Markės
Rašykite atsiliepimus ir gaukite 50 Eur vertės automobilio remontą!Geriausiam Autoasas.lt atsiliepimų autoriui kas mėnesį dovanojame nemokamą automobilio remontą Plačiau

Atsiliepimai (6902)

Daugiau apie automobilį Toyota Highlander
2014 - 2019
Vidutinis automobilio įvertinimas
2020-03-29
Highlander hybrid V6 3.2l 2015
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Viskaa yra pliusas
Degalų ryjikas
Nupirktas 2019m. Po honda civic 2018 tai tiesiog komforto ir elektronikos žvėris
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį Tesla Model S
2012 - dabar
Vidutinis automobilio įvertinimas
2020-03-28
Melagingos akys
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Komfortiškas, tylus
Ilgas, dažnas krovimas, per didelis svoris
Su šiuo automobiliu daugiau kroviau nei važiavau, pirkau 2014m. Beveik naują už 198k Lt, bet pardaviau po metų 2015 m. Už 45k Eur Tai tikrai prastas variantas.
Pilnas atsiliepimas...
2020-03-27
350
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Išvaizda galingumas įsibėgėjimas.
Nėra
Labai geras Mercedes benz trauka bei įsibėgėjimas įspūdingas.Išvaizda labai traukia akį.
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį Toyota Avensis
2003 - 2008
Vidutinis automobilio įvertinimas
2020-03-26
Avensis T25 Estate 2.0 d-4d 85kw 2005m.
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Patikimas, nerudyja, gerai palaiko kainą
Trūksta emocijos vairuojant, nuobodokas, dyzeliniai varikliai neitin patikimi
Automobilį turiu jau metus laiko, pravažiuota per metus tikrai nemažai - 55 000km. Automobilis buvo naudojamas darbo reikalais važinėti į Vokietiją, taigi daugumą laiko važiuodavo trasoje. Šis Avensis labai vidutiniškas pasirinkimas, neturi nei kažkokių didelių pranašumų priek tiesioginius konkurentus, kaip Passat, Accord, Mazda 6, Vectra ir kitus, taip pat ir neblogesnis, tikra vidutinybė. Rekomenduočiau Avensį žmogui, kuriam svarbu, kad automobilis nekeltų per daug problemų dėl netikėtų gedimų, kam reikia tiesiog susisiekimo priemonės ir nieko daugiau iš automobilio nesitikint. Emocijos jokios jis nesuteiks, yra gana minkštas, staigiau bandant paimti posūkį, priekis linkęs į slydimą. Bet važiuoja per kelio nelygumus gana komfortiškai, minkščiau už pvz passat b6. Tikrai patikimas automobilis, kiek eksplotuoju, nebuvo rimčiau pavedęs, t,y, kad negelėtų sava eiga testi kelionės. tiesa, problemų buvo kilę, prie 280k km teko remontuoti starterį, susidėvėjo starterio įvorės, taigi siltas variklis pradėjo sunkiai užsikūrinėti, prie 293k km ridos keistas smagratis, sankabos diskas, diskatorius, sankaba pilnai neišsijungdavo, taigi būdavo sunku perjungti pavarą varikliui dirbant. Prie 302k km ridos keičiau 2 purkštukus. 310k km teko remontuoti turbiną. Automobilis tikrai nebuvo labai mylimas ir saugomas tad sakyčiau didesnių problemų nekilo, tik natūraliai besidėvinčios dalys, kas susidėvi anksčiau ar vėliau kiekviename automobilyje. Tai vertinčiau kaip tikrai gana patikimą automobilį. Kėbulas, jei nebuvo nekokybiškai remontuotas tikrai nerūdyja, gali koks mažas taškas rudeliu kur ir islysti natūraliai po tiek metų, bet jei matote kėbulą ar slenksčius stipriau paveiktus korozijos, bėkit nuo tokio automobilio, nes šiaip kėbulai jų nerūdyja. Kainą palaiko gerai, tikrai stipriai nenuvertėja, eksplotacija yra nebrangi, jei sutvarkot kažką normaliai vieną kartą, tai tikėtina daugiau ten lysti nebeprireiks, patikimas variantas, tik nepagailėkit sutvarkyti kokybiškomis dalimis. Važiuoklė itin patvari, kiek pravažinėta, nesaugant tikrai tieisiai per visokias duobes, per 55k viskas idealiai. Geriau rinktis benzininį variantą.
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį BMW 5 klasė
2003 - 2010
Vidutinis automobilio įvertinimas
Ronas | 2020-03-24
BMW E60 530D mech. 160kw
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Geri varikliai, trauka (galia), komfortas, daug vietos, išvaizda, kokybiškos salono detalės, manevringas kelyje ir aikštelėje
Klaidos skydelyje,
2003 m. pab. gamybos BMW E60 eksploatavau nuo 2015m. 5 metus. Patiko E60 kėbulo išvaizda, kuri manau tinka ir jauno ir vyresnio amžiaus vairuotojams. Automobilis patiko daug kuo, kuro sąnaudos mažos, t.y. mieste mašinos kompiuteris rodė 6-9-7.5 l/100km. Tai realiai net ir + 1 l. galimai paklaidai ištaisyti pridėjus, kuros sąnaudos mieste neviršija +-8.0-8.5 l. Turint omenyje 3.0 l. 160kw variklį - tai labai mažai. Trauka puiki, "arkliai" savo darbą puikiai atliko. Salone vietos daug tiek priekyje, tiek gale sėdintiems keleiviams. Lubos, dėl žemų sėdynių, taip pat atrodė aukštos sėdint viduje ir aukščio niekada netrūko. Vairuotojui labai patogu pasiekti visus panelės mygtukus, BMW puikiai atliko jų išdėstymą šiame modelyje. Bagažinė erdvi, gylį padidinti galima nulenkiant sėdynes. ISOFIX yra. Sėdynės su atmintimi buvo didelis pliusas, nes įsimena iki 2 vairuotojų asmeninius vairo, veidrodėlių, sėdynių padėties nustatymus, todėl atsisėdus ir paspaudus vieną mygtuką, viskos minėtos dalys susireaguliuodavo pagal nustatymus. Automatinis kritulių jutiklis veikė, bet kaip ir kituose automobiliuose neretai trūko tikslumo, nevisada tinkamai suprasdavo, kiek intensyviai valyti ir apskritai ar valyti/nevalyti. Šildomos sėdynės keleivio pusėje veikė puikiai, vairuotojo pusėje atlošo šonuose, kur matyt yra kažkokie laidų junginiai, šildė per stipriai nepriklausomai nuo nustatytos šildymo temperatūros. Ir apskritai skelbimuose teko matyt šių BMW su būtent tose vietose pradegusiomis (nedidelės išdegusios skylutės) vietomis. kondicionierius, ir pati ventiliacija veikė tinkamai. El. liukas, kai būdavo atidarytas, važiuojant akmenuotu keliu girgždėdavo, nes liuko keramikinės dalys liesdavosi su stiklu. Jei būtų labai erzinę stvarkyti nebūtų buvus problema. Pats variklis funkcionavo gerai, tepalų nedegino, niekad neteko pildyt, tik keisdavau kas 10-15k. Trūko puodelių laikiklių, nes mano komplektacijoje priekyje jų nebuvo todėl geriant degalinės kavą ar pasidėti termoso nebuvo kur. Bet aliexpress siūlo įvairių dėklų, galima rast kažką tinkamo kaip alternatyvai. Mechaninė 6 pavarų dežė veikė sklandžiai. Lempos buvo ne Xenon/BiXenon, paprastos, bet apšviesdavo kelią pakankamai gerai. BMW labai manevringas aikštelėje, dėl didelio ratų pasisukimo spindulio ir įjungus atbulinė pavarą pasikreipiančio žemyn keleivio pusės veidrodėlio, kuris leidžia palengvinti parkavimąsi. Pirktas už 24 000 lt., po 5 metų parduotas už 3600 eur. Vadinasi nuvertėjimas 3,4 k per 5 metus. Rida buvo virš 400k. kai pardaviau. Buvo parduotas su keliais kėbulo pažeidimais ir pan, kitu atveju būtų vertas tikrai virš 4k, todėl nuvertėjimas būtų 2.5-3 k. Didžiausias ir brangiausias atliktas remontas kai buvo keista vandens pompa su visais įtempėjais iki 400 eur. Visa kita pavadinčiau nebrangiu remontu. Buvo nulūžę bagažinės atidarymo laidai dėl bagažinės atidarinėjimo metu lankstomų laidų, nemažai kartų teko daryti diagnostiką ir taisyti/trinti išmestas klaidas, bet jos buvo paprastos, nesusijusios su varikliu, įpurškimu ir pan. Reikėjo keisti akumuliatorių į gelinį, kadangi dėl silpno akumuliatoriaus pradėjo atsirasti paildomų problemų su vairo stiprintuvu, aktyvia važiuokle ir negalėjimu pasiklausyti muzikos išjungtu varikliu. Teko keisti oro srauto matuoklę, kadagi pastebėjau, kad po kelių metų eksploatavimo gerokai sumažėjo trauka. Pakeitus visa trauka vėl atsirado ir problemų su tuo daugiau nebuvo. Pakeitus stabdžių kaladėles teko diagnostikos būdu "pririšti" naują daviklį, nes skydelyje metė klaidą, kad reikia keisti stabdžių kaladėles, nors jos buvo naujai pakeistos su pačiu davikliu. Po kurio laiko kiek pradėjo rūdyti 2-ų durelių apačia, kadangi po jomis slenkstis dažnai po plovimo pilnai neišvalomas nenusausinamas, ir spėčiau rūdyti pradėjo būtent dėl to. Pačia važiuoklę nori nenori bent kartą į metus reikėjo remontuoti, nors turiu pažystamų su būtent tokiu modeliu, kurie remontuodavo važiuoklę tike prieš technikines. Taigi matyt viskas priklausė nuo sudėtų į važiuoklę dalių kokybės. Daryti diagnostiką, nes auto turi daug elektronikos, tiek, kad jos patikrinti paprastos apžiūros metu neįmanoma. Diagnostika parodys ne tik elektronines problemas, jei tokių bus, bet pvz. ir purkštukų būklę. Išgraviruoti veidrodėlius (fotochromionius), nes jie vis dar nuiminėjami, ir beabejo turėti omenyje, kad M apdaila taip pat kelią ilgapirščių susidomėjimą. Variklio patikra standartinė, atsukus dangtelį patikrinti jo vidinę pusę, alyvos kiekį, aušinimo skysčio spalvą, pažiūrėti ar variklis nėra apibėgęs. Patikrinti rūdis.
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį Subaru Outback
2014 - dabar
Vidutinis automobilio įvertinimas
2020-03-22
Outback 2,5 Amerika 2015
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Saugus ,talpus
Kuro sąnaudos cvt deze
Amerikonas,po visai nesmarkaus musimo,. Pliusai ganėtinai gausi komplektacija standartine,erdvus ,saugiai jautiesi vairuodamas,nebaisūs aukšti borteliai Minusai nesuderinti variklis su cvt deze kuro sąnaudos man važinėjant Vilniuje ryje 10,2l/100km čia vos spaudžiant gaza. Ganėtinai didelis Vilniuje sunku su parkavimui. Pirkau su 60000km rida dabar per 4 mėn pravazevus67000km nieko dar nenutiko tikiuosi kad ir toliau sėkmingai riedes
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį BMW 3 klasė
2005 - 2012
Vidutinis automobilio įvertinimas
2020-03-22
320i
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
1.Valdymas 2. dizainas 3. variklio trauka
1. Tepaluojasi variklis 2. Variklio grandine (girdejau cia dazna problema, nors as bildejimo savam e90 negirdejau) 3. Nekokios pakabos detales 4. Lambda zondas 5. Kondicionierius neveike
Nemegstu issiplesti tai labai trumpai. Tikejusi daugiau is auto, bet deje pasitaike nuvalkiotas 2006m bendzininis BMW ko pasekoje isleidau daug pinigu. Turejau sita auto tik 2 ar 3 menesius ir juo atsikraciau nes vis kazkas gedo. Siaip patogus, grazus auto, labai patiko trauka ir valdymas Komforto man pakako, nebusiu kaip koks storas senis kuris verkslena del pakabos kietumo ir erdves trukumo, nes visi tokie marozisiki seniai manau geriau jau vazinetu su 7 serijos ar isviso nusipirkit autobusa ;) jei vietos mazai ir norisi minkstos pakabos. Man asmeniskai kaip 31 metu vyrui labai patinko standi pakaba, jausmas lyg kartinga vairuoji. Preciziskas vairavimas, gera akseleracija, stabiliai sedi ant kelio ir vietos man uzteko pats esu 178 ugio Ankaciau vairavau mitsubishi colt, tad pereiti ant treciuko buvo didelis suolis i prieki, todel bagazine man pasirode didele, vietos gale yra OK nei daug nei mazai Sudas tik tas kad sedynes nenusilenkia i prieki, kad per bagazine galima butu koki tarkim dvirati ar lentas ir t.t. prakist. Cia manau bus tau idomu :) Pirkau auto is pirikupo Rokiski...BIG MISTAKE ! manau cia buvo pirmas ir paskutinis kartas kada is pirikupo kazka perku. Mokejau 3500 euru. Kadangi vaziavau sestadienio ryte auto paziuret ir pirkt servisai nedirbo, o pats kai ne mechanikas nieko per daug nesuprantu kas yra normalu o kas ne, bet anyway. Pirma menesi keiciau 3 variklio tarpines, tik 3, nes kitu atveju reiktu traukti varikli ir keisti visa kita, kas kainuotu vien uz istraukima ir pastatyma 300 euru + detales + darbas. Tad nusprendziau pakeisti galvos tarpine kuri labiausiai tekejo, dar ten kazkokia tarpine virsujeis sono ir Vanos gumytes. Dar tekejo is pacios apacios is to vadinamo Oil Pan (pagooglink kas tai) dar tekejo mazdaug is variklio vidurio ir priekio is po Cranckshaft sproket (velgi pagooglink) Sutvarkiau tik puse viso to kas tekejo nes nenorejau islaidauti ant tokio sudo. Tuo paciu pakeiciau zvakes, tepalus, oro ir tepalo filtrus, tad visas sitas malonumas atsiejo apie 700 euru ir butu DAR BLOGIAU jei buciau viska taises. Tada uzsidege check engine ant dasho, paziurejus parejo lambda zondas, ju kaip supratau yra 4 vnt (man parejo Bank1 sensor 2) + 100 euru Bank 1 sensor 1 ir 2 Bank 2 sensor 1 ir 2 Antra menesi mistiskai luzo priekine desines puses spyruokle ir kartu supiso amortika, tad keiciant viena puse keiciasi ir kita + 300 euru uz 2 pigiausius amortikus su spyruoklem, Is tarpu kale tarp padangu ir arku manau reikejo pakeisti dar ir gale amortikus su spruoklem tad butu buve dar tiek pat moket. A/C neveike, tad reikejo uzpilti a/c ko nedariau nes vistiek pardavinejau jau savo auto, o tas tai ka zinau jei niekas neprakiure gal butu kainave iki 40 euru + dar daugiau jei butu teke kazka sandarint ar keist Tad reziume is mano kisenes 1000 euru suejo per 2 menesius ir galejo buti dar daugiau jei buciau keites VISKA ka reikejo pakeisti. Ar rekomenduoju ? Tikrai TAIP jei auto yra tvarkingas, o toki rasti bus sunku ir tiketina kainuos 6000 euru ir daugiau, nes na mokejau 3500 euru tai gavau tai uz ka ir mokejau ... Jei kalbam apie tai ka pardavineja pirikupai ir dauguma pardaveju intike speju tai bus nuvalkioti BMW ir bus kaip buvo man, o tokiu atveju NE tikrai siulyciau kazka kita pasiziuret. As mastau jau apie Ford fiesta, Honda Civic arba VW polo p.s. Patariu patikrinti servise !!! geriau sumoketi servisui truputi nei uzskristi ant lavono ir moketi tuktantines remonto islaidas !!! Patikrink. variklio grandine, pasiziurek ar neteka variklio tepalai, pajunk diagnostika paziureti ar meta kokias klaidaspvz Bank1 sensor 1 cia butu lambda, patikrink amortikus paziurek tarpus tarp padangos ir arkos ar visur vienodos, jei vasara pirksi paleisk oro kondicionieriu ir paziurek ar pucia salta ora
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį BMW 1 klasė
2004 - 2012
Vidutinis automobilio įvertinimas
2020-03-21
BMW E87 120D 2004
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Manevringas, lengva parkuotis, gerai bėgėjasi, malonu važiuoti trumpus atstumus, gerai atrodo, mažas nuvertėjimas, detalės nėra brangios,
Gale mažai vietos, neskirtas keleiviams ar kroviniams vežti, nėra kur vežtis zapaskę
Viskas prasidėjo nuo test drive 118d,kuris lyginant su 120d buvo kiek kitoks. Supratau, kad norisi hečkeko, tad rinkausi tarp A3, Golf 5 ir E87. Daugiausia simpatijų iš karto kėlė E87, tas pagrinde ties juo ir apsistojau. Ilgos paieškos google apie gedimus, daug peržiūrėtų skelbimų, virš 10 test drive. Pirkau 2019 birželį. Prieš tai išbandžiau virš 10 "geros-idealios" būklės pirmukų. Nežinau kas pardavėjams su melavimu, bet kai.kurie stebindavo "visos padangos vienodos" ( is tiesų skirtingos), geros būklės tai tipo kuriasi. Tai kažkas švilpia, bet tikrai ne turbina, tai tarpinė prapūsta, tai nujotas baisiai etc. Pirkau už 3450eu su papildomu ratų komplektu žiemai. Tikrinau servise Vilniuje, 20-40 eu ir pasako viską, iškart galima derėtis dėl kainos. Kaip važiuoja? Iš dalies kartingas, bet smagus kartingas, važiuoti ilgas kelionės nėra malonu, daugumoje modelių nėra autopiloto, sėdynės gale nėra patogios, bet kai sėdžiu tik vairuotojo vietoj tai jei keleiviams nepatinka, tai tegul važiuoja su autobusu. Jei reiktų vežioti žmones tai geriau imti tada autobusą. Šis auto tam neskirtas, važiuoti siauru vingiuotu gero asfalto keliu yra malonu, važiuoti žvyru - ne. Vidus, neblogas, jaučiasi kokybė,.plastmasės gerai surinktos, keistų garsų neskleidžia, vairas gana sunkiai sukasi lyginant su pvz vw golf 5 plus. Mygtukai visi po ranka, tai labai patogu. Išsitiesus priekyje 180cm ūgio žmogui gale vietos kitam žmogui už tavęs nedaug, ju istiesti neiseis. Sėdynės gale vartosi, tai įkišti galima ir dviratį be priekinio rato kartais ir du. Geriau tam naudoti laikiklius aišku, bet... Ikea spintos kiekvienos neparsiveši, bet daugelį baldų gali. galinis langas mažas, daug nematysi vaziuojant atgal. Bagažinėje nėra kur kišti ratą, tai tenka jį tiesiog vežiotis, tai tikrai užknisa. Variklis - yra 1.6, 1.8 ir 2.0. 1tas priekyje identifikuoja klade, o.kiti du skaičiai variklio tūrį. 116 problematiski, nes grandinė ten yra kaip dviračio 90ir 120kw perpus storesnė. N47 problematiškiausi varikliai, kurie turėjo atšaukimą. Toliau tai reikia laiku keisti tepalus, prižiūrėti ir bus ledas. Pagrinde toliau smulkios.elektronikos gedimai: Man teko Priekines lemputes keisti Galinę numerio apšvietimo lemputę keisti Iš rimčiau Keičiau padangas Keičiau tepalus ir filtrus Keičiau zvakes pries ziema Daugiau nieko Rida buvo 179000 nezinau ar tikra, vienodai, ziurejom i bukle. Žvakes pakeisti reikia nuimti manifoldą viršuje, tai nėra 5min darbas. Lemputės keičiasi nesunkiai, tepalai irgi.
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį Subaru Forester
2012 - 2018
Vidutinis automobilio įvertinimas
2020-03-21
Subaru Forester 2016m.2,5 benzinas automatas.
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Aukštas,4varomi ratai nuolatos,mažas apsisukimo kampas.
Bloga garso izoliacija.
Sveiki.Vairuoju daugiau nei metai.Teko keisti granatos guma.Iš Subaru salono originali 50eu.Daugiau kolkas gedimų nebuvo.Iš pradžių galios užteko,dabar galėtų būti ir daugiau.Bet aplenkti ar norint paspausti pilnai užtenka.Kuro sąnaudos mane pilnai tenkina 8-10l.gražiai važiuojant.jug tai suv.Galetu būti geresnė garso izoliacija.Už vairo sėdint tikrai patogu.
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį Peugeot 307
2001 - 2008
Vidutinis automobilio įvertinimas
2020-03-20
peugeot 307 1,6 benzinas 2007m universalas
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
patikimas malonus važiuoti, labai geras kokybes ir kainos santykis , pigus remontas.
nėra , garso izoliacija ,kaip ir daugeliui geresnės reikėtų.
galiu pasakyti tik tiek kad reikia keisti nuomonę apie prancūzus , tikrai geriau nei kiti šios klasės auto, turėjau renault 5 metus važinėjau ir jokių didelių gedimų nebuvo dabar su peugeot jau metus važiuoju jokio gedimo kol kas nebuvo , jokia lemputė neperdegė nei elektronika irgi nestrigo ,tepalo per 12 tūkst. nereikėjo dapilti , tarp kitko renuškei irgi nuo keitimo iki keitimo jokio dapylimo nereikėjo remontas labai pigus daug pigesnis nei tų pačių metų konkurentų, detalės labai pigios, važiuoklė gera paprasta nėra trauklių daugybės kaip kituose , komfortas normalus tikrai geresnis negu vw golfo ar opel astra, sakau todėl kad turėjau visokių aš automobilių, variklis benzininis tikrai gerai dirba tyliai ir normali trauka, aišku lyginti su premium auto nereikia nes šia darbinė kiekvienai dienai mašina. žmonės lietuvoje meluoja arba kritikuoja net neturėję automobilio o tik girdėję pliurpalus, ir taip vienas nuo kito , neklausykit ir galvokit savo galva arba tikrų specialistų paklauskit o ne provincijos traktoristų. remontas tikrai labai pigus detalės pigios , meluoja jei kas sako priešingai, eksploatacija lengva ir pigi,juokas ima kai sako sunku prieiti lemputę pakeisti , o kai lemputę keisti reikia volvo ar audi ir reikia bamperį numontuoti tai niekas nesiskundžia. geri automobiliai pirkit iš pancūzijos iš olandijos italijos tai gerais keliais ramiai važinėta ir neužvaikyti kaip iš vokietijos.
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį Subaru Forester
2012 - 2018
Vidutinis automobilio įvertinimas
2020-03-19
Vykęs modelis
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
kuro sąnaudos, matomumas, trauka
izoliacija, variklio triukšmas
Vairuoju automobiįi metus, iškarto padaryta antikorizinė ir sudėta garso izoliacija, po geros savaitės brc dujos. Apie garso izoliacijos nebuvima žinojau nuo seno, trukšmas nuo dugno girdėjosi važiuojant prastesniu keliu kad ir 30km/h. Susidėjus triukšmai dingo beveik visiškai, atsirado komfortas , kolonėlės dar pažaidus su "slaptais " nustatymais atsigavo irgi, Išskyrus dviejų markių prabangios klasės auto niekur tokios geros izoliacijos neteko sutikti. Prasta izoliacija visų japonų trūkumas, Lexus taip pat . Mačiau kur, kokio storio, medžiaga dėjo, mačiau ir izoliacinės medziagos stori 17-18 m.Forester ( trigubai mažesnis). Šio darbelio kaina nėra didelė ir didelis trūkumas eleminuojamas. Kas patinka- mažas apsisukimo spindulys, matomumas, trauka 0-85 km/h, 0-100 gerai , 50-90 irgi gerai, 120 -150, jau galėtų būti daugiau arklių. Dujų įranga nebrangi, bet be dųjų vartoja ir benziną( kiti pamiršo, kad benzino taip pat reikia užpilti) , šiltu metu apie 0,8 l/100km, o prie -3 +6 važiuojant pagrinde mieste mažais atstumai netgi 3l/100, kone pusė atstumo tuomet nuovažiuojama benzinu. O vasarą dujų net paspaudžiant užmiestyje sunaudoja 10litru, kompiuteris kaip kada sanaudas numažina ant 1litro. Kas šaltesniu metu nepatinka (bet sveika), kad neusušilus varikliui iki 50C temperatūrai apie 4min neatidaroma sklendė ir važiuojama "bukai". Palyginus Foresterį 2,5l ir vw 2,5l(irgi dragauja su nebrangia duju įranga) sedane, važiuoja taip pat. Už Crv 2,4 l važiuoja kiek greičiau. Variklis spaudžiant labai triukšmingas. Šviesos tiek ilgos, tiek trumpos silpnos. Automobilio pravažumas geras, bet smėlio kelyje, kaip susmėtydavo su universaliu, prie tokio pačio greičio mesteli ir foresterį, žiemą ant leduko su keturiiomis naujomis padangomis taip pat "nuneša" kaip ir universalą. Labai smagiai automobilis važiuoja per aštrius "gulinčius kelių policinikus". Yra liukas didžiulis, bet nenaudojamas. Auto man patiko labiau už CRV, Rav4 , tačiau tas labiau nežymus. Galbūt norėtusi, kad butų geriau,tas ar anas, papildomai tas, bet tada supranti kad visgi nori jau prabangios klases SUV (yra dvi išimtys),o prabangus SUV nereikalingas, vasarą taip drąsiai miškuose nepavažinėsi. Teko keleta kartų važiuoti senesių modelių foresteriais, tai didžiulis kokybinis šuolis ir kuro sąnaudo geros. Jei XT butu patikimas taiptat kaip 2.5l, draugautų su dujomis.. Nieko nešleidau remontui. Eksplotacinių medžiagų kainos tokios pat kaip ir seniems auto.
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį Renault Modus
2004 - 2012
Vidutinis automobilio įvertinimas
2020-03-17
Renault modus
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Maza, patogu sedeti, statramsciai neuzstoja vaizdo, malonu parkuotis, mazos kuro sanaudos, negedo
Uzmiesti ar jei megstat paspaust tai trauka prastoka, lietuviu nuomone apie renault, sunkus remontas, nelabai kas nori apsiimti tvarkyti, sunkus priejimas prie mazgu. Bet as duociau daugiau +
Teko tokia vairuoti. Mieste nelakstant ideali. Geras pasukamumas, mazi gabaritai rasi vietos bet kur. Kuro uz 20eur 2sawaitem net nematyt kad vazineta. Ima koki iki 6l. Sedi aukstai viska gerai matai. Lengva ilipt islipt. Vienintelis minusas kad kaip 1,2 trauka prasta jei megstat egresyvesne vairavima bet mieste uztenka o uzmiesti truksta. Pirma nepatiko o pavazinejus pradejo patikt. Nu isvaizda grynai moteriska. Bet skonio reikalas. Sunku priekines lemputes pakeist reik ardyt prieki. Vos radau restoratoriu vairo kolonelei bet nekainavo daug 70eur o naujos kaina kaip visos masinos beveik. Konkreciai 1,2 patikimas variklis, vaziuokle per 2 ta nieko nerasta neskaitant lianda zondo per kuri mete cheka. Kebule investiciju 0. Mano nerudijo ir nesimate korozijos. Rekomenduoju
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį Audi A6
2011 - 2018
Vidutinis automobilio įvertinimas
2020-03-14
A6 c7
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Traukiantis akį
Brangus aptarnavimas
Sveiki, šeimoje turime 2 audi c7, viena 2.0l tfsi 2012 sedaną fwd ir 2011 3l tdi universalą 4wd. Tai pastebėjimai tokie, kad su benzinu (tfsi) jokiu problemu per 4 metus rimtų nebuvo tik servisas, ir pries 300 tukst km audi centre pasiūlė pakeisti viršutini grandinės įtempėja kaina su darbais ir detalėm gavos 290e. Bet su dyzeliniu (tdi 180kw) variantu visai kita patirtis. Deže remontas s tronic kaip sake audi centre cia norma jom visom atsiėjo apie 1900 e. Prie variklio remontas reguliariai kas pora men taipat nepigus. Masinos buvo pirktos nenaujos abi iš skelbimų portalų.
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį Subaru Outback
2009 - 2014
Vidutinis automobilio įvertinimas
2020-03-13
Geras automobilis
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Komfortiškas, patikimas, aukštas, stabilus
nėra
Automobilis patikimas, komfortiškas. Buvo pirktas iš JAV, su maža rida. 2013 metų laidos, beveik naujas. Gedimų jokių nebuvo, jokių problemų neturėjau. Pravažiuota su juo 200000 km., ir teko pakeisti tik besidėvinčias dalis- stabdžių kaladėles, kelis guolius, ir stabilizatorius . Automobilis labai patikimas, tik trūksta šiek tiek garso izoliacijos. Kai nusipirkau , buvo labai ekonomiškas, terijo 8 ltr 100 km., dabar litru daugiau, bet skaitau, kaip tokiam automobiliui, labai normalu, ir reikia dapilti per 16000 km. 1 l. tepalo. Labai gerai veikiia pavarų dėžė ir autopilotas.
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį Subaru Forester
2008 - 2013
Vidutinis automobilio įvertinimas
2020-03-13
2.5 XT Touring 2012
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Variklis, pravažumas.
Minusų kaip ir nėra, nebent tikiesi milžiniško komforto.
Turiu 2,5 turbo modelį. Pirkau dėl pravažumo ir variklio galios, kadangi mažų SUV kategorijoj nebuvo daugiau nieko panašaus. Tačiau nusipirkus ir pavažinėjus likau nustebęs ne tik varikliu, bet ir komfortu, Na ne limuzinas tikrai, bet važiuoja ganėtinai komfortiškai ir minkštai, važiuojant 140 km/h vėjas per langus nepučia, kaip būdavo su senesniais subaru modeliais. Garso izoliacija taip pat nėra tragiška, važiuojant iki 100km/h viduje tylu ramu. Mano yra TOURING modelis, pačios pilniausios komplektacijos, tai gal garso izoliacija geresnė ( neturiu pažįstamų su tokiu pat modeliu, bet paprastesnės komplektacijos, tai negaliu palyginti). Manasis yra 4 pavarų automatas, taip pat tikėjausi, kad dėžė bus vėžlio greičio, tačiau vėl likau nustebintas dėžės darbu, veikia tikrai ganėtinai greit ir sklandžiai, nereikia daug laiko galvoti, kurią pavarą jai jungti. Paspaudus daugiau gazo iškart numeta pavarą ar dvi į apačia ir tada belieka laikytis už vairo :D pavaros tikrai ilgos, kaip pavyzdys 2 pavara dugnas 130km/h, autostradoje 140 važiuojant apsukos apie 3,2k rpm. SU mechanine būtų daugiau rpm, todėl jeigu važiuojate dažniau trasoje nelabai rekomenduoju. Na apie variklį daug nėra ką pasakoti, 2,5 turbo 169kw, galios tikrai pakanka, ant popieriaus deklaruoja 7 sekundes su virš iki 100 km/h, bet realybeje gaunasi apie 6,3s, todėl daug betmenų lieka nustebę, kad gana nemaža mašina taip važiuoja. Didelių bėdų variklis neturi, nebent vožtuvų reguliavimas, bet jis reikalingas didžiąjai daliai subaru variklių, todėl neskaitau to kaip minuso. SU dujomis draugauja gerai, vid sanaudos miestas/užmiestis apie 12l jeigu protingai važiuoji, man sunkiai gaunasi protingai, tai vid. sąnaudos apie 15l dujų. Kelyje 140 važiuoant dujų apie 15l, mieste ramiai apie 12l dujų. Beje visi XT modeliai buvo gaminami Japonijoje, todėl manau ir kokybė turėtų būti geresnė, nei paprastų atmosferinių. Važiuoklė paprasta ir tvirta, todėl daug problemų nebus. Automobilis 2012 metų, bet dar rūdies nei vienos nėra. Dėžė taip pat kol kas veikia idealiai (rida apie 200 k km). Brangiausias dalykas šitoje mašinoje - variilis ( apie 1,5k eurų), todėl prieš perkant žiūrėčiau būtent jį, kad nedrebėtų ir nepulsuotų, nes gali būti, kad reikės reguliuoti vožtuvus arba bus perkaitintas.
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį Volvo XC60
2008 - 2017
Vidutinis automobilio įvertinimas
2020-03-11
Vežimas šeimos moterims iš serijos ''noriu džipo''
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Geras vežimas šeimos moterims ''noriu džipo''
Brangus vežimas
Stiliovas vežimas šeimos moterims ar boboms. Pakaba kieta, važiuojant sulopytu lietuvišku asfaltu jaučiasi viskas - mašina visiškai neplaukia, o važiuojant duobėtu kaimo keliu iš vis vežimas. Užtektų prisikrauti į bagažinę šieno, užsileisti Pūko radijo stotį ir jausiesi kaip iš laukų vežant šieną su arkliu. Gale yra vietos tik 2 suaugusiems nes per vidurį gali sėdėti tik mažas vaikas. Vairas nejautrus, kaip negyvas, jokios emocijos nesukelia mašinos valdymas - tik skandinavišką hygge arba depresiją, bet važiuojant ir galvoj mąstant kaip paimti vaiką iš treniruotės, spėti pas draugę ir ką padaryti vakare valgyti - ir nereikia įtraukiančios mašinos. Bandant agresyviau manevruot, slysti mašina jaučiasi kaip 2 tonų luitas, tankas. Todėl ir pakaba tokia kieta, kad nesiubuotų ir būtų stabili ant kelio. Girdisi šioks toks ūžimas nuo ratų ir su brangiom ir su pigiom padangom. Variklis D5 visas kratosi, spurda, jaučiasi vibracija net salono viduje. Dėžė Aisin flegmuoja, paspaudus gazą ir norint lenkt reikia momentą palaukt. Didelis apsisukimo spindulys, kad apsisukti reikia blokuoti ir savo juostą ir priešingą eismą. Tankiai užstatytose aikštelėse landžioti ir parkuoti itin sunku, mašinos eiga ribota. Kadangi AWD reikia keisti daug tepalų - variklis, haldex, 2 reduktoriai, greičių dėžė. Mašina nuobodžioms šeimos boboms nes ''noriu džipo''. Vienintelis pliusas, kad stiliova išvaizda ir pigesnė kaina ir pigesnis išlaikymas negu BMW, Audi ar Mercedes analogiškų vežimų iš serijos "noriu džipo" ir ''mano šeimos finansai geresni negu tavo". Salono kokybė kaip vokiečių premium, už japonus aukščiau. Būkit racionalūs žmonės - pirkit XC70. XC70 vietos keleiviams, vietos daiktams - lygiai tiek pat. Pravažumas toks pats. Bet XC70 keliu važiuoja komfortiškai, minkštai, eina kaip lengvoji. XC70 rinkoje kainuoja 1000 eurų pigiau, už tuos pinigus galit pasiimti mašiną su geresne komplektacija, su ventiliuojamom sėdynėm, su distroniku ir premium garsu ir turėsit nuostabią šeimos, kelioninę, laisvalaikio mašiną. Tik vat boboms ''noriu džipo'' netinka. Grįžkim į racionalius logiškus laikus kai ŠEIMOS MAŠINA buvo UNIVERSALAS arba MINIVENAS, o moterys pas drauges arbatos nuvažiuot vairavo mažiukus hečbekus (tam yra gražuolės V40, V40CC arba C30). Krosoveris yra brangi nesąmonė. Krosoveriai po 30 metų bus prisiminti kaip šių viskuo iškrypūsių laikų kūrinys. Valdomumas - prastesnis už lengvosios, matomumas į galą - beveik nieko, ratai - dideli ir brangūs, pravažumas - prastesnis už tikro džipo, AWD - išlaikymas dar papildomai kainuoja, uždrožus parketinį visureigį tikroje bekėlėje AWD neatlaiko ir genda, o daugeliu paprasto žmogaus atvejų AWD net nereikia nes svarbiausia vairuotojo įgūdžiai ir geros padangos, talpumas - mažesnis už miniveno, o vat KAINA - didesnė už visų! Logika? ''Noriu džipo''!!! Gailiuosi, kad pirkau XC60, o ne XC70! Įvaizdis? Mašina kaip kostiumas, laikrodis? Jeigu BMW, Mercedes kaip magnetas trauks kaimietes, susireikšminusias visiškas vidutinybes ir barakudas/šliūchas, tai XC60 trauks rimtas, išsilavinusias, pareigingas merginas, laisvas moteris po 30 ir išsiskyrusias. Geroms, rimtoms moterims patiksit. Bet kadangi žmoną jau turėjau tai ir iš to jokios naudos nebuvo. Nuvertėja apie 1000 eurų per metus. Jų labai daug privežta ir pardavimui, ir dalims. Dalių gaut lengva ir naudotų, ir originalių, ir gerų analogų. Kad išlaikymas brangus - mitas, nebent nusipirksit visišką lavoną arba dėsit tik originalias dalis, kurios kartais nuo OEM skiriasi tik Volvo štampu. Lietuvio gaunančio vidutinę algą kyšenei jau pakankamai įperkamas auto todėl rinkoje populiarus. Pigesnis ir patikimesnis už vokiečius, aukštesnė klasė nei japonai todėl Lietuvoje populiarius. Dabar kai išėjo XC60 II tai pirmas vakaruose atpigo. Manau šiuo metu neblogas laikas pirkti, bet po 1-2 metų kai jų kainos Lietuvoje dar labiau nukris bus dar geresnis nuvertėjimo prasme. Galvok savo galva! Mieste į darbą - V40, C30, S60 Šeimai, komfortui - S80 Į kaimą, į gamtą, po Europą, atostogas - V70, XC70
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį Seat Toledo
1998 - 2004
Vidutinis automobilio įvertinimas
2020-03-09
Gražus, patikimas, pigus ir dar nepasenęs
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Patvarus, manevringas, gražus, pigus, nerūdija dugnas
Interjere prabangos nerasit
Automobilį įsigijau 2014 m. ir naudoju iki pat 2020 m. pavasario. Žadu atsinaujinti, bet tikrai ne dėl bėdų. Seat Toledo bėdų tiesiog neturi. Dalys nebrangios, remontas nesudėtingas ir todėl pigus. Baziniame modelyje, kurį aš turiu, elektronikos minimaliai. Laiku keičiau kelias natūraliai dylančias važiuoklės dalis, tepalą, filtrus, diržo rinkinį, kitų problemų neturėjau, išskyrus tai, kad buvo nuslinkęs durų troselis, sugedęs langų nuleidimo mygtukas ir kuro bako dangtelio atidarymo mechanizmas. Ispanų dizainerio kurtas kėbulas net ir 2020 m. atrodo gan nepasenęs ir patrauklus. Interjeras kuklus, bet praktiškas. Tai darbinis traktoriukas, kuris niekad nenuvils, nuveš į tikslą ir gėdos nedarys. Labai manevringas ir gerai spaudžia. Nerūdija dugnas, arkos. Remontas ir eksploatacija pigi, nuvertėjimas ne toks greitas, kaip kai kurių kitų modelių. Elementariai žiūrėti, kad nebūtų nudrožta, laiku keisti keičiami dalykai. Nors ir nudrožta turėtų tarnauti dar ilgai.
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį Toyota Corolla Verso
2001 - 2007
Vidutinis automobilio įvertinimas
2020-03-06
Toyota Corolla Verso VVTi 1.8 automatas 2002 m.
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Patikimumas, komfortas.
Kuro sąnaudos
Turiu metus laiko. Labai patogus. Nepakartojama salono transformacija iš keleivinio į "krovininį". Vairuoti malonu, gera apžvalga, pakankamai manevringas, stabilus kelyje nežiūrint į paaukštintą kėbulą. Yra parkavimosi kamera. Pradedantiems vairuotojas-stebuklas. Kol kas jokių problemų neturėjau. Trūkumai šiam modeliui kaip automatine pavara - nėra automatinio traukos reguliavimo. Dar kuro sąnaudos didokos. Bet gal tai mano atveju, šiek tiek nesutampa su duotu aprašymu. Nuvaryti į autorizuotą centrą patikrinimui. Išlaidos užtikrins ramų miegą :).
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį Toyota Corolla Verso
2001 - 2007
Vidutinis automobilio įvertinimas
2020-03-06
Vienatūris tiesiai iš Japonijos
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Patikimas, talpus, patogus.
Salyginai neekonomiškas ( nors į deklaruojamas sanaudas įtilpti tikrai galima )
Automobilis tiems, kas vis dar vertina kokybę, kadangi tai vis dar japoniškas automoblis (naujesnė corolla verso gaminama Turkijoje). Važinėju su šiuo automobliu jau beveik 2 metai, ir tikrai galiu sakyti kad tai patikimas automobilis, kurio eksplotacija nebus brangi. Kadangi tai vienatūris, vietos viduje neturėtų pritrūkti, galinės sėdynės, kaip ir priekinės stumdosi ant bėgelių, taip padidnant kojų/bagažinės erdvę pagal poreikį. Sėdynės taipogi lengvai išsiima, tad galima pervežti ir didelius krovinius. Nusipirkęs automobilį nepatikrinau pakaitinimo žvakių, kurios pasirodo visos neveikė. Automobilis vedėsi be jų be problemų ir esant 15 laipsnių šalčiui, tačiau vėliau teko pasikeisti ;) Dar vienas dalykas, perkant tokį automobilį ( vienatūrio kėbule) galima nesunkiai rasti žymiai mažiau pravažiavusį ( tikrų, ne atsaktų km.) nei kad tarkim universalą. Per beveik du metus ( pravažiavau apie 33 tūkst. km) buvo sugedę tik kuro siurblio scv vožtuvai ( šių variklių liga) Gal būtų užtekę pravalyti ultragarsu, tačiau susidėjau naujus originalius ir važinėjuosi ramiai ir be problemų. Daugiau bėdų šis variklis praktiškai ir neturi. Toliau vien tik ekplotaciniai dalykai - padangos, st. kaladėlės, amort. gumos, pakaitinimo žvakės. viskas ką reikėtų keisti ir kitiems automobiliams. Nepirkti pigiausio varianto, labai gerai apžiūrėti kėbulą, ar visų detalių atspaviai sutampa, ar neišpuvęs dugnas visgi tai japonas, linkęs rūdyti. Važiuoklės tikrinti praktiškai neverta, ji ten nemirtinga, o ir esant bėdai gedimai nekainuos brangiai. Būtų neprošal dianostika, pasižiūrėti purkštukus, sankaba, smagratis, pavarų dėžė.
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį Toyota Corolla Verso
2001 - 2007
Vidutinis automobilio įvertinimas
2020-03-06
Toyota Corolla Verso 2009m. 2,2 dyzelis 100kw
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Patikimas,isliekamoji verte didele,nesudetinga vaziuokle nors vidutiniska pagal konforta,Ekonomiska (7 litrai vidutines sanaudos misriu rezimu.Talpi,standartiskai nera maza bagazine,bet sulankscius galines sedynes tampa milziniska :)
Prasta garso izoliacija,labai didelis apsisukimo spindulys,megstama vagiu tarpe del savo populiarumo,vidaus medziagu plastiko kokybe.
Pries pusmeti isigitas automobilis.Ieskotas nei trumpai nei ilgai-puse metu :) Pusmeti eksplotuojamas,bet siokia tokia patirtis visgi yra susidariusi.Buvo renkamasi is triju dyzeliniu variantu 2,0 dyzelio 85kw ,2,2 dyzelio su 100 kw ir 2,2 su 130 kw.Perskaicius daug uzsienio forumu ir pakalbejus su savininkais visu modeliu buvo padaryta isvada ieskoti butent 2,2 dyzelio su 100 kw varikliu.Visu pirma grandine ne dirzas (lyginant su 85kw varikliu) + 6 begiu deze kas nemazai aktualu vaziuojant uzmiestyje.Nupirktas auto is zmogaus ne ,,pyrikupo'' nes ilga laika ieskant susidare ispudis kad auto pas juos specialiai ruosiami pardavimui su 0 investiciju ir daug saldaus melo ziurint i akis.Su servizo knyga ir toyota duomenu baze rida sutapo tai pavyko nupirkti su ganetinai maza rida (140000) kas nemazai svarbu ir reta dyzeliniui auto tokiu metu.Nes pasitaikantis atvejis kad paprasciausiai serviso knygos padirbinejamos ir su toyotos duomenu bazemis skaiciai prasilenkia su logika.Tai nemazai svarbu renkantis auto ir butina patikriti pries perkant.Dazniausiai musu auto rinkoje kokia bebutu auto rida atsukama iki 180-250000 ribos ir nesvarbu tai 5 metu ar 15 metu auto :) Dazniausiai pasitaikantys gedimai butu kiek teko skaityti ir girdeti is siu auto savininku tai dpf filtru uzsikimsimas ir purkstuku gedimai kurie kainuoja nepigiai,reciau egr voztuvo gedimai.Tokius butu siu auto gedimu top'as.Auto pries perkant buvo nuodugniai patikrinas servise, ir is daugelio perziuretu modeliu.Visi kolkas susidare kastai tepalai,filtrai ir stabdziu kaladeliu keitimas.Dyzelio nesiulyciau pilti is bet kur,nes reikli kuro kokybei,pats renkuosi Neste pro diesel is Suomijos. Nusidevejimas minimalus,isliekamoji verte begant metams minimali.Labai ispopuliarejes modelis todel ,,megstamas'' vagiu.Isigijus toki auto rekomenduociau nepagaileti pinigu rimtai signalizacijai ir kasko draudimui. Butina pries perkant tikrini servise ir duomenu bazese del ridos nes serviso knygos daznai klastojamos.Silpnesnes vietos purkstukai ir dpf filtras,todel i tai atkreipti demesi tikrinant,kad isvengti nenumatytu dideliu papildomu islaidu.Vagiu ,,megstamas'' todel iskart prie auto sumos pridekit kasko draudima ir padoresne siganlizacija (bent 2 lygio) viskas +- dar 500e. Sutaupius,galima siuo pirkiniu dziaugtis neilgai...Sekmes ir netikekit saldziom pyrikupu pasakom,o viska nuodygniai tikrinikit.Auto tikrai verta savo pinigu ir neveltui uzsitarnaves patikimo automobilo varda!
Pilnas atsiliepimas...
 
1...6789101112...346
© Autoasas.lt 2007-2020

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk CVkodas.lt