Markės
Rašykite atsiliepimus ir gaukite 50 Eur vertės automobilio remontą!Geriausiam Autoasas.lt atsiliepimų autoriui kas mėnesį dovanojame nemokamą automobilio remontą Plačiau

Atsiliepimai (7029)

Daugiau apie automobilį BMW X6
2007 - 2014
Vidutinis automobilio įvertinimas
2020-07-20
X6 4.0d 2012m
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Dinamiskas,led sviesos gerai sviecia,xdrive veikia puikiai,patinka ir aktyvus vairas,duru pritraukejei...
Nelabai ir turi kazkokiu specialiu minusu,devisi kaip ir visi.
Pirktas naujas is lietuvos salono tad zinau viska kas nutiko per visus 8 metus. Kas liecia varikli tai priekaistu neturiu,po 8 metu eksplotacijis pakeiciau tik pasildymo zvakiu rele,toliau tik laiku atlieki serviza ir megaujiesi dinamiskumu. Pas mane rida siuo metu 185000km joki filtrai neispjauti,neisprogramuoti ir bedu dar nera. Vaziuokle irgi laiko gan gerai,tik pas mane yra su adaptyvia vaziuokle tai kai auto buvo 5 metai teko keisti abi galines pniaumo pagalves,brangu,naujos virs 1000e. Stabdziu diskai gan greitai susikraipo nes auto sunkus,taip pat brangu,visi 4 iki 1000e padangos placios ir jei lakstai dideliu greiciu tarkim Vokietijoje tai susilaiptuoja ir uzia kaip guolis butu subyrejes. Ratai pas mane 20”. Praktiskumo atzvilgiu tai pas mane gale yra normali sedyne o ne 2 vietos tik. Bet vistiek gale aukstesniam zmogui sedeti nera patogu ir isviso ilipti-islipti yra nepatogu i gala,durys atsidaro gan mazai ir visada issiterlioji rubus i kebula. Kuro sanaudos didesnes nei pries tai turetu X5 e53 kebule su 3.0d tas rijo 10l,sitas 11 ir daugiau. Greiciu deze 8 laipsniu.
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį Volkswagen Caddy
2015 - dabar
Vidutinis automobilio įvertinimas
2020-07-20
2016m 2.0tdi su 75kw varikliu
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Ekonomiskas,manevringas,mazas nuvertejimas,Caddy yra kabluku karalius.
Vienintelis minusas kad galines linges kazkiek bilda vaziuojant musu keliais
Pirkau su 185000km rida. Visi servizai atlikti tik pas oficialu VW atstova ir laiku. Vazineju pakolkas tik keleta menesiu,bet esu labai patenkintas,tai ir ekonomiskas ir jei reikia prie ukio kazka didesnio,daugiau pavezti,tai tik atlenkei sedynes ir labai praktiskas,veziau ir skalbimo masina ir saldytuva... vaziuoja gan minkstai,tyliai,tik turiu pamineti galine vaziuokle siek tiek bilda kai nepakrautas,nes vaziuokle linges. Pas mane bluemotion sistema,tai su ad blue ir kadangi variklis 75kw tai 5 begiu manualas,bet mieste 50/60 km/h vazineju 3 pavara nes begiai ilgi. Pries isigyjant caddy buvau kiek priesiskai nusiteikes pries juos,nes pries tai vazinejau su autobusiukais (t4 ir t5) bet nustebino caddy is gerosios puses. Labai patinka gale ne dangtis o durys,labai praktiska pakrauti kazkoki didesni daigta,kaip skalbimo masina...
Pilnas atsiliepimas...
2020-07-19
VW MULTIVAN 2005 128kw
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Grazus,smagiai vaziuoja
Brangi eksplotacija,niekam tikes variklis...
Nedauh gero galiu pasakyti apie savo tureta busiuka. Turejau ji 2.5 metu ir nieko daugiau kaip tik pastovus pinigu kisimas. Seip grazus,kultinis busiukas,nuo T4 skiriasi stipriai,pries tai turejau 2 T4 busiukus ir visad svajojau isigyti T5,bet net ir nepirkes pigiausio,o atvirksciai nupirkau tuo metu brangiausia is autoplius.lt puslapio galvodamas bus islaikytas... tai buvo highline komplektacijos,sakau atvirai geriau jau butu buves su 1 soninem durim ir be pritraukeju,nes atejus pirmai ziemai nutruko trosas ir sudege valdymo blokas (labai brangus remontas ir daug laiko kainuojantis) kokia 400e su devetom dalim. Kas liecia vaziuokle tai keiciau stabdziu diskus,kalades,vairo kolonele,amortikus,atraminius,tai is brangesniu daliu. Viso per 2.5 metu prasukau 30000km ir autobusiuko rida buvo 240000km kai pardaviau. Varikli teko irgi ardyti nes karstas nenorejo uzsivesti,tai kaip ir maza beda (purkstuku gumeles susideveje) bet remontas brangus nes reikia nuimti variklio galvute,kuri pasirodo yra vienkartine,teko pirkti nauja kaina pora simtu euru,atidare galvute pamatem pasidevejusi paskirstymo veleneli,keiciau ir ta su kompensatoriais,nes patare tai padaryti dabar kol ne velu,pasirodo isvis tas 2.5tdi variklis buvo nevykes,ne taip kaip T4 modelio kuris zmones sneka yra milijoninis. T5 islaikymas brangesnis vienareiksmiskai nei T4,bet aisku ir vaziavimo kokybe geresne,kuro atzvilgiu tai man vidurkis budavo 10l. Mieste 8l,o autostradoj vaziuojant 140km/h 12l. Dar kas liecia varikli tai tepalai butinai reikia pilti tik originalius long life 2,nesvarbu kur koks servizas ka sako kad nebutina,bet visi uzsienio forumai raso kitaip,visi kas susidure su rimtom variklio bedom taip pat issiaiskina kad netinkamas tepalas ir dar laiku nekeiciamas pridare daug bedu.
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį Toyota Avensis
2003 - 2008
Vidutinis automobilio įvertinimas
2020-07-17
Avensis 2.0 D4D 85kW 2005m
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Labai patikimas, labai erdvi bagažinė universalo, erdvu net ant galinių sėdynių
Neturi emocijos, nuobodus vairuoti, neekonomiškas važiuojant miesto salygomis
Automobili turiu 2 metus, rida šiuo metu 390k km. Pravažiavau aš asmeniškai 120k km. Kiekvieną dieną pravažiuoju 140km i darbus ir atgal, matęs automobilis ir kelionių po Europą, tikrai nestovi vietoje, taip pat turėčiau pasakyti nėra mylimas ir prižiūrimas, tik tiek kiek reikia minimaliai. Tačiau tarnauja pakankamai patikimai,iš variklio pusės neturėjau daug problemų, gal tik starterį galėčiau paminėti, teko keletą kartų tvarkyti, bendeksą keičiau ir ivores, na prie 300k km ridos teko pakeisti smagrtį + sankabos komplektą, bet tas dalykas anksčiau ar vėliau visiems automobiliams susidėvi, taigi tai skaitau einamu remontu. Iš važiuoklės galėčiau paminėti gal tik priekiniu sakiu galinius sailentblokus, pas mane kažkaip su jais nelabai sekėsi, du krtus jau keičiau, ir priekyje stabilizatoriaus traukes kartą pakeičiau taip kad tikrai gerai galiu įvertinti važiuoklę. Šiaip automobilis visiškai be emocijos kaip ir dauguma kitu toyotu, čia ir matau galima sakyti vienintelį minusą, valdymas nera labai tikslus, priekis posūkiuose nori slysti greičiau nei kiti automobiliai, bet kelio nelygumus sugeria tikrai neblogai, tokį automobilį galiu rekenduoti žmogui, kuriam reikia tiesiog nuvažiuoti nuo taško A iki B.
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį Toyota C-HR
2016 - dabar
Vidutinis automobilio įvertinimas
2020-07-16
Labai geras
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Taupus, ekonomiškas, patogus
Nėra
Turiu šį automobilį jau treji metai. Pirkau toyota salone naują. Man šis automobilis labai patinka tiek savo išore, tiek vidumi. Su šeima praeitą vasarą keturiese keliavome po Europą, nuvažiavome nemažai kilometrų ir visiškai nepavargome. Automobilis pagal mūsų šeimą tikrai gan talpus, bagažinėje sutalpinome labai daug daiktų. Kuro sanaudos taip pat labai mažos, kuro vidurkis šiuo metu 4,7l. Pagal mano važiavimo stilių, užtenka galios tiek mieste, tiek užmiestyje. Per 3 metus nei vieno gedimo, jokių problemų, tik einamasis remontas, tepalų keitimas ir pan. Todėl šį automobilį tikrai galėčiau rekomenduoti betkam, kas nenori daug pinigų išleisti remontui bei degalams. Jeigu reiktų rinktis automobilį šiuo metu pagal kokybės ir kainos atžvilgį tai būtų tik šis, nes kito neįsivaizduoju.
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį Chevrolet Cruze
2008 - 2016
Vidutinis automobilio įvertinimas
2020-07-14
2011 2.0 dyz LT versija
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Gera Kaina, išvaizdus, pigios dalys, gera komplektacija
Garso izoliacija. Ratų skylės 5x115, sunku surasti kitus ratlankius.
Daug kas atkalbinejo pirkti šį automobilį dėl to jog tai Chevroletas - nebus dalių, brangus remontas ir t.t. Tai visiškai netiesa. Automobilis labai praktiškas. Būtent šis variklis 120kw su 6 pavarom yra grandininis. Rida nusipirkus 165k. Vieno savininko. Automobilis tikrai nereikalauja didelių išlaidų. Tik einamos dalys. Kaladėlės, diskai, filtrai, tepalai ir t.t. Dėl to jog nepopuliarus didelė tikimybė jog yra nepaliestas ilgapirščių perekupu. Nebus atsukta rida ir pns. Kėbulo dizainas tikrai labai traukiantis akį. Interjeras bent jau mano skoniui be galo gražus. Viskas vietose ir patogu. Matomumas geras. Trauka gera, kuro sąnaudos galėtų būti mažesnės. Apie 9l/100km mieste. Automobilis vertas dėmesio. Jeigu patinka - pirkit. Kainos ir kokybės atžvilgiu labai geras pasirinkimas.
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį Kia Ceed
2018 - dabar
Vidutinis automobilio įvertinimas
2020-07-12
ceed sw praktiškas
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
talpus,ekonomiškas,geros salono medžiagos,puiki ergonomika,pigus išlaikymas
kieta prastai sureguliuota važiuoklė,galėtu būti geresnė garso izoliacija.
automobilis pirktas naujas,važinėjam antrus metus/33000/rida.Esam patenkinti,nes jokiu bėdų kol kas neturėjom,pilam gerą kurą/mažesnės sąnaudos/.Už tokius pinigus /18000/ar rasit tokios komplektacijos ir padoriai surinkto automobilio.Aptarnavimas pigus,draudimai taip pat,dar plius 7 metų garantija. negenda,eksploatacija pigi,nuvertėjimas o kam jis rūpi jei turit iki 20000,tikrai vertas,jei turit 25000,galima rasti ir kitų,o šiaip pirkit,nenusivilsit.
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį Opel Karl
2015 - dabar
Vidutinis automobilio įvertinimas
2020-07-11
Opel Karl 2016 puikus auto
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Minkšta ir neįtikėtinai stabili važiuoklė. Labai lengvas vairas. Standartinė įranga- įkalnės stabdis, Pigios atsargines dalys. Labai pigios. Manevringumas tai išvis puiku.
Retas automobilis Lietuvoje. Ardymui praktiškai nėra. Bet Lenkijoje daug. Iš techninės pusės tai labai panašu į Chevrolet Spark. Važiuoklės ir kitos techninės detalės lengvai gaunamos Lietuvoje, bet kėbulo detalių turbūt reiks ieškot Lenkijoje. Kondicio
Nusipirkome Opel Karl 2016 liepos mėnesio. 4 metų automobilis. Važiuoklė ideali- konstruktoriui 10 balų- ant posūkių stabili, o ir važiuojant automagistrale, paspaudus iki 160, viskas OK. Beje, nors galinese arkose posparniu ir nera, triukšmo nesijaučia. Taigi- važiuoklė gera, Važiuoklės detalių kainos jei kas- juokingos, VW Polo daug brangesnes. Tik štai Polo gali iškart gaut bile kur, o Karl reik palaukt 2-3 dienas. Ne beda. Kuro suvartojimas realus- mieste 6-6,5, užmiestyje - 4,5-5, jei važiuoji apie 90 km/h. Nustebino salono talpumas- visur kalba, kad tai VW UP konkurentas, bet as cia konkurencijos nematau. 4 normalūs žmonės gali be nuovargio važiuot 200-300 km. Kad nebūtų daužtas. Techninė dalis paprastesne nei paprasta. Pigu viskas. Va, kėbulą sunku ištaisyt. Daug visokių išlankstymų. Ieškot klimatroniko, o ne paprasto kondicionieriaus.
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį Ford S-MAX
2006 - 2015
Vidutinis automobilio įvertinimas
2020-07-10
S-MAX 2006m.
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Kiekvienam savo pliusai
Kiekvienam savo minusai
Pirktas prieš 4 metus, pravažiuota 50 000 km . Po pirkimo teko keisti sankabos komplektą, remontuoti kondicionierių. Toliau einami remontai ir kitos išlaidos, kurių reikia nupirkus 11 m. automobilį. Važiuoju ir mieste ir už miesto. Vasarą aplankome ir Europos valstybes. Nustebino važiuoklės patvarumas. Iki šiol dar niekas nekeista ir nesijaučia jokio bildėjimo. Aišku perkant seną auto tolygu pirkti loterijos bilietą, bet man patiko pats automobilis- sakyčiau tarpinis variantas tarp universalo ir vienatūrio. Galinės sėdynės visos trys atskirai reguliuojasi, atlošai užsiverčia, kas leidžia padaryti lygų didelį bagažo skyrių. Sėdintiems gale vietos labai daug ir bagažinė didelė. Na tiesa trečia sėdynių eilė tik vaikams ir bagažo lieka labai mažai. Variklis 1,8 d 92kW gal ir negalingas, bet kruiziniam 140 km/h greičiui greitkelyje tikrai užtenka be didelių pastangų. Tiesa prie prie mažų apsukų ( maždaug iki 1500 ) variklis visiškai bukas. Na apibendrinant galiu pasakyti, kad automobilis tikras universalas: tinka ir greitkeliui ir kroviniui parvežt. Kaip ir visi seni auto Pagal poreikį
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį Toyota RAV4
2019 - dabar
Vidutinis automobilio įvertinimas
2020-07-10
RAV-4 Hybrid 2020
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Gražus dizainas, patogios sėdynės, komfortas, trauka
Vidutiniška garso izoliacija, trūksta dėtuvių daiktams, gera komplektacija - brangi
Pirkau 2020 sausio 2d iš salono nauja. Komplektacija - style. Juodas stogas ir lubos, juodi 18 ratai, odinis salonas, bevielis telefono kroviklis. Nuvažiavau 12k kilometru. Rinkausi iš šių variantų: Tiguan, Tarraco, Kodiaq, CX-5, CRV. Taracco ir Kodiaq surinkimo kokybe, salone naudojamos medžiagos laipteliu žemesnės nei RAV4 ar Tiguan. CX-5 labai mažai vietos gale ir bagažinėje. CRV labai panaši ī RAV, bet pats modelis senesnis ir kaina neadekvati. Liko Tiguan ir RAV. RAV buvo pasirinktad dėl ženkliai geresnės traukos (lyginau su 1.5TSI) ir žymiai minkštesnės važiuoklės. Tiguan važiavimo stilius labai priminė Golf. Net nesijaučia, kad SUV vairuotum + labai kietas. Taip pat Rav modelis šviežesnis, Tiguan jau tikrai atgyvenęs ir nuobodus.. Pravažiavau 12k km per pusę metų. Kas patiko. Labai komfortiška (kaip savo klasėje) tiek tolimose kelionėse tiek mieste. Du kartus buvau sulakstes į Vokietija tai gali be pertraukos 600km nuvažiuoti. Patogios sėdynės. Pas mane odinės. Traukos daugiau nei reikia. Mieste nuo sankryžos ka paspaudi - tik spėk vaira laikyti. Pries tai turėjau 140kw TSI Skoda superb, tai galiu pasakyti RAV mieste dinamiškesnė. Vietos gale labai daug. Mano.ugis 189cm. Už savęs sėdžiu labai patogiai. Bagažinė talpi, bet tūksta daiktaďėžių. Taip pat nusipirkus trūko garso izoliacijos, ypač važiuojant greitkelyje. Labai padėjo padengimas antikorozine danga su papildoma garso izoliacija. Atliko pati atstovybė, kainavo 400eur bet skirtumas ženklus. Mtimedija prastwsnė nei VAG grupės auto, bet aš visada naudoju android auto tai reliai viskas iš telefono. Tai kaip ir nėra man čia minuso. Iš minusu dar paminėčiau kainą. Jei nori geros komplektacijos - kainuos nemažai. Aś už savo atidaviau 36k. Hibridas prioritetas nebuvo, bet traukos skirtumas lyginant su 2.0 benzinu daugiau nei akivaizdus. 2.0 RAV panšiai kaip Tiguan 1.5 TSI važiuoja. Mieste dar dar, bet už miesto jaučiasi, kad trūksta jam smarvės.
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį Skoda Kodiaq
2016 - dabar
Vidutinis automobilio įvertinimas
2020-07-09
Škoda kodiaq 2020
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Gera garso izoliacija, kokybiškas salonas. odinis salonas geros kokybės. labai erdvus salonas ypatingai gale sėdinčiam žmogui. led žibintai labai gerai šviečia naktį.
galėtų būti geresnis pasukamums ir multimedija greitesnė.
2,0 l dyzelis 110 kw. priekiniai varantys. Style 25 komplektacija. automobilis iš salono. kol buvo daroma apkatkė dsg automatinė greičių dėžė prisitaikė prie validolio rėžimo (lėtas važinėjimas su lėtu pagreitėjimu). Baigus apkatke truputi erzino greičių dėžės darbas, bet prisitaikius prie dabartinio važiavimo dabar viskas gerai. Bėgius jungia sklandžiai be vėlavimų. Variklis nėra galingas, bet iš tiesų tokios galios pakanka. Gerai ir iš vietos pajuda ir darant lenkima tik spusteli per pedala žiurek jau vietoj 90 jau 120 km. Didžiausia stiprybė šio automobilio kad jis minkštas komfortiškas ir erdvus. bagažinė 1 m gylio plati erdvi. o galia sėdintys turi pakankamai vietos kojom. Net vaikas 4 metų sėdintis kėdutėje su kojom nepasiekia vairuotojo sėdynės kojom. Trupmas kapotas padeda gerai manevruoti aikštelėse. tik ratu pasukamumas galėtų būti geresnis lyginant su toyota rav4 2006. Sėdynės labai patogios ir jų dėka jautiesi kad atsisėdai kaip į limuzininės klasės automobilį. Kitų suv bėda kad sėdynės nėra labai patogios ir atsisėdęs jautiesi kaip ant kaladės sėdėdamas. čia sėdynės labai patogios kaip lexus 450. Labai gera garso izoliacija bveik nesigirdi variklio darbas ir triukšmas iš aplinkos girdisi minimaliai. Verdikas: Automobilis geras patikimas, bet neišskirtinis ir neturi kažkokių išskirtinių savybių iš konkurentų. Geras kainos kokybės santykis ir jei mėgsti komfortą šis automobilis tikrai tiks. Šis automobilis labai komfortiškas, bet neturi sportinio automobilio savybių. jei nori spausti per tapke tik tau jis netiks.
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį BMW 5 klasė
2003 - 2010
Vidutinis automobilio įvertinimas
2020-07-09
Irena
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
vienintelis galimas pliusas nebloga ir nelabai sensansti išvaizda, komfortiškas
Viskas
BMW 5 klasė, 2004 m. dyzelinas Žiauriai brangus remontas kaip tokiam grabui Turiu tokį automobilį jau tris metus. Tie trys metai pilni siaubo ir ištiso remonto. Tai ne pirmas mano automobilis, bet pirmas kuris beveik visą laiką sugedęs. Genda viskas kas įmanoma, tai važiuoklė, tai su pavarų dėže problemos, tai su sankaba, net neprisimenu, nes visko tiek daug. Dabar galiausiai bagažinėje esantis blokelis pradėjo rūkti ir degti. Nuvežiau į autoservisą, sako čia jų "liga", bet, kad viskas "jų liga", saugos diržai, pagalvės, radijas ištisai neveikiantis... Kur bepažiūrėtum visur ligos. Mašina ne tokia ir nauja, 2004 m., bet jos remontas labai brangus. O kai taip dažnai remontuoji tai išvis kosmosas. Žodžiu rinkitės ką nors kitą. Visiškai nepatikimas, kiekvieną rytą nežinai ar pavyks į darbą nuvažiuoti, apie tolimas keliones net nešneku, nes po to iš kart atsiranda gedimai.
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį Peugeot 407
2004 - 2010
Vidutinis automobilio įvertinimas
2020-07-09
Recommended
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Komfortabili, išvaizdi, dinamiška, taupi, saugi/stabili kelyje
Žmonės kalba, kad elektrika. Aš patvirtinti savo pavyzdžiu negaliu (pasisekė ?)
Tingiu versti, nes anksčiau buvau parašęs kitur rusiškai. У меня 2.0 HDI 92 kW@118 kW 360Нм (перешит комп) 2005 г., езжу с 218к, сейсас 325к, пошёл 7-ой год. Из более-менее серьёзного менял топливный насос (было много стружки в фильтре, но форсунки выжили, а они сименс, т.е. не реставрируемые). Усилитель руля и сцепление менял хозяин француз до меня. Из расходников мои : 2 задних сайлентблока, все подшипники по кругу 2 раза (итого 8 шт., причём 2 передних однажду были поменяны после небольшой аварии), “лягушки” (шаровые, кстати с 2006 какого-то месяца была изменена их конструкция, стали более надёжными) впереди 2 раза по 2 шт. (2 шт. после аварии вместе с подшипниками). 2 передние тяги стабилизатора опять же после аварии. Ремень ГРМ (конечно с водяной помпой и роликами) менялся после покупки сразу и через 105 к., т.е. совсем не давно (субьективно, ещё тысяч 20 ещё бы откатал бы до критического износа (Bosch). Кстати, с конвеера оригинальный ремень по регламенту меняется через 160к). Свечи менялись всего один раз (только 3 шт. не исправные). Нужно, конечно, чаще (для профилактики), но доступ к ним адский и стоит это дорого. Катализатор был удалён только через 4 года эксплуатации, о чём я пожалел. Нужно было его сразу резать. Термостат тоже поменял, он мне достался уже в полудохлом состоянии. О впечатлениях. Подвеска, она великолепна. Крены на поворотах на скорости минимальны. 407 король/королева шоссе. Она не едет, она парит над дорогой, привожу прямой текст пассажиров. В салоне все засыпают (в том числе и водитель, это минус ?). Мотор шикарен, но начинает валить после 2000 об., т.е. когда вступает в дело турбина. За всё время эксплуатации мотор в пожирании масла не был замечен абсолютно, если что. Коробка махиническая 6-и ступенчатая (где-то на французком авто портале читал, что карабас ходит 90к, у меня уже больше, но я и езжу более-менее нормально, без спорт режима). ESP шикарен. Был протестирован в самых лютых условиях. Вселяет 100% уверенность при вождении на любых поверхностях (при адекватном вождении). Про электрику, говорят французы в этом плане менее надёжны. Наверно. Только у меня ничего сверхестественного не вылезало. Если пищит что-то, горит лампа, значит нужно устранять неисправность. Диагностика в помощь. Итого. раза 2 собирался продавать, обновиться. Но не решился, ибо все ньюансы по эксплуатации мне ясны, едет она великолепно, комфорт на уровне и внешне не перестаёт радовать глаз. Короче, такая корова нужна самому. Atidžiai žiūrėti pradinę buklę. Jei nepasiseks, teks atsikratyti arba sutaisyti ir džiaugtis. Nereikia bijoti sankabos. jinai reikalauja priežiūros (važiuojant duobėm), bet, iš principo, yra patvari ir, kas svarbiausia, komfortiška ir patikima. Katalizatorių šalinti iškart nieko nelaukiant.
Pilnas atsiliepimas...
2020-07-08
Nebeliko patikimo merso tradicijos.
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Patikimas variklis, dizainas
Salono kokybe, ypac porankio, el problemos, avangarde pakaba kietoka, ne manevringa
Manoji buvo e270 2003m avangarde, vaziavo kietokai, pakaba kaip supratau sport ir 2.7 dirba kaip traktorius, bei nelabai ir traukia. Turejau problemu su raktu, uzvedimo sistema esl berods vadinasi, del to negalejau uzvest, vairo rite teko keist, kiek zinau cia ju problema, kapoto daviklis grybaudavo, per panorama kazkur vandeni praleisdavo, parktronikus teko remontuot, sam moduli keist, po to kartais uzgesdavo tiesiog vaziuojant, bet to ir tikejausi tai kuro siurblys, dar buvo keleta dalyku, bet neprisimenu. Pirkau uz 3.700, investavau apie 700~eur po dvieju menesiu kai nusipirkau ir tai ne viska sutvarkiau, pavazinejau dar puse metu ir pardaviau ji uz 3650 su keleta defektu..Neprilipo man ji
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį Ford Fusion
2012 - 2020
Vidutinis automobilio įvertinimas
2020-07-08
Konfortiškas automobilis
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
daug komforto įrangos, gražiai atrodo
mažoka bagažinė, bet pačio pasikraunančio hibrido bagažinė didesnė negu pakraunamo laidu.
Labai stabilus vairas, gan minkštas važiavimas. Gražiai atrodo tiek iš išorės tiek iš vidaus. Iš JAV automobilis turi daug komforto įrangos. Vidutinės kuro sąnaudos 4.7 litro nepakraunamo hibrido. Nežinau
Pilnas atsiliepimas...
2020-07-08
Irankiu deze, diagnostikos iranga ir jus pasieksit keliones tiksla
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Kol neremontuoji komfortiska
Labai daug
Sveiki, noriu pasidalinti, pries 1,5m isigijau w211 su v6 dyzeliu, pries tai nepasidomejau.. Taigi teko keisti varikli atsiejo virs 2000€, taciau tuom problemos nesibaige, prasidejo problemos su tepalo ausintuvu ir ttl.. Vairo kolonele teko keist, klima, spidometras prastai sviete nuo pat pradziu, bet jo nelieciau tai man tikrai netrukde po tokiu remontu, pries tai buves savininkas sake, jog tvarke kazkoki valdymo bloka esanti bagazinej, taciau man teko tai tvarkyti ir vel, taip pat ir generatoriu, dar buvo keleta smulkmeneliu, bet nesiplesiu, manau isvada aiski, nusipirkau lavona, su grazia isore.. Nepykit, bet nerekomenduoju.
Pilnas atsiliepimas...
2020-07-07
Ackarikas
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Gana minkstas, kuro sanaudos
Detaliu kainos, valdomumas
Taigi teko susidurti su siuo ackariku, o jei tiksliau MB E320CDI, rida buvo apie 320k kai pirkau kiek pamenu, pirmus metus nieko neremontavau, o poto prasidejo.. sam blokai, generatorius, davikliai po kapotu, pneuma tvarkyk netvarkes, vistiek vel teks remontuot, prie viso to deze pradejo puliuot, automobili buvau pradejes remontuot, taciau nusprendziau parduot kaip su defektais uz pigesne kaina, nes remonto kainos tikrai isgasdino. Bendrai auto gana minkstas, taciau valdomumo jokio, isvis nulis emociju, dizainas man visai patinka. Nezinau ar man tiesiog taip nepasiseke su ja, ar su jom istikruju visom tiek bedu, taciau pagaliau pardaviau.
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį BMW 5 klasė
2003 - 2010
Vidutinis automobilio įvertinimas
2020-07-07
2006 530D Nemirštantis dizainas
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Įtin stabilus įvairiom sąlygom, komfortiškas, patikimas, dizainas
Mano komplektacijoje nebuvo puodelių laikiklių priekyje
Įsigijau ši auto prieš 4 metus, rida buvo tikra ir nesukta 312000km, ilgai dvejojau nes rida atrodo lyg ir nemaža, bet tuo pačiu logiškai mąstant niekas nemarinuoja ir nelaiko 3.0d, jie patvarūs, kantrūs ir idealiai sukurti ilgoms distancijoms. Tad nesvajokit, kad radot jį su rida 220k km ant skydelio, o realiai bus 500-600k km. Per visą laikotarpį keičiau tepalus, filtrus, išprogramavom dpf, diskai, kalades, is elektronikos buvo įsivėlus viena klaida tai airbag, išprogramavo diržo sagtį berods ir viskas susitvarke ir daugiau jokių bėdų neturėjau!! Labai patenkintas auto! Prieš tai turėjau w211 jis kiek minkštesnis, patikimumas labai panašus, ten taip pat degė airbag klaida, bei turėjau problemų su galiniu sam bloku, toliau viskas ok, mersas irgi geras, bet bmw man labiau patinka tiek iš dizaino pusės, tiek iš dinamiškumo ir komfort sėdynių, kurios yra tiesiog pasaka ir kiek žinau niekas iš kitų gamintojų tokių krėslų neturi!
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį Skoda Scala
2019 - dabar
Vidutinis automobilio įvertinimas
2020-07-06
Patobulintas, tačiau hierarchiškai vis dar "Rapid" modelis
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Patogu ant galinės automobilio sėdynės (ilgas atloštas suolelis), nemaža bagažinė, rankinis stovėjimo stabdis, vis dar likusios analoginės temperatūros valdymo rankenėlės, nedidelė masė (
Prastoka interjero surinkimo kokybė, girgždančios/traškančios durelių rankenos ir centrinė konsolė, garsiai traškanti valytuvų relė, prastai veikiantis lietaus jutiklis, didokas apsisukimo radiusas, ilgokos pavaros
2018 m. pastebėjus pirmąsias kėbulo rūdis ant mano 2008 m. laidos antros kartos (1Z) Octavijos, nutariau pradėti dairytis naujo VAG grupės automobilio. Pradžioje rinkausi tarp 7 kartos Golfo ir 3 kartos Octavijos. Abu modeliai jau buvo gan atsibodę, vienaip ar kitaip ne kartą išbandyti, norėjosi kažko šviežio, tad kaip tik tuo metu atsiradus pirmiesiems naujo Škodos hečbeko teaseriams, nutariau palaukti, ką pasiūlys Škoda. 2018 m gruodį oficialiai pristačius Scalą, žmonės tikėjosi naujojo Rapid. Tačiau Škoda, pateikdama naują modelio vardą, naują gan dailų dizainą, geresnes salono medžiagas ir MQB A0 platformos nešamas technologijas, aiškiai stengėsi atsiriboti nuo Rapid modelio. Aiškus atsiribojimas nuo Rapid matėsi ir kainoraštyje - už tą pačią kainą (atsižvelgus į nuolaidas) tuo metu buvo galima įsigyti į gamybos pabaigą einančią Octaviją. Visgi naujo modelio šarmas ir didelio automobilio poreikio nebuvimas nugalėjo. Savo Scalą eksploatuoju jau 9 mėnesius. Kadangi automobilį patinka valdyti pačiam, pasirinkau Style variantą su 1.5 TSI ir mechanine pavarų dėže. Važinėju nedaug, praktiškai tik maršrutu darbas/namai, tad kol kas nuvažiavau tik 7000 km. Įspūdžiai gan dviprasmiški ir kuo toliau, tuo labiau jaučiu vadinamąjį "buyer's remorse". Ypač po to, kai išbandžiau naujos kartos (A8) Octaviją. Iš vienos pusės - Scala kasdien džiugina savo išvaizda, o 1.5 TSI variklis, persėdus iš senojo 1.9 TDI PD, stebina savo tyliu darbu ir nebloga dinamika (visgi dyzelinio variklio sukimo momento ir PD variklių jautrumo į akseleratoių pasiilgstu). Tačiau, kaip sakoma, velnias detalėse. O tos mažos detalės kasdien primena, kad vienaip ar kitaip, Scala hierarchiškai vis dar yra Rapid įpėdinis, komforto ir kokybės atžvilgiu Octavijos lygio nesiekiantis automobilis. Kasdieną, įlipant ir išlipant iš automobilio apie tai primena traškančios ir girgždančios durų rankenų plastmasės, per kelio nelygumus važiuojant pradedančios braškėti centrinio ekrano ir dekoratyvinės plastmasės. Lyjant lietui, apie kiekvieną valytuvų brūkštelėjimą jums kaip Ladoje jus informuos garsiai traškanti relė, o apie automatinio valytuvų režimo naudojimą galite pamiršti - net ir lyjant nestipriai, mieste priekinis stiklas spėja pilnai pasidengti vandeniu iki nullinio matomumo ir tik po kelių sekundžių įsijungia valytuvai. Taip pat valytuvai ant priekinio stiklo vairuotojo pusėje palieka labai didelę paraštę - tai ypač nervina, kai drebia šlapdriba ir valytuvai suplaka sniego kalną. Taip pat siųlyčiau atkreipti dėmesį, kad galinių ratų posparnių priekinė dalis prastai priglunda prie rato arkos - po posparniu lengvai patenka ir kaupiasi purvas. Apie hierarchiją išduoda ir tokie smulkūs, iš A0 platformos paveldėti dalykai, kaip plastmasinės kairės kojos atramos nebuvimas (jos vietoje stora, tanki kiliminė danga, kuri ilgainiui užsiteršia purvu ir smulkiais akmenukais, kurių pilnai išvalyti neįmanoma), "slidžių" angos nebuvimas galinėse sėdynėse, kuris kartais praverčia nenulenkiant galinės sėdynės gabenant ilgesnius daiktus, kliminės dangos nebuvimu durų kišenėse ir pan. Prie neigiamų emocijų prisideda ir paties padarytos klaidos komplektuojant automobilį. Elektra šildomas stiklas žiemą yra labai geras dalykas, tačiau ne tada, kai jis senovinės technologijos - su per visą stiklą integruotais laideliais. Jokiu būdu nepatariu užsisakinėti šio malonumo, nebent norite, jog saulėtomis dienomis ir naktį pasijustumėte taip, tarsi sirgtumėte katarakta. Ko gero keisiu stiklą standartiniu variantu. Tuo tarpu Superb, Kodiaq ir naujame Octavia (A8) modelyje stiklas šildomas su integruota metalo plėvele - neturėdami jokio vizualinio diskomforto žiemą be grandiklio greitai atsidirpdysite stiklą, o vasarą metalinė plėvelė dalinai atspindės saulės IR spektro dalį - saulė lėčiau prikaitins automobilį. Win win. Taip pat pražiopsojau, kad jeigu neužsisakinėsite juodo stogo apmušimo arba stiklinio stogo, standartinė šviesi stogo apdaila bus aptraukta ne audiniu, o pagaminta iš savotiško popieriaus/veltinio - bet koks neatsargus prisilietimas ar ištepimas ant tokios medžiagos lieka visam laikui, o bandymas valyti tokią medžiagą sugadina/sutrina stogą dar labiau. Jeigu neužsisakinėsite dekoratyvinės salono iliuminacijos LED juostele, komplektacijoje nebus kojų apšvietimo. Gal ir gerai - nereiks žiūrėti į purvo ir akmenų pilną kairės kojos kiliminę atramą. Kalbant apie vairavimą, automobilio pakaba gan komfortiška, tačiau kasdien nervina tai, kad, nors Scala'os ratų bazė yra trumpesnė už Octavijos, jos apsisukimo diametras yra apie 30 cm didesnis. Ir nors tai atrodo nedaug, tačiau praktiškai tai jaučiasi, ypač kai tenka statmenai parkuotis arba išvažiuoti iš ankštos vietos. Taip pat mechaninės pavarų dėžės (MQ250) pirmosios dvi pavaros jungiasi su pasipriešinimu (tinka žodis "notchy") - papuolus į kamštį ilgainiui tikrai pradeda nervinti. Galbūt tai ridos klausimas, kada pralaisvės. Nauja mechaninė VAG'o dėžė MQ281 daug smagesnė - pirmos pavaros man pasirodė trumpesnės, jungiasi labai lengvai, be pasipriešinimo. Nenoriu sudaryti įspūdį, kad tai blogas automobilis - visumoje, blaiviai vertinant, taip tikrai nėra. Tačiau, jeigu esate smulkmeniškas/-a kaip ir aš ir jeigu leidžia biudžetas, siūlyčiau vietoje Scalos geriau rinktis Octaviją. Net ir važiuojant lygiu keliu, garsiai barškėjo analoginis prietaisų skydelis. Pagal garantiją dėl to servise apsilankyti teko 2 kartus. Abu kartus nesėkmingai - po kelių dienų barškesys grįždavo. Greičiau pralėkus Vilniaus senamiesčio trinkelėmis grįstomis gatvėmis, problema išsisprendė. Nemalonus bonusas - servisas, baigęs prietaisų skydelio permontavimą, sugalvojo pavalyti savo pirštų antspaudus ir dulkes ir kapitaliai subraižė jo skaidrų plastiką. Pažiūrėjus prieš saulę, net ant mano 10 metų senumo octavijos taip blogai nebuvo. Bandyti kažką įrodyti beprasmiška. Skaitmeninis prietaisų skydelis čia turi privalumą - ekrano taip paprastai nesubraižysi. Net ir važiuojant lygiu keliu, keistus poškėjimo garsus skleidė statramstis. Vėl apsilankymas servise - šįkart sutvarkė iš pirmo karto, garsas dingo. Bonusas - dabar statramtis šiek tiek atsiknojęs, o puikusis veltinis stogas toje vietoje sutrintas. You win some, you lose some. Buvo sugedusi automatinė pagalbos iškvietimo sistema (eCall) - automobilis pats nuolatos skambinėdavo pagalbos tarnyboms. Sutvarkė pagal garantiją. Giržda priekinės pakabos sailentblokai (ta pačia liga serga Octavia). Kaip ir su visais naujais automobiliais, per pirmuosius metus prarasite 20 - 25 % automobilio vertės. Pačiupinėti, paspaudinėti interjero plastmases, durų rankenas. Palyginti medžiagų ir surinkimo kokybę su Octavia ir Superb. Neužsakinėti elektra (laideliais) šildomo priekinio stiklo. Neverta užsakinėti papildomos garso sistemos. Nepamiršti užsakyti salono iliuminacijos. Jeigu pirmenybę teikiate komfortui ir minimaliam padangų triukšmui, nepirkite didesnių nei R16 ratlankių. Esant finansinėms galimybėms siūlyčiau geriau pirkti naują Octavią (A8) arba praeitą A7 modelį.
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį BMW 5 klasė
2003 - 2010
Vidutinis automobilio įvertinimas
2020-07-06
BMW E60 530D
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Per nuolatinius gedimus pliusų nepastebėjau.
Visas automobilis didelis minusas.
Salono kokybė tragiška, visas automobilis pagamintas iš pigaus plastiko. Kitaip tariant BMW yra gražiai įpakuotas plastikinis šlamštas. BMW koncernas visiškai negerbia jų gaminamų automobilių vairuotojų. Automobilis nuolat gedo. Bent 3-5 kartus per metus teko naudotis draudimo paslaugomis, kad parvežtų nevažiuojantį automobilį. Per 3 metus teko remontuot viską: variklį, greičių dėžę, važiuoklę, pakabą, vairo mechanizmą, o apie elektronikos gedimus net nekalbu... Didžiulis stresas ryte užkurt automobilį, nes nežinai ko tikėtis... Didelė tikimybė, kad net nenuvažiuosi į darbą. Venkit šio automobilio kaip maro. Patariu nepirkti šio automobilio, nebent visiškai negerbiat savo laiko uždirbant pinigus. Jeigu Jūsų gyvenimo tikslas vairuot seną, nuolat gendantį, plastikinį automobilį kuris ištisai genda- pirmyn pirkite BMW E60.
Pilnas atsiliepimas...
 
1...567891011...352

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti virš 5000 skelbimų, virš 7000 atsiliepimų apie automobilius bei virš 1600 automobilių anketų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2020

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk CVkodas.lt