2019-12-20 |
E32 3.0 I6
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Galia, dizainas, valdomumas, rafinuotumas
Silpna ausinimo sistema
|
2015 metu rudeni prasidejo mano pazintis su galu varomu pasauliu (aisku turiu omeny ne pydaru pasauli), nusipirkes BMW supratau, kad iki tol neturejau masinos, o tik automobilius. Taigi susirgau BMW liga. Mokejau 830e. Variklis buvo gan galingas 138kw, vaziavau daugiausiai 220 km/h. 5 begiu mechanine deze, sportine gamykline vaziuokle, lsd reduktorius ir elektrinis recaro salonas suteike sitam dideliam elegantiskam zveriui sportiskumo. Is pradziu vaziavau persikes su juo, nes neturejau patirties su galu varomom masinom, o tuo metu buvo madinga nunest stoteles. Bet galiausiai tapau drift master, ismokau heel and toe. Valdomumu sis limuzinas pranoko visus iki tol turetus automobilius, kiekviena slydima galedavai preciziskai kontroliuoti, net nakti lenkiant fura ziema ant sniego; skersam, galedavai pasikliaut sia masina. Nors tai limuzino klases masina, bet del recaro sedyniu jau po 50km kelio man paskausdavo nugara.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
|
2019-10-18 |
BMW 7 series
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Keliantis šypseną, legendinis kėbulo dizainas, komfortiškas, malonus vairuoti
Neekonomiškas, gresia išnykimas iš gatvių (persikeliant į šildomus garažus), dėl visuotinės žemės taršos psichozės
|
Rašau šį atsiliepimą tik todėl, jog žinau, kad kažkas irgi ieškos internetuose patvirtinimo tam jausmui. Tai automobilis, kuris geba "gydyti mintis", kuris sukelia šypseną kievieną kartą, kai pasuki raktelį. Kalbu apie šios serijos V8 benzininius modelius (dabar turimą 735i). Jei prie esmės - pirmas bumeriukas buvo dar 12toje klasėje (berods 2010-2011 metai), tiesa dabar sukeliantis labiau juoką 725tds, bet tada tai buvo mokyklos pažiba, visi bičai kėlė nykščius, o klasiokės prašydavo per pertrauką pavežti iki parduotuvės už 300m bandėlių. Važiavo itin maloniai, nebuvo labai pribombintas, turėjo tipinių tds'o problemų - dūmijo, šiltas sunkiau vesdavosi, ypač kai saliarkos bake buvo mažiau, o kartą taip ir užgesau lėkdamas 140 su ketvirtadaliu bako. Nesenai nupirkau "kaulinį" 735i, vėlgi gaila vidus nepribombintas, tačiau tas garsas užvedus - nemoku apsakyt. Galbūt todėl, kad visad tektadvo važinėti keturių katilikių dyzeliukais ar benzinais. Visada buvau benzingalvis, mėgdavau automobilius, juos kruopščiai prižiūrėdavau. O dabar atsiradus galimybei nupirkti V8 benziną ilgai nedvejojau, ir net žmonos palaiminimą gavau (tačiau sakė nesės su manim - bet manau dar pakeisiu nuomonę išblizginęs šitą baryginį laivą). 725tds daug pinigų nesukišau, einamus reikalus, kaip filtrai ir tepalai keičiau, tada dar litais ir moksleiviui - biški skaudžiai buvo, gerai, kad saliarką žalią iš senelio gaudavau. Ir kažkokie šūdarankiai buvo visą šoną praėję su raktu/vinim, skaudėjo širdį - teko dažyti. Per eksplotacijos laikotarpį, manau mažiau nei metus, daugiau niekas ir neišlindo, tdso siurblio taip ir neremontavau. Vertės nespėjo prarast, net uždirbau - pardaviau ir nupirkau ekonomišką dyzelį 1.9 tdi 81kw važiuot į paskaitas. Ir štai po 8 metų vairuojant ekonominių klasių auto ir dabar šeimyninį A6 C6, išlindo šitas dinozaurinis 735i V8. Nusimato keletas kėbulo darbų, nieko rimto, salonui reikia šiek tiek meilės iš tech pusės panašu, kad viskas gerai. Žinau, jog dėl didelio snukio svorio, važiuoklė nėra labai patvari, būna elektros bėdų, skydeliuose pabėga pikseliai, atlimpa lubos ir visokio velnio, tad negaliu sakyt, jog e38 yra labai patikimi automobiliai, gal ir buvo prieš 20 metų, ieškant tokio reiktų žiūrėt į japaškes arba naujesnius automobilius. Šiuo metu yra tas momentas, kai V8 benzininiai modeliai (apie dyzelį nekalbu - netokiam automobiliui dyzeliniai varikliai) jau, kaip ir praėjo kainos dugną ir išlaikyti vienetai vertės nebepraranda, ją išlaiko arba lėtai kyla. Visi taršos mokesčiai ir Gretos Thunberg pasisakymai, aišku entuziazmo nekelia. Tad spėju šis laikas yra tip top pirkti šituos gamtos netausojančius tankus. Jei taršos mokesčiai bus iš šio pasaulio srities, per vertę stipriai netūrėtų užvažiuot. Jei esi benzingalvis, ir supranti, kad tavo vaikai ir anūkai tikro V8 (nesvarbu ar american muscle ar europietiško) nebematys, nebevairuos ir nebegirdės - nedvejok, bent galėsi papasakoti, o jei ir turi galimybę išlaikyti - tobula. Visos eksplotacinės problemos šiais laikais lengvai išsprendžiamos, nekainuoja 50% tavo atlynimo, dalių pasiūla didelė, ir ji tik didės, nes šie automobiliai nyksta iš gatvių ir baiga dienas arba garažuose/auto paradose arba autosavartynuose.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
Alvidas | 2015-06-23 |
BMW-28 manau dar nepaskutinis
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Patikimumas,grožis.
Nėra
|
Laba diena BMW fanai ir gerbėjai. Nuo 1992 metų važinėju BMW automobiliais Pradėjau nuo 527e. toliau turėjau net 3 septintukus su 32 kėbulu.su 3i. 3,5i.visi tik bendzinai dabar važinėju su legenda tapusiu 38uoju su 2,8 varykliu.Mašina iš Švedijos,gal tik meta mažytes rudeles,na dar remontavau kuro baką. Ir viskas.
Nepatenkintas buvau2000m.38kėbulu 4,4 litro varykliu išdilo bloko gilzes,gedo greičių dėžė. Manau mane išdūrė pardavėjas bet testuojant to nepastebėjau. Turėjau net du BMW 2003 m. tai pasityčiojimas iš Bmw fanų , tragediju tragedija.
Gerai pasakė rusu testuotojas kuo naujesni automobiliai tuo daugiau genda.
Manau 38 tai BMW kokybės ir grožio etalonas. Patariu pirkti
Patikimiausias 2,8 automatas. Tikrai pakanka galios ir traukos. Na gerai,kiek gali spausti trasoje 200 km. į valanda 10 -20 minučių visų neaplenksi. Reikia kaifuoti o neforsuoti. Man nebrangu o ką ,nes prabangu. Tik nupaliruok ir pamatysi ką turi. Net šiurpas eina.
Nuvertėjimas mažiau 3000 eurų manau nebūs. Manau verta ir galvot daug nereikia.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
Barbosas | 2014-04-08 |
BMW 740i
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Erdvi, galinga, patogi, issiskirianti.
Silpna vaziuokle ir elektronika.
|
e38 96m. tik benzinas 8cilindru, 4l. Benzininis. Siuo auto nuvaziavau apie 50000km. Gedimu buvo visokiu. Gan silpna priekine vaziuokle, daznokai reikia keisti apatines svirtis su sarnyrais. Nestabili elektronika, xenon zibintai issijungineja, tv/navi tamseja ekranas, teko keisti ir valytuvu valdymo bloka, sugedo stovinrt masinai. Uzsikirto kondicionieriaus siurblys, karta, vaziuojant apie 230km/h. greiciu nutruku radijatoriaus antgalis su zarna, vaizdas buvo nekokos is galo :) nelaiko termostato plastmasinis antgalis (truksta) detaliu kainos siuo metu jau atpigo, o ir vagys maziau kesinasi i detales isorej. Na ir kitokie smulkus gedimai. variklis ir automatine pavaru deze, veikia gerai. problemos su spidometro pikseliais. Seip smagi masina jei turi uz ka ja remontuot ir uzpylti kuro. Kuro sanaudos uzmiesty nuo 9,5l. mieste nuo 12,5l. Jei patinka seno modelio BMW ir finansai leidzia islaikymui,tai puikus variantas, siuo metu kainos ir kokybes atzvilgiu. Jei alga apie 1235,3lt. geriau nusipirkti plakata ant sienos :D nes jos neuzteks padengti kuro ir kitom islaidom iki kitos algos.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
vitalijus | 2014-03-27 |
bmw e-38.142-kw.Super.
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
tik pliusai
tik pliusai
|
Visapusiskai gera masina,142-kw super,bet ir 135-kw neblogai tik kad silpnesnes turbinos o seip tik pliusai butina nusipirkus pasitikrinti ar nera sklendziu kolektuori jai yra iskarto pasalinti bet tik pas gerus meistrus kainuoja su alsoklio pakeitimu tik 380.lt.Tada variklis bei turbina tarnaus tikrai ilgai,ir keiskit variklio alsokli kas triacia tepalo keitima kainuoja tik 119 lt,3-Lituanikos arba alsoklis jusu teise rinktis.Kuro sanaudom negaliu skustis vietoi nestovedamas su r-19 ratais prieki 245,galas 275 mieste pilnai ustenka 11.litru,uzmiesti 130.km. 7,3 dizelino,vaziokle tikrai gera ir ilgai galima ja netaisiti jai taisisit netaupidami ant alaus,salono komfortas tikrai geras ir pilnai visko per akis oda,elektra,sildomas,komfortinis ir su didelia navi tikrai visko pakanka,patarimas perkantems E-38 ziurekite varikli ir svarbiausia kebula o visa kita galima pasikeisti ir tikrai nebrangei. Variklis tai kaip Sveicariskas laikrodis myliu si varikli,is mano puses nusiskundimu nulis. Labai gaila kad si modeli gamino tik iki 2001,metu,o uz si modeli geresni pradejo leisti tik nuo 2007-2008.metu ir aukstin. Nepikite 740.d.tikrai nesigaves variklis+labai brangus remontas,ir prailgintos bazes nepirkit nes detaliu negausite.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
bmw fanas | 2012-11-04 |
BMW 730d 2000m.
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Komfortas, saugumas, patikimumas, isliekamoji verte, ganetinai einamas modelis.
Brangus remontas, norit kad veiktu viskas kas yra automobilyje reikia paaukoti nemazai laiko ir pinigu.
|
Limuzino klases automobilis. Greiciu dezes - automatines - prieziura vienintele - tikrinti tepalu lygi, esant reikalui dapilti reikiamo tepalo, keisti tepalo nereikia (tiek gamintojas, tiek krasta auto ir kiti BMW atstovai to nerekomenduoja, pavienes keityklos kas be ko lieps keisti, nes uz ta dar apie 500-800lt.), ant greiciu dezes yra lipdukas zalias, kuris tik irodymas kad to daryti nereikia, tikimumas deziu - kaip vaziuoti, taip ir laikys, jei vaziuosite kaip su aukstos klases masina (ne kaip su slalomui ar dragui skirta), tikrai laikys ir nekels problemu (pastebejimas - 3.0d e38 ir 3.0d e39 greiciu dezes automatai skirtingi, pastaruju kokybe prastesne, e38 gamintojas ZF, e39 GM (e53 taip pat). Pakaba - tai senoji BMW pakaba, jokiu daznu bedu, tik reikia laikui begant neapleisti, galima pamineti nebent vairo koloneles jautrias, bet tai absoliuciai visu BMW beda, bet tuo paciu ir pasakyti kad ta kolonele turi labai gera vairo susisukima, kas labai svarbu tokiai ilgai masinai, elektronika - labai retos problemos (pvz. keleivio sedynes air bag daviklis, kurio nors lango pakeliko beda, retais atvejais abs bloko gedimas arba magistralinio kuro siurbliuko gedimas (naujo originalo kaina 600lt, kinietisko ~200lt, senas nesirestauruoja), kebulas - tvirtas, tai labai saugi masina, korozijos problemu nera jokiu, salonas - apdailos medziagos auksto lygio, komplektacijos daugiau nei pakankamos, bazinese buna pilna dvieju zonu klima, aisku visi langai, veidrodeliai elektra, odines sedines, bet baziniu modeliu mazai, daznam yra ir TV ir navigacija (kuri veikia ir Lietuvoje), webasto, sildomos, prisipuciancios, masazuojancios sedines su pilnu elektriniu valdymu, pakraunbamas prozektorius bardacioke iki 12 saugos pagalviu, netgi padangu slegio davikliai ir dar daug daug visko. Kas be ko, masina nera nauja todel ir daznoje daugybe tu privalumu seniai neveikia, rida buna 500k km ir buna likes tik "bumerio" ivaizdis. Tvarkingo e38 su 3.0d motoru kaina prasideda nuo 17k lt ir daugiau (uzsienyje nuo 23k lt ir net iki 35k lt (pastarieji buna su garantija imones is kurio perkamas). Tad isigyjant toki automobili svarbu nuodugni jo patikra, nepirkti uz paskutinius pinigus ir pigiausiu rinkoje. Variklis - 3.0d (2.9 litro) - vienas geriausiu varikliu is visu dyzeliniu motoru gamintu tuo laikotarpiu, nera jokiu isskirtiniu gedimu, eksplotacija irgi nera brangi, galima pamineti kiek brangesni pakaitinimo zvakiu keitima, nes reikia nuimineti kolektoriu, o ji nuemus keisti jo tarpines, grubiai tariant geros zvakes, kolektoriaus tarpines ir darbas ~500lt, na ir dirzeliai kurie suka generatoriu, kondicionieriu, vairo stiprintuva ir vandens pompa, ju kaina su itempejais ir keitimu apie 600-700lt (SKF firmos), variklis nemegsta prasto kuro (kaip ir betkuri kita common rail sistema). Gera isliekamoji verte, auksta kokybe salono medziagu, patikimas, ekonomiskas variklis (atsizvelgiant i tai, kad ne 1.9, o 2,9 motoras, kuris turi pavezti ~1,7 - 1,8 tonos su automatine deze), labai geros komplektacijos, ganetinai paprastos konstrukcijos, didelis pasirinkimas originaliu detaliu pakaitalu.
Jei automobiliui tvarkomas kiekvienas mazgas idealiai, norima, kad veiktu kiekvienas esantis privalumas esantis jame - gali prireikti labai apvalios sumos jo prieziurai. Jautrios vairo koloneles. Jei norite nusipirkti gera E38 su 2.9 d motoru - pradekite apziurineti nuo brangiausiu ir jei pasiseks nusipirksite modeli kuris nevarys galvos skausmo ir i bankroto.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
BMW | 2012-07-16 |
GERAS AUTO
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
ISVAIZDA, VAZIAVIMAS KOMFORTISKAS,
NELABAI ZINAU
|
NER CIA KA BURT AUTO GERAS, PATIKIMAS, IR T.T. 2,8 GERIAUSIAS MOTORAS, BET JEI NORI LAKSTYT, TAI REIK 4,4 KAINA PRIKLAUSO NUO STOVIO 4500 - 12000 GERAI ISPURTYTI PRIES PERKANT
Pilnas atsiliepimas...
|
|
BMW 740D | 2012-06-21 |
Juodas 740D "Bumeris"
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Komfortas, išvaizda, kuro sąnaudos (730D), prabangumas.
Eksploatacija (740D), niekam tikę staliukai
|
Realiai, tai - nuostabus automobilis ir ko gero sėkmingiausias "simioras" iš visų. Gaila savo solidumą praradęs dėl pigių, uždujintų lavonų, kuriais važinėja visokie treninguoti "bachūriukai" ir tikrąją to žodžio prasme daro gėdą šiam šedevrui. Kartais netgi įdomu būdavo pamatyti žmonių reakcijas... Sustodavai prie perėjos, o žmonės joje kreivai pažiūri gan ilgai ir tik tada eina per gatvę, lyg mintyse gaudami refleksą: "Atsargiai! BMW!"... Pats ieškojau 730D, nes prieš tai turėjau E39 ir šis motoras labai patiko, bet pasitaikė liukso klasės 740D: su staliukais galiniams keleiviams, šildomomis galinėmis sėdynėmis, masažuojančios, šildomos priekinės, užuolaidėlės gale, šonuose ir t.t. Žodžiu visiškai pilnas ir pamačius tokią komplektaciją pirkti tik su priekinių šildymų ir oda visiškai nebesinorėjo, todėl ir nusipirkau šį septintuką. Tie staliukai galiniai gan kvaili, nes padėjus kavos puodelį į jį, nė velnio jis nesilaikydavo, o šalia esantis įdubimas nebent tik kokiems čipsams tiktų įsidėti). Galbūt su jais salonas atrodo prabangiau, bet realios naudos iš jų mažai. Važiavimas, likusieji privalumai labai patiko, bet... Tik iki tol, kol neprasidėjo variklio eksploatacija, kuri yra tikras peilis per kišenę... 740D turi dvi turbinas, dvi oro srauto matuoklės, du oro filtrai, o kur dar daugiau tepalo, generatoriaus aušinimo skystis ir t.t. Pirma sugedo viena turbina, po pusantrų - ir antroji... Kai su turbinomis prasidedi, tūkstančiai iš kišenės iš karto pradeda byrėti... Vėliau buvo bėdų su purkštukais, jų keitimas vėl brangybė. Diagnozė - blogas kuras? Nė karto per visą eksploataciją nepyliau kontrabandinių skiedalų į jį. Visada tik iš kolonėlės. Dar didesnė bėda - ardomų 740D deficitas, o nuvažiavus į Krasta Auto už kokią turbiną ir pusę mašinos paliktum... Dar vienas peilis per piniginę yra kuro sąnaudos. Už papildomas 50AG reikia užsimokėti papildomai apie ~3 litrus t.y. kuro sąnaudos apie 15-16 litrų, tuo tarpu 730D 11-12l. Tie ~50 AG tikrai nėra verti tokių velniškai išaugusių eksploatacijos kaštų. Galbūt jo išvaizda jau nebėra tokia, kaip gatvių kontekste jis atrodė prieš 5-8 metus, bet naujesnis (E65) tikrai nėra geresnis pasirinkimas. Ten bėdos su elektronika ir jos tikrai nėra sprendžiamos pigiai... E38 su 730D tikrai yra nuostabus daiktas. Eksploatacija nereikšmingai turėtų skirtis nuo 530D (E39), bet komfortas, erdvumas yra neabejotinai puikūs šiame automobilyje. Tiesa, nepamirškit reguliuojamų galinių amortizatorių. Paprasti mano galva būtų geriau (finansine prasme). Nepirkit 740D. Tikrai neverta švaistyti pinigų dėl ~50AG. 730D suteiks tiek pat malonumo tik tiek, kad rasti jį geresnės komplektacijos galbūt sunkiau, bet ieškoti tikrai verta.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
ruslanas777 | 2012-01-15 |
bmw e-32 e-38 serija simiora..
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
saugus ,greitas ,komfortiskas,mazi gedimo trukumai ,patikimas..
kuro sanaudos,per zema pakaba galimi, smulkus elektronikos gedimai..
|
Tiek bmw 1990m e-32 simiora tiek 1994 -2001m e-38 yra gan saugios ir patikimos masinos.Visa gyvenima turejau ir turiu tiek senesnes tiek biski naujasnies metu simioras ,nesu niekad nusiviles ,tiek is mechanines puses ,tiek is eksplotacines.Laiku keiciant ,tvarkant mazmazius ,jos tikrai tarnaus ilgai ,ir nebus dideliu problemu ar islaidu.Ypac paklausa ir gera visuomenies nuomuone ir ne tik, nusipelniusi,ir filmai neveltui pastatyti tai e-38 , 7serijos 4.0 , 5.0 ..bumeriukas .Ypac saugios ,komfortiskos ,grazaus dizaino ,tu metu auto ,gan tikrai geras automobilis pazvelgus is bet kokios puses.. Varikliai aisku geriausi ,pagal mases indeksa apsukas ir panasiai ,tai nemazesnio litrazo kaip 3.5 l kitaip nepajusi to tikro malanumo vairuojant, o ekanomijos sumetimais mazai kuo skiresi ,del keletos litru tai manau mazai ka pakeicia ,o maksimalaus rezultato neduoda.Geriausi aisku yra 4.0 4.4 5.0 .neblogi aisku 5.4alpina ar 6.0lit ,bet jau eina kita suma zvakiu ir degalu paskirtis..Visiska nesamone vairojant gan masyve didele masina yra su 2.5d 2.8 ,na kad tik tai kad isvaizda...Dedant dujas ,tai patarciau geros kokibes tesiogines iki 4.0 litro ir kas puse metu nors praaidinet diagnostika ,tada daug maz ir nielabai kas keisis ,tiek varyklio ,tiek kuro sanaudu atzvilgiu..Priziurint jos tikrai tarnauja neblogai,pamelaciam nebent tik kas islenda.. Savo klases auto tai tikrai yra prabangus ,ir nepigios detales ir dalys.Bet uz savo ta komforta tai reikalauja ir didesnio demesio.Pagal tokes masinas tai tikrai ir tokios turi buti kuro sanaudos.Tik kad pas mus lietuvoj gan jau dideles kuro kainos.. pagal nora ir kisene,del kitko tikrai jais nenusivilsi..
Pilnas atsiliepimas...
|
|
|
123 |