Markės
218 iš 1793
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
"Stebina tai, kad kampuotas BMW iX yra itin aerodinamiškas - jo pasipriešinimo koeficientas siekia vos 0,25. Kas nežino ar tai daug – pasakysime tik tiek, kad BMW iX yra aerodinamiškesis už plius minus visus automobilius..."
Nors BMW kompanija yra viena iš pirmųjų pradėjusių gaminti elektromobilius, tačiau su elektriniu visureigiu kiek vėluoja – rinkoje jau turime Tesla Model X, Jaguar I-Pace, Audi e-tron ir Mercedes EQC modelius. Tiesa BMW jau kurį laiką parduoda elektra varomą BMW iX3 modelį, bet šis nėra suprojektuotas kaip elektromobilis. Taigi, elektrinis BMW visureigis mus pasitinka įdomiu dizainu. „Įdomus dizainas“ - BMW iX atveju skamba ne kaip komplimentas. Automobilio dizaino patraukliu nepavadinsi, jo nepavadinsi ir tipišku BMW stiliumi. Žinoma, geriau įsižiūrėjus galima rasti bendras dizaino temas su mažuoju BMW i3 elektromobiliu, bet kogero sutiksite kad i3 atrodo šauniau už iX. Didelės visureigio „radiatoriaus“ grotelės, ryškiai profiliuotas kapotas atrodo mažų mažiausiai ne rafinuotai, blogiausiu atveju baisiai. Žinoma už priekinių grotelių yra sumontuota galybė įvairių jutiklių – kogero jos ir yra tokios didelės... Galinė dalis turi stilių kiek labiau pritinkantį premium klasės automobiliui, bet šauniu jo irgi nepavadinsi. O mėlyni kėbulo intarpai kogero reišiantys „elektrą“ irgi nieko gražaus ar solidaus neprideda. Panašu BMW kompanija vis dar ieško išskirtinio stiliaus savo elektromobiliams, kurį jau atrado tiek VW, tiek Mercedes-Benz kompanijos ir mūsų nuomone labai puikiai atrado Audi kompanija. Įdomu, kad dizaineriai atsisakė pakeliamo priekinio dangčio argumentuodami jog nebeliko jokios priežasties jį atidarinėti - automobilio langų ploviklio bakelį galima pripildyti atidarius priekyje esantį BMW ženkliuką. Tačiau tuo pačiu priekinėje automobilio dalyje nepalikta vietos ir papildomam bagažo skyriui. Stebina tai, kad kampuotas BMW iX yra itin aerodinamiškas - jo pasipriešinimo koeficientas siekia vos 0,25. Kas nežino ar tai daug – pasakysime tik tiek, kad BMW iX yra aerodinamiškesis už plius minus visus automobilius... Tiesiog už visus. BMW iX turi du elektros variklius – ant priekinės ir galinės ašių. „BMW iX xDrive50“ modelyje sumontuoti agregatai išvysto bendrą 370 kW/500 AG galią, o automobilis nuo 0 iki 100 km/val. įsibėgėja per 5 sekundes – panašiai kaip BMW M3! „BMW iX xDrive40“ modelio varikliai turi bendrą 240 kW/300 AG galią, o 100 km/val. greitį išvysto per 6 sekundes. Abiejuose modeliuose BMW montuoja penktos kartos ličio-jonų baterijas, kurios pasižymi didesniu energijos sukaupimo tankiu. „xDrive50“ modelyje montuojama didelė virš 100 kWh talpos baterija, kuri anot gamintojo leidžia viena įkrova įveikti net 600 km atstumą (pagal WTPL). Pigesnioji „xDrive40“ turi 70 kWh talpos bateriją, kuri leidžia nuvažiuos kiek daugiau nei 400 km (pagal WTPL). Salone mes matome unikalaus stiliaus prietaisų skydelį. Ar jis mums patinka? O taip, net labai! Minimalistinio stiliaus, asimetriškų formų, netipiškų sėdynių raštų ir fokusavimasis į kelias itin kokybiškas medžiagas – visa tai atrodo tiesiog nuostabiai. Žinoma dėmesio centre yra didelis išlenktas LCD ekranas, bet dar įdomiau atrodo heksagono formos vairas, arba minimalistinis durelių dizainas kuris beje yra labai panašus į mums gerai žinomo BMW penktos serijos E60 modelio, skaidrūs valdikliai esantys centrinėje konsolėje ir puikus erdvės pojūtis. Šia prasme BMW iX yra daug įdomesnis nei Audi e-tron visureigiai, kurie vysto tą pačią interjerų stiliaus liniją kaip ir modeliuose su vidaus degimo varikliais. Taigi, BMW iX elektromobilio dizainas ir stilius gali patikti arba nepatikti, tačiau iš jo tikrai neatimsime galingos elektrinės jėgainės, talpios baterijos ir solidaus nuvažiuojamo atstumo su vienu įkrovimu.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
VIN patikra - sužinokite automobilio istoriją
Filtruoti pagal kurą:
  
Modifikacijų: 2
KĖBULAS 77 kWh (xDrive40 76.6 kWh (326 Hp))
Kėbulo tipas Visureigis
Durų skaičius 5
Sėdimų vietų skaičius 5
Bagažinės talpa, l 500/1750
VARIKLIS
Kuro tipas Elektra
Baterijos talpa, kWh 77
Rida su vienu įkrovimu, km 372 (TOP elektromobiliai)
Pirmo el.variklio galia, AG/KW 272/203
Pirmo el.variklio maks. Nm 352
Antro el.variklio galia, AG/KW 340/254
Antro el.variklio maks. Nm 400
Bendra galia, AG/KW 326/243
Bendras maks. suk. mom, Nm 630
Įsibėgėjimas 0-100 km/h, s 6.1
Maksimalus greitis, km/h 200
TRANSMISIJA
Varomieji ratai Visi
Vairo stiprintuvas Elektrinis
Pavarų dėžė Automatinė
MATMENYS/SVORIS
Ilgis, mm 4953
Plotis, mm 1967
Aukštis, mm 1695
Svoris/Max svoris, kg 2365/3010
Atstumas tarp ašių, mm 3000
PAKABA IR VAŽIUOKLĖ
Priekinė pakaba Dviejų skersinių svirčių
Galinė pakaba Independent multi-link
Priekiniai stabdžiai Diskiniai aušinami
Galiniai stabdžiai Diskiniai aušinami
Priekinės padangos 235/60 R20
Galinės padangos 235/60 R20
Autoterminų paaiškinimai...
BMW modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
12345678901234567890123456789012
  Maži    i3
  Kompaktiniai   1 klasė1 klasė1 klasė
  1 klasės M CoupeM135iM135i
   2 klasės Coupe2 klasės Coupe
   M2
   2 klasė Gran Coupe
  Vidutiniai 3 klasė3 klasė3 klasė3 klasė3 klasė
M3M3M3M3M3 M3
   3 klasė Gran Turismo 
   4 klasė4 klasė
   M4M4
   4 klasė Gran Coupe4 klasė Gran Coupe
  Dideli 5 klasė5 klasė5 klasė5 klasė5 klasė
M5 M5M5M5M5
  5 klasė Gran Turismo6 klasė Gran Turismo
  Reprezentaciniai 7 klasė7 klasė7 klasė7 klasė7 klasė
  Kupė 8 klasė  8 klasė
  6 klasė6 klasė  
  M6 M6  
   M8
  Keturduriai kupė    6 klasė Gran Coupe 
   M6 Gran Coupe  
   8 klasė Gran Coupe
  Roadsteriai Z1 Z3Z4Z4 Z4
 Z3M Z4M   
  Mini krosoveriai   X1X1
   X2
  Krosoveriai   X3X3X3
   X4X4
  Dideli krosoveriai   X6X6X6
  X6MX6MX6M
  Visureigiai  X5X5X5X5
  X5MX5MX5M
    iX
  Dideli visureigiai    X7
  Mini vienatūriai    2 klasės Active Tourer2 klasės Active Tourer
  Vienatūriai    2 klasės Gran Tourer
  Sportiniai  Z8   
  Supercar    i8 
  12345678901234567890123456789012
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti virš 5000 skelbimų, virš 7000 atsiliepimų apie automobilius bei virš 1600 automobilių anketų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
Hey.lt - Nemokamas lankytojų skaitliukas
© Autoasas.lt 2007-2022

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt