Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
S70 buvo sukurti kaip itin sėkmingo Volvo 850 modelio evoliucija. Nereikia atidaus žvilgsnio, kad įžvelgtume Volvo 850 linijas, tik jos naujame modelyje yra kiek suapvalintos, švelnesnės. Tai buvo vieni pirmųjų Volvo kompanijos žingsnių siekiant atsikratyti kampuotų ir grubių dizaino formų ir tai jiems pavyko, nors pirmieji bandymai ir buvo itin nedrąsūs. Pagrindinis variklis buvo penkių cilindrų eilėje benzininis 2.4 litro motoras su 168 AG galia (125 kW), o šio variklio turbo versija siekė 190 AG (142 kW) galią. Pati galingiausia S70-R versija iš palyginti nedidelio 2.3 litro variklio išspaudė solidžią 250 AG (186 kW) galią ir 350 Nm sukimo momentą.
Volvo V70 kaip ir jo brolis sedano kėbulu SKAITYTI DAUGIAU
SUSKLEISTI
Patalpino: Martynas | 2013-06-07 |
V70, 1999 m. 2.4 TDI |
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
Patikimumas
Variklis
Interjero kokybė
Komfortas
Valdymas
|
Saugumas, komfortas, talpi bagažinė, galingas variklis, patogios sėdynės
panelės plastmasės girgžda
|
Bendras automobilio aprašas |
Prieš tai važinėjau su įvairiais japonais ir persėdus į Volvo iškart krenta į akis komfortas, saugumas ir garso izoliacija. Kadangi šiuose Volvo sumontuotos pakankamai geros kolonėlės, visai nebūtinai garsiai leisti muziką, kad ją girdėtum, skirtingai nuo japonų, muzika turi permušti variklio bei padangų keliamą triukšmą. Labai patinka, jog nėra jokių rūdžių, jei kėbulas nebuvo daužtas, jis atrodys kaip naujas. Didelis pliusas, tai aišku minima visur kalbant apie visas Volvo, tai jų patogios sėdynės. Važiuojant didesniais atstumais visiškai nesijaučia nuovargis ar nugaros skausmas. Šiaip šis auto mano manymu daugiau skirtas užmiesčiui, įveikiant didelius atstumus, tai nėra visiškai miesto automobilis. Labai patinka talpi bagažinė, savo klasėje turbūt didžiausia iš visų. Pakaba manau labai tinkama Lietuvos miestų gatvėmis, ji nėra lepis, per tris metus vieną kartą tvarkiau kai jau girdėjosi pašaliniai garsai. Kalbant apie minusus, - panelės barškesys, žiemą vienoks, vasarą kitoks :) Problemos su durų spynelėm, jos neremontuojamos, tik keičiamos. Kartais uždarius duris lieka degti salono lemputė, kontaktus matyt reiktų žiūrėti. |
Variklis |
Puikus variklis, pakankamai triukšmingas dirbant ant laisvų apsukų, tačiau važiuojant jis nestipriai girdisi. Važinėjant normaliai, miestas + užmiestis gaunasi apie 8 ltr. 100 km. Pas mane spidometras rodo 360 000 km, bet manau dar reiktų kokį 150 000 km pridėti :) Variklis dirba tolygiai, niekad nebuvo gesęs ar šokinėjusios apsukos. Aišku yra šiek tiek problemų su dūmingumu, pasiekus 2000 apsukų galiniame veidrodėlyje galima išvysti juodą dūmelį. Ko norėt, kilometrų jau nemažai prisukta. |
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas |
Na detalės ne pačios pigiausios, bet taupantiems galima jų nebrangiai surasti šrotuose. Dėl nuvertėjimo sunku ką pasakyti, pirkau prieš tris metus už 8000 Lt, sukišau dar kokius 4000 Lt. Važiuosiu matyt tol kol nudus, nors tai aišku gali ilgai užtrukti. Šiaip tikrai puikus automobilis, kaip sakoma Volvo 4 life. |
Patarimai perkančiajam |
Pirkti su maža rida ir turėsite draugą ilgam laikui :) |
Įvertink šį atsiliepimą (viso 15)
Volvo modelių gama | ||||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Klasė | 1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji | ||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
Kompaktiniai | S40 | S40 | ||||||||||||||||||||||||||||||
V40 | V50 | V40 | ||||||||||||||||||||||||||||||
C30 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Vidutiniai | 850 | S70 | S60 | S60 | S60 | |||||||||||||||||||||||||||
V70 | V70 | V60 | V60 | |||||||||||||||||||||||||||||
Dideli | S80 | S90 | ||||||||||||||||||||||||||||||
V70 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
V90 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Reprezentaciniai | S80 | |||||||||||||||||||||||||||||||
Kupė | C70 | C70 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Mini krosoveriai | EX30 | |||||||||||||||||||||||||||||||
Krosoveriai | XC40 | |||||||||||||||||||||||||||||||
C40 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Dideli krosoveriai | XC70 | XC70 | V90 Cross Country | |||||||||||||||||||||||||||||
Visureigiai | XC60 | XC60 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Dideli visureigiai | XC90 | XC90 | ||||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji |
Volvo V70 TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis