Markės
Rašykite atsiliepimus ir gaukite 50 Eur vertės automobilio remontą!Geriausiam Autoasas.lt atsiliepimų autoriui kas mėnesį dovanojame nemokamą automobilio remontą Plačiau

Atsiliepimai (6883)

Daugiau apie automobilį BMW 3 klasė
2005 - 2012
Vidutinis automobilio įvertinimas
2020-05-01
Bmw 318i
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
malonus valdomumas
genda viskas,elektronika tragiska,grandine variklio nuo dviracio,brangus remontas. Trumpai masina neverta visiskai pinigu
Nelaime ne masina. Net masina vadint neverta tos imitacijos
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį Volvo V50
2004 - 2012
Vidutinis automobilio įvertinimas
2020-05-01
V50
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Nerudija
Dažnas ir brangus remontas
Servisų draugas Reguliariai išlenda gedimai. Čia netilptų viską išvardinti. Realiai remontai kas 2 t. KmGendanti elektroninį ką, pakaba. Silpna sankaba Mažiau problemų tik su varikliu. Remontas pastovus Jeigu turi daug pinigų ir mažai proto šitas automobilis tau.
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį Audi A6
1997 - 2004
Vidutinis automobilio įvertinimas
2020-05-01
Audi A6 C5 2.5tdi 120kw
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Garso izoliacija, ypač jei sumontuoti dvigubi stiklai. Nuolat ventiliuojamas salonas automobiliuose su saulės elementų stoglangiu. Ypač maloni važiuoklė. Variatorinė dėžė man asmeniškai didžiausias pliusas Patikimumas.
Priekiniai sparnai iš vidaus turi putas kurios traukia drėgmę ir pūdo juos, bet turbūt 90% auto savininkų jas jau išsiiėmę.
Automobilis geras, talpus, pravažus, nereikalaujantis didelių investicijų, jeigu turi galvą ant pečių. Visuomet verta rinktis tik gausios komplektacijos auto, lengviau vėliau parduot, pačiam maloniau važinėtis. Visada prieš psrkant bent nuskaityti klaidas su vcds. "INA" Diržų komplektas su termostatų šiam auto iš "autoplikio" kainuoja 177€. + darbas, tad tikrai nebekainuoja kosminių pinigų pasikeist diržus. Restauruoti važiuoklę kainuoja iki 150€ su garantijom. Nuo 2002 atnaujinti varikliai su išspręstom beveik visom bėdom "nebedylantys velenėliai, išspręstos siurblio bėdos". Labiausiai atnaujintas ir vėliau iki 2008 metų į škodas dėtas variklis buvo 120kw. Verta paminėti, kad ekonomiškiausi varikliai yra būtent su automatinėm variatorinėm pavarų dėžėm, būtent dėl idealaus galios perdavimo. Mažiausiai ekonomiški varikliai yra 132kw su visais varomais ratais. Vidutinės sąnaudos ~12litrų. Visų varikių su mechaninėm pavarų dėžėm sąnaudos vidutiniškai siekia 9-10 litrų, o 120kw su variatorine dėže sąnaudos siekia 8-9 litrus. Variatoriaus tepalus būtina keisti kas 40-60tūkst km. Filtras nesikeičia, reikia tik išleisti 6litrus tepao ir supilt kitus 6 litrus. Su darbu ir tepalais kainuoja iki 100€, vienintelis svarbus dalykas, kad tepalas būtų G052180A2 specifikacijos, nes kitaip dėžė gali ir nebeveikt. Auto yra skirtas brandiems žmonėms, kurie mėgsta komfortą, todėl viskas automobilyje yra labai civilizuota, tiek pakaba yra minkšta, tiek gazo pedalą spaudžiant, mašina juda į priekį be staigių tampymųsi, ypač tą jausmą sukuria variatorinė pavarų dėžė, tą tikrai įvertina keleiviai, nes važiuojant jautiesi lyg plauktum.
Pilnas atsiliepimas...
2020-04-29
Mercedes-Benz C200 CDI 2008
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Ekonomija, patikimumas, komfortas, gausios komplektacijos
Nemėgsta gilesnio provežuoto kelio
Patikimas ir ekonomiškas automobilis ilgiems atstumams. Nuo pirkimo, per 8500 km nieko nedariau, tik naujos padangos ir valytuvai bei eksplotaciniai skysčiai. 200CDI 100kw galios motoras puikiausiai jaučiasi autobanuose ir magistralėse. Mechaninė dėžė veikia gerai.
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį Volvo V40
2012 - dabar
Vidutinis automobilio įvertinimas
2020-04-28
Volvo V40 2012
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Dizainas, led skydelis, komfrotas, kokybė
Brangios detalės, kurias mėgsta vogti, tad KASKO privalumas
Automobilis išties yra patrauklus, išorė atrodo puikiai ir moderniai, net su paprasčiausia komplektacija. Važiavimo kokybė gera, tačiau yra iš kietesnės pusės, nes važiuoklė yra iš esmės Ford Focus. Iki 2015 metų mažatūriai varikliai yra Peugeot, tad siūlyčiau vengti, nes galios gan mažai ir problemų jie turi pakankamai, o 2.0l yra Volvo 5cyl iki 2015m, o vėliau 4cyl. D3 turi pakankamai galios ir yra gan ekonomiškas. Sėdynės yra super patogios, tačiau volvo nepasižymi labai ilgaamžiška oda, tad ją reik prižiūrėti. Bagažinė pakankamai talpi, nebent tenka dažnai vežioti sofas ar šaldytuvus. Didžiąją dalį malonumo sudaro komplektacija ir šiame automobilyje ji yra gana gausi. Žymusis TFT spidometras (LED) su 3 temom, adaptyvi kruizo kontrolė, šildomi stiklai, dienos šviesos, berėmis galinis veidrodėlis, šviečianti pavarų perjungimo svirtis, automatinis parkavimas ir t.t. Automobiliu esu patenkintas, nes jo kainos ir kokybės santykis yra labai geras. Už tokius pat pinigus tokios komplektacijos, modernaus dizaino ir metų neradau pas jokį kitą konkurentą. 2019m mokėjau 8900, kai tuo metu Audi A3 2012m, kaina prasidėdavo tik nuo 9000 už tuščia. Nuvertėjimas panašus į Bmw, audi ar mercedes, tačiau yra šiek tiek didesnis. Pažiūrėt ar priekinės sėdynės sueina sėdima dalis su atlošu, jei ne, reiškia turėjusi įvyki. Pasidomėt komplektacija, kadangi tuščia neteiks daug malonumo, o privalumų turi daug.
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį Opel Signum
2003 - 2007
Vidutinis automobilio įvertinimas
2020-04-28
Opel signum
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Kuriasi, vaziuoja, stabdo
Kuro sanaudos, kuro siurbliai, pats variklis cia 2.2dti. nepirk nieko gero
Signum 2.2 tdi su automatu. Garantuoju 90% parduodamu opel su 2.2 tdi varikliu turi problemu su siurbliu. Minusai : beveik visi serga siurbliu liga, daug kuro rija virs 10l mieste, trauka silpna kaip 2.2 varikliu, bagazone netokia talpi kaip universalo, neatsijungia esp, uzknisa kas kart spaust knopke prie sedynes o poto bekt atsidaryt bagazines, rija tepala, man asmeniskai kazkaip vidus negrazus, dazni elektronikos sutrikimai. Pliusai : kad kuresi vaziavo, kazkiek komforto, nedidele, lengva priparkuot. Siaip man asmeniskai masina nepatiko. Nei isvaizdos, nei galios, nei ekonomijos. Pasitaiko daug visokiu klaidu daznai bet padarai diagnostika istrina ir pamirsti iki kito karto. Sanaudos 10 mieste. Kosmosas. Deze automatine siaip maloni smagi, neuzdelsia perjunkt pavara. Pliusas ziemos rezimas. Bet pas mane mesdavo kazko serviso rezima. Uzgesini uzvedi ir vel viskas ok. Nu deze dar puse velnio, vaziuokle tvirta pliusas, variklis tai sudu sudas. Rija daug kuro, tepalo. Ok kad dar antifrizo nerijo. Kamon 10l nei keturi varomi nei kazkoks galingas variklis kamon. Varikliu dedu dideli minusa. Patariu nepirkti o jei visdelto perki tai dyzeliai 1.9 o kiti nieko gero. Nepirk tik 2.2 , 3.0 dyzeliu ir 2.2 benzino. Kiti variantai geri. As pardaviau vien del prasto 2.2dti variklio ir atsisakiau visai opelio.
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį BMW 5 klasė
2003 - 2010
Vidutinis automobilio įvertinimas
2020-04-28
BMW 528i 2008m
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Išvaizda
Kokybės nerasta niekur
Tai trečias BMW automobilis man. Prieš tai vairavau e36 ir e39 tikri bmw šedevrai su kuriais ši markė užtarnavo gera varda. Tikėjaus kad e60 tai dar vienas kultinis šio gamintojo kurinys, deja... mašina nupirkau gan geros būklės, tikrai ne lavona, su patikrinta 216km rida. Masina bendrai labai nepatikima, automatines dežės niekam tikusios, komforto nerasta, mašina skirta lenktyniu trasai, o ne Lietuvos keliam. Lyginanat su e39 padaryta viskas ant durniaus pradedant veidrodeliais duru rankenom ir bet kuo kuo tik nori. Žodziu man tai paskutinis bmw turbut, nes kiek teko girdet f10 dar didesnis šūdas. Tai nupirkau vėl e39 ir toliau važiuoju laimingas???? o toliau nzn gal audi pirksiu????
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį Chevrolet Camaro
2009 - 2015
Vidutinis automobilio įvertinimas
2020-04-24
Camaro 2010 5.0l pirkti tik žaislinį modeliuką vaikui!!!
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
sportiškas, greitas
audoja daug degalų, senas dizainas, investicijų šulinys begalinis.
Automobilis pirktas 2018m. liepos 11d. Ukrainoje, raudonas 2010 m. 153,277 km rida, su sankabos defektu. salonas įsėdus visas aptrintas, susedėtas, pavru perjungimo svirtis apsilupusi, vairas apsilupęs, ekranas subraižytas ir įtrukęs. Praėjus savaitei po sankabos remonto sankaba vėl sugedo.(sankaba apsiėjo 500Eur) tada variklio galvutė pradėjo gesti kartu su pavarų dėže.Po 2sav. sugedo starteris . tiesiog į galvą nesutilpo nerekomenduoju pirkti camaro 2009,2010,2011 jie laabai dauggenda. Sankabos remontas 500Eur, eksploatacija 700 Eur, per 6 metus už 13,800 Eur Nepirkti 2009,2010,2011 metų gamybos camaro jie labai daug genda ir nepirkti su 200k rida, tikrai po šios ridos liks prastas stovis interieras kėbulas ir t.t.
Pilnas atsiliepimas...
2020-04-23
2012 MB C250 BlueEfficiency 7G Tronic RWD
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Patogus, manevringas, patikimas, saugus, ekonomiškas, labai malonus vairuoti
Vangoka automatinė dėžė, atsiranda visokių salono barškesio garsų, variklio darbas stovint vietoje garsus
Automobilį pirkau su 150k km rida, patvirtinta MB atstovybės su visa atliktų darbų istorija iš vokietijos, taip pat patvirtinta Lietuvos MB salono. Automobilis gausios komplektacijos - Inteligent light xenon šviesos, LED dienos šviesos, elektrinės sėdynės su atmintim ir el. reguliuojamu vairu, atstumo palaikymas, juostos palaikymas, parkavimo pagalba, sport rėžimas ne tik ant greičių dėžės ir t.t. Parvežtas atuomobilis buvo tvarkingas, reikėjo pasikeisti tik akumuliatorių, nes buvo gamyklinis ir jau nebeužteko galios visai komforto įrangai. Nuvažiavau jau 70000km. Važiuoju 200km kas dieną, tai telpu į 4,7 - 5.1l/100 km rėžius priklausomai nuo sąlygų. Kuras - tik EMSI, Circle K arba Neste. Automobilis tiesiog nuostabus - galios per akis, kuro sąnaudos niekinės, vairavimo pozicija patogiausia kokioj teko sėdėti, lyg daryta pagal užsakymą man. Stabilumas taip pat stebina tiek šaltą žiemą ant nevalytos autostrados, tiek šlapią, lietingą vasarą, į posūkį galima eiti 90 km/h. Turint sportinio rėžimo mygtuką tai apskritai jausmas lyg turėtum du automobilius. Be sport - pakankamai ramus, komfortiškas automobilis, bet kai perjungi sport - tikrai jaučiasi pokytis - įsibėgėjimas išauda stipriai, greičių dėžė tampa aktyvesne, net variklio garsas kaip dyzeliui pasidaro visai malonus. Iš trūkumų galiu paminėt nedaug - automatas būna vangokas, atsiranda visokių salono barškesio garsų, variklio darbas stovint vietoje tikrai garsus. Aptarnavimas atsieina nuo 160 iki 350 Eur, priklausomai kur daroma ir kokie darbai. Brangiausias yra kuro filtras - apie 90 Eur, bet jis keičiasi kas 200k km. Aptarnavimas atliekamas kas 25k km. Daugiau remonto darbų neturėjau Pirkti gausios komplektacijos, tvarkingai prižiūrėtą automobilį. Būtinai paprašyti, kad prieš apžiūrint nekaitintų automobilio ir atkreipti dėmesį ar nebarška grandine užvedant šaltą variklį. Pirkti facelift modelį - skirtumas tikrai vertas kainos.
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį Subaru Impreza
1992 - 2000
Vidutinis automobilio įvertinimas
2020-04-23
Subaru Impreza 92kw Universalas
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Valdomumas, ekonomija(dujos), AWD, Patikimas, jei nesudrožtas motoras ir nesupuvęs.
Garso izoliacija, greičių dėžė, rūdys.
Mano pirmasis automobilis iškarto po teisių išsilaikymo. Turiu du metus. Ieškojau gerai išlaikyto nesudrožto varianto tai tokį radau vokietijoje. Iš pliusų galiu paminėti važiuoklės patikimumą, nesukėlė absoliučiai jokių problemų, pakabos negailiu, automobilis matęs daug žvyrkeliu, duobėtų kelių, nemažai offroad'o. Taip pat, kaip tokių metų automobiliui, jo valdomumas palyginus su kitais yra geresnis bei malonesnis, posukiuose kėbulas kažkiek svyruoja, bet automobilis ant asfalto elgiasi nuspėjamai, vairas perduoda daug informacijos, važiuojant esant sniegui,užspaudus maloniai ir nuspėjamai slysta. Geras matomumas dairantis į visas puses, patogios, truputį prilaikančios sėdynės posukiuose. Įsidėjus dujas tikrai ekonomiškas automobilis, ramiai važiuojant,bet ne kaip senukas, man dujų sanaudos apie 8.5-11 L/100km 60% užmiestis 40% miestas. Iš minusų tai būtų garso izoliacija, ji tikrai prasta, ilgesnėse kelionėse vargina triukšmas, netinkamas automobilis toli keliauti, nebent ant 90km/h autostradoj važiuot, trumpi bėgiai, prie 90km/h GPS greičio, 2500rpm apsukų, prasideda nemalonus variklio ūžimas ir didesnės kuro sanaudos, salonas barška tarška važiuojant žvyrkeliais ir kelio nelygumais, labai jautrus greičio pedalas, kamščiuose nemalonu, rūdija, labai rekomenduotinas padengimas nuo korozijos, gale sėdintiems keleiviams labai mažai vietos kojoms, variklis reikalauja priežiūros, dažnai stebėti alyvos lygi, keisti tepalus bent jau kas 10000km, arba dar dažniau, man dar buvo problemų su stabdžių suporto kreipiančiosiomis, dėl jų kelis kartus stabdžiai buvo gerai prilipę, kiek žinau tai ir kiti japoniški automobiliai dažniau susiduria su stabdžių problemomis. Apibendrinus, tai yra labiau žaislinis automobilis, nereikalaujantis daug išlaidų su salyga, kad motoras sveikas ir gyvas. Suteikiantis daugiau vairavimo malonumo nei komforto,labiau tinkantis kaip antras automobilis smagiem prasivažiavimams tiek vasarą, tiek žiemą apsnigtu keliu, rekomenduočiau ieškantiems kažko smagaus ir nebrangaus, bet jeigu nesate posukius mėgstantis vairuotojas ir ieškote tiesiog paprasto automobilio, siulyčiau pasidairyti kitur.
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį Skoda Octavia
2012 - 2020
Vidutinis automobilio įvertinimas
2020-04-22
Škoda Octavia 1.4 TSI Elegance, mechanika
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
1.4 TSI - optimaliausias variklis (galios ir ekonomijos santykis). Erdvė galinėse sėdynėse ir bagažinėje.
Garso izoliacija, kietoka pakaba.
Automobilis pirktas naujas 2013 m. pabaigoje. Per 6,5 metų nuvažiuota 128 000 km. Vidutinis kuro sunaudojimas neviršija 6 L (važiuoju mieste/užmiestyje - 40/60). Variklio galios (103 kW) pilnai užtenka. Didžiausias šio variklio pliusas - galios ir ekonomijos santykis. Kol kas remonto išlaidos minimalios (žr. žemiau), tad nemanau, kad reikia abejoti automobiliu patikimumu. Pakaba galėtų būti minkštesnė. Pakabos kietumas nesuteikia tikslumo automobiliui trasoje. Automobilis ant kelio "stovi" vidutiniškai ir tikrai nėra skirtas sportiniam vairavimui. Prastoka garso izoliacija (tiek iš po arkų, tiek ir iš variklio skyriaus). Vokietijos autobanuose važiuoti greičiau kaip 150 km/h nelabai komfortiška. Ilgose kelionėse sėdynės nepatiko nugarai, bet čia gal asmeninės bėdos... Dėl kėbulo aerodinamikos labai purvinasi automobilio šonai ir ypač veidrodėliai. Nustebino priekinio stiklo kokybė - jau po antros žiemos ant stiklo buvo aibė įbrėžimų. Salonas atrodo spartietiškai, bet čia jau vokiško ordnungo įtaka ;-) Kita vertus, salono medžiagos patvarios ir iki šiandien niekur dar nenusitrynė. Būtina paminėti bagažinės ir galinių sėdynių erdvumą. Manau, Octavia šioje vietoje yra prie lyderių savo klasėje. Apibendrinimas. Geras ir patikimas automobilis šeimai kasdieniame gyvenime. Aišku savito šarmo ar charizmos trūksta ;-(, bet čia jau reikia taupyti ant Ferario ;-) Tai mano antra Škoda. Panašu, kad bus ir trečia ;-) Per 6,5 metų tvarkyta (neskaitant privalomų serviso aptarnavimų): 1. pakeisti stabdžių diskai ir pr./gal. kaladėlės (95 000 km), 2. pakeisti kondicionieriaus ir aušinimo radiatoriai (107 000 km). Ir daugiau nieko nedaryta... Kol kas jokių korozijos pėdsakų ant kėbulo nėra.
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį Fiat Stilo
2001 - 2007
Vidutinis automobilio įvertinimas
2020-04-22
59 kw
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Pigus remontas, ekonomiskas, net problemu su rudim.
Komforto trukumas
Turejau 2 metus. Normalus auto. Problemu nekele. Pora kartu vaziuokle uz 150e pasitvarkiau, keiciau termostata ir starteri. Srote detaliu kainos 10-20e, naujos detales irgi normaliom kainom. Nustebino, kad visiskai jokiu problemu su rudim. 59kw mieste per akis, uzmiesti lenkime jau dugna reikia paspaust, bet 130 kmh normaliai gali keliauti, su r17 ratais labai gerai valdos plente. Super ekonomija, norint mieste nesunkiai galima itilpti i 6 l, uzmiesti viaziuojant 100 iki 5 l. Masina turi komforto trukuma, taciau palyginus su golfu vaziuoja minksciau, erdvesne. Plastikai pigus, bet nelinke barsketi ir skleisti garsus.
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį Skoda Fabia
2000 - 2007
Vidutinis automobilio įvertinimas
2020-04-21
tikrai vertas dėmesio
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
važiuoji ir taupai, rinkoje buvo prieš tris metus tarp 1000 ir 3500 eur.
pernelyg daug lavonų tad bijau jog parduodant daug išsipisinės
prieš perkant visi patarė pirkti 1,9 varikliu, sako bent traukos bus, TAČIAU pirkau tvarkingiausią kuris buvo 1,4 dyzelis su 50 KW, važiuoja 160 km/h ... su 6,0litro sąnaudom 100km tokiais greičiais :D amerika !! tris metus naudojamas darbo rėžimu. važiuoja kaip ir tikėtasi iš pigaus automobilio. per tris metus remontavau du kart važiuoklę. antrą kart teko remontuoti nes po pirmo remonto susidėjau pigiausias detales, nepatariu jų dėti, kadangi po mėnesio bildėjo labiau nei po pirmūjų metų eksplotacijos, dabar antrus metus susidėjus normalias traukes ir šarnyrus TA praėjo iš antro kart, kadangi nekeičiau stabdžių šlangučių, paskirdusios buvo. dar problem yra ta kad langų pakelėjai, bent jau pas mane fabijoj bijo vandens kai plaunu plovyklo, tad teks dabar keisti varikliuką, kažkaip sugebėjo patekti drėgmės, nors per šiuos metus lietaus buvo daug, veikė puikiai, tačiau beplaudamas pats susigadinau :D rinkoje buvo prieš tris metus tarp 1000 ir 3500 eur. tačiau pirkau tikrai ne pigiausia, lavonų LABAI daug ... neprisigaukit
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį Dacia Logan
2012 - dabar
Vidutinis automobilio įvertinimas
2020-04-19
Kokybe
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Kaina
Kokybe
Na uzteko man pamatyti video, kaip Dacia gamykloje, reguliuoja duris. Pasidare aiski nuomone apie dacia automobilius. Kam idomu i youtube irasykite: Worker makes final tweaks to the doors of new dacia.
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį Nissan Maxima
2004 - 2008
Vidutinis automobilio įvertinimas
2020-04-18
Nissan maxima 2005
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Patikimas,talpus,minkštas..ir labai greitas
Vidaus apdaila ir pasisukimo spindulys.Korozija tik atskirose,pažeistose vietose
Puikus ir labai greitas automobilis.Variklis pasaka: dinamika,garsas,resursas. Retas,bet labai geras auto.Dėl kėbulo dalių sunkiau.Techniniai mazgai labai geri ir ilgaamžiški.Tiesiog puikus ir sąlyginai ekonomiškas ir dinamiškas "laivas"
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį Toyota Corolla Verso
2004 - 2009
Vidutinis automobilio įvertinimas
2020-04-13
Toyota corrola verso 2L 85 kw
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Vien pliusai
Izoliacija garso galėtų geresne būti, kiek važiavau su 2.2 100 kw izoliacija geresne
Jau važinėju virš 2 metų, katik pravaryta ta be didelių investicijų, 30 eu remontas su dalim, ir negalėjau patikėti kad per tiek eksploatavimo nereikėjo atlikti remonto kažkokio tai didesnio, važinėju labai daug į metus po beveik 20000 km , automobilis patikimas, kely nėra pavedes, Žodžiu automobiliai labai patikimi...
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį Opel Signum
2003 - 2007
Vidutinis automobilio įvertinimas
2020-04-12
Signum 2,2dti
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Odinės sėdynės patogios
Variklis. Variklis. Variklis.
2300€ mokėta. Per nepilnai 2 metus investuota virš 3000€. Viskas ka galiu pasakyti...
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį Volvo V50
2004 - 2012
Vidutinis automobilio įvertinimas
2020-04-12
Volvo v50 1.6 80kw
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Dizainas lyginant su s60 v70 senesniu metu, gera elektronika ir klima,per 2 metus tik guolius priekyje keičiau. Važiuoklė patvari
Variklio skyriaus problemos. Sankaba silpna.
Sveiki. Šį automobilį eksplotuoju 2 metus. Pirkau už gerokai brangiau nei rinkos kaina, iš pažįstamo. Dėl tikros ridos ir parvežta dar su garantija pusei metu. Daug nesidomėjas apie modelį įsigijau. Tikrai nuvylė.. prasidėjo gedimai po pirmo mėnesio. Per 2 metus per 2000€ teko investuoti. Nuo generatoriaus remk to iki sankabos su smagračiu keitimo. Nesikuria, meta klaidas kurios blokuoja varikli. Visi die dpf kvailioja teko pjauti lauk vistiek kompas nesusitvarko. 1.6 ekonomiška tragedija. Dūsta iš vietos mechanas. Teko daryti chip tiuninga. Dabar 101 kw jausmas lyg kita mašina. Iškart gyvesnė. Mieste jau užtenka naglai visiems užkišti :) jei pirkti tai už pigiai ir tik 2l 100kw ne silpnesnį varianta. Komforto lygis iš 10-5. Vairavimas stabilus, žiema slysta be proto net su gerom padangom. Elektronika veikia be priekaištu. Geros lempos su lešiais. Įsidėjau led išvis pasaka.
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį Alfa Romeo 166
1998 - 2007
Vidutinis automobilio įvertinimas
2020-04-12
Alfa 166 2,4 jtd 129 kW
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Dizainas, komfortas, geras variklis, garso izoliacija, didelė bagažinė
Brangi galinė pakaba, pigaus plastiko mygtukai salone
Vairuoju 2005 metu 166 fl, variklis 2,4 jtd 129 kW (175 hp). Vazineju lygiai metus ir kasdien dziaugiuos. Automobilis gan retas musu keliuose, matyt visi bijo :) Variklis labai neblogas, galios uztektinai, pries lenkiant pagalvoti tikrai nereikia, o kuro sunaudojimas apie 7 litrai misriu rezimu (kasdienis marsrutas- 4 km zvyro, 10 km geru keliu 90-100 km/h, 5 km mieste, cia i viena puse, vakare tiek pat atgal). Mano nuomone- tobula tokiam varikliui ir tokiam svoriui. Vaziuokle komfortiska visais keliais, aisku tie 4 km zvyro pakabai ne i nauda, po metu jau girdet bildejimai kas gale kas ir priekyje, nors maniau jog prades bildet zymiai anksciau, tai maloniai nustebino. Salone beveik nesigirdi jokio triuksmo kad ir kokiu greiciu vaziuoji. Yra buve kai keleiviai klause ar cia ne benzinas :) Tolimos keliones sios alfos stichija, nors ir mieste vairuoti nenuvargina, dydis nera kliutis. Salonas patogus ir grazus, tik kai kurie mugtukai pagaminti is gedingai prasto plastiko, manyciau neatleistina tokiam auto, viska gadina. Dar vienas keistas sprendimas- bagazines atidarymo mugtukas pasleptas...daiktadezej. Nezinociau tai niekad nebuciau rades, ir naudoti labai nepatogu. Dar vienas prastas ergonomikos pvz- ijungus 3 arba 5 pavara svirtis uzstoja kelis mygtukus centrinej konsolej, pasiekt sunku o ir nezinai ka siekt nes visai nesimato. Ir reik zinok, kad su 166 is ikea baldu neatsivesi nes nenusilenkia galines sedynes- bagazines yra tiek kiek jos yra bagazinej :) Visa kita tik pliusai. Grazus, patogus, galingas, ekonomiskas, geri stabdziai. Remontas nera nei labai pigus bet ir ne itin brangus. Detaliu yra ir nauju ir savartynuose. Rimciausias remontas buvo turbinos, bet pirkdamas zinojau kas laukia, kaina buvo atitinkamai nuleista. Visa kita iptastai- tepalai, filtrai, kalades, paskirstymo dirzas. Svarbu laiku keisti tepalus, netaupyti, tuomet jtd variklis tarnaus ilgai ir be didesniu priekaistu. Pakabai zinoma teks pinigus atideti nes remontas neisvengiamas, bet daryti reiks nes laiku nesutvarkius galine- prades ryt padangu vidini krasta, nes ratai virsta i vidu. Patarimai perkant- standartiniai- patikrinti. Automobilis nesiskiria nuo kitu, todel nesuprantu, kodel tai ju visi bijo. Genda ne dazniau nei kiti, o jei nepriziuret tai ir mercedesas pataps "blogiausia masina kokia esu vairaves".
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį Audi A4
1995 - 2001
Vidutinis automobilio įvertinimas
2020-04-12
A4B5 1.9 Tdi 81kw automatas
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Pigi eksplotacija , jokių navarotu, talpi bagažine, pigi
Morališkai pasenusi, 1.8 nėra geras variantas.
Sveiki ką gi atsiliepimu tikrai labai daug per daug ir neišsipilėsiu tai mano pirmoji mašina ją įsigijau iš perekupo kuris sakė kad viskas gerai apart kad keistos durelės nes daužta buvo iš dalies buvo teisus ką aš keičiau tai žinoma diržus su škyvais su detalėm ir darbu sumokėjau 160€ (diržas škyvai kondicionieriaus diržas ) tada po 2 mėnesių pradėjo pypsėti tepalų lemputė patikrinus tepalus viskas buvo gerai problemu neradau tačiau lemputė toliau pypsejo ir dabar pypsi nors pakeičiau daviklį už 3€ Kame bėda neisivaizduoju tepalų ne ėda ir važiuot važiuoju taip jau 3čia tūkstantį. Tada po 6 mėnesių pradėjo tekėti antifryzas pasirodo lašėjo nes nebuvo sandaru su darbu ir detalėm sumokėjau 20€ keičiau guolius dėjau brangesnius itališkus sumokėjau 8€ už guolius (2) ir 8€ už darbą kadangi pats garažo neturiu tenka apsilankyt servizuose keisdamas guolius keičiau stabdžius nes buvo jau baisus už stabdžius sumokėjau 36€ (Su darbu) pati mašina nėra brangi motoras yra kantrus ir dideliu bėdų tikrai nėra ! mašina važiuoja ganėtinai minkštai lyginant su 2008 bus nissan almera. Manau kaip pirmas automobilis yra tikrai puikus pasirinkimas kuro daug neryja net ir paspaudus o čia dar senas durnas automatas 4 bėgių tikrai rekomenduoju kaip pirma masina ! greičiausiai pats ją dar vairuočiau ir vairuočiau tačiau jau pabodo ir dar girtas sodyboj pamiršau langą uzdaryt tai prilijo ir dabar daug pelėsio ant galiniu sėdynių. Abidna nu bet šiaip mašina kaip pirma nuostabi rekomenduoju !
Pilnas atsiliepimas...
 
1...3456789...345
© Autoasas.lt 2007-2020

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk CVkodas.lt