2022-08-26 |
C4 2011 68 kw 1,6 hdi
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Puikus kasdienis auto, turint didesnį kelionėms ar kroviniams
Žema prošvaisa, priėjimas prie tam tikrų mazgų
|
Neblogas kasdienis automobiliukas. Puikiai tinka nuvykti į darbą, parduotuvę, kaimą ar pan. Pakaba minkšta, nebijo prastų kelių. Prošvaisa galėtų būti aukštensė, - žiemai deduosi aukštesnes padangas, priekinis buferis kaip sniego peilis dirba. 1,6 hdi 8v 68 kw variklis stebina savo ekonomiškumu (4-6,5 l) ir tvarkingu darbu. Šio silpnesnio variklio (Vs 82 kw) pliusai - lengvai remontuojama Bosh kuro sistema, paprasta sankaba. Minusas - 5 bėgiai. Galios miestui pakanka, kartais jaučiuosi kaip su kartingu važiuodamas ir spausdamas gazas-dugnas. Remontas kai kurių dalių Prancūziškas, - pabandykite pasikeisti starterį arba pakaitinimo žvakes. Net oro filtro ar akumuliatoriaus keitimas priverčia ištarti daug tarptautinių žodžių. Būna skydelyje kas nors vis užsidega, - tai diržas neprisegtas, tai kokia variklo klaida. Praeina. Viena klaida nepraėjo - DPF filtras buvo užsikimšęs po miestą važinėjant, teko prie kompo pajungti, dirbtinę regeneraciją padaryti. 170000 km rida. Salonas patogus - sėdynė kilnojasi, autopilotas, laisvų rankų įranga, automatinės šviesos. Dėl rūdžių nieko negaliu pasakyti, - dar tik laukia antra žiema, plius darytas antikorozis. Patinka man Prancūzai - iki galo išbaigtos geros mašinos tokiu laikotarpiu (iki kokių 2016) padaryti dar nesugeba, bet kai kuriais aspektais su vokiečiais rimtai sukonkuruoja. Jei tam tikri kompromisai priimtini, manau puikus pasirinkimas Starteris, DPF filtro valymas Pirkti nevažinėtą Lietuvoje
Pilnas atsiliepimas...
|
|
2019-09-15 |
2011m 1,6 82kW 235t.km
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
aprašyme
aprašyme
|
+ Puiki išvaizda (subjektyvu, tačiau daug kas pritaria);
+ Važiuoja minkštai;
+ Patogios, sportiškos sėdynės;
+ Pakankamai gausi komplektacija (bluetooth, usb, cornering lights, šildomos sėdynės, daug funkcijų ant vairo ir pan.);
+ Labai mažos kuro sąnaudos, neskubant ant 90km/h 4~l/100km.
- Labai nestabili žiemą (nes minkšta?);
- Per pusę metų pakeisti 3 siemens purkštukai 214-230t.km;
- Dažų sluoksnis toks, kad žiemą neatsargiai valant sniegą plastmasiniu grandikliu galima numušti dažus. Per pusę metų nuvertėjimo nepastebėjau, eksploatacija pigi, remontuoti siemens purkštukai (siaubingai nepatikimi, nerestauruojami). Nepirkti su siemens kuro tiekimo sistema.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
2018-10-24 |
Citroen C4L po Citroen C5X7
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Techninio aptarnavimo išlaidos, Dyzelio sąnaudos, Išvaizda, Dinamika, Patikimumas
Garso izoliacija, pakaba
|
Dėl susiklosčiusių gyvenimo sąlygų buvau priverstas parduoti savo hippo C5X7 2010 m. iš Belgijos su 2,0 l varikliu ir Hydractive 3+. Apskritai, D ir C klasės automobilių lyginimas yra beprasmis. Taigi aš apibūdinsiu subjektyvią nuomonę apie Citroen C4L. Šį automobilį galima palyginti su Skoda Octavia I Tour Restyling nuo 2000-2011 m. Šių automobilių garso izoliacija ir komforto kokybė beveik vienoda, kai kuriais atžvilgiais C4 lenkia Škodą. Pavyzdžiui, prietaisų skydelio medžiagų kokybė, sėdynės ir kai kurie maži niuansai, kuriuos turi šiuolaikinės mašinos ir prie kurių lengvai priprantama.
Rinkdamasis automobilį, aš iš esmės žiūrėjau 1,6 litro 115 AG EC5 variklį. Šis variklis labai gerai suderintas su greičių dėže. Jis yra pakankamai galingas tiek miestui tiek autostradai. Greičių dėžė dirba tyliai, be jokių pašalinių garsų. Paketas "blogiems keliams" pakelia pakabą 16 cm, bet man tai nepatinka, nes su standartinėmis spyruoklėmis ir standartiniais amortizatoriais mašina pradeda siūbuoti į šonus ir supti.
C4 įprastos ligos: priekiniai atraminiai guoliai (po 20-30 km pradeda girgždėti), pro tarpą tarp priekinio stiklo ir kapoto patenka vanduo, kuris sugadina garso izoliaciją, kuri saugo nuo variklio triukšmo, galiniai amortizatoriai žiemą užšąla ir tt...
Apskritai, automobilis yra geras, skardos visos cinkuotos. Plaktuku sukaltų varžtų ar neprisuktų varžtų neradau. Automobilyje naudojami žinomų Europos firmų komponentai: Valeo, Gates, Contitech, Bosch, TRW, NGK, OSram, Pilkington ir kt. o tai reiškia, kad Citroen automobiliai surenkami iš kokybiškų komponentų. Vienintelis produktas, kurį sugebėjau rasti su antspaudu "Fabrique en Russie", yra originalūs grindų kilimėliai.
Kuro sąnaudos: autostradoje važiuojant 5 bėgiu, 110 km/h apie 5.8 litrai, mieste momentinis būna skirtingais momentais skirtingas, kartai net ir 25 litrai. Vidutinės sąnaudos 8l/100km.
Standartinių priekinių sėdynių sėdima dalis yra trumpoka, bet kažkaip pavyksta įsipatoginti, tuo tarpu hečbeke sėdynės yra patogesnės.
Norėtųsi papildomos salono garso izoliacijos, bet dėl plonų šoninių langų, efekto labai nepasijustų. Labai panašūs pojūčiai per visą važinėjimo laiką yra, kaip ir kad turėjau WV Jetta II. Važiuoja, daug negenda, nebaisu nutrenkti kažkur kieme, netuština kišenių, kaip mano anksčiau turėta AUDI. Palyginti su Citroen C5X7, kaina du kartus pigesnė.
Vienintelis dalykas, kuris labai nusileidžia, C4 hečbekui yra tai, kad sedane yra tik 2 oro pagalves (Tik priekinės vairuotojo ir keleivio). Variklio tepalą geriausia naudoti TOTAL QUARTZ 9000 SAE 5W40 ir būtina keisti kas 10 000 km. Būtina pakeist žalią antifryzą į G12 ar G12 + antifriza (raudoną) priš tai išplaukite sistemą su citrinų rūgžtimi. Priešingu atveju, praėjus 1-1,5 metų eksploatacijos, originalus antifryzas pradeda oksiduotis ir padengia paviršius smulkiomis dalelėmis, kurios pirmiausia užkemša pečiuko radiatorių (pečiukas pūs tik šaltą orą). Stabdžių skystį geriausia keisti po 24 mėnesių.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
2017-12-30 |
teigiamas
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
minkstas,patogios sedynes,tylus
gale mazokai vietos
|
automobilis tikrai geras,per tris metus investicijos minimalios, nuvertėjimo visai nėra, pirktas su 190000 rida uz 5,3k. siai dienai brc siulo 5,5k per tris metus pakeistas vienas guolis ir kaladeles
Pilnas atsiliepimas...
|
|
2017-04-04 |
Visai neblogas
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Neblogai atrodo, miesto automobilis, variklis dirba tyliai
Tolimesnėm kelionėm nepatogios sėdynės
|
Surinkimas pradžioje nepaliko gero įspūdžio ( po prieš tai turėtųToyotų ), bet paskui galima priprasti. 2011 m. pirktas su 145000 km rida. Per du metus nuvažiuota apie 45000 km, reikėjo keisti priekinius guolius, remontuoti važiuoklę. Nuvertėja po 800 Eur i metus.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
A.G. | 2017-01-30 |
Citroen c4
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Komfortas, patrauklus tiek interjeras, tiek eksterjeras, gera trauka, minkšta važiuoklė, automobilis apynaujis, talpi bagažinė.
Nėra variklio temperatūros rodmenų.
|
Važinėju antri metai, pirktas buvo su rida ~150 tūkst. km. Nusiskundimų jokių neturiu, pilnai pateisina lūkesčius. Trauka yra, kuro sąnaudos nedidelės. Važiuoklė minkšta. Pirkimo metu pakeisti filtrai. Perkant brangesnės ir pilnesnės komplektacijos automobilį tikrai nenusivilsite.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
Arūnas | 2016-11-09 |
Citroen C4
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Dizainas, variklis, kuro sąnaudos, kaina
Erdvė gale, nuvertėjimas
|
Automobilis pirktas ne naujas Tauragėje (iš Prancūzijos). Rida ant spidometro buvo ~190.000 km. Važinėju 2 metus, nuvažiuota ~50.000 km. Prieš tai nė vieno "prancūzo" neturėjau (buvo Audi A4, Skoda Octavia, Opel Insignia) ir net nežiūrėjau į jų pusę, c4 patraukė akį dėl kainos, gerų metų, dizaino. Automobilis pilnai pateisino turėtus lūkesčius. 1,6l 82kW dyzelis smagus tiek mieste, tiek užmiestyje, dirba tyliai. Remontas tik einamasis: tepalai, filtrai. Dabar (pirmą kartą) keičiau galinį amortizatorių ir priekines stabdžių kaladėles. Dalys nebrangios, jei noriu dar pigiau - perku internetu. Didžiausia bėda - nuvertėjimas, kaina stipriai krenta. Pirkti 82kW dyzeliuką (smagus agregatas), rinktis aukštesnę komplektaciją (geresnė salono kokybė), pasitikrinti patikimame servise prieš perkant
Pilnas atsiliepimas...
|
|
Rimantas. | 2016-09-11 |
Pigus nekokybiškas prancūzas
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Galingas miesto automobiliukas, ekonomiškas, patogus, erdvus.
Prasta surinkimo kokybė, už miesto ribų netinkamas.
|
Pirkau automobilį, naujesnių metų bet pigesnį, todėl atradau prancūzus. Niekada nebuvau bandęs, todėl nutariau pažiūrėti, ar tikrai jie tokie blogi. Taip. Jie pigūs, turi elektronikos, bet kas iš to, jeigu pradeda gesti tik pasibaigus garantijai. Automobilį paturėjau tik metus, o jau servise apsilankiau daugiau kartų, negu prieš tai visą savo automobilių turėjimo laiką. Guoliai, CPU x3, A/C, A/C varikliukas, filtrai, greičio dežės detalė, tepalų žarnelės trūkimas, auto piloto atsijunginėjimas, apsukų problemos, niekaip neprisitrinantys ir cypaujantys stabdžių kaladėlės, lūžtantys detalių laikikliai (galinio buferio, priekinio buferio). Neskaitant visų buvusių ir busimų apsilankymų dėl prastos kokybės surinkimo, automobilis išties geras. Variklis 1.6 HDI 70 kW. Geras, trauka pirmais bėgiais yra tikrai gera, tačiau pasiekus 1.750 trauka dingsta, tačiau mieste to užtenka. Užmiestyje variklis šiek tiek silpnokas, autostradoje tik pirma juosta, arba važiavimas bus garsus ir neekonomiškas. Citroen automobiliai stipriai nuvertėja, ypač nauji, todėl geriau yra palaukti 5-6 metus, kai nuvertėjimas apsiramina. Tačiau palaukus tiek laiko, pradeda lysti problemos, tad jeigu galima, prancūzus patartina aplenkti. Apžiūrėti automobilį nuosekliai, prisikabinti prie menkiausių trūkumų, nes tie gali pridaryti labai daug nuostolių. Žinoti gerą Citroen specialistą, nes tikrai jo paslaugų prireiks.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
Citroen | 2016-06-27 |
Nuostabus
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Greitas, taupus, puikus stilius, kuro sanaudos, eksplotacija
Galetu buti galingesnis ir gale daugiau vietos.
|
Puikaus dizaino automobilis, asmeniskai vairuoju 1.6 Dyzeli mechanika, tenka daug vazineti, tai automobilis su 6 begiai puikiai atlieka savo darba, kuro sanaudos tikrai mazos, variklis labai patikimas.
Dizainas, jau idomes nei pries tai modelio, is taise vairo klaida. Tuomet iki elektronikos bedu dar neturejau.
Patinka, kad jau imant vidutines komplektacijos, gauname tikrai puiku varianta, nuo lieciamo ektrano iki navigacijos, tas suzavejo mane.
1.6 variklis, daugiau apie nieko nepasakysi, darbinis varyklis. Naujas automobilis ir naujo automobilio kastai, buvau apsilankes tik vienam aptarnavime, palikau 120EUR, kaip naujo automobilio tikrai puiki eksplotavimo kaina.
Nezinau, kaip is Vokietijos ar is kitur parvezti, bet is salono pasiemes, tai puikiai laiko bent jau siuo metu.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
mm | 2016-05-03 |
c4 2013
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Galinio parkingo sensoriai
elektronika,pakaba, vairo valdymas, nepatogios sedynes, nepatogus meniu ir "cruise control" valdymas, per garsus perspejimo signalai
|
turejau pries tai 2006 metu c4, tai sitas nuvyle.
dingo isskirtinumas,salonas atrodo pigiai,pavaru deze leta,transmisija skleidzia keistus garsus. nieko naujo katastrofiskas jei vis dar patenkintas sena masina,nepirk naujos,nes nusivilsi naujoviu stoka.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
|