Markės
61 iš 1480
Audi A6 2004 - 2011
Audi A6, 2004 - 2011
517Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.65% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.4)Viso įvertinimų: 17
6% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)6% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.5)12% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)2% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.5)7% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)
Ar rekomenduojuTaip 100% Ne 0%
Naujas Audi A6 suprojektuotas Walter de'Silva tapo ilgesnis (492 cm) ir nors yra evoliucinis modelis, gerokai pasikeitė – labiausiai į akis krenta didelės priekinės trapecinės formos radiatoriaus grotelės, nauji pailgi galiniai žibintai. Automobilis gaminamas ir universalo kėbulu, be to ir su nuolatine quattro visų varomųjų ratų sistema. Viduje – visiškai naujo tipo prietaisų skydelis, kuris diktuoja naują madą, todėl yra sutinkamas ir naujesniuose A4 ir A5 modeliuose, o medžiagos tik pačios aukščiausios kokybės. Spalvotame ekrane surasite MMI (Multi Media Interface) sistemą, kurios pagalba galima valdyti įvairias sistemas - nuo garso sistemos nustatymų, palydovinės navigacijos ir klimato kontrolės iki pakabos konfigūracijos. Panaši sistema pirmakart buvo pristatyta BMW 7 serijos automobilyje, o šiandien bet kuris save gerbiantis gamintojas panašią sistemą turi įdiegęs aukštesnės klasės automobiliuose. Pirmakart Audi modelyje buvo pristatyti nauji FSI tiesioginio įpurškimo varikliai. Automobilis gali būti komolektuojamas su Multitronic automatine pavarų dėže, taip pat 6 greičių Tiptronic mechanine pavarų dėže. Gaminama ir puiki Audi A6 allroad quattro versija su tik visų varomųjų ratų quattro sistema ir 2.7 L, 3.0 L dyzeliniais arba 3.2 L, 4.2 L benzininiais varikliais. A6 ir A6 Allroad automobilių galinės dalys yra beveik identiškos, didžiausi skirtumai - pažangi oru valdoma pakaba (kuri gali paaukštinti automobilio prošvaisą iki 60 mm), didesni ratai su grubesnėmis padangomis, nedažyti buferiai suteikiantys išskirtinę išvaizdą. Audi visų varomųjų ratų quattro sistema yra standartinė įranga visoms A6 allroad quattro versijoms. Beje, Audi A6 allroad quattro modelis daugumoje rinkų kainuoja labai panašiai kaip visureigis Q7. 2005 metais naujasis Audi A6 laimėjo Pasaulio Metų Automobilio titulą, o taip pat ir geriausio universalo vardą. Taigi dabar jau nebeaišku kas į ką turi lygiuotis: A6 į BMW 5 seriją ar atvirkščiai?
Tokią Audi vairuoja Holivudo aktorė Sandra Bullock:
 
 
 
 
Automobilio eksploatacijos kaštai
Palyginkite jus dominančių automobilių detalių kainas:
Palyginti Automobilio eksploatacijos kaštai

Visi servisai Lietuvoje

Suraskite sau artimiausią servisą skambinkite arba registruokitės: Surasti servisą
Filtruoti atsiliepimus:
        
Atsiliepimų: 17
2018-08-01
C6 2.4
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Patikimas, patvarus, išlaikęs savo vertę
Brangokos dalys, aptarnavimas
Puikus automobilis, turiu jau pusantrų metų. Pirkau iš užsienio su 190k rida. Iš variklio skyriaus per tą laiką pakeičiau tik termostatą ir žinoma, filtrai su tepalais, reguliariai kas 10-15k km. Važiuoklė kietoka, dalys ne pačios pigiausios, bet salono surinkimas ir jo kokybė viršijo lukesčius.
Pilnas atsiliepimas...
2018-07-16
Audi a6 c6 2.0 tfsi 125 kw
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Patogus salonas, gerai stovi kelyje, traukos uztenka, patvari vaziuokle
Kampai megsta rudyti, detaliu kaina, tfsi variklis garsei dirba, LABAI daug yra ivairiu komplektaciju kaikurios detales praso cp nuimti jai nori pakeisti
Pirkau su 340k rida tiesa tikrinau su kompu ir visa vaziuokle buvo trukumu bet neapetai... Turiu 3 metus. Variklio trauka pakankama tiesa lepus tepalam. Sanaudos r16 10 vidutinis r18 11. Praejau 2 teh apziuras vaziuokle patvari daug investiciju nereikejo. Tiesa po pirmu metu isidejau dujas 800€ dirba labai gerai problemu nera sanaudos 3 benzo 8-9duju r18. Beja su r18 245/40 ir spiruoklem duobutes gan jaucias norint didesnio konforto imti orine pakaba Salonas patogus ilgose kelionese nepavarga nugara.
Pilnas atsiliepimas...
2018-06-22
A6 C6 2.4
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Komfortiškas, talpus nors ir sedanas, labai patogus vairuotojui, išvaizdus.
Žemokas.
Vairuoju šį modelį jau pusantrų metų. Pirkau lietuvoje nevažinėtą ir dar dujų įrangos nemačiusį automobilį. Tik nusipirkęs įsidėjau STAG dujų įrangą ir nežinau ar man tiesiog nepasisekė ar čia taip visiem būna, nes aplinkoj neturiu žmonių kurie vairuotų tokį pat variantą tai neturiu su kuo pasikonsultuot. Per pirmus tris automobilio naudojimo mėnesius pas dujininkus lankiausi stabiliai kartą per dvi savaites tai dujų kvapas salone atsirazdavo, tai variklis negražiai dirbdavo, tai dujos nesklandžiai persijunkdavo, tai check engine užsidegdavo. Galiausiai iš visų šitų bėdų liko tik check engine su kuriuo jau pavargau kovoti ir nebekovoju. Pas mane multitronic automatinė pavarų dėžė, žinau kad tai yra silpna grandis, bet kolkas ji man dirba puikiai, bėgiai junginėjasi tikrai maloniai. Pats važiavimas tikrai komfortiškas labai maloniai važiuoja ir gerais keliais ir žvirkeliais, dėl traukos tai galėtu būti ir šiek tiek daugiau, bet apsilenkt kliūtis kelyj man bent jau tikrai užtenka. Visumoj geras automobilis tik man va pagrindinis minusas, šiek tiek žemoka, nes kelis kart teko dugnu prabraugt žemę. Komplektacija pas mane nėra labai gera, yra abudu spalvoti ekraniukai, lietaus daviklis ir recaro salonas, bet 2,4 variantuose visada ji būna prastesnė nei galingesniuose variantuose. Kuro sanaudos kaip automatui džiuginančios apie 12 l dujų mišriam važiavimui. Per tuos pusantrų metų keičiau visus 4 stabdžiu diskų ir kaladėlų komplektus, priekinį guolį, žvakes, vožtuvų dangtelio tarpines ir vakuminės pompos tarpines. Jei perkant ne kinietiškas detales tai kainos tikrai nėra labai malonios piniginei, bet čia žinoma pagal kiekvieno kišenę. Tikrinti servise būtinai, žiūrėti ar neapibėgę skysčiais, žiūrėti ar nebarška grandinė nes keitimas tikrai nepigus. Dabar jei pirkčiau tai ieškočiau tokio pat variklio tik su 4x4, bet čia labai retas variantas arba mechaninės nes iš to multitroniko irgi žmogus negali žinoti ko tikėtis, o remontas taip pat labai nepigus.
Pilnas atsiliepimas...
2018-03-26
Audi 2l Tfsi mechaninė pavarų dėžė.
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Komfortas. Variklis turi nemažą rezervą galios didinimui.
Variklis reikalauja tepalo lygio priežiūros.
Važinėju dideliame mieste, tai kuro sąnaudos iki 11l, važiuojant autostrada 8.5l, užmiestyje 7-8l. Važiuoklė ne orine, tai kietoka. Uždėjus didesnio diametro ratus, sunkiai sugeria duobes. Geriausi ratų diametrai R16 ir R17.
Pilnas atsiliepimas...
2018-02-02
Geras auto
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
komfortas, surinkimo kokybė, sanaudos,
variklis 2,0tfsi dirba kaip dyzelis nors salone nesijaučia to silpna vieta grandine
Tai va šį gražuoli 2006m. turiu jau puse metų ir nusiskundimu neturiu stovi ant kelio labai gerai, galbūt tik tas minusas, kad ne mūsų keliams nes geležekų 100km/h netaip malonu per duobes, bet trasoj pats kaifas nei nugara pavargsta nei kelione prailgėja kaip su pasatu :D, prieš perkant būtinai tikrinti servise ypač su 2,0tfsi varikliais, kaip ir audi teigė pirmi sie 2,0 tfsi varikliai nebuvo geri, turi problemų su grandine nors ir diržas eina, man teko keisti palikau 300eur bet grandine dėjau su akcija is moller auto kažkaip užtaikiau už 150eur pajimt ir meistrai keitė 150eur dar, ir žiūrėt važiuokle girgždesiu ir viso kito nes aptarnavimai irgi kaina, dar priekinis megsta akmenukus gaudyt bet akiai sunkiai pastebimos duobutes lieka, o taip vien pliusai like komfortas dizainas trauka tikrint servise nepirkt lavono
Pilnas atsiliepimas...
2018-01-29
Audi A6 2.0 125 kw
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Vaziuoti labai gera
sunkokai isigijamas
Superinis automobilis remontuoti neteko, nuvertejimas mazas. perkant reikia ziureti rida. Jau nenaujas tai patikrinti ka imanoma ir sugebat.
Pilnas atsiliepimas...
2017-09-20
Superine masina
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Tik keli minusai visa kita pliusai
Bagaziniu dangciuose vanduo, lemputes daznokai perdega
Turiu automobili virs 3 metu. 3.0 tdi automatas quattro universalas. Uzsiimu masinu perpardavimu tad ju turejes labai daug ir visokiu. Silpnos vietos purkstukuose bet pasikeitus naujais 300k vaziuosit drasei. Dar gryzta daznai su raddatkiu problemom. Susukus vaira ir pradedant vaziuo masina dreba kaip su arkleis vezime vaziuotum. Dar dazna problema universalu bagazinese vanduo laikosi ir daznokai perdegineja lemputes. Visa kita super. Patvari, kantri, talpi ir t.t. Turint vaiku labai talpi masina. Jeigu be vaiku rinkciausi audi a4 3.0 tdi. Kuro atzvilgiu ekonomiska bet gale vietos mazai. Per 3 metus labai mazai sukises i masina nors rida virs 300k. Orine pakaba labai patenkintas vaziuoja audi labai minkstai. Nors buvo viena pagalve sprogus bet nauja pakeiciau su darbu 180€. Sekanti masina bus tik naujesne Audi!!!
Pilnas atsiliepimas...
A | 2016-11-10
A6 C6 2.4 2004
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Erdvus, komfortiškas, kokybiškai surinktas
2.4 varikliui trūksta šiek tiek galios, kietoka važiuoklė.
Puikus vidutinės klasės automobilis. Parsivariau iš Vokietijos. Lietuvoje važinėju apie tris metus. Medžiagų surinkimo kokybė puiki, niekas nebarška, plastmasės nenusitrina greitai. Pirkau mechaninę, kadangi kaip žinia ne visos vokiečių automatinės dėžės yra nusisekusios, tai dėl ateities išlaidų pasirinkau paprastesnį variantą. Kadangi pats motoras silpnesnis, todėl ir pasirinkimas su geresne komplektacija ribotesnis buvo. Automobilis šiek tiek kiečiau važiuoja nei šios serijos C5 modelis. Salonas. Salono ergonomika puiku, visas valdymas išdėstytas į vairuotojo pusę. Gale vietos gausu, bagažinė taip pat erdvi. Kėbulas. Kadangi automobiliui jau 12 metų ties arkomis ir slenksčiu yra rudžių. Tas natūralu. Prie bagažinės taip pat pradėjo keltis dažai. Dėl lempų būna problemų. Priekinės lempos pre-facelift modelyje (jeigu xenon) prastai šviečia. Išdegęs reflektorius būna, facelift modelyje geriau šviečia. Facelift modelis turi ilgas šviesas, prefacelift - neturi (tik plačios šviesos). Galinės sedano lempos mėgsta suaižėti stiklas ir po to suskilinėja. Šiaip automobiliu esu patenkintas, kadangi jis yra komfortabilus ir ganėtinai patikimas. Asmeniškai, mano modelyje yra navigacija (su spalvotu ekranu), parkavimo kontrolė, autopilotas, multifunkcinis vairas, xenon, kablys atlenkiamas, rekaro sėdynės šildomos su stalčiukais, led kojų bei po veidrodėliais apšvietimas, klimato kontrolė, bluetooth laisvų rankų įranga. Kaip 2.4 variklio variante gana nebloga komplektacija. Su skurdinesnėmis komplektacijomis dažniausiai būna 2.4 benzininiai ir 2.0tdi variantai. P.s Benzininiai variantai dažniausiai būna su mažesnėm ir realiom ridom nei dyzeliniai auto. Šį variklį pasirinkau ne be reikalo - galima statyti dujas. Yra du varikliai į kuriuos galima statyti šiame modelyje dujas: 2.4 ir 4.2. Šie variantai yra ne FSI, todėl pigiau kainuoja dujų įstatymas ir efektyviau naudoja dujos (nevartoja papildomai benzino darbinėje temperatūroje). Su šiuo varikliu būna ir quattro versijų, tačiau tai yra retenybė. Internete sklando kalbų, kad problemos būna dažniausiai su grandine. Pas mane viskas tvarkoje. Visų šių 2.4 variklių bėda - valgo tepalą. Ne pastoviai, tačiau į autostradą išvažiavus reguliariai važinėjant 1L tepalo (5w30) 10 000 km supilsite. Tai manau yra normalu. Galia. Dėl galios dvejopa nuomonė. Jis taip nevažiuoja kaip 3.0tdi, tačiau asmeniškai galios užtenka, nors žiemą su priekiu varomu dažnai ant šlapios dangos sukasi ratai. Galėtų šis motoras šiek tiek galingesnis būti, kadangi mašina yra sunki (apie 1,6tonos). Reikia prie to priprasti. Mieste ir užmiestyje užtenka. Dar vienas pliusas - šis motoras turi malonų garsą. Realiai visi C6 serijos benzininiai motorai turi malonų garsą. Sąnaudos. Benzino mieste valgo apie 15 litrų, o užmiestyje apie 10. Kalba eina apie Vilnių. Galios ir sąnaudų santykis nėra tenkinantis. Šiuo atveju įstačius dujas mieste sąnaudos gaunasi 16 litrų, o užmiestyje 11 (panašios sąnaudos išliks net 160kmh spaudžiant). Taigi sąnaudos su dujomis gaunasi mašesnės nei 3.0tdi ar 2.7tdi. Kažkas panašaus kaip 2.0tdi. P.s žiemą variklis užšyla greičiau, nei dyzelinis. Pilti kokybiškus tepalus. Iš Vokietijos atkeliavo su ~189 000 km. Dabar 250 000 km. Keičiau priekinį rato guolį (nuo gamyklos nekeistas). 130 bendra suma. Variklio žvakes keičiau tik nusipirkęs (6 vnt.). Važiuoklė yra daugiasvirtė, dėl to ją reikia stebėti, tačiau apart granatos gumos keitimo ir amortizatoriaus gumos keitimo nieko nekeičiau. Remonto esu turėjęs su dujomis, reguliavimai ir t.t, tačiau bendrai paėmus į dujų remontą investavau per šį laikotarpį tik 15 eurų. Kaip ir daugelis Audi ir BMW, ši auto gana lėtai nuvertėja. Pradžioje siūlyčiau pasirinkti kokio motoro norėsite ir pasverti ateities kaštus. Benzininiam variklyje nėra tokių brangių purkštukų kaip dyzeliniame, taip pat turbokompresorius tik dyzeliniame variante bus. Ar mokėsite šiek tiek daugiau už kurą, tačiau išvengsite problemų su turbokompresoriumi, purkštukais, pdf ir t.t Kita vertus turėsite resursą chiptuningui. Bet kokiua tveju tikrinti servise. Žiūrint modelį su šiuo varikliu reikėtų atkreipti dėmesį į grandinės darbą ir jeigu yra dujų įranga patikrinti ją taip pat. Nusipirkus auto dar papildomą sumą pasilikti padangoms, tepalams ar kokios nenumatytos išlaidoms su remontu, nes remonto kainos yra ne pačios pigiausios.
Pilnas atsiliepimas...
VK | 2016-01-30
Audi A6 2,7TDI
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
L. gera garso izoliacija, maloni vairuoti, puiki salono surinkimo ir medžiagų kokybė, minkštas automobilis.
Prasta standartinė BOSE garso aparatūra, varikliai jautrūs tepalų kokybei, sėdynės patogios, bet ne geresnės nei Volvo s60, s80, per daug populiari tarp lietuvių :)
Puikus vidutinės klasės automobilis. Nors interjeras nuo 2004 m. jau šiandien atrodo kiek senstelėjęs, bet labai kokybiškas ir malonus akiai. Kažkas per vidurį tarp konservatyvaus MB E klasės ir minimalistinio BMW 5 klasės. Mygtukai patogiai išdėlioti, kokybiški, gražus rausvas apšvietimas, salone jokių užuominų į prancūziškas ar korėjietiškas plastmases. Salone l .gera garso izoliacija. Vairo stiprintuvas pastebimai geresnis, lyginant su senesnėmis audi C6 ir B7. Automatinė pavarų dėžė veikia daug geriau lygiant su senesnėmi C6. Nėra jokio uždelsimo prie betkurių apsukų. Paspaudei ir rauna į priekį. C6 būdavo nuspaudus pedalą 1 s. toks uždelsimas, ir tada šoka į priekį, tai ant lenkimo, toks nelabai malonus veikimas. Variklis 2,7 TDI yra sukamas grandinės (keičiama kas apie 250 t. km.) ir turi 140 kw, 190AG Šis variklis savo konstrukcija ir ekploatacijos kaštais yra labai panašus į 3.0 TDI. Pagrindiniai skirtumas paprastam vartotojuj: - 2.7 TDI šiek tiek ekonomiškesnis, apie 1,5 l. - 2 l. 100 km. lyginant su 3,0 TDI, - 2.7 TDI versijoje automobilis gali būti quatro arba priekiniais varomais, tuo tarpu 3,0TDI tik quatro būna. 2,7 TDI lengvai čipuojasi iki saugių 176 kw, ir 230AG, tai yra gaunate tą patį ką turi 3.0TDI versija. Pačipavus dar kuro sąnaudos sumažėja iki max. 2 l./100km. 2.7 TDI yra optimalus galios santykis tokio svario mašinai, jei nesate lenktyninkas. Prie sankryžos su už bmw sėdinčiu jaunuoliu nepalenktyniausi, bet čia pagal kiekvieno supratimą ta galia. Su šiuo V6 varikliu, kitaip nei audinės su 2.0TDI (125 kw, arba 103 kw) neturėsi bėdų lenkime net ir prie didesnių apsukų. Pvz. 160 km./h važiuojant autostradoje į kalną ir nuspaudus pedalą iki galo, automobilis maloniai šauna į pirekį ir "renka" kilometrus. Dažniau pasitaikančios bėdos pas nuvaikytus variantus: - nesandarūs Piezo purkštukai, kurie nėra tvarkomi, tik keičiami. Yra 6 purkštukai, vienas naujas kainuoja apie 300 eur. Purkštukų tarnavimo laikas apie 200 t. km. , todėl prieš perkant būtina pasidaryti detalią diagnistiką. - šalto variklio užvedimo metu subarškančios grandinės - ženklas, kad gali reikėti keisti vieną iš kelių grandinės įtempėjų arba visą grandinę. Labai nepigūs darbai. Čia ne dirželio keitimas. Priklausomai nuo įtempėjo, gali reikėti ir išsikelti variklį. Prižiūrėti varikliai tarnauja ilgai ir yra patvarūs. Labai svarbu naudoti gamintojo nurodytą sintetinę alyvą, o ne per Petrą gautą turguje analogišką, tik pigesnę. Taip, važiuosite ir su analogiška, tik 3 m. ekploatuojant nebuvo jokių rimtų gedimų, neskaitant einamųjų darbų: tepalai, kaladėls, filtrai, perdegusios lemputės. Nuvertėjimas kaip visų audi, MB, BMW mažesnis nei prancūzų, italų ir japonų. 1. Būtina atlikti detalią diagnostiką (ne klaidų nuskaitymą) ir atlikti patikrą autoservise. 2. Turėti eurų rezervą ekploatacijai. 3. Nepirkti pigiausių variantų, nes kaip taisyklė senesnių metų jos būna daug mačiusios gyvenime ir tai vėliau atsiliepia. Tada skaityti 2 punktą.
Pilnas atsiliepimas...
vytas | 2015-04-29
Audi a6 2.7 tdi
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
isvaizdus. taupus. uztektinai galios pagal kuro sanaudas, gera surinkimo kokybe. geras valdymas, patogus, neatsibostantis ilgom kelionem.prabangus. bei nenuverteja po isigijimo
na kolkas minusu nelabai turiu, bet gal kad jos brangokos kai tokiu metu, bet verta demesio. gal kad daug elektroniko, bet kolkas problemu neturejau. ir kai 2.7 tikejausi daugeu,, o bet seip viskas tenkina sioje masinoje
sveiki tautieciai. iskart sakau sory uz gramatika ;) bet manau cia lankomes ne del gramatikos... Taigi. visalaik norejau sio modelio. ir pagaleu ji isigijau. turejau ir senesnio modelio a6 c5. turejau 2 metus kol nepavoge, likau patenkitas. siuo metu esu nusipirkes a6 c6 4f5 modeli. dyzelinas 2.7 tdi. paprastas nei quatro nei automatas. automato neiskojau nes servizistai voketijoje sake kad butent situ audiniu modeliu automatiniu deziu problemos. maniske daug neryja, tikrai taupi masina bei bera kokybe surinkimo.ja turiu kolkas tik 8 mensei. prasukau jau 20 000 km. tad daug apie islaidas negaliu pasakyt. kadangi pats gyvenu voketijoje, tad stengiuos viska pats pasidaryt. teko pabuti servize. o tepalus filtrus bei stabdziudiskus su kaldem keiciausi pats. na daugeu nzn ka ir be pridurt, bet mano nuomone tai tikrai puikus automobilis, ir jis man vertas visu situ pinigu. kolkas dar nenoriu keist i kita auto. nors turejas ir honda ir citroena ir alfa ir roveri ir forda ir mersa bei audi . tad likau prie audines. nors ir pas jas daug elektros kompu ir visokiu kitu daciku maniske 2.7 TDI mechanine ir ne quatro. ieskodamas buten vengiau automato ir quatro. automado pabijojau del didesniu ateitije problemu, na o quatro man nereikalingas , nes jis daugeu ryja dyzelio, be as juo labiau gyvenu ne kaime. tad mano vazevimams quatrine nereikalinga, pats motoras kolkas greas, ir neturiu kuom skustis, kuro sanaudos tikrai nedidels. taupus masiniukas, bei smagei vaziuoja. gal tikejausi is 2.7 daugeu, bet su tokiom kuro sanaudom manau tikrai gerai taip kaip yra. vidurkis pas mane apie 7 litrai, dauguma vazineju po miestus. autobamose mazeusei 140 km. ir greitis visuomet svyruoja autobame 140-180 km/h tai manau tikrai nedidels kuro sanaudos pagal toki vaziavima. per 8 mensius prasukau 20 000 km na del pinigu, tai nzn ka ir sakyti, kadangi gyvenu voketijoje, tai cia remontai bei auto dalys kosminem kainom, kas lietuvoi budavo litais, tai cia eurais. parts auto stiprei nenuverteja, manau visi zinantis audi, tai zino ir ju nuvertejima, kad jos laiko kaina ilgai. per siuos 8 menesius man teko susidurti tik su viena problema. man ismete rankinio stabdziu problema. ir vis bandziau ieskot beda, diagnostika parode tik kuriam rate parejas mechanizmas, ieskojom 2 dienas servize. galeusei radom,betampydami laidus vienas rankuose atitruko nuo rankinio mechanizmo laidelis. as laido nepirkau naujo. tesiog mes ji prilitavom. fischke nauja uzdejom ir padarem kaip naujai :) ir su kompu numuse klaida servize, uz tai jie pas mane paprase 230 eur. kad prilitavo laideli , be jokiu atsarginiu nauju detaliu :D teko keisti tepalus, kadangi i siuos varikliu pilasi 8.2 litro tepalo. bei sintrtinis castrol 0-30w a3 . nzn kiek lietuvoi, bet cia 1 litro kaina -+ 20 eur.. viska pasikeiciau pats tad tepalai su filtru man gavosi 160 eur, ir dar gavau nuolaidele :D keiciau priekinius stabdzius su kaladelem. diskai su kaladelem gavosi 140 eur keiciau pats , o servize uz pakeitima prase nuo 50 eur. :D. turiu dar viena problema. ismete variklio lempute. diagnostika parode kad tai variklio pagalve. ten jau ranku nekisiu. nes pripasakojo kad daug darbo t.t. tad laukiu kol gryziu i lietuva ten ir pasikeisu, su ta pagalve sake galiu vazinet, svarbiausei nedraskyt is vietos. :D kazkokiu konkreciu patarimu manau zmogui neduosi. nes perkant naudota auto. tai taspats kai perki kate juodam maise. loterijos dalykas. na bet is savo nuomone, butent ka as ieskojau. kad nebutu automatas, nes girdejau daug nusiskundimu. tad man mechanine patikimesne. na ir del quatro, neiemau nes daugeu rija kuro. kiti sako kai per daug elektros paketo, tada daznai susiduri su problemom. na as kolkas tokiu neturejau, nes kai minejau priklauso nuo auto islaikimo. maniske begusi 300 000 km. bet servize pasake kad tokio kilometrazo dar labai gerai islaikita. tai gi mano patarimas butu neibent toks kad auto pirkti vokeciuose . as cia pirkes visas savo ti uretas auto, ir kolkas nelikau nusiviles, ir visada parduodaveu uz brangiau :) o visa kita perkant tikrinti kiek imanoma, nors daug nepritikrinsi.
Pilnas atsiliepimas...
 
12

Klausimai apie šį automobilį

Turite klausimų apie šį automobilį? Klauskite mūsų lankytojų:
Audi modelių gama
Klasė 1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji
678901234567890123456789012345678
  Maži    A1
    S1
  Kompaktiniai   A3A3A3
  S3 S3S3
    RS 3 RS 3
  Vidutiniai 80B4A4A4A4A4A4
 90   
  S2 S4S4S4S4S4
  RS 2 RS 4 RS 4  RS 4 RS 4
   S5S5
  Dideli  100A6A6A6A6
  S6 S6S6S6
   RS 6 RS 6 RS 6
  Reprezentaciniai   A8A8A8A8
  S8 S8 S8
  Kupė CoupeCoupeCoupe  A5A5
  TTTTTT
   TTSTTS
   TT RS TT RS
   RS 5 RS 5
  Keturduriai kupė    A5 SportbackA5 Sportback
   A7A7
    S7
    RS 7
  Kabrioletai   Cabriolet  CabrioletCabriolet  
  Mini krosoveriai     Q3Q3
    RS Q3
    Q2
  Krosoveriai   AllroadA6 allroad quattroA6 allroad quattro
   A4 allroad 
  Visureigiai    Q5Q5
    SQ5SQ5
  Dideli visureigiai    Q7Q7
    SQ7
  Mini vienatūriai   A2  
  Sportiniai    R8R8
  678901234567890123456789012345678
1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji

VIDEO

Išskirtiniai automobiliai