Markės
Dovanojame autorėmelius, marškinėlius ir rankšluosčiusRašykite atsiliepimus, patarkite ieškantiems automobilio, o mes jums dovanosime dovanas! Plačiau

Atsiliepimai (8662)

Daugiau apie automobilį Citroen C5 X
2021 - dabar
Vidutinis automobilio įvertinimas
Justas | 2024-06-12

CITROËN C5 X PURETECH 180 AT8 SHINE

Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Komfortas, dizainas, minkšta pakaba, pakankamai erdvės keliaujant su šeima, kokybiškas salonas.
Kol kas nepastebėjau
Puikus automobilis, pravažiavom su žmona apie 10 tūkts. km. Erdvus, gabaritai nemaži, bet važiuojant sunkumo nesijaučia. Pakaba dirba švelniai, tyliai. Tikrai komfortiškas, stilingas, atkreipiantis dėmesį automobilis savo klasėje pagal savo pinigus. Nusiskundimų neturiu kol kas jokių.
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį Audi A3
2012 - 2020
Vidutinis automobilio įvertinimas
Dainius | 2024-06-11

Patikimas

Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Pliusų daug
Silpnoka garso izoliacija gale.
Audi a3 2013 2.0 TDI 148hp. Geras, greitas, stabilus, patikimas automobilis. Padariau remap 1 stage, tai traukos tikrai labai pakankamai. Per keturis metus nuvažiavau 100k km. Keisti diržai, tepalai ir padangos. Daugiau nieko keisti nereikėjo. Keičiant tepalus, kas 10k km, visada masina patikrinama, bet jokių kol kas gedimų ar trūkumų neatsirado. Didžiausias minusas, tai triuksmas nuo galinių ratų. Rekomenduociau tokį auto 100 procentų.
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį Skoda Octavia
2020 - dabar
Vidutinis automobilio įvertinimas
2024-06-11

Nauja skoda 2024m benzinas elektra...

Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Nera
6
Didelis sudas palyginus su paskutiniu dizel modeliu...kieta kaip vezimas,pedalu aukstis neivertintas del to ilgoj kelionej skauda uzversta peda,automatine deze tai mums mirtingiems nesuprasti...pedala st.paleidi nejuda...prisilieti ...soka kaip pasibaides arklys,liniju asistentas labiau uzknisantis nei padedantis nes mato net slapias vezias ir prymygtinai bando kaip arklys isiterpti linguodamas visa masina 140km/h greiciu...galima isjungti iki pirmo perkurimo...ir vel irvel ir vel...isjungimai galimi tik uzvedus kiek viena karta turi visus isjungti kas erzina o ne atvirksciai ijungti kas reikalinga,parktronikas soka stabdyti prie kiekvienos zoles...(parkuojantis dirzas nebutinas pagal KET...bet lupa taip kad stikla sudauzys...jis smilga pamates...valytuvai automatiniai 1 pad. veikia tik kol neuzgesinsi masinos uzgesinai...atejei uzsivedei po lietaus ....nedirba automatinis lietaus valiklis...perjungi...veikia iki kol neuzgesinsi....
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį Volkswagen Touareg
2018 - dabar
Vidutinis automobilio įvertinimas
VWT | 2024-06-10

Volkswagen Touareg

Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Valdymas, pakaba, garso izoliacija, solidus dizainas, geros degalų sąnaudos, labai geras pravažumas
Kaina
Labai patogus, diskretiško dizaino, puikios ergonomikos ir ramaus, neagresyvaus, rimto įvaizdžio automobilis. Itin mažos degalų sąnaudos, ypač atsižvelgiant į nemažus gabaritus ir gerą variklio dinamiką. Dėl pneumatinės pakabos ir labai gero elektroninių asistentų suderinimo, automobilio gebėjimas važiuoti bekele man pasirodė daug geresnis nei tikėjausi. Tai didelis privalumas lyginant su konkurentais. Puikus kelio apšvietimas su LED priekiniais žibintais, labai patogus automatinis tolimųjų šviesų režimas. Šildomas priekinis stiklas irgi labai naudingas žiemą. Oda ant sėdynių ir vairo atrodo kokybiškai po daugiau nei trijų metų kasdieninio naudojimo skirtingai nei kai kuriuose kituose automobiliuose, kurie turi stereotipinį premium automobilių įvaizdį. Rekomenduoju
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį Toyota Camry
2001 - 2006
Vidutinis automobilio įvertinimas
Ignas | 2024-06-09

Toyota Camry 2004 2.4

Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Patikimumas, ilgaamžiškumas, kokybė, ekonomiškumas.
Garso izoliacija, medžiagų kokybė, atsparumas korozijai, dalių prieinamumas ir pasirinkimas.
Toyota Camry eksploatavau penkis metus ir su liūdesiu pardaviau Kazachstano Respublikos piliečiams. Tai buvo itin patikimas, ilgaamžis, kokybiškas automobilis, kuris niekada nepavedė, tačiau atsiradus korozijai, buvo nuspręsta jį parduoti. Neabejoju, kad Kazachstano Respublikoje jį susitvarkę, su šiuo automobiliu važiuos dar ilgai. Tai toks automobilis, kuriame investuota išimtinai į techninę kokybę, ilgaamžiškumą, o ne į blizgučius, dizainą ar kokį tais mandrumą. Automobilis kuro vartoja 11-12 benzino, 13-15 dujų / 100 km. Iš pirmo žvilgsnio atrodo daug, tačiau reikia įvertinti, kad tai senas, didelis automobilis, turintis 4 bėgių automatinę greičių dėžę ir 2.4 kubatūros variklį, todėl laikau, kad jis yra ekonomiškas. Važiavimas su šiuo automobiliu orientuotas visiškai į komfortą, jokio sportiškumo nėra ir nereikia tikėtis, tačiau dėl ilgos ir plačios ratų bazės, nepriklausomos McPherson'o pakabos, yra stabilus. Nors automobilį vertinu 100 procentų teigiamai, tačiau reikia apžvelgti ir trūkumus. Pagrindiniai trūkumai lyginant su vokiškais konkurentais tai yra vidutinė garso izoliacija, medžiagų kokybė, komplektacijos lygis, taip pat atsparumas korozijai. Kita galima bėda ilgainiui, tai atsarginių dalių prieinamumas ir pasirinkimas. Dauguma dalių galima užsakyti japoniškų automobilių dalimis prekiaujančiose bendrovėse, tačiau dalių gali tekti palaukti. Situacija taiso tai, kad automobilis 80 procentų į servisą važiuoja techniniams aptarnavimams, kaip minėta, specifiniai gedimai itin reti. Automobilį eksploatavau 5 metus ir galima teigti pareikalavo mažai išlaidų, veikė visada ir su gedimais susiduriama itin retai. Nuvertėjimas nedidelis, nes automobilis dėl savo amžiaus jau nėra brangus, tačiau kadangi automobilis yra mėgstamas rytų šalių pirkėjų, kainos išsilaiko 2000-3000 ribose. Varikliai - 2.4 su grandine arba 3.0 su diržu. Tik benzininiai. Apžvalgose rekomenduojama rinktis 2.4 variklį. Tokį variklį turėjau ir aš, niekada nepavedė ir jokių problemų neturėjau. Abu varikliai gerai veikia su dujomis. Apžvalgose taip pat nurodoma, kad didelio skirtumo tarp 2.4 ir 3.0 ekonomiškumo atžvilgiu nėra. Transmisija - 5 bėgių mechaninė arba 4 bėgių automatinė. Abi dėžės patikimos ir ilgaamžės. Nors automatas yra 4 bėgių, tačiau bėgiai yra ilgi ir diskomforto važiuojant didesniu greičiu nėra. Važiuoklė ir elektronika - nesusidūriau su problemomis. Važiuoklėje tik einamieji dalykai, su elektronika neturėjau nė vienos bėdos per visus metus. Kėbulas - atkreipti dėmesį į dugną, durų apačių kantus, galima korozija priekinio stiklo viršuje.
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį Opel Insignia
2008 - 2017
Vidutinis automobilio įvertinimas
Mantas | 2024-06-07

Opel insignia 2.0cdti 118kw.

Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Žemiau
Žemiau ir komentare
Važinėjau 6 metus. Buvau labai patenkintas komfortu ir ergonomika. Viskas labai patogu salone, atrodo, kad sėdi prabangiame automobilyje :) Vietos daug universalas. Bagažinė talpi. 2.0cdti 118kw. Variklis gan ekonomiškas BET. Turi problemą su tepalo slėgiu. Man nusipirkus teko daryti kapitalinį, nes jau buvo indėklai pasidėvėję. Pasikeičiau tepalo siurblį tuo pačiu, ką daryti yra būtina. Problema yra karteryje toks žiedelis guminis. Jis per laiką sukietėja ir nebesukelia spaudimo, ko pasekoje variklis eina velniop. Turiu daug pažįstamų kurie labai privargo su šiais automobiliais, kai dar nelabai kas žinojo kame bėda. Būtinai kas antrą arbą trečią tepalų keitimą pasikeisti ir tą žiedelį karteryje. Kiek girdėjau dabar perdaro tą tepalo paėmimą, pritaiko nuo kitos mašinos ir problemą taip išsprendžia. Kai nupirkau automatinėje dėžėje trūko 5ltr tepalo.... Utenoj perekūpai apgavo. Bet pakeitus tepalus, pripylus reikiamą normą ir padarius adaptaciją dėžė veikė visus 6 metus :) jos dabar gan pigios. Mažai ką teko remontuoti. Pasitikrinti tepalo spaudimą prieš perkant. Žiūrėti ar nemeta klaidos "Oil pressure low"
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį BMW 5 klasė
2003 - 2010
Vidutinis automobilio įvertinimas
j23 | 2024-06-06

e60

Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Nera visiskai
nekokibiskos dalys
Daug ivairiu nepataisomu dalyku.Tepalai bega pro visur .Priekine pakaba gali buti po remonto bet vistiek kazkas bilda .Pliusinis laidas labai pavojingas gali sudegti masina.Kuro sanaudos rodo neteisingai.Kuro purkstukai kas liecia dyzelini varianta nieko gero .Starteris tvarkytas 2 kartus.Automatine deze niekam tikus.Mehanine taip pat smagratis ilgai nelaiko .Kieta pakaba net stipriai.Sedint vairuotojo vietoj mazoka vietos kairei rankai jos tiesiog ner kur padeti ilgesniai kelionei .matyt del to pakeite apmusalus duru nuo 2007 metu.nors vistiek problemos neissprende.Sunkus vairas .Skriemulis greit susidevi .kainuoja originalas labai brangiai.Valytuvu mehanizmas veikia nekorektiskai.Automobilio raktas greit nuseda baterija nebelaiko rysio su masina atsirisa.akumuliatorius nors ir naujas po metu jau prasosi pakraunamas.Tepalo lygio neiseina paziuret visada roso netaisingai nei ryte nei bet kada kazkas neitiketino. Oro filtra pakeist reikia puse varyklio skyriaus isardyt .Oro srauto matuoklis del riebaus misinio nelaiko. keitas 4 kartus po 100 eur.Kuro filtras po dugnu stovi pakeist sudetinga.Dalys brangios kokybes nerasta.Pinigu ismetimas malonumo vairuojant tikrai nera. brangus eksplotavimas diagnostika
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį Skoda Yeti
2009 - 2017
Vidutinis automobilio įvertinimas
Laurynas | 2024-06-06

2.0TDI 2011metų 81kW

Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Dinamiškas
Prastos interjero medžiagos
Labai patenkinti tarnavimu automobilio. 2.0TDI 81kW yra daugiau nei pakanka miesto sąlygomis važinėti. Rajono keliukuose lygiai taip pat pakanka jėgos aplenkti kitus automobilius. Rida buvus >274k. km. ir pagal automobilio kompiuteri lyg nesukinėta. Tai labai geras varikliukas, jokių skysčių nedegino ir nevartojo. Tik nusipirkus reikėjo pasiremontuoti važiuokle, bet kadangi tai ŠKODA tai remonot kainos tikrai nedidelės. Aišku, po metu pradėjo akis badyti rūdys. Ypatingai duru apačiose... Bet apart rudžių, metai laiko eksplotacijos ir esu labai patenkintas kainos ir kokybės santykių. Pigi eksplotacija, kuro valgo nedaug, patogus kiekvienai dienai naudoti automobilis. Gaila kad škoda nebetesė Yeti gamybos. Mano asmeninė nuomonė tai vienas geriausiai apgalvotu VW grupės Krosoveriu. Maniškis priekiu varomas, pirkau atsižvelgamas į meistrelių komentarus jog škoda 4x4 yra labai prasta sistema ir jei bus užleista tai nebus galu remontams.
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį Honda Insight
2009 - 2014
Vidutinis automobilio įvertinimas
Artūras | 2024-06-05

Labai vidutinis automobilis

Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Aprašiau
Aprašiau
Pirkau 2019 metais su 220k km rida. Iškeičiau į itin pamėgtą, bet visiškai kitokį automobilį – Land Rover Discovery 3 su 4.4 litro varikliu. Savaime suprantama Honda buvo pirkta kaip maksimaliai ekonomiškas automobilis, nes namas pats nepasistatys :) Apie Honda nepasakysiu nieko labai blogo. Mano pasirinkimas pasiteisino – automobilis taupo pinigus ir tai yra stipriausia jo pusė. Ekologijos mokesčio nėra, sąnaudos pigios, važinėjant kokius dešimt kartų po 2 km mieste, taip pat kartą per mėnesį 100-200 km užmiesčio režimu vidutiniškai paima apie 7 L kuro. Man atrodo gerai. Tai savotiškas Toyota Prius ir Honda Accord hibridas :) Toliau. Komforto nėra, nu nėra ir viskas, tavo užpakalis pajus kiekvieną akmenuką. Valdymo savybės labai vidutiniškos, nors su kuo palyginsi. Audio sistemos garsas yra š… Jokios garso izoliacijos, šilumos žiemą salonas taip pat neišlaiko. Kaip ir šalčio vasarą – per karščius klimato sistema veikia visu pajėgumu. Bet iš esmės šildo ir vėsina gerai. Šildomos tik priekinės sėdynės, galiniams keleiviams tenka pakentėti. Patikimumas: kai pirkau rida buvo 220k, pardaviau po 253k km, per tiek laiko pakeičiau galinius amortizatorius (stovėjo dar vis originalūs!) ir priekinį stiklą, kuri suskaldžiau labai nepatogioje vietoje. Tepalai žinoma ir viskas, daugiau jokių problemų ir vargu ar kitas savininkas turės kokių rimtų problemų. Automobilis buvo dažytas – tikrinau dažų storį, be to matėsi skirtingi dažymo atspalviai, bet be rūdžių. Nors vietomis skardos primena aliuminę folgą – toks sprendimas aišku yra vardan svorio mažinimo. Artimųjų šviesų šiame modelyje beveik nėra, tamsoje važiuosit apgraibomis. Pasikeičiau į dvigubai galingesnes lemputes, tapo įmanoma važinėti tamsoje. Bet toli gražu iki normos. Buferį suprojektavo visiškas nemokša – šis kliūna visur, nors pats automobilis ne toks ir žemas. Bet jau buferis... Keli žodžiai apie hibridinę dalį – su ja problemų nebuvo. Mieste dirbdama kartu su start/stop sistema neblogai pataupo kurą, žiemą šaltu oru su mano trumpais paspaudimais sąnaudos gaunasi iki 7,5 litro. Užmiestyje važiuojant 150-200 km atstumus, akumuliatorius pavargsta nuolat palaikyti normalų greitį, belieka tik kuklus 88 AG benzininis variklis. Panašu ir viskas. Apskritai - jei gyvenate vienas ar su žmona, važinėjat normaliais keliais, važiuojate šiek tiek greitkeliu ir nevažinėjate žvyrkeliais, tai automobilį rekomenduoju. Mieste Insight labai geras.
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį Skoda Superb
2015 - 2024
Vidutinis automobilio įvertinimas
Škoda | 2024-06-03

Atrodo geriau, nei važiuoja

Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
.
.
Pirkau naują Lietuvoje 2017m. Buvo po minimalaus atnaujinimo, jau su plačiu ekranu. L&K 2.0 140kw, dyz. Autom. Komplektacija arti pilnos. Nereikėjo 4x, ventiliuojamų sėdynių, stoglangio, daugiau praktiškai viskas yra. 39500€. Tuo metu kaina atrodė jau gana solidi. Taigi apie pliusus. Kadangi neesu sportiško vairavimo mėgėjas, tai kuro sąnaudos tikrai geros. Vasarą apie 5.5, žiemą 6.5. Didmiesčių kamščiuose beveik netenka papulti, bet gyvenu mieste. Salono erdvė tikrai didelė, bagažinė taip pat. Su trimis vaikais viskas telpa išskyrus vaikų kėdutes, bet tris normalias kėdutes nesutalpinsi nei į vieną 5 vietų automobilį. Gale 3 netelpa, todėl viena priekyje, tada gale nėra vietos suaugusiam. Geras dalykas vilkimo "kablys", kurį gali lengvai paslėpti ir kai reikia vėl ištraukti. Centriniame ekrane funkcijos lengvai ir suprantamai valdomos. Vietų viskam pasidėti taip pat pakanka. Daug saugos funkcijų, kaip atstumo palaikymas, automatinis stabdymas, automatinis parkavimas, aklos zonos įspėjimas ir t.t. Pagrindiniai minusai. VAŽIUOKLĖS DARBAS. Pas mane yra su reguliuojama pakaba (gal tiksliau amortizatoriais). Ji turi 4 režimus plius vieną gali sukonfigūruoti pats (teoriškai gali, bet praktiškai tik gali parinkti kelis punktus iš pirmųjų 3jų). Eco, Normal, Comfort, Sport. Rėžimai reguliuoja ne tik pakabos darbą, bet ir kitas kelias funkcijas, pavarų dėžės, vairo, kondicionieriaus ir kt. Ant NORMAL automobilis siūbuoja, linguoja, tai gale sėdintiems gali pasidaryti negera. Plius važiuojant per lėtinimo kalnelius, gali nerdamas nulaužti buferį. Automobilis valdomas sunkiai, toks jausmas, kad turi gaudyti. SPORT režimas geriausias, nes nebesiūbuoja automobilis, vairas tikslesnis, ir tada jautėsi saugiai vairuodamas. (Nežinau, kaip yra su paprastus amortizatorius turinčiomis komplektacijos, bet jei veikia, kaip pas mane ant NORMAL, tai užuojauta). Bet tada "surenki" net ir menkesnius nelygumus. Kadangi garso izoliacija, nors ir su "slopinančiu triukšmą stiklų" paketu, girdisi ir variklis (kurio darbas tikrai garsus) ir padangų triukšmas, plius visi padangų bumsėjimai per kiekvieną nelygumą. Apsisukimo spindulys kaip maršrutinio autobuso, daugiabučio kieme teks atidžiau manevruoti. Net ir tuščioje aikštelėje ar plačiame kelyje norint apsisukti, dažniausiai nepavyks be atbulinės pavaros. Dėl patikimumo, kolkas sunku pasakyti, nuvažiuota apie 165k. Garantinio metu keitė užvedimo mygtuką, galinį dangtį, nes korozija paveikė galinę kamerą. Kaip ir visų dyzelinių auto visos ekologijos sistemos su laiku eina iš rikiuotės, keistas vamzdelis nuo bako iki variklio, ad blue padavimo kažkokiame mazge. . Pažymėjau, kad rekomenduoju, bet su sąlygomis, kurias parašiau. Jei būtų tokia važiuoklė naujame automobilyje, tikrai nepirkčiau. Visa kita galima pakęsti.
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį Hyundai i40
2009 - 2016
Vidutinis automobilio įvertinimas
Romas | 2024-06-02

2L automatas, modifikacija su 150 AG

Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Valdymas, dinamika, išvaizda
Žemas dugnas
Turiu dvejus metus, geras patogus automobilis, niekada manęs nenuvylė. Versija su 150 AG veikia kaip priklauso, labai nustebau, kad automobilis jaučiasi labai gyvas kelyje. Galima pastebėti minusų - žiema šiai mašinai nėra itin malonus metų laikas, automobilio dugnas žemai – lengvai siekia važiuojant per pusnis, o ir automobilis nėra labai atsparus korozijai. Perkantiems siūlau labai gerai patikrint ratų arkas ir dugną. Blizgios detalės interjere kitas erzinantis dalykas, vienas prisilietimas ir teks naujai blizginti. O daugiau vargu ar galima ką nors blogo pasakyti - salonas didžiulis, bagažinė tiesiog didžiulė. Detalės nebrangios, perku aišku ne originalias, tačiau kokybiškas. Vidutines sanaudos po pilno degalų užpildymo rodo apie 8.3, tada pasiekia 9.5 l/100 km. O kai nori smagiau pasivažinėti pasiekia 11-13 litrų. Užtai įranga puiki – už tokius pinigus prikimšta tiek įrangos, kad nei vienas europietiškas ir japoniškas automobilis jam neprilygs.
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį BMW 5 klasė
2017 - 2024
Vidutinis automobilio įvertinimas
BigB | 2024-06-01

520d modifikacija su 190 AG

Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Patikimumas, kuro sąnaudos ir valdymas
Išlaikymo kaina ir nupirkimo kaina, žema prošvaisa, ilga bazė, bagažinė kogero mažesnė nei konkurentų
Automobilis fantastiškas ant gero kelio, puikiai laikosi posūkiuose, galima važiuoti beveik kaip sportiniu automobiliu nepaisant didelio penktuko svorio. Bet žiemą jei teks važinėti daugiabučių kiemuose, tai bus problemų ypač jei nepratę vairuoti didelio galu varomo automobilio. Bet apskritai ant gero kelio tai geriausias automobilis kiekvienai dienai, degalų sąnaudos, dinamika, pavarų dežės pavarų perjungimo sklandumas puikūs. Labai erdvus interjeras, patogios sėdynės, visi sėdynių išlenkimai, viskas apgalvota ilgoms ir patogioms kelionėms. Automobilis žinoma puikiai įveikia posūkius, nesu turėjęs geriau valdomo sedano, gal net nesu važiavęs su geriau valdomu tokio dydžio automobiliu. Prietaisų skydelyje nėra nieko nereikalingo, suprojektuotas lakoniškai, bet prabangiai ir stilingai. Taip, automobiliui reikia priežiūros, kuri tapo be galo brangi, pamirškite senus gerus laikus kuomet automobiliui pirkdavote tik originalias dalis ir remontavot atsovybėje. Už viską tenka susimokėti. Žodžiu automobilis modernus, dinamiškas, estetiškas dizainas, su M apdaila negalėsit nuo jo atitraukti akių, geriausias iš geriausių.
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį Mazda CX-30
2019 - dabar
Vidutinis automobilio įvertinimas
Domis | 2024-05-29

Mazdulė CX-30

Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
GRAŽUS + LABAI DAUG PAGALBINIŲ FUNKCIJŲ
Akumuliatorius turėtų būti gelinis, arba nupirkus pasikeisti iškarto. Bus bėdų
MAZDA CX30 Atrodo kaip Ferraris. Žiauriai graži mašina todėl ir pirkau net nebandęs. Buvo coronos visokios ir panašiai. Mašina važuoja labai gerai, telpi į mažus tarpelius prie mokyklos. Kamera gale super HD kokybė, isijungus atbula pavara iškarto net iš toliau jei važuoja praneša. Projekcija super rodo net navigaciją. Minusas būtų kietoka. Kartais išsikrauna akumas mažais atstumais reikia išjunginėti start stop. Daugiau minūsų nebūtų. Pagal saugumą savo klasėje numeris 1. Tas mums irgi buvo svarbu perkant. Automatiškai patamsejantys veidrodėliai kai iš galo šviečia. lietaus daviklis. Aklos zonos. Viskas yra realiai bazinėje komplektacijoje. Labai smagus geras auto. Žinoma vyšninė spalva yra pati geriausia kitos net nežiūrėkite. Panelė prekinė yra iš odos tad vasara kai buna 35 laipsniai jokio plasmasės kvapo labai džiugu. Minusas dar būtų prie pavaros apdailos medžiaga tokia kaip permatoma plasmasė labai braižosi ( galėjo oda padaryti). Apsisukimo kampas geras. antikorozija reiktu pasidaryti krowneshop berods tik 200eur. Pirk naują :)
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį Skoda Octavia
2020 - dabar
Vidutinis automobilio įvertinimas
Daiva | 2024-05-29

Puikus automobilis šeimai

Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Man svarbiausi privalumai - saugumas, degalų sąnaudos, bagažinė, išorės ir vidaus dizainas
Kaina nemaža, dinamika ir pravažumas nieko nesužavės
Gražus išorėje ir patogus viduje. Automobilio interjeras „Style Plus“ yra tiesiog fantastiškas, labai malonus ir gerai apgalvotas. Likau labai patenkinta šviesomis, kurios ir puikiai apšviečia kelią ir neakina priešais atvažiuojančių. Degalų sąnaudos mieste pasirodė siekia 7-9 litrus 100 km, užmiestyje - 5-6 litrai. Manau tai labai labai gerai. Verta paminėti ir svarbiausius privalumus, kuriuos gausite nepriklausomai nuo versijos – itin erdvi bagažinė, kuri kartu su “Simply Clever” sprendimais leidžia optimaliai susidėti visus daiktus. Tiesa pas mane universalas. Minusas tas, kad automobilis su šiuo varikliu nėra pats dinamiškiausias, bet vėlgi viskas priklauso nuo to ką norima iš automobilio. Vertinant jį kaip šeimos automobilį dinamikos turėtų pakakti. Gaila, kad mano versija neturi visų varančiųjų ratų. Žinoma su automobiliu į gamtą išvažiuoti galima, bet į apsnigtą sodybą nenuvažiuosite. Vėlgi ar tai minusas priklauso nuo to, kokiam tikslui automobilis bus naudojamas. Apskritai esu labai patenkinta automobiliu – suteikia ne tik patikimo automobilio, bet ir itin komfortiško automobilio įspūdį.
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį Dodge Durango
2010 - dabar
Vidutinis automobilio įvertinimas
Donatas | 2024-05-28

Puikus auto

Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Pakankamai ekonomiškas, išskirtinis,erdvus.
Galėtų būti geresnis matomumas iš salono
Teko važinėti praktiškai su visais lietuvaičių pamėgtais “vokietukais”, paskutinysis 2015 X3 3.5i,tai galiu pasakyti Durango 5.7 hemi,niekuo nenusileidžia. Komfortas, net ir su R21 padangomis pakankamas, kuro sanaudos užmiestyje važiuojant iki 100 km/h 9/10 ltr benzo, dujų 12-13. Mieste 15-16benzo dujų iki 20ltr. Traukos tikrai užtenka, garsas malonus, puikiai tinka tolimoms kelionėms su šeima.
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį Mercedes-Benz 190
1982 - 1993
Vidutinis automobilio įvertinimas
Roman | 2024-05-26

Mercedes 190 W201 su 2 L varikliu

Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Patikimas, gerai valdomas, senoviškas komfortas, gražus dizainas, patikimas variklis, greičių dėžė, paprastas ir pigus remontas
Mažas viduj, maža bagažinė, rūdys
Labai patenkintas, kad tokį nusipirkau kažkada kai dar kainos buvo mažos, dabar jau subrangę ypač variantai su dviejų litrų varikliu. Labai patinka važiuoklė, tai yra gana paprasta pakaba, kuri veikia puikiai, o remontas nebrangus. Variklis ir greičių dėžė patikimi, net po šitiek metų ir po 5 metų kol aš juo pavažinėju. Puikiai vedasi ir veikia net ir po ilgo nenaudojimo. Pakeičiu tepalus, prižiūriu visus skysčius ir tiek. Patinka interjeras, labai patogus, mažas ir jaukus, oldscoolinis. Pagrindinis dalykas yra prižiūrėti kėbulą ir užsidėti kietus ratus :) Automobilis nenuvylė, vienintelis dalykas, kurį turiu sekti ir neužleisti tai probleminiai slenksčiai, domkrato pakėlimo vietos ir stakanai, kurie pas mane pradėjo rūdyti. Na ko norėti iš 1988 metų automobilio. Svarbiausia, kad vedasi, važiuoja be problemu, apskritai fainas automobilis vasarai, žiemų jam geriau nematyti.
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį Jaguar XJ
2009 - 2019
Vidutinis automobilio įvertinimas
Šilas | 2024-05-23

Jaguar XJ eksploatavimo patirtis

Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Žiūrėkite apžvalgą
Žiūrėkite apžvalgą
2014 metų gamybos Jaguar XJ įsigijau dar 2019 metų gegužę, kurio rida tuo metu buvo vos 21 tūkstančiai. Esu tik antrasis automobilio savininkas. Praėjo nemažai metų, dabar gaunas jau 5 metai kai karts nuo karto važinėju šiuo automobiliu, dabar odometras rodo nuvažiuotų 50 tūkstančių, taigi nusprendžiau pasidalinti savo patirtimi. Beje, rinkoje pastebėjau šitie Jagurai yra labai neblogų būklių skirtingai nei kitų markių premium automobiliai, dažnas yra su maža rida, aiškia istorija ir tikrai geros būklės. Kai ieškojau visi XJ, kuriuos peržiūrėjau buvo labai padorūs. Išsirinkti nebuvo sudėtinga. Automobilis solidus - su visais varomaisiais ratais, 340 Ag galios, su standartine ratų baze, aukščiausios kokybės premium įranga, tik be durų pritraukimo ir medinio vairo. Neturiu kantrybės viską sutalpinti į vieną apžvalgą iš karto, tai parašysiu apie pagrindinius pliusus ir minusus. Privalumai: automobilis išskirtinės gražios išvaizdos. Tvirtas ir raumeningas kėbulas iškarto išsiskiria iš visų premium automobilių. Visiems mano draugams ir pažįstamiems automobilis labai patinka, kaip 100 eurų banknotas :) Prabangus interjeras: oda, natūralus medis, normalus metalinis chromas – visa tai žavi kiekvieną kartą kai sėdu į XJ. Nemažai metų praėjo kai turiu automobilį, bet vis dar stovėdamas kamštyje žaviuosi interjeru. Puikus valdymas tiek ant sauso asfalto, tiek ant slidaus ir mieste ir užmiestyje. Automobilis maloniai nustebina beveik bet kurioje “stipresnėje” situacijoje. Tai labai lengvai valdomas automobilis nepaisant nemažos galios – gali patikėti žmogui važinėjusiam vien dyzelinėmis Zafiromis ar Toyota Priusais. Garso izoliacija dėl dvigubų stiklų suteikia automobiliui išskirtinį komfortą, ypač miesto spūstyse ir važiuojant dideliu greičiu. “Meridian” garso sistema gera, groja švariai ir aiškiai. Aišku nepalyginama su garso sistema namie, bet vistiek maloniai stebina. Padori dinamika nuo pat mažiausių apsukų, 340 AG prireikus leidžia gana greitai pasiekti lenkimui reikalingą greitį prie visų greičių. Automobilis gana patikimas, važiuoja ir važiuoja, pakanka atlikti patikrinimą du kartus per metus ir tiek. Niekada rimtai nenuvylė, neišgasdino check engine lemputė, visada užsivesdavo ir nuvažiuodavo ten kur reikia. Minusai. Galinės sėdynės atlošas nenulenkiamas. Ar tikrai prestižiniam automobiliui gamintojo nuomone nereikia įsidėti didesnių daiktų, net snieglentė ar slidžių? Sunkumai su dalimis, kainos labai skiriasi, gali skirtis du tris kartus, todėl reikia atidžiau paieškoti. Skirtingai nuo konkurentų XJ galingesniems nei 340 AG varikliams negamino versijų su visais varomais ratais. Tarkim turi galingą V8 versiją, tačiau vien teigiamų emocijų iš V8 riaumojimo ir puikaus pagreičio neužtenka, labai reiktų ir visų varomųjų ratų saugumo. Nepakankamai geri priekiniai žibintai. Jaguar XJ versijos iki facelifto turi toli gražu ne geriausias šviesas, ypač palyginus su panašiais vokiečiais. Keista, kad 2009 XF modeliai turi geresnius ksenoninius žibintus. Nėra „CarPlay“ programėlės, šiais laikais šito labai pasigendu. Panašu ir visi trūkumai.
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį Lexus RX
2003 - 2009
Vidutinis automobilio įvertinimas
Lexus | 2024-05-20

Rx 400h 2008m

Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Ekonomiškas
Prastos interjero medžiagos
Važiuoju jau 4 metus. Tikrai neturiu prie ko labai prikibti. Trauka puiki, komfortas puikus, viskas veikia be priekaištų. Gedimų neturėjau nei vieno per šiuos 4 metus. Pravažiavau beveik 85000. Einamieji darbai savaime aišku: kaladėlės, tepalai, sailenblokai, filtrai. 50000 jau važiuoju dujomis- fantastika (vidurkis apie 12ltr. Miestas + užmiestis). Labai prasta sėdyniu oda dirbtinė. Rūdys irgi po truputį lenda.
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį Peugeot 208
2019 - dabar
Vidutinis automobilio įvertinimas
Arūnas | 2024-05-18

Rekomenduoju

Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Gražus, patogus, manevringas.
Nėra
Prieš perkant šį modelį, 8 metus vairavau peugeot 607. Kai atėjo laikas keisti automobilį, norėjau naujo, o įsigyti naują peugeot pajamos leido tik ekonominį modelį (208), bet mano vertinimu aš važiuoju mažai (10 tūkst. km per metus), tai mane šis variantas tenkino. Pirkau benziną, automatą, 96 kW, GT su visa įmanoma komplektacija. Atsižvelgiant į tai jog tai ekonominės klasės automobilis su 45 aukščio padangomis (nes R17 ratai) gan minkštai važiuoja. Garso izoliacija... po 607 aš viską girdžiu, ypač padangų keliamą triukšmą, bet vėl gi, tai ekonominės klasės automobilis, tai ne toks jis didelis (tas triukšmas). Labai patogiai sėdisi, labai patogus vairas. Turbūt bus labai nepatogu atsisėdus į kito gamintojo automobilį žiūrėti į prietaisų skydelį pro vairą. Nes naujausiuose peugeot modeliuose dedami tokie vairai, kad į prietaisų skydelį žiūrima pro vairo viršų. Prieš perkant šį modelį apsilankiau autorizuotame peugeot servise ir paprašiau papasakoti kažką blogo apie šį modelį. Tai buvo pasakyta, kad norint jog variklis tinkamai tarnautų, reikia tepalus keisti kas 7 tūkst. km ir kas kart keičiant tepalus reikia stebėti ar nepradėjo brinkti pagrindinis diržas, kadangi jis yra tepale. Ir jei pradės brinkti, reikia keisti. Kol yra garantija, diržas keičiamas nemokamai. Garantijai pasibaigus diržo keitimas 300 €. Kadangi manasis 208 pravažiavęs 12 tūkst., tai dar nieko neteko remontuoti.
Pilnas atsiliepimas...
Finejas | 2024-05-18

Modifikacija: 300d su 2 L varikliu ir 245 AG

Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Svarbiausi privalumai: daug solidesnis nei konkurentų dizainas, beveik tobulas komfortas, pakaba, saugumo įranga, degalų sąnaudos ir Mercedes surinkimo ir konstrukcijos kokybė
Multimedija nėra tobula, bet tobulų ir nėra, priprantamas dalykas
Mersedes GLE pirkau naują, pakeičiau W212 Mercedes E klasės. Marcedes E man labai patiko, neturiu jam didelių priekaištų, tačiau norėjau sedaną pagaliau pakeisti į visureigį. Naujas MB automobilis gausiai aprūpintas visomis reikalingomis funkcijomis – berakčio įėjimo, užvedimo funkcija, visų pusių kameromis bei automatiniu parkavimo asistentu, taip pat yra valdymas balsu. Per appsą galite valdyti automobilį, pavyzdžiui jei pamiršote jį užrakinti arba palikote atidarytą langą. Nors ir nedidelis variklis turi labai didelį sukimo momentą, variklio sąnaudos labai labai geros, žinoma tai dyzelinis. Didelis visureigis važiuoja kaip laivas, atrodo plaukia kelio paviršiumi, yra labai minkštos natūros, bet kartu nenuobodus. Salonas labai tylus nepaisant dyzelino variklio. Erdvės viduje suteikia foninis apšvietimas, kuris pasikeičia į jaukią šiltą spalvą, kai padidinate salono temperatūrą. Kėbulo dizainas, kaip ir interjero yra puikus. Sėdynės patogios, labai gerai valdomos ir turi vibracijos funkciją, kad neužmigtumėte. Manau automobilis arti tobulybės kol kas esu labai patenkintas automobiliu. 100 balų.
Pilnas atsiliepimas...
 
1...567891011...434

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt