Markės
183 iš 1918
BMW 2 klasės Active Tourer, (U06) 2021 - dabar
51Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas3.025% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)Viso įvertinimų: 1
11% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.5)11% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.5)50% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)25% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)11% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.5)
Ar rekomenduojuTaip 100% Ne 0%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
PRIVALUMAI
  • Erdvus salonas
  • Puiki interjero kokybė ir stilius
  • Gerai valdomas
TRŪKUMAI
  • Standi pakaba
  • Brangus kaip mini vienatūris
"Itin gerai BMW 2 Active Tourer atrodo viduje – čia daug detalių modelis perėmė iš neseniai debiutavusio išskirtinio dizaino BMW iX elektromobilio. Priešais vairuotoją – siauras prietaisų skydelis, išlenktas monitorius, elegantiškos oro apipūtimo angos ir mygtukų minimalizmas"
Antros kartos antros serijos BMW Active Tourer pirkėjus pasitinka su ta pačia žinute – tai kompaktiškas vienatūris, su sportišku siluetu ir kiek nuosaikesniu dizainu nei turi kiti didesni BMW modeliai. BMW kompanija nusprendė nerizikuoti ir pasiliko prie pirmtako stilistikos, nors ir šiame modelyje nebuvo apsieita be milžiniškų radiatoriaus grotelių. Kompaktiško vienatūrio pirmtakas negalėjo pasigirti itin gerais pardavimais, visgi to ir galima buvo tikėtis nes šiais laikais pirkėjai žavisi krosoveriais iš kurių daugelis gali pasiūlyti ne tik tokią pačią interjero erdvę kaip vienatūriai, bet ir geresnį pravažumą. Naujojo BMW 2 Active Tourer siluetas tapo aptakesnis - naujo dizaino statramsčiai, langų linijos, įleistos durų rankenos, jokių dujų išmetimo vamzdžių gale, siauresni priekiniai ir glotnūs galiniai žibintai – visi šie elementai suteikė vienatūriui ir modernumo, ir dinamiškumo bei elegancijos. Naujasis automobilis yra didesnis už savo pirmtaką visais atžvilgiais - tapo 32 mm ilgesnis nei anksčiau, plotis padidėjo 24 mm, stogo linija taip pat yra 21 mm aukštesnė. BMW teigia, kad erdvės pečiams, galvai ir galinių keleivių kojoms yra gerokai daugiau nei ankstesniame modelyje. BMW inžinieriai reikšmingai padidino ir „Active Tourer“ bagažinės talpą – ji padidėjo 90 litrų. Bagažinės tūris svyruoja nuo 415 litrų benzininiams modeliams iki 470 litrų dyzeliniams, o maksimali talpa yra atitinkamai 1405 litrai ir 1455 litrai nulenkus galines sėdynes. Įkraunamas hibridas turi kiek mažesnę 1370 litrų bagažinės talpą. Automobilio galines sėdynes galima paslinkti 13 cm į priekį. Patogu tai, kad jau standartinėje įrangoje naujasis modelis turi elektra valdomą bagažinės dangtį. Itin gerai BMW 2 Active Tourer atrodo viduje – čia daug detalių modelis perėmė iš neseniai debiutavusio išskirtinio dizaino BMW iX elektromobilio. Priešais vairuotoją – siauras prietaisų skydelis, išlenktas monitorius, elegantiškos oro apipūtimo angos ir mygtukų minimalizmas. Galingiausia yra “223i” versija, kurios variklio galia siekia 160 kW/218 AG. Ją išvysto 150 kW/204 AG benzininis variklis kartu su 14 kW/19 AG galios elektros jėgaine. “220i” variklio galia siekia 125 kW/170 AG, o “218i” – 100 kW/136 AG. Dyzelinė versija “218d” turi efektyvų 110 kW/150 AG variklį, kurio degalų sąnaudos siekia 4,8-5,3 litrus. Yra gaminamos ir hibridinės “230e” versijos su iš tinklo įkraunama aukštos įtampos baterija. Šie modeliai vien elektra, be jokių emisijų gali įveikti net 80 km atstumą.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI

2021-10-19

BMW pristatė naujos kartos „BMW 2 Active Tourer“ – modernesnį, erdvesnį ir efektyvesnį

BMW pristatė naujos kartos „BMW 2 Active Tourer“ – modernesnį, erdvesnį ir efektyvesnį
 Vokietijos automobilių gamintojas BMW atnaujino aktyvų laisvalaikį mėgstantiems žmonėms skirtą modelį – vienatūrį „BMW 2 Active Tourer“. Antros kartos automobilis pasižymi iš esmės atnaujintu, žymiai modernesniu išorės ir vidaus dizainu, inžineriniais ir technologiniais patobulinimais bei naujus, efektyvesnius variklius. Atnaujintas modelis debiutuos 2022 m. vasario mėnesį. 

„Pirmos kartos „BMW 2 Active Tourer“ debiutavo prieš 7 metus ir tai buvo apskritai pirmasis BMW vienatūris. Nepaisant BMW neįprasto formato, šis modelis sulaukė vairuotojų dėmesio – daug antros serijos „Active Tourer“ modelių galime matyti ir Lietuvos keliuose. Naujasis modelis bus dar patrauklesnis dėl savo sportiškesnio ir elegantiškesnio dizaino, modernios įrangos viduje, didesnės erdvės keliaujantiems ir bagažui, plačios standartinės komplektacijos bei efektyvių variklių, kurių pasirinkime atsiras ir iš tinklo įkraunamos hibridinės versijos, leidžiančios be jokių emisijų įveikti iki 80 km atstumą“, – sako BMW prekės ženklo vadovas Lietuvoje Martynas Daujotas. 
 
Dinamiškesnis ir SUV primenantis dizainas

Naujojo „BMW 2 Active Tourer" siluetas tapo sportiškesnis. Naujo dizaino statramsčiai, langų linijos, įleistos durų rankenos, siauresni priekiniai ir galiniai žibintai bei, kaip būdinga naujiems BMW modeliams, didesnės priekinės grotelės – visi šie elementai suteikė vienatūriui ne tik modernumo, dinamiškumo ir elegancijos, bet ir SUV modeliams būdingos išvaizdos. 
 
Naujasis „Active Tourer" standartiškai komplektuojamas su LED žibintais. Už papildomą mokestį galime integruoti adaptyviuosius LED priekinius žibintus su posūkių apšvietimo funkcija, neakinančiomis tolimosiomis šviesomis.

 
Priklausomai nuo pasirinkto modelio varianto, standartinėje įrangoje montuojami 16 arba 17 colių lengvojo lydinio ratlankiai. Pasirinktinai galima įsigyti iki 19 colių dydžio ratlankius. Naująjį „Active Tourer" taip pat galima užsakyti su „Luxury Line" komplektacija arba „M Sport" paketu.

Viduje – „BMW iX“ elektromobilio naujovės

Itin progresyviai „BMW 2 Active Tourer“ atrodo viduje – čia daug detalių modelis perėmė iš netrukus debiutuosiančio „BMW iX“ elektromobilio. Priešais vairuotoją – siauras prietaisų skydelis, jau ikonišku tapęs išlenktas BMW monitorius, modernus valdymo skydelis po ranka. 
 
Modelyje naudojamos patobulintos sėdynės – čia patogu sėdėti penkiems asmenims, net ir keliaujanti tolimą atstumą. Už papildomą mokestį galima užsisakyti ir sportines, elektroniniu būdu reguliuojamas sėdynes su atminties ir masažo funkcija. Pagerintos ir automobilio akustinės savybės, o saugumo suteiks priekyje tarp vairuotojo ir keleivio montuojama papildoma oro pagalvė.  

 
BMW inžinieriai reikšmingai padidino ir „Active Tourer“ bagažinės talpą – ji padidėjo 90 litrų. Be to, automobilio galines sėdynes galima paslinkti 13 cm į priekį. Bendra bagažinės talpa, priklausomai nuo modelio siekia nuo 415/470 l iki 1405/1455 l (nulenkus sėdynes). Patogu, kad jau standartinėje įrangoje naujasis modelis turės elektra valdomą bagažinės dangtį. O už papildomą mokestį bus galima užsisakyti ir atlenkiamą kablį.
 
„BMW 2 Active Tourer“ pasižymės plačia standartine įranga. Į visus modelius diegiama „BMW Maps“ navigacijos programa, keturios USB-C jungtys, 12V maitinimo šaltinis automobilio priekyje ir bagažinėje, išmani dviejų zonų automatinės klimato kontrolės sistema, sportinis odinis vairas, kritulių jutiklis, automatinis artimųjų šviesų įjungimas, parkavimo asistentas bei galinio vaizdo kamera. 
 
Debiutui – keturi skirtingi varikliai, vėliau – ir hibridai

Vasario mėn. debiutuosiantys modeliai turės keturias skirtingas versijas – tris benzinines ir vieną – dyzelinę. 
 
Galingiausia bus „BMW 223i Active Tourer“ versija, kurios variklio galia sieks 160 kW/218 AG. Ją išvystys modelyje montuojami 150 kW/204 AG benzininis variklis su 14 kW/19 AG galios elektros jėgaine. „BMW 220i Active Tourer“ galia sieks 125 kW/170 AG, o „BMW 218i Active Tourer“ – 100 kW/136 AG.

 
Dyzelinė versija – „BMW 218d Active Tourer“ turės efektyvų 110 kW/150 AG variklį, kurio degalų sąnaudos sieks 4,8-5,3 litrus.
 
BMW žada, kad 2022 m. vasarą debiutuos ir naujojo modelio hibridinės versijos su iš tinklo įkraunama aukštos įtampos baterija – „BMW 230e xDrive“ ir „BMW 225e xDrive“. Šie modeliai vien elektra, be jokių emisijų galės įveikti net iki 80 km atstumą. 
 
Autonominio vairavimo ir parkavimo asistentai

Naujajame „Active Tourer" siūlomas platus automatinio vairavimo ir parkavimo sistemų pasirinkimas. Į standartinę įrangą įeina greičio palaikymo sistema su stabdymo funkcija, kliūčių išvengimo asistentas, nukrypimo nuo eismo juostos ir priekinio susidūrimo perspėjimo sistemos. Pastaroji taip pat įspėja apie galimą susidūrimą su priešpriešais atvažiuojančiu automobiliu sukant į kairę, taip pat apie pėsčiuosius ir dviratininkus sukant į dešinę. 
 
Už papildomą mokestį galima įsigyti vairavimo ir eismo juostos kontrolės asistentus, aktyviąją greičio palaikymo sistemą su „Stop&Go" funkcija, aktyviąją navigaciją, „Head-Up Display“ projekcinį ekraną, erdvinį vaizdą „Surround View" bei trimatį nuotolinį vaizdą „Remote 3D View", taip pat „BMW Drive Recorder" vaizdo registratorių ir „Remote Theft Recorder", kuris gali užfiksuoti automobilio plėšimo atvejį.
 


BMW modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Maži    i3 
  Kompaktiniai   1 klasė1 klasė1 klasė
  1 klasės M CoupeM135iM135i
   2 klasės Coupe2 klasės Coupe
   M2M2
   2 klasė Gran Coupe
  Vidutiniai 3 klasė3 klasė3 klasė3 klasė3 klasė
M3M3M3M3 M3
   3 klasė Gran Turismo 
   4 klasė4 klasė
   M4M4
   4 klasė Gran Coupe4 klasė Gran Coupe
    i4
  Dideli 5 klasė5 klasė5 klasė5 klasė5 klasė5 klasė
M5 M5M5M5M5
  5 klasė Gran Turismo6 klasė Gran Turismo
  Reprezentaciniai 7 klasė7 klasė7 klasė7 klasė7 klasė7 klasė
  Kupė 8 klasė  8 klasė
  6 klasė6 klasė  
  M6 M6  
   M8
  Keturduriai kupė    6 klasė Gran Coupe 
   M6 Gran Coupe  
   8 klasė Gran Coupe
  Roadsteriai  Z3Z4Z4 Z4
 Z3M Z4M   
  Mini krosoveriai   X1X1X1
   X2X2
  Krosoveriai   X3X3X3
   X4X4
  Dideli krosoveriai   X6X6X6
  X6MX6MX6M
  Visureigiai  X5X5X5X5
  X5MX5MX5M
    iX
    XM
  Dideli visureigiai    X7
  Mini vienatūriai    2 klasės Active Tourer2 klasės Active Tourer
  Vienatūriai    2 klasės Gran Tourer 
  Sportiniai  Z8   
  Supercar    i8 
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt