Markės
Rašykite atsiliepimus ir gaukite 50 Eur vertės automobilio remontą!Geriausiam Autoasas.lt atsiliepimų autoriui kas mėnesį dovanojame nemokamą automobilio remontą Plačiau

Atsiliepimai (6902)

Daugiau apie automobilį Mini Countryman
2010 - 2016
Vidutinis automobilio įvertinimas
2020-05-17
Mini Coutryman
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Gerai išlaiko vertę, išvaizdus gatvėse, kokybiškas, aukštas automobilis
Kol kas neradau
Smagus automobilis, išvaizdus gatvėse. Patogus važinėt, nėra prikišta salone to, ko nereikia, medžiagos viduje gana kokybiškos ir minkštos. Labai manevringas, todėl aikštelėse parkuotis bus vieni juokai. 4 žmonės patogiai telpa, 5 vietos kiek mažoka. Bagažinė nėra tokia maža kaip atrodo, tik sėdynės nesusilanksto į lygų paviršių... Kuro sąnaudos nėra didelės. Būtinai darykit diagnostiką prieš perkant ir viską labai įdėmiai apžiūrėkit ar viskas veikia, kaip priklauso
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį BMW 3 klasė
2005 - 2012
Vidutinis automobilio įvertinimas
2020-05-17
BMW LCI 325D 145kw
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Valdomumas, kuro sąnaudos, dizainas, patikimumas
Kai kuriems gali pasirodyti kietokas
Puikus automobilis, veržlus, dinamiškas, mažos kuro sąnaudos, daug detalių pasirinkimo, pilni forumai entuziastų, tad informacijos visada pilna. Iš visos dyzelinių serijos, vienas patikimiausių (jei ne patikimiausias) yra 325D 145kw. 330D pasitaiko šiek tiek daugiau problemų, dažniau būna nuvaikyti. Be to, 325D jei trūksta galios, galima pakelt iki 200kw be problemų. Nuvertėjimas nedidelis, remontų daug nepatyriau, eksploatacija nėra tokia brangi, kaip visi įsivaizduoja. Pažiūrėt, ar nėra šviežių skysčių nutekėjimų, ar viskas veikia. Geriau pirkti 6 cilindrų variklį nei 4, nes jie patikimesni, turi mažiau problemų, kuro sąnaudos labai mažai skiriasi nuo 4, be to turi geresnę išliekamąją vertę.
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį BMW 3 klasė
2005 - 2012
Vidutinis automobilio įvertinimas
2020-05-16
320i
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Garso aparatura
dažnai genda
2009m. 105kw benzinas. Eksplotavome apie tris metus, malonus vairuoti automobilis. Labai kieta važiuoklė. Degalų sanaudos apie 10 litrų. Viskas gerai kol nereikia apsilankyti servize, detalių ir remonto kainos labai didelės o ir gedimai kaip prasideda tai tik po servizus ir važinėji.
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį Toyota Corolla
2018 - dabar
Vidutinis automobilio įvertinimas
2020-05-15
Nieko gero
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Neradau
Daug
Esu Toyotos fanas, bet šis modelis nuvylė. Vairavau nuomuotą su 50 km. rida. Garso izoliacija tragiška, aišku iš 1.6 l dinamikos nėr ko norėt, sport režimu variklis žviegia ir tiek. Nustebau, kad raktelis, o ne start stop sistema, automatinė dėžė šiaipsau., plastikai kieti, vairo plastikai girgžda. Prinalumai- adaptyvinė greičio kontrolė, juostų palaikymo sistema per dayg kišasi. Gale vietos mažai. Na dizainas neblogas(išorės). Vidus gal ir nieko bűtų, bet tas klasikinis Toyotos tapsnoklis...
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį Honda Civic
2001 - 2005
Vidutinis automobilio įvertinimas
2020-05-15
Civic 2004m 1.4 benzinas-dujos
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
pigi eksplotacija, pigus taisymas, pigus draudimas, puikus miesot automobilis
nekomfortiškas ilgose kelionėse, prasta garso izoliacija
Žinoma tai miesto automobilis. Ilgose kelionėse labai pavargsta nugara ir rankos, tačiau kentėti galima (reikia daryti dažnas pertraukas). Mieste pakankamai manevringas, problemų su parkingu dar neturėjau. Šis auto neskirtas vežioti keleiviams, gale mažai vietos, tačiau važiuoti vienam ar dviese labai patogu ir praktiška. Labiausiai tinka pradedantiesiems vairuotojams, nes vairuoti pakankamai linksma, o draudimo, kuro ir taisymo kainos nesikandžioja. Garso izoliacija nėra labai gera. važiuojant 90 labai daug triukšmo, tačiau, dar kartą pasikartosiu, tai miesto automobilis. Salono kokybė nėra pati geriausia, bet kaip už tokią kainą tikrai nėra prasta. Pavarų svirtis labai patogioje vietoje, vos 20cm nuo vairo, todėl pavaros persijungia labai greitai ir intuityviai. Taip pat Hondos pavarų dėžė išlaiko savo reputacija, labai malonus ir tiklsus perjungimas ir jokių problemų su patikimumu. Automobilis labai patvarus ir patikimas. Turiu jau 8mėnesius ir servise buvau tik kartą kai reikėjo pasikeisti ratus į žieminius. Žinoma būtina priežiūra (teplai, filtrai, diržai) bet dauguma dalykų galima pasidaryti pačiam. Automobilis su dujomis labai ekonomiškas, už 12-15 eurų nuvažiuoja 300km. Per 8 mėnesius benziną pyliausi tik 2 kartus. Nuvertėti jiems jau nelabai yra kur, nes 2004 metų modelis kainuoja iki 1000 eurų. Už tavrkingą variantą galima būtų sumokėti kiek daugiau. prieš perkant automobili siūlau pažiūrėti servise, arba bent palįsti po apačia. Labai svarbu, kad nebūtų supuvęs , nes kitaip labai daug išleisite ant remonto. Taip pat nepermokėkite už automobilį :). Jeigu kaina iki 1000 tada jau verta galvoti. Būtinai paieškokite varianto su dujomis jeigu jums rūpi ekonomiškumas.
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį Lexus RX
2003 - 2009
Vidutinis automobilio įvertinimas
2020-05-12
Tobulas automobilis
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Komfortas, galia, sedėsena, patikimumas, garso aparatūra
Gan sunkus tankas :)
Turiu 2008 m. Fl modelį 400h. Tai mano 23-čias automobilis. Vis ieškojau tokio, kurį norėtusi kiekvieną kartą vairuoti. Ir pagaliau radau. Būčiau nusipirkęs anksčiau, bet vis apeidavau. Atvirai pasakius tai vienas iš minkščiausių automobilių, jis tiesiog plaukia. Kadangi man patinka ramus važiavimas, tai man tobulas. Kam patinka sportiškumas tai ne tas automobilis. Apie pliusus, tai komfortas -žėlės pojūtis, garso izoliacija (nors virš 100km/h galėtų būti geresnė - girdisi ratų ūžesys), aukšta sedėsena, garso aparatūra, galia, patikimumas. Iš minusų, tai gan vangus, jaučiasi, kad 2 tonos, prastas vairo atsakomumas, priekinis langas gal kiek žemokas. Iš esmės man tai tobulas automobilis, viskas ko reikia yra. Kuro sąnaudos apie 9 litrus, važinėju ramiai. Būtina tikrinti servise, kitaip gali būti labai liūdna. Man pavyko iš trečio karto rasti, kiti ieško po pusmetį. Nebijoti didelių ridų - naivu tikėtis, kad luxury klasė būtų su maža rida ;) man labai svarbus patikimumas, kažkada buvau vokiečių gerbėjas, bet dabat jų kokybė tragedija. Man asmeniškai psichologiškai bloga vairuoti automobili, kai žinai, kad gali nudvėsti pakaba, automatas ar koks purkštukas.
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį BMW 3 klasė
1998 - 2005
Vidutinis automobilio įvertinimas
2020-05-12
BMW 320TD
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Vairavimo malonumas, galia, komfortiškas
Barškančios plasmasės
Na manau pribrendo laikas parašyti atsiliepimą apie šia mašinyte, liaudyje vadinima šūdlempe, del savo keistos priekio išvaizdos. Bet ne išvaizdoj viskas slipi. Dauguma šitas mašinas ir nuvertina ir numeta į šona, perka perpistus e46 sedanus, nors žymiai didesni šansai susirasti gerą negražu kompaktą už tokia pačia suma. Lygiai taspats atsitiko man su mano kompaktu. Labai norėjau bmw, bet būtent su 110kw varikliu, kadangi 100kw laikomi nepatikimais varikliais. Gal tokie jie ir yra, nežinau.. Su mano biudžetu išėjo tik kompaktas. Kuri laiką galvojau, kad tai baisiausias dalykas kuri galėjau nusipirkti, bet su laiku arba pripratau, arba įsimylėjau. Geras yra pasakimas, iš galo pamyles, prie priekio priprasi. Gal ir čia taspats, tik pamylau ne mašinos gala, o pačia mašina, jos važiavimą. Lyginant ją su tesioginiais jos konkurentais, t.y golf 4 ar audi a3 šį pranoksta visais atvejais. Vairavęs tiek ta golfa, tiek a3, bet nei viena nei kita neduoda tokio malonumo kaip bmw, kad ir koks jis vizualiai atrodytu nepatrauklus. Žmonės vertinantis vairavimą mane supras, o kiti gal nelabai supras apie ka kalbu. Bet tokiems manau net tada nereiktu žvalgytis į bmw. Aišku, dauguma vaikinų bmw perka del galios, galinių varomujų ratų, kad galėtu įtikti merginoms. Beabejo, su šituo šūdalempiu merginu dėmėsio gatvei neatkreipsi, su mpacku gal dar, bet iš*isęs lavoninį e39 tai tikrai. 110kw tokiam lengvam kebule manyčiau per akis. Pirkau aš jau su stage1 padarytu, kažkur apie 135kw, ir 330d ir 530d galima pakonkuruoti, o kažkuriuos net ir iš*isti. Tai tik parodo, kad litražas nera rodiklis, o pasikeitus purkštukus dar nuo kokio 3.5d dyzelio, manau išeitu dar daugiau atsukti kw ir nm, o tada dar lengviau dulkinti visus su šia mažą mašinyte;). Bet asmeniškai, visas malonumas atsiranda važiuojant į posūkius, kadangi mašina stovi standžiai ant kelio, o ir galios pakankamai. Del kuro sąnaudu, jos nera dideles. Taupumo rekordas trasoje buvo apie 4litrus, važiuojant pensininko rėžimu, bent jau rodė taip borto kompas, kiek tos tiesos nežinau, bet užsipylus pilną baką, degaline galima pamiršti ilgai, jeigu važiuosi normaliai.Dėl rūdžių, tai man pasisekė rast su gyvu kėbulų. Mačiau yra daug išpuvusių, bet paieškojus įmanoma rasti ir nesupuvusi. Kas ieško, tas randa. Apibendrinant, šis šūdalempis yra žmonems tiems, kurie vertina mašina ne pagal jos grožį, o labiau technine pusę. Mačiau žmonės deda normalius priekius į šias mašinas, gal ir galima, bet ta išvaizda yra skonio reikalas. Aš pripratau, o ir jautiesi labiau išskirtinis, kadangi perpistu šemkemšlamstu lietuvoje jau ant kiekvieno kampo. Jau kelis kartus keičiau tepalus, bet per tuos keitimus netvarkiau daug ko. Persirinkau rankinio sistema, kadangi viskas buvo užrudyje ir pakeičiau stabilizatorius. Geriausiu stabilizatoriu kaina 15 eurų už vnt, tai standartiškai kaip ir visom mašinom. Dalių nera deficitas, juo labiau grupėse yra daug žmonių, kurie ardo šias mašinas dalim, o daliu kainos visai nesikandžioja. Kebulo dalis kažkurias siūlo iš vis nemokamai. Tad sakyčiau, jog remontas yra toks pats kaip ir visu mašinu. Gerai pamąstyk, ko tikiesi iš šios mašinos. Dėmėsio gal daug negausi, bet malonumo vairuot jo bus. Daryt nesamonem šis variklis nera skirtas, nors ant sauso ratus velia drąsiai 2 begiu, bet vis gi tai 4 cilindrų varikliukas. Prieš perkant pasižiūrėčiau elementariai visas vietas kurias ir reiktu: Kebula, varikli ar neapsitepalavęs, purkštukus. Nepagailėtu pinigu ant carvertical ir sužinoti detaliau apie mašina, ko pasekoj galima veliau ir paderinti kainą.
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį Subaru Impreza
2007 - 2011
Vidutinis automobilio įvertinimas
2020-05-11
Subaru Impreza
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Stabilus, patikimas.
Nera
Labai stabilus ir patikimas automobilis. Jeigu pavyks nusipirkti gero stovio tai nebus problemu. Rekomenduoju 2.0 litru, nes kiti varikliai silpnoki.
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį Subaru Legacy
2009 - 2014
Vidutinis automobilio įvertinimas
2020-05-10
Subaru legacy 2013 3.5l benzinas sedanas
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Sportiškas, greitas, visų varančiųjų ratų pavara labai gerai susitvarko su purvu
Kuro sąnaudos
Mano vyras pirko šį japoną 2019 Lapkirtį ir pasakė, kad tai labai sėkmingas subaru. galios, vietos užtektinai. Bet kaip visi japoniski auto jie laabai kokybiski. REKOMENDUOJU
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį Toyota Corolla
2018 - dabar
Vidutinis automobilio įvertinimas
2020-05-10
Toyota corolla H ybrid touring sports universalas 1.8l
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Laabai praktiškas, ekonomiškas, dailus.
Kietokas plastikas, ne visi gali sau leisti sau tokią mašiną.
Pirkta 2019 kovą už 23k Eur universalas Hibridas, pilkos spalvos ir galius pasakyti, kad tai idealus automobilis. Daug elektronikos prietaisų ir vietos. Pakankamai daug vietos vaikams nors jau nebeturiu miniveno chrysler grand voyager ir nissan qashqai +2 , bet vis tiek vietos daug. Tai lyg mažasis minivenas su labai minivenas. REKOMENDUOJU Pirkti galingesnį nei 1.8l motorą ir jeigu norite taupesnio, tylesnio ir erdvesnio auto? Rekomenduoju pirkti Universalą su hibridiniu varikliu.
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį Chevrolet Volt
2010 - 2019
Vidutinis automobilio įvertinimas
2020-05-09
Puikus elektromobilis
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Daug nuvažiuoja ant elektros 60-70 km ir toliau galima važiuoti benzinu, nedegraduoja baterija, nemokamas parkavimas Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje, važiavimas A juostom
Reikia priprasti prie matomumo, keturios sėdimos vietos (užtai patogios)
Puikus elektromobilis, su kuriuo galiu sutaupyti važinėjant mieste ir bet kada panorėjus išvažiuoti į pajūrį ar užsienį negalvojant, kad išsikraus. Išsikrovus važiuoja ant benzino taip pat puikiai kaip elektros režimu iki 150 km/h greičiu, taigi visur pakaks jo. O patogumų irgi prikrauta, paprastas naudoti borto kompiuteris, žiemą galima pasišildyti saloną prieš važiuojant (tiesiog pulteliu įsijungia, aš iš namų pro langą jungiu), USB, Bluetooth ir kt. Nuo 2016 metų daug daugiau funkcijų pridėta (adaptyvus kruizas, Android Auto, Apple CarPlay, aklos zonos davikliai, automatinis parkavimas) tai dabar taupau tokiam naujesniam. Kai paskaičiuoju kiek sutaupiau per visą laiką ant kuro ir parkavimo Vilniuje su savo 2013 metų Voltu, tai visai nebus gaila tam naujesniam, jis dar daugiau ant elektros važiuoja. Ir dar kiek rytais laiko sutaupyta per Vilniaus kamščius A juostom važiuojant. Remontas niekuo neypatingas, svarbu prižiūrėti. Baterija nedegraduoja kiek metų eina vis tiek pat nuvažiuoju ant elektros. O kas lieka tai pakaba ir elektronika, tai čia tos dalys kur nesunku gauti ir nuo kitų mašinų tinka. Rekomenduoju pirkti iš įmonės tada daug patikimiau ir galima tikėtis palaikymo ir kad nedings. Taip pat kaip žinia dauguma Chevrolet Volt yra iš JAV ir daužti, tai rekomenduoju perkant gerai pasidomėti kiek daužtas buvo ir kas pakeista ir ar gaudosi pardavėjas apie automobilį, kurį parduoda. Nes dabar ieškau sau 2018-2019 metų volto ir skelbimuose randu melagingos informacijos, tad atsargiai su neaiškiais pardavėjais, kuriems tik kad prakišti rūpi.
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį Skoda Superb
2008 - 2015
Vidutinis automobilio įvertinimas
2020-05-08
Puikus
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Didelis ir erdvus, tikrai gera garso izoliacija, auto dinamika, nebloga stereo aparatūra, mažos sąnaudos, patikimi varikliai ir automatai, komfortiška važiuoklė
Su R16 ratais auto kartais atrodo jog plaukioja kelyje, kartais norėtųsi turėti daugiau galios po dangčiu :). Halogenai silpni ir prastai sviečia, tai įsidėjau LEDus. Daugiau minusu neturiu, nes auto tenkina visus poreikius.
Automobilis pirktas iš vokiečių ir per nepilnus 1.5 metų prasuko virš 30 t. km. Per tuos metus atlikti remonto darbai: 1. Pakeistas alyvos aušintuvas, nes jų korpusas plastikinis ir dažnai suskyla ir pradeda leisti aušinimo skystį; 2. Leido freoną ir reikėjo pakeisti tarpinę. Nebrangus remontas; 3. Tvarkyta priekinė pakaba (prasukus 30 tuks. km). Dvi įvorės, stabilizatorius ir atmušėjai, nes pradėjo barškėti; Daugiau papildomai tik aptarnavimai. Alyva kas 10 tūkst., o pavarų dėžės alyva kas 50. tūkst. Visi aptarnavimai ir servisai daryti tik Škodo atstovybėje ir detalės keičiamos į originalias iš karto nieko nelaukiant. Dyzeliuku esu tikrai patenkintaas. Puikiai telpa aukšti žmonės (virš 2m.) tiek gale, tiek priekyje ir tiek visi keturi. Vietos salone apstu. Salono medžiagos ir kokybė yra tikrai užtektina tokios klasės auto. Salonas nebarška (galbūt todėl, kad iš vokiečių mašina). Bagažinės dydis yra kažkas tokio. Sutalpinsite viską ko tik reikės. Automobilis yra apie 4.8m ilgio, tačiau neturėjau problemų išsisukinėjant ir manevruojant siauruose vietose. Palyginimui passat cc, kuris yra tokio pat dydžio - turėjau daug problemų. Variklis 2.0 TDI 103 kw 6 DSG. Dinamikos pilnai užtenka mašinai esant pilnai žmonių, tačiau esant pilnai pakrautai mašinai galios galėtų būti daugiau, nes tuomet auto dirba jau aukštais sūkiais, o ne sukimo momento pagalba. Iš tiesų buvau nustebęs, kad trasoje be didelių problemų automobilis važiuoja iki 190 km/h ir dinamikos netrūksta. Lenkti auto įvairiais greičiais problemų tikrai neturėsite. Kuro sąnaudos įvairios. Važiuojant ramiai iki 100 km sąnaudos buvo net iki 4 L. Rekordas 3.1 velkantis iki 80 km. Trąsoje iki 120 km - sąnaudos apie 5. Remontuojant laiku ir aptarnaujant laiku problemų neturėsite. Nuvertėja tikriausiai minimaliai. Šie auto, o ypač dyzeliai bėga ir gali bėgti tikrai daug. Renkantis auto tikrai buvo ne vienas rastas prasuktas variantas nuo 400 k iki 220 k. Pirkite tik su tvarkinga auto istorija arba iš patikimo žmogaus. Negailėkite pinigų kokybiškam remontui, nes tuomet auto tarnaus tvarkingai. DSG  6 turi problemų su smagračiais prie didesnių ridų ir pradeda barškėti. Remontas nėra labai pigus.
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį Hyundai Tucson
2015 - dabar
Vidutinis automobilio įvertinimas
2020-05-08
Tucson 2020 1.6 GDI 132 AG mechaninė pavarų dėžė
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Net bazinis modelis turi palyginus turtingą komplektaciją. Patogus ir erdvus salonas, užtektinai vietos bagažinėje. Manevringas ir gerai valdomas. 7 metų garantija
Garso izoliacija galėtų būti geresnė. Benzininiam varikliui be turbinos mažoka dinamiškumo.
Patogus, smagus ir gražus automobilis. Patogi vairuotojo sėdynė, sėdim aukštai, visi valdymo prietaisai išdėstyti patogiai, net neįpratus nieko ieškoti nereikia. Minusas tik tas, kad mano variante nesireguliuoja keleivio prie vairuotojo sėdynės aukštis. Pakaba standoka, bet ir gerai, tai ne koks barškutis. Šiek tiek nuvylė garso izoliacija, tikėjausi, kad padangų triukšmo girdėsiu mažiau. Džiugina šildomas vairas, galinio vaizdo kamera, automatinės šviesos, multimedija su Android auto, greičio palaikymo sistema ir dar daug visokių dalykų. Kad vietoje atsarginio rato tik kompresorius su klijais, nieko tokio. Išėmiau po bagažinės dangčiu buvusį plastikinį padėklą, pasirodo kiek ten yra vietos! Laisvai telpa ne tik normalus atsarginis ratas (yra ir tvirtinimo vieta) iš kito sezono komplekto (pirkti nereikia), bet ir dar daug ką galima pasidėti. Nesupratau dar ar gerai yra stop-start sistema. Kartais išjungiu, kartais pamirštu, tai gesina variklį reikia ar nereikia. Bet akumuliatorius AGM, tai tikriausiai atlaikys. Nepatinka, kad norint išjungti, reikia tai daryti po kiekvieno užvedimo. Nesunku automobilį pastatyti, net ir kai mažai vietos, ratai susisuka neblogai, bent jau tikrai geriau negu turėtos Corolla Verso. Padeda parkuojantis ir tai, kad a/m priekis yra aukštai. Anksčiau maniau, kad tai trukdys matomumui, bet yra atvirkščiai. Kai iš vairuotojo vietos matai mašinos kapoto priekinę dalį, nieko neužkliudysi. Matyt dėl to ir nėra priekinių parkavimo daviklių, nors gale jie yra. Žodžiu, smagi mašinytė, nors ir priskiriama visureigiams, bet variantas su tik su priekiniais varomais ratais faktiškai yra ne kas kita kaip puikus universalas. Rekomenduoju, net tiems, kas prisibaimina visureigių ar jų brangios eksploatacijos. Tik reikia pagalvoti dėl variklio. Kadangi dyzelio man nereikėjo, o benzino su turbina nenorėjau beliko tik šis. Variklio 1.6 gdi dinamika galėtų būti geresnė. Kažkaip atrodo, kad varikliukas mėgsta apsukas, nes mažesnėmis apsukomis ir ypač 1-3 pavara, mašina kaip ir bukoka. Gal čia ir pripratimo reikalas, reikia sunkesnės kojos. Kai duodi daugiau gazo, mašina lekia... a/m iš Čekijos atvyko su vasarinėmis Hankook padangomis, teko iš karto pirkti žiemines. Visada naudoju du ratų komplektus, todėl įsigijau žieminius ratus, pirkdamas atskirai originalius lengvo lydinio ratlankius, Dunlop padangas ir originalius ratų slėgio daviklius (viskas 1050 €). Ratus atstovybė sumontavo ir subalansavo nemokamai. Iš karto, pasiėmęs iš salono padariau antikorozinį padengimą su triukšmo izoliacija (472 €) Nuvažiavus 1500 km pakeičiau atstovybėje alyvą ir jos filtrą (80€). Netikiu, kad naujos technologijos tokios tobulos, tad padariau vadinamąjį nulinį TA. Verta pirkti. Geras variantas už gerą kainą su 7 m. garantija.
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį Ford Mondeo
2007 - 2014
Vidutinis automobilio įvertinimas
2020-05-07
2,0 103kw
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Vien tik pliusai
Rudija, silpna garso izolecija, sankaba mehankej, sunkiau jauciasi gabaritai, jei dyzelis tai tik 2,0 arba 2,2 o nuo 1.6 ir 1,8 bekt. Pasitaiko ekrane klaidu kurias reik nuresetint ir pranyksta.
Sveiki. KEBULAS. Linkes rudyti. Skardos plonos. Garso izoliacija prastoka. Butina antikorozija. VAZIUOKLE. Nieko pasakyti negaliu nes per 1metus nieko netvarkiau. Kiek girdejes tai vaziuokle tvirta. Silpnos vietos ratu guoliai ir sankabos. VARIKLIS. Tai yra pezo variklis 2.0 103kw. Variklis geras, bedu nekelia. Pasitaiko smulkiu defektu bet siaip is dalies nieko blogo. Atkreipkit demesi kartais siurblys skleidzia keistus garsus bet tai normalu. Trauka gera, tepalu rijimu nepasizymi. Tepalu keitimas gaunasi pilnas apie 120e. Trukumai. Kaip ir visu dyzeliu siurblys ir purkstukai. Man pasiseke su siuo varikliu tad kazko negaliu pasakyti. Gerai kad comorail ipurskimas. Pliusas kad trukus pagr dirzu nelanksto voztuvu !. DEZE. Pas mane automatas. Dirba svelniai. Kartais pasitaiko truktelejimu bet juk nenauja deze. Sako reik keist tepalus kas 60stuku. As nekeiciau nes cia dar senos kartos deze kurioms nereik keist tepalu. Faceliftam jau stovi powershift dezes kurioms butina keist tepalus norint neremontuot dezes. Dezes silpnu vietu nezinau. Siaip auto minkstas, smagus. Galios uztenka. Vaziuokle minksta. Vairuojant priekio sunkiai jaust. Gala irgi. Reikt atstumo jutikliu nes be ju sunkoka jausti tiek prieki tiek gala. Priekis zemas reik saugotis borteliu ar siaip kokiu iskilimu nes lengva uzkabinti prieki. Vairuotojo pozicija patogi, vairuoti malonu. Nera nereikalingu knopkiu. Viskas aiskiai suprantama. Automatas puikiai suderintas su varikliu. Perjungia graziai be truksejimu. Aisku retkarciais pasitaiko. Jei norite kad masina raut is vietos nespauskite dugno nes tuomet ji pagalvos pora sekun opo to raus. Jei reik kad iskart raut spauskit mazdaug apie puse gazo tada geriau rauna. Man nepatinka jo magas orginalas. Jis kada nori issijungia ir uzgesinant varikli reik ranka isjunkt arba paciam ijunkt. Kartais pameta valandas bet ir pats kartais susiranda valandas. Toks nervuojantis dalykas. Siaip siulyciau su automatu nes su mehanine silpna vieta sankaba kuri kainuoja su darbu apie 1000e. Ps sorotine deze be darbo iki 300e. Keitimas manau pigiau automato. Ir dezes automato geros. Pliusas kad stovi filtrai tai negali dumyti. Kartais pasimato baltu dumu neissigaskite tai reiskia kad ikaista dpf ir savaime prasivalo. Nebijokite tai naturalu. Beja dyzelis nemegsta trumpu atstumu. Nepamirskite pro reta ant gazo pavaziuoti su pakeltom apsuku kad prasivalytu. Beja bekite nuo 1,6 ir 1,8 dyzeliu nes jie problemitiskiausi. Stovi dirzas plius grandine tepale. Reik keist abu. O benzininiai varikliai galingi tai neekonomiski.
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį Volkswagen Passat
2005 - 2015
Vidutinis automobilio įvertinimas
2020-05-04
Nerekomenduoju
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Sėdyniu oda, daugiau nieko.
Visas automobilis vienas didelis minusas, nevertas nei dalies pinigų kuriuos jis kainuoja.
Pirkau, nes tikėjausi, jog taip tautiečių mėgiamas auto bus geriausias variantas kainos ir kokybės santykis, tačiau turiu auto 4 mėnesius ir nežinau kur jį reiks padėti:)) konforto 0, barška tarška, kaip vežimas, nors komplekracija viena iš pilniausių, bet taip viskas varganai padaryta... Gal vienintelis kokybiškas dalykas sėdynių oda gerai tarnauja. Kėbulas labai prastai išsilaiko mūsų sąlygom, variklis tylus, sanaudos gana padorios. Bet greičių dežė nuvylė, is dsg tikėjausi skalndesnio veikimo.... Pakaba, gal patvari, dar nesusidūriau su tvarkymu, bet duobes renka siaubingai, menkiausias nelygumas praneša apie save:)
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį Volkswagen Passat CC
2008 - 2017
Vidutinis automobilio įvertinimas
2020-05-04
Vw passat CC 2011 metų 2.0 125KW TDI
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
ekonomiškas, pigi eksplotacija, kokybiškos vidaus detalės, labai patikimas
žemas, brangus
Ilgai ieškojau sau atomobilio, daug skaičiausi ir rinkau informaciją Svarbiausi patarimai: Ieškokit ne 2008 o naujesnių metų, nes tada pradėjo eiti geresni varikliai su bosch purkštukais ir kita sistema Pats nusipirkau 2011m. (pre fl) geriausią variantą 2.0 TDI 125kw su bosch purkštukais ir commonrail sistema, tai yra patikimiausias variantas iš visų TDI Kai kurie sako, kad nepakanka vietos, turbūt tik tai kalba tie kurie nėra sėdėje gale arba ūgis didesnis nei 195cm. Vietos tikrai pakanka tiek priekyje tiek gale, jeigu esi iki 195cm. Sužavėjo automobilio salono medžiagų kokybė, nors automobilis prarėdęjęs 260000km, salono medžiagos nėra nei šiek tiek pasidėvėjusios. Viskas aptraukta kokybiška oda ir kitomis detalėmis. 125kw galios pilnai pakanka, o kuro sąnaudomis likau maloniai nustebintas, užmiestyje iki 5l/100km mieste 6-6.5l/100km, su pilnu baku galima pravažiuoti 1100-1200km, užsipili ir pamiršti Automobilis yra į kietesnę pusę, nėra, kad būtų labai minkštas, bet užtat užtikrintai gali važiuoti į posukius, nes nenusvyra, Patarimas po įsigijimo, pasikeiskite kartu ir tepalo siurblio ašelę, ji kainuoja iki 7 eurų, pasikeitę užbėgsite tolimesniam gedimui už akių. Pirkdamas savajį cc, daug apžiūrėjau, bendravau su meistrais ir išsirinkau patikimiausią variantą comonairala, po 2 metų eksplotacijos remontų neteko turėti tik einamieji dalykai (tepalai, stabdžių kaladėlės, filtrai) Senesni 2008-2009 metų modeliai turi problemų su siemens purkštukais, kuro sistema ir tepalo siurblio ašele jeigu nepakeičiama laiku, daugiau apie šį modelį nėra ką pasakoti visos blogiausios vietos išvardintos
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį Mazda 6
2007 - 2013
Vidutinis automobilio įvertinimas
2020-05-04
Mazda 6 2010 m. touring Universalas 1.9l benzinas, superinė mašina.
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Talpi, patikima kaip ir visos Japoniškos Toyotos nors tai mazda.
didokos kuro sąnaudos mieste, kaip ir visos mazdos rūdyja, Automatinės dėžės genda.
Pirkta 2015 m. Važinėju jau 5 m. vietos pakankamai kaip universalui , labai didelė bagažinė. Pirkta su įdaužimu ant bamperio ir 158,255 km rida, pas mane dešiniojo slenkščio kampas labai gerai parūdijęs.dabar jau 214,209 km. variklio galios užtenka kaip 1.9l universalui. Mašina labiau užmiesčiui, nes pakaba standesnė ir sąnaudos mažesnės užmiestyje. Pas mane 6 pavarų automatinė robotizuota pavarų dėžė. Ne odinis salonas galinio vaizdo kamera. Tai laabai gera ir patikima mašina. Automatinės pavarų dėžes, o dar ir robotizuotos labai genda. Dėžės remotas apie 200 Eur. Jei norite pakankamai vietos? Geriau pirkite Universalą ir su mechanine dėže, nes ji tarnaus daug ilgiau nei automatinė.
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį BMW 3 klasė
2005 - 2012
Vidutinis automobilio įvertinimas
2020-05-03
Bmw 320
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
ant akumo
trukumai visi ir dazni
Isvaizdus auto,bet nuolatinis servisu ir degalines klientas. Turejau 2010m benzinini 2l 105kw modeli. Gedo is esmes viskas,kas tik gali sugest. Reduktorius,pavaru deze,smagratis,variklis su tiek bedu,kad net neverta pradet rasyt???? elektronika prasta,slikstus orandzinis spidometro apsvietimas,panele visada reikia purkst silikonu,nes lenda kazkokie plemeliai balti. Salonas skesta po plovyklos visada,peciukas ijungus kuri laika skleidzia garsus kaip is siaubo filmo. O geriausia,kad visi gedimai yra dazni gedimai. Purkstukai kainuoja tikrai nepigiai kaip tokiai ubagei. Prastesnes auto nesu turejes gyvenime
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį Audi A6
1997 - 2004
Vidutinis automobilio įvertinimas
2020-05-01
A6 1.9 85kw
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
patogi,paprasta,pigiai islaikoma palyginus,mera jokiu nesamoniu
megsta parudyt
Super masina. Visada nuves kur reikia ir parves namo. Kuro ima tikrai mazai. Masina skirta zmonem,kurie nemegsta kist pinigus i masina
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį BMW 3 klasė
2005 - 2012
Vidutinis automobilio įvertinimas
2020-05-01
Bmw 318i
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
malonus valdomumas
genda viskas,elektronika tragiska,grandine variklio nuo dviracio,brangus remontas. Trumpai masina neverta visiskai pinigu
Nelaime ne masina. Net masina vadint neverta tos imitacijos
Pilnas atsiliepimas...
 
1...3456789...346
© Autoasas.lt 2007-2020

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk CVkodas.lt