Markės
Jūsų patarimas - kitam sprendimasRašykite atsiliepimus, patarkite kitiems Autoasas.lt lankytojams, o mes jums dovanosime numerių rėmelius! Plačiau

Atsiliepimai (7692)

Daugiau apie automobilį Suzuki SX4
2006 - 2014
Vidutinis automobilio įvertinimas
2022-05-14
Puikus auto 2.0 DDIS
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Dinamiškas, Ekonomiškas
Maža bagažinė, mažai vidaus įrangos
Gyvendamas Norvegijoje, pagrinde svarsciau du variantus: Suzuki SX4 ir Nissan Qashkai. Kadangi Nissan tuo metu nebuvo kažko padoraus už mano pinigus, radau kelis Suzuki variantus kuriuos ir apžiūrėjau... Išvados: benzinas 1.6 2x silpnesnis kadangi išbandžiau abu variantus. Benzinas visiškas dusulys plius putė slanga, todėl to varianto atsisakiau... Pasirodo, Suzuki skirtingai nuo pvz Toyota ar Subaru, to meto modeliuose geresnis buvo dyzelinis variklis, o benzininiai būdavo dažnai su pradegusiom tarpinėmis.... 2.0 ddis motoras tikra ugnis, teko ir su BMW x3 palenktyniauti, aplenkiau...kuro sąnaudos stebuklas nuo 5.4 trasoje iki 6.4 kalnuose ir 4wd... Pakaba minkšta ir aukšta, jokių duobių nesijaučia, dinamika super, posūkiuose labai stabili auto, atrodo kad jos neveikia išcentrinės jėgos, matomumas puikus, sėdėsena aukšta ir patogi... Patogu automatiškai isijungiancios šviesos... Minusai: galiniai stabdžių diskai stebėtinai ploni, o priekiniai 2x storesni...bijau dėl to gali būti problemų.... Bagažinė labiau ne Crossoverio, o mazalitrazio modelio, nelabai patogi , nes grindys lieka giliai, galėtų būti atlenkiamas apatinis bortas... Triukšminga aišku, gi čia japonas .. man pasitaikė skurdi komplektacija be stoglangių, kruizo kontrolės, lietaus jutiklio , o audio sistema CD morališkai atgyvenusi net ir 2012 metams... Bet pasikeitus ją į 2 din liečiamą kinišką magnetolą už 80 eurų viskas tapo super .. Trims suaugusiems gale tikrai nepatiks... Truputį sunkus vairas posūkiuose....pagrinde Qaskai daugumos šių trūkumų neturi, bet jis turi kitų, kaipo silpni varikliai, ypač 1,5 dci tokiam auto, ir kuro sąnaudos automatiškai išauga nuo teorinių 4-5 ltr iki 7-8 ltr/100 km... SX4 jau išbandytas Norvegijos kalnuose, kol kas viskas super, lipa be problemų... Rekomenduoju tikrai, jeigu norite manevringo veržlaus Crossoverio su 4wd galimybe, bet tuo pačiu ekonomiško ir kompaktiško...
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį Volvo S40
2004 - 2012
Vidutinis automobilio įvertinimas
2022-05-14
S40 2008 2.0 D3
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Sėdynių patogumas, kaina
Triukšminas, silpnas dyzlinis variklis, bagažinė, mažas interjeros, nepatikimas, brangus ir dažnas remontas
Šešeri metai kaip turia šitą triperį, galiu tik taip pavadinti, nes nepatikimas visiškai, Po pirkomi pirmus 3 metus dar gerai, bet po jau pradėjo gesti. Nežiūrint į tai, kad varilis dyzelis, problemų buvo ir su juo. Cilindrai- 180~200 Eur (vokiški), važiuoklė jau kelis kartus buvo perrinkta (700 eur), sankaba apie 400, gal 300, (bet ten jos kokybiškos). Apskritai šis automobilis yra prastas ne tik techniškai, bet ir šiaip. Viestos gale beveik nėra, nei kojms, nei galvai, bažaginė mikro dydžio, į kelionę nenuvažiuosi, interjero medžiagos kietos, plastikas, bet sėdynės patogios. Labai nustebino, kad žiemą lempa aprasoja po vienos nakties. Tos mažos "gabaritkės" beveik neveikia, purkštukai vis kelia bėdos, labai dažnai keičiami, smagračiai silpni, elektronika vis genda ir genda. Nepatikimas automobilis.
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį Nissan Qashqai
2021 - dabar
Vidutinis automobilio įvertinimas
2022-05-14
Nissan Qashqai 1.3 DIG-T MHEV N-Connecta
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Komfortas, interjero kokybė, praktiškumas, įranga
Variklis, pakaba
Nusipirkome šį automobilį po naujųjų, jau vos ne pusmetis su šitu važinėjam, jokių bėdų, interjero medžiagos puikios, viskas minkšta, nors pakaba nekomfortiška, o šiaip nuostabus krosoveris, labai daug funkcijų/naujovių, multimedija veikia gerai, su mano komplektacija labai puiki įranga. Puikios važiavimo savybės, nors pakaba kieta, bet važiuoja labai tyliai, nežiūrint į R20 ratus. Bekelėje irgi susitvarko neblogai. Apie variklį- 1.3l MHEV 158 ag, mažas litražas tokiam aparatui, bet galiu sakyt, kad tos 158 ag visgi jaučiasi, nors labai lėtai įsibėgėja. Krosoveris praktiškas, bagažinė 480L, pakanka, vietos gale daug, priekyje taip pat, sėdynės patogios, nors labai mažas pasirinkimas. Kuro sąnaudos labai vidutiniškas, kadangi 1.3L benzinas kuriam norint įsibėgeti iki 100km/h reikia išspausti apie 5000 apsukų, kuro suvartoja nemažai, bet užmiestyje visai nedaug, o šiaip yra Eko-režimas. Visai neblogas variantas šeimai ir miestui.
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį Volvo XC60
2008 - 2017
Vidutinis automobilio įvertinimas
2022-05-13
Pasenes visom prasmem
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Mazai
Daug
Pradetas gaminti dar 2008 metais, taigi dizainui jau 14 metu, tiek pat metu platformai, taigi senienu seniena. Nors buvo faceliftas padarytas 2013 m. nelabai tas padejo, nes jis buvo minimalus. Labai keista ergonomika - padaryta ilga bagazine ir labai trumpa galiniu sedyniu erdve, taigi krovini vezti patogiau nei galinius keleivius. Labai siauros galines durys ir ir ju ertme, todel lipti nepatogu. 5 cilindru dyz.varikliu darba buvo stengtasi subalansuoti, bet nelabai pavyko, todel vibracija jauciama, ypac ant vairo esant laisvoms apsukoms. Apibendrinant - keistas automobilis, be to labiausiai pervertintas (pinigine prasme) is man zinomu. 13 tukst. euru uz 2012 m. automobili - nesveika kaina.
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį Toyota Avensis Verso
2001 - 2005
Vidutinis automobilio įvertinimas
2022-05-12
toyota
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
nera
neekonomiskas
sita toyota grynas triperiu triperis niekad gyvenime jos nepirksiu nieko gero traukos 0 kuro sanaudos lb dydeles elektronika prasta saugykliu nerasi orginaliu -nusivyles lb situo automobilių nk gero nepatariunepatariu
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį Ford S-MAX
2006 - 2015
Vidutinis automobilio įvertinimas
2022-05-12
Ford S-Max 103kw
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Patogus šeimos automobilis
Audio sistema ir apšvietimas salono galetu buti geresne
Turiu 5metus ir labai džiaugiuosi kad labai minimaliai reikejo investicijų I jos išlaikyma nor jau pravaziuota virs 100000km.labai rekomenduoju šita modeliuka.
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį Toyota C-HR
2016 - dabar
Vidutinis automobilio įvertinimas
2022-05-11
Toyota C-HR
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Dizainas, estetiškas, modernus ir gan patogus interjeras, neblogai veikia automatas, gan konfortiška ir maloniai valdoma, patogaus dydžio
Prastoka garso izoliacija, jaučiasi ekonominė klasė, akseleratorius galėtu būt jautresnis
Niekad nebuvau toyotų fanas, bet reikia pripažint toyota prie C-HR tikrai labai rimtai padirbėjo, sukūrė kone tobulą automobilį moterim: nebrangus, SUVas, ekonomiškas, adekvataus dydžio, puikaus dizaino interjeras ir išorė, gan komfortiškas, neblogai ir maloniai valdomas, visai geras automatas. Žodžiu žmona tokį turi, tai visai džiaugiuosi ir kai mane veža ir kai pačiam pavairuot reikia šia mašinikę. Salonas kad nėra labai kokybiškas, bet jaukus, estetiškas, modernus ir patogus. Visai geros sedynės. Prastoka garso izoliacija iš didesnių minusų. Šiek tiek mano skoniui galėtu būt jautresnis akceleratoriaus pedalas, bet čia gal pripratimo reikalas. Daugiau neturiu pretenzijų techniniam dalykam, automobilis yra gan komfortiškas ir važiuojant lietuviškais užmieščio keliais tikrai nevargina ir tuo pačiu puikiai stovi ant kelio, vairas gan lengvas, bet jautrus ir tikslus, tikrai gan malonu vairuot. Automatas variatorius dirba švelniai ir gerai, jokių didelių pretenzijų negalėčiau pareikšti, nors esu tikrai priekabus automobilių atžvilgiu ir išrankus. Turint omeny, kad tai ekonominės klasės toyotike, viskas su ja net labaigerai, galima rast kažkokių smulkmenų aišku, bet bendrai ši mašina mane nustebino, o bandes nemažai visko. Pilnas miestas jų, tai tikrai ne bereikalo matyt, nes vykes modelis pasirodo
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį BMW 5 klasė
2017 - dabar
Vidutinis automobilio įvertinimas
2022-05-10
BMW 530d Touring Xdrive
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Draudimas pigesnis už F klase
Mažai vietos gale, kuomet vairuotojas 190+ ūgio
Puikus automobilis! Pirktas prieš metus ties 120k rida, šiuo metu rida 150k. Pavažinėjus metus ir 30k km galima daryti tam tikras išvadas. Tai pirmas automobilis kuriam nesinorėjo kelt galios, nes traukos tiek startui, tiek lenkimui per akis. Keturi varomi ratai, ZF pavarų dežė ir 195kw puikiai patenkins didžiosios dalies vairuotojų poreikius. Automobilis ženkliai komfortiškesnis lyginant su senoliu E61, bet nepraradęs stabilumo ir aštrumo. Stabdžiai informatyvūs, bet ne per aštrūs, atgalinis ryšys iš vairo mechanizmo jautrus ir aiškus. Persėdus į kitą auto atrodo, kad plaukioji po kelią. Tiesiog fantastiškas stabilumo ir komforto derinys. Pradžioje buvo sudėtinga rasti tinkama sedėjimo poziciją. Apie šia problemą teko skaityti užsienio forumuose, todėl rekomenduoju ieškoti, sport salono atveju, kad būtų nugaros išgaubimo reguliatorius. Su Comfort salonu galbūt tokių bėdų nėra. Taip pat mažai vietos gale, kuomet vairuotojas 190+ ūgio. Radus patogią poziciją daugiau nebus prie ko prikibti. Automobilis puikus mieste ir ilgose kelionėse, tik komfortas šiek tiek kenčia jei naudojate run flat tipo padangas. Anksčiau turėtuose automobiliuose visuomet norėdavosi tobulint aparatūrą, daryt garso izoliacija, keist komponentus ir dėti subą, tačiau su Harman Kardon opcija, garso švarumo, gilumo ir žemų pakanka. Aišku žemų gal vos daugiau norėtųsi, bet nepamirškim, kad po sėdynėmis turim tik priebosius, o ne subą bagažinėje. Bendrai aparatūra vertinčiau 8/10. Būtų įdomu paklausyti Bowers & Wilkins opciją, ten manau jau būtų 10/10 :) Taip pat automobilis turi daug komforto įrangos, kuri džiugina. Man labiausiai patinka adaptyvi greičio palaikymo sistema, šildomas vairas, įspėjimas dėl susidūrimo iš priekio, šonų ir galo, jau minėta aparatūra, HUD, skaitmeninis spidometras, panorama ir daug kitų, kurių nepaminėjau. Gaila, kad neturiu Comfort/vėsinančių sėdynių, integruoto salono oro gaiviklio, kur gali dviejų rūšių kvepalus įdėti ir juos keisti pagal nuotaiką. Kaip Jeremy Clarkson atsiliepė apie šį automobilį - No other car does everything so well. Per metus turėjau tik vieną brangesnį remontą. Po programinės įrangos atnaujinimo, atsirado įsiurbimo kolektoriaus sklendės klaida, kurios programiškai sutvarkyti nepavyko, teko keisti. Remonto kaina ~1000eu. Pakalbėjus su keliais servisais minėjo, kad tai kartais pasitaikantis gedimas. Būną, kad nutinka ir po 60k ridos ir po 150k ridos. Mano atveju tai nutiko po 130k. Taip pat buvo atsiradus "Emergency call system malfunction" klaida, kuri kainavo 150eu(Baterija+darbas). Tiesiog nusėdo baterija, kuri atsakinga už šios funkcijos palaikymą. Visa kita einamieji reikalai - tepalai, skysčiai ir t.t. Taip pat gan jautrūs automobilio dažai. Jau iš DE atvažiavo su smulkiai pažeidimais nuo akmenukų. Teko matyti rusišką automobilio apžvalgą, kur ši problema buvo paminėta. Rekomenduoju pirkti su pilna istorija, adekvačios ridos. Jei yra galimybė, nuvežkite pas BMW elektriką(Jei savininkas sutinka), tegu suinstaliuoja visus naujinimus ir pažiūri mašinos darbą realiu laiku. Ir aišku servisas, kad patikrintų mechaninę dalį.
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį Jaguar I-Pace
2018 - dabar
Vidutinis automobilio įvertinimas
2022-05-09
Beveik tobulas elektromobilis
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Valdymas, ekonomija
Esminių minusų nėra
Buvau tikras benzingalvis, dabar 100 % pakeičiau savo įsitikinimus dėka puikaus Jaguar elektromobilio. Visų pirma visureigis valdomas kaip joks kitas, nuvažiuojamas atstumas tikrai nėra problema. Jei nuvažiuosite kokį 1000 km per mėnesį, tai tikriausiai įkrausite automobilį ne namuose ne daugiau 10 kartų. Nuvažiuojamas atstumas nuo balandžio iki rugsėjo yra apie 400 km, o žiemą nukrenta iki 300-350 km priklausomai nuo temperatūros ir pan, ir čia su 20 colių ratais. Nuo tada kai jį turiu nuvažiavau 10000 km ir išleidau maždau dešimt kartų mažiau pinigų elektrai nei būčiau išleidęs dyzelinui. Žinoma jei namie turit saulės energiją. Tik kelio sukeliamas triukšmas yra šiek tiek per didelis važiuojant dideliu greičiu, bet gali būti toks įspūdis yra dėl to kad nesigirdi variklio, todėl labiau atkreipiate dėmesį į tokius dalykus. Jei turite abejonių dėl I-pace, atlikite ilgą bandomąjį važiavimą, tada pravažiuokite su Tesla, tada grįšite prie Jaguar - pamatysit kad Jaguar jums patiks labiau.
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį Mazda 6
2012 - dabar
Vidutinis automobilio įvertinimas
2022-05-07
2016 2.5l, JAV automatas 77000 km. Puikus sportinis sedanas jei nebijai kiek pasidaryk pats veiklos
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Vairavimo smagumas, bet kartu ir nekrato nelygiu keliu. Važiuoklė labai paprasta ir pigi eksploatacijoje. Yra vietų, kurias galima pačiam nebrangiai išdirbti ir "pritempti" iki tokio automobilio koks jis turėjo būti.
Skurdoka komplektacija. Touring komplektacija (ne bomžpakis) negavo net automatinių žibintų su automatiniais valytuvais, bet gavo aklos zonos perspėjimą. Nėr problemų, pats įsidėjau.
Patarimai įsigijus: - Jei iš JAV, atlikit atstovybėje variklio valdymo bloko atnaujinimą, gali priduoti vieną kitą juntamą kW, nes iš JAV atvyksta pritaikyti žemesniam oktanui nei 95. - Durelės praleidžia daug garso, kaip skardiniai būgnai. Įsigykit bituminės garso izooliavimo medžiagos. Buvo nesunku, tik įsigykit durelių plastikinių laikiklių internetu, ardant jie lūžinėja. - Būna švilpia vėjas pro langų susijungimus, galima ištaisyti pridedant papildomos izoliacijos praardžius. Visa kita: Techniškai solidus automobilis, variklis patikimas ir traukus, nors kiek grubus salono ramybei. Automatinė pavarų dėžė nėra jau tokia lėta kaip kalba žurnalistai, man pakanka ir tikrai nustebins agresyviu pavarų perjungimu jei to norėsite. Graži išvaizda, ypač su GT komplektacijos LED žibintais. Juntama Mazda taupymo filosofija, kai negailima prasmingiems reikalams kaip variklis ir pavarų dėžė, bet grubiai taupoma ant neesminių smulkmenų. Pvz. nėra langų apiplovimo skysčio likučio perspėjimo, bet tai labiau kelia šypseną nei susierzinimą. Kita vertus, interjeras daugumoje vietų stabėtinai tvirtai suręstas, ir yra kelios esminės vietos, kurios erzina plastiko barkškėjimu, bet apie tai yra aprašyta internete ir galima pačiam bandyti tvarkyti. Sedano gale apstu vietos, universalas turi šiek tiek mažiau vietos gale, nes ale sedanas labiau reprezentatyvus. Jei norite, galite įsigyti GT versiją su visais priedais nenusileidžiančiais vokiečiams, bet jau reiks pamokėti. Aš asmeniškai turiu aklosios zonos jutiklius, kurie kartu ir perspėja apie artėjantį automobilį jei važiuojama atbulai. Tikrai gelbėja kai bandoma atbulai išvažiuoti tiesiai į važiuojamąją dalį ir dėl šale pastatytų automobilių nieko nesimato. Reziume. Sportiškas sedanas, kuris yra techniškai nesudėtingas, bet to nesijaučia vairavime, o jaučiasi kur reikia, piniginėje. Vairuoju jau 1 metus, tik granatą reikėjo keisti. Šiais laikais ir patys patikimiausi automobiliai yra jautrūs ankstesnių šeimininkų nepriežiūrai. Tikrinkite automobilį atstovybėje.
Pilnas atsiliepimas...
2022-05-07
530D GT 190 kw
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Erdvus salonas, malonios interjero medziagos, kaip didele masina, gerai valdoma ir dinamiska
Net neturiu ka pasakyti
Ieskodamas automobilio seimai , po tureto F10, pasibandziau 740d 2011m ir 530GT 2012/2013m. Ieskojau daugiau erdves salone, tai 530GT tikrai erdvesniu salonu, issirinkau su dvigubu stoglangiu, kas dar padidino erdves pojuti, aisku komfortines sedynes ir t.t. Antras pliusas, issitiesiancios galines sedynes, ko man reikia kartais darbe. Butent kebulo universalumas, nenorint pirkti universalo, labai geras variantas GT. 2013m. 190 kw variklis , pasiekiau 300t.km (pirkau 220t.km rida ir jokiu remontu, tik filtru ir tepalu keitimai, sanaudos, vaziuojant daugiau mieste, maziau uzmiesciu, itelpu i 9 ltr. Isoriskai kuklesnis automobilis, nei 7 klases, bet neieskant vien didesnio prestizo, tikrai idomesnis auto. Ateityje mielai pakeisciau i naujesni toki pat modeli. Pastebejau, kad tamsi spalva, mano manymu tinka labiau sitam modeliui, nei sviesi, nors esu baltos spalvos megejas, bet sitam modeliui ji netinka. Isoriskai kuklesnis automobilis, nei 7 klases, bet neieskant vien didesnio prestizo, tikrai idomesnis auto. Ateityje mielai pakeisciau i naujesni toki pat modeli. Pastebejau, kad tamsi spalva, mano manymu tinka labiau sitam modeliui, nei sviesi, nors esu baltos spalvos megejas, bet sitam modeliui ji netinka. Isoriskai kuklesnis automobilis, nei 7 klases, bet neieskant vien didesnio prestizo, tikrai idomesnis auto.
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį Citroen C3 Picasso
2009 - 2017
Vidutinis automobilio įvertinimas
2022-05-06
1,6 diesel 68kw
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Funkcionaliai transformuojasi salonas, ekonomiškumas, man gražus
Kai kur plastikai žiauriai pigūs
Gan taupi mašina. Naudoja apie 5,2 litro kuro mišriu režimu. Komfortas tai toks kokio galima tikėtis iš kompaktinės klasės automobilio. Barškutis, garso izoliacijos nėra, kai kurie plastikai, kaip pavyzdžiui priekinis skydelis/spidometras padarytas iš prastos girgždancios plastmasės. Sėdynės patogios, sėdėsena kaip minivene, erdvės salone daug. Mano ūgis 186cm už manęs vietos pakankamai. Sėdynės labai funkcionalios ir gale ir priekyje, reguliuojasi vairas. Labai geras matomumas, dėl langų langelių ir panoraminio stogo. Iš techninės pusės: pakaba paprasta ir nebrangi, Galiniai stabdžių diskai eina kartu su guoliais, tai jie nėra pigūs, bet vėlgi ne kosmosas. Lemputes priekyje keisti visiškai paprasta priėjimas geras, gale atsukus du varžtus nusiima lempa ir pasikeičia. Galima labai taupiai važiuoti greičiu iki 80-85km/h bus 4 litrai, bet jei koja spaus, bus kiek daugiau. Daryti rimtesnį aptarnavimą irgi nėra sudėtinga, turbina priekyje gerai prieinama, keisti paskirstymo diržą taip pat patogu ir meistrui nesudėtinga, priėjimai neblogas ir apgalvotas. Jei prasideda bėdos su DPF arba partical filter tai jį geriau tiesiog išoperuoti, bet tai geriau daryti pas prancūziškas mašinas išmanančius mechanikus/elektrikus. Beje standartiškai daug modifikacijų ėjo su r17 ratais, tai bus gražu važiuot,bet nepigu juos keisti.
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį Hyundai Tucson
2015 - 2021
Vidutinis automobilio įvertinimas
2022-05-05
Kuro sąnaudos
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Gera išvaizda
Neekonomiškas
Automobilis liuks, bet kuro sąnaudos tikrai didelės. Tą ką rašo, neatitinka realybės. 1,6 variklis 130kw, 100km/ užmiestyje 10l, mieste 11-12l. Daug, tikrai daug
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį Tesla Model S
2012 - dabar
Vidutinis automobilio įvertinimas
2022-05-05
Tik pasirodymui
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Išties patogus ir su daugiau nei reikia galios
Ypatingai prastas surinkimas. pro langus leidžia vandenį, sandarumo problemos, barška salonas - premium kaina, bet salone kaip pakaitinis golfas
Visiems labai įdomus ir įspūdingas automobilis, kol pats nepradedi su juo kasdien gyventi. Greitas nuvertėjimas dėl labai didėjančio populiarumo. Mechnaiškai geras automobilis - neturi rimtų probleminių mazgų. Jokiu būdu nepirkti ankstesnių versijų, kuriose begalės QC problemų
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį Toyota Corolla
2012 - 2019
Vidutinis automobilio įvertinimas
2022-05-04
Puikus automobilis
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Ekonomiškas, erdvus, talpi bagažinė, gera pakaba, Interjero kokybė, patikima.
Triukšmingas variklis, matomumas.
3 metus vairuojam Toyota Corolla 1.6 benzinas 2014 metų. Labai patikimas ir patogus mašiniukas, skyrė garantiją, tik kuro sąnaudos gan didokos, bet tai ne bėda. Puiki interjero kokybė, niekas nebarška ir viskas minkšta. Komplektacija pas mane gausi, parktronikai yra, net bagažinė labai normalaus dydžio, viskas telpa. Elektronika labai patikimas, multimedija nestringa, audio sistema veikia gerai, niekad pievos nerodo. Variklis taip pat neblogas, nors ir 1.6, bet galios pakankamai, tik labai urzgia. O šiaip techniškai problemų rimtų bėdų neturėjau, viskas veikia gerai. Šiaip Toyota patikima, labai gerai surinkta ir tikrai ilgaus tarnaus.
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį Mitsubishi Outlander
2012 - 2021
Vidutinis automobilio įvertinimas
2022-05-04
Puikus outlander 2,2(2,3) dyzelis 6AT awd
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Žr. išvardinti
Neinformatyvus vairo mechanizmas
Turim 2016m Outlander, buvo pirktas naujas iš salono. Pravažiuota jau > 130000km, absoliučiai be jokių problemų. Panašu tarnaus dar ilgai. (Šiuo metu sunku būtų rasti geresnį kainos/kokybės santykį) Dyzelinis variklis gal kiek garsokas, kai šaltas (ypač iš išorės), bet yra pakankamai galingas, elastingas ir ekonomiškas (vistik automobilis didelis, o kuro vartoja adekvačiai). Gera trauka, aplenkti lėtesnius eismo dalyvius jokių problemų važiuojant bet kokiu greičiu. Automatinė greičių dežė - 6 bėgių senas, patikimas hidrotransformatorius. Šis dyzelis ir 6AT iš esmės skiriasi nuo Europos rinkoje esančių 2.0 benzininio variklio su variatorium ( pastarasis yra lėtas, visai nedinamiškas ir neekonomiškas). Kuro sąnaudos, kaip ir visų priklauso nuo važiavimo stiliaus: mieste 7-8,5; užmiesty 5,6-6,8; važiuojant 130-150,- 8-9l/100km. Pakaba yra kiek standoka, norėtųsi, kad smulkius kelio nelygumus “atidirbinėtų” geriau, bet yra tikrai komfortiškesnė, nei siūlo VAG grupė (Kodiaq, Tiguan ar Tarraco). 4wd techniškai nėra kažkuo išskirtinė, tačiau žiemą niekad nepavedė ir keletą kartų labai padėjo išvažiuoti, kur kiti turėjo problemų. Ant kelio stovi gerai (ko trūksta Hyundai/Kia modeliams) ir suteikia stabilumo jausmą slidžiam kelyje. Pats vairo mechanizmas nėra informatyvus ( kaip pvz. turi Mazda cx-5), tai būtų šio modelio minusas. Kitas minusas: interjeras - atrodo jau morališkai senstelėjęs, tačiau viskas veikia ir yra po ranka. Salonas erdvus, tai patogus kelioninis automobilis, o ir į bagažinę galima daug visko prikrauti. Gera garso izoliacija, tas nustebino (nes japoniškos mašinos tuo nelabai pasižymi) ir džiugina važiuojant užmiesty, kai nereikia pakelt balso kalbant su keleiviais. Tikrai geresnė nei daugelio tiesioginių konkurentų (nes praktiškai visus teko išbandyti). Geresnę turi nebent Mazda, Lexus, MB.. Kas ieškot didelio ir erdvaus automobilio, rekomenduoju išbandyt šį modelį ir tik su dyzeliniu varikliu, nes 2,0 benzinas gali labai nuvilti...
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį Skoda Octavia
1997 - 2010
Vidutinis automobilio įvertinimas
2022-05-02
Skoda Octavia 1U5 1.9TDI 66kw 1999m. 420'000KM
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Ekonomiškas, gerai valdomas, erdvus, nebrangiai išlaikomas, geras matomumas, patikimas variklis ir greičių dėžė.
Prasta garso izoliacija, visiškai nekomfortiškas, pasenęs dizainas.
Labai ekonomiškas, ypač ilgiems atstumams, pripylus pilną baką užteko iš Kauno iki Rygos ir atgal, ir dar savaitę pavažinėjau kol iki raudonos zonos nukrito kuro matuoklė. Automobilio galia pakelta iki 90kw, tai ramiai važiuojant dar keliais procentais nukrito kuro sąnaudos. Mašina erdvi, turi gerą sukimosi kampą, važiuoklė nešokinėja ir nėra per kieta, o pačios važiuoklės patikimumas pusė velnio, tai šį, tai tą pakeiti, nieko kažko per daug rimto, kad kažkas lūžtų ar greit dėvėtųsi. Variklis neužmušamas, jeigu tepalo yra ir neperkaista, tai tas 1.9TDI realiai traktoriaus variklis ir nėra ten kam gesti, kas gali būti mechaniška (bent jau senesniems modeliams), tai tas ir mechaniška, elektronikos minimaliai, ne veltui kiti ir kalba, kad, tiesiogine šio žodžio prasme, 1.9TDI gali važiuoti aliejumi vietoj dyzelio (nes jau daug kas išbandė). Per 400'000km iš variklio pusės VISIŠKAI nieko nedaryta, nė viena tarpinė nepakeista, o tepalo nė kiek nevalgo ir nenulaša (aišku gal dėl to, kad prieš mane mašiną turėjo mechanikas, o aš sąžiningai kas 10'000km keičiu tepalą). Kalbant apie gedimus ir minusus, tai teko restauruoti vairo kolonėlę (kas šitiems modeliams dažna problema), teko galinius bugninius stabdžius pilnai perrinkti, nes pradėjo leisti cilindriukai ir nusidėvėjo kaladėlių atramos. Pakeičiau visus guolius, nes vienas staigiai ūžti pradėjo, o patikrinus dar du guoliai kėlė įtarimą. Garso izoliacija gana prasta, važiuojant greitkeliu garsiai girdisi variklis. Sėdynės, kaip taburetės, nors čia kažkodėl visos ir naujesnės mašinos tokią madą ima. Ilgoms kelionėms tikrai nėra pati patogiausia, nors, kaip ir minėjau, amortizacija gera, mašina nešokinėja, valdomumas geras, bet atsėdėjus gerus 400km mašinoj, jau ir kojas vos pavelki. Apibendrinant, jeigu jums patikimumas svarbiau už komfortą, tai tikrai galiu rekomenduoti. Patikimas, ekonomiškas, gana pigiai išlaikomas, erdvus automobilis.
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį Peugeot 308
2021 - dabar
Vidutinis automobilio įvertinimas
2022-05-01
308 Naujas veidas
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Gražus,gera pakaba,geros salono medžiagos
NĖRA
Įsigytas pirmasis Lietuvoje 308,Benzinas,automatinė dėžė,96kw.Užsakėm auto net nemate ir likom nustebinti.Salono medžiagos premium lygio,labai patogios sėdynės,vairuotojo ERG.GERA garso izoliacija,puikus pakabos darbas,standoka,bet dirba puikiai.MŪsų 308 juodos spalvos,išties gražiai atrodo.Ergonomika gerai,prietaisų valdymas nesudėtingas.Trys važiavimo rėžimai,skirtumas tarp jų jaučiamas.RIDA DAR TIK 800KM,bet matau šio modėlio sėkme. Vairas nusipelno atskirų pagyrų Pirmas aptarnavimas po 15000km Būtinai prieš perkant prisimatuokit ši liūtuką
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį Skoda Octavia
2020 - dabar
Vidutinis automobilio įvertinimas
2022-04-30
Octavia ambition 2.0tdi 110kW
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Daug irangos megstantiem ekranus ir zaidimus
Nepatikimas
Isvaizda kiekvienam pagal skoni. Salono medziagos pigus kietas plastikas. Klimato kontrole veikia keistai, salone nustatyta 23, bet salta, ankstesnese masinose uztekdavo 21-22. Pakaba labai nekomfortiska, bet koks kelio nelygumas jauciamas tarytum butu didoka duobe. Multimedija daznai pakimba, tenka restartuot. Ilgiau garsiai paklausius muzika pradeda po kelias sekundes dinginet zemi dazniai. Du kartus dvieju savaiciu tarpe masina iskrove akumuliatoriu, skoda atstovybe problemu nemato, is ju puses viskas gerai. Is pirmo zvilgsnio masina atrodo tikrai neblogai, daug vairavimo asistentu, plansete su kuria gales pazaist megstantys nustatymus, bet finale labai nepatikima.
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį Jeep Grand Cherokee
2010 - 2022
Vidutinis automobilio įvertinimas
2022-04-30
Geresnis nei Europietiški konkurentai
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Pavarų dėžė, tylus ir komfortiškas, puiki įranga, Harmon Kardon muzikos sistema, tikras visureigis, gera kaina
Ne toks kokybiškas interjeras nei pas konkurentus
Labai atidžiai ištyriau konkurentų modelius šiame kainų diapazone ir išbandžiau trumpą savo sąrašą - naująjį BMW X3, Mercedes GLC ir Volvo XC60. Visi labai gražūs automobiliai, bet visi turėjo tam tikrų trūkumų, kurie mane atbaidė. Prieš tai turėjau tris džipus ir vertinu juos labai gerai, bet šį kartą neketinau pirkti tokio didelio automobilio kaip Jeep Grand Cherokee. Iš smalsumo išbandžiau jį ir buvau priblokštas. Jis toks pat rafinuotas kaip ir kiti premium visureigiai, be to turėjo standartinę įrangą tokią kaip kiti tik papildomą, dar išsiskiria salono kokybe. Nepaisant to ką sako kai kurie žmonės, gali lengvai vilkti sunkią priekabą. 8 greičių automatas veikia tolygiai ir kartu su teisinga pakaba bei galingu varikliu užtikrina gerus įspūdžius už vairo, tylų ir komfortišką elgesį kely. “Summit” versijoje yra pilnas panoraminis ir elektrinis stumdomas stoglangis su apsauga nuo susidūrimo, aklosios zonos aptikimo, nukrypimo nuo juostos, atbulinės eigos kamera, priekiniai ir galiniai atstumo jutikliai. Pilno dydžio atsarginis ratas, dvigubo stiklo langai, kokybiški odiniai apmušalai, klimato kontrolė su priekinių sėdynių ventiliacija, elektrinės automatinės galinės durelės, kiek tamsinti stiklai ir paprasta naudotis informacijos ir pramogų sistema su nuostabia 19 garsiakalbių Harmon Kardon muzikos sistema. Nepamirškite, kad tai yra tikras visureigis su reguliuojamo aukščio pakaba, pažeminta pavarų dėže su nusileidimo nuo kalno ir pasirenkamo reljefo nustatymais. Tai juk džipas. Kaina taip pat yra priimtina, pažiūrėkit kiek kainuoja koks BMW X3 – beveik tiek pat. BMW daug mažesnis, turi tik 2.0 variklį, kuris atvirai pasakius visiškai netraukė ir man asmeniškai jo interjero dizainas yra nepatrauklus, o sėdynės kietos ir nepatogios. Mercedes GLC buvo geresnis, komfortiškesnis nei X3, bet labai brangus pagal tai ko aš norėjau. Volvo vidus nustebino kokybiškomis medžiagomis ir skandinavišku paprastumu, bet vėlgi buvo toks pat kaip Mercedes – nuobodus. Dabar mano juodas Jeep Grand Cherokee traukia žvilgsnius ir komentarus labiau nei bet kuris iš tų :) Esu labai patenkintas, važiuoju su šypsena veide – prabanga ir praktiškumas viskas vienoje pakuotėje ir mažesnis pinigų švaistymas nei Europietiškų visureigių atveju.
Pilnas atsiliepimas...
 
1...45678910...385

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti virš 2500 skelbimų, virš 7500 atsiliepimų apie automobilius bei virš 1800 automobilių anketų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2022

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt