Markės
664 iš 1917
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
PRIVALUMAI
  • Patikimas
  • Dinamiškas
  • Gerai valdomas
  • Itin visapusiškas automobilis
TRŪKUMAI
  • Prastos interjero medžiagos
  • Maža bagažinė
  • Skurdus interjeras
"Po variklio dangčiu Honda montavo benzininius variklius, tarp kurių buvo ir ypatingas 1,6 litro darbinio tūrio variklis, kurio galia siekė neįtikėtinas 150 AG. Visas pasaulis buvo apstulbintas, kad toks mažytis automobilis su tokiu nedideliu varikliu ir be turbinų gali išspausti tokią galią. Tai buvo VTEC technologijos pradžia"
Trečios kartos Honda Civic buvo tikra revoliucija. Tai buvo laikai kai iš Japonijos gamintojų niekas nesitikėjo lyderystės automobilių pramonėje, tačiau ji staiga prasidėjo. 1983 metais didžiausios naujienos iš Japonijos buvo trečios kartos Honda Civic ir kultinis video žaidimas „Mario Bros“. Ir jei garsusis video žaidimas savo populiarumo dar turėjo sulaukti, tai Civic buvo hitas nuo pat pradžių. Kodėl jis tapo toks populiarus? Jau gerokai anksčiau iki pasirodant šiam Civic, buvo gaminami nebrangūs miesto automobiliai tokie kaip Fiat 500, taip pat jau buvo gaminami kompaktiški bet visapusiški šeimos automobiliai tokie kaip Volkswagen Golf. Tad Honda Civic nebuvo pirmasis, tačiau buvo tas kuris geriausiai suderino pigumą, praktiškumą ir sportiškumą. Pleišto formos Civic dizainas su stačiakampio formos žibintais tuo metu buvo labai modernus ir aerodinamiškas, tuo pačiu automobilis išlaikė nedidelius gabaritus. Be to Civic turėjo nedidelius ekonomiškus variklius, neprastą patikimumą ir sportišką pakabą. Visas šis derinys užtikrino didelį automobilio populiarumą. Be to Civic buvo gaminamas su įvairiais kėbulo variantais: trijų durų hečbeko, sportiško kupė pavadinimu “CRX”, sedano ir net vienatūrio “Shuttle”. Pastarasis buvo keistas vienatūrio, universalo ir nedidelio visureigio derinys. Civic hečbekas neturėjo pilnavertės bagažinės durų, nes į viršų buvo galima atidaryti tik stiklinę durų dalį. Viduje Civic buvo lygiai toks pats lakoniškas ir paprastas kaip išorėje. Prietaisų skydelyje priklausomai nuo variklio ir apdailos lygio buvo degalų, aušinimo skysčio temperatūros rodikliai bei spidometras. Kai kurios versijos turėjo ir tachometrą. Po variklio dangčiu Honda montavo tris variklius, tarp kurių buvo ir ypatingas 1,6 litro darbinio tūrio variklis, kurio galia siekė neįtikėtinas 150 AG. Visas pasaulis buvo apstulbintas, kad toks mažytis automobilis su tokiu nedideliu varikliu ir be turbinų gali išspausti tokią galią. Tai buvo VTEC technologijos pradžia. Nepamirškime, kad tais laikais tokio dydžio automobilio variklio galia paprastai buvo kažkur tarp 50 ir 70 AG. Štai toks nepaprastas buvo šis Civic modelis.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI

Konkurentų: 5
Alfa Romeo 33 1983 - 1989
Įvertink automobilį pirmas!
Hečbekas, Universalas
Benzinas: 1.2 - 1.7 litroDyzelinas: 1.8 litro
Fiat Uno 1983 - 1989
Benzinas: 0.9 - 1.5 litroDyzelinas: 1.3 - 1.7 litro
Lancia Delta 1979 - 1994
Benzinas: 1.1 - 2 litroDyzelinas: 1.9 litro
Peugeot 205 1983 - 1998
Įvertink automobilį pirmas!
Hečbekas, Kabrioletas
Benzinas: 1 - 1.9 litroDyzelinas: 1.7 - 1.9 litro
Volkswagen Golf 1974 - 1993
Įvertink automobilį pirmas!
Hečbekas, Kabrioletas
Benzinas: 1.1 - 1.8 litroDyzelinas: 1.5 - 1.6 litro

Honda modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Maži    e
  Kompaktiniai CivicCivicCivicCivicCivicCivicCivic
  Insight Insight
  Vidutiniai AccordAccordAccordAccord Accord
  Reprezentaciniai LegendLegendLegend  
  Kupė Del Sol  CR-Z  
PreludePrelude   
 IntegraIntegraCivic  
  Roadsteriai  S2000  
  Mini krosoveriai  HR-V  HR-VHR-V
    e:Ny1
  Krosoveriai  CR-VCR-VCR-VCR-VCR-VCR-V
  Element  
    ZR-V
  Dideli krosoveriai   PilotPilotPilot
  Crosstour  
  Pikapai   Ridgeline  
  Mini vienatūriai   JazzJazzJazzJazz
  Vienatūriai  StreamStream  
  FR-V  
  Dideli vienatūriai  OdysseyOdysseyOdysseyOdysseyOdyssey
  Sportiniai NSX  NSX 
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt