Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Nerijus Paketūras
Autoasas.lt
apžvalga
PRIVALUMAI
- Išskirtinis dizainas
- Smagus kelyje
- Dinamiški varikliai, Quadrifoglio
TRŪKUMAI
- Kieta pakaba
- Vietomis prasta interjero kokybė
- Neintuityvi infosistema
"Automobilio dizainas kaip įprasta italams sukurtas skoningai – švelnios linijos nors ir paprastos, tačiau puikiai dera tarpusavyje ir suteikia tiek elegancijos, tiek sportiškumo
"
Alfa Romeo Giulia lyg gaivaus oro gūsis nudžiugino visus ne tik šios puikios markės gerbėjus, bet ir apskritai automobilių mėgėjus visoje Europoje. Žmonės kalba, kad jei tu ištiesų myli automobilius, kada nors turi būtina nusipirkti ir Alfa Romeo. Ir kada jei ne šį kartą, kuomet naujasis 159 modelį pakeisiantis automobilis ne tik patrauklus, bet pagaliau ir varomas galiniais ratais. Automobilio dizainas kaip įprasta italams sukurtas skoningai – švelnios linijos nors ir paprastos, tačiau puikiai dera tarpusavyje ir suteikia tiek elegancijos, tiek sportiškumo. Giulia dizainas ypač galine dalimi kiek primena Infiniti Q50 modelį, tačiau interjero tikrai nesumaišysite su jokiu kitu automobiliu – čia apvalios “alfiškos” dizaino detalės akcentuoja sportiškumą ir yra gerai suderintos su dideliu 6.5 arba 8.8 colių sistemų valdymo ekranu. Medžiagų kokybė yra pagirtina, nors Audi lygio ir nesiekia. Priekinės sėdynės yra patogios nors ir nesuteikiančios sportiškumo pojūčio. Gale sėdintys galės pasidžiaugti netikėtai didele erdve – ji pasiekta dėka to, kad Giulia turi vieną didžiausių ratų bazių savo klasėje. Kelyje automobilis kaip ir reikia tikėtis suteikia geras valdymo sąvybes prie kurių teigiamai prisideda ir galiniais ratais varomiems automobiliams būdingas geras svorio balansas. Kuriant sportišką pakabą nebuvo pamirštas ir komfortas, kuris nors ir negali prilygti vokiškiems konkurentams, visgi yra išties geras. Taigi itališkas koziris itin konkurencingame rinkos segmente atrodo solidžiai, tačiau būtina prisiminti, kad lygiai taip pat solidžiai atrodė ir 156 bei 159 modeliai.
SKAITYTI DAUGIAU
SUSKLEISTI
2012-08-13
„Alfa Romeo Giulia“ – prekyboje jau 2014-iais Ilgai laukta žinia apie būsimąjį „Alfa Romeo 159“ įpėdinį pasiekė mus. Naujasis „Alfa Romeo“ vidutinės klasės sedanas vadinsis „Giulia“ ir prekyboje turėtų pasirodyti jau po poros metų.
Šiuo metu norintys įsigyti naują „Alfa Romeo“ automobilį, gali rinktis tik iš mažojo „MiTO“ ir vidutinės klasės hečbeko „Giulietta“. Tačiau jau po poros metų bus pristatyti dar du nauji modeliai, kurie išplės gamintojo gamą. Būsimi nauji modeliai – tai sedanas „Giulia“ ir nedidelis sportinis „4C“. Tačiau šį kartą apie ilgai lauktą sedaną. Ačiū „Alfa Romeo“, kad jie nesivaiko mados kurti dar negirdėtus ir nematytus automobilius. Šis gamintojas nepristatinėja kokių nors keturių durų kupė vienatūtių ar niekur kitur išskyrus asfaltą galinčių važiuoti visureigių. Geriau jau sukurti užtikrintai keliu važiuojantį, nei abejotinos reputacijos automobilį. Tikėkimės, kad naujasis sedanas “Giulia”, bus toks pats geras kelyje, kaip ir 159 modelis. Pastarasis buvo rimtas konkurentas BMW 3 serijai. Nors internete sklaido įvairių nuotraukų, kuriose skelbiama, kad matomas naujasis „Alfa Romeo“ sedanas, tačiau tikrasis automobilio veidas vis dar laikomas paslaptyje. Jokių oficialių nuotraukų ar užuominų. Žinoma tik tai, kad iš pradžių pasirodys sedanas, o kiek vėliau ir universalas. Po variklio dangčiu bus montuojami tiek benzininiai, tiek ir dyzeliniai varikliai. Bazinė versija turėtų būti aprūpinta 120 arklio galių, 1,4 l benzininiu „Multi Air“ varikliu. Taip pat bus galima rinktis iš kitų benzininių variklių su turbinomis, kurie bus montuojami tik „Alfa Romeo“ automobiliams. Žinoma, bus ir dyzeliniai varikliai, tačiau kokio dabinio tūrio ir galingumo, dar neskelbiama. |
Alfa Romeo modelių gama | ||||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Klasė | 1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji | ||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
Maži | MiTo | |||||||||||||||||||||||||||||||
Kompaktiniai | 33 | 146 | ||||||||||||||||||||||||||||||
145 | 147 | Giulietta | ||||||||||||||||||||||||||||||
Vidutiniai | 155 | 156 | 159 | Giulia | ||||||||||||||||||||||||||||
Dideli | 164 | 166 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Kupė | GTV | Brera | ||||||||||||||||||||||||||||||
GT | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Kabrioletai | Spider | Spider | Spider | |||||||||||||||||||||||||||||
Krosoveriai | Tonale | |||||||||||||||||||||||||||||||
Visureigiai | Stelvio | |||||||||||||||||||||||||||||||
Sportiniai | 8C Competizione | |||||||||||||||||||||||||||||||
4C | ||||||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji |
Alfa Romeo Giulia TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis