Markės
73 iš 1918
Audi A5, (8T/8F) 2007 - 2016
58Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.23% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.4)Viso įvertinimų: 8
0% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)2% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.7)9% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)1% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)4% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.5)
Ar rekomenduojuTaip 88% Ne 12%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
PRIVALUMAI
  • Puikus dizainas
  • Kokybiškas, gerai surinktas interjeras
  • Didelis variklių pasirinkimas
TRŪKUMAI
  • Ne toks smagus kaip konkurentai
  • Maža interjero erdvė ant galinių sėdynių
"Priekinė ašis yra pastumta į priekį, tai reiškia, kad ratų bazė pailgėja, be to variklis atitrauktas labiau į vidurį, todėl automobilis turi geresnį svorio pasiskirstymą tarp priekinės ir galinės ašies"
Audi A5 gamintas kupė arba kabrioleto kėbulais konkuruoja su BMW E92 3 serijos kupė arba kabrioletu ir Mercedes-Benz CLK-klase. Automobilis buvo gaminamas ant ketvirtos kartos A4 platformos su benzininiais ir dyzeliniais varikliais. Ši Audi modulinė išilginė platforma pasižymi tuo, kad neturi ankstesniems Audi būdingos iškyšos prieš priekinius ratus. Priekinė ašis yra pastumta į priekį, tai reiškia, kad ratų bazė pailgėja - tokiu būdu padidinamas automobilio stabilumas ir interjero erdvė nedidinant automobilio gabaritų. Be to variklis atitrauktas labiau į vidurį, todėl automobilis turi geresnį svorio pasiskirstymą tarp priekinės ir galinės ašies - tai vėlgi reiškia geresnes automobilio valdymo savybes. Svorio pasiskirstymas tarp A5 ašių yra beveik idealus - 52:48. Nors automobilis gaminamas ant A4 platformos, tačiau A5 dizainas yra kitoks. Visgi ir šis automobilis išlaiko Audi būdingą stilių - turi dideles vieno rėmo radiatoriaus groteles priekyje ir LED diodus priekiniuose žibintuose. Automobilis spinduliuoja galia ir tvirtu stotu. Interjere – prietaisų skydelis analogiškas tam, kokį turi A4 modelis, o medžiagos tik pačios aukščiausios kokybės. Visų varomųjų ratų sistema normaliomis sąlygomis 60 procentų galios atiduoda į užpakalinius ratus suteikdama pojūtį, kad automobilis varomas tik galiniais ratais. A5 yra trečias kupė automobilis Audi gamoje, šalia antros kartos TT ir R8. Galingiausias variantas turi 3.2 L V6 FSI benzininį 265 AG (261 hp/195 kW) galios variklį. Minusai? Mažos galinės sėdynės kupė automobiliui juk ne minusas.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Audi A5 buvo gaminamas ant ketvirtos kartos A4 platformos. Ši Audi modulinė išilginė platforma pasižymi tuo, kad neturi ankstesniems Audi būdingos iškyšos prieš priekinius ratus. Priekinė ašis yra pastumta į priekį, tai reiškia, kad ratų bazė pailgėja - tokiu būdu padidinamas automobilio stabilumas ir interjero erdvė nedidinant automobilio gabaritų. Be to variklis atitrauktas labiau į vidurį, todėl automobilis turi geresnį svorio pasiskirstymą tarp priekinės ir galinės ašies - tai vėlgi reiškia geresnes automobilio valdymo savybes.

Audi A5 yra pirmasis kompanijos prabangus kupė automobilis nuo 1996 metų, kuomet buvo užbaigta Audi Coupe (B4) gamyba.

Žiniasklaida Audi A5 visuotinai gyrė už puikų dizainą, kokybišką surinkimą, dinamiką ir visų varomųjų ratų sistemą.

Audi A5 buvo populiarus įvairių šalių žiedinėse varžybose ir net turėjo savo atskirą žieinių lenktynių seriją Audi A5 DTM:


Tokį Audi vairavo dainininkė Katy Perry ir aktorė Lindsay Lohan.


Katy Perry


Lindsay Lohan

2009-06-29

Naujasis Audi A5 Sportback

Naujasis Audi A5 Sportback

Keturių žiedų markė pirmauja siūlydama naujo tipo automobilio koncepciją: naujasis Audi A5 Sportback apjungia savyje geriausias skirtingų automobilių savybes. Audi A5 Sportback - emocionalus ir elegantiškas kupė tipo automobilis, patogumu nenusileidžiantis sedanui ir toks pat praktiškas kaip Avant. Sportback prisijungia prie Coupé ir Cabriolet, ir tampa trečiuoju A5 modelio šeimos nariu bei tuo pačiu sukuria visiškai naują segmentą.

Jaudinančio dizaino, praktiškas kasdieną, su labai efektyviais bei galingais TFSI, FSI ir TDI varikliais A5 Sportback Audi prekybos atstovybėse pasirodys rugsėjį. Už 36 050 eurus bus galima užsisakyti bazinę 2.0 TDI automobilio versiją.

2010 metų viduryje pasirodys dar patrauklesnę kainą turinti versija. Pastaroji versija bus pati pigiausia iš visų A5 šeimos modelių.

A5 Sportback demonstruoja naują dizaino etapą. Penkerių durų kupė akį iškart patraukia elegantišku, ištęstu, sportišku profiliu. Didelis nukirstas automobilio galas idealiai atitinka automobilio stilistiką. Nedidelis spoileris bei difuzoriaus intarpas kontrastuoja tarpusavyje ir kartu paryškina ilgo automobilio kėbulo atletiškumą.

Kupė siluetą atspindi - ilga siaurėjanti stogo linija, (36 mm žemesnė nei A4 Sedan), ilga - 2 810 mm ratų bazė, ir berėmės durys, kurios išryškina dinamišką langų stilių. Neįprastas hečbeko stilius suderintas su puikiu automobilio funkcionalumu. Kartu su Sportback Avant dizaineriai diktuoja naujas madas galinėje automobilio dalyje, vykusiai derindami sportiškumą, komfortą ir praktiškumą.

Unikali funkcinė koncepcija, apjungta su emocijas keliančiu dizainu, drauge sukuria madingą kupė ir Avant darinį. 480 litrų bagažinės tūris beveik prilygsta A4 Avant, o atlenkus galinių sėdynių atlošus jis padidėja iki įspūdingų 980 litrų.

A5 Sportback suteikia aukščiausią komfortą ir patogų įlipimą/išlipimą visiems keturiems keleiviams. Nepaisant fakto, kad eksterjero aukštis žemesnis nei A4 Sedan, o stogas gale labiau susmailėja, Sportback automobilyje yra pakankamai vietos ir galvai, ir kojoms.

A5 Sportback jėgos agregatai demonstruoja kitą technologijų pažangos kelią. Čia Audi ir vėl pasižymėjo: visi varikliai yra su tiesioginiu įpurškimu, dyzelinės versijos - rafinuoti „common rail” TDI agregatai, o benzininės versijos pagamintos FSI koncepcijos pagrindu.

Visi varikliai atitinka EU5 išmetamųjų emisijų standartus. Dyzeliniai varikliai turi smulkiųjų dalelių filtrus.
Pradžioje A5 Sportback bus galima pasirinkti su vienu iš dviejų benzininių ir iš trijų dyzelinių variklių. Dvi benzininės versijos - 2.0 litro TFSI quattro su 155 kW (211 AG) pajėgumo ir 350 Nm sukimo momentu, ir 3.2 litro V6 quattro, išvystantis 195 kW (265 AG) pajėgumą,  yra suderintos su vožtuvų pakėlimo sistemomis. Ši savybė leidžia pasiekti daugiau galios ir didesnį sukimo momentą su mažesnėmis degalų sąnaudomis.

Nuo pat modelio pasirodymo pradžios bus galima rinktis ir automobilius su 2.0 TDI (125 kW /170 AG) 350 Nm, 6 laipsnių mechanine pavarų dėže ir start/stop sistema, 2.7 TDI (140 kW/190 AG) ir 400 Nm bei trijų litrų V6 TDI (176 kW/240 AG), turinčiu įspūdingą 500 Nm maksimalų sukimo momentą, varikliais ir visų varančiųjų ratų quattro transmisija.

Naujai sukurta ESP sistema su elektroniniu diferencialo blokavimu priekinėje ašyje užtikrina pastebimai pagerintą vairo grįžtamąjį ryšį, - taip pat, kaip Coupé ir Cabriolet versijose ir veikia pagirtinai net maksimaliai pakrovus automobilį. Tokiu būdu padidinamas vairavimo saugumas.

Prie šios sistemos idealiai tinka kitas technologijų paketo elementas – Audi pasirenkamo dinamiško važiavimo sistema, leidžianti vairuotojui pasirinkti iš trijų skirtingų režimų, įtakojančių akceleratoriaus reakciją, pavarų perjungimo taškus S tronic arba multitronic transmisijose ir servotronic vairo mechanizmo darbą.

Jei automobilyje įdiegta MMI operacinė sistema, galima susikurti ketvirtą, laisvai programuojamą režimą.

Audi drive select sistema gali būti užsakoma kartu su viena ar daugiau nei trimis papildomomis technologijomis – adaptyvių amortizatorių bei dinamiško vairo mechanizmo sistemomis su kintama vairo stiprintuvo įtaka ir quattro su sportišku diferencialu 3.0 TDI ir 3.2 FSI versijose.

 



Audi modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Maži   A1A1
   S1  
  Kompaktiniai  A3A3A3A3
 S3 S3S3S3
   RS 3 RS 3RS 3
  Vidutiniai S2 S4S4S4S4S4
80A4A4A4A4A4
 RS 2 RS 4 RS 4  RS 4 RS 4
  S5S5
  Dideli 100A6A6A6A6A6
 S6 S6S6S6S6
  RS 6 RS 6 RS 6RS 6
  Reprezentaciniai V8A8A8A8A8
 S8 S8 S8 S8
  Kupė Coupe  A5A5
 TTTTTT 
  TTSTTS 
  TT RS TT RS 
  RS 5 RS 5
  Keturduriai kupė   A5 SportbackA5 Sportback
  A7A7
   S7S7
   RS 7RS 7
   e-tron GT
  Kabrioletai Cabriolet  CabrioletCabriolet   
  Mini krosoveriai    Q3Q3
   RS Q3 RS Q3
   Q2
  Krosoveriai  AllroadA6 allroad quattroA6 allroad quattro 
  A4 allroadA4 allroad quattro
   E-tron
   A6 allroad quattro
    Q4 e-tron
  Dideli krosoveriai    Q8
   SQ8
   RS Q8
  Visureigiai   Q5Q5
   SQ5SQ5
  Dideli visureigiai   Q7Q7
   SQ7
  Mini vienatūriai  A2   
  Sportiniai   R8R8
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt