo 2000 visai gera mašina, iki 2000 turi dar minusų. Taip pat sako kėbulas geriau nudažytas po 2000 m, mažiau pūva bet ar tiesa nežinau. Pirkau už 5500Lt 2013 metais. Auto 1999 gamybos. Daug nieko nedariau. Diržus keičiau 550Lt su viskuo. keičiant vandens pompos keist nereikia, nes suka generatoriaus diržas. Kaladėlės - kaip visų. Į variklį 5,4 Ltr tepalo, į greičių dėžę 3,4. Nieko daug nedariau, tokio brangaus. Šiaip kas nors su elektra nušoka - pasitvarkau ir po to priekinė važiuoklė kiekvienais metais 10 eurų. Tai tiek... Oj, net nežinau. Tikrinti kaip ir kiekvieną auto. Tokių specifinių ligų kaip ir neturi.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
Paulius | 2015-01-29 |
Volvo V40 1.8 SE
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Išvaizdus, manevringas
Milžiniškos kuro sąnaudos, labai mažai traukos, rudija, byra įvairios detalės viena po kitos, nespėju taisyt.
|
Labai manevringas, bei išvaizdus, tačiau visos kitos dalys byra, problemos su pavarų dėže, rudija. Nepirkit 1,8 SE nėra traukos, kuro sąnaudos milžiniškos!
Pilnas atsiliepimas...
|
|
Liudas | 2015-01-16 |
Volvo V40 2001
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Ekonomiškas, stabilus, gera trauka, pigus, patogus, lengvas priėjimas prie variklio, lengvai gaunamos dalys, gera garso aparatūra
Smulkus elektronikos šlubavimai, žemas, mažai skyrelių daiktams susidėti.
|
Automobilis pateisino visas viltis. Gražus, tvirtas, pigus. Prieš perkant skaičiau komentarus apie prastą garso izoliaciją, brangias dalis ir kietą važiuoklę,todėl truputi prisibijojau. Tačiau garso izoliacija pasirodė normali, dalys tikrai gana pigios. Dėl važiuoklės tikrai nesiskundžiu, nes automobilis, visgi, nėra labai brangus, todėl tikėtis stebuklo nereikia. Džiugina trauka. Pas manęs 85kW modelis. Turbina šiek tiek kaukia, tačiau kitų problemų nebuvo. Dalys nėra brangios, kuro sąnaudos mažos, todėl laikau, kad eksplotacijos kaštai yra menki. Rinkitės 85kW, o ne 75kW. Kaina beveik nesiskirs, tačiau iš variklio gausite daugiau galios. Gamyklinė magnetola yra LABAI nepatogi, tad jeigu rasit su kitokia, tai bus privalumas. Išmėginkit visą esančią elektroniką.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
Aras | 2014-11-26 |
nepatikimas
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Isvaizdus
Variklis, greiciu deze, rudija slenksciai
|
Isvaizda nebloga, bet is technines puses labai problematiskas. Vaziuokle nera patikima, dyzeliniai 66kw varikliai prasti, trunka variklio galvutes, nelaiko isminamieji guoliai, nelaiko pavaru deze. Valytuvu mechanizmai luzta, pradeda remtis i kapota. Patikrinti, ar nekelia ausinimo skyscio, ar nebarska isminamasis guolis, ar nedumina.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
Martynas | 2013-12-10 |
1.9 tdi 1999 metu
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Ekonomiškas, gana patvarus neskaitant variklio
prastas dyzelinis variklis, likęs rūdyti
|
Vairavau šį automobilį apie3 metus tad galiu drasiai sakyti, kad susiduriau su viskuo kas tik gali būti. Pirkau parvarytą iš italijos, nei vienos rūdelės nebuvo, tačiau po keletos lietuviškų žiemų pradėjo rūdyti ratų arkos, durų kraštai, slenksčiai, net bagažinės dangtis. Nors variklį tikrinau su kompiuteriu, vėl gi nieko blogo nerasta, tačiau po poros metų sugedo turbina, po to kuro siurblys, pats variklis tepalo daug nerydavo, kurdavosi net prie didžiausių šalčių, buvo tikrai ekonomiškas, nors galios galėjo ir daugiau but iš 95 ag. Važiuoklė gana patvari, neteko daug remontuoti, tik einamieji darbai ir vairo traukės, nors važinėjau nemažai ir žvyrkeliais. Elektronika truputi kaprizinga, ypač centrinis užraktas. Kainos normalios, truputi brangiau už 4 golfa, bet pigiau nei koks 3 bmw. Teko nemažai girdėt prastų atsiliepimų apie dyzelius, nenuostabu, nes jie gaminti renault. Apibendrinant galiu pasakyt, kad tai pakankamai geras automobilis, tik patariu vengti dyzelio.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
|
1234 |