Markės
20 iš 1917
Alfa Romeo 166, 1998 - 2007
513Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.04% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)Viso įvertinimų: 13
16% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)2% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)1% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)5% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.4)12% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)
Ar rekomenduojuTaip 85% Ne 15%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
Alfa Romeo 166 yra prestižinis automobilis suprojektuotas Walter de'Silva ir pakeitė senajį Alfa Romeo 164. Nors 164 turėjo išskirtinį dizainą, tačiau ir naujas modelis turėjo kuo pasigirti - priekiniais nedidukais įdomios formos žibintais ir tradicine Alfa Romeo nosimi. Naujas dizainas atitiko naują Alfa stilių kurį pristatė mažesnysis 156 modelis. Priekinėje pakaboje naudojama dviejų svirčių sistema, gale – daugiasvirtė. Nors automobilis buvo giriamas dėl puikių valdymo savybių, dinamiškų variklių, elegantiško dizaino ir puikios įrangos, tačiau jis taip ir netapo rimtu konkurentu šioje klasėje dominuojančioms vokiečių markėms.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Filtruoti atsiliepimus:
         
Atsiliepimų: 13
2021-07-14
Alfa Romeo 166
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Patogus važiuoti; automobilis atrodo, kad kelyje "plaukia"; stabilus kelyje.
Įnoringi varikliai bei pakabos, bijo meistrai tvarkyti šiuos automobilius, sunku gauti detalių. Žema pakaba, lengvai galima pramušti karterį.
Patogus ilgose kelionėse, konfortiškas, išskirtinis dizainas (nors gal ir ne pats gražiausias). Tiek pliusų. Brangus remontas, servisai dažnai bijo tvarkyti šiuos automobilius, nes žino kad bus "darbo". Sunku rasti dalių. Nors esu Alfa Romeo gerbėjas, bet siūlyčiau nesirinkti šio automobilio. Morališkai pasenęs, dažnai turi daug bėdų, sunku bus tvarkyti, brangus išlaikymas.
Pilnas atsiliepimas...
2020-04-12
Alfa 166 2,4 jtd 129 kW
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Dizainas, komfortas, geras variklis, garso izoliacija, didelė bagažinė
Brangi galinė pakaba, pigaus plastiko mygtukai salone
Vairuoju 2005 metu 166 fl, variklis 2,4 jtd 129 kW (175 hp). Vazineju lygiai metus ir kasdien dziaugiuos. Automobilis gan retas musu keliuose, matyt visi bijo :) Variklis labai neblogas, galios uztektinai, pries lenkiant pagalvoti tikrai nereikia, o kuro sunaudojimas apie 7 litrai misriu rezimu (kasdienis marsrutas- 4 km zvyro, 10 km geru keliu 90-100 km/h, 5 km mieste, cia i viena puse, vakare tiek pat atgal). Mano nuomone- tobula tokiam varikliui ir tokiam svoriui. Vaziuokle komfortiska visais keliais, aisku tie 4 km zvyro pakabai ne i nauda, po metu jau girdet bildejimai kas gale kas ir priekyje, nors maniau jog prades bildet zymiai anksciau, tai maloniai nustebino. Salone beveik nesigirdi jokio triuksmo kad ir kokiu greiciu vaziuoji. Yra buve kai keleiviai klause ar cia ne benzinas :) Tolimos keliones sios alfos stichija, nors ir mieste vairuoti nenuvargina, dydis nera kliutis. Salonas patogus ir grazus, tik kai kurie mugtukai pagaminti is gedingai prasto plastiko, manyciau neatleistina tokiam auto, viska gadina. Dar vienas keistas sprendimas- bagazines atidarymo mugtukas pasleptas...daiktadezej. Nezinociau tai niekad nebuciau rades, ir naudoti labai nepatogu. Dar vienas prastas ergonomikos pvz- ijungus 3 arba 5 pavara svirtis uzstoja kelis mygtukus centrinej konsolej, pasiekt sunku o ir nezinai ka siekt nes visai nesimato. Ir reik zinok, kad su 166 is ikea baldu neatsivesi nes nenusilenkia galines sedynes- bagazines yra tiek kiek jos yra bagazinej :) Visa kita tik pliusai. Grazus, patogus, galingas, ekonomiskas, geri stabdziai. Remontas nera nei labai pigus bet ir ne itin brangus. Detaliu yra ir nauju ir savartynuose. Rimciausias remontas buvo turbinos, bet pirkdamas zinojau kas laukia, kaina buvo atitinkamai nuleista. Visa kita iptastai- tepalai, filtrai, kalades, paskirstymo dirzas. Svarbu laiku keisti tepalus, netaupyti, tuomet jtd variklis tarnaus ilgai ir be didesniu priekaistu. Pakabai zinoma teks pinigus atideti nes remontas neisvengiamas, bet daryti reiks nes laiku nesutvarkius galine- prades ryt padangu vidini krasta, nes ratai virsta i vidu. Patarimai perkant- standartiniai- patikrinti. Automobilis nesiskiria nuo kitu, todel nesuprantu, kodel tai ju visi bijo. Genda ne dazniau nei kiti, o jei nepriziuret tai ir mercedesas pataps "blogiausia masina kokia esu vairaves".
Pilnas atsiliepimas...
2018-04-07
Alfa Romeo 166 2.0 TwinSpark 16v 110kw
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Ant akumuliatoriaus, valdymas, dizaina, seksualios linijo, komfortas, saugumas, ne 1.9tdi vagenas.
Elektronika pakvailioja, islaikymas, reikalauja nemazai prieziuros.
Turiu jau dvejus metus per si laiko tarpa buvo tikrai galvos skausmu. Variklis 110kw tia yra antros kartos variklis einantis i 166 prefacelift alfa. Variklis su dujomis. Pradekime nuo pacio variklio. Variklis yra gan dinamiskas ant aukstu apsuku vaziuos trauks ne ka blogiau nei 6 cilindru konkurentu 2.0 litrazo varikliai. Malonumas lenkiant mesti i zemesne pavara, pasigirsta keturiu cilindru garsas kuris malonus ausiai ne toks kaip vtech civiko kaip zoliapjoves. Pats variklis yra tikrai patikimas vienas patikimiausiu benzininiu varikliu pasaulyje. Tik zinoma jam reikia prieziuros jei pastoviai drošit kaip koki golfa nieko nebus. Nepagailekit gerseniu tepalu, filtru. Pačiam lysti i varikli nerekomenduoju, kalbu apie pagrindinio dirzo keitima ir gyliau tai sudetingas variklis atiduokit meistrams bet ne garaznikams o tiems kas tvarko alfas ir jose nusimano, nes jei atiduosit mesitrui kuris tvarko passatus jis ne ka geresnis zinovas alfa romeo nei jus. Dirzo komplektas apie 150-200 jei toks geresnis. Zvakes siame 4 cilindru variklyje yra 8. 4 paprastos, 4 kaip motocikle plonos ir ilgos. Uz toki komplekta sumokejau apie 70e bet cia nedejau paciu geriausiu bosh ar pan. Daznai buna pareina velenelio padeties daviklis del kurio mes klaida ji reiktu pasikeisti del pacio variklio geroves tuomet jis dirbs tolygiai ir ramiai kaina apie 20e. Variklis nera traktorius dirba pakankamai tyliai. Ausinimo sistema gana paprasta nieko sudetingo peciukas megsta prakiurti ir del to rasoja langai, negalvokit kad cia siaip dregme kaupiasi jei ant langu riebalinis sluoksnis kuris sunkiai nusivalo masina sandari i salona dregme nepatenka. Termostatas megsta pakvailtiot bet nesunku paciam pasikest ir nebrangus apie 15e. Interjeras grazus prabangus kaip uz tokia kaina. Galines sedynes patikekti kaip auksciausios klases foteliai net namie tokiu neturit tiesiog atsisedi ir nenorit islipti. Priekines sedynes tvirtos neissimala irgi patogios tokios pusiau recaro uzpaklis nepavaegs po ilgu kelioniu. Garso izoliacija kaip 7 serijos bmw net geresne vaziuodamas 120km/h 4 pavara net negirdejau variklio darbo su ijungta muzika tik is apsuku pastebejau kad pjaunu 4 pabvara. Pats automobilis avarijos atveju yra labai tvirtas ir saugus durys gana sunkios jauciasi jog metalo sitoje masinoje nepagaileta. Kebulas yra cinkuotas nerudyja. Nebent nuo akmenuku ar pabraizymu pavirsutines rudys, bet jos neplinta ir needa kebulo. Muzikos sistema puiki net ir paprastoje komplektacijoje, ekranelis, kilmato kontrole, navigacija, 6 pavaros aisku neusteiks ekonomikos nes jos trumpos uztat isibegejimas neblogas, nebijo aukstu apsuku. Automobilio valdymas tiesiog fantastiskas, ant kelio stovi puikiai galima nebijot lekt i posuki dideliais greiciais. Pakaba priekine nesudetinga. Taciau galine reikalauja prieziuros 16 sailenbloku gale. Pakaba galine nepriklausoma delt o automobilis yra ypac stabilus ir komfortiskas. Norit maziau galvos skausmo del galines pakabos tiesiog susidekit pilnavisurius gumos sailenblokus ir pamirskit. Elektronika sitame automobilyje nelabai megsta lietuvos klimata: kontaktai oksiduojasi, po salciu ir atsilimo pradeda kvailioti, taciau turint kazkiek elektronikos ziniu ir laiko paciam galima susitvarkyt svarbiausia nieko nelauzyt o pasedet pries schemos valandele ir eit prie masinos. Ir siaip ziuret ar dregeme neveikia elektronikos. Bet kaip ir sakiau automobilis gana sandarus dregme siaip sau nesirinks, tik nenebt nuo kiauro peciuko. Jei pirksite tvarkinga automobili galvos skausmo neturesit, taciau ju Lietuvoje aunku rasti tvarkingu, kas turi tvarkinga tikrai neparduos, o jei parduoda po 500-800e tai visiski lavonai. Kaina jos neblogos rinkoje apie 1500e tiesiog pirikupai to nesupranta ir uz masina tvarkinga su starterio defektu siulo 350e. Kas vairuoja passatus bmw audi nesupras nes nera vairaves tvarkingos alfos. Patikekit tai toks automobilis uz kurio vairo atsisedus iskart veide pasirodys sypsena arba liudesys(jei nepriziuresit). Kaip vienas alfa romeo senas fanas man jaunam pacukui yra pasakes. Alfa Romeo reikia myleti ir ji myles tave ir teiks tau malonuma, o jei nemylesi tai nuspirk passata ir vazinek. Jei nusipirksit tvarkinga, nebenoresit kitos automobilio markes niekada. Pries pirkdami nuodugniai apziurekit elektronika ar nieko nebuvo pacio savininko konstruota, variklis neturetu sirbt kaip dyzelis. Sanaudos normalios 12-16 litru, duju apie 13-16. Trasoje benzino 7-8 litrai. Alfa Romeo 166 tai mazdaug kaip volvo, bet surinkta prancuzu. Alfa kaip zmona reikalauja demesio, uzknisa, erzina, bet be jos bus labai liudna.
Pilnas atsiliepimas...
Rodemito | 2012-11-18
166 2.0 T. Spark
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Išvaizda, dinamika, išskirtinumas, komfortas, NERŪDIJA nei kiek
Labai prastas priėjimas remontuojant, servizai dažnai nesugeba teisingai ardyt ir remontuot...
Labai mielas ir išskirtinis automobilis.Dizainas džiugina akį, salone vietos nėra daug, tačiau jautiesi ne kaip vairuotojas o kaip pilotas. :) Iki smulkiausių detalių viskas puikiai išpildyta ir atidirbta, puiki apdaila, medžiagų kokybė. Ypač jei momo odinis salonas tai atrodo tikrai geriau net negu koks mb w210. Važiavimas komfortiškas, malonus, tylus, varikliai tikrai neliūdina. Net ir 2.0 T.S. su 114 kw tarnavo kaip priklauso. Dažnai žmonės keikia twin sparkus, kad dažnai genda ar panašiai, tačiau tikrai negaliu su tuo sutikt. Pravažiavau apie 70 tukstančių km su juo ir varikliui be tepalų ir diržų keitimo tekeičiau temperatūros daviklį. Problemos man kilo kituose dalykuose. Pirmiausia su važiuokle. Mašina sunki, todėl palaipsniui sėda galas. Teko dėl to keist galines spyruokles ir amortikus. Važiuoklė ne per daug nudžiugino. Genda taip pat kaip ir visom kitom, tik tiek, kad alfai nėra kinietiškų traukių po 15 Lt pirkt, kaip, sakykim, tų pačių metų audi a6 ar vagenams... čia jei jau reikia kažką keist, tai moki nemažai. Bet paskui ir galima pamiršt. Kita problema- vairo sistema. Teko keist stiprintuvo siurblį ir keletą kartų trūko šlangos tepalo... Visa bėda- nėra PRIĖJIMO. Jau ką betvarkiau tai visur vos ne su pincetu pro skylutę reikia čiupinėt varžtelius. Bent jau susidarė toks įspūdis pakaboj ir variklio skyriuj. Saloną ardyt atvirkščiai paprasta. Daug lengviau nei VW passatui kokiam. Viskas tvarkingai prisukta varžtais, racionaliai sudėliota. Pasikeist spynelę ar langų pakėliką- 15 minučių pakako... O VW passatui gerą valandą teko žaist... Su elektronika buvo bėdų. Tai durelės nesirakina, tai langas neatsidaro tai vėl kokia lemputė pradeda mirksėt spidometre... Bet viską galima susitvarkyt pačiam, jei žinai kaip. Laužynuose dalys tiek pat kainuoja kiek ir kitom mašinom, parduotuvėse gal kiek brangiau, bet, kaip ir minėjau, susidaro toks įspūdis, nes nėra tų pigienų Taivainių.. Servizuose šitos alfos dažnai bijo. Vienintelė vieta Vilniuj kur galima normaliai nuvažiuot (nekalbant apie autobravą) tai pas Girių, alfaservize. Ten kainos didokos, bet meistrai geri ir gerai dirba. Nors ir ten visko pasitaiko... Mašina turi savų keistenybių, kurios man, šiaip jau, nepatiko: Bagažinės atidarymas tiktai bardačioke paspaudus mygtuką arba kišant raktelį... Gamyklinė audio sistema visuose automobiliuose su KASEČIŲ grotuvu, ir nelabai yra galimybė neperdirbant mašinos įsidėti kitą magnetolą ar ką panašaus. Porankis neprotingai sugalvotas, nepatogu rankinį užtraukt ar paimt ką iš daiktadėžės nei su nuleistu nei su pakeltu.. ir nesuvokiami priėjimai prie dalių ardant variklį... Keičiau pečiuko ventiliatorių tai vienas pradirbau beveik parą laiko, nes taip tragiškai ten viskas įtaisyta... Sakykim kitom mašinom išėmi bardačioką ir atsukus kelis varžtus jau tas varikliukas įkrenta į rankas, o šitai tai pyp visą pečių reikia verst lauk, kondicionieriaus vamzdžius atjungt ir t.t.. Mašina LABAI žema. Žiemą važinėjant po apsnigtus daugiabučių kiemus pramušiau karterį du kartus. ir šiaip neretai per duobes važiuojant jau girdi kaip braukiasi kokia plasmasė ar dugnas per žemę... Kaip jau minėjau, variklis nors daugelio keikiamas, nėra toks blogas. Traukia neprastai, genda ne taip baisiai kaip galima tikėtis. Kuro sąnaudos tiesiojoj 7-8, mieste nuo 10 iki 16 jei smagiai važiuojant... Mano atveju nesiskyrė ar dujom ar benzu važiuočiau, ėmė tiek pat. Kiek žinau patikimiausi varikliai 2.5 benzininiai ir 2.4 dyzeliai... 2 litrų T. Spark nesiskundžiu tačiau kuro rijo tiek pat kiek 2.5... O kiek esu girdėjęs apie 2 litrų TURBO, tai kuro ima tiek kiek 3.0 benzas... Kuro sanaudos labai priklauso nuo važiavimo, taigi galima ir su 8 litrais suktis ir su 16... kažkaip vienu momentu smarkiai nuvertėjo ir dabar kainos jau antri metai laikosi panašiam lygyje. Aš savąją nusipirkau ir po metų pardaviau dar gaudamas 1000 Lt pelno.... Lietuvoje šitų alfų nesugadintų NĖRA. Visą laiką kas nors nemokėdamas kažko remontuot kažką primarozina... Todėl pirkti verta tik iš užsienio ir už kokius 8 tūkstančius, ne mažiau... Kitaip teks keiktis. Nes Lietuvoje su alfom situacija tokia, kad kai jau nebesugeba sutvarkyt šoferiai kokio nors mazgo tai suklijuoja su epoksidke ar privirina ir parduoda tada... Pirkti reikia žiūrint laaabai skeptiškai ir atsargiai. Kiekvienas pašalinis garselis ar girgždesys turi kelti įtarimą. Jei 2.0 T.S. variklis dirba kaip dyzelis tai reiškia reiks keist fazių variatorių ir tai kainuos mažiausiai nuo 500 litų. Žiūrėt kad veiktų elektra, kad kuo mažiau būtų lietuviškų signalizacijų ir kitų priborų prikonstruota, nes dažnai dėl to kyla bėdų. Reikia būti atidžiam.. Visas mašinas kiek turėjau apžiūrinėjau pirkdamas be servizo pagalbos ir paskui važinėjant jokių stebuklų neatsirasdavo, bet vėl gi, nepatyrusiam nepatariu taip savim pasitikėt. O varyt reikia tai tik geriem meistram ir negailėt pinigų patikrai...
Pilnas atsiliepimas...
alfistas 166 | 2012-11-04
Alfa Romeo 166 2.4 JTD 100kW '99
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Patvarus, ekonomiskas variklis, geras dizainas, gera bazine komplektacija, tinka tiek kelionems, tiek sportiskam pasivazinejimui
Ganetinai problematiska elektronika, brangi galine pakaba, daznai pasitaikanti smagracio gedimai, kaip tokios klases automobilyje prastoka salono medziagu ir surinkimo kokybe
Greiciu deze - problemu nekelia, tik linkusi leisti tepala (variklis irgi daznai buna nesandarus), taciau sankaba su smagraciu labai problematiska - smagracio gedimai dazni (naujo kaina apie 1500-2000lt), sankabos kaina kaip ir didzios daugumos automobiliu - 600-700lt. Kebulas - gerai apsaugotas nuo korozijos, bet tikrai nera pats saugiaus avarijos atveju. Pakaba - priekis - kaip ir daugelio siuolaikiniu automobiliu, aliuminio yra siek tiek, nieko labai sudetingo, galas - ten situacija kita - pakaba nepriklausoma, stovi daug salenbloku (tarp ju ir plaukiojantys), tvarkymas originaliomis dalimis brangus, tvarkant pakaitalais - reikalinga tai atliknti pas profesionalus, tada nekils joku problemu. Stabdziai - paprasta sistema, nieko sudetingo. Elektronika - sioje srityje Alfa Romeo gerokai suprastejo su senesneis modeliais lyginant - daznos bedos su ivairiasi davikliais (kuro slegio, oro srauto matuokle, alkuninio veleno padeties davikliu ir pan.), imobilaizeris taipogi negejas kartais neleisti uzvesti variklio (prie to pacio - daznoje buna isdylusios uzvedimo spyneles, tai simbolizuoja didele rida), megsta sudegti peciuko ventiliatorius (peciuko radiatorius stovi virs air bag kompiuterio ir keletos reliu, o pradejes leisti skysti uzpila siuos elementus), klimos varikliukai ir sklendes irgi megsta sukelti problemu. Salonas - medziagos panaudotis nepacios auksciausios kokybes (kaip tokios klases automobiliui tai minusas), surinkimo kokybe irgi nera labai auksta, komplektacija - sioje srityje sios alfos pasizymi - ekranas, visi 4 elektriniai langai, elektriniai veidrodeliai, navigacija labai daznoje, autopilotas, praslydimo sistema, odinis salonas, neretai pasitaiko ir rimtesne garso aparatura - cd changer, garso stiprintuvas ir galineje palangeje du zemo daznio garsiakalbiai, taipogi stabilumo kontrole, elektrines, sildomos sedines. Apibendrinant - automobilyje bandyta suderinti sportiskuma su komfortu ir tai ganetinai neblogai pavyko. Taciau perkant toki automobili reikia atsiminti, kad problemu isvegti nepavyks, tik aisku kaip diena - kuo prastesne bukle - tuo tu problemu bus daugiau, beto isigijant reikia atsiminti, kad neuzteks pasikeisti tepalus su filtrais, dar yra ganetinai brangi pakaba, elektronika, variklio dirzelio keitimas, pastarojo keitimo kaina tikrai nebus brangiau nei kokia audi V6 TDI, bet tikrai ne keli simteliai. Daugiausiai plius vertas variklis - tiek patikimumu, tiek kuro sanaudomis vertas labai daug pagiru, is savo patirties rasau kad uzmiestyje galima tilpti su nepilnais 5l/100km, mieste - iki 8l, dinamika variklio taipogi labai gera, bet viskas sitas susieina i viena jeigu - jei buvo tinkamai priziurimas (t.y. pilmas geros kokybes kura, ger iri laiku tepalai). Eksplotavimo kastai tikrai nera mazi, bet tikrai nera labai daug didesni nei koki BMW, Mercedes ar Audi, tiesiog alfos kaina yra gerokai mazesne rinkoje ir niekam nedaeina kaip galima nusipirkti masina uz 5000lt ir sudeti per metus i ja 5000lt. Nuvertejimas yra nemazas. Siaip jei esi megstantis pasiknisti garaze ieskant smulkiu gedimu priezasciu - tai sis automobilis tau. Nusipirkes uz 5000lt per metus ideti 5000lt yra nieko baisaus ir nieko baimingo (dirzai, itempejai, tepalai, pakabos priekyje ir gale paremontavimas iskarto pasiims 2000-2500lt, o jei dar koks elektros degimas ar sankaba, tai ir gausis tiek kiek sakiau). Kaip bebutu kiek besukisi niekas to nesupras ir vistiek parduodant nemokes daugiau nei uz rinkoje esancius lauzus.
Pilnas atsiliepimas...
Ovidijus | 2011-10-24
Alfa Romeo 166 2.4JTD
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Traukia gerai, talpus, ekonomiskas. Tiek vidumi, tiek bagazine.
Gendranti greiciu deze, sankaba, pakabos problemos.
Automobilis, limuzino klases, erdvus, ilgas, prabamgus. Oda, sildomos sedynes, borto kompiuteris. Ko dar reikia tokiam automobiliui. Kaip vairavau tik dyzelini varianta, tai labai smagus, minkstas limuzinas. 2.4JTD galingas motoras, tik nelabai toks patikimas. Bet trauka puiki. 100kw, 6pavaros, lekia su vejeliu ir palyginus tokiam sunkiam ir dideliam automobiliui, tai labai smagu kartais spustelt greicio pedala. Dar vienas didelis pliusas kaip tokiam, kad pakankamai ekonomiskas, jei spausi, degs, jei ramiai vaziuosi, nemes laso pro salis. Bet vienas minusas joms, kad greiciu dezes defektas tai visoms. Kaip 6pavaru greiciu deze, kazkodel visada dingsta sankaba ir taip visomis. Mano manymu, kad tai gamintoju brokas. Kaip tokiam automobiliui ir kaip visiems Italiskams automobiliams, turi savo kaina. Detalems reikia paieskot litu. Ypac pakabai ir sankabai, nes cia pagrindiniai dalykai del kuriu teks nervuotis. Juk ne Lietuvoje sutvertas sis daiktas. Nes dar vienas dalykas, kad reikia tvarkyt klimato kontrole, nesyla. Ne prie saltu krastu pritaikytas.
Pilnas atsiliepimas...
alfa166 | 2010-05-24
Alfa Romeo 166 2.4 JTD 110kW
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
komfortiskas, gerai valdomas, ekonomiskas
pakolkas kazkokiu erzinanciu minusu nepastebejau
Pirkau sia Alfa parvaryta is Italijos, su visais privalumais - oda, pilnas komforto/elektros paketas - autopilotas, el. uzsilenkiantys veidrodziai, uztamsejantis salono veidrodelis ir t.t. + pilnas borto kompas su nemazu spalvotu graziai rodanciu ekranu su navi (Lietuvoj deja nebus naudinga, nes originale nera rytu europos zemelapiu), tel, klima... ir t.t.Toks vaizdas kad kas buvo is navarotu mazdaug tais gamybos metais, viskas sukista. Kokybiska gamykline garso aparatura leidzia megautis muzika, nesinori nieko keist. Truksta nebent mp3 grotuvo, nes stovi originalus CD changer'is, kuris nelabai megsta kompu irasytus neoriginalius CD ir nepalaiko mp3. Pakaba nera labai minksta, bet komfortiska. Manau viduriukas daugmaz tarp tikrai komfortisko ir sportiskesnio vaziavimo. Kas stebina - ekonomija. 6 pavaros daro savo - vaziuojant ramiai trasoje (~100) kompas rodo ~4,7 /100 km., jei ~140, ima ~5,5. Manau kaip tokiai tikrai nemazai auto, tai isties puikus rodiklis. Skardos cinkuotos, nerudija. Apibendrinant - geras, isskirtinis verslo klases auto, jei nenusiperki uzdrozto lavono :) 2.4 JTD 110kW labai smagus, trauka gera ir jos visiskai pakanka. Spustelejus masina kaip reikiant soka i prieki. Malonu vaziuot uzsmiestyje, didesniu greiciau. Keista: originalus pagr. dirzo su itempejais komplektas + darbas (autorizuotam servise) - ~700 lt, originali virsutine svirtis - ~210 lt., originalus apatines svirties sailentblokas ~ 60 lt. Daugiau nieko daryt nereikejo, elektronika visa veikianti ir ziema negedo/negrybavo. Patarimas - nepirkt aklai nepatikrinus normaliam servise!!! Rekomenduoju gerai patikrint visas sistemas, ypac elektronika, pagrindini ICS (siemens) kompa i kuri integruotas visas valdymas. Viskas turi veikt - pradedant radija, baigiant klimos reguliavimu. Atkreipt demesi kad butu visos kompo kodu korteles, ju yra kelios! Kitu atveju gali but bedu atkoduojant, jei kompas uzsiblokuos pvz. isskrovus akumui. Atkreipt didesni demesi tikrinant galine pakabos dali nes ten nemazi ko prikista, o priekis paprastesnis. Daugiau viskas kaip ir visoms auto. Gerai patikrinti visas sistemas servise, kuriame meistrai nusimano apie alfas!
Pilnas atsiliepimas...
Darius | 2010-03-21
Alfa 166
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Nuostabi ir iskirtine masina, gerai priziurima tarnauja ilgai ir patkimai. Jokiu problemu su varikliu ar kitais mazgais, puikiai vaziuoja. Taciau perkant tokia masina - tureti grazia sumele jai sutvarkyti. Nes tokiu metu - viskas ischlere,taciau investavus dar 1-2tukst euru, galima pasidaryti labai smagia ir miela masinyte. 2.0L Twin Spark Visa vaziuokle, oro srauto reguliatoriu, rankinio trosa, centrinio uzrakto 2 dureliu varikliukus, variklio dirza, rato guoly, zvakes, padangas, tepalus, bei filtrus.
Pilnas atsiliepimas...
Ernestas | 2010-03-15
ALFA 166
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Komfortas, įranga, dinamika, sportiškumas.
Važiuoklės devejimasis, kai kurie elektros gedimai.
Turiu savo Alfuke jau du metus ir nebuvo nei vienos dienos, kad būčiau gailėjąsis pirkęs ją. Automobilis ypač malonus vairuoti ilgias atstumais kadangi jame nepavargsti sedėti, taip pat geras lenkiant mašiną nebūtina perjungti į žemesnią pavarą nes variklis yra gan dinamiškas. Interjeras labai malonus akiai bei pilnas papildomos įrangos nuo klimato kontrolės iki navigacijos (kuri nėra labai naudinga Lietuvoje nes reikia kompaktų su žemėlapiais o jų kaip ir neradau). Garso aparatūra kaip standartinė yra gan gera nes sudaro aštuonios kolonėles (bent jau super variantuose) priedo yra cd changeris ir stiprintuvas bagažinėje, viskas gan tvirtai surinkta kolkas niekas nebraška ir netarška. Važiuoklė yra standi, todėl staigiuose posūkiuose gali jaustis saugus kad nenuslysi nuo kelio, bei dideliais greičiais mašinos nemėtys, pati važiuoklė nėra labai atspari dėvėjimuisi bet jai netrankysi jos per duobes tai laikys gan ilgai. Automobilis yra vertas dėmesio, bet didžiausius neigiamus atsiliepimus išgirstame iš tų kas perka jas vien dėl to kad jos yra pigios. Todėl kai reikia jas taisyti žmonės nustemba kad remontas nėra toks pigus todėl pradeda jas keikit nors gedimu jai "nenuvaryta" bus mažai. Todėl nereikia sėsti už jos vairo turint golfo vairuotojo mentaliteto, nes tai puikus automobilis. Mano automobilis su 2.0 ltr V6 turbo variklis, beje vienas kaprizingesniu iš alfos v6 linijos. Todėl siūlau norint juo ilgai džiaugtis pilti tik geriausius tepalus tokius kaip 10w 60, nes tai iš lengvintas variklis ir dėl prastesnių tepalų gali greitai nusidėvėti velenai. Galia nenusileidžia 3.0 versijai nors arkliu turiu mažiau bet jai ne turbo lagas tai 100 pasiektų per tokį patį laiką, o kuro ryja mažiau nors kas mėgsta ekonomija ir nori ALFOS galimas tik vienas variantas TDJ. Šiaip variklis patikimas kolkas rimtų gedimų neturėjau tikiuosi kad ir toliau bus toks patikimas. Turbūt nereikia sakyti apie šio automobilio nuvertėjimą, bet kas nežino nauja alfa išriedėjus iš salono per diena nuvertėja pasak TOP GEAR vedėjų 50 svarų sterlingų. Puikia žinia perkantiems padėvėtus auto. Kalbant apie eksploatacijos kaštus tai galiu pasakyti ne ką brangesnis išlaikymas už Audi A5 Ir 5 klasės BMW. Paėmus smulkiau ką teko keisti ir remontuoti tai galiu nurodyti kainomis. Sankabos komplektas 760 su pakeitimu +400. Stabdžių kaladėles priekinės 80 komplektas galinės 60 L1t. Galiniai stabdžių diskai po 100 Lt. ABS daviklis kairys 400 Lt. Granata išorinė 270 Lt. Priekiniai viršutiniai sailentblokai po 100 LT. Būtinai prieš perkant gerai patikrinkite variklį, nes jai variklis paklius geras tai dėl kitų dalyku galvos neskaudės.
Pilnas atsiliepimas...
alfistas | 2010-02-08
pagal klasę ir pagal kainą nusileidžia tik Citroen XM
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
nesenstantis ir šiuolaikiškas dizainas, puikios valdymo savybės, erdvus salonas, geri varikliai, nemaža bagažinė, gera komplektacija, geras stilius, palyginti nebrangus išlaikymas.
brangi eksploatacija, pakaba – įmantri ir jautri prastiems keliams, kai kurių elementų prasta surinkimo kokybė, pasitaiko alyvos nutekėjimo iš variklio ir pavarų dėžės atvejų, perdega lemputės ir saugikliai, greitai atitarnauja ašių svirtys, genda varikli
: šis automobilis yra labai išvaizdus ir palyginti retai genda. Deja, į mūsų rinką patenka neaiškios praeities mašinos, kurios gali gerokai pagadinti įsigijusio šią mašiną nervus ir kantrybę, nes remontas tikrai nėra pigus. Tai mašina, su kuria važinėji palyginti pigiai, bet jos techninis aptarnavimas yra nepigus. Silpniausia mašinos vieta – pakaba. Priekyje gamintojai panaudojo viršutinių trikampių svirtis, galinė pakaba – daugiasvirtė. Šios pakabos privalumas – didelis automobilis nepraranda Alfai būdingo sportiškumo, mašina yra komfortiškiausia iš visų Alfa Romeo. Gali nepatikti nebent tai, kad ji nėra labai manevringa ir tokia vikri, nes nemažai sveria. Dažnai surūdija degalų išmetimo sistema, pasitaiko priekinių sparnų korozijos atvejų. Pasigirsta priekaištų salono medžiagų surinkimo kokybei, nublunkantiems funkciniams mygtukams, nusitrinančioms plastmasėms, perdegančioms lemputėms. Automobilis turėjo standartinį borto kompiuterį su 5 colių ekranu, kruizo kontrole, stereo sistema, palydoviniu navigatoriumi ir laisvųjų rankų įranga mobiliajam telefonui. Automobiliai su 6 cilindrų varikliais dažnai būdavo su automatine „Sportronic“ transmisija su galimu sekvenciniu pavarų perjungimu. Mažiausiai nusiskundimų sulaukiama šešių cilindrų agregatams: 2.0 Turbo ir 3.0 V6 24v bei dyzeliniam 2.4 JTD (common rail) V6 24v, kuriam mišriu režimu pakanka iki 8 litrų dyzelino, o jis gali įsibėgėti nuo 0 iki šimto km per 10 sek. Beje, automobilis turėjo 6 laipsnių mechaninę pavarų dėžę. Deja, pasitaiko variklio kompiuterio gedimų atvejų, o dyzelis jautrus degalų kokybei. Variklis gali sušlubuoti dėl jo kompiuterio gedimų. komfortu ir kaina nusileidžia tik prancūzų limuzinams. pasitaiko visiškai nudrožtų, bet yra ir neįvertintų mašinų. tai gera mašina, tik su blogu įvaizdžiu. dalyus (2008) kainavo taip: tepalo filtras - 20, stabdžių trinkelės priekinės - 122 (komplektas), sankaba - beveik 1000 lt, priekinė fara - 1200 lt. kruopščiai patikrinti pakabą ir variklį, elektros bloką. visa kita - normalaus patikimumo.
Pilnas atsiliepimas...
 
12
Alfa Romeo modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Maži   MiTo  
  Kompaktiniai 33146   
 145147Giulietta 
  Vidutiniai 155156159 Giulia
  Dideli 164166   
  Kupė  GTVBrera  
  GT  
  Kabrioletai SpiderSpiderSpider  
  Krosoveriai     Tonale
  Visureigiai    Stelvio
  Sportiniai   8C Competizione  
   4C 
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt