Markės
228 iš 1641
BMW X6 (E71) 2007 - 2014
BMW X6, (E71) 2007 - 2014
51Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas5.03% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.8)Viso įvertinimų: 1
16% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.7)2% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.9)1% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.9)19% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.9)6% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.6)
Ar rekomenduojuTaip 100% Ne 0%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt Apžvalga
PRIVALUMAI
  • Fantastiškas dizainas
  • Gerai valdomas ir dinamiškas
  • Išskirtinis
TRŪKUMAI
  • Nedaug erdvės gale sėdintiems
  • Brangus
"Gaminama ir hibridinė BMW X6 versija su ActiveHybrid sistema ir tai yra pirmas toks BMW"
BMW X6 yra vidutinio dydžio SUV, nors pats BMW modelį apibūdina kaip SAV (Sport Activity Vehicle), o ne SUV (Sport Utility Vehicle) pabrėžiant ne bekelės sugebėjimus, o automobilio puikias savybes ant asfalto. Automobilis savotiškai sėkmingai sujungia SUV stilių (aukšta prošvaisa, AWD sistema) ir kupė kėbulo stilių (nuožulni stogo linija, dinamiški varikliai), o priekine dalimi yra panašus į X5 modelį. X6 turi standartinę xDrive visų varomųjų ratų sistemą, kuri įprastai atiduoda galią santykiu 40/60 priekiui/galui. Tačiau ši sistema esant poreikiui gali paskirstyti galią kitiems ratams, tarkim posūkyje galią atiduoda išoriniui ratui taip pagerinant automobilio reakciją. Ši sistema buvo sukurta Formulės 1 bolidams ir yra truputį panaši į Honda SH-AWD sistemą. X6 gaminamas ant BMW X5 platformos ir yra šiek tiek ilgesnis, bei platesnis, tačiau susodina tik keturis žmones. Gaminama ir hibridinė BMW X6 versija su ActiveHybrid sistema ir tai yra pirmas toks BMW. Galingiausia X6 versija xDrive50i turi 4.4 litro dviejų turbinų V8 variklį su 408 AG (300 kW) galia, 600 Nm sukimo momentu ir gali įsibėgėti iki 100 km/h per vos 5.3 sekundės. Tai yra pirmas serijinis V8 turbo variklis pasaulyje turintis sumontuotas turbinas viduryje abiejų cilindrų blokų.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Tai yra pirmas serijinis V8 turbo variklis pasaulyje turintis sumontuotas turbinas viduryje abiejų cilindrų blokų.

Yra gaminama ir hibridinė X6 versija ActiveHybrid turinti 300 kW (407 AG) galios V8 variklį ir du elektrinius variklius turinčius attitinkamai 67 kW (91 AG) ir 63 kW (86 AG) galią. Maksimali sistemos galia yra 357 kW (485 AG) ir įspūdingas 780 Nm sukimo momentas. Tai pats galingiausias hibridinis automobilis pasaulyje.
VIN patikra - sužinokite automobilio istoriją
Filtruoti atsiliepimus:
        
Atsiliepimų: 1
2020-07-20
X6 4.0d 2012m
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Dinamiskas,led sviesos gerai sviecia,xdrive veikia puikiai,patinka ir aktyvus vairas,duru pritraukejei...
Nelabai ir turi kazkokiu specialiu minusu,devisi kaip ir visi.
Pirktas naujas is lietuvos salono tad zinau viska kas nutiko per visus 8 metus. Kas liecia varikli tai priekaistu neturiu,po 8 metu eksplotacijis pakeiciau tik pasildymo zvakiu rele,toliau tik laiku atlieki serviza ir megaujiesi dinamiskumu. Pas mane rida siuo metu 185000km joki filtrai neispjauti,neisprogramuoti ir bedu dar nera. Vaziuokle irgi laiko gan gerai,tik pas mane yra su adaptyvia vaziuokle tai kai auto buvo 5 metai teko keisti abi galines pniaumo pagalves,brangu,naujos virs 1000e. Stabdziu diskai gan greitai susikraipo nes auto sunkus,taip pat brangu,visi 4 iki 1000e padangos placios ir jei lakstai dideliu greiciu tarkim Vokietijoje tai susilaiptuoja ir uzia kaip guolis butu subyrejes. Ratai pas mane 20”. Praktiskumo atzvilgiu tai pas mane gale yra normali sedyne o ne 2 vietos tik. Bet vistiek gale aukstesniam zmogui sedeti nera patogu ir isviso ilipti-islipti yra nepatogu i gala,durys atsidaro gan mazai ir visada issiterlioji rubus i kebula. Kuro sanaudos didesnes nei pries tai turetu X5 e53 kebule su 3.0d tas rijo 10l,sitas 11 ir daugiau. Greiciu deze 8 laipsniu.
Pilnas atsiliepimas...
 
BMW modelių gama
Klasė 1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
890123456789012345678901234567890
  Maži     i3
  Kompaktiniai    1 klasė1 klasė1 klasė
   1 klasės M CoupeM135iM135i
    2 klasės Coupe
    M2
    2 klasė Gran Coupe
  Vidutiniai 3 klasė3 klasė3 klasė3 klasė3 klasė3 klasė
  M3M3M3M3
    3 klasė Gran Turismo
    4 klasė
    4 klasė Gran Coupe
  Dideli 5 klasė5 klasė5 klasė5 klasė5 klasė
  M5M5M5M5
   5 klasė Gran Turismo  
    6 klasė Gran Turismo
  Reprezentaciniai   7 klasė7 klasė7 klasė7 klasė
  Kupė  8 klasė  8 klasė
   6 klasė6 klasė
   M6 M6
    M8
  Keturduriai kupė     6 klasė Gran Coupe
    M6 Gran Coupe
    8 klasė Gran Coupe
  Roadsteriai   Z3Z4Z4 Z4
  Z3M Z4M   
  Mini krosoveriai    X1X1
    X2
  Krosoveriai    X3X3X3
    X4X4
    M40i
  Dideli krosoveriai    X6X6X6
   X6MX6MX6M
  Visureigiai   X5X5X5X5
   X5MX5MX5M
  Dideli visureigiai     X7
  Mini vienatūriai     2 klasės Active Tourer
  Vienatūriai     2 klasės Gran Tourer
  Sportiniai   Z8   
  Supercar     i8
  890123456789012345678901234567890
1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Automobilio pirkimo pardavimo sutartis

Taršos mokesčio lentelė

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Išskirtiniai automobiliai

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti virš 4000 skelbimų, virš 6900 atsiliepimų apie automobilius bei virš 1600 automobilių anketų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2020

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk CVkodas.lt