Afterday Project | 2024-09-26 |
Eilinis auto eiliniam žmogui ))
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Darbo arkliukas
Negražus, paplytes
|
Auto pakankamai pagyvenes, 2009 metu su benzininiu 1,6 atmo 124 AG variklių ir rankena. Turime kaip atsargini, vežioti kroviniams i soda, tiesiog darbo arkliukas važineti po miesta, bet i tolimas keliones važinejame su Lada Vesta. Nuo pat pradžios kaip nusipirkome 2019 m. bildejo vairo kolonele, tai yra ju liga, numiro galiniai suportai, supuvo stabdžiu disku atsargos, plastikine apsauga variklio nuplyšo, buvo sudege vienos žvakes šerdis ir ikrito i cilindra, nulaužti galiniu žibintu lempučiu bloku fiksatoriai, seilinasi salnikai, kas pora metu keičiami vairo traukiu antgaliai - vienžo, automobilis pakankamai senas ir deja jau ne toks patikimas, laikas daro savo ir su tuo nieko nepadarysi. Bet, realiai, kaip atsarginis dar pusbedis, nes atsarginiu detaliu kiekvienam kampe kiek nori ir žinomas servismanams labai gerai. Kaip ir bet kokiai pagyvenusiai 15 metu Toyotai su rida 250000 km Prieš perkant pravažuokit per nelygu kelia, nes jai nusipirksit su bildejimu tai reikes remontuoti.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
Laimonas | 2023-07-31 |
Toyota auris 1.6 97kw
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Nerudija tik kėbulas, aukštesnis pravažuvas
Garso izoliacija, stabilumas, medžiagų kokybė, patikimumas, brangus remontas.
|
2011m fl 1.6 97kw. Turiu automobilį 4 metus eksploatuoju nedaug tai nuvažiavau tik 50k km. Pirkau kai buvo 100k rida. Automobilis nėra prastas bet lyginanat su konkurentais ypač wag klasės praktiškai visur prastesnis. Pliusai realiai 2, nerudyja tik kėbulas, šiek tiek aukštesnis pravažuvas. Visa kitą minusai, medžiagos pigios plastmasės, bagažinė maža, kelyje nestabilus 120km/h jau riba kai jautiesi saugus, genda kaip ir visos mašinos, remontas brangus, garso izoliacijos nėra. Per keturis metus teko pakeisti priekinius amortizatorius, valvematiko bloką 1600€, išmetimo vamzdį, galinius suportus, veidrodėlio posukį, ir kruvą visokių kitų smulkmenų.. dabar dar ir garso signalas dingęs.. prieš perkant prisiskaičiau atsiliepimų apie toyotas dėl patikimumo, bet negaliu pasakyti kad jos bent kažkiek patikimėsnės už kitus konkurentus. Prieš tai turėjau 2 wag klasės automobilius ir jie tikrai nenusileidžia patikimumu taip pat apie salono kokybę net nėra ką diskutuoti. Realiai automobilis savo darbą atlieką, bet tik tiek. Visą kitą prastai, žinant kad toyota brangesnė už wag konkurentus. Patarimai perkančiam būtinai tikrinti ypač variklį, nes nestandartinės detalės labai brangiai kainuoja ir sunku bet kur gauti.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
2020-09-02 |
Toyota Auris 2007, Dyzelinas, 93kW
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Labai geras kainos ir kokybės santykis
Mašinos gabaritų jautimas, garso izoliacija, neįprasta pavarų svirties ir rankinio stabdžio padėtis
|
Bendrai apie automobilius per daug nenusimanau, todėl aprašymas bus paviršutiniškas. Laikinai gavau šį automobilį (prieš tai važinėjau su VW Passat B5) ir pastebėjimai yra tokie. Traukia mašina labai gerai. Ant lenkimo nebaisu, kad nespėsi aplenkti ir žemesnės pavaros jungti tikrai nereikia. Važiuoklė lyginant su passatu nėra tokia minkšta, bet mane asmeniškai pilnai tenkina. Sėdint priekyje mašinos kapoto visiškai nematai, todėl sunku jausti mašinos gabaritus parkuojantis. Bet per laiką prie to pripranti. Mašinos raktas "be geležies", mašina užvedama start/stop mygtuku. Priėjus prie užrakintos mašinos, pakanka kišenėje turėti raktą ir vairuotojo durys atsidaro pačios (nereikia traukti rakto iš kišenės). Visi šitie bajeriai iš principo yra patogūs, bet man vis dėlto patinka senas geras "geležinis" raktas su imobilaizeriu. Pirma, toks raktas saugesnis, nes jo negali taip lengvai imituoti, todėl mažesnė tikimybė dėl vagysčių. Antra, numirus akumuliatoriui su senu raktu mašiną vis tiek galėsi atsirakinti, nes elektros tam nereikia. Automobilis yra talpus. Tikrai negali skųstis, kad maža bagažinė ar gale sėdint remiesi į kur nors. Talpi daiktadėžė. Beje, jos yra dvi viena virš kitos. Porankis labai žemas. Nepatogu ranką laikyti. Pavarų perjungimas ir rankinis iškeltas į viršų. Atrodo neįprastai ir kažkokio patogumo tai neprideda. Po pavarų svirtimi yra vieta smulkiems daiktas susidėti. Nelabai patogu, nes turi kišti ranką tarsi po "tiltu". Audio aparatūros skambesį vertinu geriau nei vidutiniškai. Garso izoliacija nėra gera, bet tikrai esu susidūręs su prastesnėmis. Variklis dirba pakankamai garsiai, o važiuojant nelygiu keliu ir kai kurios plastmasės ir skardos skleidžia pašalinius garsus. Nors prie daugelio mano išvardintų minusų galima priprasti, man asmeniškai automobilis nėra prie širdies. Ilgai važinėjęs su VW ir įsėdęs į Toyotą supratau, kad man kur kas mieliau yra vokiški, kampuoti dizainai ir praktiškesnis, paprastesnis vokiškas interjetas. Vis dėlto Toyota pasižymi savo patikimumu ir geresniu kainos ir kokybės santykiu, todėl vien dėl to šis autimobilis turėtų būti daugelio žmonių pasirinkimu.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
2019-11-28 |
Toyota Auris 1.4 D4D 2008m
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Ekonomiškumas, praktiškumas, manevringumas
Žemoka
|
Super auto nuo taško A iki taško B. Sutinku komforto ne per daugiausiai, bet ekonomija ir praktiškumas sumuš bet kurį auto. Mieste apie 5-6l priklauso kaip važiuosi, užmiestyje 4-5 važiuojant ne pensininko režimu, o galima ir 3,5l -100 KM.
Nusipirkau su rida 160 000, per 6 metus nuvažiavau 40 000 KM keičiau stabdžių kaladėlės ir stabdžių diskus ir dar porą lempučių, aišku filtrus, ir viskas. Tik pilk kurą ir važiuok. O dėl traukos, tai spausk pedalą ir laksto kaip pašėlusi. Asmeniškai važiavau 200km/h- 7 l dyzelio. Variklyje grandinė dar viena problema mažiau, nereikia keisti diržo.O dėl auto dydžio tai iš išorės atrodo mažesnė nei iš tikro, ir žmogeliukas virš 2 m įsitaisys patogiai ir priekyje ir gale neleisdamas galva stogo
Pilnas atsiliepimas...
|
|
2017-11-23 |
Vertas dėmesio
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Daug
Triukšmo izoliacija ir panelės plastmasės bet yra chemijos daug valymui.
|
Pirkau iš salono aptarnautą ir prižiūrėta tik toyotos servise Šiauliuose .Rida buvo 75450km.tai labai patenkintas.Komplektacija gera.Man su
žmona pagrinde reik po miestą į darbą tai kaip tik.Ėmiau benziną ir nesigailiu.Pardavėjai sakė kad dizeliukai labai retai turi problemų o benzinui tik kaladėles keičia.6 pavaros penkta po miestą tai taupiai laksto o važiavau į Vilnių tai daugiau 110km/val.nelėkiau kuro naudojo
5,8litro.Salonas pats talpus vietos tiek priekyje tiek gale kaip kokiam pasate ,sėdėsena aukštesnė va tik bagažinės nėra.jau neplanuokit vežioti bulvių maišais.Šiaip kai ieškojau auto tai naršiau rusiškus forumus (angliškai nemoku) tai gražus buvo beveik visur įvertinimas mažas-
patvarus ir taupus tankas.važiuoklė stipri tik kai mieste kur pasikrato biški atrodo kad pakaba kietoka bet buvau įlėkęs į žvyrkelį gan nelygu tai taip įdomiai visas duobęs švelniai pravažiavo kaip prisitaikytu.Varikliai patikimi ir nuo 2010 gal stovi grandinė jau nereik diržų keisti.Mano tai grandinė.Šiaip kiek žinau čia japonai paleido golfui+ konkurentą bet manau toytota geriau.Girdėjau golfai pūna. Remontas turėtu būti retai,detalių kainos kaip visų naujesnių.Nuvertėjimas labai palankus pavažinėjęs gali parduoti už gerą kainą. Kaip sakoma dykai nieko negausi krautuvėje už skylę barankoje sumokam,tai geriau brangiau pirkti bet kad būtu iš patikimų rankų kiek įmanoma.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
2017-09-05 |
Puikus miesto automobilis
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Ekonomiškumas, dinamiškumas, manevringumas
Mašina kiek kietoka, bet nėra ko tikėtis iš tokios klasės auto
|
Ieškojau benzininio auto, ir pasitaikė šis Auris. Pirkau prabėgusį tik 48 tūkst. km, tą patvirtino Mototoja. Pilniausia komplektacija (ekranas, multifunkcinis vairas su visais mygtukais), galbūt trūktų tik odinio salono ar šildomų sėdinių. Kadangi važinėju beveik tik mieste - šis auto buvo labai tinkamas variantas. Važinėjant mieste normaliai, ne "pensininko" rėžimu sąnaudos realiai iki penkių su puse litrų šimtui km (važinėjant su R17 ratais). Iš tikro tik nusipirkus mašiną sąnaudos buvo kiek didesnės, bet ne paslaptis, kad hibridų vairavimo specifika yra kitokia nei paprastų auto, todėl prireikė kelių dienu adaptuotis.
Važiuojant autostrada 145 km/h sąnaudos 7.2l/100km, pravažiavus kiek daugiau nei 800km, o tai tikrai džiugina. Važiuojant tokiu greičiu mašina stabili, neūžia, nors galvojau, kad dinamikos tikrai trūks.
Taip pat yra "PWR" mygtukas, kuris įjungia abu agregatus ir išvystomi 100kw, kurių pilnai užtenka tokiai mašinai. Tikrai rekomenduoju šį automobilį žmonėms, kurie daugiausiai važinėja mieste. Automobilis atrodo dailiau nei jo bazė "Prius".
Prieš perkant reikėtų pasitikrinti baterijas, taip pat nerekomenduoju imti tokios mašinos su didesne nei 150tūkst. rida.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
Vytautas | 2016-03-03 |
Vertas dėmesio automobilis
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Aukšta sėdėsena, ekonomija, patikimumas
Apžvalgos kampai
|
Automobilį turime jau du metus. Pirkau dyzelinį, nes visiškai nebuvo benzininių variantų.
Pliusai, kad aukšta sėdėsena, dėl to atsiranda didesnė erdvė viduje. Pakankamai nemažas bagažinės skyrius kaip tokiam automobiliui. Patogios sėdynės, nuvažiavus 250Km nereikia rangytis ar kitaip atstatyti kūno formų. Labai patogus įlipti, išlipti. Lengvas vairas. Kas labiausiai nustebino tai stabilumas kelyje. Tikėjausi, kad trumpas automobilis nebus stabilus, tačiau autostrada važiuojant 130-150 nesijaučia jokio mėtymo, jokio nestabilumo. Gerai kimba su asfaltu. Dideli šoniniai veidrodėliai. Vietos daug ir priekyje ir gale.
Minusai. Na yra keli. Vienas - priekinės panelės plastikas. jei bandysi valyti sausu skuduru, tai gausi pusiau juodą pusiau baltą. Valyti reikia tik su drėgna valymo priemone. antras minusas, kad kaip ir visoms mano žinomoms toyotoms negalima padaryti, kad vėjelis pustų į visas angas. Yra arba į kojas-stiklas, kojos-priekis ir atskirai po vieną, o jei nori kad į visur - deja, teks apsiriboti. Na ir trečias minusas, bet čia priprantama tai priekiniai statramsčiai "stojkės". Jos storos ir dar yra mažas stikliukas. Gaunama nemaža akla zona ir ta zona dažniausiai pasireiškia tuo, kad nematai pėsčiųjų. Per laiką pripranti, kad prieš darant manevrą reikia truputi atsilošti arba pasilenkti kad 100% įsitikintum, kad nieko nenumuši. Arba pradedi stebėti aplinką anksčiau prieš manevrą.
Bendroje sumoje minusai nėra tokie svarūs. Ir automobilis toyotai gavosi labai geras. Variklis 1.4 D4D. Stovi grandinė. Pakankamai dinamiškas kai važiuoji vienas. Tiesa, prie ko reikia priprasti tai prie "duobės" nuo 1.4 iki 1.8 apsukų. Kartais kai reikia panaudoti "gazas-dugnas" gaunasi "gazas-dugnas-netraukia". Bet priprantama, tiesiog pripranti pavaras mėtyti prie aukštesnių apsukų. Kiek dar esu girdėjęs, kad 1.4 lėčiau šyla nei 2.0, bet neturėjau galimybės patikrinti. Per du metus nuvažiuot 15.000. kol kas niekas nekeista išskyrus oro filtrą (9EUR), niekas nesugedo, TA viskas gerai. Nuvertėjimas nedidelis. Pirktas buvo už 5000EUR, dabar kaina panaši.
Patikrinti dūmingumą. Kadangi toks auto dažniausiai perkamas miestui, o dyzelis mieste miršta :)
Pilnas atsiliepimas...
|
|
Arvydas | 2016-01-25 |
Toyota Auris 2012 hybrid
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Važiavimo malonumas miesto sąlygomis, niekada neužges variklis viduryje sankryžos ar įkalnėje.
Šiek tiek per triukšmingas benzininis variklis.
|
Mūsų šeima šį automobilį eksploatuojame 1,5 metų. Automobilis pakankamai erdvus, sėdynės yra nuleistos pakankamai žemai, todėl yra neblogai ir aukštiems keleiviams. Šioks toks nepatogumas, kad sėdint žemai nesimato automobilio priekio, todėl sunkiau jaučiami automobilio gabaritai manevruojant. Apdailos medžiagos salone kokybiškos, surinkimo kokybė gera. Salono garso izoliacija nėra aukščiausias lygis, bet pakankamai gera. Borto kompiuteris ir navigacinė sistema veikia be priekaištų. Garso sistema skamba gerai , jos reguliavimas paprastas ir suprantamas. Bagažinė maža, kadangi jos tūrį mažina akumuliatorių baterija. Bagažinėje galima sudėti tik nedidelius krepšius ar daiktus. Benzininio variklio 1798 cm³, 99 AG (73kW) darbas šiek tiek triukšmingas. Pagrindinis automobilio privalumas -eksploatacija miesto sąlygomis. Sustojus prie sankryžų ar judant lėtai aikštelėse ar gatvėse (panašiai iki 20km/h) dirba tik elektrinė jėgainė, todėl nėra jokio garso. Dėl to pakankamai realiai taupomas benzinas. Tokių rodiklių kaip deklaruojama techniniame aprašyme nepavyko pasiekti, jie didesni 1,2-1,4 karto. Tačiau eksploatuojant miesto sąlygomis ir važiuojent "eco" režimu kuro sąnaudos svyruoja apie 5,2l/100km. Užmiestyje ar magistralėje dirba tik benzininis variklis, todėl kuro ekonomija nejaučiama nors indikacinė sistema prietaisų skydelyje rodo, kad kartais dalyvauja ir elektrinė jėgainė. Per 1,5 eksploatacijos metų nuvažiuota apie 20t.km bendra automobilio rida 70t.km Gedimų nepasitaikė. Išlaidos tik planinei priežiūrai Geriausios šio automobilio savybės pastebimos eksploatuojant mieste.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
Phillipp | 2014-09-22 |
2007 2.0 D4d
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
patikimumas erdvumas motoras isvaizda kokybe sedesena
eksploataciniai kastai, apdailos plastikas
|
Pirkau 2011 is vokietijos toyotos atstovybes su 50k rida. Auto erdvus ergonomiskas, gera sedesena. Jei norit normalios dinamikos imkit 2 litrai dyzeli ar 1.6 b. Kiti motorai pilnam auto nlb. Turiu max komplektacija kuri jau is lexus lygio - keyless' sviesos lietaus jutikliai, navi, xenon, fotochrominis veidr, greicio ribotuvas, bluetooth ir tt. Neuzmusamas, smagus ir ekonomiskas, aisku ekonomija 80% priklauso nuo vairuotojo. Svarbu laiku keiciami geri variklio tepalai. Toyota patikimumas. Detales brangokos bet daznaiju neprireikial Svarbu imti su nedidele ridaa' ne uzmustas, i Kauno turgu geriau isvis nevaziuot :)neimt su silpnu motoru. Svarbu komplektacija, skirtumai milziniski!! Svrarbi bagazines prieziura, kad nesikauptu kondensatas.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
AURISSS | 2014-03-13 |
auris 2013
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
taupi, talpi ,tyli , graži, patogi vairuoti ir būt keleiviu
nėra
|
Pirkau naują iš salono 2013 m. 1.6 - 97kw. benzinas 5 durys Jas gamina jau apie 7 metus tai iš turinčių senesnes nieko blogo išgirst neteko . Važiuot patogu ,sėdi aukštai , vietos pakankamai 4 asm.šeimai. Gale laisvai telpa tryse. Gal bagažinė kiek mažoka jei pvz nori susikraut lagaminus ir vaikišką vežimėlį , bet hečbeko bagažinė pasididina nulenkus galines sėdynes , o tada nors ir miegot gali :) Gale gridys lygios nėra perskiros tarp keleivių. Panašiai kaip minivene. Patogu sėdėt aukštaugiams. Važiuoja tyliai yra tikrai taupi . Užmiestyje iki 5ltr. Vikri , manevringa smagu važiuot ir mieste ir užmiestyje. Sveria i 1350 be krovinio su kroviniu 1750 , stabili net "paspaudus" greičiau. 1.6 - 97 kw. benzinas iki 5 ltr užmiestyje jei važiuoji tvarkingai be staigių greitėjimų ir stabdymų. Mieste irgi tvarkingai važiuojant iki 8 ltr. žiemą su visais šildymo prietaisais gal iki 9 . Kol kas tik garantinė priežiūra tai mokėt reikia tik už alyvos pakeitimą ir atitinkamai pagal ridą vieną kitą detalę , bet tikrai nėra brangu. Jei domina toks automobilis patarčiau ne kitų patarimų klausyt , o pačiam jei perkat naują , užsisakyt bandomajį važiavimą , jei ne naują nepatingėt ir paprašyt pardavėjo pavažiuot, "pasimatuot" . Kiek žmonių , tiek nuomonių Kartais išgiria visišką griuveną, o normalų auto supeikia net be jokios priežasties.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
|
12 |