Nerijus Paketūras
Autoasas.lt
apžvalga
BMW X6M turi dviejų turbinų BMW N63 variklį, kuris generuoja 555 AG (408 kW)/6000rpm galią ir 680 Nm/1500-5650rpm sukimo momentą. Kitos savybės - 6 greičių sportinė automatinė pavarų dėžė su valdymo svirtelėmis už vairo, 10 mm žemesnė aktyvi pakaba, 20 colių lengvojo lydinio ratai su priekinėmis 275/40R20 ir galinėmis 315/35R20 žemo profilio padangomis. BMW X6M turi standartinę xDrive visų varomųjų ratų sistemą, kuri įprastai atiduoda galią santykiu 40/60 priekiui/galui. Tačiau ši sistema esant poreikiui gali paskirstyti galią kitiems ratams, tarkim posūkyje galią atiduoda išoriniui ratui taip pagerinant automobilio reakciją. Ši sistema buvo sukurta Formulės 1 bolidams ir yra truputį panaši į Honda SH-AWD sistemą.
Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
|
BMW X6M TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis