Markės
Jūsų patarimas - kitam sprendimasRašykite atsiliepimus, patarkite kitiems Autoasas.lt lankytojams, o mes jums dovanosime numerių rėmelius! Plačiau

Atsiliepimai (7692)

Daugiau apie automobilį Honda HR-V
2015 - dabar
Vidutinis automobilio įvertinimas
2022-04-07
Ar Honda vis dar patikimas gamintojas?
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Gerai valdomas
Nepatikimas
Nusipirkau HRV pardavęs hibridinį Mistubishi Outlander PHEV. Tikslas yra turėti praktišką, bet ekonomiškesnį, patikimesnį automobilį. Kadangi pirkau benzinį variantą, man nereikės jaudintis kad DPF filtras ar EGR vožtuvas būtų švarus. Honda HRV paprastas ir praktiškas, aišku turi nemažai ir trūkumų. Infosistema nepatikima ir dažnai užlūžta, ir atsigauna tik po perkrovimo. Navigacijos sistemos nesigaus atnaujinti. Oro įsiurbimo žarna tarp oro filtro ir įsiurbimo kolektoriaus pagaminta iš prasto medžiagos ir gali trūkinėti. Šiaip pasikeisti nesunku. Start/stop mygtukas gali nustoti veikti jei bus purvinas ar pririnks dulkių, tenka nuolat pavalyti ir net išardyti ir tada pravalyti nešvarumus. Apskritai automobilis kelyje atrodo gerai, tačiau kai kurių elektronikos komponentų kokybė kiek nuvilia. Manau kad automobilį pardavinėsiu, ne tiek dėl to kad nepatinka, bet tiesiog dėl to kad nepasitikiu Honda taip kaip anksčiau. Šiame automobilyje yra gedimų, kurių neturėtų būti tokio amžiaus automobilyje. Tai klausimas kas bus vėliau kai automobilis pasens.
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį Nissan Navara
2005 - 2020
Vidutinis automobilio įvertinimas
2022-04-06
Būtų geras pikapas jeigu nerūdytų rėmas.
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
.
Didelis minusas yra jos kaina, nes kainuoja vos ne dvigubai brangiau už Pathfinderį, kuris yra ta pati mašina, tik su kėbulu. Aišku lyginant su kitais pikapais Navara yra viena pigiausių.
Turėjau šią mašiną neilgai, apie pusmetį ir pravažiavau tik kelis tūkst. km, tai atsiliepimas nebus pilnavertis, bet gal visgi kažkam naudingas. Pirkau jį kaip visureigį bekelei ir kaip darbinį arklį didesniem daiktam vežiot. Deja netiko nei vienam nei kitam. Bekelėje kai kur važiuoja neblogai, nes yra lengvas, bet kai kur užstringa tik dėl savo gabaritų - ilgas galinis sparnas ir žemas farkopas. Negaliu palyginti su kitais pikapais, bet palyginsiu su turimu Pajero Sport - jo geometrinis pravažumas yra geresnis. Ieškojau specialiai su galinio tilto blokiruote (salone yra mygtukas), tačiau realiomis sąlygomis iš tos blokiruotės jokios naudos, nes ji įsijungia tik kartu su palėtintoju (4L). Reiškia važiuojant mišku prieš kiekvieną įtartiną vietą reikia sustoti, įsijungti palėtintoją, blokiruotę, pervažiavus kliūtį vėl sustoti, išjungti palėtintoją, blokiruotę ir tik tada gali važiuoti toliau. Užstrigus purve be blokiruotės ir ją įjungus ji jau kažin ar padės. Tikrai nepatogu, nesuprantu kodėl negalima buvo padaryti, kad blokiruotė jungtųsi ant 4H režimo, juk su 4L nevažinėsi pastoviai. Priekinis bamperis irgi neskirtas bekelei, užkabinus kelias nedideles provėžas skilo bamperis ir dužo priešrūkinis. Palyginus Pajero Sport bamperis atlaiko žymiai didesnes kliūtis. Į standartinę Navarą telpa palyginus nedideli ~32" ratai. 33" jau pradeda kabinti. Didesniems ratams jau reiktų važiuoklės ir body lifto. Gatvėje, trasoje važiavimas Navara labai primena mikroautobusą - neblogai stovi kelyje ir eina į posūkius, trasoje nebijo greičių, lengvai važiuoja 140km/h (palyginus naujesnis Isuzu D-MAX jau prie 120 visas ūžia). 140kW traukia smagiai, gali aplenkti ne vieną lengvąją. Salonas iš pigių plastikų, kurie barška ir lengvai lūžta. Double cab gan daug erdvės gale, galinės sėdynės pasikelia į viršų ir galima įdėti krovinį. Turėjau facelift, tai jau buvo nebloga komplektacija kaip darbinei mašinai - šildomos sėdynės, dviejų zonų klima, bluetooth, kruizas. Krovinių skyrius nėra ypatingai didelis. Minusas, kad neatsidaro galinis stiklas, tai ilgesnius daiktus buvo žymiai patogiau vežti su uždaru visureigiu nei su Navara. Naujas variklio grandinės komplektas ~300€, pakeitimas 100-200€. Iki 2010m. 126-128kW purkštukai remontuojami, todėl jų pilna dėvėtų nebrangiai. Nuo 2010m. 140kW purkštukai neremontuojami, dėvėtų deficitas, nauji po ~280€/vnt. Važiuoklė paprasta, panaši kaip mikroautobusų, gale lingės. Važiuoklės detalės brangokos lyginant su lengvosiom auto, bet ne kosmosas. Didžiausias minusas yra rėmas, net palyginus nelabai senų metų jau būna kiaurai perpuvę. Nuvertėjimą sunku komentuot, kadangi rinkoje jų nedaug, kainos tai mažėja tai didėja, pvz, dabar prasidėjus karui visas išpirko ir išsiuntė į frontą. Pirmiausia žiūrėti į rėmą - nepriklausomai nuo metų dauguma jų supuvę. Jeigu rėmas tvirtas, tik rudas - tai nėra minusas. Jeigu rėmas padengtas antikorozija, tai galėjo būti virintas ar špakliuotas, prieš pardavimą niekas antikorozijos nedaro. Nesitikėti pedantiškos būklės, nekreipti dėmesio į kėbulo defektus, tai ne lengvasis auto ir niekas jų nenaudoja važiavimui savaitgaliais iki bažnyčios nei čia nei užsienyje. Nesitikėti bekelės monstro, norint važiuoti į bekelę reikės nemažai iškelti. Techninę būklę tikrinti specialistų pagalba.
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį Chrysler 300C
2004 - 2010
Vidutinis automobilio įvertinimas
2022-04-06
Didelis, išvaizdus, bet žemos klasės paprastas auto.
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
.
.
Lietuvoje labai skiriasi nuomonės dėl šio modelio, nes lietuviai įpratę, kad jeigu automobilis didelis, tai jis automatiškai yra premium klasės kaip Lexus LS ar MB S. Deja šiuo atveju viskas kitaip, mašina nors ir didelė ir atrodo prašmatniai, bet pagal surinkimo kokybę, opcijas ir pan. ji nusileidžia net Golfui. Chrysler 300C negalima lyginti su S klase ir panašiais auto, nes tai visiškai kitas segmentas. Didžiausias ir pagrindinis šio modelio minusas yra salonas - blogesnės surinkimo kokybės ir pigesnių plastmasių kažin ar daugiau kur esu matęs. Netgi tokiuose modeliuose kaip Golf, Civic, Impreza salonai žymiai kokybiškesni ir malonesni. Atrodo, kad tiesiog paėmė plastikus iš sąvartyno ir apkapojo kirviu. Panėlės viena su kita nesueina, į tarpus tarp jų galima pirštą įkišt, važiuojant viskas barška - tipinis amerikonas. Odos kokybė irgi apgailėtina, prie nedidelės tikros ridos sėdynės atrodo baisiau nei vokiečių prie 500k. Kritulių daviklis ant priekinio stiklo atrodo kaip savadarbis, atrodo lyg trūktų dangtelio. Vienintelis salono elementas, kuris bent kažkiek primena prabangą yra analoginis laikrodis, bet kartu su pigiausiom pilkom plastmasėm jis atrodo kaip lakierkos su treningais :) Komforto opcijų nėra daug, nes kaip minėjau tai nėra premium klasės auto. Iš išskirtinesnių privalumų tai reguliuojama pedalų padėtis ir nuvažiuojantis vairas su sėdynė ištraukus raktą. Būna išskirtinių komplektacijų su DVD ekranais, keyless ir pan, bet čia labai retas variantas. 300C nebūna head-up, masažų, ventiliacijų, ir panašių privalumų kuriuos galima rasti net nuvalkiotame BMW E60. Klimato kontrolė veikia nepatogiai, kondicionieriaus kompresorius veikia pastoviai, nesvarbu įjungtas ar ne, ant auto režimo pučia kaip nori, bet ne taip kaip tau reikia. Jeigu perdega mygtukų apšvietimas, tai lempučių paprastai nepakeisi. Iš privalumų tai be abejo išvaizda, dėl ko šiuos modelius ir perka. Mašina atrodo gražiau ir prabangiau nei didžioji dalis žymiai naujesnių ir brangesnių auto. Dizainas yra klasikinis, jis niekada nebus senas, mašina buvo graži kai buvo nauja, ji graži dabar kai yra sena ir ji bus graži vėliau kai jau taps youngtimer'iu. Kelyje visi gerbia ir praleidžia. Kėbulas tinka Lietuvos klimatui, nes metalas storas. Supuvę slenksčiai ir dugnas retas atvejis. Užtat kosmetiškai aprūdyti mėgsta, bet nedaugiau nei tų pačių metų VW. Garso izoliacija yra superinė, važiuojant greitkeliu atrodo, kad tiesiog sėdi namie ant sofos ir žiūri vaizdą ekrane :) Bet garso izoliacija nublanksta dėl barškančio salono. Boston audio apratūra taip pat groja labai gerai ir garsiai, ypač jeigu įdėsi negamyklinį grotuvą. Matyt gamintojas įdėjo tokią gerą muziką tam, kad nesigirdėtų salono :) Erdvės salone daug tiek prieky tiek gale, 4 dideli suaugę pilnai tilps į tolimą kelionę. Užtat universalo bagažinė palyginus maža. Šio modelio valdomumas ir stabilumas stebina, nes atrodytų toks didelis ir amerikoniškas auto turi linguoti kelyje, bet iš tikro į posūkius gali įeiti didesniu greičiu nei dauguma tautovežių iš srauto. Visgi galas varomas ir geras svorio pasiskirstymas, taip pat kietoka važiuoklė. Čia priėjom prie dar vieno minuso - važiuojant jaučiasi mažiausi kelio nelygumai net važiuojant su standartinėm aukštom padangom. Užtat dėl tų pačių didelių ratų nebaisu įkristi į didesnę duobę, nes nesulaužysi nei mašinos nei savo stuburo. Važiuoklė tinkama Lietuvos keliams, nes gali daugiau stebėti eismą ir aplinką ir mažiau žiūrėti duobes. 5.7 variklis yra senovinio tipo - paprastas, patikimas, bet gan daug valgantis ir ne super galingas. Palyginimui Lexus LS 4.0 ar 4.3 irgi V8, važiuoja nedaug prasčiau, užtat valgo 3-4l mažiau. Pavarų dėžė yra taip pat didelis minusas. Nors ji yra Mersinė, bet pas Mersus ji veikia daug sklandžiau, Chrysleryje yra kitoks valdymas ir dėžės yra labai lėtos. Kol paspaudus gazą pagalvos, perjungs ir pradės važiuot - gali nueit namo arbatos išsivirt. Tokia lėta dėžė atima visą smagumą iš tokio galingo variklio. Girdėjau, kad galima perrašyt valdymo kompo softą, bet taip ir neradau kas tai atliktų Lietuvoje. Galinis diffas open, bet yra blokiruotės imitacija, kas kažkiek padeda pravažumui žiemą. Žiemą jokių problemų dėl pravažumo ar stabilumo slidžiame kelyje neturėjau. Tai ne žigulys ir galo varomo bijoti nereikia. Yra ir AWD versijos, jos pigesnės nei RWD, nes mažai kas jas perka. AWD yra aukštesnė prošvaisa, prastesnis valdomumas, didesnės kuro sąnaudos ir prastesnė trauka. Jeigu su RWD transmisijos bėdas gali pamiršti, tai AWD gali pasitaikyti gedimų. Reikia suprasti, kad tai ne visureigis ir net ne Subaru, jeigu reikia važiuoti į bekelę - geriau rinktis kitą modelį. Planuojantiems dėtis dujas atsiranda dar vienas minusas - universalo kėbule į atsarginio rato vietą telpa nedidelis dujų balionas, su juo nuvažiuoja tik ~300km. Kaip sedane - nežinau. Modelis lengvai tiuninguojamas, jam pilna pardavime nestandartinių detalių, dėl ko skelbimuose sunkiau rasti standartinį nei pritiuninguotą :) Vien originalių grotelių buvo 4-5 versijos, o tiuninginių galima rasti dar kokių 10, bolt-on dedasi Bentley grotelės. Gamykliniai ratai 18 colių, bet dedasi 20-22, galima rasti netgi su 24, kas mano akim jau per daug. Sedanai tiek Amerikos tiek Europos rinkai ėjo panašūs, skirtumų nedaug. 300C universalai visi europiniai, Amerikos rinkai universalai vadinosi Dodge Magnum. Jų dizainais mažiau prašmatnus ir labiau "pacanskas" - nėra chromo, piktesnės grotelės, sportiškenis prietaisų skydelis. Minusas, kad nėra xenon (300C europiniai visi su xenon). Dar yra Dodge Charger, nors atrodo visiškai kitaip, bet iš techninės pusės tai tas pats 300C. Mašina puikiai važiuoja autostradoje, greičio nesijaučia, vėjai nešvilpia, prie 150km/h paspaudus gazą prispaudžia prie sėdynės. Mieste irgi nėra karvė, manevringa, gali staigiai persirikiuoti jei to reikia, telpa visur. Užsidegus žaliam šviesoforo signalui vos prilietus gazo pedalą šauna į priekį ir už savęs palieka visą srautą. Prie gabaritų priprantama greitai, su parkavimu nebuvo bėdų. Mašina tinka tiems, kas nori galingo ir išskirtinio automobilio, bet kad būtų paprastas ir nebrangus išlaikymas. Arba tiems kas nori didelės mašinos, bet nereikia premium klasės ir daug navarotų. Man asmeniškai modelis nepatiko. Į jį gražu žiūrėti, gali didžiuotis jį turėdamas, bet vairuodamas nejauti malonumo. Pakeičiau jį į trečios kartos Lexus GS ir nors jis ir nėra toks išvaizdus, nekelia tiek emocijų, tačiau jį vairuoti ar tiesiog jame sėdėti daug maloniau, visiškai kitas lygis. Važiuoklė Mersinė, bet Mersų dalys netinka ir tai didelis pliusas, nes dėl to jos kainuoja centus. Stabdžiai, filtrai, žvakės ir visos kitos eksploatacinės dalys irgi pigios ir visur pilna. Konkrečiai dėl 5.7 variklio - jis yra geriausias pasirinkimas, nes valgo panašiai kaip 3.5, bet traukia žymiai geriau, visgi V8. 2.7 skirtas pensininkams, o 6.1 SRT yra visai kita mašina už kitą kainą. Dyzelių nekomentuosių, nes nesuprantu kam reikalingas dyzelis tokioje mašinoje, nori ekonomijos - važiuok dujom arba pirk tdi. 5.7 Hemi variklis patikimas, bet turi vieną kitą trūkumą. Pas jį eina 2 žvakes cilindrui, taigi viso 16 vnt, bet žvakės nebrangios ir nesunku pačiam pasikeisti. Degimo sistema gan problematiška, per visą variklį žvaklaidžių raizgalynė, dėl ko neretai šie varikliai dreba ant laisvų, berods po 2008m. šia problemą ištaisė ir padarė normalias babinas kaip visur. Periodiškai reikia keisti karterio alsuoklį, kitaip valgys tepalą. Su dujom draugauja gerai, svarbu, kad įranga būtų kokybiška. Pavarų dėžės patikimos. Kartais pasitaiko elektronikos bėdų - tai kokia klaida skydelyje iššoka, tai koks parktronikas sugenda, bet nieko brangaus ar nesutvarkomo. Bendrai paėmus patikimumas ir eksploatacijos kaštai nėra dideli, kažkiek prasčiau nei pas japonus, bet žymiai geriau nei pas vokiečius. Iš techninės pusės modelis daug paprastesnis nei gali pasirodyti, čia nėra pjezo purkštukų už 2000€, smagračių, kuro siurblių po 1000€, turbinų, robotų, multitronikų ir pan. velnio ką gali rasti tautovežiuose, tad nusipirkęs kažin ar papulsi ant kokio nors labai brangaus remonto, nebent nusipirksi su kalančiu varikliu arba visiškai subyrėjusį kledarą kur reikės viską remontuoti. Nesitikėti premium klasės automobilio. Nekreipti dėmesio į ridą. Tikrinti automobilio būklę profesionalų pagalba, nepirkti pigiausių lavonų.
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį Ford Focus
2004 - 2010
Vidutinis automobilio įvertinimas
2022-04-06
Ford Focus 1.6l 66kw
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Mašina nusipirkau apytiksliai 270000km, pirgdamas mašina gavau visa servizo išraša su labai daug pakeistu daliu, pirminis žvilgsnis pasirode geras. Mašina buvo nesurudijus, nesupuvus. Mašinos komfortas išties nustebino. Fordas buvo išties ekonomiškas.
Labai prastas variklis, 66kw varikliai labai opus. Kaip išlindo viena beda atsirado dar kruvos jų, remonto kainos kosmines vien sankabos komplektas 500e. Reikejo keisti velena kas kainavo dar 500e. Nusipirkti geros būklės tokį Forda beveik neįmanoma
Tai tragedija o ne mašina, kalbamt konkrečiai apie 1.6 variklius šiam modeliui. Rinkos kaina gal ir maža tačiau remontas atseina dvigubai nei mašina, o remontuoti tenka dažnai, jei ne viena tai kita dalyka. Kas 10000km tenka sumokėti apie 500e. Turbūt 1.6l 66kw labiausiai nepasisekes Focuso modelis. Kekviena savaite rodė fokusus man, nors ir prižiūrejau ir nupirkau geros būklės. Daugiau tokio modelio nepirkčiau.
Pilnas atsiliepimas...
2022-04-04
W221 po metų eksploatacijos
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Patikimumas jei nusipirksite protingai, neabejotinai komfortiškiausias automobilis už tokius pinigus, gera triukšmo izoliacija
Tas pats patikimumas, jei nusipirksite nesėkmingai, variklis 3.5 nepelnytai laikomas prastu. Automobilis valdomas neįpatingai – tai nesportinis automobilis
Praėjusią vasarą prieš kelionę po Europą, detaliai patikrinome techninę pusę. 10.000 km po Europą per pusantro mėnesio - automobilis pravažiavo be jokių problemų. Ilgo pasibuvimo Romoje metu sustojome į vietinį servisą apžiūrai, kur pakeitėme termostatą ir toliau tęsėme savo kelionę. Neįsivaizduoju, kaip žmonės važiuoja didelius atstumus pigiais automobiliais. Net ir labai patogiame automobilyje su puikia triukšmo izoliacija, nuovargis vis tiek kaupiasi ir jokie masažai neišgelbės. Tai buvo pirmoji kelionė tokiu ilgu atstumu ir galiu pasakyti, kad vargu ar ją pakartočiau. Beveik metus praktiškai nieko nebuvo investuota į automobilio remontą. Viskas paprasta – perkant ilgai ieškojau tvarkingos būklės automobilio, išsirinkau su specialisto pagalba. Jei dėl vienų ar kitų priežasčių jūs irgi renkatės W221, tai rekomenduoju žiūrėti “faceliftą” gaminamą nuo 2012 metų - jis buvo kaip įmanoma modifikuotas atsižvelgiant į nusiskundimus. Jei pats neišmanote automobilių, raskite žmogų ar įmonę, kuri specializuojasi tame ir galėtų kompetetingai diagnozuoti automobilio trūkumus ir susidėvėjimo lygį.
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį Citroen C-Elysée
2013 - dabar
Vidutinis automobilio įvertinimas
2022-04-03
Normalus automobilis
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Ekonomiskas ,gražus, gera pakaba, komfortiskas, gera greičių dėzė, gerai valdomas, erdvus salonas, talpi bagazinė, stabilus kelyje, nebrangus išlaikymas, nebrangus nusipirkti.
Prastoka garso izoliacija, pigios interjero medžiagos.
Pirkau šį automobilį neplanuodamas iš anksto. Žinau, kad Lietuvoje jis retas ir tautiečių nemėgstamas. Bet....namie yra dar vienas citroenas, kuriuo esu labai patenkintas. Todėl pasitikiu šiuo gamintoju. Šis modelis man patiko savo paprastumu. Jame yra viskas, ko man reikia ir nėra nieko, ko nereikia. Trūksta gal tik galinio vaizdo kameros, bet ją galima įsidėti. Puikus, ekonomiskas ir paprastas dyzelinis Peugeot 1.6 ltr variklis su 8 vožtuvais ir be papildomos grandinės. Realios 4.9 ltr kuro sąnaudos. Ilgi aptarnavimo ir remonto laikotarpiai, pigios atsargines dalys. Patogus ir erdvus salonas, didelė bagažinė. Aišku, automobilis nebrangus ir todėl trūksta kai kurių smulkmenų, prie kurių pripratę kai kurie tautiečiai čia verkia kaip mažos mergaitės. Nesireguliuoja vairas pagal ilgį, trūksta dėtuvių, perastoka garso izoliacija....bet tai smulkmenos. Automobilis stabilus kelyje, gera pakaba, lengvai valdomas ir pakankamai dinamiškas. Tačiau, pakartosiu, skirtas ne piemenims, o normaliam vairuotojui. Eksploatuoju dar neseniai, tik pustrečio mėnesio, tačiau kuo toliau- tuo labiau patinka. Tikiuosi, mano rankose jis tarnaus ilgai.
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį Audi Q7
2015 - dabar
Vidutinis automobilio įvertinimas
2022-04-03
Audi Q7? Nieko ypatingo
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
praktiškas, puiki bagažinė, mechaniškai patikimas, gerai surinktas, geras technologijų lygis
nuobodus važiuoti, S Line pakaba tikrai kieta ir nekomfortiška, S Line sėdynės nepatogios, palyginti su konkurentais - 218 AG galia yra mažoka, turbo uždelsimas, automatinė dėžė lėta
Audi Q7 turbūt vienas labiausiai pervertintų automobilių mūsų gatvėse. Privalumai: praktiškas, puiki bagažinė, mechaniškai patikimas, gerai surinktas, geras technologijų lygis. Trūkumai: nuobodus važiuoti, S Line pakaba tikrai kieta ir nekomfortiška, S Line sėdynės nepatogios, palyginti su konkurentais - 218 AG galia yra mažoka, turbo uždelsimas, automatinė dėžė lėta – baisiai atsilieka lyginant su BMW. Labai prasta balso komandų sistema. Infosistema intuityvesnė nei BMW idrive. Turiu šį automobilį maždaug 18 mėnesių, tai galiu nuoširdžiai pasakyti kad esu nusivylęs. Q7 yra erdvus ir patogus keleiviams, tačiau vairuoti tiesiog neįdomu. Kiek keista, nes pagal savo dydį automobilis yra pakankamai manevringas. Nepaisant to, kad svoris jaučiamas. Automatinė dėžė lyg ir stengiasi, kad vairavimas būtų malonus, ypač naudojant žemesnes pavaras. Turbo atsilikimas kartais būna toks didelis, kad sunku suprasti ką kaltinti - turbiną ar dėžę. Tas dar labiau pastebima šaltu oru. Sporto režimu automobilis yra 10 kartų geresnis. Vairuoti yra daug smagiau, tačiau taip važinėti visą laiką nėra ekonomiška. Manau, kad Audi nepavyko sukurti gero automobilio, kuris derintų komfortą su dinamika. Prieš tai mano turėtas X5 serijos BMW tai turėjo. Tarkim idrive leidžia daug valdyti vienu ar dviem mygtukais, o Audi sistema reikalauja, kad žinotumėte ką daro 10 skirtingų mygtukų. Navigacijoje rodos, kad negalite ieškoti adreso pagal pašto kodą. Balso komanda yra tokia bloga, kad seniai jos nenaudoju. Jei esate praktiškesnis žmogus, kuris nesiekia dinamiškesnio vairavimo, tai šis automobilis neturėtų jūsų nuvilti. Vis dėlto labai rekomenduočiau pasirinkti didesnės galios variklį. Tai nėra blogas automobilis, todėl apskritai įvertinau jį vidutiniškai, bet tikėjausi daug daugiau. Ar turėtumėte jį svarstyti? Jei norite praktiškumo, tuomet taip. Jei norite vairuoti patrauklų ir smagų automobilį – tuomet ne.
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį Lada Vesta
2015 - dabar
Vidutinis automobilio įvertinimas
2022-04-01
Lada vesta- devintuko žigulio ir Renault mišinys
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Tokių kaip ir nerasta, tik tiek kad pigus perkant
Prasta garso izoliacija, Nekomfortiškas,Prasta įranga ir saugumas, greit rudyjantis
Technologiškai atsilikes praeito amžiaus kurinys su šiek tiek naujesniu dizainu Visiškai neatsparus korozijai. Trumpai: žigulys taip ir liko žiguliu....
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį BMW 5 klasė
1995 - 2004
Vidutinis automobilio įvertinimas
2022-04-01
BMW e39 520i
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Estetškas, piktokas jau klasikinis dizainas, salono medžiagos ir dizainas mažai su kuo sulyginamas geraja prasme, patogus remontuoti, važiavimo komfortas ir įtraukiantis vairavimas, puikiai veikianti traukos kontrolės sistema ir t.t.
Yra vienas minusas ant akumuliatoriaus klemos????
Nežinau ar verta rašyt atsiliepimą apie šią BMW legenda, kam reikia tas turi ją, o kam nereikia tai nepirks jau turbut. Aš asmeniškai pažystu žmonių kurie turėjo net ne po vieną e39, nes sėdęs prie šios mašinos vairo, turbūt sunkiai ką rasi geresnio, aš keisiu nebent į g20 g30 nes koks e60 su šiuo modeliu palyginus yra š.. kruvelė????‍???? turėjau, žinau. Salono kokybė ir dizainas stebina net po 20(pas mane juodas sport), nuostabus automobilio valdymo ir komforto derinys išties puikus, Šiai dienai normalios būklės nupirkti šį BMW šedevra nėra lengva, bet įmanoma turbūt, žinoma bus visokių smulkmenų, gedimų, mašina nėra nauja, bet malonumas ir įdomumas vairuojant tikrą BMW atperka tai. P.S esu važiavęs tikrai su daug įvairių automobilių net ferrari tai žinau kas ir kaip, nereikia galvot ka 2 golfa tevairaves lochelis džiaugesi slyva dabar????
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį Ford Edge
2014 - dabar
Vidutinis automobilio įvertinimas
2022-04-01
Edge Sport
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Nepralenkiamas kainos/kokybės/galios santykis
Stabdžiai!!! Sport versijai tikrai silpnoki.
2017 Ford Edge Sport pirktas daužtas iš USA. Detalės sąlyginai nebrangios, lyginti su tokių metų vokiečiais ar japonais/korėjiečiais, bet reikia laukti kol atkeliaus iš USA, susidūriau su problema net ieškant tepalo filtro Lietuvoje, taigi visus aptarnavimus planuokitės iš anksto. Pats automobilis nenuvylė, Fordas tai amerikoniška Skoda, geriausias kainos/kokybės santykis plius amerikoniškas konfortas. Rinkausi tarp tokios pačios klasės vokiečių (BMW X3, Audi Q5) japonų/korėjiečių (Honda CHR, hyundai tucson), problema visur mažalitražiai turbininiai varikliai, auto palyginti dideli ir 4x4 , taigi eksploatuojant negailint auto ilgaamžiškumas abejotinas, o į USA ekologijos standartai dar neatėjo. 2.7 V6 ir 300 AG, šis variklis taip pat montuojamas į Ford pikapus ir pritaikytas aukštesnėms apkrovoms. Nustebino ekonomiškumu (11/100 km), tiesa reikia iprasti važiuoti "ecoboost'e" t.y. nebijoti spausti greičio pedalą, pensininko rėžimas šiai auto netinka, benzino valgys dar daugiau. Jeigu gausite auto su maža rida ir rizikuosite čipuoti (apsaugant greičių dėžė yra apribotas sukimo momentas 1-2 pavarose) 100 km/h galima pasiekti per 4.5 sec., nerealūs duomenys auto už tokius pinigus. Automobilis kelyje valdomas palyginus stabiliai, tačiau reikalauja gerų padangų. Dar verta paminėnti USA auto privalumą - visos įmanomos problemos išsprendžiamos USA auksarankių youtube, yra ir medijos atnaujinimo pasidaryk-pats instrukcijos ir t.t. Remontas niekuo neypatingas, Fordas paprasta auto, problemos su amerikoniškomis dalimis - nebrangios bet reiks laukti. Tikrinti auto istoriją.
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį Toyota Avensis
2009 - 2018
Vidutinis automobilio įvertinimas
2022-03-30
Avensis 2.0 D mechanika
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Taupus (6ltr mišriai), talpus, praktiškas.
Nedinamiškas, sunku aplenkti ka nors, pigios plastmasės viduje.
Važinėju 2015m Toyota avensis 2.0D mechanika. 92kw. Važinėju nuo naujos, pirktos iš atstovybės. Rida 184k km, visi nuvažiuoti mano. Automobilis talpus, taupus, praktiškas. Per 184k buvo keisti tik filtrai, tepalai, stabdžių diskai ir kaladėlės ir visai nesenai stabilizatorių įvorės ir paveržta vairo kryžmė. Nors automobilis techniškai tvarkingas ir nei technikinė nei servisas neranda prie ko prikibti, su laiku atsirado jausmas tarsi važiuoklė būtų "išklerus", nebėra pirminio standumo, bet čia šiaip toks ieškojimas prie ko prikibti, kadangi niekas negenda :) kam reikia pigiai nuvažiuoti iš taško A į tašką B, ir kartais parsivežti 2m duris (tikrai telpa), auto puikiai tiks. Tačiau automobilis yra visiškai nedinamiškas, varyklis silpnokas, vidaus medžiagos neatrodo kokybiškos (po 100k km pasimatė nusidevėjimas ant vairo ir pavarų svirties), ir yra labai NUOBODUS. Žodžiu praktiška pensininko mašina.
Pilnas atsiliepimas...
2022-03-30
2017 metų Discovery Sport
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Saugumas, išvaizda, degalų sąnaudos, valdymo savybės, interjero dizainas, bagažinė
Dinamika, patikimumas, triukšmo izoliacija, komfortas, infosistema
Ekonomiškumas – kompiuteris rodo apie 6,8–7,2 litrus šimtui važiuojant apie 70 km/h (miestas/greitkelis). Važiuoju gana dinamiškai. Tačiau skaičiuojant pripylus pilną baką, gaunasi kad sunaudojama 10,4... tokia matematika. Nesitikėjau žvėriškos dinamikos iš 150 AG. Tačiau kalbant apie kokybę ir patikimumą, tikėjausi daugiau. Pirmąsias problemas pastebėjau po metų eksplotacijos kai rida siekė apie 7k km. Parkuojant staiga nustojo rodyti galinio vaizdo kamera. Problema buvo sutvarkyta, tačiau po pusmečio problema vėl atsirado kelis kartus. Teko tvarkyti stogo bagažinės bėgius. Tris kartus šalinome klimato kontrolės sistemos veikimo problemas ... kartą kalibravome, du kartus pakeitėme elektros varikliukus. Bet vistiek veikia nestabiliai. Pučia į veidą visą laiką, net jei tai išjungiate ekrane. Apskritai automobilis nuvylė ... Be viso to kas aprašyta, neradau patogios sėdynės padėties - nugara ir kaklas labai pavargsta keliaujant daugiau nei tris valandas. Automobilis tikrai triukšmingas, ypač su žieminėm padangom, priminė pirmosios kartos Mazda CX-5, kuri visiškai neturėjo garso izoliacijos. Kas mums patiko: erdvus salonas, įskaitant vietą galiniams keleiviams, talpus bagažinės skyrius, tinkamas prošvaisa, geri bekelės gebėjimai ir bendrai valdomas kaip paprastas lengvasis automobilis, charizmatiška išvaizda.
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį Volkswagen Arteon
2017 - dabar
Vidutinis automobilio įvertinimas
2022-03-28
VW Arteon dyzelis - 2.0 TDI
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Išskirtinis dizainas, itin praktiškas, gera surinkimo kokybė, ekonomiškas variklis, panašu bus patikimas
Maža vietos ant galinių sėdynių, kiek nuobodus interjeras
Panašu tai yra automobilis kaip tik man. Man 40, tai reiškia kad mano vidutinio amžiaus krizė jau ne užkalnų :D Norėjau pirkti kokį įdomesnį dvivietį sportinį automobilį, tą ir būčiau padaręs jei ne dvi mažos ir kalbančios priežastys. Žodžiu, Arteon tikrai dėmesį patraukiantis automobilis, patiko iškarto kai buvo išleistas - atrodo fantastiškai. Dėl plačių grotelių automobilis atrodo platesnis ir žemesnis nei yra iš tikrųjų, žibintai irgi nepanašūs į kitus supanašėjusius automobilius, visos keturios durelės berėmės. Be to tai labai talpus automobilis ir praktiškas – lygiai taip pat kaip Passat, kurį jis gali ateityje pakeisti. Mano variantas gan kuklus – tik priekinių ratų pavara, 150 AG 2,0 TDI. Automobilio ekonomiškumas ir elgsena panašiai kaip Passato - saugus ir nuspėjamas, gal kiek nuobodus, tačiau tokia yra VW politika. Skaičiau, kad automobilis yra gana sportiškas, bet taip tikrai nėra, bent jau mano versijoje. Užtai automobilis yra puikus keliaujant tolimais atstumais, sėdynės yra be galo patogios, važiavimas yra komfortiškas, berėmiai langai visiškai neskleidžia įkyraus vėjo triukšmo. Tiesa nuožulni stogo linija šiek tiek “prispaudžia” galinę sėdynę ir tai gali būti problema jei gale planuoja važinėti suaugę, tačiau vietos kojoms tikrai užteks. Gamintojo nurodytas bagažinės vietos tūris 563 litrai yra didesnis nei BMW 5 serijos universale! Jau teko išnaudoti bagažinę visu 100 proc, tad galiu pasakyti, kad bagažinė išties talpi. Pravažiuota 30k ir kol kas jokių remonto išlaidų, išskyrus degalus. Jokių net smulkiausių išlaidų :) Aišku, galima prisikabinti, kad yra tik viena USB jungtis. Žinau, kad šiais laikais muzikos klausymasis kompaktiniuose diskuose yra atgyvenęs reikalas, bet vis tiek CD grotuvas sumontuotas “bardačioke” - keistas sprendimas. Bet su tokiomis smulkmenon lengva susigyventi, kaip ir su kiek nuobodžiai atrodančiu interjeru. Tačiau tikrai įvertinsit automobilio stilių, kuris fantastiškai suderintas su praktine puse – tai erdvus, praktiškas ir patogus automobilis.
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį Lexus IS
1999 - 2005
Vidutinis automobilio įvertinimas
2022-03-26
Geras modelis
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Patikimas
Korozija
Vazineju 10 metu, patikimas, vaziuoklej pakeiciau du sarnyrus ir silentblokus, prakiuro ausinimo radiatorius. Didziausia beda- korozija
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį Renault Arkana
2019 - dabar
Vidutinis automobilio įvertinimas
2022-03-25
2022m 1.3 140ag benzinas
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Superinis variantas
Nerasta
Labas. Buvo pasirinkimas tarp keliu automobilių. Nusipirkau Arkana. LABAI DŽIAUGIUOSIU. Pakaba minkšta, automobilis gana greitas, bagažinė tiesiog kosminė. Sąnaudos mieste tik apie 9.0ltr (žiema). Komplektacija labai gera.
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį BMW 5 klasė
2017 - dabar
Vidutinis automobilio įvertinimas
2022-03-24
520i
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Galia, interjeras, visapusiška kokybė
Kol kas nematau
Kadangi turėjau ne vieną Mercedes C klasės modelį, nusprendžiau pagaliau išbandyti BMW brandą ir didesnį modelį - BMW 5 seriją. Nors su juo pravažiavau tik 10000 km, automobilis yra tikrai puikus - surinkimo kokybė yra puiki, automatinė pavarų dėžė veikia nepriekaištingai, interjeras įspūdingai kokybiškas. Nors praeityje visada buvau Mercedes gerbėjas manau, kad šis automobilis yra arti tobulybės. Beje, anksčiau naudojau dyzelines versijas, tačiau dabar mano pasirinkimas buvo 520i, kas mane nustebino geraja prasme – nedideliam varikliui netrūksta galios.
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį Seat Ibiza
2017 - dabar
Vidutinis automobilio įvertinimas
2022-03-23
Geras automobilis
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Smagus vairuoti
Silpnokas šildymas, bet kai žiemos tokios ...
Lengvas smagus vairavimas, gerai laiko posūkiuose, patogios sėdynės. Kaip tokiai klasei erdvus salonas, aukštesnis "klirensas" (lyginau su Hyundai i20 ir Kia Rio). Nuogąstavimas dėl siaurų veidrodėlių bent man per kelias dienas pavirto privalumu saugumo aspektu: tik menkas priverstinis galvos suktelėjimas, bet pamatai daugiau, nei matytum nepasukęs galvos su didesniais veidrodžiais (pvz., kai kita mašina visai greta, ties pečių linija). Jokių priekaištų 3 cilindrų varikliui - tepalo "nevalgo" visai (nuo keitimo iki keitimo), traukos kaip savo klasei "per akis" (kam reikia galios - perka BMW :) Sėdynių medžiaga liuks. Interjero plastikas pigus-kietas, bet kokybiškas - dar niekas "nebraška", nenusitrynė. Geras standartinis audio (netgi liuks, lyginat, pvz. su Škoda Fabia :), lizdas SD kortelei. Aštrūs kėbulo (durelių) linkiai maniau greit apsidaužys, bet kažkaip vis dar viskas OK. 34 mėnesiai eksploatacijos (nuo 0 iki 40 000 km) - be gedimų.
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį BMW i3
2013 - 2022
Vidutinis automobilio įvertinimas
2022-03-22
i3 – idealus miesto automobilis
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Kokybiškai pagamintas, praktiškas, dinamiškas ir manevringas auto
Mažoka bagažinė ir šiaip ne vienatūris, brangus automobilis
I3 puikus automobilis - jame daug vietos salone ir plokščios grindys. Nėra kardano tunelio - vadinasi daug vietos priekyje ir gale, tačiau rasite tik 4 sėdynės. Bagažinė yra labai maža, pliusas - plokščios grindys. Yra nedidelė priekinė bagažinė. Nuvažiuojamas atstumas man priimtinas - žiemą gaunasi 220 km, pavasarį vasarą 270. Automobilis greitai įkraunamas - maždaug per 30 minučių įsikrauna iki 80 proc su greituoju įkrovimu. i3 palaiko tik 50 kW, kai kurie šiais laikais gali siekti 150 kW ar daugiau. Automobilis taip pat įdomus tuo, kaip suprojektuotas ir pagamintas itin kokybiškai - anglies pluošto salonas, siauri smagūs ratai. Daugybė dalių pagamintos iš 100% perdirbtų medžiagų, jei jums tai rūpi. Galinės durys atveriamos atgal - atrodo šauniai ir gali būti naudinga, nors kartais jos trukdo. Galiniai langai yra žemi, todėl vaikai ir keleiviai gali gerai matyti aplinką. Elektros variklis yra gana galingas (apie 170 AG) – yra greitas, reagavimas staigus ir be uždelsimo. Važiuojama naudojant vieną pedalą - naudojant tik akseleratorių. Elektrinis šildytuvas ir oro kondicionierius veikia iš karto ir gali būti įjungiamas nuotoliniu būdu per appsą. Tačiau nėra Android palaikymo, kas yra nerealu. Informacinė sistema idrive yra gana gera ir palaiko apple car play. Standartinių garsiakalbių kokybė neįpatinga, bagažinė kaip minėjau maža. Apskritai i3 vertinu gerai – jį vairuoti yra kur kas maloniau nei benzina/dyzelį. Mano žmona daugiau nebenori naudotis savo automobiliu – jai reikia šito :) Dabar yra didelė elektromobilių konkurencija, jei pirkčiau šiais metais greičiausiai susigundyčiau VW id4, kuris turi daug didesnę bateriją ir nuvažiuojamą atstumą.
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį Nissan Primera
2002 - 2008
Vidutinis automobilio įvertinimas
2022-03-20
2003 sedanas 1.9td 85kw atrodo
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Geras automobilis.
Silpna turbina
Mieste neekonomiškas. Komfortiškas, minkštas, erdvus salonas ir talpa bagažinę.
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį Nissan Juke
2010 - 2019
Vidutinis automobilio įvertinimas
2022-03-20
2018m. Pirktas naujas. Automatas.
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Tikrai super automobilis.
Nėra.
Super automobilis. Aukštas. Pirkome nauja, tai per 3.5 metų viskas tvarkoj.
Pilnas atsiliepimas...
 
1...6789101112...385

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti virš 2500 skelbimų, virš 7500 atsiliepimų apie automobilius bei virš 1800 automobilių anketų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2022

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt