Markės
220 iš 1844
BMW i4 (G26) 2021 - dabar
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
"Ant automobilio bagažinės puikuojasi “M50” ženkliukas, taip pat matome “M” ženkliuką ant “radiatoriaus” grotelių, ir ant sparnų, ir ant stabdžių suportų, ir ant ratlankių ir kitur. Kogero ateityje M serijos modeliai nebebus atskiri modeliai kaip yra dabar, o tiesiog to paties modelio versija su galingiausia elektrine jėgaine kaip yra šis i4"
Tai yra pirmasis BMW elektromobilis, prie kurio sukūrimo prisidėjo legendinis M serijų BMW kompanijos padalinys. Ir labai aišku dėl ko – tai elektromobilis, kurio tikslas ne tik nuvažiuoti daug kilometrų, bet ir būti labai greitam, gerai valdomam ir suteikti įspūdžius anksčiau prieinamus tik M serijų savininkams. Tai yra pirmas toks BMW elekromobilis, kuris jau turi itin rimtų konkurentų tokių kaip Audi e-Tron GT ir Porsche Taycan, na ir žinoma seniai gaminamus Tesla Model 3 bei Model S. Ant popieriaus viskas atrodo daug žadančiai – BMW i4 sukurtas 4 serijos Gran Coupe pagrindu, galingiausia i4 versija turi penktos kartos eDrive elektros variklį su įspūdinga 544 AG galia ir net 795 Nm sukimo momentu, bei visus keturis varomuosius ratus. BMW i4 pasiekia 100 km/h greitį per vos 3,9 sekundės ir tik vos vos atsilieka nuo BMW M4 Competition versijos, kuri tai atlieka per 3,5 sekundės. Neveltui ant automobilio bagažinės puikuojasi “M50” ženkliukas, taip pat matome “M” ženkliuką ant “radiatoriaus” grotelių, ir ant sparnų, ir ant stabdžių suportų, ir ant ratlankių ir kitur. Kogero ateityje M serijos modeliai nebebus atskiri modeliai kaip yra dabar, o tiesiog to paties modelio versija su galingiausia elektrine jėgaine kaip yra šis i4. išorės BMW i4 yra beveik identiškas 4 serijos Gran Coupe modeliui, viduje abu automobiliai taip pat labai panašus. Skirtumas tik dvigubame vientiso dizaino LCD ekrane kas suteikia i4 modeliui daugiau modernumo. Kaip visada BMW žavi išskirtine salono konstrukcijos kokybe ir prabangesnėmis nei įprastai medžiagomis - tokiomis kaip poliruotas metalas, aukštos kokybės oda, anglies pluoštu. Automobilio interjeras papuoštas nemaža mėlynų detalių gausa, kurios neleis jums pamiršti, kad vairuojate elektromobilį. 470 litrų i4 bagažinės talpa nuo 4 serijos Gran Coupe skiriasi vos 10 litrų nepaisant gale sumontuoto elektros variklio. Žema vairavimo padėtis suteikia automobilio vairuotojui sportiškumo jausmą, nors gale sėdintys keleiviai nebus taip puikiai nusiteikę – automobilio grindyse sumontuota baterija sunaudoja nemažai erdvės kojų pėdoms, o ir centrinis tunelis nebenaudojamam kardanui yra pasilikęs. Tačiau pagrindinio akumuliatoriaus išdėstymo pranašumai akivaizdūs judant - dėl žemo svorio centro i4 iš karto jaučiasi koncentruotai ir tiksliai. Sunkus elektromobilis neatrodo toks gremėzdiškas kaip vairuojant BMW iX visureigį.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
VIN patikra - sužinokite automobilio istoriją
Filtruoti pagal kurą:
  
Modifikacijų: 2
KĖBULAS eDrive40 83.9 kWh (340 Hp)
Kėbulo tipas Kupė
Durų skaičius 5
Sėdimų vietų skaičius 5
Bagažinės talpa, l 470/1290
VARIKLIS
Kuro tipas Elektra
Baterijos talpa, kWh 84
Rida su vienu įkrovimu, km 590 (TOP elektromobiliai)
Pirmo el.variklio galia, AG/KW 340/254
Pirmo el.variklio maks. Nm 430
Bendra galia, AG/KW 340/254
Įsibėgėjimas 0-100 km/h, s 5.7
Maksimalus greitis, km/h 190
TRANSMISIJA
Varomieji ratai Galiniai
Vairo stiprintuvas Elektrinis
Pavarų dėžė Automatinė
MATMENYS/SVORIS
Ilgis, mm 4783
Plotis, mm 1852
Aukštis, mm 1448
Svoris/Max svoris, kg 2050/2605
Atstumas tarp ašių, mm 2856
PAKABA IR VAŽIUOKLĖ
Priekinė pakaba Independent, spring, Wishbone
Galinė pakaba Daugiasvirtė nepriklausoma
Priekiniai stabdžiai Diskiniai aušinami
Galiniai stabdžiai Diskiniai aušinami
Priekinės padangos 225/55 R17 101Y XL
Galinės padangos 225/55 R17 101Y XL
Autoterminų paaiškinimai...
BMW modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
12345678901234567890123456789012
  Maži    i3
  Kompaktiniai   1 klasė1 klasė1 klasė
  1 klasės M CoupeM135iM135i
   2 klasės Coupe2 klasės Coupe
   M2
   2 klasė Gran Coupe
  Vidutiniai 3 klasė3 klasė3 klasė3 klasė3 klasė
M3M3M3M3M3 M3
   3 klasė Gran Turismo 
   4 klasė4 klasė
   M4M4
   4 klasė Gran Coupe4 klasė Gran Coupe
    i4
  Dideli 5 klasė5 klasė5 klasė5 klasė5 klasė
M5 M5M5M5M5
  5 klasė Gran Turismo6 klasė Gran Turismo
  Reprezentaciniai 7 klasė7 klasė7 klasė7 klasė7 klasė7 klasė
  Kupė 8 klasė  8 klasė
  6 klasė6 klasė  
  M6 M6  
   M8
  Keturduriai kupė    6 klasė Gran Coupe 
   M6 Gran Coupe  
   8 klasė Gran Coupe
  Roadsteriai Z1 Z3Z4Z4 Z4
 Z3M Z4M   
  Mini krosoveriai   X1X1X1
   X2
  Krosoveriai   X3X3X3
   X4X4
  Dideli krosoveriai   X6X6X6
  X6MX6MX6M
  Visureigiai  X5X5X5X5
  X5MX5MX5M
    iX
  Dideli visureigiai    X7
  Mini vienatūriai    2 klasės Active Tourer2 klasės Active Tourer
  Vienatūriai    2 klasės Gran Tourer
  Sportiniai  Z8   
  Supercar    i8 
  12345678901234567890123456789012
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti virš 2800 skelbimų, virš 7700 atsiliepimų apie automobilius bei virš 1840 automobilių anketų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2022

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt