|
marius | 2023-05-06 |
toyota prius 2005m.
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
ekonomiskas
rudys ir hibrido batarke.
|
labai puikus, ekonomiskas, tik kad specifinio dizaino. pigiai eksploatuojamas auto. Remontas nera brangus, nebent reik remontuot hibrido batarke. degalu sanaudas rasiau dujoms. tikrint kebula ir batarke
Pilnas atsiliepimas...
|
|
|
marius | 2023-05-06 |
mb 300 1988m
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
tiesiog puikus auto
rudys
|
geriausias auto koki esu kada turejes, puikiai valdomas, nuostabus matomumas, galia, komfortas, isvaizda. remontas nebuvo pigus bet per 3m teko remontuot tik karta, nusipirkus. jei rasi geru kebulu pirk drasiai kad ie daugiau nieko netikrines!
Pilnas atsiliepimas...
|
|
|
marius | 2023-05-06 |
vw sharan
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
geras matomumas, pravazumas, ekonomiskas
remontas ne pigus, modelis nevykes del varikliu, kaupias vanduo galinese lempose..
|
ganetinai pravazus, zinoma labai talpus, ekonomiskas,bet varikliai, surinkimo kokybe nekazka. remontas nera labai brangus, bet ganetinai daznas, nuverteja tikrai gana greit. jei reikia vezti krovinius ir patinka vw tai geriau ieskok transporterio. Gero, kokybisko sharano tiesiog nera.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
|
marius | 2023-05-06 |
audi a6q 2.5tdi
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
quattro sistema, ekonomiskumas
rudys
|
puiki masina norintiems pigiai eksploatuojamo auto su 4x4 sistema. Qauttro veikia puikiai! Minusas-rudys. Daugiau minusu kaip ir nera neskaitant stabdziu diskai ir kalades kazkaip greiciau nei iprasta susinaudodavo. Turejau auto apie 8m tikrai patiko. Ju kainos tikrai nekrenta, remontas nera brangus. svarbiausia manau kebulo bukle, visa kita pigiai sutvarkoma.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
|
O | 2023-05-05 |
VW Touran 2.0TDI 6G manual
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Praktiškas
Prastos interjero medžiagos
|
Pirktas naujas. Pravažiuota 180k km. Kol kas galima sakyti rimtų problemų nepasitaikė. Garsiakalbis vairuotojo durelėse turėjo pašalinį triukšmą, pekeistas garantiniu laikotarpiu, taip pat padangos susilaiptavo, buvo atliktas ratų suvedimas. Atstovybėje (galimai ne visose) dirba ne šventieji, abiem atvejais reikėjo ilgai aiškintis, o už ratų suvedimą susimokėti pačiam. Kito vizito metu buvo pažeistas kėbulas, tik aplinkybių dėka per keletą vizitų pavyko įrodyti jų kaltę, tad atsiimant automobilį neprošal jį pasitikrinti. Šiaip automobilis ok. Jeigu lūkesčiai atitinkami - nenusivilsite, bet Mercedes lygio tikėtis naivu, kitą vertus jeigu tektų rinktis tarp šio ir B klasės ar BMW 2 klasės Grand Tourer, likčiau prie VW (jau nekalbant apie kainas). Bendrą vaizdą daug gali pakeisti komplektacija kuri čia pakankamai gausi, Highline, keyless, full LED, distronic, side assist, koja atidaroma bagažinė, šildomas vairas bei priekinis stiklas. Ergonomika gera, pilna dėtuvių, vietos pakankamai, priekyje sėdėti patogu (aišku ilgesnėse kelionėse nuovargis šiek tiek jaučiamas) bet gale suaugusiems sėdenės per mažos. Blizgi apdaila priekyje yra tepli ir puikiai išryškinanti dulkes - reikalauja reguliaraus valymo. Gale apdaila pigesnė ir pakankamai jautri kontaktui t.y. braižosi ir pasitrina. Sąnaudos pagal važiavimo manierą. Važiuojant vienam tarpmiestiniu keliu galima palįsti po 5l/100 km naudojant aiškios kilmės degalus. Ilgalaikis vidurkis 6.3 l/100km. Kompu galima pasitikėti sąnaudas rodo tiksliai.Tepalo sąnaudos taip pat pagal važiavimo manierą. Valgė tepalą nuo pirmų dienų, bet skaitau saikingai (iki 2 l serviso intervalui). 110 kW kaip ir užtektų, bet kitą karta atrodo nepamaišytų ir 140 kW deja su tokiu varikliu Lietuvoje nebuvo parduodama, tačiau nenaują iš Vokietijos galima įsigyti. Modelis nebegaminamas, ir naujo nebus. Be rutininių darbų, keistas generatoriaus skriemulys prie 120k km taip pat keista vandens pompa prie 130 km. Paskirstymo diržas keičiamas prie 210k km autorizuotame servise paslaugos kaina apie 850 Eur, suteikiant tokį patį intervalą. Deja kaip minėjau vandens pompa tiek netarnaus tad pagalvokite ar verta keisti į originalą, kadangi keičiant diržą vėl reikės keisti. Maloniai nustebino stabdžiai, priekinės kalėdėlės dar nekeistos, aišku važiuojama daugiau tarp miestų, rezervas minimalus, numatyta keisti ir stabdžių diskus. Elektronika nepavedė kitą vertus distronikas ir side assist esant šlapdribai gan greitai nustoja veikti (apsineša sniegu/purvu) kol vėl neatitirpsta. Serviso intervalas 30k km. Mano akiai nėra normalu, ypatingai kai tepalo pilasi 4,6l. Sunku pasakyti kokia jo būklė bus prie 250k. Tikrinkite.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
|
|
Liutauras | 2023-05-03 |
Sąžiningas atsiliepimas apie Panamera 4S
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Išvaizda, dinamika, valdymas, saugumas, interjero dizainas, garso izoliacija ir komfortas
Patikimumas abejotinas, priežiūros kaina didelė, kaip ir degalų sąnaudos, multimedija veikė nestabiliai
|
Žinoma, tai puikus automobilis, kuriuo galima patogiai keliauti ir ilgesnėse kelionėse. Puikus dizainas, komfortas ir iti kokybiška salono apdaila. Geros dinaminės charakteristikos ir variklio trauka. Tačiau gan kaprizingas, pasitaiko nemalonių trūkumų ar nedidelių gedimų. Automobilis nėra skirtas miesto kamščiams. Pvz į įkalnę sunku įvažiuoti mažu greičiu. Dideli matmenys, labai nesmagu parkuotis siaurose erdvėse. Tikrai nepatarčiau pirkti šio automobilio be 360 kameros. Man pasitaikę gedimai: sugedusi beraktė sistema, ne pilnai veikiantis prietaisų skydelis, benzino kokybės daviklis, aušinimo sistemos vožtuvas, akumuliatorius. Esmė gal būtų tokia: tai kogero geriausias automobilis kokiu esu važinėjęs, bet labai kaprizingas. Idealiu atveju jei tai ne pirmas, ar gal net ne antras automobilis, tada viskas bus ok ir smulkūs trūkumai taip neerzins. Bet naudojant kiekvienai dienai… nuolatiniai parkavimo sunkumai, nuolatiniai apsilankymai degalinėse. Tikrai nedžiugins. Užmiestyje kas kita – ekonomiškumas priimtinas, galima pasimėgauti Porsche dinamika ir komfortu. Tai greičiau savaitgalio išvykų automobilis. Dar vienas pliusas – skirtingai nei daugelyje sportinių automobilių, tokių kaip M serijos BMW arba AMG Mercedes modeliuose Porsche automobilyje nesijaučia didelis greitis.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
|
Gediminas | 2023-05-02 |
2,4 Benzinas
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Patikimas variklis, stabilumas,
Maža bagažinė didokos kuro sąnaudos
|
Turiu jau 6metus ir turiu teigiamas emocijas su šiokiu tokiu karteliu. Variklis 2.4 125kw labai smagiai bėgantis ir patikimas, važiuoklė kietoka bet labai patvari ir stabili ant kelio. Deja labai brangus sankabos keitimas. Plaukiojantis smagratis taigi bendroj sumoj 700eur. Šiek tiek mažoka vietos bagažinėje ir norėtusi geresnės garso izoliacijos
Pilnas atsiliepimas...
|
|
|
Dainius | 2023-04-30 |
Lexus IS250 2014m.
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Patikimumas, išlaikymo kaštai, pakabos darbas
Vangi pavarų dėžė, neekonomiškas, garso izoliacija, erdvė salone
|
Sveiki, su šiuo automobiliu praleidau beveik 5 metus, todėl manau, kad planuojantiems tokį įsigyti bus įdomu sužinoti kokie įspūdžiai.
Lexus buvo pirktas iš JAV su minimaliu daužimu į priekį (buvo pakeistas kapotas, bamperis, žibintas), rida buvo 35tūkst. km. Per visą eksploatavimo laikotarpį pravažiavau daugiau kaip 65tūkst. km. Nors lexus ir pasižymi patikimumu, tačiau bent jau man net nepasiekus 100tūkst. km ridos teko susidurti su šiais gedimais: Pakeisti galiniai amortizatoriai, pakeistas kondicionieriaus siurblys, buvo tepalo nuotekis, teko keisti paskirstymo grandinės dangtelio tarpinę, pradėjo strigti arba išvis neveikti stoglangio atidarymo varikliukas, bet apskritai tai galvos skausmo nekeliantis automobilis, apart šių gedimų daugiau nebuvo jokių nesklandumų eksploatuojant.
Šis automobilis skirtas tikrai ne šeimai, salone erdvės labai minimaliai, patogiai gali įsitaisyti tik priekyje sėdintys. Automobilis buvo puikus kol nebuvo vaikų:) Labai patiko pakabos darbas, nors pas mane buvo r19 ratlankiai, automobilis buvo tikrai standus, bet puikiai valdomas ir ne per kietas. Variklis labai patikimas, tačiau dinamiško vairavimo su juo nesitikėkit, labai jaučiasi, kad trūksta sukimo momento, tačiau normaliam kasdieniam vairavimui jo užtenka. Sėdynės patogios net ir ilgesnėse kelionėse, salono kokybė patenkinama, jokių pašalinių garsų. Tačiau varginti pradeda prastoka garso izoliacija ir didelis vėjo keliamas triukšmas nuo šoninių veidrodėlių. Pagrindiniai man šio modelio privalumai, tai išorės dizainas (morališkai nepasenęs), patikimumas, eksploataviko kaštai). Tačiau komfortu, kokybe, garso izoliacija, dinamika šis japonas tikrai nusileidžia vokiškiems konkurentams.
Ką labai verta pabrėžti, kad žiemą su šiuo automobiliu reikia būti itin atsargiam. Jis tikrai neskirtas važiuoti apsnigta danga, o gausesnis sniegas sukelia galvos skausmą, buvau užstrigęs ne vieną ir ne du kartus. Tačiau vasarą su galiniais varančiais ratais vairavimo malonumas daug didesnis nei su priekiniais varančiais ratais:)
Realios kuro sąnaudos mieste 11-12l, užmiestyje 8l. Atsižvelgiant į automobilio dinamiką, tai sąnaudos tikrai didokos.
Žodžiu jeigu jums nereikia vietos salone, neturit vaikų ir jums reikia patikimo kasdienio automobilio kuris yra tiek komfortiškas tiek ir sportiškas, tai lexus IS svarstytinas variantas.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
|
Vairuotoja | 2023-04-28 |
Ford puma st line 1l benzinas automatas
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Manevringas
Mažoka vietos gale
|
Automobilis labai smagiai važiuoja, yra manevringas. Labai didelis privalumas talpi bagažinė. Gale mažoka vietos, bet kai keleivių dažnai neveži pilnai pakanka.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
|
2023-04-27 |
Puikus automobilis
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Išvaizda puiki, dinamika įspūdinga, garso izoliacija ir salono kokybė
Degalų sąnaudos
|
Labai dinamiškas ir patogus automobilis. Per visą eksploatacijos laikotarpį minusų neradau. Pagrindinis pranašumas prieš konkurentus tokius kaip penktos klasės BMW ir E klasės Mercedes yra tai, kad šios kartos A6 keliuose yra itin retas automobilis ir neturi „taksimobilio“ kokį turi kai kurie konkurentai statuso. 3 L variklio dinamikos ir sukimo momento nei ištolo nepalyginsi su 2 L varikliu koks buvo prieš tai turėtame Audi A5 B9 su pačipuotu variklio valdymu ir galia sukelta iki 320 AG. Užmiestyje jei per daug nespausti galite sutilpti į 6,5-7 litrus, mieste man gaunasi 12-15 litrų priklausomai nuo kamščių ir vairavimo stiliaus.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
|
|
Vytas | 2023-04-26 |
Puikus miesto automobilis
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Dinamika, sportiška išvaizda, geras valdymas, interjero dizainas ir komfortas
Maža salono ir bagažinės erdvė
|
Labai manevringas, greitas automobilis, patogus salonas. Net prefacelift versija kelyje atrodo labai stilingai ir išsiskiria iš kitų hečbekų. Automobilis niekada nenuvylė, visada iš anksto „perspėja“ klaidomis. Rimtų trūkumų praktiškai nėra, išskyrus tyliai girgždantį vairą, kurį galima pataisyti, bet po poros mėnesių vėl tas pats. Turbininiuose varikliuose deginamas tepalas, kurio lygį reikia stebėti. Bet manau tepalo sunaudojimas vyksta normaliose ribose, jei automobilis yra geros būklės, todėl nereikia labai dėl to rūpintis. Automobilis mažas kalbant apie galines sėdynes ir pačią bagažinę. Žinoma čia lengvai tilps vežimėlis, bet nekažkas daugiau. Žinoma tai nėra realus trūkumas, nes juk tai kompaktiškas automobilis. Keista kai žmonės tai supranta, nusiperka, o paskui vistiek skundžiasi. Per trejus eksploatacijos metus niekas iš gale sėdinčių nesiskundė, tačiau atsiradus vaikui automobilio erdvės reikės daugiau, bent jau vežantis visus tuos vaikiškus dalykėlius. Bendrai mažasis BMW neatskleidė jokių rimtų minusų, susijusių su intensyviu eksploatavimu, dažnomis kelionėmis po kelis šimtus km per dieną, viskas ok.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
|
Arnas | 2023-04-25 |
F-Pace 2.0d su 180 AG ir 4x4
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Saugumas, valdymo savybės ir dinamika, dizainas, degalų sąnaudos, visi varomieji ratai, pavarų dėžė, salono talpumas
Surinkimo kokybė ne pati geriausa, prastoka triukšmo izoliacija, priežiūros išlaidos
|
Laba diena skaitytojai. Buvau sugalvojes parduoti savo jaguarą. Visa si menesi kasdien abejojau ar verta parduoti sia masina ir keisti i kita, bei i kokia keisti. Galiausiai nusprendžiau jį pasilikti. Kadangi šeimoje auga vaikas, mums reikėjo patikimo ir saugaus automobilio. Išbandžius daugybę variantų visgi Jaguar pasirodė daug geresnis nei kiti! Draugai ir giminės iš karto įvertino automobilį ir užskaitė. Įdomu tai, kad Jaguaras neužsupa kaip kiti konkurentai. Dėl priežiūros: buvo surastas gamyklinis variklio defektas, po 2 mėnesių visas variklis pakeistas į naują gamintojo lėšomis. Jiems tai kainavo milijoną pinigų. Dabar viskas veikia gražiai ir tvarkingai. Gedimas pasirodo buvo labai netipiškas atvejis. Panašu mašina kiekvieną dieną vis labiau įsimyliu ir jei nuspręsiu jį pakeisti, tai bus tik hibridinė versija.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
|
Edvardas | 2023-04-23 |
Renault Arkana
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Išvardinti
Išvardinti
|
Su Arkana važinėju pusantrų metų. Per tą laiką nuvažiavau 26 tūkstančius km ir spėjau aplankyti kogero visus Lietuvos miestus – manau nemaža rida per tiek laiko. Įspūdžiai yra tik teigiami. Gal dėl to, kad pirktas su maksimalia komplektacija. Kalbant apie komfortą, automobilis yra vertas daug daugiau nei galit įsivaizduoti – pakaba puikiai sugeria smūgio jėgą tiek nuo didelių duobių, tiek važiuojant per mažus nelygumus, sklandus dėžės darbas, gana priimtina dinamika kaip iš 1,3 L turbo variklio su kuklia 150 AG galia. Kas dėl įrangos, tai kaip už tokius pinigus tai apskritai fantastika – Bose garso aparatūra, aklosios zonos stebėjimo funkcija, kameros visur aplinkui. Apskritai automobiliu likau patenkintas, kaip ir savo pirmojo automobilio - Volvo XC60... aišku kvaila juos lyginti, kitokia automobilio klasė, metai ir kaina. Tačiau Renault Arkana už Volvo tikrai neprastesnis.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
|
Romualdas | 2023-04-23 |
Po dviejų metų kasdieninio važinėjimo šiuo iškirtiniu MB
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Išvaizda, saugumas, patikimumas, salono talpa, interjero dizainas ir komfortas, triukšmo izoliacija puiki
Pakaba ne ideali, pravažumas prastas, dinamika ne pati įspūdingiausia
|
Automobilio išvaizda neabejotinai patraukli, vairuodami šį automobilį sulauksite daug akį traukiančių žvilgsnių, ypač iš moteriškos giminės :) 200+ greičiu važiuoja labai užtikrintai, jaučiasi lyg važiuotum 120 km/val. Salonas įspūdingas su puikiu apšvietimu – džiugins kas kartą įsėdus į automobilį. Talpi bagažinė, nors ir mažo aukščio. Ant kelio stovi labai tvirtai, todėl galite drąsiai įsipaišyti į aštrius posūkius. Kartkartėmis prisėsdavau prie BMW 530d vairo. Tiesą pasakius, BMW geriau valdomas, pakaba irgi geresnė. MB pakaba nors ir minkšta, bet mano nuomone nesubalansuota teisingai, skirtingai nei BMW kurio pakaba nors ir kietesnė, bet malonesnė. Bendrai važinėjant su šiuo Mercedes nėra didelio noro spausti akseleratorių, atrodo kad automobilis to nenori. Šiaip ramios natūros automobilis. Degalų sąnaudos mieste 10-11, užmiestyje 6-7. Yra ir trūkumų, nors ir nėra reikšmingi. Elektra valdomų langų mygtukai yra labai trapūs, su laiku spaudžiami stipriau lūžta - pakeisti 2 mygtukai. Yra kitokių smulkmenų kas man nepatiko, bet nieko itin brangaus. Kitas savininkas, kuris nelabai gilinasi į smulkmenas ir subtilybes, tiesiog nepastebės tokių trūkumų. Žodžiu, bendrai rekomenduoju tokį pirkti - iš 10 balų dedu 8+.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
|
Giedrius | 2023-04-19 |
Impreza WRX STI
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Valdymas, dinamika, išvaizda, pakaba
Priežiūros kaina, triukšmo izoliacija, komfortas
|
Kalbos apie šio automobilio ralio šaknys yra nuolatinė tema šių jau senų japoniškų automobilių savininkų lūpose. Klasikinės išvaizdos iškarto atpažįstamas kaip tipiškas Subaru visada patrauks automobilių žinovų dėmesį. Daugelis jų kažkada tokio norėjo, bet deja dabar jie važinėja su Corrola ar Rav4. Salonas žinoma spartietiškas, netgi sakyčiau skurdokas, čia nereikia gilintis į jokias smulkmenas. Valdikliai tiesiog atlieka savo funkcijas. Tačiau Alcantara sėdynės ir mėlyna grindų bei durų apmušalų spalva suteikia jaukumo ir šiek tiek sportiškumo. Dėl nemažo automobilio amžiaus jo atsarginės dalys kasmet brangsta ir jų vis mažėja, tačiau jei mašinos nedaužai ir gerai paieškai dalių per FB groupsus, tai viską galima rasti. Čia problemų greičiausiai neturėsite.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
|
|
Audrius | 2023-04-18 |
Geriausias metų automobilis
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Patikimumas, išskirtinė išvaizda, galimybė važiuoti kaip topiniu visureigiu, patikima pakaba, degalų sąnaudos, pavarų dėžė, man patinka vidaus dizainas, nors tai bus subjektyvu, geras valdymas ir miesto salygom, konstrukcijos kokybė ir tvirtumas
Pasitikrinkite salono matmenis ar tiks jūsų ūgiui, nupirkimo kaina aukštoka
|
Jei nežiūrime kainos, įvaizdžių ir visokių mitų – šitas Suzuki yra geriausias automobilis keliuose su įvairia danga – nuo asfalto iki purvo. Puikiai susitvarko su sniegu, visi ratai puikiai atlieka savo darbą naudojant pažemintą pavarą. Slidžiu keliu leistis nuo stataus kalno nepavojinga, yra nusileidimo režimas parenkantis saugaus nusileidimo tempą. Nepaisant mažo dydžio, bet dėl savo kampuotų formų Jimny yra gana erdvus ir didelis visureigis. Tikrai yra erdvesnis ir praktiškesnis nei atrodo iš išorės. Automobilis kol kas nesugedo per metus eksploatacijos, nebuvo taisytas nei karto, du kartus keičiau tepalus ir tiek.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
|
2023-04-16 |
Fiat freemont
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Talpa, prošvaisa
Elektronika
|
Auto važinėju 5 metus???? tik nusipirkes turėjau problemu su starteriu, generatoriumi klimato kontrole???? prieš 2 metus teko keisti ir sankaba???? silpnoji vieta manau elektronika????
Pilnas atsiliepimas...
|
|
|
Simas | 2023-04-15 |
Kainos ir kokybės santykis geriausias tarp konkurentų
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Komfortas, multimedija, valdymas, bagažinė, salono talpa, dinamika, dizainas, greičių dėžė, priežiūros išlaidos, konstrukcijos kokybė, triukšmo izoliacija, patikimumas, saugumas ir patikima pakaba
Dideli gabaritai mieste
|
Labai gražus automobilis, ekonomiškos degalų sąnaudos ir aukšto lygio komfortas. Su pavarų perjungimu svirtelėmis už vairo kaip nekeista labai patogu važiuoti greitkeliu, lenkiant perjungiate žemyn, spaudžiate akseleratorių ir manevras baigtas. Kalbant apie automobilio funkcionalumą, yra beveik viskas ką turi “vokiečiai”, tik vokietys su tom pačiom funkcijom bus daug kartų brangesnis. Prie gero greitai priprantama, todėl norisi automobilio su geresne įranga. Automobilį aptarnavo tik autorizuotas servisas, viskas atlikta pagal aptarnavimo reglamentą, jokių kitų nenumatytų remontų nebuvo. Bagažinė didelė, telpa viskas ko reikia kelionėms - vežimėlis, dviratis, lagaminai ir krūva kitų daiktų. Didelis skyrius ir po pačia bagažine - irgi šaunus dalykas, pasirodo daug kas ten telpa.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
|
Ričardas | 2023-04-13 |
Mano nuomone vienas geriausių savo klasėje
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Valdymo lengvumas, degalų sąnaudos, solidi išvaizda, gera dinamika, vidaus dizainas, komfortas, stabili pakaba, didelė bagažinė, greičių dėžė, konstrukcijos ir surinkimo kokybė, pravažumas visureigių lygio, multimedija patogi, salono talpa, saugumo funkci
Priežiūros kaina, patikimumas ant klaustuko, garso izoliacija kiek prastoka šiam segmentui, kaina
|
Pirktas pernai sausio mėn. Pravažumas iškarto netikėtai nustebino. Kur bevažiuoju, ar į šlapią sniegą ar į sausą kai po apačia būna ledas, visada lengvai išvažiuoju. Vasarą automobiliu važinėjau po Europą - puikus sukibimas su kelio danga prie visų greičių, tvirta pakaba, duobes irgi gerai sugeria. Tačiau po kelionės vis tiek reikėjo pakeisti stebulės guolį. Nesvarbu vasara ar žiema, automobilis patikimai važiuoja. Bendrai automobilis yra puikus, geresnis nei daugelis savo klasėj, nelyginu su naujausiu BMW – jis tikrai ženkliai geresnis nei prieš tai gamintas septintukas. Todėl BMW kogero būtų geriausias tarp visų konkurentų. Iš silpnųjų Audi vietų - starteris-generatorius. Keičiasi pagal garantiją, bet man nepasisekė – sugedo praėjus savaitei po garantijos pabaigos :) Skaičiau - tai šio modelio liga. Pravažiavus 60-80 tūkstančių generatorius gali sugesti bet kuriuo momentu. Remonto kaina buvo stebėtinai aukšta, teko nemažai laukti kol detalė buvo atsiųsta ir pakeista.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
|
Paulius | 2023-04-11 |
Puikus 4x4 miesto vsiureigis iš premium segmento
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Itin ekonomiškas, patikimas, gera surinkimo kokybė, patogu naudotis visa įranga
Esminių trūkumų nepastebėjau
|
Turiu NX jau 2 metus ir nuvažiavau apie 25000 km. Kiek teko aptaranuti automobilį visi atstovybės darbuotojai buvo fantastiški, profesionalūs ir mandagūs. Žinoma automobilis ne idealus – dėl CVT pavarų dėžės skleidžia gana stiprų triukšmą greitėjant, palyginus su kitais 2,4 litro benzininiais varikliais. Tačiau CVT pavarų dėžė yra labai patikima, skirtingai nei sistemos su dviguba sankaba, kurias ateityje tikrai teks remontuoti. Padorus ekonomiškumas „ekonominiu“ režimu, puiki akseleracija „įprastu“ režimu ir puikus pojūtis „sporto“ režimu – viskas yra taip kaip ir turi būti. NX valdymas yra panašus į įprastą hečbeko stiliaus ir dydžio automobilį. Tikrai nesijaučiu, kad vairuoju didžiulį visureigį. Mano versijos juodi lengvojo lydinio ratlankiai suteikia nerealiai gražią automobilio išvaizdą, nors ir nėra tonuotų galinių ir šoninių langų kas yra pas „Premium“ ar „Luxury“ modelius. Automobilis turi daug funkcijų - kartais verta pabandyti perjungti režimus vien tam, kad pamatytumėte kiek kuro galima sutaupyti arba nesutaupyti kiekviename iš režimų. Kartais pavyzdžiui esant intensyviam eismui, galėjau važiuoti itin lėtai, žinoma naudoti akumuliatoriaus režimą, bet vistiek pasiekdavau 4,2 L kuro sąnaudų rezultatą. Lexus NX iki šiol buvo nepaprastai patikimas automobilis, kuriuo malonu važiuoti, vairuoti. Plius su padoria garso sistema (MP3 per usb jungtį arba radijas), puikus GPS žemėlapis, puiki salono erdvė priekyje ir gale. Pasiimkite NX bandomajam važiavimui ir patirsite daug geresnius įspūdžius nei tikėjotės. Važiuoti su NX ir jį aptarnauti bus tikrai pigiau nei kitus konkurentų automobilius. EV veikia iki 30 km per valandą greičio ir yra labai naudinga sistema. Aišku baterija turi mažą veikimo ridą ir greitai išsikrauna, bet vistiek gali būti labai naudinga. Be to, nežinau nė vieno benzininio 4x4 visureigio, kuris iš savo 2,4 litro benzininio variklio galėtų išgauti 6 L vidutiniškas sąnaudas ir dar su tokia galia kokią turi NX.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
|
1...45678910...415 |