Markės
Rašykite atsiliepimus ir gaukite 50 Eur vertės automobilio remontą!Geriausiam Autoasas.lt atsiliepimų autoriui kas mėnesį dovanojame nemokamą automobilio remontą Plačiau

Atsiliepimai (6825)

Daugiau apie automobilį Renault Laguna
2007 - 2015
Vidutinis automobilio įvertinimas
2020-02-07
laguna 2.0dci tourer 2014m. apd edc
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
geras valdomumas, puiki nors kietoka ,po 607 peugeot , vaziukle, labai tylus ,gera antikorozine apsauga,smagus kelionese,kuro mazai valgo,daug vietos salone,talpi
mazokas kuro bakas,nera atsarginio rato,otik rem komplektas,egrstreikavo ,bet isoperavus ,viskas pasikeite tik i geraja puse
turiu si aparata jau antri metai ir tik dziaugiuosi vazinedamas su juo. Kelioniu buvo ir trumpu,po lietuva ir tolimesniu iki lenkijos ir toleliau, galiu tik pasidziaugt automobilio puikiu darbu,nei vaziuokle,nei varikliukas ,nei greiciu deze nesukele jokiu bedu,dar ,nors automobilio pravaziuotas atstumas yra 388000 km. ,o tai jau tikrai nemazai,kaip sestus metus skaiciuojancio auto. Tepalus keiciu kas 10000 ,pavaru dezej kas 50000ir stabdziu kaladeles kai reikia, pats su ja pravaziavau apie 140000 . jokiu barskesiu,ar girgzdejimu nera salone ,buvo svirpliukas centrinej konsolei,bet pats ir dingo,vaziuokle puiki,stabilumas superinis,variklis 127kw,tai sveikatos tikrai turi pakankamai. Vazineju kasdien ir dar ilgai vaziuosiu,nes jokiu korozijos pozymiu,ar dazu skeldejimo nera,aisku ,reikia priziuret,bet tai liecia kiekviena automobili,pries tai turejau peugeot 607,galvojau kad nebus geresnio aparato uz liuta,pasirodo yra,laguna tikrai puikus automobilis,o ypc tolimose kelionese,tai joks vokietis panasios klases jam tikrai nepriligs,nes ju irgi turejau ne viena. Kuro sanaudos nera baisios ,mieste i 7,2 telpu, o vaziuojant toliau ,jei ramiai ,tai 4,6 iki5,5 ,siaip vidurki kompiuteris rodo apie 6,2 man ,kaip universalui ,tai tikrai gerai. sankaba dar nekeista..... na nuvertejimas aisku ,prancuziskas,nors visa galva auksciau uz liaudies vezimus ar audi,pigiau zymiai islaikyti uz audi ,galiu drasiai pasakyt,nes turejau ,net uz peugeot maziau praso pinigeliu,labai kantri vaziuokle,nera praktiskai kam luzti,jei vazineji protingai,tik tepalai,na ju reikiatiesa daugiau uz kitus ,i mano tenka suoiti keiciant7,4 litri, o filtras tik 4 eurus kainuoja uztat,oro filtras k-n,tai tik plaunu ir sutepu. tikrai nebrangi islaikymui masina. ieskokit kaip galima geriau islaikytos masinos,nuosekliai tikrinkit,va tada jei pavyks tikrai dziaugsites, na gal 1,5 dci nepirkciau,silpnas tam kebului, teko pavaziuot, o siaip masina turinyžti daugiau pliusu,nei minusu........ tikrai pirkciau antra kart
Pilnas atsiliepimas...
2020-02-06
W219 cls
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Išvaizda, linijos. Galia, po chiptuning. Ekonomiškas, komfortabilus, tylus, solidus
Ne šeimos auto.
Išvaizda, linijos. Be konkurencijos. Kritikų pripažintas kaip 10 - mečiu pralenkęs laiką modelis. Sunkesnis kiek už E klasę. Naujų kainos svyravo apie 70000 eur, todėl Ačiū dievui, kad bmw fanų taip ir neatrastas modelis, todėl didesnė tikimybė atrasti padoriai eksploatuotą auto. Bėda, ties 300000 reikia pasikeisti tepalo aušintuvo tarpinių komplektą ir išmesti sklendes (400+- eur). Viskas! Gero eksploatavimo. 7G dėžė yra trumpesnių pavarų ir lekiant greiciau, nėra labai ekonomiškas. Nors bendru rezimu į 8 galima nesunkiai tilpti. Neprižiūrėta gali kelti problemų, smūgiuoti ir pan, remontas brangus, tepalų keitimas apie 100eur.. Po STAGE1 chiptuningo, mašina akivaizdžiai atgijo. Interjeras, auksciausia klase, visur oda. Kebulas nerudija, muzika skamba padoriai, net ir ne HARMAN/KARDON.
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį Renault Espace
1996 - 2002
Vidutinis automobilio įvertinimas
2020-02-06
Espace
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Geras
Ne visiem patinka reno
2.0 84kw idealus espace pats turiu 3metai dabar pravariau technikume iš pirmo karto pravažiavus 38 tūkstančius
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį Renault Scenic
1996 - 2003
Vidutinis automobilio įvertinimas
2020-02-05
1,9 75kw
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Komfortiškas
Silpnoki visi mazgai ypač turbo ir egr
Neblogas, pigus auto, jei ne elektrinis egr vožtuvas ir turbina. Visa kita jei prižiūri funkcionuoja gan neblogai.
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį Volvo S60
2000 - 2009
Vidutinis automobilio įvertinimas
2020-02-05
2,4 120kw
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Komfortas, variklis,važiuoklė
Automatas, mažas pasukimo kampas, mažoka vietos gale sėdintiems
Patogus auto. Mūsų keliams labai tvirta važiuoklė. Automatinės dėžės problematiškos. Variklis puikus, traukos daugiau nei pakanka. Salonas - reikia priprast.
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį Ford Mondeo
2000 - 2007
Vidutinis automobilio įvertinimas
2020-02-05
2,0 66kw
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Erdvė. Labai talpus kalbant apie universalą. Keleiviams priekį ir gale vietos labai daug.
Garso izoliacija
Pigus liaudies vežimas. Manojo variklis tikrai pakantus-naudojamas prie statybų, tai laiko apkrovas gerai. Važiuoklė pusėtina, problemos su rankiniu, nors trosai nauji, diskai, kaladės naujos, suportai perrinkti, kreipiančiosos vaikšto lengvai, vistiek normaliai neatmeta. Kuro filtro problemos. Rūdelės metasi. Priežiūros reikalauja pastoviai. Pastebėjau tendenciją, kad visiškai tvarkingas važiuoja dvi savaitės ir tada vėl kas išlenda????‍♂️, smulkmė kokia, bet mane tai nervina.
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį Honda Civic
2005 - 2011
Vidutinis automobilio įvertinimas
2020-02-03
Puikus auto
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Patikimumas
Kietokas
Auto pirkom prieš du metus, rida buvo 216tūks. Dabar rida 310tūks. Nuvažiavom apie 100tūks. Nemažai keliaujame su automobiliu, po Lietuvą ir kitas valstybes, Patogus greitkeliuose, puikiai valdosi važiuojant didesniu greičiu.Beveik niekas negenda, keičiam tepalus, veiną kartą keistos stabdžių kaladelės,ir stabilizatoriai, nes truputį trakšejo, auto turi gana kietoką važiuoklę, bet tikrai nevargina kelionėse, man tai gana maloniai važiuojasi, nes nelabai mėgstu minkštas, liūliuojančias auto. Garso izoliacija iš variklio skyriaus nebloga, padangas renkuosi tylesnes, nes ratų garso izoliacija nėra labai puiki,. Ratai 18coliu,padangos 235 40 r18. Mašina bėgėjasi labai smagiai, variklis 2.2l dyzelinas. Auto turi gana pilnoką komplektaciją,sveisus odos salonas, kseon lempos,labai jauku viduje, nes yra panoraminis stogas. Kebulas jokiu korozijos požymių neturi,nors mašina jau 14m senumo.
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį Audi A4
2008 - 2015
Vidutinis automobilio įvertinimas
2020-02-03
Audi A4 2013 1.8 TFSI Facelift
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Valdymas, garso izoliacija, patogi vaziuokle, gan galingas variklis
Brangios dalys, gan kietokas salonas
Turiu sia auto 2 metus, pirkau ir pats parvaziavau is Vokietijos. Pradesiu nuo to, kad labai smagus benzininis 1,8 TFSI variklis, galios butent tiek kiek reikia ir yra palyginus labai ekonomiskas. Vaziuokle bent jau pas mane super, minksta, maloni, per 2 metus nieko neteko keisti ar daryti. Isores dizainas visai grazus, priekis tikrai grazus, problema su galu, atrodo taip lyg si masina butu klijuota is dvieju, kur priekis buvo kurtas kokio nors aukstos klases dizainerio, o galas 3 kurso studento. Vidaus dizainas ir mygtuku isdestimas gan patogus, bent jau man tai neuzkliuvo, tik tiek, kad viskas siek tiek kietoka atrodo, panele, dureles. Na, o dabar didziausia siu auto problema: Automatime Multitronic pavaru deze.... Turbut pati nepatvariausia ir prasciausiai taisoma deze su kokia teko susidurti... Negana to, kad pradejo veluoti is pirmos pavaros, pradejo veluoti ijungti atbuline pavara tai dar ir tepala pradejo leisti. Vien tam, kad sutvarkyti tepalo begima per rieboksli kainavo 1000 eu su darbu. Apibendrinimas: Auto visai nieko, valdosi patogiai bei maloniai, mieste smagiai, uzmiestyje dar smagiau :) Pavaru deze, guolis, variklio magnetai, Per 2 metus nuvertejo apie 2-3 tukst euru.
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį Volvo S40
2004 - 2012
Vidutinis automobilio įvertinimas
2020-02-02
Volvo S40 1.6 dyzelinas, sedanas
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Ekonimiškas
Variklis-pragaras,ankšta,brangus aptarnavimas
Pravažiuota 177 tūkst. Km variklis kas 2 mėn. Streikuoja. Mažai vietos, nors ir sedanas.
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį Volkswagen Passat
2000 - 2005
Vidutinis automobilio įvertinimas
2020-01-30
b5 plius 1.9tdi
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
kuriasi labai gerai, prie salcio, kol kas nesugedo kelioneje, talpus, labai geri raga galima vezti gipsa 3 metru legvai, bagazine talpi
spindulys, variklio vibracija ir garsas tik pas si gamintoja, surudijo sparnas visiskai, puola rudys bet jau 8 metai lietuvoje. Atsirado salono barskejimas po lietuvos keliu.
2004 metu modelis 1.9tdi 96kw. nuostabus darbinis arklys. Pirktas 2012 metais ir dar vaziuoja. Pirktas su 90000 tukstanciu rida atsiveziau pats is vokietijos. Pravaziuota iki 290000 km. bei nei karto nesustojo kelyje del gedimo. Pakeisti stabdziu diskai ir kaladeles 2 kartus. Keisti visi suportai rudija ir stringa. Padrindinis dirzas keistas kelis kartus. Galinio dangcio rankenele neveike nuo dregmes, padejo isvalymas ir hermetikas ir iki siol problema dingo. Lietuvos druska negailestinga pradeda lysti rudys. tepalus keicih kas 15 tukstanciu castrol. Pakeiciau kaitinimo zvakes 1 karta, bet jau reiketu keisti bet ziemu kaip ir nebera kuriasi ir tai gerai. Eina i pabaiga ir variklio pagalves i pabaiga. Vezama su juo viskas net smelio buvau pakroves 750 kg . taip stengiuosi vezti po 500kg plyteles, cementas ir t.t. Tikras darbinis arklys. Pakaba priekine restauruota 3 kartus. po restauracijos dave 50000 km garantija. pravaziavau daugiau apie 65000km. Minusai:
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį Honda Jazz
2008 - 2014
Vidutinis automobilio įvertinimas
2020-01-28
Honda jazz 2009 1200cc 66kw
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
.
.
Automobilis neblogas,vietos salone uztenka ir gale ir prieky, vaziuoja vairuojasi gerai stabilus sportiškas ,labai geras apsisukimas ,geri jautrus stabdziai,kuro sanaudos uzmiesty vaziuojant apie 80~90km nuo 4~5ltr mieste apie 6ltr trauka gera ,nebent uzkrovus pilna automobily tada jauciasi autostradoj reikia jungti zemesny begy duoti apsisukimų,bagazine nei maza nei didele sedynes susilanksto vietos daug. Žvakes 4,tepalo 3,6litro
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį Saab 9-3
2003 - 2007
Vidutinis automobilio įvertinimas
2020-01-26
1.9tdi Sport combi
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
tylus, daug telpa, tarnauja ilgai, geros kuro sanaudos mieste, manevringa, mygtukai megsta greitai nusitrinti.
egr, dpf,
Lektuva įsigyjau Olandjoje ir kogero už pigiausia kaina ( 1k e) nes buvo su greičiu dezes defektu, kas pasirodo ganetinai prangaiai kainavo (sankaba 150e ir tiek pat isminamasis guolis F40 greiciu dezei kuris pasirodo yra kone pats geriausias), patikrinus servizo knyga (kuri buvo pilnai pildoma ir turejo detalia informacija) masinai buvo pakeisti tik būtiniausi einamieji mazgai (dirzai, vandens pompa ir tepalai), sakant kaip išvažiavo iš parduotuves taip ir buvo naudojama, nepaisant brangaus remonto, mašina tarnauja puikiai. garso izoliacija tikrai pagerejo lyginant su 2,2 tdi (kadangi irgi turim, garsas kaip traktoriuko bet tarnauja kekviena diena), šį modelį rekomenduočiau kekvienan, kadangi net būdamas studentu sugebejau laisvai jį išlaikyti ir normaliai gyventi (gyventi - ne išgyventi), nors marke labai nuvertejusi bet mašina kokybiška ir ilgai tarnaujanti. brangus remontas, bet tarnauja ne vieneriems metams, korozijos ir rudžiu nebijo (nerūdija), mašina šiuo atvejų labai pigi, bet jei norisi pilnos komplektacijos tai gali kainuoti ir 5-7 k. eurų Privalo būti sutvarkytas EGR ir DPF. patikrinkit ar sutvarkytas EGR ir DPF problemos, vakumines slangutes lengva pasikeisti (buna sutrukinejus, dingsta trauka), europietiški moeliai nerudija, vengti lietuvoje pirktų auto
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį Subaru Forester
2012 - 2018
Vidutinis automobilio įvertinimas
2020-01-26
Didelė skarbonkė :)
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Geras matomumas, dinamiškumas, taupumas, talpumas
Garso izoliacija, garso aparatūra
Patiko nes tikrai didelė mašina. Labai geras matomumas, dinamiška. Turėjau su 2,5 varikliu. Traukos pakankamai, trasoje lenkiant irgi užtenka. Erzindavo tik CVT dėžės garsumas, nes duodant gazo mašina tiesiog rėkia, bet pliusas dėžės, kad rauna judant iš vietos. Sąnaudos trasoje 9-13l. 13 jei jau autostradoje virš 150 km/h važiuoji. Pas mane būvo dujos, tai mieste apie 13 dūjų, užmiestyje 10-12 važinėjant bet nespaudžiabt pedalo. Per turėta laikotarpį teko keisti variklį, nes jau tokį nusipirkau, užvedus sucaksedavo apie 5 sekundes. Galvojau, kad del grandines, bet mechanikai rado geležines drožles tepalo filtre, tai keitėme variklį. Na, o pats didžiausias minusas, tai garso izoliacija. Tai tragedija, kažkas paranormalaus, ūžia ratai, vėjas švilpia jau nuo 90km/h, tai kažkas siaubingo. Senam merse 1996 metų žymiai geresnė garso izoliacija. Agrodo kad realiai langas pradarytas. Garso sistema irgi tragiška, groja kaip iš spintos. Trumpai tariant nusivyliau, kai už mašina sumoki 12k, o gauni mėšlina skarbonke. Beja pakaba irgi gan kieta, vis pramušdavo važiuojant per duobes, galvojau gal kokiai trauklei amen, bet servise nieko nerasdavo. Gal perkančiajam patarčiau žvalgytis į Honda CR-V arba lexusa RX,ą ieškotis, bet ne šitą skarbonkę. Sako lyg faceliftinei modeliai nuo 2017 pagerejo su garso izoliacija, bet pats nebandžiau, tai nežibau. Tiesa, aš buvau susidėjęs papildomą garso izoliaciją, tai vistiek nepadėjo, nes vėjas švilpia pro langus, durų gumas, rqtų arkas ir priekinį langą. Tai ta izoliacija nebent nuo arkų triukšmo kiek apsaugos, daugiau jokios naudos.
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį Jeep Grand Cherokee
1999 - 2004
Vidutinis automobilio įvertinimas
2020-01-26
2001m Cherokis 3.1
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Pravažumas, komfortas, išliekamoji vertė
Brangoka eksploatacija "laikiniemas savininkams" kurie negerbia savo auto.
Turiu šį Austrišką Amerikoną jau porą metų. Austriškas dėl to, kad 3.1 dyzelius skirtus Europai surinkinėjo Austrijoj. Nusipirkus pakeičiau tepalus tiltuose ir greičių dėžėje. Beje, tepalai gan nepigūs jei naudoti reikiamus. Keičiau riebokšlį priekiniam tilte. Jei detales naudosi originalias, kad ir brangias, viskas bus OK. Ir tas Itališkas varikliukas jei tinkamai prižiūrimas tarnauja kaip priklauso. Beje pažįstu žmonių, kurie nupirkę auto už 10000 pagaili geriems tepalams 200 eurų. Po to iškyla problemos. Maloniai nustebino tech. apžiūra. Per porą metų pakeičiau tik stabdžių kaladėles ir vieną supportą atremontavau. Jokių bėdų apart šviesų reguliavimo ir kai kurių perdegusių lempučių. Kaip sakoma technikinę praėjo savo "chodu" . Nors kuro sąnaudos ir didokos vidurkis apie 12 litrų bet bent jau žinau, kad nepaves kelyje. Remontas nėra brangus jei myli automobilį ir remontuoji sau. Tada ir 20 Eurų už paprasčiausią riebokšlį nėra daug. Bent žinai, kad jis originalus, o ne kinietiškas. Eksploatacija, jei naudosit tinkamas detales ir skysčius pradžiai atrodo brangoka, bet auto už tai atsilygina savo kantrumu. Kol kas nuvertėjimo nelabai jaučiasi. Už kiek pirkau dabar ir parduočiau. Aišku pataisas įves registracijos mokestis. Su juo nuvertėjimas bus apie 50 procentų. Pravažiuoti lygiu keliu įsiklausant į priekinį tiltą ir greičių dėžės darbą. Jei važiuojat pirkti vežkitės žmogų kuris jau yra važinėjęs 4x4 ir "girdės kaip dirba dėžė, "razdatkė" ir tiltai.
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį BMW 5 klasė
2003 - 2010
Vidutinis automobilio įvertinimas
2020-01-25
e60
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
nera
visi
Turetas e60 530d.Sedanas pravaziuota 70000km pakeista per ta laikotarpi viskas kas imanoma :deze,variklio dalys kuro padavimo sistema elektronikos dalys visos pakaba irtt.Kuro sanaudos kaip v8 motoru nesamoningos .mieste 13l dizelis .Niekam nepatariu pirkti .visiskas dugnas .daugiau i BMW po sito modelio net neziuresiu! Nepirkti jokiu budu
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį Volkswagen Passat CC
2008 - 2017
Vidutinis automobilio įvertinimas
2020-01-24
Volkswagen CC 2.0TDI 103kw 2013m.
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Patikimumas, Mažas kainos nuvertėjimas, komfortiškas autostradoje, Pigus išlaikymas
Neatleistinai baudžia važiuojant per duobes, Pradinė kaina yra gana didelė, Šiek tiek nepatogu įsėsti aukštesniam žmogui
Su šiuo automobiliu važiavau 180000km, tad papasakoti ką turiu. Trumpai išdėstysiu viską. Prieš tai važinėjau su Passat B6 2006m. Nėra ką lyginti. CC jaučiasi žymiai aukštesnės klasės automobilis, neskaitant, kad tai iš esmės ta pati platforma, dar MQB nebuvo. Automobilio salonas pakankamai aukštos kokybės, išskyrus plastmases priekiniame skydelyje, jos atšalus orui pradeda tarškėti. Daug kas mini, jog CC yra premium klasė, tą galite pamiršti, jei tikitės, jog čia bus kažkas panašaus į BMW ar MB, nors ir nėra didelio atotrūkio, bet jaučiasi, jog kokybė bendrai yra prastesnė. DSG 6 bėgių laiko tikrai neblogai, ties 150000km reikėjo keisti DSG termostatą, nes kompas rodė, jog variklis nešyla. Būkit budrūs, aš net nežinojau, jog dėžėj yra termostatas. Kainavo nedaug - 160€ su darbais. Labai Gerai pasitarnavo smagratis - keistas tik prie 260000km, nors važiavo tik autostradomis, todėl daug darbo jis ir neturėjo. Smagratis kainavo 400€ + pakeitimas 100€. Bendrai automobilis super ištvermingas ir negendantis, 10balų, ne veltui passat. Važiavimo kokybė yra nebloga, neblogai stovi ant kelio su R18 ratais, standartinė važiuoklė gana standi, ypač mieste visos duobės yra neatleistinos, pradinis duobių sugėrimas yra tiesiog tragiškas (lyginu su bmw, mb ir jaguar), bet autostradoje nepakeičiamas ir komfortiškas auto. Bagažinės dydis be galo didelis, telpa 4 dideli lagaminai. Pas mane buvo Highline komplektacija su labai daug privalumų, pvz. Active Lane Assist, Side Assist, Active Front Assist, Adaptive Cruise Control, kojos mostu atidaroma bagažinė ir t.t. Tikrai ne visi naudoja juos, bet man labiausiai pasitarnavo Labe Assist ir ACC važiuojant autostrada, kai auto laikosi ir vairuoja pati pagal juostas, jei šiek tiek rankos dreba ar pan. ACC auto pati renka greitį pagal priešais važiuojantį automobilį, lenkiant jį auto pati greitėja. Taip pat automatiškos ilgos šviesos - labai gelbėjantis vairuojant tamsiu paros metu. Nukerpa automobilius ir šviečia ilgomis šviesomis būtent ten, kur labiausiai to reikia.
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį Peugeot 307
2001 - 2008
Vidutinis automobilio įvertinimas
2020-01-24
Peugeot 307 SW 2,0 litrai 100 kw benzinas, automatas
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
geras kainos ir kokybės santykis, labai patogus ir erdvus salonas, puikus prietaisų skydelis, geros salono medžiagos, nebrangus remontas ir atsarginės dalys, šviesus salonas dėl "panoramkės", didelės salono transformavimo galimybės
neekonomiški motorai, bėdos su priekinių žibintų lemputėmis ir lizdais, varginantys smulkūs elektros instaliacijos ir el. įrangos trūkumai, nėra normalių meistrų norinčių taisyti mašiną, triukšmingai dirbanti pakaba, vietom abejotina garso izoliacija
Vienas geriausių pasirinkimų universalų klasėje už nedidelius pinigus. iš tiesų, Pežo markę myliu ne tik aš bet ir kiti už superinį balansą suderinti erdvę su priimtinu dizainu. Iš tiesų, SW versija yra daug geresnis pasirinkimas už kokį nors tradicinį universalą ar net nedidelį zafira, corolla verso, nissan tino tipo a la miniveną, nes veža tiek mantos, tiek keleivių panašiai ir daug geriau jautiesi - beveik tarp lengvojo auto gabaritų ir miniveno. iš tiesų, turint 307 sw minivenas, neturintis grand tipo kėbulo, yra visiškai bevertis. be to prošvaisą pas pirmosios kartos iki facelift, yra pakanakami didelė ir tai nėra žema mašina. Vėliau sužemėjo priekinis buferis. Mašinoje yra keli papildomi 12 v lizdai. Pliusai: Labai talpus salonas, SW versija turi tris sėdynių eiles su atskiromis sėdynėmis, kurias galima išimti po vieną. Suleidus visas sėdynes galima vežti iki 1500 litrų talpos krovinį. SW versija turi panoraminį stogą, kurio galima nenaudoti užtraukus stogo lubų dangtį. Automobilis labai šviesus - jame gerai matomas erdvės vaizdas tiek lauke tiek išorėj, salonas apskritai labai erdvus, jaučiamas saugumo pojūtis. Daug vietos kojoms tiek priekyje, tiek gale, yra vietos daiktams pasidėti, yra porankiai, didelis "bardačiokas", sėdynės patogios, su prilaikymu iš šonų, tik gali būt kai kam per minkštos. Prietaisai išdėstyti patogiai, 2003 metų pirmos versijos 307 pežo panelės mažiau perkrautos mygtukais. labai gera plastiko kokybė- niekas negirgžda, nebarška, ikonos nenublukę. Nemažai papildomos įrangos (būna Webasto), labai efektyvus salono šildymas bei patogus prietaisų naudojimas. Prie vairo sumontuotas autopiloto bei garso aparatūros valdymas. Kritulių jutiklis, automatinės šviesos, automatinis stiklų valytuvų režimas, efektyviai dirbantys žibintai, kavos puodelių dėklai keleiviams ir kitos smulkmenos. Mašina važiuoja patogiai, komfortiškai, žiauriai patogi ilgoms kelionėms. bet yra ir visokių niuansų, dėl ko kartais primena ši mašina prancūzišką kilmę. Pvz, ji labai keistai amortizuoja: kartais atrodo, kad galinis tiltas neturi eigos, nes per skersines asfalto duobes ar įtrūkimus labai garsiai subilda. Domėjausi šiuo dalyku - tai joks ne trūkumas, o tiesiog bendras visos markės mašinų bruožas - važiuoja komfortiškai, bet ne visus nelygumus sugeria vienodai. Be to, pats mašinos izoliavimas nuo dugno yra prastokas - girdisi akmenukai ir padangų triukšmas iš kėbulo apačios pakankamai intensyviai. Apsauga nuo variklio skyriaus ir durelių - normali. Kitas defektas - žibintai turi kažkokį broką, nes per greitai sudegina artimųjų šviesų lemputes. Būna taip, kad sudega net patys žibinto lizdai, neva per didelė el.srovė paduodama. Girdėjau, kad priekiniai žibintai apskritai paklausi prekė. Per metus tenka pakeist apie 3- 4 komplektus lempučių. Galima ten bandyti remontuoti, keisti cokolius, bet rezultatas ilgai geras nebus. Dar linkę apiblukti pačių žibintų stiklai, tenka poliruoti. Atsarginis mašinos ratas sumontuotas dugne po bagažine, tai dažnai užsikerta ir prikempa atsarginio rato "kašikas", į kurį jis padėtas. Būna sulūžta bagažinės užuolaidos mechanizmas. Čia irgi trūkumas. Problemų kelia vairuotojo pusėje esantis durelių langų atidarymo mygtukų blokas- būna susidėvi mygtukai ar jų kontaktai, langai tai atsidaro tai neužsidaro. Būna nemalonių problemų., kai tenka žiemą stovėt ir bandyt uždaryt stiklus. Dažnai sustreikuoja ir automatiškai užsilenkiantys veidrodžiai. Dažnai bėdos pigiai sutaisomos, bet nemalonios. Gali sugesti bagažinės atidarymo mygtukas, savaime užsirakinti mašina jei netvarkoj elektra ar kažkurios durys nepilnai uždarytos. Vairavimas yra komfortiškas, bet vairas per lengvas ir truputį bejausmis. Matomumą riboja durelių statramstis, o šoninio vaizdo veidrodėliai kiek per maži. Kas liečia remontą, kainomis nesidalinsiu, bet detalių kainos yra juokingos, nes pvz sankabą galima gaut naują pigiau nei už 100 eur, važiuoklės dalių kainos yra taip pat nedidelės, bet yra nekokybiškų. Yra niuansų, kad kai kurių detalių galima ir negaut Lietuvoje, bet tiekėjai atgabena. Perkant atsargines dalis iš laužyno reikia žinoti, kad prancūzai keistai parinkdavo detales - gali būti, kad nors ardomos (donoro) mašinos variklis identiškas, bet kai kurios dalys netinka iš tokio pat modelio į jūsiškį. Todėl perkant dalis VIN kodas privalomas, dar geriau turėti ir seną detalę kaip pavyzdį. Pas mane automatas, 4 bėgių su galimybe pavaras jungt+- (sekvencinis būdas). ir sportinis bei žiemos režimai. Dėžė AL (prancūzų gamyba). Tepalai keičiasi ar nesikeičia, šios dėžės važiuoja ir subyra kada joms patinka. Faktai rodo, kad gali "garą išleist" ir po 150000 km, bet yra kas važiuoja ilgai ilgai - labai priklauso nuo eksploatacijos. Dėžė aišku nesulyginsi su moderniais automatais, bet ir važiuot ramesnė. Mašina sudegina kuro 10 litrų vidutiniškai. motoras senas 2 litrų benzas, vieno veleno, 16 vožtuvų. Tylus, eina nuo 0 tolygiai, bet nepasižymi nei mažu apetitu kurui, nei alyvai. Faktiškai tenka papildyti kokius 4 litrus per 10000 km (antrą karterį supilt papildomai :D). Tokį defektą turi visi Pežo benzininiai motorai seno tipo. Variklio blokai labai patikimi, ketiniai. Dažniausia šitų variklių bėda yra aplink juos - tai "babina" (sako žmonės , kad yra apskaičiuotas užkūrimų skaičius, be to gali būti kiekvienoj mašinoj skirtingas jų gamintojas. Babinos nėra pigios), taip pat kaip ir visi benzininiai motorai pežo mėgsta leisti tepalą per vožtuvų dangtelio tarpinę, apatinį riebokšlį kartais. Nesandarios būna ir dėžės. Būtent dėl šių bėdų dažniausiai ir TA nepraeina iš pirmo karto. Dar būna bėdų kartais kad neina užkišt rankos kad kažką pakeistum ir sutvarkytum. Reikia dailininko rankelių. Varikliai laiko ilgai, bet pasitaiko kad Stabdžiai efektyvūs, bet pas automatą greičiau sudyla. Mėgsta mašinoje surūdyti stabdžių vamzdeliai, reikia pasižiūrėti į rankinio trosus. Pakaba šiaip yra patikima, ilgaamžė. Nieko čia nėra - nei klasikinio prakeiktojo torsiono, kurio chebra nemokėjo taisyti anksčiau pas Pežo, nei kitų įmantrybių. Standartinė daugiasvirtė pakaba, kuri neturi specifinių ligų. Mašina mėgsta parūdyti - ypač bagažinės dangtis arba slenksčiai, kurie yra minkšti, todėl juos pažeidus pradeda rūdyti, todėl reik atsargiai keisti ratus ir tiksliai pastatyti domkratą. Apskritai, nuo 2005 metų gamintas modelis rūdyja mažiau. Dujų įrangą galima montuoti, važiuoja žmonės be išskirtinių bėdų, tik reik oro srautą žiūrėt, nes mėgsta nušaut matuoklė. Mašina nuvertėja greitai. Todėl verta galvot ar verta pirkti gerų metų ir už brangiai, nebent ketinate ilgai važinėti, kai kaina jau nusistovės ties kokiais 800 eurų. Eksploatacija nėra brangi, detalių prieinamumas geras, jos nėra brangios. Nepasakyčiau, kad pežo genda kaip daug kas teigia. Neturėjau daug bėdų, tik smulkmenos. Draudimas nebrangus, tik kurą pilt reikia ir važiuot. Jei daug važinėjat, dyzeliai Pežo tikrai geresni nei benzo motorai ne tik dėl ekonomijos, bet jie irgi pakankamai tylūs bei mažai genda. Žinoma, reikia žiūrėti geriau į 2l HDI motorus 79 kw. Tik su smagračiais bus bėdų daugiau. 66 kw per silpnas, nors labai patikimas, o 1,4 ir 1,6 hdi turi bėdų su purkštukais, turbinomis daugiau nei senieji dvilitriai. Iš benzo apeikit 1,4 motorus - per silpni ir sudegins daug degalų nes nepatemps kėbulo. 1,6 litro normalus motoras., bet 2 litrai optimaliausias. Žiūrėti rūdis, variklio sandarumą ir kaip verkia visas komforto įrangos paketas. Neverta pirkti labai brangaus, nes greit nuvertės nebent ketinat ilgai mašiną turėti. geriau aiškesnė istorija ir patikra servise. Aš asmeniškai geriau rinkčiausi ir toliau 307 sw nei b5 passatą ar a6 audi, kurios brangesnės, bet turi apstu problemų, o dalys kainuoja kosmosą. Tai geras šeimai skirtas automobilis su patraukliu dizainu. 307 jei suges, nebus bėdų ir išmesti, nes už 1000 eurų nupirksit kitą ir toliau važiuosit.
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį Volkswagen Caddy
2015 - dabar
Vidutinis automobilio įvertinimas
oink | 2020-01-24
Caddy
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Ant akumo
Komfortas
Turim darbinius du tokius. Dazniau keleivio vietoj sedziu, bet tenka ir pavairuoti. Eksploatacijos kastus sunku skaiciuoti, kai automobilis is salono. Adblue ryja 1l/1000km. Nors dyzelio suvartoja mazai, taciau adblue prie sanaudu reiketu skaiciuoti, manau. Lietuvoje ne taip aktualu ekologija, tad manau ir sios modifikacijos ne tokios paklausios. Nes trauka, tai kaip 1.6 benzo be turbinos. Ir garsas, ir pojutis. Nors potencialo cia ne mazai - cipuojasi iki 132kw. Komfortas keleivio sedyneje - jokio! Kaip ant minksto suolo. Aukstam zmogui net kojos netelpa, reikia arba tiesiai sedeti arba kojas sonu laikyti. Vairuotojo sedyneje vietos daugiau, nes pertvara daugiau i vidu padaryta. Vaziuokle galine ant lingiu, todel per kalniukus labai kietai pervaziuoja. Be to paseda ne mazai kasdienius irankius veziojant. Beje tai tik su vienu caddy, kitas paseda maziau, nors prikrautas buna panasiai. Atstovas palygino iskrautas abi masinas, jos nusedusios buvo labai panasiai, tad skaite tai, kaip normalu, bet juk mums nuseda pakrauta, o ne tuscia!! Zodziu, ne kokie ispudziai eksploatuojant si volkswagina. Asmeniskai ziureciau sau prancuza.
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį Peugeot 307
2001 - 2008
Vidutinis automobilio įvertinimas
2020-01-23
Peugeot 2007 m 307 sw benzinas
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
ekonomiškas patikimas geras matomumas labai pigus remontas
nėra , gal kiek komforto trūksta
Labai puikus automobilis , turéjau ne vieną galiu pasakyti kad prancūzas jau antras ir sekantis irgi bus prancūzas, tai tikrai puikūs automobiliai ir tikrai patikimi, be to pigus išlaikymas labai pigios detalės , pav. sankaba 80 eu su pakeitimu 160 eu sumokėjau, traukė 11 eu rato guotis apie 30 eu paskirstymo diržas su į tempikliais apie 70 eu taip kad netikėkit pasakom ypač kaimiečių kurie pripažysta tik vagenus, opelis tai iš viso niekalas nes irgi turėjau daugiau nereikia , geri varikliai visi ir reno ir pežo gana ekonomiški. Pigus remontas ir detalėsekonomiškas Pirkit prancūzus geri automobiliai
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį Dacia Duster
2017 - dabar
Vidutinis automobilio įvertinimas
2020-01-23
Dacia Duster II Prestige 4x2 1.6 Sce 2018-04
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Labai pagerėjus garso izoliacija, masyvesnis dizainas, neblogi varikliai, erdvi bagažinė, daug privalumų už mažą kainą
nėra automatės greičių dėžės pasirinkimo, priekyje parktronikų nėra, dalis galimų funkcionalumų iš gamyklos neaktyvuoti
Pirkome naują iš salono pilniausios komplektacijos (trūksta tik 360laipsnių kameros). Palyginus su pirmtaku tai skirtumai akivaizdūs! Garso izoliacija labai pagerėjus, vienintelis minusas, kad stogo reilingai groja kai yra stiprus vėjas. Patogus salonas, vairuotojo sėdynė nuo šiol turi visas reguliavimo galimybes. Informatyvus, paprastas borto kompiuteris lietuvių kalba, gaila tik medijoje nėra lietuvių kalbos. Labai patogus dalykas beraktė užvedimo sistema, o taip pat su šia sistema automobilis pats atsirakina prie jo priėjus, o nuo jo nuėjus užsirakina. Labai smagiai veikia elektroninis vairo stiprintuvas, mieste vairas lengvas, todėl labai paprasta manevruoti, o užmiestyje važiuojant dideliu greičiu vairas pasunkėja. Kol kas teko tik nuvaryti garantiniam remontui, nes buvo dingus trauka ir išmetė krūva klaidų dėl variklio. Nuvarius į servisą rado, kad yra galimas purkštukų programos atnaujinimas. Po atnaujinimo jokių gedimų nebuvo. Nuvertėjimo kol kas nėra, nes tiesiog per naujas automobilis, kuris labai retai papuola į dėvėtų automobilių puslapius. Automobilis su 1.6 varikliu neskirtas dideliems greičiams. Nors prie didelio greičio kelyje stovi stabiliai ir greičių dėžės bėgiai ilgi, tačiau 5-tu bėgiu važiuojant 130kmh apsukos siekia 3000 apsisukimų, dėl ko sanaudos kyla iki 9-9.5L/100km. Automatinių greičio dėžių mūsų rinkai nėra, galimybė yra pirkti tik su mechanine greičių dėže 5 bėgių 1.6sce, naujesni modeliai su turbo varikliais turi 6 bėgių greičių dėžę. Nors visi išgirdę Dacia iškarto pradeda raukytis ir šaipytis, tačiau nupirkti naują automobilį už 17000eurų su visais šiuolaikiniais privalumais (keyless, DRL led, aklosios zonos davikliai, multimedija su galinio vaizdo kamera, navigacija, galiniai parktronikai, autopilotas, greičio ribotuvas, šildomos sėdynės, automatinės šviesos, start-stop, eco rėžimas, užgesus gatvėje ir nuspaudus sankabą automobilis pats užsikuria, įkalnės įvažiavimo sistema, ABS, ESP, Klimato kontrolė, kritulių daviklis yra, tačiau jį reikia aktyvuotis atskirai, cornering'ą irgi reikia aktyvuotis atskirai). Todėl jeigu jums nerūpi kitų nuomonė apie šį automobilį. Rekomenduoju pasibandyti ir tikrai liksite nustebinti :)
Pilnas atsiliepimas...
 
1...567891011...342
© Autoasas.lt 2007-2020

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk CVkodas.lt