Markės
43 iš 1429
Audi A3 1996 - 2003
Audi A3, 1996 - 2003
526Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.010% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.6)Viso įvertinimų: 26
4% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)8% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)21% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.4)20% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (2.9)3% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)
Ar rekomenduojuTaip 96% Ne 4%
Audi A3 1996 - 2003Audi A3 1996 - 2003Audi A3 1996 - 2003Audi A3 1996 - 2003Audi A3 1996 - 2003Audi A3 1996 - 2003
Audi A3 yra nedidelis prabangus šeimos automobilis gaminamas su 3 ir 5 durų hečbeko kėbulais. Automobilis gaminamas ant Volkswagen grupės A platformos, kuria dalijasi su kitais kompanijos modeliais tokiais kaip Audi TT, Volkswagen Golf, Caddy, Touran, taip pat Skoda Octavia ir Seat Leon. Su šios kartos A3 modeliu Audi grįžo į žemesnės rinkos segmentą, apleistą nuo to laiko kai nebegaminamas Audi 50. A3 yra sportiškesnis nei Golf ir gaminamas tiek su priekiniais, tiek visais varomaisiais ratais. Visi varikliai turėjo keturių cilindrų konfigūraciją ir buvo skersai montuojami. Audi A3 buvo antras modelis po Audi A4, kuris turi penkių vožtuvų cilindrui sistemą. A3 galingiausias benzininis variklis buvo 1.8 L turbo su 180 AG (132 kW) galia, o dyzelinis 1.9 L I4 TDI su kintamos geometrijos turbina (gaila, kad 1.9 TDI su 150 AG galia nebuvo pasiūlytas kaip, kad VW Golf ir Seat Leon FR modeliams).
NAUJIENA!

KET testai

Pasitikrinkite savo žinias ir pasiruoškite "Regitros" egzaminui: Spręsti KET testą
Su A3 modeliu Audi grįžo į žemesnės rinkos segmentą, apleistą nuo to laiko kai nebegaminamas Audi 50 1978 metais.

Audi A3 yra antrasis Audi modelis (po A4), turintis variklį su 5 vožtuvais vienam cilindrui.
Automobilio eksploatacijos kaštai
Palyginkite jus dominančių automobilių detalių kainas:
Palyginti Automobilio eksploatacijos kaštai

Filtruoti atsiliepimus:
        
Atsiliepimų: 26
2017-10-14
Audi A3 1.9TDI 81Kw
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Labai ekonimiskas, pigios dalys, kokybiskos salono detales
Galbut garso izoliacija galetu buti geresne, po duru moldinais daznai rudija
Naudojuosi beveik 7metai. Pirkau su 350K rida, dabar jau puse milijono nuvaziaves. Ekonimiskas mieste, bei uzmiestyje vaziuojant dideliu greiciu. (prisilypes pilna baka vaziavau is Kauno i Klaipeda visa kelia vaziavau 150-170, is Klaipedos i Kauna vaziavau 120-130, Kaune vel dasipyliau toj pacioj degalinej pilna baka- vidurkis gavosi 6.2L ! ). Dziugina kokyniskos salono interjiero detales, pliusas jog visose A3 ejo elektriniai langai. Patogios sedynes gerai prilaikancios sonus. Gale sedintiems zmonems siektiek ankstoka ilgoj kelionej, realiai patogiausia vazinet 4se. Islanksius galines sedynes, bagazines erdve labai padideja,patogu pervezti didelius daiktus. Vaziuokle kietoka, taciau vaziuojant geru keliu,tai privalumas valdyme,bei manevruojant mieste. 81kw, puikus salios ir kokybes santykis, paprastas variklis,nera lepus kurui, galios pakanka mieste ir uzmiesti aplenkti fura. Dideliu remonto islaidu neturejau. Dalys tiktrai nera pbangios, jei kas sudyla visuomet nuperku brangiausia detale ir viskas tuo pasibaigia. Dazniausiai kas sudyla tai vaziuokles dalys, traukiu angaliai. mano automobilyje nera variklio apdaugos,tai teko keist turbinos vakumine pompa, kuri del dregmes prapuvo. Siose audi megsta parudyti duru apacios po moldinais-dazna Audi liga, taip atsitinka delto,kad rudeni po poldingu prisirenka zvyro,dregmes ir paspaudus pirmam saltukui viskas uzledeja ir susispaudes zvyras pazeidzia lako sluoksni,dazus ir pradeda rudyt. Tepalus keiciu kas 10-11K, pilu tik Valvoline 5w40. Filtrus dedu MANN, dar su variklio tepimo bedom ir turbina reikalu dar nebuvo, nors rida siai dienai yra 500 000KM, variklis dirba graziai. Atsiminti viena taisykle- gero automobilio niekas pigiai neperduoda ! Siulyciau rinktis si modeli su 81km (66kw nuo 81kw skiriasi tik purkstukais ir gintamos geometrijos turbina, variklio blokas tas pats). 96kw-pumpaduzas, manau viska apie tai pasako, daugiau bedu su variklius ir purkstukais.
Pilnas atsiliepimas...
Popkornas | 2016-12-18
Audi a3 1.9tdi 81kw
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Viskas aprašyta žemiau...
Viskas aprašyta žemiau...
Pradesiu šį aprašyma nuo to , kad labai ilga laika ieškojau savo pirmosios mašinos, rinkausi iš daug variantu nuo bmw e36 iki mazdos mx-5, bet niekada nebučiau patikėjas , kad vairuosiu audi a3 ir dar dyzelinį variantą , o ne 1.8t.... Nu bet mažiau apie mane daugiau apie mašiną, iš pradžiu gailėjausi nusipirkes šia audi , tačiau laikui begant atradau labai daug privalomų. Pradedant nuo to , kad detalės yra tikrai pigios palyginus su kitais automobiliais (Gal tai dėl to , kad vw golf mk4 dalinasi tomis pačiomis detalėmis, nežinau...), mažos kuro sąnaudos, tiksliai nepasakysiu kiek kuro geria mano varlė ( taip vadinu šią mašiną) tačiau ji yra dažnai mane nustebinusi. Toliau su elektronika nekilo jokiu problemų, buvo išlindę keletas rudelių , bet jas sutvarkiau iškarto tik atrades ir daugiau niekur joks grybukas nebuvo išlindęs ( su šia mašina važineju 2m). O kas svarbiausia ji labai maža , jeigu gyvenate Vilniuje tai ši mašina jums, ją galima pastayti net i patį mažiausia tarpelį, tačiau neapsigaukite viduje vietos daugiau negu vw golf ir kaip audi himne dainuojama "Čia telpa mano chebra ir bulvių trys maišai", taigi tai savotiška klounų mašinelė. Galėčiau pasakyti ir daugiau šios mašinos privalumų , tačiau pašnekėkime ir apie jos problemas: važiuoklė tikrai nėra viena iš puikiausių ( Kad ji gera gali pasakyti tik kaimo žmogus visa gyvenimą pravažinėjes su savo vw passat, audi 80 ar 100 kaimo keliais ), toliau orginalios kolonelės groja nekaip , bet ką norėt mašinai 17m ir pridursiu , kad garso izoliacija irgi ne puiki. O svarbiausia šios mašinos problema, galečiau sakyti visų 1.9tdi liga , tai yra turbina, jos labai dažnai užsikemša ir neseniai man atsitiko tas pats , tai jeigu mašina staigai pradės netraukti , o po kiek laiko negalėsit važiuoti daugiau 120km/h , tai jums laikas valyti turbina. 1.9tdi 81kw variklis tikrai puikus, traukos užtenka tiek miestui , tiek užmiesčiui, ekonomiškas. Jeigu ne mano jau minėta turbinos liga, tai jam duočiau 10 iš 10. Tikrai patariu pirkti šį automobilį visiems ieškantiems mažo, manevringo, ekonomiško automobilio, o ypač patariu rinktis šią audi pradedantiesiems
Pilnas atsiliepimas...
Giedrius | 2016-06-14
Audi A3 1997 m. 1.8l 125 AG 92kW Ne pigi pirkti bet neimanoma neisimyleti
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Kompaktiskas, greitas, patogus vairuoti, patikima pakaba, tikrai gera surinkimo kokybe
Geras apetitas, kartais noretusi dar vienos pavaros ir galbut siektiek geresnes garso izoliacijos salone
Tai mano pirmas automobilis ir del savo pasirinkimo kol kas ne trupucio nesigailiu. Vaziuoti tenka daug (buvo laikotarpis kai per men teko pravaziuoti 3500-4000 km) todel teko keisti tam tikras dalis filtrus paskirstymo dirza ir pan, todel galiu pasakyt kad kainos daliu nera brangios, norint galima rast ir mazai naudotu, dalys nera retos. Pakaba kieta, taciau nekaprizinga, esu uzkabines apsaugas apacios taciau su pakaba problemu nekilo (dar kol kas). Masina smaiksti, jei tenka mieste parkuotis problemu nera, bagazine taip pat talpi. Ko gero didziausias minusas geras apetitas, taciau turint galvoje kad startuoja gerai, jei reikia paskubet (proto ribose) smarkiai nesiskundzia, todel siuo poziuriu vaziuoti malonu ir net butu sunku priprast vaziuot su kazkuo silpnesniu varikliu. Nesilpnas ir gal kad benzas, bet kuriasi ir vaziuoja, apsukos labai greit pakyla, kartais noretusi dar viena pavara turret. Bet siaip reikia priziuret laiku tepalus keist ir variklis turetu tarnaut. Kol kas remontuot neteko sunku ir kazka pasakyt. Patikrint valytuvus kaip veikia, ypac galini.
Pilnas atsiliepimas...
Tadas | 2016-01-09
Super
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Grazus, patogus, kondicionierius, nerudyja, pigios detales
Nera
Superinis automobilis. Patogus, manevringas, grazus, nereikalauja daug remonto, tik tai, kas ipradya priziurint auto. Pakankamai galingas, nereikalaujantis demesio. Ryja gal ir nemazai palygint su dyzeliu, taciau tai atsiperka ziema su uzvedimu ir be to nereikia kisti daug euru uz galvutes ir pan. Detales nebrangios. Nepasigailesite
Pilnas atsiliepimas...
Mindaugas | 2015-12-08
Audi A3 1.6
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Nėra
Viskas kas po skardomis.
Automibilis yra labai prastas, neekonimiskas su puse bako pavyksta pravaziuoti tik 150 km, labai rūdyja arkos, sparnai, durų apačios, salonas nieko gero atšoka lubos, apšyfkės. Pastoviai kažkas sugenda, atsiranda klaidos. Šie benzininiai varikliai yra nieko verti, nes galios ir sąnaudų santykis viršija normas, pastovėjus drėgnesniu oru sunkiai kuriasi.Važiujant 100km/h 3000 rpm. Šis automobilis, yra su palyginti aukšta kaina, nors jis jos seniai neatitinka, as verčiau pasieškočiau kito automibilio. Siūlyčiau pasieškoti kito automibilio.
Pilnas atsiliepimas...
Robertas | 2015-02-01
A3 1.9 TDI 66kw
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Geras kėbulas, pigios dalys
Vis kažkas sugenda, senas modelis su palyginti aukšta kaina
Sveiki, kad nebūtų isižeidusių ar nepritariančių iš karto pabrėžiu, jog rašau remdamasis savo nuomone ir patirtimi, o ne susumavęs 30 tūkst. atsiliepimų rezultatus (tokiu atveju vadinčiausi ADAC, AutoCar ar dar velniai žino kas ir rašyčiau straipsnius). Taigi, po ilgos draugystės su japoniškais auto buvau pavarges nuo rūdžių ir ieškojau taupaus, paprastai tvarkomo automobilio, kuris nerūdytų.Ir kaip kai kurie draugai sakė- viskas ten po 50 Lt ir pilni "šrotai", tad dėl detalių galima nebijoti. Tuo metu geresni variantai kainavo apie 9k ir daugiau Lt, su defektais 6k, o ties viduriu- daugiau ir mažiau nuvažinėtos audinės. Buvo gaila mokėti didesnę sumą už auto, kurio gamyba nutraukta dar 2003m. Pasiėmiau 2000m. modelį. Dizainas senstelėjęs, tokią vairuojant ne visada visi praleis, nepatogiai užsatys ir pan . :) Užtat pats kėbulas gauna 10 balų už atsaprumą rūdims, nors dar iki man nusiperkant buvo važinėta 3m. Lietuvoje. Išimtys taikomas (mano atveju) bagažinės dangčio apačiai, kapotui. Buvo palankstyti slenksčiai, tai juo dar teko paremontuoti (žmogus iš "šroto" sakė, kad yra dvi rūdijančios vietos šiose auto: tie patys slenksčiai ir durelių apačios). Salonas patrintas ir sąvartynuose jau prieš keletą metų sunkokai kažką radau. Pirkdami atkreipkite dėmesį į durelių vidines apdailos ties porankiu- jos linkusios įtrūkti. Gale vietos ne per daugiausiai, bagažinėje taip pat, bet nulenkus sėdynes ir atlikus tam tikrus veiksmus slidės šiaip ne taip telpa. Prietaisų skydelis paprastas ir suprantmas. Buvo borto kompas, bet displėjus beveik nieko nerodė dėl mirusių pikselių (čia jau to meto audinių liga). Mieste jaučiasi manevringumas, paprasta parkuoti, iš važiuoklės stebuklų nesitikėkite, bet kažko blogo negalėčiau taip pa pasakyti. Važiuojant ~100 km/h ir daugiau jausdavosi švilpimas ir kt. garsai- gal dėl prastos garso izoliacijos, o gal dėl to ,kad buvo kažkada gavusi į šoną. Senas geras TDI. Ekonomiškas, paprastas ir visur tvarkomas. Už pagr. bei generatoriaus diržą su įtempėjais ir gera nuolaida mokėjau ~550 Lt. Internete Bosch kompletkas kainavo 690 ar pan. Garaže pakeitė už porą šimtų. Klaidą padariau nepakeitęs ir žvakių: viena lūžo, įkrito į cilindrą, apgadino nemažai... Teko imti galvą, šlifuoti, keisti stūmoklį (iš laužyno) ir garažinio serviso sąmata išėjo 1100 Lt. Mesitras minėjo, jog toks dalykas labai retas. Variklis buvo ekonomiškas: greitkelyje su kondicionieriumi ir ~110 km/h- 5.4l, žiemą vien tik Vilniaus sąlygomis pasiekti maksimumai buvo 6.8 ir 7.3l. Važinėju dinamiškai. Prieš lenkimą užmiestyje reikia pagalvoti visada, o kai prisėdę žmonių- ypač. Detalės nėra brangios. Pavasarį pakeičiau praktiškai visą priekinę važiuoklę. Palyginimui- KYB priekinis amortizatorius tik 173 Lt kainavo... Sako, kad jom reikia į važiuoklę po šimtą Lt įkišti pavasarį ir rudenį. Man pavyko pravažinėti praktiškai visus metus. Jei jau labai domina kainos, tai galite nueiti į Eoltą ar Tanagrą ir pasižiūrėti. Pakalbėsiu apie netradicines kainas. Po nesėkmės su žvake galvojau keisti variklį, tai "plikų" variklių kainos rajoniniuose laužynuose tokios: už gerą 800, o velniai žino kokį- 500. Rasojo langai. Teko keisti pečiuko radiatorių. Reikia imtį panelę, atsukinėti kondicionieriaus radiatorių (aišku ten niekas neatsisuka ir lūžta) ir sumoje išeina beveik 900Lt. Kartais stabdžiai pasidarydavo "buki"- teko keisti vakuumo pompą (500 Lt plius 100 už darbą). Užsukus pasitikrinti važiuoklę pasakė, jog laikui bėgant teks tvarkyti vairo kolonėlę (>1200 Lt bei keisti stabdžių diskus). Nusprendžiau parduoti, nes ir tepalus variklis pradėjo valgyti po neskėms su žvake. Nepaisant pigių dalių už darbą teko mokėti nemažai. Kitą kartą turbut rinkčiausi brangesnį variantą ir krėsčiau servise nuo padangų iki stogo bėgių. Taigi, 1) gerai patikrinti 2) iš auto sąvartynų šis modelis jau išeina ir ne visada viską rasite. Ypač nesitikėkite gauti geresnių vidaus apdailos dalių 3) Svarbi vieta tiems, kas patys perkasi dalis internetu (nors gal tas pats gali pasitaikyti ir perkant parduotuvėje)- ėmiau jas iš didžiųjų auto dalių tinklų ir ten tas pats filtras tinka vos ne visai VAG grupei pagal aprašymą, Kelių rekomenduiojamų filtrų išmatavimai skiriasi vos ne 0.5 cm ir aišku, kad jo nesutalpinsi į ta plastmasinę dėžutę (pvz. salono arba oro filtrų). Siulyčiau prieš perkant pasižiūrėti savo išmatavimus arba rinktis tą, kuris tinka ir Golf III. Kitą kartą pasimoviau su termostatu- jis kažkaip įsisuka šiame modelyje ir tarkime į A6 95m eina visai kitoks (pagal prekės aprašymą internete aišku tinka abiems ), nors varikliai ir identiški. Teko kalbėti su jų vadybininkais, bet nekažką tai padėjo. Jūs gal atrasite ir daugiau tokių neatitkimų. 4) Su šitu modeliu turėjau daugiau problemų nei sudėjus visas, turėtas su kitais automobiliais. Rašau šį modelį kaip "rekomenduojamą" tik dėl to, jog pigios dalys ir manau, kad man nepasisekė. Iš kitos pusės ieškant automobilio mačiau daug prastos būklės variantų. Ir nėra, ko norėti: A3 yra sena, su velniai žino kiek pravažuotų tūkstančių, sukinėtom ridom ir tt.
Pilnas atsiliepimas...
Arnoldas | 2014-08-17
10 BALŲ
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Pigios dalys, kompaktiškas, manevringas, ekonomiškas
Automobilis neturi minusų
Kainą audi priklaiko didelę nes šios mašinos geros. Cinkuotos ko pasigesi BMW ar MB, dalys pigios, kuro sanaudos juokingos. Turiu 96kw 1,9 dyzeliuką. Autoservize kartą per metus apsilankau ir tai smulkmenos. Įsitikinkit, kad nebuvo daužta.
Pilnas atsiliepimas...
Nesvarbu | 2014-04-18
Audi A3 '97 1.9tdi 66kw
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Manevringas, dinamiskas, mazos kuro sanaudos, patikimas
Nesugalvoju
Puikus miesto automobilis. Dinamiskas, isvaizdus, patogus. Gera ergonomika, audiskai tvarkingas interjeras ir salonas su zymiai aukstesnes kokybes plastmasemis nei pvz vw. Mazos kuro sanaudos ir eksploatacijos kastai. Nedroziant mieste galima issiversti iki 6 litru dyzelino, uzmiestyje dar maziau. Nors mano turimas 66kw silpniausias gamoje, taciau dinamikos pakanka. Kol kas jokiu problemu nebuvo. Pilu sintetika ir nepagailiu keliu litu geresniems filtrams. Kadangi kilometrazas jau siekia 300 000 km, po truputi pradeda jaustis vis garsiau dirbanti turbina, kuri anksciau ar veliau uzsilenks. Bet tai yra naturalu :) Tepalai, filtrai apie pora simtu. Keiciau vairo trauke apie 60-80lt. Kaina per kelis metus nuvertejo gal keliais simtais euru. Normaliai. Kaip ir visiems - pasiziureti bendra auto bukle. Geriau, kad butu is vokieciu.
Pilnas atsiliepimas...
glupstwo | 2013-10-26
Šaunus darbinis arkliukas
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Ekonomiškumas, manevringumas, elegantiškumas
Komplikuotas įsėdimas aukštesniam žmogui
Turime keturdurį 2000 metų laidos A3 jau trejus metus ir nė kiek nenusivylėme. Pirkome 10 metų, pravažiavusį atseit 137 tūkst. km. Bet tai, spėjame, vėjai. Žmona juo kasdien važinėja į darbą, o iki jo - 50 km. Jokių bėdų, dirba kaip laikrodukas. Pliusai - ekonomiškumas, elegantiškumas, manevringumas. Kol aks vienintelis minusas - nutrūko vairuotojo durelių stiklo pakelėjo troselis, nerandame mechanizmo pakeisti. Dviduriams kapinynuose yra, keturduriams neužtinkame. Variklis 1.9 TDI, 66 kW. Tokaim automobiliui gal per silpnas, bet sukasi, ir gana linksmai. Mūsų automobilis nuo pirkimo turi keistą garsą, kol įšyla - lyg orą trauktų per kokią skylutę. Kiek rodėm specams, gūžčioja pečiais. Įtariame, kad kondicionieriaus sankaba, o gal ir ne. Važiuoti tai netrukdo. Variklis labai ekonomiškas, nors pilame ir prastesnio rusiško dyzelino. Tepalai irgi ne liuksusiniai, ekonominės kalsės. Šiuo metu (spalio pabaiga) 100 km vidutiniškai suvartoja apie 5 litrus dyzelino. Apie 90 proc. kelio tenka trasai, kur greitis - 90 km/h, bet žmona mėgėja palėkt ir greičiau, nei leidžia taisyklės. Tepalus keičiame kas 10 tūkst. kilometrų, tai tenka įpilti nuo 0.5 iki 1 litro. Dapilame, kai signalizuoja. Jau trejus metus kainuoja tik kurą ir eksploatacinius skysčius, abi technikines prabėgo be jokių idėjimų. O štai pagal rinkos kainą jis jau nuvertėjo apie 5 tūkst. litų. Patikrinti, ar švariai dirba stiklų pakelėjai, ar nėra pašalinių garsų įjungus kondicionierių. Atminti, kad šie modeliai yra pravažiavę tikrai daug, ką įrodo aptrintos sėdynės, pedalų pagalvėlės, vairai, tad nekreipti dėmesio į tariamus spidometro parodymus.
Pilnas atsiliepimas...
Giedrius | 2013-03-01
Audi L8 a3 1.9Tdi 81kw
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
nerudija, manevringas, greitas, mažas, taupus
variklis galėtų stovėti išilgai.
Labai geras ir gražus automobilis, ir kaina ir remontas viskas suderinta, tiesa ta, kad remontuoti neteko dar, tačiau jau reikėtų. Variklis kaip ir visi valgo tepalus, šaltas negražiai dirba. Lekia labai smagiai, įsibėgėja taip pat greitai. Ir turi problemą su pavaromis, kai atbulinį įjungiu karkia, o kad nekartų reikia lėčiau jungti. Auto labai lėtai nuvertėja, 500lt pakeitimas diržo su visais guoliais. Pigios detalės oro srautą už 150lt pirkau ir nesigailiu, nes jau metai jokių bėdų. nepagailėkit už tokį auto ir 7000-8000lt sumokėti, (98m.) Pajunginėti pavaras visas, pajunginėti visus langų migtukus, išvažiavus į trasą prabandyt prieš pat sustojimus stoti be sankabos pedalo, ir nereikia išsigasti šalto variklio, nes sušilęs jis tampa maloniu.
Pilnas atsiliepimas...
 
123
Audi modelių gama
Klasė 1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji
567890123456789012345678901234567
  Maži    A1
    S1
  Kompaktiniai   A3A3A3
  S3 S3S3
    RS 3 RS 3
  Vidutiniai  80B4A4A4A4A4A4
 90   
  S2 S4S4S4S4S4
  RS 2 RS 4 RS 4  RS 4 
   S5S5
  Dideli  100A6A6A6A6
  S6 S6S6S6
   RS 6 RS 6 RS 6
  Reprezentaciniai   A8A8A8
  S8 S8 S8
  Kupė  CoupeCoupe  A5A5
  TTTTTT
   TTSTTS
   TT RS TT RS
   RS 5 RS 5
  Keturduriai kupė    A5 SportbackA5 Sportback
   A7
    S7
    RS 7
  Kabrioletai   Cabriolet  CabrioletCabriolet  
  Mini krosoveriai     Q3Q3
    RS Q3
    Q2
  Krosoveriai   AllroadA6 allroad quattroA6 allroad quattro
   A4 allroad 
  Visureigiai    Q5Q5
    SQ5SQ5
  Dideli visureigiai    Q7Q7
    SQ7
  Mini vienatūriai   A2  
  Sportiniai    R8R8
  567890123456789012345678901234567
1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji

VIDEO

Išskirtiniai automobiliai