Markės
62 iš 1917
Audi A3, (8L) 1996 - 2003
530Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.015% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.4)Viso įvertinimų: 30
11% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.6)12% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.7)23% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.3)25% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (2.7)8% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.8)
Ar rekomenduojuTaip 93% Ne 7%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
Audi A3 yra nedidelis prabangus šeimos automobilis gamintas su 3 ir 5 durų hečbeko kėbulais. Automobilis buvo gaminamas ant Volkswagen grupės A platformos, kuria dalijasi su kitais kompanijos modeliais tokiais kaip Audi TT, Volkswagen Golf, Caddy, Touran, taip pat Skoda Octavia ir Seat Leon. Su šios kartos A3 modeliu Audi grįžo į žemesnės rinkos segmentą, apleistą nuo to laiko kai nebegaminamas Audi 50. A3 yra sportiškesnis nei Golf ir gaminamas tiek su priekiniais, tiek visais varomaisiais ratais. Visi Audi A3 varikliai turėjo keturių cilindrų konfigūraciją ir buvo skersai montuojami. Audi A3 buvo antras modelis po Audi A4, kuris turi penkių vožtuvų cilindrui sistemą. Galingiausias benzininis variklis buvo 1.8 L turbo su 180 AG (132 kW) galia, o dyzelinis 1.9 L I4 TDI su kintamos geometrijos turbina. Gaila, bet 1.9 TDI su 150 AG galia nebuvo pasiūlytas kaip kad VW Golf ir Seat Leon FR modeliuose.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Su A3 modeliu Audi grįžo į žemesnės rinkos segmentą, apleistą nuo to laiko kai nebegaminamas Audi 50 1978 metais:



Audi A3 yra antrasis Audi modelis (po A4), turintis variklį su 5 vožtuvais vienam cilindrui.
Patalpino: Robertas | 2015-02-01
A3 1.9 TDI 66kw
Mano vertinimas: Mano vertinimas Rekomenduoju:
Patikimumas Mano vertinimas automobilio patikimumui
Variklis Mano vertinimas automobilio varikliui
Interjero kokybė Mano vertinimas automobilio kokybei
Komfortas Mano vertinimas automobilio komfortui
Valdymas Mano vertinimas automobilio valdymui
Geras kėbulas, pigios dalys
Vis kažkas sugenda, senas modelis su palyginti aukšta kaina
Pagaminimo metai: 2000
Variklio darbinis tūris, l: 1,9
Kuro tipas: Dyzelinas
Pavarų dėžė: Mechaninė
Kėbulo tipas: Hečbekas
Bendras automobilio aprašas
Sveiki, kad nebūtų isižeidusių ar nepritariančių iš karto pabrėžiu, jog rašau remdamasis savo nuomone ir patirtimi, o ne susumavęs 30 tūkst. atsiliepimų rezultatus (tokiu atveju vadinčiausi ADAC, AutoCar ar dar velniai žino kas ir rašyčiau straipsnius). Taigi, po ilgos draugystės su japoniškais auto buvau pavarges nuo rūdžių ir ieškojau taupaus, paprastai tvarkomo automobilio, kuris nerūdytų.Ir kaip kai kurie draugai sakė- viskas ten po 50 Lt ir pilni "šrotai", tad dėl detalių galima nebijoti. Tuo metu geresni variantai kainavo apie 9k ir daugiau Lt, su defektais 6k, o ties viduriu- daugiau ir mažiau nuvažinėtos audinės. Buvo gaila mokėti didesnę sumą už auto, kurio gamyba nutraukta dar 2003m. Pasiėmiau 2000m. modelį. Dizainas senstelėjęs, tokią vairuojant ne visada visi praleis, nepatogiai užsatys ir pan . :) Užtat pats kėbulas gauna 10 balų už atsaprumą rūdims, nors dar iki man nusiperkant buvo važinėta 3m. Lietuvoje. Išimtys taikomas (mano atveju) bagažinės dangčio apačiai, kapotui. Buvo palankstyti slenksčiai, tai juo dar teko paremontuoti (žmogus iš "šroto" sakė, kad yra dvi rūdijančios vietos šiose auto: tie patys slenksčiai ir durelių apačios). Salonas patrintas ir sąvartynuose jau prieš keletą metų sunkokai kažką radau. Pirkdami atkreipkite dėmesį į durelių vidines apdailos ties porankiu- jos linkusios įtrūkti. Gale vietos ne per daugiausiai, bagažinėje taip pat, bet nulenkus sėdynes ir atlikus tam tikrus veiksmus slidės šiaip ne taip telpa. Prietaisų skydelis paprastas ir suprantmas. Buvo borto kompas, bet displėjus beveik nieko nerodė dėl mirusių pikselių (čia jau to meto audinių liga). Mieste jaučiasi manevringumas, paprasta parkuoti, iš važiuoklės stebuklų nesitikėkite, bet kažko blogo negalėčiau taip pa pasakyti. Važiuojant ~100 km/h ir daugiau jausdavosi švilpimas ir kt. garsai- gal dėl prastos garso izoliacijos, o gal dėl to ,kad buvo kažkada gavusi į šoną.
Variklis
Senas geras TDI. Ekonomiškas, paprastas ir visur tvarkomas. Už pagr. bei generatoriaus diržą su įtempėjais ir gera nuolaida mokėjau ~550 Lt. Internete Bosch kompletkas kainavo 690 ar pan. Garaže pakeitė už porą šimtų. Klaidą padariau nepakeitęs ir žvakių: viena lūžo, įkrito į cilindrą, apgadino nemažai... Teko imti galvą, šlifuoti, keisti stūmoklį (iš laužyno) ir garažinio serviso sąmata išėjo 1100 Lt. Mesitras minėjo, jog toks dalykas labai retas. Variklis buvo ekonomiškas: greitkelyje su kondicionieriumi ir ~110 km/h- 5.4l, žiemą vien tik Vilniaus sąlygomis pasiekti maksimumai buvo 6.8 ir 7.3l. Važinėju dinamiškai. Prieš lenkimą užmiestyje reikia pagalvoti visada, o kai prisėdę žmonių- ypač.
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas
Detalės nėra brangios. Pavasarį pakeičiau praktiškai visą priekinę važiuoklę. Palyginimui- KYB priekinis amortizatorius tik 173 Lt kainavo... Sako, kad jom reikia į važiuoklę po šimtą Lt įkišti pavasarį ir rudenį. Man pavyko pravažinėti praktiškai visus metus. Jei jau labai domina kainos, tai galite nueiti į Eoltą ar Tanagrą ir pasižiūrėti. Pakalbėsiu apie netradicines kainas. Po nesėkmės su žvake galvojau keisti variklį, tai "plikų" variklių kainos rajoniniuose laužynuose tokios: už gerą 800, o velniai žino kokį- 500. Rasojo langai. Teko keisti pečiuko radiatorių. Reikia imtį panelę, atsukinėti kondicionieriaus radiatorių (aišku ten niekas neatsisuka ir lūžta) ir sumoje išeina beveik 900Lt. Kartais stabdžiai pasidarydavo "buki"- teko keisti vakuumo pompą (500 Lt plius 100 už darbą). Užsukus pasitikrinti važiuoklę pasakė, jog laikui bėgant teks tvarkyti vairo kolonėlę (>1200 Lt bei keisti stabdžių diskus). Nusprendžiau parduoti, nes ir tepalus variklis pradėjo valgyti po neskėms su žvake.
Patarimai perkančiajam
Nepaisant pigių dalių už darbą teko mokėti nemažai. Kitą kartą turbut rinkčiausi brangesnį variantą ir krėsčiau servise nuo padangų iki stogo bėgių. Taigi, 1) gerai patikrinti 2) iš auto sąvartynų šis modelis jau išeina ir ne visada viską rasite. Ypač nesitikėkite gauti geresnių vidaus apdailos dalių 3) Svarbi vieta tiems, kas patys perkasi dalis internetu (nors gal tas pats gali pasitaikyti ir perkant parduotuvėje)- ėmiau jas iš didžiųjų auto dalių tinklų ir ten tas pats filtras tinka vos ne visai VAG grupei pagal aprašymą, Kelių rekomenduiojamų filtrų išmatavimai skiriasi vos ne 0.5 cm ir aišku, kad jo nesutalpinsi į ta plastmasinę dėžutę (pvz. salono arba oro filtrų). Siulyčiau prieš perkant pasižiūrėti savo išmatavimus arba rinktis tą, kuris tinka ir Golf III. Kitą kartą pasimoviau su termostatu- jis kažkaip įsisuka šiame modelyje ir tarkime į A6 95m eina visai kitoks (pagal prekės aprašymą internete aišku tinka abiems ), nors varikliai ir identiški. Teko kalbėti su jų vadybininkais, bet nekažką tai padėjo. Jūs gal atrasite ir daugiau tokių neatitkimų. 4) Su šitu modeliu turėjau daugiau problemų nei sudėjus visas, turėtas su kitais automobiliais. Rašau šį modelį kaip "rekomenduojamą" tik dėl to, jog pigios dalys ir manau, kad man nepasisekė. Iš kitos pusės ieškant automobilio mačiau daug prastos būklės variantų. Ir nėra, ko norėti: A3 yra sena, su velniai žino kiek pravažuotų tūkstančių, sukinėtom ridom ir tt.
Įvertink šį atsiliepimą (viso 59)
Audi modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Maži   A1A1
   S1  
  Kompaktiniai  A3A3A3A3
 S3 S3S3S3
   RS 3 RS 3RS 3
  Vidutiniai S2 S4S4S4S4S4
80A4A4A4A4A4
 RS 2 RS 4 RS 4  RS 4 RS 4
  S5S5
  Dideli 100A6A6A6A6A6
 S6 S6S6S6S6
  RS 6 RS 6 RS 6RS 6
  Reprezentaciniai V8A8A8A8A8
 S8 S8 S8 S8
  Kupė Coupe  A5A5
 TTTTTT 
  TTSTTS 
  TT RS TT RS 
  RS 5 RS 5
  Keturduriai kupė   A5 SportbackA5 Sportback
  A7A7
   S7S7
   RS 7RS 7
   e-tron GT
  Kabrioletai Cabriolet  CabrioletCabriolet   
  Mini krosoveriai    Q3Q3
   RS Q3 RS Q3
   Q2
  Krosoveriai  AllroadA6 allroad quattroA6 allroad quattro 
  A4 allroadA4 allroad quattro
   E-tron
   A6 allroad quattro
    Q4 e-tron
  Dideli krosoveriai    Q8
   SQ8
   RS Q8
  Visureigiai   Q5Q5
   SQ5SQ5
  Dideli visureigiai   Q7Q7
   SQ7
  Mini vienatūriai  A2   
  Sportiniai   R8R8
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt