Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Nerijus Paketūras
Autoasas.lt
apžvalga
PRIVALUMAI
- Dinamiškas
- Gera infosistema
- Rafinuotas interjeras
TRŪKUMAI
- Maža erdvė ant galinių sėdynių
- Dviprasmiškas išorės dizainas
- Ne taip puikiai valdomas kaip benzininiai BMW
"Ant automobilio bagažinės puikuojasi “M50” ženkliukas, taip pat matome “M” ženkliuką ant “radiatoriaus” grotelių, ir ant sparnų, ir ant stabdžių suportų, ir ant ratlankių ir kitur. Kogero ateityje M serijos modeliai nebebus atskiri modeliai kaip yra dabar, o tiesiog to paties modelio versija su galingiausia elektrine jėgaine kaip yra šis i4"
Tai yra pirmasis BMW elektromobilis, prie kurio sukūrimo prisidėjo legendinis M serijų BMW kompanijos padalinys. Ir labai aišku dėl ko – tai elektromobilis, kurio tikslas ne tik nuvažiuoti daug kilometrų, bet ir būti labai greitam, gerai valdomam ir suteikti įspūdžius anksčiau prieinamus tik M serijų savininkams. Tai yra pirmas toks BMW elekromobilis, kuris jau turi itin rimtų konkurentų tokių kaip Audi e-Tron GT ir Porsche Taycan, na ir žinoma seniai gaminamus Tesla Model 3 bei Model S. Ant popieriaus viskas atrodo daug žadančiai – BMW i4 sukurtas 4 serijos Gran Coupe pagrindu, galingiausia i4 versija turi penktos kartos eDrive elektros variklį su įspūdinga 544 AG galia ir net 795 Nm sukimo momentu, bei visus keturis varomuosius ratus. BMW i4 pasiekia 100 km/h greitį per vos 3,9 sekundės ir tik vos vos atsilieka nuo BMW M4 Competition versijos, kuri tai atlieka per 3,5 sekundės. Neveltui ant automobilio bagažinės puikuojasi “M50” ženkliukas, taip pat matome “M” ženkliuką ant “radiatoriaus” grotelių, ir ant sparnų, ir ant stabdžių suportų, ir ant ratlankių ir kitur. Kogero ateityje M serijos modeliai nebebus atskiri modeliai kaip yra dabar, o tiesiog to paties modelio versija su galingiausia elektrine jėgaine kaip yra šis i4. išorės BMW i4 yra beveik identiškas 4 serijos Gran Coupe modeliui, viduje abu automobiliai taip pat labai panašus. Skirtumas tik dvigubame vientiso dizaino LCD ekrane kas suteikia i4 modeliui daugiau modernumo. Kaip visada BMW žavi išskirtine salono konstrukcijos kokybe ir prabangesnėmis nei įprastai medžiagomis - tokiomis kaip poliruotas metalas, aukštos kokybės oda, anglies pluoštu. Automobilio interjeras papuoštas nemaža mėlynų detalių gausa, kurios neleis jums pamiršti, kad vairuojate elektromobilį. 470 litrų i4 bagažinės talpa nuo 4 serijos Gran Coupe skiriasi vos 10 litrų nepaisant gale sumontuoto elektros variklio. Žema vairavimo padėtis suteikia automobilio vairuotojui sportiškumo jausmą, nors gale sėdintys keleiviai nebus taip puikiai nusiteikę – automobilio grindyse sumontuota baterija sunaudoja nemažai erdvės kojų pėdoms, o ir centrinis tunelis nebenaudojamam kardanui yra pasilikęs. Tačiau pagrindinio akumuliatoriaus išdėstymo pranašumai akivaizdūs judant - dėl žemo svorio centro i4 iš karto jaučiasi koncentruotai ir tiksliai. Sunkus elektromobilis neatrodo toks gremėzdiškas kaip vairuojant BMW iX visureigį.
SKAITYTI DAUGIAU
SUSKLEISTI
|
BMW i4 TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis